Змагання за лідерство на світовому ринку виробників пасажирських авіалайнерів триває
Відповіді
2006.12.17 | samopal
Хто це так "помодерував" текст? Таргани завелися
Странічька вихаднова дня. Трохи повітря...
Змагання за лідерство на світовому ринку виробників пасажирських авіалайнерів триває. Прорахунки в управлінні європейського концерну EADS та спроби вирівняти ситуацію радикальними методами наразі призвели лиш до певної політизації замовлень. Німецька сторона нещодавно офіційно підтвердила бажання втримати концерн у приватному секторі, незважаючи на спекуляції навколо можливого переведення його під державну опіку.
У гонитві за глобальне лідерство Airbus отримав «травму» і тепер, накульгуючи, намагається не надто відстати від американського Boeing, хоча ще зовсім недавно аналітики досить похмуро оцінювали перспективи саме американської компанії.
Авіаперевізникам теж не до жартів. Певне покращення коньюнктури співпало з підвищенням цін на пальне, що не залишає часу на роздуми та маневри при оновленні авіапарку.
Новий мегаконтракт авіакомпанії Lufthansa, збільшуючи відрив Boeing, лиш віддзеркалює нинішню ситуацію. Німецький авіаперевізник став першим у світі замовивником 20 машин нової «видовженої» версії Boeing B747-800 (з опцією на право замовлення ще 20-ти) на суму 5,5 мільярдів доларів, замовивши у Airbus лише 7 машин A340-600 за 1,4 мільярди. Це збільшило портфель замовлень Boeing до 843, у той час, як конкуренти мають 642 контракти.
Успіху американців сприяє і ріст замовлень на китайському ринку. Минулого року вони продали там рекордну для себе кількість – 120 машин, а цьогоріч сподіваються цю цифру ще збільшити. У той же час російський «Аерофлот» поновлює зношений авіапарк «ербасами». У цьому нема нічого дивного, адже Росія через «Внєшторгбанк» контролює 5,5 відсотків акцій Airbus і вже пробувала просунути свого представника у наглядову раду концерну.
Нещодавно Airbus спіткала ще одна неприємність: вперше анульовано контракт на постачання десяти екземплярів вантажної версії гіганта А380. Від європейських машин відмовилась почтово-транспортна компанія FedEx. Замість них планується закупити 15 штук «вітчизняних» В777. Найбільшою неприємністю для Airbus є те, що замовлення стосувалось саме флагманської моделі, хоч і у вантажному варіанті. Для покриття затрат на розробку та виробництво А380 треба продати не менше 420 таких машин, а нині замовлено лише на 157. Ситуація, однак, не є безнадійною.
Аналітики прогнозують, що до 2025 року ринок авіаперевезень постійно зростатиме і місця на ньому вистачить усім. За попередніми оцінками EADS вартість замовлень на нові літаки у цей період може перевищити 2,6 трильйони доларів. Головне – не зробити якоїсь помилки та не збанкрутіти до того часу, поки ці гроші почнуть надходити на рахунок.
За «битвою повітряних мастодонтів» не всі спостерігають з кущів. Багато країн включилися у неї та борються за розміщення на своїх підприємствах замовлень для виробництва комплектуючих. Першим маневрувати у поршуках дешевшого виробництва почав Airbus: cлідом за створенням СП у Китаї та розміщенням замовлень у Росії він планує мільярдні інвестиції в Індії. Наші найближчі західні сусіди – Польша, Чехія, Словаччина, Болгарія наввипередки пропонують свої технічні можливості. Про розміщення виробництва та створення дослідно-конструкторського підрозділу у Польщі вже заявив Boeing...
Україна сидить тихо, марно очікуючи якихось подачок від «єдиних економічних партнерів». Російський міністр оборони Сєргєй Іванов вже заявив, наприклад, що Військово-промислова комісія та ВВС Росії визнали Ан-70 «непотрібним». У спільний проект росіяни вклали лише десять відсотків задекларованих у зобов’язаннях коштів. Основну частину з п’ятимільярдних витрат на розробку та підготовку виробництва профінансувала українська сторона. Тепер у нас не можуть знайти останніх 100 мільйонів доларів, потрібних для завершення проекту. І тих, кому він потрібен...
Відповіді
2006.12.17 | samopal
Хто це так "помодерував" текст? Таргани завелися
Странічька вихаднова дня. Трохи повітря...Змагання за лідерство на світовому ринку виробників пасажирських авіалайнерів триває. Прорахунки в управлінні європейського концерну EADS та спроби вирівняти ситуацію радикальними методами наразі призвели лиш до певної політизації замовлень. Німецька сторона нещодавно офіційно підтвердила бажання втримати концерн у приватному секторі, незважаючи на спекуляції навколо можливого переведення його під державну опіку.
У гонитві за глобальне лідерство Airbus отримав «травму» і тепер, накульгуючи, намагається не надто відстати від американського Boeing, хоча ще зовсім недавно аналітики досить похмуро оцінювали перспективи саме американської компанії.
Авіаперевізникам теж не до жартів. Певне покращення коньюнктури співпало з підвищенням цін на пальне, що не залишає часу на роздуми та маневри при оновленні авіапарку.
Новий мегаконтракт авіакомпанії Lufthansa, збільшуючи відрив Boeing, лиш віддзеркалює нинішню ситуацію. Німецький авіаперевізник став першим у світі замовивником 20 машин нової «видовженої» версії Boeing B747-800 (з опцією на право замовлення ще 20-ти) на суму 5,5 мільярдів доларів, замовивши у Airbus лише 7 машин A340-600 за 1,4 мільярди. Це збільшило портфель замовлень Boeing до 843, у той час, як конкуренти мають 642 контракти.
Успіху американців сприяє і ріст замовлень на китайському ринку. Минулого року вони продали там рекордну для себе кількість – 120 машин, а цьогоріч сподіваються цю цифру ще збільшити. У той же час російський «Аерофлот» поновлює зношений авіапарк «ербасами». У цьому нема нічого дивного, адже Росія через «Внєшторгбанк» контролює 5,5 відсотків акцій Airbus і вже пробувала просунути свого представника у наглядову раду концерну.
Нещодавно Airbus спіткала ще одна неприємність: вперше анульовано контракт на постачання десяти екземплярів вантажної версії гіганта А380. Від європейських машин відмовилась почтово-транспортна компанія FedEx. Замість них планується закупити 15 штук «вітчизняних» В777. Найбільшою неприємністю для Airbus є те, що замовлення стосувалось саме флагманської моделі, хоч і у вантажному варіанті. Для покриття затрат на розробку та виробництво А380 треба продати не менше 420 таких машин, а нині замовлено лише на 157. Ситуація, однак, не є безнадійною.
Аналітики прогнозують, що до 2025 року ринок авіаперевезень постійно зростатиме і місця на ньому вистачить усім. За попередніми оцінками EADS вартість замовлень на нові літаки у цей період може перевищити 2,6 трильйони доларів. Головне – не зробити якоїсь помилки та не збанкрутіти до того часу, поки ці гроші почнуть надходити на рахунок.
За «битвою повітряних мастодонтів» не всі спостерігають з кущів. Багато країн включилися у неї та борються за розміщення на своїх підприємствах замовлень для виробництва комплектуючих. Першим маневрувати у поршуках дешевшого виробництва почав Airbus: cлідом за створенням СП у Китаї та розміщенням замовлень у Росії він планує мільярдні інвестиції в Індії. Наші найближчі західні сусіди – Польша, Чехія, Словаччина, Болгарія наввипередки пропонують свої технічні можливості. Про розміщення виробництва та створення дослідно-конструкторського підрозділу у Польщі вже заявив Boeing...
Україна сидить тихо, марно очікуючи якихось подачок від «єдиних економічних партнерів». Російський міністр оборони Сєргєй Іванов вже заявив, наприклад, що Військово-промислова комісія та ВВС Росії визнали Ан-70 «непотрібним». У спільний проект росіяни вклали лише десять відсотків задекларованих у зобов’язаннях коштів. Основну частину з п’ятимільярдних витрат на розробку та підготовку виробництва профінансувала українська сторона. Тепер у нас не можуть знайти останніх 100 мільйонів доларів, потрібних для завершення проекту. І тих, кому він потрібен...