Допоможіть, хто має доступ до Ліги
09/13/2006 | Михайло Свистович
Терміново потрібні ось ці документи:
Щодо підстав для припинення права власності на земельну ділянку
Держкомзем
Лист від 29.03.2006 № 14-17-2-КО330/2538
Щодо укладення договорів оренди землі
Міністерство аграрної політики
Лист від 23.05.2006 № 37-17-2-16/7778
Щодо підстав для припинення права власності на земельну ділянку
Держкомзем
Лист від 29.03.2006 № 14-17-2-КО330/2538
Щодо укладення договорів оренди землі
Міністерство аграрної політики
Лист від 23.05.2006 № 37-17-2-16/7778
Відповіді
2006.09.14 | Михайло Свистович
Ніхто не має
2006.09.14 | Предсказамус
Не исключено, что да
Мне всегда хватало Рады, но там этих писем нет2006.09.14 | Михайло Свистович
Та не може бути такого
Предсказамус пише:> Мне всегда хватало Рады, но там этих писем нет
Так отож
2006.09.14 | Crazy Lawyer
Re: Допоможіть, хто має доступ до Ліги
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ ПО ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСАХЛИСТ
від 29.03.2006 р. N 14-17-2-КО330/2538
Підставами для припинення права власності на земельну ділянку відповідно до статті 140 Земельного кодексу України є:
добровільна відмова власника від права на земельну ділянку;
смерть власника земельної ділянки за відсутності спадкоємця;
відчуження земельної ділянки за рішенням власника;
звернення стягнення на земельну ділянку на вимогу кредитора;
відчуження земельної ділянки з мотивів суспільної необхідності та для суспільних потреб;
конфіскація за рішенням суду;
невідчуження земельної ділянки іноземними особами та особами без громадянства у встановлений строк у випадках, визначених кодексом.
Згідно з ст. 143 Земельного кодексу, примусове припинення прав на земельну ділянку здійснюється у судовому порядку у разі:
використання земельної ділянки не за цільовим призначенням;
неусунення допущених порушень законодавства (забруднення земель радіоактивними і хімічними речовинами, відходами, стічними водами, забруднення земель бактеріально-паразитичними і карантинно-шкідливими організмами, засмічення земель забороненими рослинами, пошкодження і знищення родючого шару грунту, об'єктів інженерної інфраструктури меліоративних систем, порушення встановленого режиму використання земель, що особливо охороняються, а також використання земель особами, які завдають шкоди здоров'ю населення) в терміни, встановлені вказівками спеціально уповноважених органів виконавчої влади з питань земельних ресурсів;
конфіскації земельної ділянки;
викупу (вилучення) земельної ділянки з мотивів суспільної необхідності та для суспільних потреб;
примусового звернення стягнення на земельну ділянку за зобов'язаннями власника цієї ділянки;
невідчуження земельної ділянки іноземними особами та особами без громадянства у встановлений строк у випадках, визначених цим Кодексом.
Отже, несплата за електрифікацію, газифікацію та прокладання доріг на земельних ділянках, що є власністю громадян, не може бути підставою для припинення права власності.
Заступник Голови Комітету
В. Жмуцький
Надруковано:
"Урядовий кур'єр",
N 169, 12 вересня 2006 р.
2006.09.14 | Crazy Lawyer
Re: Допоможіть, хто має доступ до Ліги
МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
ЛИСТ
від 23.05.2006 р. N 37-17-2-16/7778
Відповідно до статті 13 Закону України "Про оренду землі" (зі змінами) договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов'язаний за плату передавати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов'язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.
Статтею 15 Закону визначаються істотні умови договору оренди землі, а саме: об'єкт оренди (місце розташування та розмір земельної ділянки); строк дії договору оренди; орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату; умови використання та цільове призначення земельної ділянки, яка передається в оренду; умови збереження стану об'єкта оренди; умови і строки передачі земельної ділянки орендарю; умови повернення земельної ділянки орендодавцеві; існуючі обмеження (обтяження) щодо використання земельної ділянки; визначення сторони, яка несе ризик випадкового пошкодження або знищення об'єкта оренди чи його частини; відповідальність сторін.
За згодою сторін у договорі оренди землі можуть зазначатися інші умови, зокрема якісний стан земельних угідь, порядок виконання зобов'язань сторін, порядок страхування об'єкта оренди, порядок відшкодування витрат на здійснення заходів щодо охорони і поліпшення об'єкта оренди, проведення меліоративних робіт, а також обставини, що можуть вплинути на зміну або припинення дії договору оренди.
Статтею 34 Закону передбачено, що у разі невиконання орендарем обов'язку щодо умов повернення орендодавцеві земельної ділянки орендар зобов'язаний відшкодувати орендодавцю завдані збитки.
Спори, пов'язані з орендою землі, вирішуються в судовому порядку. Водночас повідомляємо, що громадянин має право виділити свою земельну ділянку зі складу земель колективної власності й господарювати на цій землі самостійно з метою задоволення особистих потреб шляхом виробництва, переробки і споживання сільськогосподарської продукції, реалізації її надлишків або передавати земельну ділянку іншому орендареві.
Заступник Міністра
аграрної політики
Н. Павлюк
Надруковано:
"Урядовий кур'єр",
N 169, 12 вересня 2006 р.
2006.09.14 | Albes
Получите и распишитесь :)
Щодо підстав для припинення права власності на земельну ділянкуДержкомзем
Лист від 29.03.2006 № 14-17-2-КО330/2538
Інформаційна карта
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ ПО ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСАХ
ЛИСТ
від 29.03.2006 р. N 14-17-2-КО330/2538
Підставами для припинення права власності на земельну ділянку відповідно до статті 140 Земельного кодексу України є:
добровільна відмова власника від права на земельну ділянку;
смерть власника земельної ділянки за відсутності спадкоємця;
відчуження земельної ділянки за рішенням власника;
звернення стягнення на земельну ділянку на вимогу кредитора;
відчуження земельної ділянки з мотивів суспільної необхідності та для суспільних потреб;
конфіскація за рішенням суду;
невідчуження земельної ділянки іноземними особами та особами без громадянства у встановлений строк у випадках, визначених кодексом.
Згідно з ст. 143 Земельного кодексу, примусове припинення прав на земельну ділянку здійснюється у судовому порядку у разі:
використання земельної ділянки не за цільовим призначенням;
неусунення допущених порушень законодавства (забруднення земель радіоактивними і хімічними речовинами, відходами, стічними водами, забруднення земель бактеріально-паразитичними і карантинно-шкідливими організмами, засмічення земель забороненими рослинами, пошкодження і знищення родючого шару грунту, об'єктів інженерної інфраструктури меліоративних систем, порушення встановленого режиму використання земель, що особливо охороняються, а також використання земель особами, які завдають шкоди здоров'ю населення) в терміни, встановлені вказівками спеціально уповноважених органів виконавчої влади з питань земельних ресурсів;
конфіскації земельної ділянки;
викупу (вилучення) земельної ділянки з мотивів суспільної необхідності та для суспільних потреб;
примусового звернення стягнення на земельну ділянку за зобов'язаннями власника цієї ділянки;
невідчуження земельної ділянки іноземними особами та особами без громадянства у встановлений строк у випадках, визначених цим Кодексом.
Отже, несплата за електрифікацію, газифікацію та прокладання доріг на земельних ділянках, що є власністю громадян, не може бути підставою для припинення права власності.
Заступник Голови Комітету
В. Жмуцький
Надруковано:
"Урядовий кур'єр",N 169, 12 вересня 2006 р.
---------------------------------------------------------------
Щодо укладення договорів оренди землі
Міністерство аграрної політики
Лист від 23.05.2006 № 37-17-2-16/7778
Інформаційна карта
МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
ЛИСТ
від 23.05.2006 р. N 37-17-2-16/7778
Відповідно до статті 13 Закону України "Про оренду землі" (зі змінами) договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов'язаний за плату передавати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов'язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.
Статтею 15 Закону визначаються істотні умови договору оренди землі, а саме: об'єкт оренди (місце розташування та розмір земельної ділянки); строк дії договору оренди; орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату; умови використання та цільове призначення земельної ділянки, яка передається в оренду; умови збереження стану об'єкта оренди; умови і строки передачі земельної ділянки орендарю; умови повернення земельної ділянки орендодавцеві; існуючі обмеження (обтяження) щодо використання земельної ділянки; визначення сторони, яка несе ризик випадкового пошкодження або знищення об'єкта оренди чи його частини; відповідальність сторін.
За згодою сторін у договорі оренди землі можуть зазначатися інші умови, зокрема якісний стан земельних угідь, порядок виконання зобов'язань сторін, порядок страхування об'єкта оренди, порядок відшкодування витрат на здійснення заходів щодо охорони і поліпшення об'єкта оренди, проведення меліоративних робіт, а також обставини, що можуть вплинути на зміну або припинення дії договору оренди.
Статтею 34 Закону передбачено, що у разі невиконання орендарем обов'язку щодо умов повернення орендодавцеві земельної ділянки орендар зобов'язаний відшкодувати орендодавцю завдані збитки.
Спори, пов'язані з орендою землі, вирішуються в судовому порядку. Водночас повідомляємо, що громадянин має право виділити свою земельну ділянку зі складу земель колективної власності й господарювати на цій землі самостійно з метою задоволення особистих потреб шляхом виробництва, переробки і споживання сільськогосподарської продукції, реалізації її надлишків або передавати земельну ділянку іншому орендареві.
Заступник Міністра
аграрної політики
Н. Павлюк
Надруковано:
"Урядовий кур'єр",N 169, 12 вересня 2006 р.
2006.09.15 | Михайло Свистович
Дуже-дуже обом дякую