Разом з прем'єрством Янукович і ПР отримують практично всю владу
08/03/2006 | Willie
Взято звідси:
http://forum.pravda.com.ua/read.php?2,1219644
Автор: Джедай (---.shtorm.com)
Разом з прем'єрством Янукович і ПР отримують практично всю повноту влади в країні.
Щоб не бути голослівним, аргументую це твердження попунктно (і прохання тим, хто буде заперечувати мої тези, відповідати по суті тих пунктів, які я тут викладу):
Політреформа буде діяти і ніякий КС її не відмінить. Квота Верховної Ради буде "така як треба", таким чином мінімум 6 суддів за скасування реформи голосувати не будуть. Для решти трьох суддів (трьох - бо для блокування будь-якого рішення КС достатньо 9 голосів, конституційний склад Суду - 18 суддів) Ахметов з Клюєвим знайдуть аргументи (фінансові в т.ч.), щоб переконати їх не чіпати реформу. А політреформа означає, що саме прем'єр є першою особою в країні, а не президент.
Тепер, власне, по пунктам.
1) Кадровий склад Кабінету Міністрів (за виключенням лише двох - міністрів оборони і закорд. справ) формується парламентом за поданням ПМ. Будь-який міністр може в будь-який момент бути звільнений зі своєї посади простою більшістю голосів - 226-ма депутатами. Така більшість у Януковича є незалежно від "НУ". Таким чином, навіть якщо зараз "Наша Україна" і Президент вирвуть собі половину посад в уряді, то - щойно лише цього захочу Янук і ПР - всі ці міністри можуть бути В ОДИН ДЕНЬ звільнені (впродовж одного сесійного засідання ВР) і заміщені іншими фігурами. В т.ч. і Міністр внутрішніх справ - а МВС є провідною силовою структурою, яка чисельно є вдвічі чисельнішою від армії і СБУ разом узятими, має у своєму складі спецназ і внутрішні війська. Це стосовно міфів, начебто Президент буде безроздільно керувати силовим блоком. Я вже не кажу про те, що заступники міністрів призначатимуться Кабміном, тобто прем'єром, в т.ч. і заступники силових міністрів. А 5 заступників, що будуть креатурами прем'єра легко знівелюють вплив одного президентського міністра.
2) У Президента немає жодної можливості відправити у відставку цей уряд.
Прем'єр може бути звільнений лише у тому разі, якщо за його відставку проголосують 226 нардепів. Навіть формальний розпад коаліції не означатиме автоматичної відставки ПМ - цього немає ані в Регламенті, ані тим більше в Конституції.
Можна бути на 99% впевненим, що ЦЕЙ парламент навряд чи проголосує за відставку прем'єра-Януковича. Та й вихід "НУ" з коаліції зовсім не означатиме розпаду коаліції - бо в коаліції залишиться далеко за 226 голосів (враховуючи те, що КПУ ні з якої коаліції не виходить).
Т.ч. цей прем'єр очолюватиме уряд незалежно від того, хотітиме цього през (скажімо, через рік чи півтора - упевнений, що ДО цього часу ВАЮ ще не раз і не двічі пожалкує про сьогоднішнє нічне рішення) чи ні.
3) Владу контролює той, хто контролює фінансові потоки і силовиків. Про силовиків багато говорити немає сенсу - Генпрокурор Медведько, як і глава СБУ Дріжчаний цілком влаштовують ПР. Глава МВС погоджуватиметься з прем'єром, власне, вже є попередня згода на фігуру Червоненка. Заступники міністра ВС будуть призначені прем'єром. Таким чином теза про повний контроль Преза над силовими відомствами є повним міфом.
Тепер про фінансові потоки. Основні - це ДПА, Митниця, "Нафтогаз" і "Укрзалізниця". Так от, кого б сьогодні (точніше, завтра-післязавтра) не призначили керівниками цих структур, їх призначення (і звільнення, ясна річ) так чи інакше є і буде компетенцією Кабміну і прем'єра. НЕ Президента. І права вето на ці призначення / звільнння Президент не матиме.
4) Усі зобов'язання, публічно чи кулуарно взяті на себе "Регіонами" перед Ющенком, не мають жодної юридичної сили. Юридичну силу мають норми Конституції, а вони явно зосереджують реальну (а не декларативну) владу в руках прем'єра, а не Преза. Щойно між Ющенком і керівництвом ПР почнуться протиріччя і непорозуміння (а я упевнений, що вони почнуться найпізніше через пару місяців, а вже через півроку будуть очевидними), ПР благополучно забуде свої зобов'язання. Недотримання "пацанського слова" регіонали пояснять тим, що сам Ющенко їх "кидав", коли домовлявся з ними про коаліцію, але прийняв рішення йти в союз з БЮТ і СПУ (схоже, той кидок НУ сильно зачепив за живе ПР і особисто Ахметова). До кого апелюватиме Ющенко? До громадськості?! Через півроку його рейтинг не перевищуватиме 4-5%, а у ПР буде під 40, тож ці апеляції йому не надто допоможуть.
http://forum.pravda.com.ua/read.php?2,1219644
Автор: Джедай (---.shtorm.com)
Разом з прем'єрством Янукович і ПР отримують практично всю повноту влади в країні.
Щоб не бути голослівним, аргументую це твердження попунктно (і прохання тим, хто буде заперечувати мої тези, відповідати по суті тих пунктів, які я тут викладу):
Політреформа буде діяти і ніякий КС її не відмінить. Квота Верховної Ради буде "така як треба", таким чином мінімум 6 суддів за скасування реформи голосувати не будуть. Для решти трьох суддів (трьох - бо для блокування будь-якого рішення КС достатньо 9 голосів, конституційний склад Суду - 18 суддів) Ахметов з Клюєвим знайдуть аргументи (фінансові в т.ч.), щоб переконати їх не чіпати реформу. А політреформа означає, що саме прем'єр є першою особою в країні, а не президент.
Тепер, власне, по пунктам.
1) Кадровий склад Кабінету Міністрів (за виключенням лише двох - міністрів оборони і закорд. справ) формується парламентом за поданням ПМ. Будь-який міністр може в будь-який момент бути звільнений зі своєї посади простою більшістю голосів - 226-ма депутатами. Така більшість у Януковича є незалежно від "НУ". Таким чином, навіть якщо зараз "Наша Україна" і Президент вирвуть собі половину посад в уряді, то - щойно лише цього захочу Янук і ПР - всі ці міністри можуть бути В ОДИН ДЕНЬ звільнені (впродовж одного сесійного засідання ВР) і заміщені іншими фігурами. В т.ч. і Міністр внутрішніх справ - а МВС є провідною силовою структурою, яка чисельно є вдвічі чисельнішою від армії і СБУ разом узятими, має у своєму складі спецназ і внутрішні війська. Це стосовно міфів, начебто Президент буде безроздільно керувати силовим блоком. Я вже не кажу про те, що заступники міністрів призначатимуться Кабміном, тобто прем'єром, в т.ч. і заступники силових міністрів. А 5 заступників, що будуть креатурами прем'єра легко знівелюють вплив одного президентського міністра.
2) У Президента немає жодної можливості відправити у відставку цей уряд.
Прем'єр може бути звільнений лише у тому разі, якщо за його відставку проголосують 226 нардепів. Навіть формальний розпад коаліції не означатиме автоматичної відставки ПМ - цього немає ані в Регламенті, ані тим більше в Конституції.
Можна бути на 99% впевненим, що ЦЕЙ парламент навряд чи проголосує за відставку прем'єра-Януковича. Та й вихід "НУ" з коаліції зовсім не означатиме розпаду коаліції - бо в коаліції залишиться далеко за 226 голосів (враховуючи те, що КПУ ні з якої коаліції не виходить).
Т.ч. цей прем'єр очолюватиме уряд незалежно від того, хотітиме цього през (скажімо, через рік чи півтора - упевнений, що ДО цього часу ВАЮ ще не раз і не двічі пожалкує про сьогоднішнє нічне рішення) чи ні.
3) Владу контролює той, хто контролює фінансові потоки і силовиків. Про силовиків багато говорити немає сенсу - Генпрокурор Медведько, як і глава СБУ Дріжчаний цілком влаштовують ПР. Глава МВС погоджуватиметься з прем'єром, власне, вже є попередня згода на фігуру Червоненка. Заступники міністра ВС будуть призначені прем'єром. Таким чином теза про повний контроль Преза над силовими відомствами є повним міфом.
Тепер про фінансові потоки. Основні - це ДПА, Митниця, "Нафтогаз" і "Укрзалізниця". Так от, кого б сьогодні (точніше, завтра-післязавтра) не призначили керівниками цих структур, їх призначення (і звільнення, ясна річ) так чи інакше є і буде компетенцією Кабміну і прем'єра. НЕ Президента. І права вето на ці призначення / звільнння Президент не матиме.
4) Усі зобов'язання, публічно чи кулуарно взяті на себе "Регіонами" перед Ющенком, не мають жодної юридичної сили. Юридичну силу мають норми Конституції, а вони явно зосереджують реальну (а не декларативну) владу в руках прем'єра, а не Преза. Щойно між Ющенком і керівництвом ПР почнуться протиріччя і непорозуміння (а я упевнений, що вони почнуться найпізніше через пару місяців, а вже через півроку будуть очевидними), ПР благополучно забуде свої зобов'язання. Недотримання "пацанського слова" регіонали пояснять тим, що сам Ющенко їх "кидав", коли домовлявся з ними про коаліцію, але прийняв рішення йти в союз з БЮТ і СПУ (схоже, той кидок НУ сильно зачепив за живе ПР і особисто Ахметова). До кого апелюватиме Ющенко? До громадськості?! Через півроку його рейтинг не перевищуватиме 4-5%, а у ПР буде під 40, тож ці апеляції йому не надто допоможуть.
Відповіді
2006.08.03 | Unique
Я все ж таки не розумію...
Якщо НУ входить до коаліції, то вразі її виходу, якщо згадані протиріччя будуть, що буде з урядом? І взагалі, як можно звільнити ПМ?2006.08.03 | Willie
ПМ може тепер звільнити лише ВР
2006.08.03 | Стась
Уряд продовжить працювати
Якщо НУ вийде з коаліції, і якщо при цьому решта коаліції складатиме менше ніж 226 депутатів, і якщо за місяць нова коаліція не буде сформована, тоді президент може розпустити Раду. Але уряд буде працювати аж до призначення нового ПМ новим складом Ради.2006.08.03 | Unique
Зрозуміло, Янук - форева
2006.08.03 | ilia25
Блин это ж надо? До некоторых наконец дошло!..
.. что в Украине было приняли изменеия к Конституции! Ну, как говорится, лучше поздно, чем никогда.Willie пише:
> Взято звідси:
> http://forum.pravda.com.ua/read.php?2,1219644
>
> Автор: Джедай (---.shtorm.com)
>
> Разом з прем'єрством Янукович і ПР отримують практично всю повноту влади в країні.
>
> Щоб не бути голослівним, аргументую це твердження попунктно (і прохання тим, хто буде заперечувати мої тези, відповідати по суті тих пунктів, які я тут викладу):
>
> Політреформа буде діяти і ніякий КС її не відмінить. Квота Верховної Ради буде "така як треба", таким чином мінімум 6 суддів за скасування реформи голосувати не будуть. Для решти трьох суддів (трьох - бо для блокування будь-якого рішення КС достатньо 9 голосів, конституційний склад Суду - 18 суддів) Ахметов з Клюєвим знайдуть аргументи (фінансові в т.ч.), щоб переконати їх не чіпати реформу. А політреформа означає, що саме прем'єр є першою особою в країні, а не президент.
>
> Тепер, власне, по пунктам.
>
> 1) Кадровий склад Кабінету Міністрів (за виключенням лише двох - міністрів оборони і закорд. справ) формується парламентом за поданням ПМ. Будь-який міністр може в будь-який момент бути звільнений зі своєї посади простою більшістю голосів - 226-ма депутатами. Така більшість у Януковича є незалежно від "НУ".
Але дуже залежно від СПУ та КПУ.
> Таким чином, навіть якщо зараз "Наша Україна" і Президент вирвуть собі половину посад в уряді, то - щойно лише цього захочу Янук і ПР - всі ці міністри можуть бути В ОДИН ДЕНЬ звільнені (впродовж одного сесійного засідання ВР) і заміщені іншими фігурами.
Це якщо Янукович чомусь вирішить віддати золоту акцію Симоненку. Що далеко не факт.
> В т.ч. і Міністр внутрішніх справ - а МВС є провідною силовою структурою, яка чисельно є вдвічі чисельнішою від армії і СБУ разом узятими, має у своєму складі спецназ і внутрішні війська. Це стосовно міфів, начебто Президент буде безроздільно керувати силовим блоком.
> Безроздільно не буде, але і Януковичу зловживати МВС не дозволить.
> Я вже не кажу про те, що заступники міністрів призначатимуться Кабміном, тобто прем'єром, в т.ч. і заступники силових міністрів. А 5 заступників, що будуть креатурами прем'єра легко знівелюють вплив одного президентського міністра.
Це фатназії
> 2) У Президента немає жодної можливості відправити у відставку цей уряд.
Ну і добре. Бо коли в Кучми була така можливість, то Україна була в дупі и дуже глибоко.
> Можна бути на 99% впевненим, що ЦЕЙ парламент навряд чи проголосує за відставку прем'єра-Януковича.
Дурниці -- ящо буде треба, то проголосує. Наприклад, якщо Янукович почне зловживати тим же МВС, контролю над яким, до речі, він ще не має.
Другий Кучма нiкому в ВР не потрібен, навіть комунистам.
2006.08.03 | Горицвіт
Президент може видавати укази
(якщо я нічого не плутаю. )