НЕ "Летайте самолетами Аэро..."(с)віта
08/02/2006 | Unique
Хіба може кампанія, яка утворилась хто-зна як, надавати якісний сервіс? Ні. Сьогодні стався жахливий приклад сервісу, не можу сказати, що раніше так не було, не знаю, але факт є факт. Рейс до Семфирополя мала виконувати сьогодні Аеросвіт. Але хіба то рейс, якщо тебе мало того, що саджають не на той літак, на АН замість ЯКу тай ще й невідомо яких авіаліній і не відомо в якому стані той АН. Так ще й не вносять тебе у систему для реєстрації пасажирів та саджають людей з бізнес-класу у економ. От такі справи у українському небі.
Відповіді
2006.08.02 | Englishman
мені от що цікаво
жінка має летіти з Києва до Сан-Франциско. Рейс обслуговують Чеські Авіалінії з партнерами:Київ-Прага- Чеські, але під управлінням Аеросвіту
Прага- НЙ- Чеські
НЙ- СФ- якісь американські партнери.
Я багато разів летів через океан (через Варшаву, Мюнхен, Амстердам, Париж і т.д.), але ЗАВЖДИ мав право на провіз великої кількості багажу, бо кінцевий пункт призначення- за Атлантикою, а в цьому разі діють особливі правила. Але цього разу виникло несподіване ускладнення. Аеросвіт заявляє, що максимум багажу буде визначатися їх ділянкою до Праги, а це лише 20 кг. ЧА кажуть, що треба питатися в Аеросвіту, бо техічно то їх літак.
Хтось з подібним раніше стикався?
2006.08.02 | Unique
Re: мені от що цікаво
Все так і є. Справа в тому, що ЧА має т.з. квоту місць у Аеросвіта на діляньці Київ-Прага. А зважаючи на те, що рейс не є прямим, то на різних ділянках діють різні правила. І все залежить від АК, які цю ділянку обслуговують. Думаю, що вам доведеться доплачувати за багаж більше 20 кг.2006.08.02 | Боровик
Re: мені от що цікаво
Вже майже рік діють такі правила.Ви можете везти більше за відносно невелику доплату і навіть набагато більше за додаткову оплату.
2006.08.02 | Prosector
не особисто, але з мого офісу...
незабаром людина летітиме на Європу зі США, і вже зараз скаржиться, що зараз багажу дозволяють менше. їй пояснили в амер.авіалінії (не певний, яка саме фірма), що завдяки якимсь-то протестним акціям американських вантажників багажу, авіалінія погодилася зменшити макс. вагу багажу до (як не помиляюсь) 30 фунтів (з 50-ти), тобто прибл. 20 кг. вантажники ніби-то протестували проти того, що багаж надто важкий.цим же правилом (20 кг) мусять користуватися європейські партнери цієї авіалінії на спільних рейсах.
не знаю, чи це саме Ваша ситуація, але, можливо, зв"язок є.