МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

ЗАКОН УКРАЇНИ Про люстрацію

11/02/2006 | Левко Лук’яненко
Проект закону, до обговорення якого ми закликаємо долучитися всіх!

----------

Левко Лук’яненко
ЗАКОН УКРАЇНИ

Щодо певних обмежень при обійманні посад в державних органах влади України
(Про люстрацію)

Стаття 1. Цей закон встановлює умови щодо виконання обов’язків, передбачених виборними посадами або посадами, які обіймаються внаслідок призначення в державних органах влади України
- Президентом України ;
- депутатами Верховної Ради України ;
- Генеральній прокуратурі України;
- Центральній виборчій комісії;
- в Секретаріаті Президента України;
- в Апараті Верховної Ради України ;
- в Кабінеті Міністрів України ;
- головами обласних державних адміністрацій;
- головами обласних рад;
- в Збройних Силах України ;
- в Службі безпеки України;
- в Міністерстві внутрішніх справ України;
- в Державній прикордонній службі України ;
- в Державній службі охороні;
- в Національному банку України ;
- в секретаріаті Конституційного Суду України ;
- в апараті Вищого Господарського Суду;
- в апараті Адміністративного Суду України;
- апараті Верховного Суду України
- Президії Академії наук України ;
- на державних радіо і телекомпаніях, інформаційних агенціях,
друкованих виданнях, видавництвах ;
- на державних підприємствах, державних організаціях, акціонерних товариствах, де більшість акцій має держава;
- на підприємствах закордонної торгівлі;
- в Укрзалізниці;
- державних фондах, державних фінансових установах .
Під посадами згідно ст.1 п .11-15 маються на увазі посади на рівні полковника та генерала. Під посадами згідно ст.1 п 3-9 п 16 -23 маються на увазі посади керівника установи та працівників управлінської ланки. У вищих навчальних закладах під цими посадами маються на увазі посади професорсько- викладацького складу та посади, на які призначає Президія Академії наук України . Цей закон встановлює також певні умови щодо обіймання посади суддів всіх рівнів, прокурорів, державних нотаріусів.

Стаття 2. Передумовою для виконання обов’язків, зазначених у Ст.1 є те, що громадянин в період до 24 серпня 1991 року не був:
- на керівних посадах в КГБ СРСР, не виконував функції резидента, агента, утримувача конспіративної квартири КДБ СРСР, не був інформатором або позаштатним співробітником КДБ СРСР,
- не обіймав штатну посаду секретаря органу Комуністичної партії Радянського Союзу від рівня районного комітету і вище, членом бюро (президії) цих комітетів, членом Центрального комітету Комуністичної партії Радянського Союзу;
- не обіймав штатну посаду начальника політичного відділу ( управління) в Радянській Армії , МВС СРСР;
- не обіймав штатну посаду секретаря партійного комітету КПРС на підприємстві, установі.

Стаття 3. Громадянин перед тим як обійняти посаду, зазначену в Ст1 зобов’язаний вказати в листку по обліку кадрів що він не обіймав посад та не співпрацював з організаціями та установами зазначеними у ст.. 2, що він не був і не є співробітником жодної закордонної розвідувальної служби.

Стаття 4. На момент набуття цим законом чинності, керівник органу або установи зобов’язаний звернутись за відповідною довідкою до СБУ щодо працівника , який обіймає посаду зазначену посаду в ст 1. Клопотання про видачу відповідної довідки має бути спрямоване до СБУ не пізніше як через 30 днів з моменту набуття чинності цього закону. СБУ надає довідку керівникові органу або установи про особу про яку йдеться у клопотанні, не пізніше як через 60 днів з моменту отримання клопотання.
Президент України, Голова Верховної Ради України Прем’єр-міністр України Генеральний прокурор України звертаються до СБУ про видачу відповідної довідки стосовно осіб, які призначаються на посаду в їхній апарат. СБУ має терміново задовольнити це клопотання.

Стаття 5. Кожен громадянин, має право звернутися до СБУ з клопотанням про видачу довідки про себе відповідно до ст2. Довідку видає СБУ вручає її громадянинові особисто у руки; за виключенням випадків передбачених у ст4. Якщо документи, необхідні для видачі довідки, перебувають у віданні іншого державного органу, то той орган повинен на прохання СБУ не пізніше як через 7 днів після отримання відповідного прохання, надати всі необхідні документи та інформацію, які потрібні для видачі довідки. як і оприлюднення будь-яких документів, що послужили її підставою,

Стаття 6. Якщо громадянин не відповідає умовам зазначеним в ст2, трудові відносини з ним розриваються з моменту видачі довідки але не пізніше як через 15 днів. Трудові відносини з ним розриваються у випадку коли громадянин відмовився зробити заяву щодо обставин, зазначених в ст 3 . або якщо його заява виявилася неправдивою. В цих випадках не діють норми Кодексу законів про працю стосовно можливості установи звільнити працівника лише за умови попереднього отримання згоди від відповідного профспілкового комітету. Незаконність свого звільнення громадянин може оскаржити в суді не пізніше як за два місяці після розриву з ним трудових відносин.

Стаття 7. Видавці періодичних друкованих видань та власники ліцензій на право займатися діяльністю в галузі радіо і телевізійних ЗМІ, інформаційних агентств та аудіовізуальних програм можуть з власної ініціативи, щодо себе або з попередньої письмової згоди працівника, який бере участь у створенні інтелектуального продукту зазначених ЗМІ, звернутися до СБУ з клопотанням про видачу довідки. Голови політичних партій, політичних рухів та об’єднань громадян можуть подати клопотання до СБУ, щодо видачі довідки стосовно себе або стосовно члена керівництва, за попередньої письмової згоди члена керівництва.

Стаття 8. Якщо громадянин вважає, що дані, які містяться в довідці є неправдивими, він може подати заяву до суду не пізніше як через два місяці з дня отримання довідки.

Стаття 9. Президент України має право своїм указом не застосовувати цей Закон щодо громадянина, зазначеного у ст. 1 , який не робив публічних виступів проти незалежності України.

Стаття 10. Цей закон набуває чинності з дня оприлюднення і втрачає чинність через 5 років

Голова Верховної Ради

Відповіді

  • 2006.11.02 | Надія БАнчик

    Re: ЗАКОН УКРАЇНИ Про люстрацію

    Як довго довелося чекати на цей так необхідний, як повітря, Закон! І скільки доведеться ще чекати, доки його приймуть! Чи Янукович со товаріщі допустять навіть до обговорення???
    І все ж... Просуватися треба, вести роз'яснювальну роботу. обговорювати! Я б ще поширила люстрацію, крім осіб, які співпрацювали з КДБ та ін. радянськими злочинними організаціями, також на осіб, які якимсь чином мали а особливо, які досі мають,зв'язки з теперішнім ФСБ РФ або курованими нею "бізнес"-структурами - та з іншими іноземними спецслужбами. Тоді до люстрації залучаться сумнівні потвори як-от РосУкрЕнерго тощо.
  • 2006.11.02 | matsukm

    Re: ЗАКОН УКРАЇНИ Про люстрацію

    Закон про люстрацію запізнився на 15 років.Через це зпапізнення Україна багато втратила в усіх аспектах суспільного життя - в демократизації, в ринкових реформах, в національному відродженні. Багато наших моновладців і досі сидять на гачку спадкоємців КДБ - російських спецслужб. Очистимо Україну від московсько-кадебістської нечисті!
  • 2006.11.02 | BIO

    Получи нардеп гранату...(+++)

    ....
    - в Центральній виборчій комісії ТА ІНШИХ ВИБОРЧИХ ОРГАНАХ;
    - в Секретаріаті Президента України ТА ДУСІ;
    - в Апараті Верховної Ради України ;
    - в Кабінеті Міністрів України ;
    - головами обласних державних адміністрацій; (если уцелеют как класс)
    - головами обласних рад;
    - в Збройних Силах України ;
    - в Службі безпеки України;
    - в Міністерстві внутрішніх справ України;
    - в Державній прикордонній службі України ;
    - в Державній службі охороні;
    - в Національному банку України ;
    - в секретаріаті Конституційного Суду України ;
    - в апараті Вищого Господарського Суду;
    - в апараті Адміністративного Суду України;
    - апараті Верховного Суду України
    - Президії Академії наук України ;
    - на державних радіо і телекомпаніях, інформаційних агенціях,
    друкованих виданнях, видавництвах ;
    - на державних підприємствах, державних організаціях, акціонерних товариствах, де більшість акцій має держава;
    - на підприємствах закордонної торгівлі;
    - в Укрзалізниці;
    - державних фондах, державних фінансових установах .
    Під посадами згідно ст.1 п .11-15 маються на увазі посади на рівні полковника та генерала. Під посадами згідно ст.1 п 3-9 п 16 -23 маються на увазі посади керівника установи та працівників управлінської ланки. У вищих навчальних закладах під цими посадами маються на увазі посади професорсько- викладацького складу та посади, на які призначає Президія Академії наук України .

    Цей закон встановлює також певні ??? умови щодо обіймання посади суддів всіх рівнів, прокурорів, державних нотаріусів. ???
    ----------------------------------------------------------------
    Коротше кажучи, перелік далеко не повний до того ж хто зна шо
    ще з"явиться незабаром (навіть за омріяний кимось 5річний термін),
    може прийдеться долучати ще якесь НБР (ось кому треба перевірять власно СБУ на вшивість) чи Міністерство пропаганди не кажучи вже про
    іншу буйну хфантазію можновладців ТОМУ КАЗАТИ ТРЕБА:

    - НОМЕНКЛАТУРИ КЕРІВНОГО СКЛАДУ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОІ, СУДОВОЇ, ПРЕДСТАВНИЦЬКОЇ ВЛАДИ ТА ІНШИХ ДЕРЖАВНИХ УСТАНОВ ТА ПІДПРИЄМСТВ ВІД РАЙОННОГО РІВНЯ ТА ВИЩЕ

    Хоч з огляду на прогресуючи стосунки з Газпромом всю оту верхівку
    деяким ляльководам можна буде просто ігнорувати...

    Стаття 2. Передумовою для виконання обов’язків, зазначених у Ст.1 є те, що громадянин:

    А)в період до 24 серпня 1991 року не був:
    - на керівних посадах в КДБ СРСР АБО ОРГАНАХ СПЕЦСЛУЖБ ТА РОЗВІДКИ ІНШИХ КРАЇН, КРІМ СРСР, не виконував функції резидента, агента, утримувача конспіративної квартири КДБ СРСР АБО ОРГАНІВ СПЕЦСЛУЖБ ТА РОЗВІДКИ ІНШИХ КРАЇН, КРІМ СРСР, не був інформатором або позаштатним співробітником КДБ СРСР АБО ОРГАНІВ СПЕЦСЛУЖБ ТА РОЗВІДКИ ІНШИХ КРАЇН, КРІМ СРСР

    ...
    - не обіймав штатну посаду секретаря органу Комуністичної партії Радянського Союзу від рівня районного комітету і вище, членом бюро (президії) цих комітетів, членом Центрального комітету Комуністичної партії Радянського Союзу;
    - не обіймав штатну посаду начальника політичного відділу ( управління) в Радянській Армії , МВС СРСР;
    - не обіймав штатну посаду секретаря партійного комітету КПРС на підприємстві, установі.
    - НЕ ОБІЙМАВ ШТАТНУ ПОСАДУ СЕКРЕТАРЯ ПРОФСОЮЗНОГО КОМІТЕТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ, УСТАНОВІ.
    - НЕ ОБІЙМАВ ШТАТНУ ПОСАДУ СЕКРЕТАРЯ КОМІТЕТУ КАМСАМОЛУ НА ПІДПРИЄМСТВІ, УСТАНОВІ.
    ...

    ТОМУ:

    - НЕ ВХОДИВ ДО НОМЕНКЛАТУРИ КЕРІВНОГО СКЛАДУ ПАРТІЙНОЇ, ДЕРЖАВНОІ, СУДОВОЇ, ПРЕДСТАВНИЦЬКОЇ ВЛАДИ ТА ІНШИХ ДЕРЖАВНИХ УСТАНОВ ТА ПІДПРИЄМСТВ СРСР ВІД РАЙОННОГО РІВНЯ ТА ВИЩЕ

    Це не замілка сітка бо чистити владу потрібно не так від ексшпигунів
    як від старпєрів-однолітків ЛЛ котрі за 15 років не знайшли
    часу накропати навіть хочь ось це неподобство бо оця йобана масовка
    вже всі дірки в каналізації забила, а вже черга 30літніх за 7й километр тягнеться аж до Торонто...

    Також не завадило б почати процес ДІЙСНОГО відділення бізнесу від
    влади, наприклад:

    Б) в період з 24 серпня 1991 року ДО ЧАСУ ОТРИМАННЯ ДОВІДКИ ЗАЗНАЧЕНОЙ У СТ.4 не був:

    - ВЛАСНИКОМ АБО СПІВВЛАСНИКОМ ПРИВАТНИХ УСТАНОВ ТА ПІДПРИЄМСТВ СТВОРЕНИХ З МЕТОЮ ОДЕРЖАННЯ ПРИБУТКУ

    Стаття 3. Громадянин перед тим як обійняти посаду, зазначену в Ст1 зобов’язаний ОСОБИСТО вказати в листку по обліку кадрів що він не обіймав посад та не співпрацював з організаціями та установами зазначеними у ст.. 2, що він не був і не є співробітником жодної закордонної розвідувальної служби.

    Це тест на володіння кульковою ручкою, бо Паркер будуть видавати
    після 25 років справної служби...

    Стаття 4. На момент набуття цим законом чинності, керівник органу або установи зобов’язаний звернутись за відповідною довідкою до КОМПЕТЕНТНИХ ОРГАНІВ (СБУ,НБР, ФСБ ТОЩО)щодо працівника , який
    обіймає посаду зазначену посаду в ст 1. Клопотання про видачу
    відповідної довідки має бути спрямоване до СБУ не пізніше як через 30
    днів з моменту набуття чинності цього закону. СБУ надає довідку
    керівникові органу або установи про особу про яку йдеться у
    клопотанні, не пізніше як через 60 днів з моменту отримання клопотання.
    Президент України, Голова Верховної Ради України Прем’єр-міністр України Генеральний прокурор України ОБОВ"ЯЗКОВО звертаються до СБУ про видачу відповідної довідки стосовно осіб, які призначаються на посаду в їхній апарат. СБУ має терміново задовольнити це клопотання.

    Стаття 5. Кожен громадянин, має право звернутися до КОМПЕТЕНТНИХ ОРГАНІВ (СБУ,НБР, ФСБ ТОЩО) з клопотанням про видачу довідки про себе відповідно до ст2, А ТАКОЖ ПРО БУДЬ-ЯКУ
    ДІЮЧУ ПОСАДОВУ ОСОБУ З ПЕРЕЛІЧЕНИХ У СТ.1 ЯКЩО ЦІ ВІДОМОСТІ ЯКИМОСЬ ЧИНОМ НЕДОСТУПНІ НА ІНТЕРНЕТПОРТАЛІ КОМПЕТЕНТНИХ ОРГАНІВ (СБУ,НБР, ФСБ ТОЩО)(ПЕРЕНАВАНТАЖЕННЯ СЕРВЕРУ, ХАКЕРСЬКИ АТАКИ ТОЩО)
    Довідка вручається громадянинові особисто у руки за виключенням випадків передбачених у ст4 АБО ЕЛЕКТРОННОЮ ПОШТОЮ. Якщо документи, необхідні для видачі довідки, перебувають у віданні іншого державного органу, то той орган повинен на прохання СБУ не пізніше як через 7 днів після отримання відповідного прохання (ЯКЩО ТО Є ОРГАН ІНШОЇ ДЕРЖАВИ ТО У ВИЗНАЧЕНИЙ МІЖНАРОДНИМИ ПРАВИЛАМИ ТЕРМІН) надати всі необхідні документи та інформацію, які потрібні для видачі довідки. як і оприлюднення будь-яких документів, що послужили її підставою, ,

    Стаття 6. Якщо громадянин не відповідає умовам зазначеним в ст2, трудові відносини з ним розриваються з моменту видачі довідки але не пізніше як через 15 днів. Трудові відносини з ним розриваються у випадку коли громадянин відмовився зробити заяву щодо обставин, зазначених в ст 3 . або якщо його заява , АБО ВІДПОВІДНА ДОВІДКА виявилися неправдивими АБО НЕПОВНИМИ ЯК У РЕЗУЛЬТАТІ СВІДОМОГО
    ПРИХОВУВАННЯ ФАКТІВ ТАК І ЗГІДНО ДОДАТКОВО ОТРИМАНИХ ВІДОМОСТЕЙ ПІСЛЯ
    ЧОГО НАСТУПАЄ КРИМІНАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ. В цих випадках не діють
    норми Кодексу законів про працю стосовно можливості установи звільнити працівника лише за умови попереднього отримання згоди від відповідного профспілкового комітету. Незаконність свого звільнення громадянин може оскаржити в суді не пізніше як за два місяці після розриву з ним трудових відносин.

    Стаття 7. Видавці періодичних друкованих видань та власники ліцензій на право займатися діяльністю в галузі радіо і телевізійних ЗМІ, інформаційних агентств та аудіовізуальних програм можуть з власної ініціативи, щодо себе або з попередньої письмової згоди працівника, який бере участь у створенні інтелектуального продукту зазначених ЗМІ, звернутися до СБУ з клопотанням про видачу довідки. Голови політичних партій, політичних рухів та об’єднань громадян можуть подати клопотання до КОМПЕТЕНТНИХ ОРГАНІВ , щодо видачі довідки стосовно себе або стосовно члена керівництва, за попередньої письмової згоди члена керівництва.

    Стаття 8. Якщо громадянин вважає, що дані, які містяться в довідці є неправдивими АБО НЕПОВНИМИ , він може подати заяву до суду не пізніше як через два місяці з дня отримання довідки.

    Стаття 9. Президент України має право своїм указом не застосовувати цей Закон щодо громадянина, зазначеного у ст. 1 , який не робив публічних виступів проти незалежності України АБО Є БЄНЕФІЦІАРОМ РУЄ.

    Стаття 10. Цей закон набуває чинності з дня оприлюднення і втрачає чинність через 5 років ПІСЛЯ НАДАННЯ В РОЗПОРЯДЖЕННЯ КОМПЕТЕНТНИХ ОРГАНІВ ОРИГИНАЛІВ ВСІХ МОЖЛИВИХ ЗАДОКУМЕНТОВАНИХ ВІДОМОСТЕЙ ПРО ВІДПОВІДНУ ДІЯЛЬНІСТЬ ЩО ДОСІ ЗБЕРІГАЮТЬСЯ ПОЗА МЕЖАМИ УКРАЇНИ АБО
    ЧЕРЕЗ 125 РОКІВ з дня оприлюднення.

    Стаття 11. НЕВИКОНАННЯ ВИМОГ ЦЬОГО ЗАКОНУ ТЯГНЕ ЗА СОБОЮ ПРЯМУ
    КРИМІНАЛЬНУ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ДЛЯ ВСІХ ОСІБ ПРИЧЕТНИХ ДО ЙОГО
    ПОРУШЕННЯ.
  • 2006.11.02 | alx_1904

    И соратник по БЮТу, бывший ЗЕК Ляшко поддерживает?

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2006.11.02 | Illia

      Господи, одні тролі.

      А твій дід-прадід, раптом, не "охороняв" "врага народа" Лук'яненка?
      А батько раптом не ходит "по стопам" дідуся?
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2006.11.02 | BIO

        Только не всуе...

        Поскольку тролеведов развелось столько, что
        скоро от изучаемых субъектов останется лишь
        реликтовое излучение сгоревших на работе
        мониторов хотел бы перевести ход дискуссии
        безотносительно к тому кто первый начал хамить
        в более глубокое русло, а именно:
        что бы сказали ЗК Марченко, Стус и... насчет
        явных законодательных "провалов" своего еще
        раз повторюсь чудом выжившего коллеги ?

        Были бы они столь незлопамятны к ископаемым
        богатствами человеческих останков той уродской
        системы, адепты которой правят свой пир прямо
        здесь и сейчас на головах прямых потомков нескоренних
        которым хлеба не надо - дай только погавкать ?
  • 2006.11.02 | Хвізик

    дуже потрібний закон

  • 2006.11.03 | YuriPet

    Re: ЗАКОН УКРАЇНИ Про люстрацію

    Ідея дуже правильна!
    Тільки, на жаль, дуже запізніла...
  • 2006.11.03 | VOL

    Зауваження до приведеного ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про люстрацію

    Зрозуміло, що подібний Закон заізнився. Але ще можливо повернутися назад прийнявши навіть зараз такі правила поведінки.

    Але прочитавши запропонований нашій увазі шанованим мною паном Лук"яненком "Проект Закону України Про люстрацію", віднайшов у ньому деякі неточності різного характеру, а також окремі протиріччя і неповноту викладення технології люстрації.

    Тому пропоную виправлення і додатки до приведеного тексту проекту.

    1. У статті 1. в другому абзаці "Під посадами..." введено перелік посад на рівні полковника та генерала пересунутий на одиницю вперед.
    Потрібно - п.10-14; і п.15-25.

    2. У статті 2. в п.2 слід читати не КГБ СРСР, а КДБ СРСР. Окрім того добавити у цій статті таке:"Не обіймав штатну посаду Голови і Секретаря обласного, міського, районного і селищного виконкомів Рад народних депутатів".
    Бо за тих часів усі ці особи були призначенцями КПРС.

    3. У статті 3. в останній фразі де зазначено "що він не був і не є співробітником жодної закордонної розвідувальної служби мабуть слушно було б читати - "...що він не був співробітником жодної закордонної розвідувальної служби".
    Бо хто ж признається, що він є розвідником на даний момент.

    4. У статті 4. вилучити вдруге приведене слово "посаду" і читати:"...який обіймає посаду зазначену в ст.1 Клопотання". А далі в тексті цього абзацу ст.4 пропонується читати: "...який обіймає посаду зазначену в ст.1 Клопотання про видачу відповідної довідки. Клопотання має бути спрямоване до СБУ не пізніше як через 30 днів..."

    В абзаці 2 цієї статті необхідно витримати пунктуацію після переліку кожної посадової особи:"Президент України, Голова ВР України, і т.д"

    5. Друге речення статті 5. слушно було б читати так:"...Довідку видає місцеве відділення СБУ і вручає її громадянинові особисто у руки за виключенням випадків передбачених у ст.4..." А у кінці наступного речення цієї статті можливо було б читати так:"...які потрібні для видачі довідки так як у випадку з оприлюдненням будь-яких документів, що послужили її підставою".

    6. Перше речення статті 6 пропоную читати так:"...трудові відносини з ним розривається з моменту отримання роботодавцем довідки..." І далі:"...Трудові відносини також можуть бути бути розірвані у випадку коли громадянин відмовився зробити заяву щодо обставин..."

    Пане Левко, щасти Вам у поданні й прийнятті цього закону.
  • 2006.11.03 | Мірко

    Зауваження до ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про люстрацію

    Ст. 2 може додати МВД та НКВД як попередників КДБ

    Статтю 9 і 10 відкинути. ( або змінити 5 років на 25 у 10-ій Статті, щоби дорівняти Мойсеївської принципової сороківки ;) )
  • 2006.11.06 | BIO

    Люстрація не на часі - на часі страта зрадників

    Що трапиться якщо навіть приймуть оцей проєкт ?

    Максимум - деяка купка старичків-розбішак трохи відійде
    від влади десь на жирненьку пенсію і буде інструктувати
    своїх духовних і не тільки синків з дачної мобіли як
    гнобити націю й далі...

    Тож розробляти, приймати і ВПРОВАДЖУВАТИ В ДІЮ потрібно
    такі акти щоб після них совок вже ніколи не відродився.

    І чому б не провести, зрештою, референдум на цю тему ?

    Для економії разом з темою НАТО але після відповідної
    кампанії в ЗМІ по всіх цих питаннях...
  • 2006.11.06 | did

    Re: ЗАКОН УКРАЇНИ Про люстрацію

    Пан Лукяненко Закон про люстрацію треба було робити в 1992-93році а сьогодні коли в них влада гроші то те що ви з Тягнибоком прпонуєте це ПИЛИП З КОНОПЕЛЬ
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2006.11.06 | BIO

      Re: ЗАКОН УКРАЇНИ Про люстрацію

      Це ж цілком слушна річь - поставити пташку напроти "Виконано" у
      строці "Імітування боротьби з системою" та отримати преміяльні за
      зняття теми люстрації навіть не як знаряддя банальної помсти
      попереднім кривдникам, а якщо бачити троха ширше то дуже-дуже
      технологічного інструмента для кадрових чисток загнілих верхівок в
      інтересах суспільства не дуже-то прив"язаних до якихось окремих
      історичних періодів.
  • 2006.11.06 | observer

    Стаття 9 - корупційна. Стаття 10 - повинно бути мінімум 2

    каденції ВР і Президента, себто 10 років. Краще - 15.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".