Духовному голодомору - відсіч!
12/13/2006 | Святослав Караванський
ДУХОВНОМУ ГОЛОДОМОРУ - ВІДСІЧ!*
Звернення до всіх, хто зве себе українцем
Коли могутній у минулому нарід потрапляє в неволю, а тоді звільняється з колоніяльних пут і здобуває незалежність, то виникає питання: “Незалежність? Нащо вона?”. На це питання може бути лише одна об’єктивна відповідь, яка випливає з історичного досвіду цілого світу. Саме таку об’єктивну істину і треба сьогодні донести до кожного громадянина, почавши від школярів та студентів і кінчивши елітою держави, до якої належать і кадри освітян. На сьогодні працівники освіти, почавши від міністрів, відповідають на згадане питання кожен по-своєму. І так буде доти, доки у нас на державному рівні не буде ухвалено “Закону про незалежність”. Конституція – це правова частина закону про незалежність. Закон же про незалежність має дати відповідь, чого ми чекаємо від незалежности.
Основні положення цього закону:
1. Український нарід продовж століть перебував у стані фізично та духовно винищуваної нації.
2. Здобувши незалежність український нарід має передусім відродитись національно.
3. Освіта в Україні здійснюється багатьма мовами, але українській освіті належить пріоритет.
Ці засадничі постулати треба довести передусім до свідомости керівників навчальних закладів. Навчальні заклади України мають виховувати майбутню еліту України, а не якоїсь міфічної держави. Тому в українських вищих школах має бути створено клімат всілякого сприяння викладанню українською мовою. Українські виші мають готувати кадри для України, а не для країн Азії, Америки, Африки та Европи.
Саме цього, очевидно, не розуміють керівники Луганських вищих шкіл, які на вимогу студентів, навчати їх державною мовою, відповідають у стилі царського міністра освіти Валуєва, пристосованому до ХХІ віку. (Дивись додаток “Валуєвські відписки”). Вони пишуть: “Якщо буде необхідність(!), то ми можемо (!)” навчати студентів українською мовою. То Ви, панове “освітяни”, не бачите такої необхідности? Така необхідність постала у серпні 1991 року. Вам не до шмиги такий поворіт історії? То подайте заяву про відставку.
Проректор Луганського Університету М. Смирний каже, якщо охочих вчитися державною мовою набереться достатня кількість, то, можливо(!), створяться українські групи. Якщо набереться? А Ви там нащо, пане Смирний? Ви громадянин України чи сторонній спостерігач? Ви не зацікавленні у відродженні України? Чому не зберете студентів і не поясните їм потребу України в українських кадрах? Ви маєте подбати, щоб такі групи набралися. Історія знає як керівники докладали зусиль для досягнення своїх цілей. Згадайте, як Петро І домігся, щоб бояри стригли бороди. Він не робив анкетування і не чекав, поки набереться “достатня кількість”. Він діяв. П’ята колона на Сході України створила антиукраїнський мікроклімат, де різними шляхами, включно з погрозами, відлякують населення від української освіти, то Ваш обов’язок знівелювати цей тиск і ліквідувати духовний терор серед молоді. Ви як керівник державного закладу мусите дати бій п’ятій колоні. П’ята колона знає, що без української освіти Україна не відродиться. І вороги України всіма силами перешкоджають українській освіті. Не боротися з цим – значить потурати ворожим проявам.
Ще один “освітянин” – ректор Луганського аграрного інституту заявляє, що іноземні студенти ставлять викладання російською як одну з перших умов навчання, і він іде їм назустріч. А може іноземні студенти зажадають, щоб президентом України став Саддам Гуссейн? Виходить, що іноземні студенти мають в Україні більше прав, ніж громадяни України? Отак спадкоємці міністра Валуєва перекреслюють українську незалежність. Для ректора бажання іноземців важать більше ніж вимоги своїх громадян. Чи ж можна такого “ректора” терпіти в незалежній державі?
З канцелярських відписок обох ректорів видно, що вони самі не хочуть дати українцям української освіти, мовляв, українська освіта вимагатиме додаткових витрат. Ці відписки свідчать, що в незалежній Україні освіту громадян віддано на відкуп не патріотам України, а вихованим окупантом колоніяльним асиміляторським кадрам.
Питання стоїть так, що пролізлі в освітянські крісла псевдокадри перекреслюють своїми діями прагнення українського народу до відродження, висловлене після 1991 року ще раз у 1994 році на Майдані. Псевдоосвітяни не виходили на Майдан. І в глибині душі вони злузують з героїв Майдану.. Виходьте на майдани, грайтеся в незалежність, співайте “Ще не вмерла...”, а ми підготуємо Вам російськомовних іноземців, які, вивчившись, поїдуть до своїх країн, потоптавши права корінного населення України, а ще підготуємо Вам адептів п’ятої колони, які упослідять вашу “затрушену” Незалежність.
Панове українці!
П’ята колона знахабніла до крайніх меж!
Я звертаюсь до Президента України, який є гарантом людських та громадянських прав! Я звертаюсь до свідомого українства, до депутатів усіх рівнів, до письменників, до діячів культури, до працівників освіти, я звертаюсь до української молоді!
Українську незалежність хочуть потопити в єзуїтському анкетуванні та опитуванні студентів, якою їм мовою вчитися в Українській державі, де мовляв, російська освіта дешевша ніж українська.
Настав час діяти.
Керівники опозиції!
Борці за українську незалежність!
Працівники українських засобів інформації!
Хто ще не відучився тримати в руці пера! Звертайтесь до Президента, до міністра освіти, до міжнародніх організацій! Бийте на сполох! Українська нація в небезпеці!
Виходьте на майдани і площі! Пікетуйте міністерство освіти!
Вимагайте відставки ректора Луганського аграрного інституту!
Вимагайте відставки всіх високих посадовців – архітекторів духовного голодомору в Україні!
Вимагайте від депутатів Верховної Ради, від Президента ухвалення “Закону про Незалежність”, де буде закріплено основні права української національної меншини в Українській державі!
Вимагайте створення груп з українською мовою навчання в Луганських вищих школах!
Або ми виборемо Україну сьогодні, або будемо рабами завтра!
Святослав Караванський
*) Зберігаємо правопис автора
Інші статті Святослава Караванського на Майдані: http://maidan.org.ua/wiki/index.php/Святослав_Караванський
ДОДАТОК
ВАЛУЄВСЬКІ ВІДПИСКИ
http://osvita.org.ua/news/24495.html
Східноукраїнський національний университ може створити паралельні групи для навчання на різних мовах
Якщо буде необхідність, то ми можемо створити паралельні групи, у яких бажаючі будуть навчатися українською, російською або й російською, і українською мовами, - заявив сьогодні на брифінгу перший проректор Східноукраїнського національного університету імені В. Даля (CНУ) Михайло Смирний.
Він відзначив, що якщо студентів, які бажають навчатися українською, будуть одиниці, то їм можливо буде запропоновано екстерне навчання або індивідуальний графік навчання. Якщо ж бажаючих набереться достатня кількість, в університеті будуть створюватися групи. "Але поки що потреби в цьому не було", - підкреслив Михайло Смирний.
Він також додав, що створення паралельних груп пов'язане з рядом труднощів. Університету доведеться збільшувати й аудиторний фонд, і штатний розклад викладачів, відповідно, зростуть і матеріальні витрати.
05.12.2006 16:18 | Освіта та наука в Україні | За матеріалами: Ирта-Fax (irtafax.com.ua)
http://osvita.org.ua/news/24498.html
У Луганськом національному аграрному університеті менш 6% студентів хочуть навчатися українською мовою
94% студентів Луганського національного аграрного університету хочуть навчатися російською. Про це сьогодні повідомив в.о. ректора ЛНАУ Валерій Алексєєв. За його словами, в університеті немає мовної проблеми.
"Ми постійно проводимо анкетування, соцопитування серед студентів, щоб довідатися, на якій мові вони віддають перевагу викладанню. І згідно з даними цих опитувань, ми формуємо групи", - відзначив Валерій Алексєєв.
Він також додав, що арабські та російські студенти, які навчаються в ЛНАУ, ставлять викладання російською як "одну з перших умов навчання".
"За результатами опитувань максимальний відсоток бажаючих навчаться українською мовою був на зообіотехнологічному факультеті - це 6%", - підкреслив в.о. ректора.
05.12.2006 16:43 | Освіта та наука в Україні | За матеріалами: Ракурс (rakurs.pl.ua)
Звернення до всіх, хто зве себе українцем
Коли могутній у минулому нарід потрапляє в неволю, а тоді звільняється з колоніяльних пут і здобуває незалежність, то виникає питання: “Незалежність? Нащо вона?”. На це питання може бути лише одна об’єктивна відповідь, яка випливає з історичного досвіду цілого світу. Саме таку об’єктивну істину і треба сьогодні донести до кожного громадянина, почавши від школярів та студентів і кінчивши елітою держави, до якої належать і кадри освітян. На сьогодні працівники освіти, почавши від міністрів, відповідають на згадане питання кожен по-своєму. І так буде доти, доки у нас на державному рівні не буде ухвалено “Закону про незалежність”. Конституція – це правова частина закону про незалежність. Закон же про незалежність має дати відповідь, чого ми чекаємо від незалежности.
Основні положення цього закону:
1. Український нарід продовж століть перебував у стані фізично та духовно винищуваної нації.
2. Здобувши незалежність український нарід має передусім відродитись національно.
3. Освіта в Україні здійснюється багатьма мовами, але українській освіті належить пріоритет.
Ці засадничі постулати треба довести передусім до свідомости керівників навчальних закладів. Навчальні заклади України мають виховувати майбутню еліту України, а не якоїсь міфічної держави. Тому в українських вищих школах має бути створено клімат всілякого сприяння викладанню українською мовою. Українські виші мають готувати кадри для України, а не для країн Азії, Америки, Африки та Европи.
Саме цього, очевидно, не розуміють керівники Луганських вищих шкіл, які на вимогу студентів, навчати їх державною мовою, відповідають у стилі царського міністра освіти Валуєва, пристосованому до ХХІ віку. (Дивись додаток “Валуєвські відписки”). Вони пишуть: “Якщо буде необхідність(!), то ми можемо (!)” навчати студентів українською мовою. То Ви, панове “освітяни”, не бачите такої необхідности? Така необхідність постала у серпні 1991 року. Вам не до шмиги такий поворіт історії? То подайте заяву про відставку.
Проректор Луганського Університету М. Смирний каже, якщо охочих вчитися державною мовою набереться достатня кількість, то, можливо(!), створяться українські групи. Якщо набереться? А Ви там нащо, пане Смирний? Ви громадянин України чи сторонній спостерігач? Ви не зацікавленні у відродженні України? Чому не зберете студентів і не поясните їм потребу України в українських кадрах? Ви маєте подбати, щоб такі групи набралися. Історія знає як керівники докладали зусиль для досягнення своїх цілей. Згадайте, як Петро І домігся, щоб бояри стригли бороди. Він не робив анкетування і не чекав, поки набереться “достатня кількість”. Він діяв. П’ята колона на Сході України створила антиукраїнський мікроклімат, де різними шляхами, включно з погрозами, відлякують населення від української освіти, то Ваш обов’язок знівелювати цей тиск і ліквідувати духовний терор серед молоді. Ви як керівник державного закладу мусите дати бій п’ятій колоні. П’ята колона знає, що без української освіти Україна не відродиться. І вороги України всіма силами перешкоджають українській освіті. Не боротися з цим – значить потурати ворожим проявам.
Ще один “освітянин” – ректор Луганського аграрного інституту заявляє, що іноземні студенти ставлять викладання російською як одну з перших умов навчання, і він іде їм назустріч. А може іноземні студенти зажадають, щоб президентом України став Саддам Гуссейн? Виходить, що іноземні студенти мають в Україні більше прав, ніж громадяни України? Отак спадкоємці міністра Валуєва перекреслюють українську незалежність. Для ректора бажання іноземців важать більше ніж вимоги своїх громадян. Чи ж можна такого “ректора” терпіти в незалежній державі?
З канцелярських відписок обох ректорів видно, що вони самі не хочуть дати українцям української освіти, мовляв, українська освіта вимагатиме додаткових витрат. Ці відписки свідчать, що в незалежній Україні освіту громадян віддано на відкуп не патріотам України, а вихованим окупантом колоніяльним асиміляторським кадрам.
Питання стоїть так, що пролізлі в освітянські крісла псевдокадри перекреслюють своїми діями прагнення українського народу до відродження, висловлене після 1991 року ще раз у 1994 році на Майдані. Псевдоосвітяни не виходили на Майдан. І в глибині душі вони злузують з героїв Майдану.. Виходьте на майдани, грайтеся в незалежність, співайте “Ще не вмерла...”, а ми підготуємо Вам російськомовних іноземців, які, вивчившись, поїдуть до своїх країн, потоптавши права корінного населення України, а ще підготуємо Вам адептів п’ятої колони, які упослідять вашу “затрушену” Незалежність.
Панове українці!
П’ята колона знахабніла до крайніх меж!
Я звертаюсь до Президента України, який є гарантом людських та громадянських прав! Я звертаюсь до свідомого українства, до депутатів усіх рівнів, до письменників, до діячів культури, до працівників освіти, я звертаюсь до української молоді!
Українську незалежність хочуть потопити в єзуїтському анкетуванні та опитуванні студентів, якою їм мовою вчитися в Українській державі, де мовляв, російська освіта дешевша ніж українська.
Настав час діяти.
Керівники опозиції!
Борці за українську незалежність!
Працівники українських засобів інформації!
Хто ще не відучився тримати в руці пера! Звертайтесь до Президента, до міністра освіти, до міжнародніх організацій! Бийте на сполох! Українська нація в небезпеці!
Виходьте на майдани і площі! Пікетуйте міністерство освіти!
Вимагайте відставки ректора Луганського аграрного інституту!
Вимагайте відставки всіх високих посадовців – архітекторів духовного голодомору в Україні!
Вимагайте від депутатів Верховної Ради, від Президента ухвалення “Закону про Незалежність”, де буде закріплено основні права української національної меншини в Українській державі!
Вимагайте створення груп з українською мовою навчання в Луганських вищих школах!
Або ми виборемо Україну сьогодні, або будемо рабами завтра!
Святослав Караванський
*) Зберігаємо правопис автора
Інші статті Святослава Караванського на Майдані: http://maidan.org.ua/wiki/index.php/Святослав_Караванський
ДОДАТОК
ВАЛУЄВСЬКІ ВІДПИСКИ
http://osvita.org.ua/news/24495.html
Східноукраїнський національний университ може створити паралельні групи для навчання на різних мовах
Якщо буде необхідність, то ми можемо створити паралельні групи, у яких бажаючі будуть навчатися українською, російською або й російською, і українською мовами, - заявив сьогодні на брифінгу перший проректор Східноукраїнського національного університету імені В. Даля (CНУ) Михайло Смирний.
Він відзначив, що якщо студентів, які бажають навчатися українською, будуть одиниці, то їм можливо буде запропоновано екстерне навчання або індивідуальний графік навчання. Якщо ж бажаючих набереться достатня кількість, в університеті будуть створюватися групи. "Але поки що потреби в цьому не було", - підкреслив Михайло Смирний.
Він також додав, що створення паралельних груп пов'язане з рядом труднощів. Університету доведеться збільшувати й аудиторний фонд, і штатний розклад викладачів, відповідно, зростуть і матеріальні витрати.
05.12.2006 16:18 | Освіта та наука в Україні | За матеріалами: Ирта-Fax (irtafax.com.ua)
http://osvita.org.ua/news/24498.html
У Луганськом національному аграрному університеті менш 6% студентів хочуть навчатися українською мовою
94% студентів Луганського національного аграрного університету хочуть навчатися російською. Про це сьогодні повідомив в.о. ректора ЛНАУ Валерій Алексєєв. За його словами, в університеті немає мовної проблеми.
"Ми постійно проводимо анкетування, соцопитування серед студентів, щоб довідатися, на якій мові вони віддають перевагу викладанню. І згідно з даними цих опитувань, ми формуємо групи", - відзначив Валерій Алексєєв.
Він також додав, що арабські та російські студенти, які навчаються в ЛНАУ, ставлять викладання російською як "одну з перших умов навчання".
"За результатами опитувань максимальний відсоток бажаючих навчаться українською мовою був на зообіотехнологічному факультеті - це 6%", - підкреслив в.о. ректора.
05.12.2006 16:43 | Освіта та наука в Україні | За матеріалами: Ракурс (rakurs.pl.ua)
Відповіді
2006.12.13 | Л. П.
Re: Духовному голодомору - відсіч!
Маєте цілковиту рацію, пане Караванський!Навіть якби нас була "меншість" серед мільйонів свинопасів...
2006.12.14 | Navigator
Пам"ятаєте чекіста Мєдвєдєва з "Это было под Ровно?"
Так до боротьби з націоналістами на Західній він же боровся з ними ж на Луганщині - в Старобільську.Не даремно життя прожив...