МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Про 15-у річницю незалежності та жорстку конституційну кризу

08/27/2006 | ПРОКУРОР, он же Олег МУСИЕНКО
УКРАЇНСЬКА ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ
25 серпня 2006 року ДО ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ ТА ЄВРОПИ
Відкритий лист громадянина України МУСІЄНКА О.Г.
ПРЕЗИДЕНТУ УКРАЇНИ В.А. ЮЩЕНКУ

"ПРО 15-у РІЧНИЦЮ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ, ЖОРСТОКУ КОНСТИТУЦІЙНУ КРИЗУ ТА УЗУРПАЦІЮ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ ОЛІГАРХАМИ"

Неупереджений, всебічний та об”єктивний конституційно-правовий, у сукупності із суспільно-політичним, аналіз, свідчить, що в Україні, на дату святкування 15-ї річниці незалежності держави, тривалий час існує і поглиблюється жорстка конституційна криза, яка полягає в тотальній неузгодженості чинного законодавства Основному Законові держави, вибірковості в застосуванні закону органами державної влади, “силовиками” і судами, не рівно обов"язковості його вимог для громадянина і державника. Внаслідок колапсу правоохоронної системи країни, відсутності у державі близько року дієздатних Конституційного Суду і прокуратури, суцільної корумпованості та продажності загальних судів, громадянами України геть втрачено їх конституційне право на захист своїх прав і свобод у справедливому суді! Метастази корупції, цієї злоякісної хвороби суспільства, вразили і головний мозок держави – верховну владу, Генеральну прокуратуру, СБУ, МВС та Уряд України, що унеможливлює перетворення України в дійсно суверенну і незалежну, демократичну, соціальну, правову державу, де реально визнається і діє принцип верховенства права. Про викладене переконливо і доказово свідчить наступне: 1. Незважаючи на мої чисельні до Вас звернення, щодо втрати прокуратурою України з 12.07.2001 року функцій досудового слідства, Генеральна прокуратура України, незаконно, всупереч Конституції та чинному Закону України “Про прокуратуру”, продовжуює здійснювати цю функцію. Суди України, в тому числі Верховний, розглядають кримінальні справи, закінчені досудовим слідством прокуратурою, та виносять по ним завідомо неправосудні обвинувальні вироки. Разом з тим, вказаного числа Верховною Радою України було прийнято Закон України № 2663-ІІІ, яким було внесено зміни у статтю 5 Закону України "Про прокуратуру". Відповідно до цих змін, на прокуратуру України покладені виключно конституційні функції, викладені у статті 121 Основного Закону, які не передбачають здійснення прокуратурою функцій досудового слідства, а частиною другою статті 5 чинного Закону України "Про прокуратуру", категорично заборонено покладання на прокуратуру здійснення функцій, не передбачених Конституцією України. 2. 08 грудня 2004 року Верховною Радою України минулого скликання, всупереч конституційного принципу верховенства права, але відповідно горезвісному за радянських часів принципу “політичної доцільності, було прийнято Закон України № 2222-ІV "Про внесення змін до Конституції України", яким, у заувальованій формі, незаконно змінено не тільки конституційний лад, але івиборчу систему країни. Цей Закон, а також прийняті парламентом зміни до Конституції України, в порушення вимог частини 1 ст. 156 Основного Закону держави, не були винесені на затвердження всеукраїнського референдуму, а, так звана “політрехформа”, була вроваджена утаємничено від українського народа – єдиного джерела влади в Україні. Разом з тим, відповідно до категоричних вимог частини 1 статті 156 Конституції України, законопроект про внесення змін до розділів І, ІІІ і ХІІІ Основного Закону, за умови його прийняття не менш ніж 2/3 від конституційного складу Верховної Ради, затверджується всеукраїнським референдумом, який призначається Президентом України. Оскільки перелічені вимоги Основного Закону дотримані не були, антинародні зміни до Конституції України, якими у заувальованій формі змінено не тільки конституційний лад, але і виборчу систему країни, підлягають безумовному скасуванню за формальних, тобто безумовних підстав! 3. За цих же конституційно-правових умов, не може бути визнано конституційним і Закон України "Про вибори народних депутатів України", який було застосовано на минулих виборах до Верховної Ради України, що і сровокувало існуючу на цей час в Україні суспільно-політичну кризу. Брутально порушуючи виборчі права громадян незалежно від їх майнового стану та партійної належності, їх рівенство у своїй гідності і правах, тобто їх конституційні права і свободи, в тому числі право не тільки обирати, а і бути вільно обраним до органів державної влади, цей Закон фактично скасував конституційне активне виборче право мільонів громадян України, які не є членами олігархічних політичних партій. Цим Законом зухвало і цинічно порушено категоричні вимоги частини 1 ст. 157 Основного Закону, відповідно до яких: ”Конституція України не може бути змінена, якщо зміни передбачають скасування або обмеження прав і свобод людини і громадянина…” 4. Незважаючи на викладене, після подання Вами у новообраний парламент кандидатури на посаду Прем”єр-міністра України, 04 серпня 2006 року, Верховна Рада України, з метою кінцево узаконити узурпацію нею державної влади, прийняла, а Ви – необачно підписали, Закон України № 79-V “Про внесення зміни до розділу ІV “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про Конституційний Суд України”, якими унеможливлюється скасування незаконних змін до Конституції України. Цей закон також було прийнято з брутальним порушенням вимог ст. ст. 1, 3, 8 Конституції України, відповідно до яких Україна визнається суверенною і незалежною, демократичною, соціальною, правовою державою, право визначати і змінювати конституційний лад в Україні належить виключно народові і не може бути узурповане державою, її органами або посадовими особами, а також всупереч положень частини 1 ст. 6 Основного Закону держави, відповідно до положень якої державна влада в Україні здійснюється на засадах її поділу на законодавчу, виконавчу та судову. Таким чином, всупереч частини 2 статті 6 Конституції, Верховна Рада та Ви, як Президент України, і гарант додержання Конституції, прав та свобод громадянина і людини, перевищіли межі своїх повноважень, встановлених Конституцією України, і діяли поза конституційно-правовим полем держави, створивши небезпечний прецендент правового нігілізму. Цими своїми діями, Ви, пане Президенте України, у 15 річницю горезвісного ДКНС (ГКЧП), заклали бомбу уповільненої дії під власне президентство, дароване Вам народом України! Категорично стверджую, проголошений Вами у святковій промові на честь 15-ї річниці незалежності України курс на подолання корумпованості державної влади та її оздоровлення, встановлення в Україні істино справедливої та відповідальної перед народом влади, може бути втілений лише за однієї умови – умови встановлення в Україні ДИКТАТУРИ ЗАКОНУ, впротивагу диктутуркам парламента чи Президента. На підставі викладеного і керуючись ст. ст. 1, 3, 8, 19, 40, 102 частини 2, 106 частини 1 пункту 1 Конституції України, звертаюсь до Вас, як до гаранта державного суверенітету, додержання Конституції України, прав і свобод людини і громадянина та прошу вжити усіх, передбачених Основним законом держави заходів, щодо відновлення дії Конституції України.

З щирими повагою і шануванням, Громадянин України, Генеральний директор компанії, Олег МУСІЄНКО

Відповіді

  • 2006.08.27 | stefan

    Stefan K.Stanevych.Pidtrymuju.



Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".