МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Указ Президента №1025/2006 від 04.12.2006 року

12/05/2006 | stefan
У К А З
ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ

Про Перелік посад керівників військових формувань,
правоохоронних органів, органів дипломатичної
служби, кандидатури для призначення на які
погоджуються з Президентом України


З метою вдосконалення організації здійснення державної
кадрової політики, впорядкування добору кандидатур та призначення
на керівні посади, керуючись частиною другою статті 102
Конституції України ( 254к/96-ВР ), відповідно до пунктів 3 і 17
частини першої статті 106 Конституції України ( 254к/96-ВР )
п о с т а н о в л я ю:

1. Затвердити Перелік посад керівників військових формувань,
правоохоронних органів, органів дипломатичної служби, кандидатури
для призначення на які погоджуються з Президентом України
(додається).

2. Покласти контроль за виконанням цього Указу на Главу
Секретаріату Президента України.


Президент України В.ЮЩЕНКО

м. Київ, 4 грудня 2006 року
N 1025/2006


ЗАТВЕРДЖЕНО
Указом Президента України
від 4 грудня 2006 року N 1025/2006

ПЕРЕЛІК
посад керівників військових формувань,
правоохоронних органів, органів дипломатичної
служби, кандидатури для призначення на які
погоджуються з Президентом України


1. Перший заступник, заступник Міністра внутрішніх справ
України;

начальник структурного підрозділу Міністерства внутрішніх
справ України;

начальник Головного управління Міністерства внутрішніх справ
України в Автономній Республіці Крим, його перші заступники;

начальник головного управління, управління Міністерства
внутрішніх справ України в області, в місті Києві, в місті
Севастополі, його перші заступники;

ректор вищого навчального закладу Міністерства внутрішніх
справ України;

перший заступник, заступник командувача внутрішніх військ
Міністерства внутрішніх справ України;

начальник управління територіального командування, командир
бригади внутрішніх військ Міністерства внутрішніх справ України.

2. Перший заступник, заступник Міністра закордонних справ
України;

керівник структурного підрозділу Міністерства закордонних
справ України;

радник-посланник, радник дипломатичного представництва
України в іноземній державі, при міжнародній організації.

3. Перший заступник, заступник Міністра оборони України;

керівник структурного підрозділу Міністерства оборони
України;

перший заступник, заступник начальника Генерального штабу
Збройних Сил України;

начальник структурного підрозділу Генерального штабу;

заступник начальника Головного управління розвідки
Міністерства оборони України;

начальник структурного підрозділу Головного управління
розвідки;

заступник командувача виду Збройних Сил України;

заступник командувача військ оперативного командування;

начальник територіального управління Збройних Сил України;

командир, заступник командира корпусу;

начальник Національної академії оборони України, іншого
вищого військового навчального закладу Збройних Сил України;

аташе з питань оборони, військовий аташе,
військово-повітряний аташе, військово-морський аташе, представник
Міністерства оборони України у представництві України при
міжнародній організації.

4. Голова Державної служби спеціального зв'язку та захисту
інформації України;

перший заступник, заступник Голови Державної служби
спеціального зв'язку та захисту інформації України.

5. Голова Державної служби експортного контролю України;

перший заступник, заступник Голови Державної служби
експортного контролю України.

6. Керівник структурного підрозділу Адміністрації Державної
прикордонної служби України;

начальник регіонального управління Державної прикордонної
служби України;

ректор Національної академії Державної прикордонної служби
України імені Б. Хмельницького.

7. Начальник або директор департаменту Центрального
управління Служби безпеки України (крім посад, що заміщуються
особами, які призначаються Президентом України);

начальник головного управління, управління Центрального
управління Служби безпеки України (крім посад, що заміщуються
особами, які призначаються Президентом України);

заступник ректора Національної академії Служби безпеки
України.

8. Керівник структурного підрозділу Служби зовнішньої
розвідки України;

керівник територіального підрозділу Служби зовнішньої
розвідки України;

офіцер безпеки в закордонній дипломатичній установі України.


Глава Секретаріату
Президента України В.БАЛОГА
***
Янукович промовчить, чи...?

Відповіді

  • 2006.12.05 | QuasiGiraffe

    Ну, і що?

    З нашим президентом погоджували і не таке. Наприклад, Януковича...
  • 2006.12.05 | дідусь

    Re: Указ Президента №1025/2006 від 04.12.2006 року

    > У К А З
    > ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ
    >
    >..... керуючись частиною другою статті 102 Конституції України ( 254к/96-ВР ), відповідно до пунктів 3 і 17 частини першої статті 106 Конституції України ( 254к/96-ВР )........



    Нє, ну я ху...ю від нашого Президента і його хитровумних юристів.
    Спочатку спало і просрало все що можна, а тепер вдарилось у таке "вільне трактування Конституції", що у мене аж дух захватує.
    Проаналізуємо і ми:
    "Стаття 102. Президент України є главою держави і виступає від
    її імені. Президент України є гарантом державного суверенітету, територіальної цілісності України, додержання Конституції України, прав і свобод людини і громадянина".

    Як бачимо, це всього лише норма-принцип, яка визначає скоріше обовязки, але не наділяє ніякими правами. Нє, оно канєшно, якщо "ширину обхвату" цієї статті трактувати по бєзпрєдєлу, то можна наполягати буквально на всьому, у тому числі і на тому, що "задля державного суверенітету, територіальної цілінсності і прочая і прочая - "Президент обьявляє себе повноправним диктатором і владикою України - "азм царь єсі".

    Хоча, як на мене, з юридичної точки зору це всього лиш норма-принцип, яка визначає, що Президент є гарпантом Корнституції, в тому числі і тих норм Конституції, які розподіляють сфери і повноваження між різними гілками влади. Сфери ці чітко прописані і серед них немає норм, які надавали б право вимагати більшість із того, чого він хоче за цим Указом.

    Відсутність підстав для задоволення Президентських бажань проглядається і з аналізу інших норм Конституції, на які він посилається у своєму Указі:
    Стаття 106,
    3) представляє державу в міжнародних відносинах, здійснює керівництво зовнішньополітичною діяльністю держави, веде переговори та укладає міжнародні договори України;
    17) є Верховним Головнокомандувачем Збройних Сил України;
    призначає на посади та звільняє з посад вище командування Збройних Сил України, інших військових формувань; здійснює керівництво у сферах національної безпеки та оборони держави;

    Із частини 17 статті 106 Конституції чітко видно, що "призначає" і "здійснює керівництво" зовсім різні поняття і їх обьєми у даному випадку не пересікаються (інакше термін "призначає" в даній нормі був би просто тавтологією).
    А тому, що стосується військових, то ми чітко бачимо, що президент не лише здійснює керівництво, а ле й призначає.
    А от що стосується міністерства зовнішніх відносин, то такі його права (зазіхання) у кадровій сфері є досить сумнівні.
    Демократичний принцип розподілу влади на три гілки (законодавча, виконавча і судова) передбачає значну їх автономність і втручання у сферу діяльності одна одної лише в рамках чітко передбачених законом (як це ми бачимо на прикладі п.17 ст.106). Виконавчу владу за Конституцією України очолює не Президент, а Премьєр, а тому не зовсім є зрозумілим (і на якій правовій підставі) втручання Президента у сферу діяльності суто виконавчої влади - призначення посадовців міністерств - адже на відміну від військових, таке його право втручання у сферу виконавчої влади не прописано (а значить йлого немає). Пропонування кандидатури міністра - чітко передбачено, а значить законно, а от замів, звиняйте тьотю - закон не передбачає, а "вольне трактування" конституції до добра не приводить.
    Ну а що стосується мєнтів, то я також не розумію на яких підставах він збирається втручатись знову таки у сферу виконавчої влади (до якої він не належить) - у призначення замів міністра і т.д., якщо звичайно не трактувати Конституцію у фантастично бажаних масштабах.
    Чесно кажучи, я б на місці Януковича (звичайно руками його юристів) культурно послав би Ющенка з його Указом нах....
    (правда Янукович в останній час це тільки і робить і навіть без допомоги юристів).
  • 2006.12.05 | Свiдомий

    Re: Указ Президента №1025/2006 від 04.12.2006 року

    За "новою" Конституцiєю, цей украз має бути скрiплений пiдписом "прим'єра". А вiн може його просто не пiдписати, i указ не набуде чинностi.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".