Мудаторіал
01/21/2005 | Вільнодум
Я мудатую тут до вам, що тут стільки мудацтва, що якщо не зупинити деяких мудаторів, то зовсім всі змудатують!
Перше мудацтво - це те, що головний мудак представляє мудаторство, як істину!
Друге мудацтво- що його підтримують.
Третє мудацтво - ці мудаки раніше розумні коментарі і дописи клеймили, як "троль", "агітпроп", і подібне, а коли їх власні подібні дописи почали подібно клеймити, вони почали ображатися? Це ж хвора реакція!
Четверте - ці мудаки не бачать далі свого носа. Нічого, далі кривого носа, не знають, не хочуть знати, не читають, але задають питання, які не повинні були б мати місце, якби мудаки прочитали б ну хоча б що-небуть із рекомендованого їм для читання. Але читати це вони НЕ ЗДАТНІ - бо духовно ХВОРІ!
Пяте - повторювати мудакам одне і те ж - трата нашого часу. І що далі робити з ними, ми не знаємо? Якщо хто має відповідь- допоможіть. Дякую!
Вільнодум
Перше мудацтво - це те, що головний мудак представляє мудаторство, як істину!
Друге мудацтво- що його підтримують.
Третє мудацтво - ці мудаки раніше розумні коментарі і дописи клеймили, як "троль", "агітпроп", і подібне, а коли їх власні подібні дописи почали подібно клеймити, вони почали ображатися? Це ж хвора реакція!
Четверте - ці мудаки не бачать далі свого носа. Нічого, далі кривого носа, не знають, не хочуть знати, не читають, але задають питання, які не повинні були б мати місце, якби мудаки прочитали б ну хоча б що-небуть із рекомендованого їм для читання. Але читати це вони НЕ ЗДАТНІ - бо духовно ХВОРІ!
Пяте - повторювати мудакам одне і те ж - трата нашого часу. І що далі робити з ними, ми не знаємо? Якщо хто має відповідь- допоможіть. Дякую!
Вільнодум
Відповіді
2005.01.21 | Анатолій
Пане Георгію...
Якщо у Вас є хоч крихта совісті, то підіть гідно з поста модератора. Не повторюйте, будь ласка, помилок а ля Янукович. Знайдіть в собі сили і підіть...Анатолій
2005.01.21 | Обережний герой
Досить дивно
що останнім часом християн тут стали кількісно переважати предстаники рідних українських вір. От би так і в житті. Бо попи товстішають а їх церкви багатіють.2005.01.21 | Георгій
Re: Досить дивно
Обережний герой пише:> що останнім часом християн тут стали кількісно переважати предстаники рідних українських вір. От би так і в житті. Бо попи товстішають а їх церкви багатіють.
(ГП) Але ж це не ми (п. Р.М. і я) "товстішаємо і багатіємо." Якщо це товстішання і багатіння відбувається, то це не через те, що існує християнська віра, а через те, що людські суспільства є хворі (всі) і одні люди в них хочуть збагатитися за рахунок інших. А що таке рідні українські віри - як Ви їх визначите?
2005.01.21 | Вільнодум
Re: Досить дивно
Георгій пише:>... людські суспільства є хворі (всі) і одні люди в них хочуть збагатитися за рахунок інших.
(Вільнодум) Згідний! Вітаю Вас, пане Георгію, як представника і популярізатора "хворого" суспільства!
Підсвідомо Вам таки істина доступна. Але тільки "підсвідомо".
2005.01.22 | Обережний герой
Важко мені визначити їх,
рідні українські віри. Бо я ж атеїст. Для мене ця перевага виглядає лише як перевага українських народних казок над закордонними.Різноманітність вірувань, як на мене, свідчить про відсутність об'єктивної істини у цьому напрямку, бо як би вона існувала, людство якось вже б до неї добралось би. І Бог би їм допоміг. Натомість ми не бачимо на протязі догого часу перемагання якоїсь конкретної віри. На мою думку це свідчить, що всі вони однаково не мають серйозного підрунтя. Бо якби одна мала серйозне підгрунтя, а інші несерйозне, то серйозна перемогла б несерйозні та хибні. А так вони всі рівні, бо всі хибні. Вже пробачте...
2005.01.22 | P.M.
Re: не треба визначати, треба вірити
Обережний герой пише:> Різноманітність вірувань, як на мене, свідчить про відсутність об'єктивної істини у цьому напрямку,
Не треба плутати віру і знання. Істина не може бути об'єктивною, бо вона від Бога Духа.
> бо як би вона існувала, людство якось вже б до неї добралось би. І Бог би їм допоміг.
Істина приходить до людини не через знання, а через віру в Бога.
Вірте у Бога, і Бог допоможе знайти істину.
> Натомість ми не бачимо на протязі догого часу перемагання якоїсь конкретної віри. На мою думку це свідчить, що всі вони однаково не мають серйозного підрунтя. Бо якби одна мала серйозне підгрунтя, а інші несерйозне, то серйозна перемогла б несерйозні та хибні. А так вони всі рівні, бо всі хибні.
Якщо є ВІРА, -- навіщо її порівнювати..? Це ж нонсенс.
Будь-які порівняння -- є на чиюсь користь. Істино віруюча людина не шукає користі. Вона шукає істиного Бога.
Переділи існують на землі. Перед Богом, -- усі рівні. То ж прямуймо до Бога.
2005.01.22 | Вільнодум
Віру без знань можуть мати тільки
...люди, які не хочуть думати, бо так їм легше. Це свого роду "розумове рабство". Всяке розумове рабство веде до фізичного рабства. Християнство - релігія рабів! Була такою задумана, Є, і завжди буде. Тому все менше і менше людей сліпо ВІРЯТЬ, навіть серед релігійних. Більшість ВІРЯТЬ ДУМАЮЧИ, а до церкви ходять для спілкування, а не для сліпої ВІРИ, яку пропонує РМ. В Європі до церкви ходить приблизно 10% населення, а 90% населення - ДУМАЄ.Заклики пана РМ є ганебними для вільної людини, бо це є заклики до "розумового рабства". Ми за це вже досить багато балакли і я повертатись не буду. Кого цікавить, шукайте наш диспут в попередніх дописах цього форуму.
Вільнодум
2005.01.22 | P.M.
Re: Віру без знань можуть мати тільки
Вільнодум пише:> ...люди, які не хочуть думати, бо так їм легше. Це свого роду "розумове рабство". Всяке розумове рабство веде до фізичного рабства. Християнство - релігія рабів! Була такою задумана, Є, і завжди буде. Тому все менше і менше людей сліпо ВІРЯТЬ, навіть серед релігійних. Більшість ВІРЯТЬ ДУМАЮЧИ, а до церкви ходять для спілкування, а не для сліпої ВІРИ, яку пропонує РМ. В Європі до церкви ходить приблизно 10% населення, а 90% населення - ДУМАЄ.
Хто сказав, що я пропоную НЕ думати? Читайте. Спілкуйтеся. Думайте. І робіть висновки
> Заклики пана РМ є ганебними для вільної людини, бо це є заклики до "розумового рабства". Ми за це вже досить багато балакли і я повертатись не буду.
По-перше, я закликаю вірити в Бога. Вірити Тому, Хто нас сотворив і від Кого ми повністю залежимо. Що ж тут ганебного?
По-друге. Хоча ми з Вами і говорили на цю тему, Ви так і не відповіли, а як бути з менш розумовообдарованими людьми. З ваших постулатів вииходить, що вони є приреченими.
2005.01.22 | Обережний герой
Георгій, як релігійний матеріаліст, мене розуміє
Він, зокрема, погоджується, що Бог існує об'єктивно, тобто незалежно від уявлень людини. А разом з Богом і істина.От я і кажу: якщо це так, то невже людство за такий термін не нашло б шляхів для сприйняття цієї об'єктивної істини. Ну нехай Бог наслав би інші віри для випробування. Але дві-три сильних конкуруючих, але ж не 123.
2005.01.22 | Георгій
Частково розумію, хоч не знаю, що таке реліг. матеріаліст
Обережний герой пише:> Він, зокрема, погоджується, що Бог існує об'єктивно, тобто незалежно від уявлень людини.
(ГП) Це один з центральних постулатів християнської віри. Бог є, Він є конкретна жива істота (хоча й і з не такими якостями, як у нас - Він не "фізико-хімічний"), і Він не може не існувати, тоді як все інше - матерія, час, простір і взаємодії між цими сутностями - колись не існували, а Бог зробив так, що вони існують. Тому ми кажемо на Бога "Творець." І ще, за нашою вірою, цей Бог - істота, але вона, на відміну від нас, має три Особи. Ця божественна істота є так званий Отець (з яким християни традиційно зв'язують "провидіння," "Божий промисел," Божий "план" по-сучасному), так званий Син (зрозумілий людям Бог у людському тілі, з яким християни асоціюють спасіння), і так званий Святий Дух (те, що люди часто звуть "іскра Божа," щось таке, що живе у кожному з нас і покращує нас, підносить нас над тривіальним, земним, скороминучим, фінальним).
> А разом з Богом і істина.
(ГП) Так.
> От я і кажу: якщо це так, то невже людство за такий термін не нашло б шляхів для сприйняття цієї об'єктивної істини. Ну нехай Бог наслав би інші віри для випробування. Але дві-три сильних конкуруючих, але ж не 123.
(ГП) Але ж людські культури дуже різні. Тому зовсім не дивно, що кожна культура виробляє свою систему вірувань, свої міти. І в них усіх є щось дуже фундаментально-спільне - ідея про вічне життя. (Здається, тільки в конфуціанстві ця ідея відсутня.) Щодо "однієї правильної" віри - тут ми, християни, одразу піднімаємо руки вгору і кажемо, що ми, люди, самі, своїми раціонально-емпіричними аргументами не можемо "довести," яка віра є єдино правильною. Християни просто вірять у те, що це Бог їх "знайшов," а не вони Його. Наприклад, я християнин не тому, що я знаю якийсь унікальний секрет єжино правильної віри, а тому що років 35-36 тому, в моєму дитинстві, я почув бахівську Токкату і фугу ре мінор, а потім "Stabat Mater" Перголезі, і просто відчув, як кажуть, "фібрами душі," що це Бог до мене говорить.
2005.01.22 | P.M.
У Бога немає обмежень.
Обережний герой пише:> Він, зокрема, погоджується, що Бог існує об'єктивно, тобто незалежно від уявлень людини. А разом з Богом і істина.
> От я і кажу: якщо це так, то невже людство за такий термін не нашло б шляхів для сприйняття цієї об'єктивної істини. Ну нехай Бог наслав би інші віри для випробування. Але дві-три сильних конкуруючих, але ж не 123.
У Бога немає жодних обмежень. Бог може існувати як завгодно: об'єктивно, суб'єктивно, трансцендентно, на те Він і Бог. Інша справа, як ми його сприймаємо.
Для людського розуму, усе є об'ктивною реальністю, тому що наш розум по-суті є матеріальним. Він харчується (аналізує) матеріальною інформацією, котра поступає до нашого мозгу за допомогою п'ти наших органів відчуття: слух, дотик, зір, нюх, смак. Усі інші відчуття для нашого розуму -- табу. Але це аж ніяк не означає, що цього іншого не існує в природі. Воно існує, але вже не як об'єктивна реальність, а як абсолютна реальність.
Щоби пізнати цю абсолютну реальність -- істину, одного розуму недостатньо. Для цього потрібні інші відчуття -- духовні, які ми поступово втратили внаслідок гріхопадіння, набувши наше фізичне тіло.
Матерія тамує дух. Матерія і дух -- антиподи.
Утім людина здатна відродити у собі ці духовні відчуття, -- і в першу чергу за допомогою віри. Чим глибша віра в Бога, чим вона СЛІПІША, тим краще для нашого духовного пізнання, для нашого становлення як ОСОБИСТОСТІ.
Зараз людині важко. Людина вже зійшла на цю об'їзну дорогу розумового пізнання і мусить пройти її до кінця. Ми фактично вчимося на своїх помилках, хоча могли б просто повірити Йому на Слово і не робити цих помилок. Нажаль такі ми вже є, мусимо усе відчути на своїй задниці, самі усе перепробувати (перетерпіти), що би нарешті прийти до Нього.
Але воістину блаженні ті, котрі не завантажують себе розумовими пізнаннями, а як ті діти повністю, безапеляційно довіряють Богу і віддають себе на Його святу волю, бо вони вже з Ним, ми ж тільки прямуємо до Нього і в кращому для нас випадку станемо, як вони, свідомо облишивши усі ці розумові "ізисканія", маючи перед собою єдиний взірець -- БОЖЕСТВЕННИЙ.
2005.01.22 | Вільнодум
Re: Важко мені визначити їх,
Обережний герой пише:> (...) Різноманітність вірувань. (....) А так вони всі рівні, бо всі хибні.
(Вільнодум) Ні не рівні. І не всі хибні. Так що вибачте. Пояснення може бути довгим і нудним, але я попробую швидко, "на пальцях".
Кожна із релігій чи вір має свою "філософську" базу, яка створює серед послідовників світобачення, духовну основу життя. Ви, як атеїст, також маєте духовну основу життя, але не називаєте її релігією. Але, по-суті, це одне і теж. Релігії просто мають свою доктрину краще описану і задокументовану, і мають організоване коло послідовників - членів їх культу!
Рідновіри мають також свою "філософію" життя, яка зараз в Україні ще не повністю сформована, бо течія рідновірства є досить новою, хоча сама "філософія" рідновірства є найстарішою в світі. Основна різниця між, скажемо, християнством і рідновірством в тому, що перше - це інтернаціональна релігія, а друге - це національний спосіб життя.
Я і Анатолій не відносимо Рідновірство до релігій чи вір, а відносимо його до Наукового Пізнання Духовного Світу Людини. Анатолій називає це Відо-Вістичним ПравоСлав'ям, а я називаю це Оріянством.
Як бачите, розмова може бути дуже довгою...
Більше можна прочитати на сторінці Анатолія:
http://www.oratania.com.ua
За Оріянство на моїй сторінці:
http://orianity.mykola.com
Щиро,
Вільнодум
2005.01.23 | Nemesis
Як Ви віднеслися до цього вигука Анатолія на Вашу адресу?
Вільнодум пише:> Я і Анатолій...
А Ви, ЮДА, що продали свою Вітчизну за 30 срібляків, сидіть у своїх Америках, їжде свою пластикову ковбасу і спіть зі своїми гумовими жінками.
Анатолій
http://www2.maidanua.org/news/view.php3?bn=maidan_rel&trs=0&key=1101194076&first=1106500462&last=1102687863
http://www.trypillia.com/img/mykola.jpg
2005.01.23 | Вільнодум
Re: Як Ви віднеслися до цього вигука Анатолія на Вашу адресу?
Це не на мою адресу! Я майже впевнений.Хоча такого тону і змісту я АБСОЛЮТНО не підтримую!!!
Анатолій має емоційне відношення до Юдеїв і власні погляди на деякі питання цієї проблеми, з якими я повністю не згідний. Я це йому постійно кажу при нагоді, по-дружньому . Але він має багато правильних поглядів, з якими я згідний, де ми є однодумці. Тобто моє відношення є "балансом" між його Добром і Злом, в моїх очах. Таким самим є моє відношення до Георгія, і практично кожної людини. Я погоджуюсь тільки з тим, з чим я сам згідний. Все інше є під питанням? І Дурь Людська Безкінечна!
Вільнодум
P.S. Між іншим, дуже часто під "юдами" Анатолій розуміє не євреїв, а християн-українців. ~;-}
2005.01.24 | Анатолій
Щодо "вигуку", пліток та Істини!!!
1. Пане Немезісе! В картярстві за пересмикування карт б"ють, й інколи безжалісно. Та, що Ви цитуєте моя ремарка відносилася до тодішніх моїх співбесідників - панів РМ та Георгій" І я від своїх слів не відмовляюся.Вчора на Майдані під час іновгурації стояв поряд з громадянами Канади, які приїхали подивитися що то є Україна та помаранчева революція. Я з ними розговорився і запитав, а що Вам найбільше в Україні сподобалося. Відповідь їхня була такою - натуральні харчі, найкрасивіші дівчата та жінки у світі, людяність та приязнь незнайомих людей. І ще, вони сказали, що цих трьох факторів НІДЕ в світі не бачили, тільки в Україні.
2. Один з старовинних орійських постулатів говорить - НЕМАЄ РЕЛІГІЇ, ВИЩОЇ ЗА ІСТИНУ. Саме тому, я нижче наводжу слова Просвітленго вчителя, філософа Агори Вімаланди -
– “Я ніколи не вірив у релігію. Всі релігії є обмеженими, тому що концентрують свою увагу тільки на якомусь одному аспекті істини. Вони постійно ворогують між собою, тому що кожна з них вважає тільки себе єдино істиною. Але я стверджую, що знання є безмежними, і немає сенсу обмежувати їх якимсь одним письмом, однією книгою чи чиїмсь одним осягненням істини. Саме тому, коли мене питають якої релігії я дотримуюся, я, як правило, відповідаю: -Я не вірю у сектантство, я вірю у безмежний Вогонь Знань. Спаліть цим Вогнем Знань все, що вам заважає сприймати істину”.
Одним з фундаментальних Законів Тонкого Світу є ЗАКОН КАРМИ. Закон Карми є однією з мало вивчених, або забутих аксіом реальності, це є закон причин та наслідків, закон “що посієш, те й пожнеш”. Упанішади висловлюють цю думку так: “Воістину, стаєш добрим добрими діями, і поганим – поганими” (Бригадаран”яка, ІІІ ч. 13). Більшості з нас закон Карми відомий як третій закон Ньютона: Будь-якій дії завжди відповідає рівна та протилежно спрямована протидія. Цей закон регулює всі (потенційно нескінченні) наслідки кожної дієвої особи у проявленому Всесвіті, чи то метеорита, чи то мікроорганізму. Всеохоплюючому закону Карми підлягають всі, незалежно від того чи признають вони його наявність та реальність, чи ні. Не знання закону не звільнює від відповідальності перед судом причин та наслідків.
Всяка фізична чи розумова діяльність, з дією якої суб’єкт ототожнює себе, стає його кармою і тягне наслідки, з якими він колись обов’язково стане віч-на-віч. Ким би ви не були, в кожний момент життя ви жнете ту частину свого кармінного врожаю, котра на загал достигла. Творячи при цьому прямі чи відповідні дії, ви, вважаючи їх за свої, сієте насіння пізніших реакцій. Будь-яке індивідуальне існування є кармічним відображенням майбутнього притягання та відштовхування. Як би там не було, але всі ми знаходимося в одному фізичному світі, наша індивідуальна причинна схильність створює для кожного з нас неповторний світ індивідуального буття. Таким чином, кількість світів індивідуального буття дорівнює кількості істот, до того кожна з них знаходиться в тих обставинах – війни чи миру, бідності чи багатства, забуття чи слави – які саме і мають бути для проявів її особистої карми. Тому що просторово-часові обмеження нашого світу не дозволяють всім подіям статися одночасно, Закон Карми діє таким чином, що кожна подія відбувається в точно відведений для неї час як у космічному, так і в макрокосмічному масштабі. Будь-яка взаємодія між двома різними світами суб’єктивного досвіду народжує карму, яка починає розповсюджувати власні наслідки. І як сильніше людина ототожнює себе зі своєю кармою, так очевидніше події її життя будуть відображати те, що продиктоване кармою.
І хоча дуже небагато тих, хто знаходять шлях від релігії до справжніх знань, нікому не заборонено користуватися тими істинами, які всесвітні знання отримали з материнських грудей реальності. Можливо, що найфундаментальнішою з них є те, що жити з реальністю, на загал, означає послідовно віддаватися тому, що є. Створивши свій власний всесвіт зі своїми кармами, ми мусимо жити в ньому. Всякий, хто посіє вітер, на загал пожне ураган. Але люди намагаються врятуватися від своїх кармічних штормів, ховаючись за психологічні стіни. Але на всі будинки знайдеться свій ураган, землетрус, повінь чи пожежа і практично кожний рано чи пізно має пережити стан екзестенційної безпритульності. Релігіям відведена роль дорожніх готелів; в них можна сховатися від дощику на будь-який термін, але тільки до того часу, поки не гримне справжній буревій, який рознесе ваш готель на дрізки.
3. Щодо т.з. рідновірства, то я впевнено можу Вам сказати, що рідновірство - це просто український шлях до Духовності. З приводу цього дуже добре писав Абдрушин та інші філософи. Читайте, панове юдо-християни, не лінуйтеся. Бо саме Ваша зазомбована свідомість керує Вами і в плані пізнання. Ви сотні разів можете перечитувати Старий Заповіт, але ні разу не можете прочитати щось, що говорить про те, що цей Старий Заповіт написано тільки у 16 столітті. Це для Вас і незбагненно, і неможливо, і заборонена зона, і примара тощо. Але, нав жаль, це об"єктивна Істина. Адже немає релігії, вищої за Істину.
Анатолій
2005.01.31 | Thinker
Пане Миколо, Ви зайнялися самокритикою?
Ну, не будьте до себе такi безжальнi.Може це Ваше мудацтво не зовсiм невилiковне.