Законопроекти на основi пропозицiй Т. Монтян зареєстровано у ВР
11/20/2006 | Майдан-ІНФОРМ
15.11.2006 в Верховнiй Радi України народним депутатом В. Цушком зареєстровано Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо врегулювання власності та співвласності), розроблений на основi пропозицiй юриста Альянсу "Майдан" Тетяни Монтян. З повними текстами законопроектiв можна ознайомитися на офiцiйному сайтi Верховної Ради України: http://gska2.rada.gov.ua/pls/zweb_n/webproc4_1?id=&pf3511=28716
Метою даних законопроектiв є забезпечення конституцiйного права громадян України на житло через запровадження ефективного правового механiзму отримання у власнiсть долi державної житлової площi шляхом її приватизацiї без необхiдностi консенсусу з боку усiх спiввласникiв даного житла. На даний час, саме вимога наявностi згоди усiх спiввласникiв на приватизацiю частки комунального чи державного житла одним з них (співвласників) є головною перешкодою для реалiзацiї права окремих громадян на повноцiнне та вiдповiдальне використання ними житлової площi, що перебуває в їхньому користуваннi.
Згаданi законопроекти покликанi лiквiдувати соцiальну несправедливiсть щодо практично безоплатного використання житлової площi мешканцями державних та комунальних квартир в порiвняннi з громадянами, якi змушенi платити в багато разiв вищу ринкову цiну за оренду аналогiчних помешкань. Таке майже безоплатне використання неприватизованих квартир за неринкову квартплату завдає серйозних збиткiв державному бюджету та створює необгрунтованi привiлеї для окремих громадян, якi не належать до пiльгових категорiй населення, однак користуються державним житлом на практично безоплатнiй основi.
Внаслiдок надання власникам i спiввласникам державних та комунальних квартир житлової площi, що перебуває в їхньому користуваннi, у повноцiнну власнiсть з усiма правами та обов'язками щодо неї, пiдвищиться вiдповiдальнiсть мешканцiв цих квартир за оплату послуг житлово-комунального господарства (опалення, електроенергiя, водоканал) та пiдтримання житлового фонду в належному станi в зв'язку з набуттям ним статусу повноцiнного об'єкта ринку нерухомостi з можливiстю його продажу або обмiну.
Насамкiнець, передбачене законопроектами введення законодавчого визначення iдеальної та реальної долi i формального титулу сприятиме появi можливостi розв'язання "тупикових" конфлiктiв спiввласникiв на засадах ефективностi та справедливостi i обмежуватиме поле для махiнацiй через iнститут прописки, що на даний момент часто призводить до втрати мешканцями комунальних або державних квартир наданої їм в користування житлової площi.
Метою даних законопроектiв є забезпечення конституцiйного права громадян України на житло через запровадження ефективного правового механiзму отримання у власнiсть долi державної житлової площi шляхом її приватизацiї без необхiдностi консенсусу з боку усiх спiввласникiв даного житла. На даний час, саме вимога наявностi згоди усiх спiввласникiв на приватизацiю частки комунального чи державного житла одним з них (співвласників) є головною перешкодою для реалiзацiї права окремих громадян на повноцiнне та вiдповiдальне використання ними житлової площi, що перебуває в їхньому користуваннi.
Згаданi законопроекти покликанi лiквiдувати соцiальну несправедливiсть щодо практично безоплатного використання житлової площi мешканцями державних та комунальних квартир в порiвняннi з громадянами, якi змушенi платити в багато разiв вищу ринкову цiну за оренду аналогiчних помешкань. Таке майже безоплатне використання неприватизованих квартир за неринкову квартплату завдає серйозних збиткiв державному бюджету та створює необгрунтованi привiлеї для окремих громадян, якi не належать до пiльгових категорiй населення, однак користуються державним житлом на практично безоплатнiй основi.
Внаслiдок надання власникам i спiввласникам державних та комунальних квартир житлової площi, що перебуває в їхньому користуваннi, у повноцiнну власнiсть з усiма правами та обов'язками щодо неї, пiдвищиться вiдповiдальнiсть мешканцiв цих квартир за оплату послуг житлово-комунального господарства (опалення, електроенергiя, водоканал) та пiдтримання житлового фонду в належному станi в зв'язку з набуттям ним статусу повноцiнного об'єкта ринку нерухомостi з можливiстю його продажу або обмiну.
Насамкiнець, передбачене законопроектами введення законодавчого визначення iдеальної та реальної долi i формального титулу сприятиме появi можливостi розв'язання "тупикових" конфлiктiв спiввласникiв на засадах ефективностi та справедливостi i обмежуватиме поле для махiнацiй через iнститут прописки, що на даний момент часто призводить до втрати мешканцями комунальних або державних квартир наданої їм в користування житлової площi.
Відповіді
2006.11.21 | сябр
Re: Законопроекти на основi пропозицiй Т. Монтян зареєстровано у ВР
Що, інших депутатів не знайшлося? Чи юрист Майдану за сумісництвом працює у СРАЦІ (антикризовій коаліції)? Це вельми сумнівний привід для гордості. Хай тоді йде на місце Олени Лукаш! та й Щербаню теж гарні юристи знадобляться.2006.11.21 | Свiдомий
Re: Законопроекти на основi пропозицiй Т. Монтян зареєстровано у
сябр пише:> Що, інших депутатів не знайшлося?
Не знайшлося.
>Чи юрист Майдану за сумісництвом працює у СРАЦІ (антикризовій коаліції)?
Не працює.
>Це вельми сумнівний привід для гордості.
Не сумнiвний.
>Хай тоді йде на місце Олени Лукаш!
Сказати вам, куди ви маєте йти?
>та й Щербаню теж гарні юристи знадобляться.
Вони в нього є.
2006.11.21 | 123
Яка різниця який депутат? Хто погодився - тому й дяки
2006.11.21 | Михайло Свистович
Re: Законопроекти на основi пропозицiй Т. Монтян зареєстровано у ВР
сябр пише:> Що, інших депутатів не знайшлося?
На жаль, не знайшлося
> Чи юрист Майдану за сумісництвом працює у СРАЦІ (антикризовій коаліції)?
Ні, не працює
> Це вельми сумнівний привід для гордості
Це дуже чудовий привід для гордості
> Хай тоді йде на місце Олени Лукаш!
На яке саме з її місць?
> та й Щербаню теж гарні юристи знадобляться
Монтян йому не дістанеться
2006.11.22 | vmo1
Re: Законопроекти на основi пропозицiй Т. Монтян зареєстровано у ВР
Ганьба!Чесний та порядний Юрист звязалася з корупціонером №1 у фракції СПУ, суперпрофесійним дерибанщиком мільярдів з держбюджету!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Хоча адвокат така ж сама продажна професія як і сама найдревніша
2006.11.22 | Михайло Свистович
Re: Законопроекти на основi пропозицiй Т. Монтян зареєстровано у ВР
vmo1 пише:> Ганьба!
А також "Геть!", "За грати!", "На нари!", "До суду!" і т.д.
>
> Чесний та порядний Юрист звязалася з корупціонером №1 у фракції СПУ, суперпрофесійним дерибанщиком мільярдів з держбюджету!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>
> Хоча адвокат така ж сама продажна професія як і сама найдревніша
Одна з найдревніщих професій - політика, це коли на сходках племені деякі любили поверещати замість подумати й аругментувати. Такі шляхом інтриг і призвели до появи шаманів у племенах, оскільки самі працювати на забезпечення себе всім необхідним не бажали. А ще одна продажна древня професія - найманство
І регіонали будуть при владі доти, доки ми їм доручатимемо асфальтувати дороги, а самі - верещатимемо "Не так!" До того ж нестимемо при цьому вереску очевидну для будь-якого навіть помаранчевого виборця брехню, як, наприклад, про Цушка як корупціонера №1 у фракції СПУ та суперпрофесійного дерибанщика мільярдів з держбюджету.
2006.11.22 | один_козак
Хве!
vmo1 пише:> Ганьба!
>
> Чесний та порядний Юрист звязалася з корупціонером №1 у фракції СПУ, суперпрофесійним дерибанщиком мільярдів з держбюджету!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>
> Хоча адвокат така ж сама продажна професія як і сама найдревніша
"Корупціонер №1" (не знаю, за яким рейтингом) зреагував на критику поданого ним законопроекту, визнав недоліки й запропонував п.Тетяні не якісь корупційні дії, а зробити закон таким, яким він має бути. Що й зробила п.Тетяна. І ще й нас з вами запрошувала ВЖЕ СВІЙ проект покритикувати. І що вам тут не подобається? Що порядний Юрист не діяла за принципом "чим гірше, тим краще"?
2006.11.22 | ПОРА-прес
Re: Законопроекти на основi пропозицiй Т. Монтян зареєстровано у ВР
А яка різниця, хто зареєстрував проект? Навпаки, через те, що його зареєстрував Цушко, він має більші шанси для проходження. Ми повинні не "чмирити казлів", а стврорювати такі умови, щоб ці "казли" робили хороші справи. Яку більшість суспільство вибрало, така більшість має працювати в інтересах суспільства. Тут вже нічого не поробиш.Замість того, щоб "гнати" на Монтян, треба краще подумати, як громадськість може підтримати її пропозиції і як пояснити людям, що у цій країні буде порядок, коли громадяни стануть повноцінними власниками і візьмуть на себе всі клопоти, пов"язані зі своєю власністю.
Пропоновані зміни дозволяють вирішити питання із закінченням приватизації та дають змогу реально поділити майно. Тоді можна буде створювати ОСББ і обслуговувати свої будинки самим. До того ж, створення цього ОСББ не залежатиме від кількості прописаних.
Потрібно зробити дів кампанії - для громадян (чому вони повинні бути повноправними власниками з усіма наслідками) і для депутатів (чому потрібно підтримати законопроект). Які будуть ідеї?
сябр пише:
> Що, інших депутатів не знайшлося? Чи юрист Майдану за сумісництвом працює у СРАЦІ (антикризовій коаліції)? Це вельми сумнівний привід для гордості. Хай тоді йде на місце Олени Лукаш! та й Щербаню теж гарні юристи знадобляться.
2006.11.22 | vvkornilov
Re: Законопроекти на основi пропозицiй Т. Монтян зареєстровано у ВР
велике поздоровлення п. Монтян.Оце і є робота на благо України, і опозиція, яку не можна не поважати.
2006.11.22 | Volodymir
+1. Підтримую. Першим у пориві сумління зрозумів ще Мороз
А до того тоє зрозумів Тарасик Янукович. А ще раніше - Юрисик Хмельнитченко. А вони йому - ганьба та ганьба.Якщо поманили, ломатися нічого. Бо то від великого незнанія життя.
Подати правки до законопроєкту найбільш зручним способом - таке тільки раз у житті, та і то не вмім випадає.
Зрозуміло, що якщо всеж тая дурня пройде як сумісний закон Сраки і активістів Майдану, створений у результаті ринок юридичних послуг кидати ніяк не можна.
Бо те всеє заради народу із кращих рухів душі.
Я все сказав.
2006.11.22 | Свiдомий
Re: +1. Підтримую. Першим у пориві сумління зрозумів ще Мороз
Volodymir пише:> А до того тоє зрозумів Тарасик Янукович. А ще раніше - Юрисик Хмельнитченко. А вони йому - ганьба та ганьба.
> Якщо поманили, ломатися нічого. Бо то від великого незнанія життя.
> Подати правки до законопроєкту найбільш зручним способом - таке тільки раз у житті, та і то не вмім випадає.
> Зрозуміло, що якщо всеж тая дурня пройде як сумісний закон Сраки і активістів Майдану, створений у результаті ринок юридичних послуг кидати ніяк не можна.
> Бо те всеє заради народу із кращих рухів душі.
> Я все сказав.
Сказав - як в дiжку пернув. Нiчого конкретного щодо самих законопроектiв, лише дурнуватий гойкiт власного розливу.
2006.11.22 | Volodymir
конкретно щодо законопроектів - до vvkornilovа
Тактика януковичей у дії:ти йому - йди нах, бо доки я тобі допомогаю, ти тиришь и дуришь;
а він - пацани, працуймо разом,
а потім - та виж не проффесіонали.
Дурні ще багато зосталася у світі, тож слідкуйте у залі і у прессі, коли до Цушка руки дойдуть.
За порадами щодо юридичної техніки та складу - тепер до януковича, у перервах між консультаціями з питань застосування.
Нюхайте. Імхо, заробили по честі.
Мені ця тема остогидла - асталавіста.
Свiдомий пише:
> Volodymir пише:
> > А до того тоє зрозумів Тарасик Янукович. А ще раніше - Юрисик Хмельнитченко. А вони йому - ганьба та ганьба.
> > Якщо поманили, ломатися нічого. Бо то від великого незнанія життя.
> > Подати правки до законопроєкту найбільш зручним способом - таке тільки раз у житті, та і то не вмім випадає.
> > Зрозуміло, що якщо всеж тая дурня пройде як сумісний закон Сраки і активістів Майдану, створений у результаті ринок юридичних послуг кидати ніяк не можна.
> > Бо те всеє заради народу із кращих рухів душі.
> > Я все сказав.
> Сказав - як в дiжку пернув. Нiчого конкретного щодо самих законопроектiв, лише дурнуватий гойкiт власного розливу.
2006.11.24 | Михайло Свистович
Re: +1. Підтримую. Першим у пориві сумління зрозумів ще Мороз
Volodymir пише:>
> Подати правки до законопроєкту найбільш зручним способом - таке тільки раз у житті, та і то не вмім випадає.
Та ні, таке вже тій самій Монтян і випадало, і випаде ще не раз.
> Зрозуміло, що якщо всеж тая дурня пройде як сумісний закон Сраки і активістів Майдану, створений у результаті ринок юридичних послуг кидати ніяк не можна.
Монтян пофіг ринок послуг, вона неспеціалізується на певних послугах. Точніше, спеціалізується, але на кримінальних справах. А в житті береться за всілякі, і їй з головою вистачає того ринку, що є.
> Бо те всеє заради народу із кращих рухів душі
Саме так.
2006.11.22 | Свiдомий
Панове, а по сутi законопроектiв що скажете?
2006.11.22 | Михайло Свистович
Яка на фіг суть, коли законопроект подано від імені Цушка?
Кого та суть гребе, адже подає законопроект Цушко? Якарізниця, що там написано, якщо подається воно від Цушка?2006.11.22 | Volodymir
Re: Яка на фіг суть, коли законопроект подано від імені Цушка?
Свідомий пише:> Що, інших депутатів не знайшлося? Не знайшлося.
>Чи юрист Майдану за сумісництвом працює у СРАЦІ (антикризовій коаліції)? Не працює.
>Це вельми сумнівний привід для гордості. Не сумнiвний.
>Хай тоді йде на місце Олени Лукаш! Сказати вам, куди ви маєте йти?
>та й Щербаню теж гарні юристи знадобляться. Вони в нього є.
Свистович пише:
> Що, інших депутатів не знайшлося? На жаль, не знайшлося
> Чи юрист Майдану за сумісництвом працює у СРАЦІ (антикризовій коаліції)? Ні, не працює
> Це вельми сумнівний привід для гордості Це дуже чудовий привід для гордості
> Хай тоді йде на місце Олени Лукаш! На яке саме з її місць?
> та й Щербаню теж гарні юристи знадобляться Монтян йому не дістанеться
Ждемо аналогічного ще під ніком So_matiki із гарячою дискуссією.
Може, поділитися ботом на пітоні о восьми командах?
Пропозиції вже надані. Не перший, у кінці-кінців безграмотний закон, який поправлять без шуму і гаму.
Чи є ще бажання, щоб на соціалістів та Монтян на виправлення тепер вже їх спільної творчості ще і авторитет комьюніті працював? Кругова порука? Бажаю удачі, це ставка ігрока.
2006.11.22 | Свiдомий
Re: Яка на фіг суть, коли законопроект подано від імені Цушка?
Volodymir пише:> Чи є ще бажання, щоб на соціалістів та Монтян на виправлення тепер вже їх спільної творчості ще і авторитет комьюніті працював?
Вважаю, що без вашого "авторитету" як комьюніті, так i Монтян прекрасно обiйдуться.
2006.11.22 | Volodymir
ваше комьюніті, мій авторитет
без авторитету комьюніті відріднитися дорожче вийде, але то ваші прикиди і розрахунки.а так чого час втрачати: то всі повинні працювати над законом (отже розуміти політичні наслідки),
то обійдемося без вас.
У цьому конкретному випадку - бажаю успіху разом із СРАКою.
Дів. мій попередній пост.
2006.11.24 | Михайло Свистович
Re: Яка на фіг суть, коли законопроект подано від імені Цушка?
Volodymir пише:>
> Ждемо аналогічного ще під ніком So_matiki із гарячою дискуссією.
> Може, поділитися ботом на пітоні о восьми командах?
До чого тут бот? Соматика - реальна жива людина. Просто ми часто пишемо по черзі з одного компа через дефіцит оних.
>
> Чи є ще бажання, щоб на соціалістів та Монтян на виправлення тепер вже їх спільної творчості ще і авторитет комьюніті працював?
Ви сильно перебільшуєте свій авторитет
2006.11.22 | Свiдомий
Re: Яка на фіг суть, коли законопроект подано від імені Цушка?
Михайло Свистович пише:> Кого та суть гребе, адже подає законопроект Цушко? Якарізниця, що там написано, якщо подається воно від Цушка?
Дiйсно, а якщо, наприклад, подавалося б кимось з "любих друзiв" чи БЮТ, то тут би мало поклони не били. Хто ж їм винен, що їх бiльше гребе власна пустопорожня демагогiя, анiж чиїсь намагання зробити щось для країни?
2006.11.22 | Analytik
Ну і що?
Подія в тому що вони подані, я так розумію?Проте, хіба вони щось змінять?
Якщо навіть їх приймуть - вони не запрацюють поки не буде прийняте принціпіальні, навіть політичні рішення про:
- виселення за борги
- припинення безкоштовної роздачі житла ( а отримують його здебільшого судді, прокурори, менти, податківці)
Поки не буде прийнято абсолютно новий Житловий Кодекс в якому будуть чітко визначені різноманітні форми власності на житло
Поки не будуть визначені стратегічні засади реформування та модернізації інфраструктури ЖКГ
Поки не буде створений незалежний регулятор в ЖКГ
Поки не будуть створені незалежні житлові інспекції
Поки не буде визначено законом як громадяни будуть реалізовувати своє конституційне право на житло, і взагалі не будуть визначені держ. основи житл. політики.
--------> До тих пір законопроекти Тані Монтяну і молдаваніна Цушка будуть спрямовані лише на задоволення самолюбство Тані і відвідувачів Майдану.
2006.11.22 | Volodymir
Re: Ну і що?
По сути, если уж работать:Analytik пише:
> Подія в тому що вони подані, я так розумію?
> Проте, хіба вони щось змінять?
>
Это локальное сообщение. Вроде того: в мерии украли три стула, юристы подали свои предложения. Т.е. стулья ломают везде, мои юристы подали предложение уже для сотни законов, но ценность новости дает личное восприятие. Масштаб проблем, так сказать.
И тут раз уж на первой полосе, было бы честно так и сказать: альянс поддерживает. Как это сказано про Захарова (его, есть такое впечатление, в первую очередь поддерживают многие другие гражданские структуры и деятели).
Тогда бы и ваши замечания были конструктивны типа надо больше. И момент сотрудничесва не так важен: один папа уже объяснил критерии сотрудничества с уродами, после него лучше никто не скажет (это когда все вокруг у януковича - рабы, а мы - свободные; в первоисточнике - важно, свободные ли люди поданные).
А так я сталкиваюсь с элементарной проблемой неразумения основ, на которые накручена хитрости, типа таких http://www2.maidan.org.ua/n/free/1164176604
> Якщо навіть їх приймуть - вони не запрацюють поки не буде прийняте принціпіальні, навіть політичні рішення про:
> - виселення за борги
В любом случае, просто нужно создать непротиворечивое законодательсво и работать над правоприменительной практикой. С первой частью все просто, хотя со стороны любителей все потуги - на уровне Цушка и лобизма. Я согласен только, что проблему надо решать пакетом, а это еще где-то человеко-год группы по минимуму + грамотная подача и подзаконные.
Но принципиально не нужно нарушать Конституцию с ее скудными гарантиями. Т.е. выселять можно только тогда, когда обеспечено право на жилье. Тут, правда, найдутся такие, которые будут злоупотреблять правом. Свобода выбора места жительсва тоже существует, т.е. отправлять бомжей в города-призраки тоже нельзя. Так что не нужно так просто. Другое дело, что те самые хоромины, которые раздаются привелигированным очереднякам, и должны бы решать проблему социальных гарантий. Пока над проблемой надо думать. И особенно аккуратно - творить новые нормы для новых злоупотреблений. Я уж не говорю, что в Киеве даже служебное жилье дворников работает на систему. Простота тут хуже воровства.
> - припинення безкоштовної роздачі житла ( а отримують його здебільшого судді, прокурори, менти, податківці)
>
Вообще очень интересный феномен. Раздача очень ограниченного ресурса якобы за службу.
Одно знаю точно - купившего квартиру за заработанные деньги получивший ее на шару не поймет.
Опять же проблема - именно этот контингент творит практику и даже лезет законодательвововать.
> Поки не буде прийнято абсолютно новий Житловий Кодекс в якому будуть чітко визначені різноманітні форми власності на житло
>
Это правильно. Только не формы собственности, а определен порядок операций, идентефицированы собственники, определены их права и обязанности (впервые заявили о том, что собсвенность обязывает - как раз французские революционеры, за которыми повторили немецкий канцлер).
Пока еще собственность на квартиру - это такой странный узуфрукт (по классике как раз собственность не включает его автоматически). Собсвенность на землю фактически является владением в одном случае, в другом объект не идентефицирован и т.д. Т.е. нужно очень чётко прописать что еть собственность по принадлежности, ограничения, использование плодов, права. Это гораздо проще и уже сделано.
Кстати, если ва интересует - как пример реакции на рыночный заказ, на следующей неделе в Лиге семинар: строительво на запрещенных и заповедных землях.
> Поки не будуть визначені стратегічні засади реформування та модернізації інфраструктури ЖКГ
>
Как мне сказали генералы однажды, реформировать не фиг - финансируй вовремя. Стратегычна засада - создание конкуренции и несколько грамотных экономистов + возможность контроля. В том числе ЖЕКов как локальных конкурентов (кстати, услуги ЖЕКи обязаны оказывать, но жильцы не обязаны ими пользоваться, а некоторые услуги в известном перечне оказываются в интересах третьих лиц за счет жильцов). Это тоже просто, но революция должна быть снизу.
> Поки не буде створений незалежний регулятор в ЖКГ
>
От НКРЕ вам легче? В конце-концов, это вопрос управления территориального развития.
> Поки не будуть створені незалежні житлові інспекції
>
Сразу видно, что инженером в ЖКХ вам работать не приходилось (в тех самых инспекциях). Уже народу и так больше в 16 раз чем в аналогичных структурах.
> Поки не буде визначено законом як громадяни будуть реалізовувати своє конституційне право на житло, і взагалі не будуть визначені держ. основи житл. політики.
>
С этого и надо начинать. Закон почти готов.
> --------> До тих пір законопроекти Тані Монтяну і молдаваніна Цушка будуть спрямовані лише на задоволення самолюбство Тані і відвідувачів Майдану.
Не всех відвідувачив это прет.
Реально народ подает кучу предложений, причем на дню. И не делает на єтом ПеАр.
ЗЫ. Псомотрите на прикол с тарифами. Конструкцию по антимономпольной практике я уже предлагал. Статьи и прочие предложения - до сраки, нужна помощ в системном позитивном регулировании.
Пока все. В ближайший месяц я занят. Предложения мылом.
2006.11.22 | Analytik
Re: Ну і що?
Volodymir пише:> По сути, если уж работать:
> Analytik пише:
> > Поки не будуть створені незалежні житлові інспекції
> >
> Сразу видно, что инженером в ЖКХ вам работать не приходилось (в тех самых инспекциях). Уже народу и так больше в 16 раз чем в аналогичных структурах.
Отут не погоджуюсь. Я кажу НЕЗАЛЕЖНІ. Як і НЕЗАЛЕЖНА НКРЕ, як і незалежна НКРЖКГ.
Інспекція повинна слідкувати за енергозбереженням, за ціноутворенням, за технічним станом будинку, за СНіПами і т.д. Хто сьогодні слідкує та відповідає за теплові витрати будинку? Ніхто - і все це врешті-решт перекладається на кишеню мешканців.
Памятаєте нашу цікаву задачу в будинок входить в ггкал/грн, а сплачується в грн/кв м. Хто може сьогодні може перевірити алгорітм перетворення калорій в метри?
Впевнений, що такі інспекції будуть "рентабельні", бо на виході вони повинні встановлювати справедливі тарифи і заохочувати до енергозбереження.
2006.11.22 | Volodymir
Re: Ну і що?
Ответ по сути в ветке про методику тарифов ЖКХ.Обратите внимание, что калории в метры - метод распределения, гле метры - база распределения полных затрат. Т.е. это не абсурд како-то, а вынужденная мера: счетчик тепла штука сложная, нужно интегрировать поток носителя перемножая не температуру и теплоемкость на всех стояках, или очень усложняя систему отомления (чего нет в Киеве даже в Элит-). Тема еще сложна и тем, что в панельных живут в общем то бедные (холодно там еще и потому, сто СНИПы предполагали учитывать тепловыделения жильцов), в в новых домах - богатые, с которых взято и за утепление при строительве, и за потери на трассе).
Но в целом - отдельной структуры, чтобы следила за методиками и тарифами даром не нужно. Задача классическая, решается несколькими хорошими экономистами.
Другое дело - конфликт интересов в таких тонких делах. Независимый в такой системе работать не сможет. Регулировать надо начинать снизу - там где за все платят.
Удачи.
2006.11.22 | Analytik
Re: Ну і що?
Volodymir пише:> Ответ по сути в ветке про методику тарифов ЖКХ.
> Обратите внимание, что калории в метры - метод распределения, гле метры - база распределения полных затрат.
> Но в целом - отдельной структуры, чтобы следила за методиками и тарифами даром не нужно. Задача классическая, решается несколькими хорошими экономистами.
Вы меня не слышите. Хорошие экономисты могут выработать методику преобразования гигаколорий в метры. Но метры разные. Один дом продувает насквозь, другой новый и утепленный. Платят за тепло одинаково.
Для того и нужна инспекция, чтобы осуществлять контроль за обеспечением прав потребителей при предоставлении жилищно-коммунальных услуг и соответствия стандартам качества.
Сегодня этого не делает НИКТО.
Инспекция нужна для контроля за техническим состоянием жилья, коммуникаций, качеством услуг по его содержанию и ремонту, в том числе и по соответствию методикам ваших экономистов.
Повторю: Сегодня этого не делает НИКТО.
> Другое дело - конфликт интересов в таких тонких делах. Независимый в такой системе работать не сможет. Регулировать надо начинать снизу - там где за все платят.
Почему он не сможет - неизвестно. Суды ведь работают кое-как.
2006.11.24 | Михайло Свистович
Re: Ну і що?
Analytik пише:>
> законопроекти Тані Монтяну і молдаваніна Цушка будуть спрямовані
А до чого тут національність Цушка? А чому така гендерна дискримінація і не вказана національність Монтян?