В Україні вже 36 мільйонів мобільних телефонів
07/31/2006 | Майдан-ІНФОРМ
В Україні вже майже 36 мільйонів користувачів мобільного телефоного звязку.
Лише протягом червня 2006 року кількість користувачів сотового зв’язку в Україні збільшилася на 1,11 млн і досягла 35,87 млн абонентів. Це означає що сьогодні перважна більшість дорослих і не зовсім дорослих українців має змогу користуватися послугами мобільногьт зв’язку. Це складає 76,8% від усього населення України.
Звичайно фактично ця кількість трохи менша, оскільки зараз поширеною практикою є використання однією і тією людиною декілкох сотових телефонних номерів , а той і кількох телефонів.Попри це зріст рівня мобільної телефонізації українців все одно є вражаючим.
Чи не це є проявом тієї «кризи» , від якої збирається рятувати Україну так звана «антикризова коаліція»?
Лише протягом червня 2006 року кількість користувачів сотового зв’язку в Україні збільшилася на 1,11 млн і досягла 35,87 млн абонентів. Це означає що сьогодні перважна більшість дорослих і не зовсім дорослих українців має змогу користуватися послугами мобільногьт зв’язку. Це складає 76,8% від усього населення України.
Звичайно фактично ця кількість трохи менша, оскільки зараз поширеною практикою є використання однією і тією людиною декілкох сотових телефонних номерів , а той і кількох телефонів.Попри це зріст рівня мобільної телефонізації українців все одно є вражаючим.
Чи не це є проявом тієї «кризи» , від якої збирається рятувати Україну так звана «антикризова коаліція»?
Відповіді
2006.07.31 | Мартинюк
Цікаво - скільки було у 2003 та 2004?
2006.07.31 | Роман ShaRP
Не "трохи", а ЗНАЧНО менша.
Майдан-ІНФОРМ пише:> Звичайно фактично ця кількість трохи менша, оскільки зараз поширеною практикою є використання однією і тією людиною декілкох сотових телефонних номерів
А також "спробував і викинув", "перейшов на іншого оператора", тощо.
2006.07.31 | Analytik
ЗНАЧНО менша.
Вважається, що меньше на 30-40%.По-перше, нема офіційної методики визначення абонентів. Якщо номер на протязі року не використовувався - це абонент?
Компанії вважають, що так, завищуючи кількість абонентів вони завишають привабливість.
Але якщо поділити їх місячний доход на кількість абонентів, то получаіцца 30-35 грн. середній абонент витрачає на розмови в місяць. А це - дурниця.
2006.07.31 | Мартинюк
Згоден що менше, але не так значно як Ви думаєте
Є люди , яким я дав сім-картки з мінімальним поповненням (20 грн). Вони не попоповнють рахунок, але я вже другий місяць з ними спілкуюся. Вони просто дзвонять і просять пердзвонити їм.І таких багато. На деяких фірмах взагалі видають картки , де на рахунку 0, купують один безлімітний номер для диспетчера і так забезпечують дешевий та ефективний звязок.
Ви краще скажіть скільки номерів та телефонів було в Україні за Януковича у 2003 та 2004.
Гадаю найкращий показник - це кількість проданихї мобільних телефонних апаратів.
2006.07.31 | Analytik
Re: Згоден що менше, але не так значно як Ви думаєте
Мартинюк пише:> Є люди , яким я дав сім-картки з мінімальним поповненням (20 грн). Вони не попоповнють рахунок, але я вже другий місяць з ними спілкуюся. Вони просто дзвонять і просять пердзвонити їм.
>
> І таких багато. На деяких фірмах взагалі видають картки , де на рахунку 0, купують один безлімітний номер для диспетчера і так забезпечують дешевий та ефективний звязок.
>
> Ви краще скажіть скільки номерів та телефонів було в Україні за Януковича у 2003 та 2004.
>
> Гадаю найкращий показник - це кількість проданихї мобільних телефонних апаратів.
По-першому: без чіткого визначення поняття "абонент" неможливо встановити їх кількість. Якщо вважати за абонентів всі видані компанією номери - то нема про що сперечатись.
По-другому: кількість проданих апаратів встановити неможливо через надвисоку контрабанду, і розвинутий ринок б/в апаратів.
2006.07.31 | catko
думаю що моб.телефонів десь стільки як активних виборців
звичайно можна відняти пенсіонерів але додати треба школярів і вийде на те саме.2006.07.31 | BIO
Re: думаю що моб.телефонів десь стільки як активних виборців
Шо гадати про абс. кількість коли вже мало не зпівроку є надкритична маса для МГ.
Бо головне не апарати (можна і в кабінки поставити),
а ВМІННЯ користуватися та ПОТЕНЦІЯЛ ТХ з т. зору
того що вже є, а ще й перспектив для організації
голосування...Все вже обсмоктано тут було.
2006.07.31 | Analytik
Re: думаю що моб.телефонів десь стільки як активних виборців
Я активний виборець - в мене чотири діючих мобільних номери.Метода не годиться.
Взагалі, невідомо скільки в Україні постійно людей знаходиться.
2006.07.31 | Хвізик
Re: думаю що моб.телефонів десь стільки як активних виборців
Analytik пише:> Я активний виборець - в мене чотири діючих мобільних номери.
> Метода не годиться.
> Взагалі, невідомо скільки в Україні постійно людей знаходиться.
вважаю, що кореляції між активністю на виборах і мобілом не існує
я активний виборець, мобіли не маю. вважаю систему мобільних телефонів системою глобального стеження
знаю, що є пацани і тьолки з мобілами, яким глибоко до дупи усі наші вибори
2006.07.31 | BIO
З GPS в дупі...
Ненадьожно.З т.зору кріплення.
Пропоную творчу діскусію.
2006.07.31 | Мартинюк
Re: З GPS в дупі...К мобильной связи приобщились еще более милли
К мобильной связи приобщились еще более миллиона украинцевВ июне 2006 года количество пользователей сотовой связи в Украине выросло на 3,2% (около 1,11 млн. человек) по сравнению с предыдущим месяцем и составило 35,87 млн. человек. При этом уровень проникновения услуг сотовой связи составил 76,8% от общей численности населения Украины против 74,4% месяцем ранее.
По данным российского агентства "iKS-Consulting", рейтинг украинских операторов по количеству абонентов во выглядит следующим образом:
16005000
15111877
3910000
572965
82055
185200
35867097
Оператор Абоненты в Украине, чел.,
30.06.2006 Доля в чистом приросте, %%,
июнь 2006 Темп роста абон. базы, %%,
июнь 2006
"Киевстар" 16 005 000 47,52% 3,39%
UMC 15 111 877 23,61% 1,76%
"Астелит" (ТМ "life:)") 3 910 000 16,74% 4,97%
"Украинские радиосистемы" (ТМ "Beeline") 572 965 10,98% 26,87%
"Велтон.Телеком" 82 055 0,21% 2,95%
Другие 185 200 0,95% 6,01%
"Киевстар" продолжает уверенно лидировать на украинском рынке мобильной связи, как по количеству абонентов, так и по доле в прироста абонентской базы. Так, в июне "Киевстар", подключив более 0,5 млн. абонентов, увеличил свой отрыв от основного конкурента - компании UMC - до 0,9 млн. человек. Доля "Киевстар" в общем количестве новых подключений составила почти 48%, против 23,6%. компании UMC . Порядка 17% новых подключений пришлось на компанию "Астелит" и 11% ЗАО "Украинские радиосистемы" (УРС, ТМ "Beeline").
Наиболее динамичный рост абонентской базы на протяжении II квартала 2006 года демонстрировала дочерняя компания российского ОАО "Вымпелком" - "Украинские радиосистемы". Численность абонентов этого оператора только в июне увеличилась более чем на 26% до 573 тыс. человек. Но, несмотря на активную маркетинговую политику УРС по продвижению бренда "Beeline" в Украине, разрыв между компаниями "Астелит" и УРС растет не в пользу последней. Так, за последние три месяца разрыв между компаниями вырос на 0,3 млн. человек до 3,34 млн. человек.
"iKS-Consulting" - специализированное агентство, предоставляющее услуги по исследованию и анализу телекоммуникационного рынка России и стран СНГ.
ЛIГАБiзнесIнформ
украинская Сеть деловой информации
2006.07.31 | Analytik
Re: З GPS в дупі...К мобильной связи приобщились еще более милли
Да никто там не приобщался особо.Пенсионеров дети давно снабдили своими устаревшими мобилами.
Единственное, это подрастающие дети становятся новыми клиентами.
Статистику ломает молодежь, которая миллионами мигрирует в новые "модные" пакеты, они все на препейде сидят им ничего не стоит забросит старый пакет и купить новый.
Никто из операторов недействующие пакеты не отминусовывает.
А статистику они специально скрывают, потому что иначе они бы давали отчеты о деййствующих/недействующих/ограниченно действующих номерах.
2006.07.31 | catko
ок. перефразую. не менше ніж активних виборців
2006.07.31 | catko
ось тут аналіз ринку моб.телефонів (л)
http://www.marketing.web-standart.net/article0$t!3$pa!424$a!376551.htmцікаве:
за все время работы сотовой связи в Украине по второй квартал 2006 года включительно количество проданных в рознице сотовых телефонов, по мнению нашей компании, составило около 25 млн. шт
ще цікаве:
За первое полугодие 2006 года в Украине ритейлом было продано более 5,6 млн. шт. сотовых телефонов
тепер прикидуємо. 11 млн. телефонів в рік , середньо телефон служить десь 2 роки. тобто десь 22 млн діючих апаратів.
це корелюється з 25 млн проданих апаратів? напевне бо бум мобілок пішов десь 3-4 роки тому + сірий ринок + по наростаючій...
тепер про виборців. їх десь 37 млн. явка на виборах була 60% тобто 22 млн. виборців.
так що певний звязок є.
2006.07.31 | BIO
Не даждьотесь
Хтось хоче щоб я зреагувало ?А ось вам.........
Мобільне Голосування
2006.07.31 | Мартинюк
Розумно
2006.07.31 | BIO
Кажу ж не даждьотесь
Я вже в Мексіці - розрулюю кризу...ПС А спробуйте уявити шо це в нас на перевиборах
("двопартійних" звісно... ) результат
хітається навколо піввідсотка...
Парасолька НАТО для ЦВК
2006.08.01 | samopal
Скільки чого в Україні
Якось недавно натрапив на повідомлення про статистичне дослідження польського Центру вивчення громадської думки (CBOS). Досліджували вони рівень оснащення домогосподарств Угорщини, Польщі, України та Грузії різними цивілізаційно-технічними прибамбасам (sondaż CBOS "Wyposażenie gospodarstw domowych Polsce, Gruzji, na Węgrzech i Ukrainie"). Не знаю навіщо їм це здалося і наскільки точними є отримані “методом анкетування” статистичні дані.Щоб не перекладати увесь текст наведу основні параметри:
Телепередачі мають змогу дивитися “не у сусіда” 98% угорських сімей, 97% польських, 84% українських та 69% грузинських.
Холодильники та морозильні камери мають 86% угорських домогосподарств, 84% польських, 45% українських та 65% грузинських.
Пральні машини є у 79% угорських родин, 76% польських, 60% українських і 37% грузинських.
Авто є у 57% родинних господарствах Польщі, 52% Угорщини, 25% Грузії, 21% України.
Комп’ютер мають 47% польських сімей, 42% угорських, 11% українських та 5% грузинських.
Мікрохвильові печі є у 82% угорських родин, 35% польських, 8% українських та 5% грузинських.
Антени сателітарного ТБ мають 57% родинних господарств в Угорщині, 30% у Польщі, 5% у Грузії та 2% в Україні (теж про щось говорить)
Стацонарні телефони є у 75% польських родин, 65% угорських, 35% українських та 29% грузинських.
Мобілки мають у 80% сімей в Угоршщині, 71% - у Польщі, 44% - у Грузії та 35% В УКРАЇНІ (далі можна порахувати самому).
А взагалі, минулого року в усьому світі було продано 817 мільйонів стільникових телефонів.
У другому кварталі цього року – 235 мільйонів, на 25% більше, ніж за цей же період у 2005-му.
Лідери ринку: Nokia (33,3%), Motorola (22,1%) i… Samsung (11,2%)
Інджой...
2006.08.01 | Vavilov
Щось не дуже сходиться
"76,8% від усього населення" та 35% домогосподарств.Приклад порівняння PR та "соцопитування". Навіть при 20-22 мільйонах реальних абонентів виходить по 3 і більше телефони на "сім'ю". Хоча, у такий показник ще якось можна повірити.
2006.08.01 | samopal
Такі да. Зате як загострює "боротьбу криз"
Та наочно показує офігіваюшіє успєхі стабільно єдиної бригади "кризів" і "антикризів", котрі вже 15 років рулят працесамі на цій землі. І ще хочуть...2006.08.01 | Vavilov
Ось тепер сходиться.
2006.08.01 | Pavlo Z.
Згадую жарт: UMC має 10 мільйонів клієнтів. Скоро почне
їх обслуговувати:).