У Парижі сьогодні з'явилися трамваї
12/17/2006 | stefan
У Парижі сьогодні з'явилися трамваї
По центру Парижа сьогодні вперше за 70 років починає курсувати трамвай.
Британська газета Таймс називає це ще однією спробою мера Бертрана Деланое розвантажити центр французької столиці від автотраспорту. Раніше мер обіцяв перетворити центральну частину Парижу на справжній оазис для пішоходів.
До 2012-го року, за задумом Деланое, центральний район міста площею близько 5-ти квадратних кілометрів на правому березі Сени повинен бути закритий для в'їзду автомобілів.
Довжина трамвайних колій складе близько 10-ти кілометрів. Передбачається, що щодня трамваї перевозитимуть до ста тисяч людей. До сьогоднішнього дня останній раз трамвай вийшов на маршрут в Парижі в 1937-му році.
Міська влада визнає, що план по скороченню пробок — набагато жорсткіший, ніж той, що ось вже декілька років діє в Лондоні, де за в'їзд в центр міста автомобілісти вимушені платити. Проте іншого виходу немає, заявляють в паризькій мерії.
Поки приблизно 50 відсотків транспортного потоку в центрі міста припадає на транзит. Соціаліст Бертран Деланое, вибраний мером столиці Франції в 2001-му році, практично відразу ж почав боротися з пробками. Він збільшив кількість смуг, по яких можуть пересуватися тільки автобуси, зменшив число місць для парковки і розширив тротуари. Все це призвело до того, що центр Парижа перетворився на одну гігантську пробку.
----------------
А чи треба нам повторювати помилки форанцузів, які закривали трамвайні лінії?
Далеко йти не треба.Одеса це уже почала робити.
До моря йшов трамвай №4.Лінію ліквідували.Замість неї зробили гарну автомобільно-тролейбусну лінію.Може в перспективі залишаться одні тролейбуси.
Але поки що, автомобілів на порядок більше ніж тролейбусів.
І це не кращий результат для приморського курортного міста.
По центру Парижа сьогодні вперше за 70 років починає курсувати трамвай.
Британська газета Таймс називає це ще однією спробою мера Бертрана Деланое розвантажити центр французької столиці від автотраспорту. Раніше мер обіцяв перетворити центральну частину Парижу на справжній оазис для пішоходів.
До 2012-го року, за задумом Деланое, центральний район міста площею близько 5-ти квадратних кілометрів на правому березі Сени повинен бути закритий для в'їзду автомобілів.
Довжина трамвайних колій складе близько 10-ти кілометрів. Передбачається, що щодня трамваї перевозитимуть до ста тисяч людей. До сьогоднішнього дня останній раз трамвай вийшов на маршрут в Парижі в 1937-му році.
Міська влада визнає, що план по скороченню пробок — набагато жорсткіший, ніж той, що ось вже декілька років діє в Лондоні, де за в'їзд в центр міста автомобілісти вимушені платити. Проте іншого виходу немає, заявляють в паризькій мерії.
Поки приблизно 50 відсотків транспортного потоку в центрі міста припадає на транзит. Соціаліст Бертран Деланое, вибраний мером столиці Франції в 2001-му році, практично відразу ж почав боротися з пробками. Він збільшив кількість смуг, по яких можуть пересуватися тільки автобуси, зменшив число місць для парковки і розширив тротуари. Все це призвело до того, що центр Парижа перетворився на одну гігантську пробку.
----------------
А чи треба нам повторювати помилки форанцузів, які закривали трамвайні лінії?
Далеко йти не треба.Одеса це уже почала робити.
До моря йшов трамвай №4.Лінію ліквідували.Замість неї зробили гарну автомобільно-тролейбусну лінію.Може в перспективі залишаться одні тролейбуси.
Але поки що, автомобілів на порядок більше ніж тролейбусів.
І це не кращий результат для приморського курортного міста.