Варіант бюджету від Секретаріату
12/17/2006 | S@nya
Секретаріат Президента пропонує компромісний варіант розрахунків бюджету
Компромісний варіант розрахунків Секретаріату передбачає мінімальні додаткові видатки та мінімальний перерозподіл видатків в сумі 0,8 млрд. гривень, затверджених у Бюджеті 2007 року.
Так, додаткові мінімальні видатки, за експертними оцінками, можуть скласти на виплату підвищеного розміру мінімальної пенсії за віком 2,8 млрд. грн., а також на підвищення стипендій та соціальних допомог – 0,3 млрд. грн., на усунення диспропорцій у грошовому забезпеченні військовослужбовців – 0,5 млрд. грн., на підвищення мінімального розміру заробітної плати – 2,6 млрд. гривень.
Пропонуються такі джерела фінансування цих видатків. У зв’язку з підвищенням мінімальної заробітної плати, як свідчить статистика минулих років, збільшуються видатки на оплату праці працівників підприємств, установ і організацій. Це призводить до збільшення доходів Пенсійного фонду та надходжень від податку на доходи фізичних осіб. За експертними оцінками, доходи Пенсійного фонду зростуть на суму майже 3,5 млрд. грн., а доходи бюджету – близько 1,4 млрд. гривень.
Як вважають в Секретаріаті Президента, при збільшенні розмірів пенсій і мінімальної заробітної плати збільшаться доходи громадян, що призведе до зменшення видатків бюджету на субсидії. За експертними оцінками, економія може скласти близько 0,5 млрд. гривень.
Решту у 0,8 млрд. грн. фахівці пропонують профінансувати за рахунок перерозподілу видатків бюджету, врахованих у Бюджеті - 2007 року, та скороченням непершочергових його видатків. Серед них, наприклад, витрати, передбачені на створення недержавного пенсійного фонду у сумі 200 млн. грн. (правильно, що за лажа - держава створює недержавний фонд??? держава має створювати умови для розвитку приватного пенсійного і медичного страхування), на реконструкцію аеропортів у містах Донецьку та Борисполі, які є госпрозрахунковими підприємствами, у сумі 290 млн. грн.(правильно частково: з одного боку, аеропорти треба кардинально перебудовувати, з іншого - 290 млн на це явно малувато, а за великим рахунком, аеропорти треба нафік продавати на аукціоні і виводити їх з держвласності, залишивши, може, відсотків 30 акцій державі, бо це достатньо прибутковий бізнес) , скорочення на 100 млн. грн. витрат, передбачених Мінфіну на інформатизацію (якби ми не знали, хто очолює Мінфін, можна було б подумати, що це цікава стаття витрат, але за сьогоднішніх обставин, це, напевно, дерибан), понад 10 млн. грн. внаслідок запровадження обмеження на максимальний розмір пенсій для народних депутатів (ну тут без коментарів).
Компромісний варіант розрахунків Секретаріату передбачає мінімальні додаткові видатки та мінімальний перерозподіл видатків в сумі 0,8 млрд. гривень, затверджених у Бюджеті 2007 року.
Так, додаткові мінімальні видатки, за експертними оцінками, можуть скласти на виплату підвищеного розміру мінімальної пенсії за віком 2,8 млрд. грн., а також на підвищення стипендій та соціальних допомог – 0,3 млрд. грн., на усунення диспропорцій у грошовому забезпеченні військовослужбовців – 0,5 млрд. грн., на підвищення мінімального розміру заробітної плати – 2,6 млрд. гривень.
Пропонуються такі джерела фінансування цих видатків. У зв’язку з підвищенням мінімальної заробітної плати, як свідчить статистика минулих років, збільшуються видатки на оплату праці працівників підприємств, установ і організацій. Це призводить до збільшення доходів Пенсійного фонду та надходжень від податку на доходи фізичних осіб. За експертними оцінками, доходи Пенсійного фонду зростуть на суму майже 3,5 млрд. грн., а доходи бюджету – близько 1,4 млрд. гривень.
Як вважають в Секретаріаті Президента, при збільшенні розмірів пенсій і мінімальної заробітної плати збільшаться доходи громадян, що призведе до зменшення видатків бюджету на субсидії. За експертними оцінками, економія може скласти близько 0,5 млрд. гривень.
Решту у 0,8 млрд. грн. фахівці пропонують профінансувати за рахунок перерозподілу видатків бюджету, врахованих у Бюджеті - 2007 року, та скороченням непершочергових його видатків. Серед них, наприклад, витрати, передбачені на створення недержавного пенсійного фонду у сумі 200 млн. грн. (правильно, що за лажа - держава створює недержавний фонд??? держава має створювати умови для розвитку приватного пенсійного і медичного страхування), на реконструкцію аеропортів у містах Донецьку та Борисполі, які є госпрозрахунковими підприємствами, у сумі 290 млн. грн.(правильно частково: з одного боку, аеропорти треба кардинально перебудовувати, з іншого - 290 млн на це явно малувато, а за великим рахунком, аеропорти треба нафік продавати на аукціоні і виводити їх з держвласності, залишивши, може, відсотків 30 акцій державі, бо це достатньо прибутковий бізнес) , скорочення на 100 млн. грн. витрат, передбачених Мінфіну на інформатизацію (якби ми не знали, хто очолює Мінфін, можна було б подумати, що це цікава стаття витрат, але за сьогоднішніх обставин, це, напевно, дерибан), понад 10 млн. грн. внаслідок запровадження обмеження на максимальний розмір пенсій для народних депутатів (ну тут без коментарів).