МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

В ДТП загинув Юрій Оробець

10/16/2006 | catko
http://www.razom.org.ua/ua/news/12227/
Юрій Оробець загинув у ДТП


“Сьогодні приблизно о 7 годині 45 хвилин, народний депутат фракції “Наша Україна”, Юрій Оробець загинув у ДТП. Він їхав на власному автомобілі “Toyota Camry” по Оболонському проспекту із житлового масиву Оболонь. Між станціями метро “Оболонь” і “Петрівка”, машина виїхала на зелений газон, що розділяє дві зустрічні смуги, і вдарилася в металеву опору, на якій знаходився рекламний щит”, - повідомив начальник Головного управляння МВС України у місті Києві Віталій Ярема.

Через 5 хвилин, після того як прибула швидка допомога, Юрій Оробець помер. На місці аварії працюють експерти та працівники прокуратури.

Народний депутат Юрій Оробець загинув на 51-му році життя.

Відповіді

  • 2006.10.16 | Мінор

    Який жах. Дві години тому

  • 2006.10.16 | Людмила

    дуже дивне ДТП

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2006.10.16 | троль ak1001

      Re: дуже дивне ДТП

      1 невнимательность ( разговор по телефону)
      2 поломка машины
      3 здоровье (потеря сознания, удар, инфракт)
      4 уже конспирологические варианты

      очень жаль, один из немногих депутатов к которому испытывал уважение
    • 2006.10.16 | alx_1904

      Типичное ДТП гонсалеса

      он сбил столб на БЕШЕННОЙ скорости на Встречке за зелёной разд. полосой.
      Судя по фоткам с Обоза - погиб от подушки, т.к. не был пристёгнут.
      Ещё одно доказательство дто ПДД написано кровью, и естественный отбор отбирает нарушителей, слава Богу в этот раз без невиновных.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2006.10.16 | Мінор

        Але там немає де розігнатись до такої швидкості

        Відрізок дороги між метро Оболонь і Петрівка близько 1 кілометра. Або він уже летів через перехрестя по Оболонському проспекту, що малоймовірно. Або він почав розгін в екстренному варіанті і не бачив куди їде, бо удар в опору був просто лобовим. Враження, що з ним саме щось сталося. Сподіваюсь розтин проведуть.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2006.10.16 | alx_1904

          Да вы что?

          Там до сотки на Вазе разогнаться легко можно.
          Кстати раньше там даже знак 80 стоял.
          А Камри разгоняется до сотки за 7,5 сек.
          Кстати "ячейка безопастности" цела.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2006.10.16 | Мінор

            Просто я мабуть так ніколи не їздив

            Не вважаю за потрібне - авто для комфорту, а не для гонок.


            alx_1904 пише:
            > Там до сотки на Вазе разогнаться легко можно.
            > Кстати раньше там даже знак 80 стоял.
            > А Камри разгоняется до сотки за 7,5 сек.
            > Кстати "ячейка безопастности" цела.

            А що таке "ячейка безопастности"
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2006.10.16 | alx_1904

              Re: Просто я мабуть так ніколи не їздив

              Мінор пише:
              > Просто я мабуть так ніколи не їздив
              > Не вважаю за потрібне - авто для комфорту, а не для гонок.
              Молодец! Все бы такими были бы.......

              > А що таке "ячейка безопастности"
              Салон Авто. Он должен оставаться максимально неповреждённым для спасения жизней.

              На фотках видно, что сало ЦЕЛ, подушка выстрелила. Подушка выстреливает при застёгнутых ремнях, а у нас любят застёгивать "за креслом" - ведь "крутые".
              Извините, но я НЕ ВЕРЮ что Оробец был пристёгнут.

              А в случае лобового - тело непристёгнутого летит вперёд со скоростью машины, т.е. мин. 100 км/ч, а тут в лицо такой же по силе удар навстречу.
              Перелом шеи практически гарантирован.

              Что я думаю и было. :(
    • 2006.10.16 | МАРІЧКА ГАЛАБУРДА-ЧИГРИН

      Re: дуже дивне ДТП


      Як я прочитала вістку, зразу сказала батькам < напевно перерізали гамульці >

      А тепер вже і пишуть приступ серця...

      Так, так...що дивне, то дивне - але і не дивне...

      Юрій Оробець був дійсно порядним, патріотом...Шкода! Дуже шкода...

      Вічна Йому память!
  • 2006.10.16 | vmo1

    Re: в дтп загинув юрій оробець

    Щирі співчуття його рідним та близьким, друзям

    Порядний був політик, боровся з кучмізмом. Сумно що таких Людей в Україні стає все менше.

    Бачили та спілкувалися з ним останнього разу на минулому тижні.



    Що чутно щодо технічного стану автомобіля?
    Може замовили?
  • 2006.10.16 | kotygoroshko

    треба шукати свідків

    тому що такі люди випадково не гинуть


    я б на місці вбивць поставив би на авто під сидіння електрошокер з дистанційним управлінням
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2006.10.16 | Майдан-Інформ

      На машині Юрія Оробця були виведені з ладу гальма?

      Слідів гальмування автомобіля «Тойота-Камрі», за кермом якої сьогодні вранці у Києві загинув народний депутат України Юрій Оробець, немає.

      Про це заявили в прес-службі Департаменту ДАІ МВС України.
      Представники прес-служби повідомили що, сьогодні вранці близько 7годин 45 хвилин, рухаючись по Оболонському проспекту в напрямку Московського проспекту, «Тойота-Камрі», яка належала Ю. Оробцю, виїхала на газон розподільній смуги, проїхала по ньому 103 метри, після чого вдарилася у стовп рекламного щита.

      За словами співрозмовника, дорога в цьому місці була суха, має три ряду руху в одному напрямі. Об'єктивні причини, з сталася аварія, можна встановити лише після здійснення ряду експертиз, у тому числі – судово-медичної і автотехнічної.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2006.10.16 | kotygoroshko

        хіба ще є питання?хто наступний?

        Майдан-Інформ пише:
        > Слідів гальмування автомобіля «Тойота-Камрі», за кермом якої сьогодні вранці у Києві загинув народний депутат України Юрій Оробець, немає.
        >
        > Про це заявили в прес-службі Департаменту ДАІ МВС України.


        ось і все
        ніякого електрошоку не було - був би він нездатен керувати машиною - не попав би у щита
        схоже, що останньою його думкою було не попасти в будь-яку зустрічну машину або в перехожих (не вбити)

        відповідно, завдання для якогось молодого журналіста - відшукати майстра, який займався ремонтом чи техоглядами (гарантійні заміни масла і таке інше) цієї машини - оскільки цей майстер може стати наступним у ланці

        також дружина загиблого і його лікар могли б стати наступними, оскільки знали про його стан здоров*я (можливість інфаркту наприклад)

        але раз слідів гальмування не було - то і питань до них нема. тільки машина і ситуація, що спровокувала таку швидкість. плюс радіокерування шлангами з гальмівною рідиною - там пари бульбашок повітря достатньо.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2006.10.16 | Хвізик

          по світу їздить величезна кількість Тойот. Щось я не пам"ятаю, щ

          щоб в них відмовляли гальма.
          відмовили іменно у машині депутата

          регіони - сволочі і падлюки.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2006.10.16 | kotygoroshko

            гальма не самі відмовили, їм певно допомогли

            Хвізик пише:
            > щоб в них відмовляли гальма.
            > відмовили іменно у машині депутата
            >
            > регіони - сволочі і падлюки.


            справа не в регіоналах. питання чи можливо в принципі з гори сотвореного металу міліції знайти сліди втручання в систему машини вбивць

            таки було б цікаво побачити фото шлангів з гальмівною рідиною
            на http://oboz.com.ua/news/2006/10/16/140312.htm багато фото, але всі вони на одну тему - морда машини зі слідом від стовба
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2006.10.16 | kotygoroshko

              якесь чмо написало:

              СОБЫТИЕ ДНЯ
              Оробець погиб в ДТП. Он даже не пытался тормозить (Фото)
              і лінк на http://oboz.com.ua/news/2006/10/16/140264.htm


              питання: він не намагався, чи намагався але (машина не виконала команду) не ногами ж гальмувати?
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2006.10.16 | Хвізик

                Re: якесь чмо написало:

                kotygoroshko пише:
                > СОБЫТИЕ ДНЯ
                > Оробець погиб в ДТП. Он даже не пытался тормозить (Фото)
                > і лінк на http://oboz.com.ua/news/2006/10/16/140264.htm

                тут інше цікаве питання:
                хто замовив ТАКЕ висвітлення події?
                знайдете замовників пропаганди - знайдете і замовників вбивства
          • 2006.10.16 | Артемчук Іван

            Re: по світу їздить величезна кількість Тойот. Щось я не пам"ятаю, щ

            :( Ну що за люди. До чого тут політика? Чи вам так до вподоби "полювання на відьм"? З таким самим успіхом можна "розслідувати" кожне ДТП. Справді, дуже шкода людину. Не важливо, до якої політичної він належав. Шкода його двох дітей, дружину. Відверте їм та щире співчуття.
      • 2006.10.16 | alx_1904

        Они были в норме (л)

        >двигаясь по Оболонскому проспекту в направлении Московского проспекта, ”Тойота-Камри”, которая принадлежала Оробцу, выехала на газон распределительной полосы, проехала по нему 103 метра, после чего ударилась в рекламный щит.
        http://oboz.com.ua/news/2006/10/16/140264.htm

        Извиняйте но за 103 м. машина и без тормозов остановить легко.

        ИМХО варианта 2
        1) таки плохо с сердцем
        2) Решил "как все" облететь тянучку по "зелёнке", а тут ему позвонили/ не расчитал.

        Склоняюсь ко второму, т.к. машина сначала ВЫЕХАЛА на зелёнку (т.е. руль поворачивали влево), а потом РОВНО проехала 103 м., что не могло быть, если ему было плохо и машина была бы без управления.

        Ну а последней каплей стала непристёгнутость.
      • 2006.10.16 | catko

        а слідів гальмування могло і не бути

        тому що трава газону після дощу нічного та ще й майже нульовій температурі - гололід натуральний. а система абс саме в такій ситуації не дає колесам ковзати. а сліди гальмування зявляються коли колеса ковзають. інше питання я ще не бачив абски яка б змогла працювати при екстренному гальмування на аж такій слизькоті аж на протязі 100 метрів рано чи пізно або машина зупиняється або колеса в юз зриваються. а судячи з пошкоджень удар відбувся на швидкості не менше 60-80 км/год. тобто щоб на протязі 100 метрів до такої швидкості погасити то машина мала йти не менше 150 км/год що дуже малоймовірно о 8 ранку коли вся оболонь на роботу їде - пробки набагато більш ймовірні.
        крім того нюанс - машина вдарилась в похилу трубу (що направлена в сторону смуги зустрічного руху) майже перпендикулярно дорозі. тобто ще через 20 метрів прямого руху машина ймовірно би вилетіла в лоб зустрічному потоку.
        стосовно ремня - видно як він на сидінні лежить - тому він не був "десь там за спинкою пристібнутий" як дехто припускає. от чи був водій пристібнутий це інше питання.
        ще одне - газон від дороги відділяє немалий бордюр. якщо на нього влетіти на великій швидкості то можуть колеса повідлітати а машині перекинутись раз плюнути. принаймні стрибнути вона мала немало. якщо того не відбулось, то очевидно на бордюр вїхалось під досить пологим кутом коли на нього вискакують колеса по черзі (хто заїжджав на тротуар - знає).

        тому є два варіанти - або машину підрізали і випхали на газон і далі пішов неконтрольований процес ковзання по мокрій траві - водій гальмував скільки міг а коли побачив що його виносить на зустрічний потік крутнув руль і попав у стовб. далі дійсно варіант з подушкою можливий але малоймовірний - не слабенької комплекції був оробець щоб так просто шию зламати тай підголовники в нього були - як правило синяком завершується. або водій вже на асфальті перестав контролювати машину, викотився на газон і далі вийшло як вийшло - серцевий напад наприклад міг таке спричинити - просто людина падає головою на кермо і далі...

        стосовно виведення з ладу гальм - водій відчує це на перехресті першому ж. а всякі дистанційки - то їх знайти після аварії запросто, легше вже бомбу підкласти.

        а ще мені хочеться знати - їзда без водія то практика постійна була чи екстренний випадок?
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2006.10.16 | alx_1904

          Хорошее объяснение + дополнение и ответы (л)

          catko пише:
          > ще одне - газон від дороги відділяє немалий бордюр. якщо на нього влетіти на великій швидкості то можуть колеса повідлітати а машині перекинутись раз плюнути. принаймні стрибнути вона мала немало. якщо того не відбулось, то очевидно на бордюр вїхалось під досить пологим кутом коли на нього вискакують колеса по черзі (хто заїжджав на тротуар - знає).

          Что ИМХО доказывает, что он сам выехал на зелёнку, т.к. иначе он далее не ехал бы прямо.

          > тому є два варіанти - або машину підрізали і випхали на газон
          Ну тогда сам виноват - Камри не маленькая, при "выпихивание" пассажиру ничего не было бы, + специально для всех пишут ПДД (написанных кровью) НЕ меняйте полосы движения.

          > а ще мені хочеться знати - їзда без водія то практика постійна була чи екстренний випадок?

          Сам ездил:

          http://forum.autoua.net/showflat.php?Cat=0&Board=repair&Number=1195652&page=0&fpart=all
        • 2006.10.16 | Кирило

          Так, їздив сам

          catko пише:
          > а ще мені хочеться знати - їзда без водія то практика постійна була чи екстренний випадок?

          Здається, постійна - якось він мене підвозив після етеру, ще на НАРТі...

          Сумно. Вічна пам"ять.
    • 2006.10.16 | Мартинюк

      Напевно варто дати оголошення до свідків.

      А що - випадки з електрошокером вже десь були?
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2006.10.16 | Пані

        Варто. Давай. Став в ПД

      • 2006.10.16 | kotygoroshko

        так

        Мартинюк пише:
        > А що - випадки з електрошокером вже десь були?

        за використання електрошокера для спричинення аварій я не знаю - такі аварії відбуваються у тих країнах де держава вбиває незручних людей - вона ж і розслідує і нічого не знаходить, Анна Герман, Віктор Цой та інші

        а от таксистам у Франції проводили експеримент по встановці електрошокерів у сидіння пасажирів - пошукайте в інтернеті
  • 2006.10.16 | Оk

    Сліди гальмування авто відсутні

    [16.10.2006 12:56]
    Слідів гальмування ”Тойоти”, за кермом якої був загиблий депутат Оробець, немає


    Слідів гальмування автомобіля "Тойота-Камрі", за кермом якої сьогодні вранці у Києві загинув народний депутат України Юрій Оробець, немає.

    Про це УНІАН заявили у прес-службі Департаменту ДАІ МВС України.

    Його співробітники також зазначили, що, рухаючись Оболонським проспектом у напрямку Московського проспекту, "Тойота-Камрі", яка належала Ю.Оробцю, виїхала на газон розподільчої смуги, проїхала по ньому 103 метри, після чого вдарилася в рекламний щит.

    За словами співрозмовника агентства, дорога у цьому місці була сухою, має три ряди руху в одному напрямку, однак об’єктивні причини, через які сталася аварія, можна буде встановити лише після проведення низки експертиз, у тому числі - судово-медичної та автотехнічної.



    постiйна адреса статтi:
    http://www.unian.net/ukr/news/news-169848.html
  • 2006.10.16 | Хвізик

    вбили. просто жах

    вибачайте, що я це маю повторювати. але
    це сталося тому, що оранжові відмовилися свого часу наповнити тюрми регіоналами.
    і навіть жодного не повісили
    тепер матимуть

    у розмовах з пацанами благородство недоцільне а слабкодухість не прощається
  • 2006.10.16 | Оk

    Фото з місця події (л)

    http://oboz.com.ua/news/2006/10/16/140312.htm
  • 2006.10.16 | Майдан-Інформ

    Шукаємо очевидців загибелі народного депутата Оробця.

    Сьогодні , у понеділок 16 жовтня, близько 7годин 45 хвилин ранку , в атомобільній аварії, яка сталася на Оболонському проспекті поміж станціями метро «Оболонь» і «Петрівка» загинув відомий політик, депутат Верховної Ради Юрій Оробець.

    Автомобіль «Тойота-Камрі», який належав Ю. Оробцю,рухаючись по Оболонському проспекту в напрямку Московського проспекту, виїхав на газон розподільній смуги, проїхав по ньому 103 метри, після чого вдарився у стовп рекламного щита. В прес-службі Департаменту ДАІ МВС України заявили, що слідів гальмування автомобіля «Тойота-Камрі», за кермом якої сьогодні вранці у Києві загинув народний депутат України Юрій Оробець, немає. Дорога в цьому місці була суха, має три ряду руху в одному напрямі. Всме це дозволяє запідозрити про можливі зловмисницькі дії, в результаті яких Юрій Оробець не зміг гальмувати та керувати автомобілем.

    Просимо всіх хто був свідком автокатастрофи, яка сталася вранці у понеділок 16 жовтня на Оболонському проспекті між станціями метро «Оболонська» та «Петрівка» надіслати нам свої свідчення на електронну пошту «Майдану» maidan@maidanua.org, або повідомити на телефон 8-039 293-5705 . В разі необхідності гарантуємо анонімність .
  • 2006.10.16 | Оk

    Висновки судмедекспертизи

    Причиной смерти нардепа Оробца стал инфаркт

    Причиной гибели в ДТП народного депутата-нашеукраинца Юрия Оробца стал инфаркт. Об этом свидетельствуют результаты судебно-медицинской экспертизы, сообщили источники в правоохранительных органах.

    Вскрытие выявило в сердце погибшего признаки начинавшегося инфаркта миокарда.

    Как сообщалось, Ю. Оробец погиб сегодня утром за рулем своей иномарки «Toyota Camry», следуя по Оболонскому проспекту в Киеве. Машина выехала на газон распределительной полосы, проехала по нему 103 метра, после чего врезалась в рекламную конструкцию. В пресс-службе Департамента ГАИ МВД Украины заявили, что следов торможения автомобиля не обнаружено.

    Результаты судмедэкспертизы указывают, что, по всей видимости, Ю. Оробец не смог затормозить в результате внезапной потери сознания.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2006.10.16 | Хвізик

      все рівно не вірю

      регіональні специ з гестапо кому завгодно інфаркт влаштують - в них всякі препарати для того є
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2006.10.16 | alx_1904

        Лечиться не пробывали, или таки Юля виновата?

        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2006.10.16 | Хвізик

          яка юля? ви про що?

          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2006.10.16 | alx_1904

            Я уже давал ссылку, что он завтра должен был ющу докладывать

            А это чистая уголовка на БЮТ (даже Бродский признал, что ТАКОГО даже Кучма и близко не делал)
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2006.10.16 | Хвізик

              Re: Я уже давал ссылку, что он завтра должен был ющу докладывать

              alx_1904 пише:
              > А это чистая уголовка на БЮТ (даже Бродский признал, что ТАКОГО даже Кучма и близко не делал)
              не згоден
              1. ви не можете бути певні, що Ви маєте ВСЮ інформацію про мету зустрічі оробця з Ющем
              2. регіони достатньо хитрі, щоб спробувати пустити слідство невірним шляхом
    • 2006.10.16 | Nemesis

      Схоже на те. 51 рік. Шкода його, ще молодий був

    • 2006.10.16 | Людмила

      не найкраще підтвердження того, що в людини було СЕРЦЕ

    • 2006.10.16 | kotygoroshko

      Re: Висновки судмедекспертизи

      Накануне смерти Булахов чувствовал себя превосходно, говорят депутаты Национального собрания. Как с ним случился сердечный приступ, при том что раньше проблем с сердцем не отмечалось, — тайна за семью замками. Вдову Булахова, ссылаясь на то, что они разведены, даже не допустили на похороны, не говоря уже о том, чтобы показать отчет о вскрытии. Поистине у мафии длинные руки! Вот как, подозрительно быстро, умирают бывшие соратники Лукашенко...
      http://maidan.org.ua/static/mai/1160983545.html
  • 2006.10.16 | alx_1904

    Кстати завтра он должен был "мочить" ющу БЮТ за Черкассы (л)

    >Завтра Ю.Оробец как председатель временной парламентской комиссии по вопросам нарушения законодательства на выборах городского головы Черкасс должен был докладывать на совещании у Президента по ситуации в Черкассах.
    http://www.liga.net/news/213342.html
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2006.10.16 | Мартинюк

      Для чого вбивати Оробця за те що всі і так знають ?

      Конфлікт у Черкасах "внутрішньбютівський" і навряд чи там можна щось нове віднайти. Ющенко би в це не поліз. А до Януковича він би не пішов з цим. Те саме стосовно Луценка.

      Переконаний що цю тему підкидають аби перевести стрілки...
  • 2006.10.16 | alx_1904

    тормоза и системы управления были в порядке - МВД (л)

    >На момент автокатастрофы, в которой погиб член фракции "Наша Украина" Юрий Оробец, тормоза и системы управления в его автомобиле "Тойота-Камри" были в исправном состоянии.

    >Таковы выводы экспертов научно-исследовательского экспертно-криминалистического центра МВД Украины, сообщает УНИАН со ссылкой на ЦОС МВД Украины в городе Киеве.

    >Автотехническая экспертиза сотрудниками центра проводилась в понедельник в присутствии начальника ГУ МВД в Киеве Виталия Еремы.

    >Вместе с тем, отметили в центре общественных связей, следственным управлением киевского ГУ МВД возбуждено и расследуется уголовное дело по факту дорожного инцидента.

    >Дело возбуждено по ст. 286 Уголовного кодекса (нарушение правил безопасности дорожного движения или эксплуатации транспорта лицами, которые руководят транспортными средствами).
    http://pravda.com.ua/ru/news/2006/10/16/47925.htm
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2006.10.17 | Таля

      Re: тормоза и системы управления были в порядке - МВД (л)

      На момент автокатастрофы, в которой погиб член фракции "Наша Украина" Юрий Оробец, тормоза и системы управления в его автомобиле "Тойота-Камри" были в исправном состоянии.


      >Таковы выводы экспертов научно-исследовательского экспертно-криминалистического центра МВД Украины, сообщает УНИАН со ссылкой на ЦОС МВД Украины в городе Киеве.


      >Автотехническая экспертиза сотрудниками центра проводилась в понедельник в присутствии начальника ГУ МВД в Киеве Виталия Еремы.


      >Вместе с тем, отметили в центре общественных связей, следственным управлением киевского ГУ МВД возбуждено и расследуется уголовное дело по факту дорожного инцидента.


      >Дело возбуждено по ст. 286 Уголовного кодекса (нарушение правил безопасности дорожного движения или эксплуатации транспорта лицами, которые руководят транспортными средствами).

      Можливо це й правда про серцевий приступ. Хоча версією нашого МВД також є самогубство Кравченка та ДТП Чорновола. Не здивуюсь, якби вони сказали, що і покійний Гія сам собі голову відрізав. КРАЇНА ЧУДЕС!
      Поки що не вірю їхній версії.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2006.10.17 | Хвізик

        вони мають спеціальні мед препарати, які викликають інфаркт

        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2006.10.17 | alx_1904

          Которые заставляют непристёгиваться и ездить по встречке?

          Вчера по ТВ показывали:

          1) на высокий бордюр "зелёнки" она выехала ооочень акуратно - НЕТ повреждений колёс
          2) руль весь смят - т.е. таки был непристёгнут и судя по всему погиб от встречного нокаута подушкой .

          (Повторилось ДТП с Караченцевым, только с летальным исходом :( )
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
  • 2006.10.17 | jurij

    Re: в дтп загинув юрій оробець

    Сумно, загинув боєць і чесна людина.
    Багато років перемагав на виборах по Оболоні та Виноградару, але влада, Кучма не пускав, скасовуючи і фальсифікуючи результати.
    Люди йому вірили.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2006.10.17 | Таля

      Вічна йому пам"ять!

      Цілий день тільки про нього й думаю. Дуже прикро...
      Шкода, що добрі слова в свою сторону певно в більшості "почує" посмертно. Таке життя...
      Помолімося за нього!
  • 2006.10.17 | Scubo

    Оробець загинув у місці де нема будинків

    Навкруг кущі та пустирі.Ні житлових ні навіть якихось високих промислових будинків там немає. Отже майже нема нудьгуючих пенсіонерів які наприклад могли б помітити дивні маневри інших машин , які могли б змусити машину Оробця раптово виїхати на узбіччя.

    Насторожує повідомлення про те що Оробець помер через 5 хв після приїзду "швидкої". В "радянській" технології автовбивств наперед заготована "швидка", яка чекає десь недалеко чи не важливіша ніж несподівані маневри КАМАЗів чи важких джипів. Наперед заготовлений чудодійний "обезболючий укол" завершує ланцюг всіх попередніх заходів , які фактично є творенням передумови для ввдення цього "чудодійного уколу".

    Раджку уважно стежити за "темами", які зараз підкидаються на різноманітні форуми і в пресу. Це "інфаркт",це абсолютне уникання обговорення ситуації на трасі в момент інциденту, тобто наявності чи відсутності інших авто (пішоходів?)та їх поведінки, навязування абсолютно малоймовірної теми конфлікту Оробця з БЮТом.

    Боюсь що смерть Оробця повязана із черговим етапом ізоляції Ющенка і черговою здачею влади шляхом ритуального вставання керівницва НУ в "позу опозиція". Без сумніву член політради НУ Оробець мав власну думку що таке опозиція і що таке зобовязання перд президентом, завдяки якому НУ пройшла паламентБоюсь що щось про смерть Оробця є в блудливому біганні оченят Роми Безсмертного і в переляканому виразі обличчя ДАІшника, який з очевидним страхом та ваганням ( може не варто казати?) повідомив про відсутність гальмівного шляху авто Оробця перед зіткненням..

    Досвідчені водії , особливо ті які їздять на Тойоті-Камрі твердять що з фото аварії не випливає вірогідність смерті водія - скоріше навпаки - удар прийшов на місце пасажира, і на фото видно кришку бардачка, яка відкрилася, але сама панель майже не змістилася. Травми - так, смерть дуже маловірогідна. Водії називають аварію не важкою, середньою. Дуже багато людей, які пережили такого типу аварії і залишилися живими, а подекуди навіть і неушкодженими можуть це підтвердити.


    catko пише:
    > http://www.razom.org.ua/ua/news/12227/
    > Юрій Оробець загинув у ДТП
    >
    >
    > “Сьогодні приблизно о 7 годині 45 хвилин, народний депутат фракції “Наша Україна”, Юрій Оробець загинув у ДТП. Він їхав на власному автомобілі “Toyota Camry” по Оболонському проспекту із житлового масиву Оболонь. Між станціями метро “Оболонь” і “Петрівка”, машина виїхала на зелений газон, що розділяє дві зустрічні смуги, і вдарилася в металеву опору, на якій знаходився рекламний щит”, - повідомив начальник Головного управляння МВС України у місті Києві Віталій Ярема.
    >
    > Через 5 хвилин, після того як прибула швидка допомога, Юрій Оробець помер. На місці аварії працюють експерти та працівники прокуратури.
    >
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2006.10.17 | kotygoroshko

      так

      Scubo пише:
      > Насторожує повідомлення про те що Оробець помер через 5 хв після приїзду "швидкої".
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2006.10.17 | Майстер

        Складіть табличку - і все.

        На два стовпчики. В один стовпчик запишіть наших, що загинули в незрозумілих автомобільних аваріях (навіть не були розстріляні в ліфтах, забиті бейзбольними дрючками). А другу колонку - їхніх. Наші -- це націоналісти, націонал-демократи, просто демократи, правозахисники, журналісти, які занадто сміливо щось писали... Їхні - владні бандити, чиновники, комуняки. У "їхню" колонку вписується комуніст Драгомирецький, Малєв... А в нашу?!
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2006.10.18 | vvkornilov

          Re: Складіть табличку - і все.

          Наші -- це націоналісти
          - тобто вилупки, з точки зору цивілізованої Європи

          націонал-демократи

          - невідомо що таке, себто коктейль вилупків та різноманітних запроданців

          просто демократи

          - 2 на 100 наївних, решта запроданці або звичайні дурні

          правозахисники

          - угу, дармоїди

          журналісти, які занадто сміливо щось писали

          - справді, "щось"...в інтересах вилупків, запроданців, дурнів і т.д.

          чужих Україні людей. Краще Хижак, аніж Чужий.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2006.10.18 | Майстер

            І за це ви їх убиваєте?

            З вашого боку вилупків і покидьків значно більше.Наприклад, один мерзотник, директор Інстітута СНГ. Вам хочететься взаємності?
        • 2006.10.18 | catko

          а ще щербань, кирпа, кравченко. a la ger com a la ger

        • 2006.10.18 | Мартинюк

          Я б не ділив на "своїх-чужих"

          Загибель навіть так званих "не своїх" була насправді прибиранням свідків, які могли б вивести на чисту воду с організаторів та натхненників різноманітних неподобств. А Драгомирецький на мою думку був зовсім непоганою людиною.А Малев був просто чиновником, який виконував розпорядження.
  • 2006.10.18 | Майдан-Інформ

    Юрій Оробець не гальмував свідомо.

    Як твердять експерти , при виїзді на мокру траву ( а втой день в ночі падав дощ) автомобіль ковзається і втрачає керування майже так само як на асфальті покритому льодом в ожеледицю.
    Досвідчені водії ( а Оробець був таким) знають що в такій ситуації гальмувати не можна.
    З другого боку Оробець, який в силу якихось причин ( раптова перешкода попереду, наприклад інший автомобіль, який різко загальмував) був змушений виїхати на травяний газон, який відділяв його смугу від смуги протилежного руху по якій назустріч йому мчалися інші автомобілі. З огляду на ковзальний ефект мокрої трави він не міг гальмувати, і очевидно наявність зустрічних авто не дозволила йому вихати на смугу зустрічного руху.

    Тому він просто не мав шансів уникнути зіткнення з опорою рекламного щита . Не виключено що Оробець свідомо спрямував авто на опору аби врешті зупинити небезпечний і некерований рух автомобіля.На користь цього припушення свідчить те що зіткнення прийшлося на порожнє місце пасажира, а не на місце водія. Досвідчені водії також твердять що характер аварії свідчить про відносно помірковану швидкість руху у 75-80 кілометрів на годину. В подібних аваріях в автомобілях такого класу як Тойота-Камрі як правило вдається обійтися без смертельних травм , що й підтвердила медекспертиза.Згідно медекспертизи смерть Оробця настала не внасліфдок травм, а внаслідок інфаркту.

    Дорожня ситуація, яка змусила Оробця виїхати на газон могла статися як випадково, так і внаслідок наперед спланованого маневру інших автомобілів. Нагадаємо що місце, де сталася аварія є достатньо безлюдним і навколо нього відсутні споруди, звідки могли б все це побачити випадкові свідки. І наступне – смерть Степана Бандери згідно медичної експертизи також настала внаслідок інфаркту. Німецька поліція правда щось запідозрила, оскільки виявила на піджаку дрібнесенькі уламки тоненького скла. Лише через декілька років, після втечі на Захід вбивці Бандери Сташинського виявилося що в Бандеру вистрілили скляним балончиком з ціанистим газом.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2006.10.18 | kotygoroshko

      так

      наперед було 100% відомо одне - подушка спрацює за будь-яких обставин, напевне у механізмі подушки й була заряджена отрута

      відповідно й лікарі тут напевно не при чому , хіба шо контрольний укол

      або якась хімія, а не отрута - яка при взаємодіїї вже з лікарським обезболюванням створювала нову сполуку, що викликає інфаркт


      тоді все впирається лише в дорожню ситуацію, що спровокувала аварію
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2006.10.18 | Sych

        Нереально. Думаю, він був вже мертвий коли врізався.

        Кажуть, для виклику інфаркту навіть використовують якісь випромінюючі прибори. Чув байку від онієі людини, котрій, в принціпі, довіряю, про те як одного політика прибрали під час лекції. Мужичок характерною зовнішності прийшов на лекцію, сів на передню парту, поставив дипломатик на стіл, у лектора через якійсь час стався приступ, мужичок встав і пішов. От і все. Байка то байка, але розповіла її мені людина досить надійна...
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2006.10.18 | Sych

          Ну може не мертвий, але не в стані керувати машиною.

    • 2006.10.18 | alx_1904

      Какой Неуч писал этот Маразм? (л)

      Майдан-Інформ пише:
      > Як твердять експерти , при виїзді на мокру траву ( а втой день в ночі падав дощ) автомобіль ковзається і втрачає керування майже так само як на асфальті покритому льодом в ожеледицю.

      Автомобиль ПРЕКРАСНО тормозится на льду, тем паче с АБС, просто уменьшается тормозной путь.

      Почитайте хотя бы автожурналы
      или http://www.interfax.by/?id=15_6_12

      А вот ликбез для Неучей "Что такое АБС":
      http://www.avtonov.svoi.info/abs.htm

      > Досвідчені водії ( а Оробець був таким) знають що в такій ситуації гальмувати не можна.

      Этот МАРАЗМ без комментариев

      > З другого боку Оробець, який в силу якихось причин ( раптова перешкода попереду, наприклад інший автомобіль, який різко загальмував) був змушений виїхати на травяний газон,

      1) Напомню выводы экспертизы (хотя бы ТВ смотрели бы, перед темм как бред писать) - колёса НЕ повреждены от выезда на ВЫСОКИЙ бордюр - т.е. выезжали очень аккуратно на очень маленькой скорости.

      2) "Досвідчені водії" которые ещё к тому же знают ПДД, не будут маневрировать, т.к. БЕЗОПАСТНЕЕ и для себя и тем паче окружающих бить виновника, а не выскакивать резко на бордюр.
      А учитывая, то, что колёса НЕ повреждены, то интересная ситуация по вашему получается - Оробща (земля ему пухом) подрезали, и он, чтобы избежать столкновения, на скорости 5 км/ч аккуратненько, секунд за 15, влез на высокий бордюр. Бред, правда?

      > який відділяв його смугу від смуги протилежного руху по якій назустріч йому мчалися інші автомобілі. З огляду на ковзальний ефект мокрої трави він не міг гальмувати, і очевидно наявність зустрічних авто не дозволила йому вихати на смугу зустрічного руху.

      О торможении я уже говорил, а во 2х там в 7-45 встречка практически ПУСТАЯ.

      > Тому він просто не мав шансів уникнути зіткнення з опорою рекламного щита . Не виключено що Оробець свідомо спрямував авто на опору аби врешті зупинити небезпечний і некерований рух автомобіля.

      И ЭТО сделал "Досвідченій водій"????
      Та любому, кто учил физику в школе и имеет хоть немного мозгов понятно, что затормозить об бочину соседнего авто Безопастнее для всех, не говоря уж о том, что Тормозить МОЖНО и НУЖНО было.

      >На користь цього припушення свідчить те що зіткнення прийшлося на порожнє місце пасажира, а не на місце водія. Досвідчені водії також твердять що характер аварії свідчить про відносно помірковану швидкість руху у 75-80 кілометрів на годину. В подібних аваріях в автомобілях такого класу як Тойота-Камрі як правило вдається обійтися без смертельних травм , що й підтвердила медекспертиза.Згідно медекспертизи смерть Оробця настала не внасліфдок травм, а внаслідок інфаркту.

      Ну вроде было сказанно, что инфаркт только начинался, и случилось это ДО или После столкновения - никто никогда не узнает.

      > Дорожня ситуація, яка змусила Оробця виїхати на газон могла статися як випадково, так і внаслідок наперед спланованого маневру інших автомобілів.

      Ага, конечно, он "совершенно случайно" аккуратненько выполз (именно выполз) на высокий бордюр.

      > Нагадаємо що місце, де сталася аварія є достатньо безлюдним

      Не смешите, в 7:45 там напряжённый трафик. Машин с оболони идёт уже дохрена, не меньше, чем среди рабочего дня.

      > і навколо нього відсутні споруди, звідки могли б все це побачити випадкові свідки.

      Свидетели там были, только вот МВД только говорит, что виновен в ДТП сам Оробец, т.к. "не справился с управлением".

      > І наступне – смерть Степана Бандери згідно медичної експертизи також настала внаслідок інфаркту. Німецька поліція правда щось запідозрила, оскільки виявила на піджаку дрібнесенькі уламки тоненького скла. Лише через декілька років, після втечі на Захід вбивці Бандери Сташинського виявилося що в Бандеру вистрілили скляним балончиком з ціанистим газом.

      Лечиться от мании преследования не пробывали? А то Кравченко, который сначала переломал себе пальцы на руках, затем выстрелил в себя, не получилось, так ещё себе раз выстрелил - самоубийца, а Оробец - убит?
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2006.10.18 | Хвізик

        що Ви прагнете довести?

        що Оробець, так само як і Кравченко вчинив самогубство???

        виїхав на маленькій швидкості на бордюр, розігнався, і з розмаху влучив у стовб

        а інфаркта йому могли зробити з сусідньої машини - наприклад, випустивши якийсь газ у кабіну його тачки
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2006.10.18 | alx_1904

          Re: що Ви прагнете довести?

          Что "эксперт" с ником Майдан-Інформ ®. 18-10-2006 17:40 написал БРЕДЯТИНУ, и если судить по его сообщению "Майдан-Інформ" Это сборище неучей с манией величия заправленной манией преследования.
          Надеюсь, что это не так, и что "эксперт" наберётся силы воли и совести (если они у него есть, в чём я сииильно сомневаюсь), и в доказательство того, что он верен Идеалам Майдана, назовёт своё Имя, а то прятаться под общим ником мягко говоря некрасиво, самое оно по брежневски, главное громко навонять, и никакой ответственности.
          Или вы хотите сказать,что всю ответственность за тот БРЕД несёт Весь Майдан, и вы в том числе?
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2006.10.18 | catko

            ясненько. когось той "брєд" зачепив таки за живе...

      • 2006.10.18 | catko

        людину що в житті за кермом не сиділа за кілометр видно

        alx_1904 пише:

        > Автомобиль ПРЕКРАСНО тормозится на льду, тем паче с АБС, просто уменьшается тормозной путь.

        ню-ню. ви загальмуйте а я збоку подивлюсь

        >
        > > Досвідчені водії ( а Оробець був таким) знають що в такій ситуації гальмувати не можна.
        >
        > Этот МАРАЗМ без комментариев


        це маразм для теоретика. а для практика це реалії.


        >
        > 2) "Досвідчені водії" которые ещё к тому же знают ПДД, не будут маневрировать, т.к. БЕЗОПАСТНЕЕ и для себя и тем паче окружающих бить виновника, а не выскакивать резко на бордюр.

        читайте діагноз вище

        > А учитывая, то, что колёса НЕ повреждены, то интересная ситуация по вашему получается - Оробща (земля ему пухом) подрезали, и он, чтобы избежать столкновения, на скорости 5 км/ч аккуратненько, секунд за 15, влез на высокий бордюр. Бред, правда?

        не брєд а реалії їзди. уроки завтра дати?


        > О торможении я уже говорил, а во 2х там в 7-45 встречка практически ПУСТАЯ.

        не всі в центрі працюють. дехто на оболонь як на роботу їздить.


        > Та любому, кто учил физику в школе и имеет хоть немного мозгов понятно, что затормозить об бочину соседнего авто Безопастнее для всех, не говоря уж о том, что Тормозить МОЖНО и НУЖНО было.

        може фізику хтось і вчив. але реалій їзди за кермом той учень точно не мав.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2006.10.18 | alx_1904

          ну тогда на пару вопросов ответьте

          1) Сколько лет вы за рулём
          2) Сколько км. уже проехали
          3) какие курсы экстремального вождения закончили
          4) какой разряд у вас по автоспорту
          5) сколько км. в день вы проезжаете зимой, когда лежит снег
          6) на какой резине нужно ездить зимой у нас

          и наконец:
          Почему Во всех тестах резины есть пункт "Тормозной путь на льду" или "тормозной путь на скользком покрытии", если
          >Як твердять експерти , при виїзді на мокру траву ( а втой день в ночі падав дощ) автомобіль ковзається і втрачає керування майже так само як на асфальті покритому льодом в ожеледицю.....знають що в такій ситуації гальмувати не можна.
          :lol:

          Техоретик незнающий даже ПДД, тьфу.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2006.10.18 | catko

            запросто

            alx_1904 пише:
            > 1) Сколько лет вы за рулём

            20 років

            > 2) Сколько км. уже проехали

            більше мільйона

            > 3) какие курсы экстремального вождения закончили

            я сам собі екстремальні курси. хто зі мною їздив той знає :-)

            > 4) какой разряд у вас по автоспорту

            ніякого. та й організації що розряди такі дає не знаю. та й не шукаю.

            > 5) сколько км. в день вы проезжаете зимой, когда лежит снег

            мінімум 50 км кожного дня по снігу та голольоді.

            > 6) на какой резине нужно ездить зимой у нас

            я вже два роки їжджу і зимою і літом на фірмовій дорогій зимовій резині. і не жалкую не зважаючи на те що люди кажуть що літом мені гулі повискакують. зато під час дощу комфортно.

            >
            > и наконец:
            > Почему Во всех тестах резины есть пункт "Тормозной путь на льду" или "тормозной путь на скользком покрытии", если

            на льоді тормозного шляху не буває в принципі.


            > Техоретик незнающий даже ПДД, тьфу.

            мдя?. ну тоді дійсно до психіатра...
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2006.10.18 | alx_1904

              Мдааа,

              catko пише:

              > > 6) на какой резине нужно ездить зимой у нас

              > я вже два роки їжджу і зимою і літом на фірмовій дорогій зимовій резині. і не жалкую не зважаючи на те що люди кажуть що літом мені гулі повискакують. зато під час дощу комфортно.

              А как насчёт того, что у зимней резины летом Тормозной путь (особенно в дождь) раза в три больше, чем даже у Росавы, а?
              Неговоря уж о том, что "европейская зимняя" зимой у нас как ВС-11

              > > Почему Во всех тестах резины есть пункт "Тормозной путь на льду" или "тормозной путь на скользком покрытии", если
              >
              > на льоді тормозного шляху не буває в принципі.

              Да вы что? У меня регулярно зимой галюцинации, когда я например на замёршем озере торможу ???? :lol:

              Буду надеяться, что вы рядом со мной не ездите. А то страшно от таких самоуверкнных становится. Правда один такой жютко самоуверенный "любитель встречки" недавно попал у меня, свою А8 - на помойку отвёз :lol:
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2006.10.18 | catko

                ага

                alx_1904 пише:

                > А как насчёт того, что у зимней резины летом Тормозной путь (особенно в дождь) раза в три больше, чем даже у Росавы, а?

                ???? ви про автомобіль дійсно тільки в журналах читали? а про росаву в рекламах надивились? на ній тільки дурні їздять.

                > Неговоря уж о том, что "европейская зимняя" зимой у нас как ВС-11

                чого. барум цілком нормально. я на ній вже 40 тисяч накатав - корд ще не повилазив.

                > Да вы что? У меня регулярно зимой галюцинации, когда я например на замёршем озере торможу ???? :lol:

                на озері зимою автом кататись? це або у вас глюки або ви з стадіоном для обкатки нових точил сплутали.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2006.10.18 | alx_1904

                  Re: ага

                  catko пише:
                  > alx_1904 пише:
                  >
                  > > А как насчёт того, что у зимней резины летом Тормозной путь (особенно в дождь) раза в три больше, чем даже у Росавы, а?
                  >
                  > ???? ви про автомобіль дійсно тільки в журналах читали? а про росаву в рекламах надивились? на ній тільки дурні їздять.

                  Я на росаве не езжу.

                  > > Неговоря уж о том, что "европейская зимняя" зимой у нас как ВС-11

                  > чого. барум цілком нормально. я на ній вже 40 тисяч накатав - корд ще не повилазив.

                  !) Корд - НЕ показатель, я вообще не помню, чтобы я резину выкидывал из-за корда. Тока из-за протектора.

                  Барум лучше Росавы, но на порядок хуже хотя бы Гиславеда. Как сказал мой друг переобувшись с Барума на шипованый Мишелин - "Я прозрел, и теперь не вижу разницы между БЦ и Барумом - одинаковой гауно"

                  > на озері зимою автом кататись? це або у вас глюки або ви з стадіоном для обкатки нових точил сплутали.

                  Знаете полезно в безопастных условиях потренироваться экстремально водить. Это умники типа вас на улицах тренеруются.
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2006.10.18 | catko

                    ага-ага

                    alx_1904 пише:

                    > Я на росаве не езжу.

                    я теж

                    > !) Корд - НЕ показатель, я вообще не помню, чтобы я резину выкидывал из-за корда. Тока из-за протектора.

                    ну десь так. тільки в поганій резині спочатку корд вилазить а в добрій спочатку протектор стирається.


                    > Барум лучше Росавы, но на порядок хуже хотя бы Гиславеда. Как сказал мой друг переобувшись с Барума на шипованый Мишелин - "Я прозрел, и теперь не вижу разницы между БЦ и Барумом - одинаковой гауно"

                    на шипах літом не поїздиш та й у європі зачасто вона заборонена.

                    > Знаете полезно в безопастных условиях потренироваться экстремально водить. Это умники типа вас на улицах тренеруются.

                    практика реальна - "вещь непокупаємая". а на озері тренуватись - це для крутеликів екстрім на бабло розвести.
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2006.10.18 | alx_1904

                      Re: ага-ага

                      catko пише:

                      > ну десь так. тільки в поганій резині спочатку корд вилазить а в добрій спочатку протектор стирається.

                      Я о такой резине, чтобы корд вылазил, дааавно не слышал.

                      > на шипах літом не поїздиш та й у європі зачасто вона заборонена.

                      Там где есть ЗИМЫ (напр. Скандинавия) ЗАПРЕЩЁНО зимой без шипов - на границе с Финляндией завернут.


                      > практика реальна - "вещь непокупаємая". а на озері тренуватись - це для крутеликів екстрім на бабло розвести.

                      1) Ага, особенно практика непристёгнутым на льду в КАМАЗ. Сам так практикуйся. Естественный отбор рулит.

                      2) Мне Жизнь и здоровье дороже любых денег.

                      3) А НА ХРЕНА бабки платить? приезжаешь на озеро в НовоБеличах, и катайся, в крайнем случае на стоянке под Биллой например.

                      Кстати поворот с заносом считается безопастней ;)
                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                      • 2006.10.18 | catko

                        Re: ага-ага

                        alx_1904 пише:
                        > catko пише:
                        >
                        > > ну десь так. тільки в поганій резині спочатку корд вилазить а в добрій спочатку протектор стирається.
                        >
                        > Я о такой резине, чтобы корд вылазил, дааавно не слышал.

                        буває. я два роки тому таку замінив.

                        >
                        > > на шипах літом не поїздиш та й у європі зачасто вона заборонена.
                        >
                        > Там где есть ЗИМЫ (напр. Скандинавия) ЗАПРЕЩЁНО зимой без шипов - на границе с Финляндией завернут.

                        на шипованій резині заборонено літом кататись бо вона асфальт руйнує. навіть в наших правилах щось про це є. але шипована в мому розумінні- резина де наклепано металеві (люмінюві) "бутси".

                        > 1) Ага, особенно практика непристёгнутым на льду в КАМАЗ. Сам так практикуйся. Естественный отбор рулит.

                        а камазу пофіг чи ти пристібнутий.

                        > 2) Мне Жизнь и здоровье дороже любых денег.

                        ну і? до чого тут озеро, гололід, камаз?

                        > 3) А НА ХРЕНА бабки платить? приезжаешь на озеро в НовоБеличах, и катайся, в крайнем случае на стоянке под Биллой например.

                        ніфіга там не покатаєшся. років три останні принаймні точно.

                        > Кстати поворот с заносом считается безопастней ;)

                        якщо в повороті виник занос - то ти вже екзамен не здав. а поворот з заносом - це коли ручнік казьонний і резина халявна - два повороти і міняй.
                        згорнути/розгорнути гілку відповідей
                        • 2006.10.19 | Большой Брат

                          Re: ага-ага

                          Гы-гы! Оба два! Про задний привод слышали хоть? С ручником в занос входить! Придумают же...:) Или на ПП попробуй на скользком тормознуть. Мигом задние колеса догонят передние. А потом удивляются, и што это меня на прямой крутануло?
                      • 2006.10.19 | Михайло Свистович

                        Re: ага-ага

                        alx_1904 пише:
                        >
                        > Кстати поворот с заносом считается безопастней ;)

                        Не чудесно, не прекрасно,
                        А ужасно і опасно
                        Букву "т" писать напрасно.

                        А взагалі ця гілка про загибель Оробця, а не форум автолюбителів.
      • 2006.10.18 | Хвізик

        по слизькому і з АВС-ом носить добряче. АВС-у потрібен час, щоб

        воно спрацювало. Поки спрацює встигає понести
        у Флориді ожеледі не буває, але я раз був на північ зимою поїхав - то з непривички так понесло, що я мало в штани не наклав
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2006.10.18 | alx_1904

          Дык о руле нельзя забывать

          При АБС тем паче НУЖНО рулить.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2006.10.18 | Хвізик

            крім того, Ви колись писали, що водій на вантажівці на великій ш

            швидкості не повинен гальмувати, якщо на дорогу вискочить собака. Мовляв, так безпечніше.
            Мушу Вам сказати, що я недавно бачив як велика тягач-вантажівка злетіла з дороги і перекинулася через те, що наскочила колесом на білку - так ніби послизнулася на ній
            Ваші теорії водіння, видно, не годяться нікуди
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2006.10.18 | alx_1904

              Пообщайтесь с проффи, кто в авторалли участвует

              с мастерами спорта международного класса.
              Мнооого нового для себя узнаете.

              Хвізик пише:
              > швидкості не повинен гальмувати, якщо на дорогу вискочить собака. Мовляв, так безпечніше.

              Представьте себе

              > Мушу Вам сказати, що я недавно бачив як велика тягач-вантажівка злетіла з дороги і перекинулася через те, що наскочила колесом на білку - так ніби послизнулася на ній

              Вероятность улететь при резком манёвре в РАЗЫ больше, даже в автошколах учат "Никогда не делайте резких движений рулём".
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2006.10.18 | Хвізик

                я написав те, що бачив на власні очі

                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2006.10.18 | alx_1904

                  Верю, но можно по полю идти

                  а на голову метеорит упадёт.
                  Я же поэтому и говорю Вероятность получить наименьшие повреждения и остаться живым в РАзы выше, если сбивать.
                  Можно даже распределение подобрать ;)
            • 2006.10.18 | catko

              я ще й не таке бачив

              наприклад москвіч (такий автомобіль легковий - це його марка) стукнувся в колесо вантажівки де в будці сиділо купа народу - на роботу їхало. москвічу нічого, вантажівка на бік перевернулась, люди повипадали (потім водію москвіча звичайно в торець настукали, вантажівку на місце поставили і далі на роботу поїхали). як так від маленького "туц" вийшло - дотепер ніхто зрозуміти не може.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2006.10.18 | alx_1904

                Вы таки двоечником в школе были

                catko пише:
                > наприклад москвіч (такий автомобіль легковий - це його марка) стукнувся в колесо вантажівки де в будці сиділо купа народу - на роботу їхало. москвічу нічого, вантажівка на бік перевернулась, люди повипадали (потім водію москвіча звичайно в торець настукали, вантажівку на місце поставили і далі на роботу поїхали). як так від маленького "туц" вийшло - дотепер ніхто зрозуміти не може.

                Физику не учили, что такое центр тяжести не знаете.

                Таких случаев с маршрутными Богданами - мин. 1 в месяц. :(
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2006.10.18 | catko

                  я був одиничником

              • 2006.10.18 | Хвізик

                нагадали. на розі Просп. Науки та Лисогірської у Києві

                років 10 тому
                Запор і ЗИЛ самоскид стукнулися
                Запору - нічого. Абсолютно нічого!
                ЗИЛ - боком ліг
  • 2006.10.18 | alx_1904

    Кстати, свидетели есть, + Важные наблюдения + Не был пристёг (л)

    >Знакомый мой был там, проезжал мимо, остановился, подошел помочь. Депутата как раз только тащили из машины наружу и он еще дышал (сам был в отключке)... Знакомый понял, что помощь дальше нужна квалифицированная, вызвал скорую и уехал. По ходу осмотрел место, говорит, что мутно все очень... И в прессе усиленно врут сейчас на эту тему, стремясь быстро замазать всё это дело.

    .........
    >P.S. На предпоследней фотке видно все достаточно хорошо. В том числе и то, что левым коленом он хорошенько ударился о торпеду, проломив бардачок.
    http://forum.autoua.net/showflat.php?Cat=0&Board=politic&Number=1195787&page=0&fpart=3

    + на фотке ПРЕКРАСНО видно, что Оробец НЕ был пристёгнут, а ремень был застёгнут "вокруг сидения" (в нижнем левом углу)
    http://obozrevatel.com/files/18/_Picture_file_path_18105.jpg

    Нефиг было ему себя заговорённым и самым умным себя считать, ИМХО сам виноват, пристёгиваться надо. Машина считала, что водитель пристёгнут, а пассажир - нет, вот и выстрелила подушка только у водителя. А было так:
    -Удар
    - Оробец менее чем за 1/10 сек со скоростью не менее 70 км/ч летит вперёд ломает грудью руль, левой ногой бардочок,
    - и в этот момент получает нокаутирующий удар подушкой.
    Занавес, выжить практически невозможно.
    Вероятность того, что инфаркт начался в момент ломания руля/нокаута ооочень большая.

    Народ, учитесь на чужих ошибках, пристёгивайтесь и выполняйте ПДД.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2006.10.18 | catko

      а чого ви так переймаєтесь відмазками? завдання?

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2006.10.18 | alx_1904

        Почему отмазками? Вы лучше чем заниматься болтовнёй опровергните

        меня.
        Слабо?
        Так и молчите в тряпочку, или таки ВАМ бабки платят за бред?
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2006.10.18 | vmo1

          Re: Почему отмазками? Вы лучше чем заниматься болтовнёй опровергните

          Спілкувалися з кількома "співчуваючими" регіоналами - кумістами.
          Повідомили, що Оробець вирок собі підписав ще у Мукачевому :(
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2006.10.18 | alx_1904

            Вы забыли, что и Балога и Нусер соратники Юща дааавно

            Балога ющом был назначен главой Закарпатской Администрации, а тот самый Нусер - ЗАМОМ Балоги, так что конфликта дааавно нет.

            >Президент не разделяет людей на сторонников Ющенко и Януковича. Для этого я выбрал такую фигуру как Нусер, ..... просто к каждому нужно находить свой подход.

            Правда Эсдеки теперь опять во власти - опять во главе АП эсдеки стоят, так что.....

            А ПРУ к тем выборам отношения не имела.
        • 2006.10.18 | catko

          а тому що... гляньте що ви городите з стратегічної точки зору...

          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2006.10.18 | alx_1904

            Бля КАКАЯ СТРАТЕГИЯ, когда ЧЕЛОВЕК погиб

            и мы должны быть умными и не повторять его ошибок (как непристёгиваться и нарушать ПДД), а не зарывать голову в песок, как страусы, или ВРАТЬ и нести Маразмы в оправданию вранья, как некоторые тут, у которых нет ни совести ни силы воли назвать своё имя.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2006.10.18 | catko

              а от така. не треба стрілки на ремінь переводити

              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2006.10.18 | alx_1904

                Бля, вы мне скажите КАК можно было выжить непристёгнутым, а?

                Заодно почитайте данные краштестов, хотя они эммитируют удар не со столбом, а с аналогичной по массе мафынке.
                Так что множьте цифры ускорений как мин. на четыре.
                Даже в 2108 при резком торможении непристёгнутый пассажир головой стекло достаёт на 40 км/ч.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2006.10.18 | catko

                  при чому тут дані краштестів?

                  alx_1904 пише:
                  > Заодно почитайте данные краштестов, хотя они эммитируют удар не со столбом, а с аналогичной по массе мафынке.

                  нафіга? практика показує що наявність подушок рятує життя 100% учасникам аварій до 70-90 км.год. більше так - ремінь починає грати визначну роль. але головну роль він грає коли машина перекидатись починає.
                  тепер про голову. дуже гарно співаєте, тільки от голова що з ременем, що без нього - все одно як куля білярдна літає по машині і тільки підголовник то літання зупиняє. і більшість ший ламається саме тому що голова мимо підголовника пролетіла. а лобом в лобовуху - синяк або царапина або гематома - але не смерть ніяк. та й не було в оробця "лобом в лобовуху".

                  > Так что множьте цифры ускорений как мин. на четыре.
                  > Даже в 2108 при резком торможении непристёгнутый пассажир головой стекло достаёт на 40 км/ч.

                  дістає. і що далі? помирає від того? чи просто зі струсом в лікарню потрапляє?
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2006.10.18 | alx_1904

                    Вы/ваши знакомые в авариях были?

                    catko пише:

                    > нафіга? практика показує що наявність подушок рятує життя 100% учасникам аварій до 70-90 км.год. більше так - ремінь починає грати визначну роль. але головну роль він грає коли машина перекидатись починає.
                    Ликбез для колышников не умеюших читать:
                    Подушка НЕ должна открываться при непристёгнутом пассажире, т.к. в таком случае он получает основные увечья от подушки.
                    Ремень играет в этом Главную роль, чтобы тело встретило полностью раскрывшуюся подушку, а не "взрывающуюся".

                    Голова летит вперёд, а её встречает даже не неподвижное стекло, а ВСТРЕЧНЫЙ удар, причём несколько сот кг.

                    Кстати, напомню одну аварию, чемпионов Украины Селюков год назад (обкатывали мафынку с новым движком)- получили жуткие увечья, из-за того, что непристегнулись и вылетели в повороте с трассы на скорости менее 70 км/ч (это насчёт скоростей)

                    Спасло жизни только то, что это была спортмашина с каркасом безопастности.

                    Желаю вам никогда не проверять ваши Бредовые мысли на себе.
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2006.10.19 | catko

                      не був. і слава Богу

                      alx_1904 пише:

                      > Ликбез для колышников не умеюших читать:

                      скоріше для чайників які тільки про машини читали а не їздили на них.

                      > Подушка НЕ должна открываться при непристёгнутом пассажире, т.к. в таком случае он получает основные увечья от подушки.

                      максимум що він може дістати - синяк (опік) на морді або осколки окулярів в оці (був один кент якому вітер ворота гаражу закрив об бампер). все. енергія подушки так розрахована щоб травм не наносити.

                      > Ремень играет в этом Главную роль, чтобы тело встретило полностью раскрывшуюся подушку, а не "взрывающуюся".


                      це додатковий елемент безпеки. всюди так і пишуть - подушка круто але без ремня не врятує від травм. я не заперечую користь ремня - помагає,але рівно поки подушки нема.

                      > Голова летит вперёд, а её встречает даже не неподвижное стекло, а ВСТРЕЧНЫЙ удар, причём несколько сот кг.

                      голові ще треба долетіти до лобовухи. при спрацьованй подушці це проблематично. а якщо долетить - енергія удару рівноцінна удару палкою в чоло - нокаут, але не смертельний.

                      >
                      > Кстати, напомню одну аварию, чемпионов Украины Селюков год назад (обкатывали мафынку с новым движком)- получили жуткие увечья, из-за того, что непристегнулись и вылетели в повороте с трассы на скорости менее 70 км/ч (это насчёт скоростей)
                      >

                      угу. ключ у слові вилетів. там машина перекидалась разів пять.

                      > Спасло жизни только то, что это была спортмашина с каркасом безопастности.
                      >
                      > Желаю вам никогда не проверять ваши Бредовые мысли на себе.

                      а в чому бредовість? це тут хтось інший брєд пробує навязати що оробець через ремінь (відсутнісь) загинув. я особисто в це не вірю.
                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                      • 2006.10.19 | Хвізик

                        солідарний

                        > тут хтось інший брєд пробує навязати що оробець через ремінь (відсутнісь) загинув. я особисто в це не вірю.
                      • 2006.10.19 | alx_1904

                        Re: не був. і слава Богу

                        Вы путаете:
                        Подушка а НЕ ремень вспомогательный элемент безопастности.

                        Поговорите с выпускниками КАДИ

                        Правда, что от неуча и дурака ждать, ведь есть народная мудрость "умные учаться на чужих ошибках, а дураки - на своих" ;)

                        catko пише:
                        > я сам собі екстремальні курси.

                        > > Желаю вам никогда не проверять ваши Бредовые мысли на себе.
                        >
                        > а в чому бредовість? це тут хтось інший брєд пробує навязати що оробець через ремінь (відсутнісь) загинув. я особисто в це не вірю.

                        Вот в этом и бредовость. Т.к. если бы он был пристёгнут, то на 99% выжил бы.
    • 2006.10.19 | Sych

      Так а чого він з"їхав з дороги і не намагався виїхати назад?

      згорнути/розгорнути гілку відповідей


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".