Рекламний ролик оператора "Джинс" визнали аморальним.(л)
12/22/2006 | Lery
http://www.pravda.com.ua/news/2006/12/22/52670.htm
www.ПРАВДА.com.ua, 22.12.2006, 15:55
Рекламний ролик мобільного оператора "Джинс", в якому хлопець з дівчиною на секунду зачиняються у туалеті, а потім виходять, поправляючи штани, визнали аморальним.
Таке рішення ухвалила Національна експертна комісія з питань захисту суспільної моралі після розгляду звернення прокуратури Києва про відповідність ролику, розміщеного в ефірі каналів "1+1", "Інтер", "Новий канал", "ICTV", вимогам закону про захист суспільної моралі.
"Сюжет рекламного ролику "Джинс" побудований на зображенні швидкого сексуального зв'язку між хлопцем і дівчиною на дискотеці в туалетному приміщенні", - йдеться у висновках Нацкомісії, представлених прес-службою.
"Хоча інтимні подробиці залишаються за кадром, відео зроблено таким чином, що сюжетні дії розуміються однозначно. На правах реклами, ролик, що фактично пропагує аморальну поведінку, демонструється широкій глядацькій аудиторії", - додається в документі.
www.ПРАВДА.com.ua, 22.12.2006, 15:55
Рекламний ролик мобільного оператора "Джинс", в якому хлопець з дівчиною на секунду зачиняються у туалеті, а потім виходять, поправляючи штани, визнали аморальним.
Таке рішення ухвалила Національна експертна комісія з питань захисту суспільної моралі після розгляду звернення прокуратури Києва про відповідність ролику, розміщеного в ефірі каналів "1+1", "Інтер", "Новий канал", "ICTV", вимогам закону про захист суспільної моралі.
"Сюжет рекламного ролику "Джинс" побудований на зображенні швидкого сексуального зв'язку між хлопцем і дівчиною на дискотеці в туалетному приміщенні", - йдеться у висновках Нацкомісії, представлених прес-службою.
"Хоча інтимні подробиці залишаються за кадром, відео зроблено таким чином, що сюжетні дії розуміються однозначно. На правах реклами, ролик, що фактично пропагує аморальну поведінку, демонструється широкій глядацькій аудиторії", - додається в документі.
Відповіді
2006.12.22 | один_козак
Слава Богу.
2006.12.22 | kotygoroshko
от дивні - ЮМСі несе нам російську культуру
може вони там терористів мочилиМасква - законодавець моди на пострадянському просторі
сказали мочити - значить мочити, сказали "нам не треба памятник УПА" - значить не треба
2006.12.22 | один_козак
"Святая" ж "Русь", що ви хотіли...
2006.12.22 | НТВ
Re: Рекламний ролик оператора "Джинс" визнали аморальним.(л)
Тоже мне,эстонцы,бля.Только дошло.Кстати,нацрадой тоже Ющ керуе?А то похоже.2006.12.22 | Харцизяка
Ще є ролик "Евросети" (л)
http://adme.ru/flash/euroset/euroset.swfпо ТБ на нього в потрібних місцях біпи порозкладали і в написі одне слово замалювали.
2006.12.22 | Нестор
А ще є дурний пень на 5 каналі
який постійно закликає кохатися, що можна розцінити як заклик до брудного і нецнотливого сексу2006.12.22 | kotygoroshko
5 канал ацтой
Нестор пише:> який постійно закликає кохатися, що можна розцінити як заклик до брудного і нецнотливого сексу
з ким кохатися? якщо не зказано, що з представниками протилежної статі, то теоретично слід розуміти, що з самим собою
а руки можна й помити, щоб не отримати звинувачення в брудності сексу
а 5 канал не простітутка, як всі - не гавкає щоденно
а така трішки блядь - наче помаранчеве, а раз пораз точні удари в спину
це про політику, а про еротику - що від телевізійників ще чекати? "Блакитна устриця" їх дім рідний
2006.12.22 | один_козак
Брехня. Яневський - зовсім інше каже, ніж ролик про
попсовий секс у клозеті.2006.12.22 | Lery
Re: КОХАТИСЯ, -аюся, -аєшся, недок.
КОХАТИСЯ, -аюся, -аєшся, недок.1. з ким і без додатка. Почувати, виявляти один до одного глибоку сердечну прихильність (про осіб різної статі).
2. у кому – чому, рідше ким, чим і рідко на кому – чому. Виявляти замилування до кого-, чого-небудь, захоплюватися, любуватися кимсь, чимось; любити. Кохатися в поезії.
3. у кого, у чому, де, розм. Виховуватися, рости (зазвичай у достатках, у розкоші).
http://www.slovnyk.net/?swrd=%EA%EE%F5%E0%F2%E8%F1%FF
2006.12.22 | 3dom
"Деякi занадто тяжко заробляють собi на машину"