Інфраструктура. Порядок денний
08/28/2006 | media
Шановні панове, ось тут багато говориться про що завгодно - про політику, депутатів, ОУН-УПА і т.д...
А тим часом подивимося, що відбувається навколо? Горять потяги, вибухають вчергове склади під Новобогданівкою, здають системи опалення, як це було в Алчевську. Інфраструктурна, техногенна катастрофа може підкрастися будь-коли і будь-де, і з кожним роком її ймовірність лише зростає. Запас міцності інфраструктури часів колишнього СРСР лише зменшується.
То чи не час звернути на це увагу?
А тим часом подивимося, що відбувається навколо? Горять потяги, вибухають вчергове склади під Новобогданівкою, здають системи опалення, як це було в Алчевську. Інфраструктурна, техногенна катастрофа може підкрастися будь-коли і будь-де, і з кожним роком її ймовірність лише зростає. Запас міцності інфраструктури часів колишнього СРСР лише зменшується.
То чи не час звернути на це увагу?
Відповіді
2006.08.29 | Роман ShaRP
Чье?
media пише:> То чи не час звернути на це увагу?
Чье внимание обращать? В ВР - свинопотамы. В "президентской вертикали" - те же свинопотамы, только в профиль.
Новобогдановка-2 наглядно доказала: они ничего не умеют и ничему не учатся.
В правительстве - матерые свинопотамы, эти на что-то еще обратят, но внимание прежде всего на корыто. А корыто и инфраструктура - это очень плохо совместимые вещи, знаете ли...
2006.08.29 | alx_1904
Ошибся - Новобогдановка:3, причём
РЖД официально заявили что это не является форс-мажором, т.к. ежегодно взрывается в конце августа. И теперь наша ЖД будет платить не один десяток миллионов.2006.09.01 | media
Re: Чье?
> Чье внимание обращать? В ВР - свинопотамы. В "президентской вертикали" - те же свинопотамы, только в профиль.На даний момент, головне - це порядок денний тем у мас-медіа (в т.ч. й тут, на "Майдані". Дуже добре, що наприклад є тема про укрзалізницю, про пасажирів потягів. Як показує досвід, за свої права треба боротися саме в таких, нібито невеликих справах, а не розповідями про те якою має бути коаліція і які погані янукович ти тимошенко...
2006.08.29 | Хвізик
постановка питання абсолютно необхідна
техніка і обладнання зношене+ її немає кому обслуговувати: молодь учитися технічним дисциплінам не хоче, а старше покоління відходить. Середнє покоління повтікало ще в 90ті хто на базари, а хто за кордон.
Скоро буде так, що ту молодь нікому буде навчати, навіть якщо вона забажає вчити всякі складні математичні-фізмчні-технічні предмети
+ нову техніку немає де взяти: заводи як стали ще на початку 90х, так там і знаходяться.
біда дійсно гряде велика: все буде сипатися: мости, поїзди, будівлі, водогони, електросистеми, газопроводи...
Десь я читав, що за оцінками пік аварійності очікується в районі 2014-2018 років, але то було про Росію. В нас, мабуть, раніше почнеться, бо занедбане страшно.
Ті козли, що в уряді, якби їм Україна була дійсно не до дупи, повинні були б припинити економити на освіті та науці, дати гідну зарплату вчителям та професорам, розгорнути програму повернення інженерно-технічних кадрів з-за кордону, створивши для них нормальні конкурентні робочі місця.
2006.08.29 | Хвізик
додам іще, що одна з причин майбутніх бід - відсутність вертикал
вертикальної рухливості суспільствавихідці з нижчих прошарків суспільства, якими б талановитими вони не були, мають дуже мало можливостей підвищити свій статус у суспільстві.
всі керівні посади у державі, як були колись захоплені кпсс і братками, так і досі лишаються у руках тої самої групи.
Фактично, чи не єдиний спосіб молодій людині просунутися вгору - це "лягти" під котрогось з існуючих діячів.
саме через цю систему, україна втратила всі свої технологічні виробництва, які іншим народам дають купу прибутків. Така вже властивість талантів, що вони не хочуть "лягати"; вони прагнуть вільної праці та справедливої оцінки її результатів. Тому і по закордонах вимушені тікати.
надходить час, коли можна втратити і життєво-важливі об"єкти та інфракструктуру.
уряду слід діяти негайно
2006.08.31 | Михайло Свистович
Re: Інфраструктура. Порядок денний
media пише:>
> То чи не час звернути на це увагу?
І що далі? Бо я на це увагу звертаю щоденно. Як чоловік мера
2006.09.01 | media
Re: Інфраструктура. Порядок денний
то може опишіть коротко свої враження? як людина, яка має найближчий доступ до найдемократичнішого мера а отже може об"єктивно і чесно акцентувати увагу на проблемах міста?2006.09.02 | Михайло Свистович
Re: Інфраструктура. Порядок денний
media пише:> то може опишіть коротко свої враження?
Повний абзац - ось мої враження. Каналізація і водогін дихають на ладан, труби ніякі, 80% дахів у будинках течуть, ліфти ледь не розсипаються, дороги розбиті, електроопори зогнилі (останні дві проблеми зараз поступово вирішуються).
2006.09.02 | media
Re: Інфраструктура. Порядок денний
> Повний абзац - ось мої враження. Каналізація і водогін дихають на ладан, труби ніякі, 80% дахів у будинках течуть, ліфти ледь не розсипаються, дороги розбиті, електроопори зогнилі (останні дві проблеми зараз поступово вирішуються).Ну от власне. Гарним виходом із ситуації буде - вирішити одну, хай невеличку проблему (тих же електроопор, чи заасфальтувати дороги), і продемонструвати, як це можна робити ефективно. Не сумніваюся, вашій команді це вдасться
І на прикладі цього, невеликого міста можна простежити, чого не вистачає місцевим громадам для того, щоб більш ефективно вирішувати проблеми. Тому що від "загальнодержавному рівні" шлях тих же коштів буде дуже довгим і вкрай корумпованим. Тому більш ефективним, як на мене, є передача "локальних" повноважень безпосередньо до громад - тут і до виборців ближче, і не треба буде кивати у бік "дядька з Києва", який "не дає грошей на ремонт".
2006.08.31 | catko
час. а особливо а структуру ссср-овських кадрів
2006.08.31 | BIO
Кладезь катастроф
Кому Пандора, а кому и офигенный потенциал начиная с телекартинки.Грядет смена новостной парадигмы - нет Чечни, ударим чем придется...
Судя по смакованию ПОДРОБНОСТЕЙ крайнего самолета подобные убойные
фишки будут скоро очень даже востребованы - и не только как повод
перенести очередные роковины...
Один будущий бюджет МНС чего стоит.
Общественное ТВ
ПС А насчет модернизационной инноватики пахло понятно объяснило - все
будет СКМ...
Нацприоритет отныне - снизить себестоимость тонны стали любой ценой.
А кто против - пусть лучше воздержится от комментов - будет жить.
А кто думал, что будет как-то иначе ?
2006.08.31 | Nemesis
Воно ще і довго протрималося.
2006.09.02 | Хвізик
один з прикладів некваліфікованості укр керівництва
продемонстровано випадком з рос літаком, що впав у Донецькій області.Одним з грубих порушень Пулковських авіаліній, котрим належав літак, було те, що вони поставили зарплатню пілотам у залежність від витрат пального. Такий захід є грубим порушенням правил безпеки авіаії.
Якби повітряним рухом на Україні займалися кваліфіковані спеціалісти, то вони мали би заборонити польоти Пулковських авіаліній над територією України.
От і питання, чому літаки Пулковських авіаліній ще й досі літають у нашому повітряному просторі?