Рішення КМДА про підвищення тарифів - недійсне
11/10/2006 | Майдан-ІНФОРМ
Рішення Київської міської державної адміністрації про підвищення з 1 грудня 2006 року житлово-комунальних тарифів у місті Києві є нечинними через не своєчасну державну реєстрацію.
Як повідомили УНІАН у прес-службі Міністерства юстиції України з посиланням на Департамент державної реєстрації нормативних актів Міністерства юстиції, із засобів масової інформації стало відомо, що Київська міськдержадміністрація прийняла низку розпоряджень від 30 жовтня 2006 року, а саме: №1574 «Про впорядкування розмірів квартирної плати за утримання будинків та прибудинкових територій»; №1575 «Про затвердження тарифів на теплову енергію»; №1576 «Про погодження тарифів на комунальні послуги з централізованого постачання води і водовідведення холодної та гарячої води»; №1577 «Про встановлення та погодження тарифів на комунальні послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води».
Проте зазначені розпорядження Київської міської державної адміністрації не були подані у встановлений законодавством термін до Київського міського управління юстиції для здійснення державної реєстрації.
Як визначено постановою Кабінету Міністрів від 28 грудня 1992 року «Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади», нормативно-правовий акт має подаватися на державну реєстрацію у п`ятиденний строк після його прийняття.
Ця ж постанова вказує не допускати випадків направлення на виконання нормативно-правових актів, що не пройшли державну реєстрацію в установленому законодавством порядку.
Департамент держреєстрації Мін‘юсту України нагадує, що згідно з нормами законодавства, при направленні акта на виконання посилання на дату і номер його державної реєстрації є обов`язковим. Нормативно-правовий акт, який не пройшов реєстрацію, вважається таким, що не набрав чинності, і не може бути застосований.
Державна реєстрація нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади, органів господарського управління та контролю, які виступають суб`єктами нормотворення, здійснюється відповідно до Указу Президента України від 3 жовтня 1992 року "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади".
Як повідомляв УНІАН, згідно з прийнятими розпорядженням КМДА, житлово-комунальні тарифи у столиці з 1 грудня мають підвищитися в середньому у 3,3 рази.
Джерело: УНІАН
Як повідомили УНІАН у прес-службі Міністерства юстиції України з посиланням на Департамент державної реєстрації нормативних актів Міністерства юстиції, із засобів масової інформації стало відомо, що Київська міськдержадміністрація прийняла низку розпоряджень від 30 жовтня 2006 року, а саме: №1574 «Про впорядкування розмірів квартирної плати за утримання будинків та прибудинкових територій»; №1575 «Про затвердження тарифів на теплову енергію»; №1576 «Про погодження тарифів на комунальні послуги з централізованого постачання води і водовідведення холодної та гарячої води»; №1577 «Про встановлення та погодження тарифів на комунальні послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води».
Проте зазначені розпорядження Київської міської державної адміністрації не були подані у встановлений законодавством термін до Київського міського управління юстиції для здійснення державної реєстрації.
Як визначено постановою Кабінету Міністрів від 28 грудня 1992 року «Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади», нормативно-правовий акт має подаватися на державну реєстрацію у п`ятиденний строк після його прийняття.
Ця ж постанова вказує не допускати випадків направлення на виконання нормативно-правових актів, що не пройшли державну реєстрацію в установленому законодавством порядку.
Департамент держреєстрації Мін‘юсту України нагадує, що згідно з нормами законодавства, при направленні акта на виконання посилання на дату і номер його державної реєстрації є обов`язковим. Нормативно-правовий акт, який не пройшов реєстрацію, вважається таким, що не набрав чинності, і не може бути застосований.
Державна реєстрація нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади, органів господарського управління та контролю, які виступають суб`єктами нормотворення, здійснюється відповідно до Указу Президента України від 3 жовтня 1992 року "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади".
Як повідомляв УНІАН, згідно з прийнятими розпорядженням КМДА, житлово-комунальні тарифи у столиці з 1 грудня мають підвищитися в середньому у 3,3 рази.
Джерело: УНІАН
Відповіді
2007.01.12 | Иван Петрович Матюкайло
Re: Рішення КМДА про підвищення тарифів - недійсне
С другого форума:в нашем не самом плохом законодательстве есть пару моментов, которые, я уверена, многие просто не знают, а ЖЕКи (естественно) рассказывать не спешат:
1) законом "Про житлово-комунальні послуги" определено, что тарифы на услуги могут определяться в соотвествии с "Порядком формування тарифів, затвердженого виключно Кабінетом Міністрів України". Такие порядки уже утвеждены на:
-утримання будинків - Постанова Кабміну від 12.07.2005 р. № 560
-опалення та гарячу воду - №955 від 10.07.2006
-централізаване водопостачання та водовідведення - №959 від 12.07.2006
Вывод: пока новые тарифы не рассчитаны в соответствии с этими порядками и не утверждены в соответствии с законом - они недействительны и не могут быть основанием для взыскания в суде
2)отдельными Постановлениями Кабмина в соответствии с законом "Про житлово-комунальні послуги" утверждены тексты Типовых договоров, которые являются обязательными для заключения на предоставление услуг ЖЕКами. Если текст Вашего договора не соответствует Типовому, он может быть признан недействительным
Таких Типовых договора должно быть два - один на содержание дома, второй - на воду, водоотвод и отопление. Тексты:
-утримання будинків - Постанова Кабміну від 12.07.2005 р. № 560
-вода, водовідведення та опалення - №630 від 21.07.2005
3)очень интересный пункт есть в Постанове Кабміну від 12.07.2005 р. № 560 по утриманню будинків:
Невідкладною частиною договору (пп. 2, 3 Типового договору) повинна бути копія рішення органу місцевого самоврядування про затвердження тарифів на послуги, що додаються до договору, а також копія рішення про структуру тарифів, періодичність та строки виконання робіт.
Причем такое решение должно быть по каждому(!!!) дому отдельно. Т.е. пока такое решение не будет предоставлено Вам как дополнение к договору, любой тариф по содержанию будет незаконным
4)работа ГИОЦ на данный момент никаким законодательством не регламентирована, и т.к. договор Вы заключаете с ЖЕКом, то платить нужно на счет ЖЕКа, а не на виртуальный счет какой-то организации, которая не несет никакой ответственности за перечисление Ваших денег конечному получателю.
К чему я все это пишу? Просто хочу передать информацию о том, что знаю я. Кроме того могу сказать, что нашему ЖЕКу я уже написала претензию с требованием заключить со мной договор, который будет соответствовать законодательству. Это требование также включает мое намерение платить на р/с ЖЕКа напрямую. На данный момент ЖЕК со мной подписал оба договора с Протоколами разногласий, в одном из которых указано, что тариф на содержание дома будет 0 грн. до предоставления мне копии решения органа местного самоуправления о составе тарифа по содержанию моего дома. В Протоколе также указано, что оплата услуг будет производиться в безналичной форме (банковским переводом) на р/с ЖЕКа.
Сразу оговорюсь: я согласна, что тарифы нужно повышать и что за любые услуги надо платить. Только я за то, чтобы этот тариф был обоснованным и чтобы потребитель имел право не платить за те услуги, которые не предоставляются или предоставляются некачественно
А пока выход один - платить по старым тарифам банковским переводом. И, возможно, заняться заключением новых договоров
Спасибо, что дочитали до конца.
2007.01.12 | Volfgang Amadeus
Re: Рішення КМДА про підвищення тарифів - недійсне
З іншого форуму:---
в нашем не самом плохом законодательстве есть пару моментов, которые, я уверена, многие просто не знают, а ЖЕКи (естественно) рассказывать не спешат:
1) законом "Про житлово-комунальні послуги" определено, что тарифы на услуги могут определяться в соотвествии с "Порядком формування тарифів, затвердженого виключно Кабінетом Міністрів України". Такие порядки уже утвеждены на:
-утримання будинків - Постанова Кабміну від 12.07.2005 р. № 560
-опалення та гарячу воду - №955 від 10.07.2006
-централізаване водопостачання та водовідведення - №959 від 12.07.2006
Вывод: пока новые тарифы не рассчитаны в соответствии с этими порядками и не утверждены в соответствии с законом - они недействительны и не могут быть основанием для взыскания в суде
2)отдельными Постановлениями Кабмина в соответствии с законом "Про житлово-комунальні послуги" утверждены тексты Типовых договоров, которые являются обязательными для заключения на предоставление услуг ЖЕКами. Если текст Вашего договора не соответствует Типовому, он может быть признан недействительным
Таких Типовых договора должно быть два - один на содержание дома, второй - на воду, водоотвод и отопление. Тексты:
-утримання будинків - Постанова Кабміну від 12.07.2005 р. № 560
-вода, водовідведення та опалення - №630 від 21.07.2005
3)очень интересный пункт есть в Постанове Кабміну від 12.07.2005 р. № 560 по утриманню будинків:
Невідкладною частиною договору (пп. 2, 3 Типового договору) повинна бути копія рішення органу місцевого самоврядування про затвердження тарифів на послуги, що додаються до договору, а також копія рішення про структуру тарифів, періодичність та строки виконання робіт.
Причем такое решение должно быть по каждому(!!!) дому отдельно. Т.е. пока такое решение не будет предоставлено Вам как дополнение к договору, любой тариф по содержанию будет незаконным
4)работа ГИОЦ на данный момент никаким законодательством не регламентирована, и т.к. договор Вы заключаете с ЖЕКом, то платить нужно на счет ЖЕКа, а не на виртуальный счет какой-то организации, которая не несет никакой ответственности за перечисление Ваших денег конечному получателю.
К чему я все это пишу? Просто хочу передать информацию о том, что знаю я. Кроме того могу сказать, что нашему ЖЕКу я уже написала претензию с требованием заключить со мной договор, который будет соответствовать законодательству. Это требование также включает мое намерение платить на р/с ЖЕКа напрямую. На данный момент ЖЕК со мной подписал оба договора с Протоколами разногласий, в одном из которых указано, что тариф на содержание дома будет 0 грн. до предоставления мне копии решения органа местного самоуправления о составе тарифа по содержанию моего дома. В Протоколе также указано, что оплата услуг будет производиться в безналичной форме (банковским переводом) на р/с ЖЕКа.
Сразу оговорюсь: я согласна, что тарифы нужно повышать и что за любые услуги надо платить. Только я за то, чтобы этот тариф был обоснованным и чтобы потребитель имел право не платить за те услуги, которые не предоставляются или предоставляются некачественно
А пока выход один - платить по старым тарифам банковским переводом. И, возможно, заняться заключением новых договоров
Спасибо, что дочитали до конца.
---