МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

От так воно буває

10/21/2006 | Вячеслав Хаврусь
Тільки що на моїх очах вбили людину. Вперше в моєму житті.

Як завжди по суботам ходжу на Деміївський ринок (поруч з центральним автовокзалом на Московській площі). Біля входу на Деміївський стоїть намет комуняк з пєснями-плясками-агітацією, через дорогу біля входу в перехід стоять ще пару комуностурбованих, втирають перехожим та роздають пресу. Підходжу, чую уривок фрази "...во Львове преследуют русских...", я беру їхню пресу і готую тираду про їхню брехню, і в цей час чую удар. Розвертаюся в бік пр. Науки і біля розвилки доріг, які ведуть на б-р Дружби Народів і в бік Червонозоряного, бачу гальмуюче таксі і перед ним на відстані кількох метрів спереду на спині обертається як дзига від удару людина. Після такого удару спочатку об лобове скло таксі, а потім об землю не виживають. Все це сталося в інтервалі 13:55...14:00.

Підходжу. Таксі номер АІ_3780_АР, біля шашечок назви контори чи номеру телефону нема. Поруч стоїть фіолетовий жигуль з номером АМ_5988_АС. ДАІ приїхало десь через 15 хвилин, через 5 хвилин після ДАІ - швидка. Через деякий час після прибуття ДАІ фіолетовий жигуль поїхав, скоріш за все він не був задіяний в аварії. Не знаю, чи жива та людина, але її завезли в швидку вперед головою, а після завантаження швидка чомусь не їхала. Але на мою думку після такого удару, як я бачив, люди не виживають.

І скільки треба твердити про те, що наші дороги перевантажені, і треба в межах міст відмовлятися від автомобілів, а переходити хоча б частково на велосипедний рух, цим розвантажуючи наші дороги? Не знаю. Кожного дня я читаю статистику МВС - щодня в Україні на дорогах гинуть щонайменше 20 чоловік. Помножте на 365 - близько 7 тисяч щороку. Війна в мирний час. В Афгані якщо не помиляюся загинуло 13 тисяч за весь час операції. Понад 1% від кількості померлих щороку наших громадян завершують своє життя під колесами на дорогах. Чи варто? І кому це вигідно?

Відповіді

  • 2006.10.21 | Kozinec

    Re: От так воно буває

    Таксисти і маршрутники нехтують правилами, таксисти на переході ніколи не пропускають пішоходів.

    А взагалі, це Омельченко винний, будівельник великий, ніякого планування Києву нема, а місту потрібні нові розв"язки і підземні шляхопроводи.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2006.10.21 | ОРИШКА

      Re: От так воно буває

      Киев - сумасшедший город. Кто тут грамотный и знает статистику- подсчитайте, сколько прибывает в месяц новых автомобилей, сколько из них имеет размеры "Титаника", помножьте это на отсутствие расширения проезжей части улиц, те, кто разбирается в психологии - поделитесь знаниями о conditions людей, которые вынуждены стоять в пробках и :

      а) нарисуйте кровавые результаты сегодняшнего дня;
      б) спрогнозируйте обстановку трафика в Киеве лет через 5
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2006.10.21 | Kozinec

        Re: От так воно буває

        ОРИШКА пише:
        > Киев - сумасшедший город. Кто тут грамотный и знает статистику- подсчитайте, сколько прибывает в месяц новых автомобилей, сколько из них имеет размеры "Титаника", помножьте это на отсутствие расширения проезжей части улиц, те, кто разбирается в психологии - поделитесь знаниями о conditions людей, которые вынуждены стоять в пробках и :
        >
        > а) нарисуйте кровавые результаты сегодняшнего дня;
        > б) спрогнозируйте обстановку трафика в Киеве лет через 5

        Кто этим будем заниматься????
        Черновецкого и Ко интересует только земля и строительство, причем строительство полустихийное, они еще больше хаос создаю в Киеве, застраивая наменьшие участки где попало.
  • 2006.10.21 | Пані

    Це - жахливо!!!

    І саме такі випадки показують реальний рівнь життя та розвитку країни. І показує, скількі коштує життя людини насправді...

    Я думаю, що цю тему треба актуалізовувати і шукати ідеї по ефективній зміні ситуації...
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2006.10.21 | Kozinec

      Re: Це - жахливо!!!

    • 2006.10.21 | Kozinec

      Пані, ну Ви ж не Вітренко...

      Пані пише:
      > І саме такі випадки показують реальний рівнь життя та розвитку країни. І показує, скількі коштує життя людини насправді...

      А чим ця ситуація відрізняється від польської чи мериканської?? Хіба там такі випадки не трапляються? Тим більше, я зрозумів так, що правила порушив постраждалий.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2006.10.21 | Вячеслав Хаврусь

        He факт

        Kozinec пише:
        > Тим більше, я зрозумів так, що правила порушив постраждалий.
        Подія сталася в районі світлофорного пішохідного переходу поміж кондитерською фабрикою та автовокзалом. Потерпілий лежав на острівку безпеки, який починається відразу після вказаної розвилки доріг. В якому стані був світлофор в момент інциденту та де сталося зіткнення (на переході чи поза ним) я не встиг побачити. Тож Ваше твердження про те, що винен потерпілий, є не обгрунтованим. Хоча я такого й не відкидаю.
      • 2006.10.22 | Englishman

        Re: Пані, ну Ви ж не Вітренко...

        Kozinec пише:
        > Пані пише:
        > > І саме такі випадки показують реальний рівнь життя та розвитку країни. І показує, скількі коштує життя людини насправді...
        >
        > А чим ця ситуація відрізняється від польської чи мериканської?? Хіба там такі випадки не трапляються? Тим більше, я зрозумів так, що правила порушив постраждалий.

        тим, що 1) в Америці (Європі і т.п. цивілізації) повага до пішохода набагато більша, ніж в Україні, 2) повага до правил набагато більша, ніж в Україні, і 3) в Америці ви ніколи не побачите машини, що паркуються на тротуарах, іноді наїжджаючи на ноги пішоходів.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2006.10.22 | Kozinec

          Re: Пані, ну Ви ж не Вітренко...

          Englishman пише:
          > тим, що 1) в Америці (Європі і т.п. цивілізації) повага до пішохода набагато більша, ніж в Україні, 2) повага до правил набагато більша, ніж в Україні, і 3) в Америці ви ніколи не побачите машини, що паркуються на тротуарах, іноді наїжджаючи на ноги пішоходів.

          Але таких безліч в Італії та Франції.
        • 2006.10.22 | Михайло Свистович

          Re: Пані, ну Ви ж не Вітренко...

          Englishman пише:
          >
          > тим, що 1) в Америці (Європі і т.п. цивілізації) повага до пішохода набагато більша, ніж в Україні, 2) повага до правил набагато більша, ніж в Україні, і 3) в Америці ви ніколи не побачите машини, що паркуються на тротуарах, іноді наїжджаючи на ноги пішоходів.

          Я був лише у Вашингтоні, Парижі і Страсбургу. Нічого подібного до того, що Вами написане, не помітив. І правила порушують всі, і пішоходів та водіїв не поважають, і на тротуарах паркуються (не пам"ятаю про Вашингтон, але Париж і особливо Страсбург - це щось страшне). Навпаки, у Києві з усім цим краще.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2006.10.22 | Englishman

            я у Франції не був багато років,

            проте стосовно Америки, Британії, Швейцарії та Німеччини у своїх словах я абсолютно впевнений.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2006.10.23 | Михайло Свистович

              Re: я у Франції не був багато років,

              Englishman пише:
              > проте стосовно Америки, Британії, Швейцарії та Німеччини у своїх словах я абсолютно впевнений.

              Я був у Вашингтоні у 2003 році. Повага до правил там не краща, ніж у Києві (окрім перевищення швидкості). От чи ставили на тротуарах там машини - не пам"ятаю. Якось не звернув на це увагу, в мене було мало часу, голова була зайнята іншим, я постійно бігав і навіть на зустріч всіх з Бзежинським у ресторані не пішов (проміняв його на зустріч з Мельниченком у себе в номері).
          • 2006.10.23 | Мінор

            Я був у Європі на власному авто - це абсолютно інша культура ніж

            у Києві.
            1. Швидкість перевищують дуже мало та й то на автобанах. У містах всі їдуть 40-50 або 60. Величезна кількість відеокамер і відеорадарів дисциплінує.
            2. Навіть поляки дотримуються правил розмітки з фанатизмом, якого я в Україні ніколи не зустрічав. Але щоб і вони не вискакували на зустрічну смугу, обганяючи на пішоходних переходах тих, хто зупинився, там навмисно посеред дороги збудовані острівці на підвищенні з високим бордюром.
            3. Дороги рівні - по правій смузі немає вищерблених каналізаційних люків, що дозволяє їхати там не сподіваючись на несподіванки.
            4. У правій смузі ніхто не паркує авто навіть у Кракові, де багато машин. Є спеціальні паркінги на тротуарах, за які беруть гроші. Припарковані авто у правій смузі майже одразу забирають евакуатори. На припарковані авто без квитанції про оплату на паркінгах одягають капкани на колеса.
            5. У Відні купа підземних паркінгів, де можна залишити авто.

            Вислід - навіть у Відні, який за розмірами такий, як Київ, я не бачив таких величезних пробок, як у нас на Московській площі, Хрещатику або Набережній.
  • 2006.10.21 | Вячеслав Хаврусь

    A в цей час: Київський міськом КПУ уполномочєн заявіть

    Трошки відійшов від шоку, передивився, що людям всучували комуняки. Наводжу копію листівки, яку разом з газетою роздавали комуняки. Це так, до відома на майбутнє про їх риторику. Як говорив Гебельс, чим нахабніша брехня, тим скоріше в неї повірять!

    ДРУЗІ, СПІВВІТЧИЗНИКИ!

    Згадаймо-но чотири моменти з найновішої історії України...

    1917... Уряд "незалежної" України веде війну проти власного повсталого народу та братньої Росії, спираючись на багнети німців, французів, поляків... Результат: сотні тисяч жертв, втрата Західної України та Буковини. 1941... Сомозваний маріонетковий "уряд" націонал-зрадників та військові формування колаборантів, спираючись на гітлерівський вермахт, намагаються встановити свою "страшну владу" в Україні. Результат: тисячі жертв бандитського терору, що тривав аж до 1950-х років. 1991... Після розчленування СРСР влада націоналістів силується "розбудувати" Україну капіталістичну, всіляко декларуючи свою близькість до США та Західної Європи. 2006... Так і не зумівши за 15 років підняти Україну з руїни та злиднів, втрачаючи останню довіру людей, Президент та його оточення збираються приборкати країну за допомогою вояків злочинної організації НАТО...

    Чи не пора зрозуміти, що Захід нам не друг, а глитай та рабовласник? В Україні не бути НАТО!

    Київський міськком Компартії України

  • 2006.10.21 | Мінор

    Не менше від пішоходів гинуть самі водії

    У мене цього літа загинув кум і мій товариш режисер, а через місяць дворідня сестра. В обох випадках винні бути вони самі і в обох випадках, справа була аж ніяк не у завантаженості наших доріг.
    Основна причина - бардак в країні і як наслідок (а може причина) бардак в голові.
    Машини стають все швидшими, а дороги практично не міняються. Моє авто може набрати 100 км за год за 7,5 сек, бо має 204 кінських сили. Я так не роблю, але для багатьох ганяти на межі - це ознака геройства.

    Кум на своєму джипі летів по Олени Теліги вночі так швидко, що коли влетів під Богдан, то протяг його на собі кілька десятків метрів. Щастя, що з 20 чоловік, які сиділи в автобусі ніхто не розбився. У джипі 3 трупи і всі подушки безпеки спрацювали. По дорозі до моргу у кареті швидкої падальщики-медики щипцями зняли з пальця обручальне кільце. Потім віддали. Лишилося дві дівчинки-сироти і дружина.

    Про сестру боляче розказувати - вона розбилася на трасі. Її міцубісі летіло близько 180 км год і вилетіло на зустрічну... Їй було 29 і вона була однією з найуспішніших фотомоделей України.

    Хто винен? Вони самі - це очевидно. Але може і система?

    У Києві відсутні паркінги - на всю столицю їх два - під Мандарин-плаза і ще один біля угівермагу Україна. Паркувальні місця на вулицях за рахунок правої смуги - це створення аварійної ситуації для учасників руху. Пробки велетенські. Ні у Кракові, ні в Будапешті, ні в Сінгапурі, ні в Берліні, ні у Відні я такого не бачив.
    Права купують за гроші. Штрафи ДАІ мізерні. Існує каста обраних, яких ДАІ боїться навіть зупиняти.

    Я не знаю чи можна це вирішити не змінивши країни.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2006.10.21 | Вячеслав Хаврусь

      Давайте пошукаємо чарівну паличку

      Мінор пише:
      > Основна причина - бардак в країні і як наслідок (а може причина) бардак в голові.
      Чого бідні - бо дурні. Чого дурні - бо бідні! Коло замкнулося. Як будемо його розривати?


      > Хто винен? Вони самі - це очевидно. Але може і система?
      І система теж. І вони в тому, що підтримують систему. А чи не пробував хоча б хтось з вас вирватися з її лабет, як от пропонується тут: http://www2.maidan.org.ua/n/free/1161374371 ??? Може давайте майданівським гуртом батька (тобто систему) чмирити!


      > У Києві відсутні паркінги - на всю столицю їх два - під Мандарин-плаза і ще один біля угівермагу Україна. Паркувальні місця на вулицях за рахунок правої смуги - це створення аварійної ситуації для учасників руху. Пробки велетенські. Ні у Кракові, ні в Будапешті, ні в Сінгапурі, ні в Берліні, ні у Відні я такого не бачив.
      А я бачив у Варшаві і Дрездені, при тому що бував і в Кракові, і в Будапешті, і в Берліні. Всі тротуари в робочі дні заставлені машинами. Інша справа, що це неподобство не вилазить на проїжджу частину. А якщо і вилазить, то лише на вулицях з низьким рухом машин.


      > Права купують за гроші.
      О! Це тема безкінечна! Я правда з тим не стикався (сподіваюся, не доведеться на права здавати), але якби стикнувся б на своїй шкурі, то це була б ще одна моя стаття! Те, що люди розказують, варто цілих книг!


      > Штрафи ДАІ мізерні. Існує каста обраних, яких ДАІ боїться навіть зупиняти.
      І це теж проблема. Які варіанти вирішення? Навіть Юлька на посту президента не зможе її вирішити. Державна машина паралізована, вона не діє. А те, що працює, то лише на свою кишеню.


      > Я не знаю чи можна це вирішити не змінивши країни.
      Мінор, це загальні фрази. Як Ви думаєте її міняти? Давайте завтра сходимо на базар, купимо чарівну паличку і поміняємо країну! Так, чи що? Як змінити свідомість людей, які свідомо мерзли на Майдані, захищають Майдан і Ющенка до цього дня, і самі при цьому збирають по 5 євро при перетині автобусом кордону для давання хабаря митникам? Ви про це думали? То чи не краще почати з себе і з майданівської спільноти, зробити певний зразок того, як можна жити в мирі з природою та навколишнім світом, не залежати від Системи, і цим самим показати приклад іншим? Гляди, хтось ще вирішить до нас приєднатися.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2006.10.22 | Мінор

        В"ячеславе - Ви утопіст

        Мені подобаються утопісти, сам такий і в утопіях я вас цілком підтримую.
        Реальність набагато похмуріша, ніж ви можете собі уявити.
        Дика боротьба за ресурси - влучно сказано!. Але зауважте, що найбільшим і найдоступнішим ресурсом цієї країни є не вуглеводні, а державний бюджет. Вони воюють за право його розподіляти.

        Це за нашої влади на більшість посад можна було потрапити просто так - тому що ви непоганий спеціаліст, наприклад. Тепер за всі посади беруть гроші.

        Наприклад, посада заступника міністра економіки коштує кілька мільйонів персонально для Азарова. А якщо ви "свій", регіонал, то для вас з 50% знижкою :-(

        За кілька років ці гроші можна повернути за рахунок хабарів.

        Всі підрядники кабінету міністрів дають відкат від 20 до 50% державного фінансування. Це раніше не давали - стара система повернулася, міністри голодні і відчувають, що не надовго на посадах, а тому беруть більше, ніж за Кучми.
        У нашій країні є одна єдина проблема - корупція. Інші проблеми є похідними.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2006.10.22 | Вячеслав Хаврусь

          Та нє. Я стараюся бути реалістом

          Мінор пише:
          > Мені подобаються утопісти, сам такий і в утопіях я вас цілком підтримую.
          Не помітно. ;-)


          > Реальність набагато похмуріша, ніж ви можете собі уявити. Дика боротьба за ресурси - влучно сказано!. Але зауважте, що найбільшим і найдоступнішим ресурсом цієї країни є не вуглеводні, а державний бюджет. Вони воюють за право його розподіляти.
          Ніфіга! Вірніше, я підозрюю, що це подібні по порядку величини. Відносно доступності - не знаю, не пробував. Але те, що через контроль окремими індивідами держбюджету та розподілу вуглеводнів всіх нас обдирають як липку - я абсолютно погоджуюся. Втім, ми не особливо і пручаємося, бо не шукаємо іншого виходу. Якщо у випадку ПДВ ми з кожної гривні віддаємо бандюкам свої 20 коп, то я тут нічого зробити не можу. Ну не буду ж я в себе в общазі заводити корову, щоб пасти її на найближчій клумбі, щоб потім пити молоко і збивати масло. А от у випадку вуглеводнів я можу трохи попручатися, особливо якщо живу у власному будинку, а мені зверху світить сонце, як джерело халявної енергії.


          > Це за нашої влади на більшість посад можна було потрапити просто так - тому що ви непоганий спеціаліст, наприклад. Тепер за всі посади беруть гроші.
          А з цього місця детальніше! За якої такої це "нашої влади"? Коли вона була? Я щось нічого подібного не помітив. Відразу після ПомРев пробігла чутка, що будуть набирати "молодих-перспективних", і на тому все заглохло. Чи Ви мали щось інше на увазі?


          > Наприклад, посада заступника міністра економіки коштує кілька мільйонів персонально для Азарова. А якщо ви "свій", регіонал, то для вас з 50% знижкою :-(
          Прикольно. А чому персонально Пахлу? Він хто такий? А чому не Януковичу?


          > У нашій країні є одна єдина проблема - корупція. Інші проблеми є похідними.
          І що робити? Знову повертаємося до питання ресурсів та автономізації громадян. Щоб взагалі звузити до мінімуму потребу стикатися з корупціонерами.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2006.10.23 | Мінор

            Re: Та нє. Я стараюся бути реалістом

            Вячеслав Хаврусь пише:
            >
            До речі підкиньте мені адресу тих, хто може змонтувати сонячні батареї на моєму котеджі. Я тільки за. Якщо ціни розумні.

            > А з цього місця детальніше! За якої такої це "нашої влади"? Коли вона була? Я щось нічого подібного не помітив. Відразу після ПомРев пробігла чутка, що будуть набирати "молодих-перспективних", і на тому все заглохло. Чи Ви мали щось інше на увазі?

            Жоден міністр, заступник міністра, начальник управління та департаменту не платив гроші щоб обійняти свою посаду в уряді Тимошенко і, мабуть, Януковича також.

            > > Наприклад, посада заступника міністра економіки коштує кілька мільйонів персонально для Азарова. А якщо ви "свій", регіонал, то для вас з 50% знижкою :-(
            > Прикольно. А чому персонально Пахлу? Він хто такий? А чому не Януковичу?

            Бо Янукович бере у Пахла, а Пахло свій і не закладе, мабуть.

            > > У нашій країні є одна єдина проблема - корупція. Інші проблеми є похідними.
            > І що робити? Знову повертаємося до питання ресурсів та автономізації громадян. Щоб взагалі звузити до мінімуму потребу стикатися з корупціонерами.

            Автономізація - це засовування голови у пісок. Тільки, перепрошую, жопа все одно згори стирчить. З корупцією треба і можливо боротися.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2006.10.23 | AxeHarry

              Re: Та нє. Я стараюся бути реалістом

              Мінор пише:
              > Вячеслав Хаврусь пише:
              > >
              > До речі підкиньте мені адресу тих, хто може змонтувати сонячні батареї на моєму котеджі. Я тільки за. Якщо ціни розумні.

              ОФФТОП: А шо, вжe є достойні батарeі?!!! - Мінорe, я буду в чeрзі на установку :)))))))))

              А стосовно руху та доріг -
              на мій малeнький досвід як авто-водія і дeшо білший як мото-водія:

              1. Sтан доріг - ніхто нe вeдe статистику причин аварій в залeжності від стану доріг. Ямки, люки, горбики на дорогах є причиною вeличeзноі кількості аварій - вибило кeрмо, "пeрeставило" машину, понeсло під час гальмування на "пральній дошці"....

              2. Вeлика кількість "корчів" на дорогах яким прямий шлях - на чeрмeт. Отакe заглохнe на 2/3-й полосі - і "пробка" на півгодини...
              Або почнe "чудити", створить аварійну ситуацію і почмихає далі.

              3. Ніхто нe влітав на мотіку у "квадратікі" на дорозі? Навіть на 60 км/х ? А в ямки? А на мотороліку іхати на відстані нe большe 1м від обочини (якраз там дe зняті рeшітки водостоків або валяюцця купи сміття)?
              (до рeчі всeодно рeкомeндую на літо або мотороллeр або мотоцикл - пробки до дупи, мeншe забруднює - ну, якшо нe убита ява, і кайфу більшe)

              4. Ну і "біч божий" Київських доріг - маршрутники. Вони витворяють такe від чого волосся дибки стають. Гонки по 3-й полосі, зупинка на 2й полосі - просто став - і висаджує публіку прямо під колeса, виїзд на 2-гу полосу в обгін попeрeднього автобуса - бо гонки. ІМХО іх просто трeба позбаляти профeсійних прав - хай собі їздять алe на власній машині, а пасажирів нe підставляють.
              IMXO.
            • 2006.10.23 | Вячеслав Хаврусь

              He все зразу

              Мінор пише:
              > До речі підкиньте мені адресу тих, хто може змонтувати сонячні батареї на моєму котеджі. Я тільки за. Якщо ціни розумні.
              Міноре, а не здається Вам, що в цій темі це офтопік? Переходьте блск у відповідну гілку і підтримуйте там обговорення. Відповім коротко: процес в зародковому стані, зараз такого лінку підкинути не можу, але самому це цікаво. Потроху будемо збирати відповідну базу і рано чи пізно я зможу Вам підкинути цей лінк. До речі, сподіваюся і на зустрічну допомогу, якщо Ви вирішите поставлене питання раніше мене.


              > > > У нашій країні є одна єдина проблема - корупція. Інші проблеми є похідними.
              > > І що робити? Знову повертаємося до питання ресурсів та автономізації громадян. Щоб взагалі звузити до мінімуму потребу стикатися з корупціонерами.
              > Автономізація - це засовування голови у пісок. Тільки, перепрошую, жопа все одно згори стирчить. З корупцією треба і можливо боротися.
              Я здається говорив про мінімізацію, а не знищення. Корупцію очевидно знищити не можна, але треба намагатися її обмежити. Саме про це і йшла мова. І на мою думку автономізація - один з шляхів обмеження корупції.
  • 2006.10.21 | Уляна

    Перевантаженість доріг можна зняти десь на 20-30% негайно.

    Простим способом: масово розвісити дорожні вказівники. На кожному перехресті повісити назви вулиць в чотирьох напрямках. З власного досвіду знаю, що кожна друга поїздка - це пошук потрібноої адреси. А отже зайві пригальмовування, розвороти, кружляння по вулицях, і як результат, перебування в русі набагато довше. Таких машин, які шукають дорогу, є настільки багато, що вказівники насправді зменшать завантаженість.

    Відсутність багаторівневих паркінгів у центрі міста - теж є відчутною відсталістю Києва на фоні успішніших міст.

    Культура перебування за кермом є настільки назькою в Україні, що відбиває будь-яке бажання заводити машину і перебувати на дорозі і бути одним з водіїв.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2006.10.22 | Горицвіт

      Перевантаженість доріг можна зняти тільки зменшенням числа машин

      Навіть розширення деяких доріг мало допоможе: машин в Києві набагато більше, ніж місто може нормально вмістити. Які мають бути підземні паркінги, коли всі вулиці в центрі заставлені як стоянки? Де розмістити стільки паркінгів?

      Вихід єдиний: обмежити рух і паралельно розширити громадський транспорт.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2006.10.22 | ОРИШКА

        Re: Перевантаженість доріг можна зняти тільки зменшенням числа машин

        В Києві свинячі рила, попадаючи в калашний ряд, хапають собі велетенського джипа. (Звиняйте, я маю на увазі тенденцію, а не конкретних осіб). Мати маленьке, поворотке авто - то для них позор.

        За проблему з трафіком - по-перше - треба судити Омелю самим суворим судом, не вірю, що не можна сформулювати звинувачення.

        По-друге - посадити спеців, щоб зробили "зелену вулицю" - заплатити їм на повну котушку.

        по-третє - перевищення швидкості - відбирати права. Сформулювати закон - в умовах відсутності належної культури поведінки на дорогах ( і навести жахливу статистику) - зробити більш жорсткими міри покарання. Це ж стосується і пішоходів - нещадно штрафувати.
        ПОтрібне об'єднання киян, яке б зайнялося цим питанням. Бо років зо три машини будуть в центрі по стінах домів їздити - їм місця не буде.

        Одна з головних проблем інфраструкткри міста - відсутність паркінгів.
        Депутатам міським потрібно дупами ворочати - працювати над питанням, а не земельку тирити.
        Доберуся до когось - патли повириваю, так і передайте. Давайте дамо їм термін до Нового року - показати програму розв'язання питання з паркінгами, та ще рік на виконання. По тому - за невиконання - в бутузку. Років на 20.

        Якого хрєна ми все оце терпимо?
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2006.10.22 | Уляна

          Який гуманізм!

          Яке ставлення до співгромадян!

          ОРИШКА пише:
          > В Києві свинячі рила, попадаючи в калашний ряд, хапають собі велетенського джипа. (Звиняйте, я маю на увазі тенденцію, а не конкретних осіб). Мати маленьке, поворотке авто - то для них позор.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2006.10.22 | Михайло Свистович

            Re: Який гуманізм!

            Уляна пише:
            > Яке ставлення до співгромадян!
            >
            > ОРИШКА пише:
            > > В Києві свинячі рила, попадаючи в калашний ряд, хапають собі велетенського джипа. (Звиняйте, я маю на увазі тенденцію, а не конкретних осіб). Мати маленьке, поворотке авто - то для них позор.

            Які співгромадяни - таке і ставлення. А що, ставитися до свиней нормально тільки на тій підставі, що вони - співгромадяни?
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2006.10.22 | Уляна

              Мова, напевно, іде про якесь подвійне громадянство

              Вибачаюся. Я не знала, що таке буває. Цікаво на деяких фермах придумали. Тільки навіщо?

              Михайло Свистович пише:

              > Які співгромадяни - таке і ставлення. А що, ставитися до свиней нормально тільки на тій підставі, що вони - співгромадяни?
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2006.10.23 | Михайло Свистович

                Ні, мова йде про грмадян України, які є жлобами

                І я не бачу причини любити жлоба лише за те, що він - громадянин України.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2006.10.23 | Уляна

                  А це що за креатура?

                  Михайле, демонструєш географічну педантичність, демонструй і біологічну, не кажучи вже про етичну. Такі слова, як останнє в твоїй цитаті, завжди сідають на того, хто їх вимовив. Вибач, не хочу тебе ображати, але такий висновок з моїх спостережень за автобусними сварками.

                  Михайло Свистович пише:
                  > І я не бачу причини любити жлоба
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2006.10.24 | Михайло Свистович

                    Яка креатура? Це просто жлоби, які є серед кожного народу

                    і в кожній країні.

                    Уляна пише:
                    > Михайле, демонструєш географічну педантичність, демонструй і біологічну, не кажучи вже про етичну. Такі слова, як останнє в твоїй цитаті, завжди сідають на того, хто їх вимовив. Вибач, не хочу тебе ображати, але такий висновок з моїх спостережень за автобусними сварками.

                    До чого тут педантичність. Якщо людина жлоб - вона є жлобом. І я завжди жлобів називатиму жлобами, злодіїв злодіями, мудаків мудаками. І хай воно сідає куди хоче. Не збираюся бути добрим для всіх.
      • 2006.10.22 | Уляна

        А що не сподобалося?

        Тобто, якщо 100 машин знаходяться на дорозі 5 хвилин, а потім змиваюся в гараж, чи якщо ці машини їздять 20 хвилин по тій самій дорозі, це викликає одинаковий ефект на завантаженість?

        Горицвіт пише:
        > Навіть розширення деяких доріг мало допоможе: машин в Києві набагато більше, ніж місто може нормально вмістити. Які мають бути підземні паркінги, коли всі вулиці в центрі заставлені як стоянки? Де розмістити стільки паркінгів?

        Стільки, це скільки? Тобто будувати взагалі не треба? А хіба крім Пхеньяна і Києва є такі міста, де не будують паркінги?

        >
        > Вихід єдиний: обмежити рух і паралельно розширити громадський транспорт.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2006.10.22 | Вячеслав Хаврусь

          Та все нормально. Тут нема чого сваритися

          І паркінги треба будувати, і громадський транспорт розвивати, і мережу велосипедних доріжок для безпечного і швидкого руху по всьому місту. Тут нема чого обговорювати. От лише як це вбити в голови наших владоможців?

          Уляна пише:
          > Горицвіт пише:
          > > Навіть розширення деяких доріг мало допоможе: машин в Києві набагато більше, ніж місто може нормально вмістити. Які мають бути підземні паркінги, коли всі вулиці в центрі заставлені як стоянки? Де розмістити стільки паркінгів?
          > Стільки, це скільки? Тобто будувати взагалі не треба? А хіба крім Пхеньяна і Києва є такі міста, де не будують паркінги?
          > > Вихід єдиний: обмежити рух і паралельно розширити громадський транспорт.
        • 2006.10.22 | Михайло Свистович

          Re: А що не сподобалося?

          Уляна пише:
          >
          > А хіба крім Пхеньяна і Києва є такі міста, де не будують паркінги?

          Є. Львів, Черкаси, Луганськ, Кабул, Страсбург, Гусь-Хрустальний...
        • 2006.10.23 | Горицвіт

          все сподобалось. я доповнюю

          в цілому ситуація вимагає серйозного моделювання.
    • 2006.10.23 | alx_1904

      Наивная, да у нас массово на разметку и красный свет плюют

  • 2006.10.22 | Хвізик

    треба правил руху дотримуватися. і щоб мєнти працювали

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2006.10.23 | alx_1904

      + чтобы штрафы были Большими и неотвратимыми для ВСЕХ

      Количество гонсалесов, ездюков по встречке/на красный/ без фар вечером + пешеходов перебегающих где угодно, кроме зебр просто ДОСТАЛО.
      Штрафы должны быть большими и неотвратимыыми для всех, причём ИМХО нужно делать как на западе - штраф выписывает гаишник, не согласен - иди в суд, не заплатил в теч 10 дней - он растёт в геометр. прогрессии. Если нарушения постоянны - то штрафы становятся космическими + лишение прав.

      На Западе не нарушают, поосто потому что знают, что наказание будет, соотв. в след году вырастет страховка (страховка в США может достигать стоимости машины) + то, что поведение на дороге ооочень влияет даже на кредитный рейтинг - совершил ДТП, не расплатился - сразу в "чёрном списке" у банков на всю жизнь.
  • 2006.10.23 | alx_1904

    Кстати на Автовокзале нет развязки благодоря РУХу и зелёным

    в Конце 80х в бюджет СССР (а не УССР) были внесены бешеные деньги на снос автовокзала, т.к. уже тогда загазаованность не давала открыть окна в "полукруглом доме", перенос его на Одесскую площадь и постройку ТРЁХуровневой развязки со сквером посредине на 1м уровне.
    Кстати на Науки успели построить начало 3го уровня, который должен был идти прямо на краснозвёздный.
    Новый вокзал построили, однако РУХ (насколько помню) поднял хай, что дескать, он там, посреди поля, будет мешать экологии, и сторйку заморозили.
    Деньги были перенесены в бюджет на след. год, но в связи с протестами РУХа в 89 они были забраны и потрачены в других регионах. (это было более 200 млн.)
    А должна была быть самая большая и хорошая развязка в СССР.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2006.10.23 | Михайло Свистович

      Re: Кстати на Автовокзале нет развязки благодоря РУХу и зелёным

      alx_1904 пише:
      > в Конце 80х в бюджет СССР (а не УССР) были внесены бешеные деньги на снос автовокзала, т.к. уже тогда загазаованность не давала открыть окна в "полукруглом доме", перенос его на Одесскую площадь и постройку ТРЁХуровневой развязки со сквером посредине на 1м уровне.
      > Кстати на Науки успели построить начало 3го уровня, который должен был идти прямо на краснозвёздный.
      > Новый вокзал построили, однако РУХ (насколько помню) поднял хай, что дескать, он там, посреди поля, будет мешать экологии, и сторйку заморозили.
      > Деньги были перенесены в бюджет на след. год, но в связи с протестами РУХа в 89 они были забраны и потрачены в других регионах. (это было более 200 млн.)

      Брехати не гарно. Ніякого автовокзалу на Одеській площі ніхто ніколи не будував, не заморожував і навіть не планував, а тому ніякий РУХ навіть при дуже великому бажанні не міг би щось там кричати про екологію.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2006.10.23 | alx_1904

        Как всегда нагло врёте (л)

        Михайло Свистович пише:

        > Брехати не гарно. Ніякого автовокзалу на Одеській площі ніхто ніколи не будував, не заморожував і навіть не планував, а тому ніякий РУХ навіть при дуже великому бажанні не міг би щось там кричати про екологію.

        И зачем так НАГЛО ВРАТЬ? Спросите Згурского.
        Киевпроект разрабртал ТУ развязку ещё в 1986 г.
        Строительство началось в 1988

        Читайте хотя бы тут:
        http://www.zerkalo-nedeli.com/nn/show/274/25555/

        А КТО руководил протестами хооорошо помню как подразделение РУХа в ИнКибе созывало всех на протесты.

        Жду извинений
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2006.10.23 | Михайло Свистович

          Так, Ви, як завжди нахабно брешете

          alx_1904 пише:
          > Михайло Свистович пише:
          >
          > > Брехати не гарно. Ніякого автовокзалу на Одеській площі ніхто ніколи не будував, не заморожував і навіть не планував, а тому ніякий РУХ навіть при дуже великому бажанні не міг би щось там кричати про екологію.
          >
          > И зачем так НАГЛО ВРАТЬ? Спросите Згурского.

          Я з ним не знайомий

          > Киевпроект разрабртал ТУ развязку ещё в 1986 г.
          > Строительство началось в 1988

          Та не було ніякого будівництва автовокзалу

          >
          > Читайте хотя бы тут:
          > http://www.zerkalo-nedeli.com/nn/show/274/25555/

          Там ахінея написана. Я знаю цей район і в Русі там був від початку і навіть раніше, коли він тільки створювався. Не протестував Рух ніколи проти автовокзалу.

          >
          > А КТО руководил протестами хооорошо помню как подразделение РУХа в ИнКибе созывало всех на протесты.

          Не смішіть.

          >
          > Жду извинений

          Хіба що за те, що заплановане таки щось було. Але автовокзалу ніхто не будував і проти нього ніхто не протестував. Автор, мабуть, плутає його з льодовим палацем (він дійсно стоїть недобудований) та з залізничним вокзалом, який мали будувати у Биківні і проти якого протестували як зелені, так і рухівці.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2006.10.23 | AK

            Насправді автовокзал будувати почали,

            тільки не на Одеській площі, а на Окружній недалеко від Одеської площі. Дійсно були протести. Чи вони стали причиною заморожування будівництва - сказати важко.
            Знаю особисто людину, яка була одним організаторів протестів: російський шовініст, до РУХу ніякого стосунку не має.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2006.10.23 | AxeHarry

              Re: Насправді автовокзал будувати почали,

              наскільки я чув колись від людини шо займалась будівництвом (проeктуванням) у ті часи - той проeкт зарубали шe за совка, розвязку нe дозволили робити бо по тодішнім нормам eстакада проходила на відстані мeншій ніж дозволялось тодішніми нормами від вікон жилих домів.
            • 2006.10.24 | Михайло Свистович

              Re: Насправді автовокзал будувати почали,

              AK пише:
              > тільки не на Одеській площі, а на Окружній недалеко від Одеської площі.

              Де саме? В якому районі?

              > Дійсно були протести. Чи вони стали причиною заморожування будівництва - сказати важко.
              > Знаю особисто людину, яка була одним організаторів протестів: російський шовініст, до РУХу ніякого стосунку не має.

              Ну хіба що десь в іншому місці, але Рух до тих протестів точно нічого не мав (я знав про всі протести руху). І протести, якщо були, то якимись локальними та нечисленними і слабкосилими (навряд чи вони стали причиною згортання будівництва), бо в той час я знав про всі протсти взагалі, особливо в Московському районі, особливо в тій його частині.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2006.10.24 | alx_1904

                Ооо, уже признали что строили, а он до сих пор стоит

                на Окружной
                Михайло Свистович пише:
                > AK пише:
                > > тільки не на Одеській площі, а на Окружній недалеко від Одеської площі.
                >
                > Де саме? В якому районі?

                Как ехать от МЕТРО к Одесской площади увидите по правой стороне, не ошибётесь.
                Район называется Теремки
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2006.10.27 | Михайло Свистович

                  буду їхати - подивлюсь

                  alx_1904 пише:
                  >
                  > Как ехать от МЕТРО к Одесской площади увидите по правой стороне, не ошибётесь.
                  > Район называется Теремки

                  Я чудово знаю цей район, прожив за кілометр від нього 10 років, був серед засновників Руху і сам там був у Русі, знав практично всі справи Руху. Протестів проти автовокзалу не було. Якщо були якісь рухівці-індивідуали, що примкнули до якихось аполітичних ніби зелених, то це не означає, що Рух був там до цього причетний. Але я не пригадую в тому районі ніяких руїн. Це навпроти автостанції "Півдненна" чи Льодового палацу? Не доїжджаючи від метро до Одеської площі?
            • 2006.10.24 | alx_1904

              Re: Насправді автовокзал будувати почали,

              AK пише:

              > Знаю особисто людину, яка була одним організаторів протестів: російський шовініст, до РУХу ніякого стосунку не має.

              Случайно не глава Руха Удовенко, который будучи представителем УССР в ООН, запрещал подчинённым разговаривать на украинском и даже петь украинские народные песни? ;)
              Таковых перекрасившихся - легион, ещё пример ярого Сталиниста в 85-89м ректора КГУ Скопенко могу привести.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2006.10.27 | Михайло Свистович

                Re: Насправді автовокзал будувати почали,

                alx_1904 пише:
                >
                > Случайно не глава Руха Удовенко, который будучи представителем УССР в ООН, запрещал подчинённым разговаривать на украинском и даже петь украинские народные песни?

                Думаю, що це - дурниця

                > Таковых перекрасившихся - легион, ещё пример ярого Сталиниста в 85-89м ректора КГУ Скопенко могу привести.

                Він не перефарбовувався. Та й сталіністом не був. Просто завжди служив владі.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2006.10.27 | alx_1904

                  К сожалению нет

                  Михайло Свистович пише:
                  > alx_1904 пише:
                  > >
                  > > Случайно не глава Руха Удовенко, который будучи представителем УССР в ООН, запрещал подчинённым разговаривать на украинском и даже петь украинские народные песни?
                  >
                  > Думаю, що це - дурниця
                  Поищи тех, кто с ним работал, это ПРАВДА.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".