За цей закон голосувало ще кілька фракцій, а також частина НУ
Ви про це не знаєте?
Чомусь така кількість депутатів називається "конституційною" більшістю, а не "узурпаційною". Чи президент мріє відмінити політрехворму та повернути собі кучмасті повноваження лише для того, щоб не допустити "узурпації"?
А нахріна йому широка коаліція НУ+ПРУ+СПУ-(КПУ+БЮТ)=?
Shooter пише: Ну а Юля - "маладєц": ні мур-мур в цій ситуації. Торгівля продовжується.
Ви втратили орієнтир, чи відчули самотність?
А те, що торги продовжуються - годі й сумніватися. Он Вітя II вже виступив із солодкою банановою заявою про "повагу" та "любов до перемовин" з Вітьою I. Замість демократичного парламенського процесу вони знову хочуть "пірітірєть" та знайти "компроміс".
Постійні пошуки "суспільного консенсусу" за круглим столом (який, як і всякі меморандуми та універсали, знаходиться за межами правового поля), поступово наводять на думку, що у цьому процесі, крім виборців, є ще якийсь зайвий елемент: або прізідєнт, або парлямент.
2007.01.23 | observer
секретаріат не знає що робити з ющем. а що робити з кабміном
я теж схиляюсь до думки, що Мороз злякається підписувати закон. хоч за конституцією і має це зробити, але в Україні абсолютно нема прецеденту введення в дію закону, підписаного головою парламенту. це дуже слизький шлях, на якому закон може бути просто підданий саботажу. Збитки в такому разі будуть страшніші ніж здобутки.
а вміння Мороза довго щось не підписувати/не передавати на підпис президенту у Олександра Олександровича є
І заява Азарова саме про це: Азаров зазначив, що "в країні є парламентська більшість, яку сформував підзвітний і підконтрольний парламенту уряд, що буде виконувати тільки рішення парламенту".
ilia25 пише:
> І заява Азарова саме про це:
> Азаров зазначив, що "в країні є парламентська більшість, яку сформував підзвітний і підконтрольний парламенту уряд, що буде виконувати тільки рішення парламенту".
Ні, заява Азарова про те, що більшість і уряд ложили на закони та процедури. Бо те, що процедура під час переборення вето президента була грубо порушена - зрозуміло будь-кому неупередженому. І навіть бобік Лавріновіч в своєму останньому "глибоко правовому" коментарі уникнув зачіпати цю апріорі для бандюків програшну тему.
От така "дємократія" а-ля бандюки, яку так гаряче обстоює ілля-25...
Shooter пише:
> ilia25 пише:
> > І заява Азарова саме про це:
> > Азаров зазначив, що "в країні є парламентська більшість, яку сформував підзвітний і підконтрольний парламенту уряд, що буде виконувати тільки рішення парламенту".
>
> Ні, заява Азарова про те, що більшість і уряд ложили на закони та процедури.
Нема там такого.
> Бо те, що процедура під час переборення вето президента була грубо порушена - зрозуміло будь-кому неупередженому. І навіть бобік Лавріновіч в своєму останньому "глибоко правовому" коментарі уникнув зачіпати цю апріорі для бандюків програшну тему.
>
> От така "дємократія" а-ля бандюки, яку так гаряче обстоює ілля-25...
ilia25 пише:
> Shooter пише:
> > ilia25 пише:
> > > І заява Азарова саме про це:
> > > Азаров зазначив, що "в країні є парламентська більшість, яку сформував підзвітний і підконтрольний парламенту уряд, що буде виконувати тільки рішення парламенту".
> >
> > Ні, заява Азарова про те, що більшість і уряд ложили на закони та процедури.
>
> Нема там такого.
А хід подій не відображає такого їхнього ставлення, як Ви вважаєте?
> > Бо те, що процедура під час переборення вето президента була грубо порушена - зрозуміло будь-кому неупередженому. І навіть бобік Лавріновіч в своєму останньому "глибоко правовому" коментарі уникнув зачіпати цю апріорі для бандюків програшну тему.
> >
> > От така "дємократія" а-ля бандюки, яку так гаряче обстоює ілля-25...
>
> Ничего, и такое лечится.
Не знаю, не знаю...Вам видніше - чи здатні ще Ви вилікуватися чи ні.
Ну і ще одна пігулка від бандюків - проект закону від Гані Герман
ilia25 пише:
> Sean пише:
> > З далеких планет? Який парламент? Ви справді думаєте, що ВРУ (за легендою - "представницький орган") репрезентує інтереси народу?
>
> Вам просто треба перестати ідентифікувати самого себе з народом, його сумлінням та Конституційним Судом. Тоді не будете задавати дурних питань.
і скажу Вам свое повне-повнісіньке алаверди. Від дурня чую:)
Ілля, позаяк у мене нема підстав вважати Вас штатним працівником і,водночас, нема підстав вважати Вас дійсно дурнем, залишається тільки вважати Вас людиною стовідсотково незайманою в українських справах. Можливо, якби Ви знайшли час зійти з постаменту, полишити схоластику і більше часу бувати в Україні, Вас би попустило.
А так - не ідентихвікуйте себе з народом (с), парламентаристе
Взагалі, відкрию ве-е-е-елику таємницю, діяльність Альянсу "Майдан" спрямована саме на побудову механізму перетворення інтересів народу на політику. І мочіння тих політпідарів,котрі цьому заважають.
На жаль, наразі політпідарів Ви самі знаєте, а про протилежні випадки оце запитуєте. Це свідчить, що роботи - неоране поле.
Sean пише:
> Взагалі, відкрию ве-е-е-елику таємницю, діяльність Альянсу "Майдан" спрямована саме на побудову механізму перетворення інтересів народу на політику.
Дозвольте відкрити вам таємницю взад -- це механізм уже давно винашли, і в останні сторіччя його активно вдосконалювали. Називається демократія.
І в Україні її базові елементи вже працюють -- вільні вибори та вільна преса. Тому якщо ще дивуєтесь, чому Альянс "Майдан" вже два роки не може знайти свого місця в політиці -- перечитайте цей допис ще раз.
... которая или включена, или выключена. Элементы гражданского общества всегда есть, есть они и в Украине. А для того, чтобы их стало больше, нужно просто учиться пользоваться демократией -- ходить на выборы, сравнивать полученный результат с ожидаемым, вносить коррекцию и идти на выборы снова. И так много раз.
Re: Самі пошукайте в інтернеті і почитайте, що таке ГС
ilia25 пише:
> Как может сформироваться гражданское общество, если от мнения граждан ничего не зависит, и само это мнение формируется гос. пропагандой?
От і я про це. Ходіння на вибори мало що допоможе, якщо нема громадянського суспільства.
Re: Самі пошукайте в інтернеті і почитайте, що таке ГС
AK пише:
> ilia25 пише:
> > Как может сформироваться гражданское общество, если от мнения граждан ничего не зависит, и само это мнение формируется гос. пропагандой?
>
> От і я про це. Ходіння на вибори мало що допоможе, якщо нема громадянського суспільства.
Оно поможет развитию этого самого гражданского общества -- при условии, что эти выборы честные, а пресса свободная.
2007.01.23 | Sean
Я Вас з цим відкриттям щиро вітаю
ilia25 пише:
> Sean пише:
> > Взагалі, відкрию ве-е-е-елику таємницю, діяльність Альянсу "Майдан" спрямована саме на побудову механізму перетворення інтересів народу на політику.
>
> це механізм уже давно винашли, і в останні сторіччя його активно вдосконалювали. Називається демократія.
Точно. Ви теж про це читали? Приїздіть в Україну - ще емпірикою ся займете. Прахтика - критерій істини.
> І в Україні її базові елементи вже працюють -- вільні вибори
Нема. Суцільна манипуляція.
> та вільна преса.
Майже нема.
> Тому якщо дивуєтес, що Альянс "Майдан" вже два роки не млєе знеайти свого місця в політиці -- перечитайте цей допис ще раз.
Ну, Ви дайотє. Альянс "Майдан" не шукав, не шукає і не шукатиме свого місця в політиці. Ілля, Ви таки не від світу цього і я з тим ніц не можу вдіяти. І не хочу, чесно кажучи. Бо блаженна віра - не моя спеціялізація. Розбирайте си самі.
ilia25 пише:
> Sean пише:
> > > І в Україні її базові елементи вже працюють -- вільні вибори
> > Нема. Суцільна манипуляція.
> >
> > > та вільна преса.
> > Майже нема.
>
> Я серьезно -- какой диагноз мы ставим человеку, который по принципу "всрамся но не сдамся" отрицает очевидное?
Ви вирішили собі діагноз поставити?
Sean пише про очевидні речі, а Ви заперечуєте очевидне.
2007.01.23 | Нестор
Якщо ніхто, тоді обгрунтуйте ваші заклики
щодо збройного конфлікту між парламентом, який не представляє інтереси народу та президентом, який також не представляє інтереси народу. Звідки таке переживання за одних непредставників народу і ненависть до інших не представників народу? Га?
Шон установил, что ВР и правительство попрали Конституцию
... с особым цинизмом. Поэтому Президент, белый и пушистый, имеет полное моральное право их самих давить танками.
Это классическое обоснование любого экстремиста -- обвинить своих оппонентов в смертных грехах, так что ему выбирать средства уже не приходится. Так все делали -- Осама посылает террорстов-самоубийц только потому, что у него просто нет других средств борьбы с "крестоносцами". А что Гитлеру было делать, когда евреи поставили немцев на грань выживания? Ну и так далее.
2007.01.23 | observer
Мороз: "мій підпис як голови ВР під цим законом уже стоїть" (л)
оскільки документ був підписаний тоді, коли передавався до президента Віктора Ющенка після ухвалення парламентом.
Як зауважив Мороз, тому зараз ідеться лише про оприлюднення даного закону.
Командно-штабні-навчання за відсутності "Головнокомандуючого"
за відсутністі доказової бази по диоксину виводячого незвісно
що зі смертельно втомленого дворічной зрадой тіла десь за
обрієм останьої надії на Воскресіння Духу Майдану.
Може запропонувати йому тур по батьківським концтаборам ? -
цей анабасис або милосердно доб"є гладіатора або додасть
наснаги до останього прижиттевого бою.
2007.01.23 | 123
Цікаво насправді інше
По-перше, яким чином текст для друку (начебто підписаний Морозом один раз) потрапить до редакції газети. Хто його туди направить, які слова напише у супровідному листі, хто підпише лист і на якій підставі? Ця людина ризикує...
По-друге, ще цікавіше - який саме текст буде направлено для друку до газети із цим листом. Є два варіанти: або текст, який Президент ветував вперше, або текст, який Президент ветував вдруге.
У першому варіанті автор листа буде злочинцем, оскільки опублікувати без підпису Президента пропонуватиметься текст законопрокта, який після подолання Радою вето не пропонувався Президенту до підпису, як цього однозначно вимагає Конституція (адже до підпису йому пропонувався інший текст, і це в межах слідства буде легко перевірити - керівник секретаріату Ради це фактично підтвердив своїм листом про "заміну аркушу"). Законопроект намагаються зробити законом в обхід Президента.
У другому варіанті ... автор листа знову буде злочинцем. Оскільки пропонується опублікувати як закон законопроект, який було ухвалено Радою і лише один раз заветовано Президентом (бо попереднього разу ветувався інший текст, і це теж легко перевірити слідчому). Це пряме порушення Конституції.
В обох випадках довести протизаконність оприлюднювачів законопроекту - раз плюнути: текст в газеті опубліковано, суд бере цей текст, порівнює з іншими (попередніми) текстами і виносить вирок.
Так ось для чого Ригианалогмєнт дає 3 доби на
ознайомлення - щоб хоча б з нумерацію все було ОК,
до біса той зміст, його за світовий рік іноді не
розтлумачити але орфографія - то Святе Писання...
Догріхопадили, курви ся...
Кайте ся, сучи діти - хто почав першим збочити ?
2007.01.23 | Shooter
І ще інше
123 пише:
> Виглядає, ситуація у антикризовиків кризова...
Так, але думаю данєцка братва уболтає Мороза, крєпко тримаючи його за яйця Рудковського (так собі "сіамські СПУшні блізнєци")
Одним словом, суддям КСУ - не позаздриш І їхнє рішення щодо заборони мудаків-крізісників їм розглядати відповідність процесу зміни Конституції нормам Конституції буде таким собі лакмусовим папірцем - хто кого.
Чучхе пише:
> Shooter пише:
> > Так, але думаю данєцка братва уболтає Мороза, крєпко тримаючи його за яйця Рудковського (так собі "сіамські СПУшні блізнєци")
>
>
> Уточніть, хто є сіамські блізнєци. Варіанти відповідей
>
> 1. Мороз і Рудьковський
> 2. Яйця Рудьковського
>
>
Я думаю, там все змішалося в одну смятку І я їм не хірург.
Відповіді
2007.01.23 | 123
Морозом, сподіваюся?
2007.01.23 | BIO
Личені дурні...
Зараз доля країни в руках археограхфичноії каммісїйіаккадемудака Тихонова - воно вивчає апечатки пальців,
срак та прутней на дакумєнті...
2007.01.23 | Абу
так, Морозом. це буде подарунок на 2-гу річницю
інавгурації"агонія" - так кулуарно охарактеризували становище Секретаріату деякі небайдужі спостерігачі
2007.01.23 | 123
Тобто Секретаріат не знає, що робити у відповідь?
2007.01.23 | Shooter
Виглядає на те
Вчора Яценюк максимум на що змігся - це погрозою, що у разі підпису Закону про КМУ Морозом до КСУ підуть не окремі його положення, а весь закон.Налякав їжака голою задницею...
Ну а Юля - "маладєц": ні мур-мур в цій ситуації. Торгівля продовжується.
2007.01.23 | TrollSeeker
На самознищене: Дякую, тепер бачу хоч якусь персоналізацію.
А Вам не здалось дивним згадування юльки-тюльки в темі, яка ніяким боком до неі не стосується? І так - з завидною постійністю.Виходить так: наші - розвідники, чужі - шпійони?
PS: До кого звертаюсь, знає про це.
2007.01.23 | AK
А що Юлька та її фракція хіба не голосували за цей дебільний
закон?TrollSeeker пише:
> А Вам не здалось дивним згадування юльки-тюльки в темі, яка ніяким боком до неі не стосується?
2007.01.23 | samopal
За цей закон голосувало ще кілька фракцій, а також частина НУ
Ви про це не знаєте?Чомусь така кількість депутатів називається "конституційною" більшістю, а не "узурпаційною". Чи президент мріє відмінити політрехворму та повернути собі кучмасті повноваження лише для того, щоб не допустити "узурпації"?
А нахріна йому широка коаліція НУ+ПРУ+СПУ-(КПУ+БЮТ)=?
2007.01.23 | AK
Так кілька фракцій, у тому числі й БЮТ. Тому Юльку згадати у
цьому контектсті дуже доречно.2007.01.23 | samopal
То ж доречно згадати всіх, чи не так?
2007.01.23 | AK
Згадуйте. Хто ж проти?
2007.01.23 | samopal
Що ще виглядає
Shooter пише:Ну а Юля - "маладєц": ні мур-мур в цій ситуації. Торгівля продовжується.
Ви втратили орієнтир, чи відчули самотність?
А те, що торги продовжуються - годі й сумніватися. Он Вітя II вже виступив із солодкою банановою заявою про "повагу" та "любов до перемовин" з Вітьою I. Замість демократичного парламенського процесу вони знову хочуть "пірітірєть" та знайти "компроміс".
Постійні пошуки "суспільного консенсусу" за круглим столом (який, як і всякі меморандуми та універсали, знаходиться за межами правового поля), поступово наводять на думку, що у цьому процесі, крім виборців, є ще якийсь зайвий елемент: або прізідєнт, або парлямент.
2007.01.23 | observer
секретаріат не знає що робити з ющем. а що робити з кабміном
він якраз знає2007.01.23 | Стась
Схоже на те
Бо будь-який план дії має бути затверждений першою особою. А якщо перша особа в черговий раз самоусунулась, то ніякий секретаріат нічого не зробить.А жаль. Бо цей склад секретаріату виглядає найкращим з усіх попередніх.
2007.01.23 | Sean
Угу ©
2007.01.23 | Sean
"Альфа" на Грушевського, 5...
Мрія тижня.2007.01.23 | 123
Альфу треба у редакцію Голоса України
Тим більше що Мороз підписувати закон не збирається, як виглядає.Крайніми будуть газетярі
2007.01.23 | Sean
Туди теж не завадить
але головне - на Грушевського. Інтернувати узурпатора. Втім, можливо, він би захтів наслідувати Альєнде. Я б не засмутивсь.2007.01.23 | 123
Ви ж бачите - Мороз хоче самоусунутися
Не хоче Альфу на Грушевського2007.01.23 | Sean
Бачу. Шкодую,
2007.01.23 | ilia25
Не завадить згадати, що після 93-го наступив 2000-й
2007.01.23 | Sean
Не завадить багато чого згадати
Взагалі - мати гарну пам'ять ніколи не завадить.2007.01.23 | AK
Як зразу? По-моєму ще був 94-й, 95-й, 96-й, 97-й, 98-й і 99-й
2007.01.23 | Нестор
Заклики до зброї роздавайте, там де живете
З-за бугра роздавати дурнуваті поради легко. А самому під кулі лізти слабо?2007.01.23 | ilia25
В тому той справа...
Нестор пише:> З-за бугра роздавати дурнуваті поради легко. А самому під кулі лізти слабо?
В тому то й справа, що йому може й не слабо...
2007.01.23 | Нестор
Ну то хай сам лізе, а не посилає чужих дітей
2007.01.23 | Чучхе
А в Української правди протилежна думка
http://www.pravda.com.ua/news/2007/1/22/53486.htmя теж схиляюсь до думки, що Мороз злякається підписувати закон. хоч за конституцією і має це зробити, але в Україні абсолютно нема прецеденту введення в дію закону, підписаного головою парламенту. це дуже слизький шлях, на якому закон може бути просто підданий саботажу. Збитки в такому разі будуть страшніші ніж здобутки.
а вміння Мороза довго щось не підписувати/не передавати на підпис президенту у Олександра Олександровича є
2007.01.23 | Абу
побачимо
шальки вагаються2007.01.23 | Чучхе
Re: побачимо
Абу пише:> шальки вагаються
а які при цьому суми називаються...
2007.01.23 | Shooter
Re: побачимо
Чучхе пише:> Абу пише:
> > шальки вагаються
>
> а які при цьому суми називаються...
Не думаю що взагалі якісь.
2007.01.23 | Чучхе
Re: побачимо
Shooter пише:> Чучхе пише:
> > Абу пише:
> > > шальки вагаються
> >
> > а які при цьому суми називаються...
>
> Не думаю що взагалі якісь.
може суми не в грошах, а в якихось поступках - точно
2007.01.23 | AK
Наприклад, обіцяють не запрошувати Мороза на полювання
2007.01.23 | Shooter
Тепер у нас главний в державі - Пахло
Я фігєюhttp://www.pravda.com.ua/news/2007/1/23/53510.htm
2007.01.23 | ilia25
Тепер у нас главний в державі парламент
І заява Азарова саме про це:Азаров зазначив, що "в країні є парламентська більшість, яку сформував підзвітний і підконтрольний парламенту уряд, що буде виконувати тільки рішення парламенту".
2007.01.23 | Shooter
Як і тепер, так і тоді у них главні - понятія
ilia25 пише:> І заява Азарова саме про це:
> Азаров зазначив, що "в країні є парламентська більшість, яку сформував підзвітний і підконтрольний парламенту уряд, що буде виконувати тільки рішення парламенту".
Ні, заява Азарова про те, що більшість і уряд ложили на закони та процедури. Бо те, що процедура під час переборення вето президента була грубо порушена - зрозуміло будь-кому неупередженому. І навіть бобік Лавріновіч в своєму останньому "глибоко правовому" коментарі уникнув зачіпати цю апріорі для бандюків програшну тему.
От така "дємократія" а-ля бандюки, яку так гаряче обстоює ілля-25...
2007.01.23 | ilia25
Re: Як і тепер, так і тоді у них главні - понятія
Shooter пише:> ilia25 пише:
> > І заява Азарова саме про це:
> > Азаров зазначив, що "в країні є парламентська більшість, яку сформував підзвітний і підконтрольний парламенту уряд, що буде виконувати тільки рішення парламенту".
>
> Ні, заява Азарова про те, що більшість і уряд ложили на закони та процедури.
Нема там такого.
> Бо те, що процедура під час переборення вето президента була грубо порушена - зрозуміло будь-кому неупередженому. І навіть бобік Лавріновіч в своєму останньому "глибоко правовому" коментарі уникнув зачіпати цю апріорі для бандюків програшну тему.
>
> От така "дємократія" а-ля бандюки, яку так гаряче обстоює ілля-25...
Ух, фантазер Ничего, и такое лечится.
2007.01.23 | Shooter
Re: Як і тепер, так і тоді у них главні - понятія
ilia25 пише:> Shooter пише:
> > ilia25 пише:
> > > І заява Азарова саме про це:
> > > Азаров зазначив, що "в країні є парламентська більшість, яку сформував підзвітний і підконтрольний парламенту уряд, що буде виконувати тільки рішення парламенту".
> >
> > Ні, заява Азарова про те, що більшість і уряд ложили на закони та процедури.
>
> Нема там такого.
А хід подій не відображає такого їхнього ставлення, як Ви вважаєте?
> > Бо те, що процедура під час переборення вето президента була грубо порушена - зрозуміло будь-кому неупередженому. І навіть бобік Лавріновіч в своєму останньому "глибоко правовому" коментарі уникнув зачіпати цю апріорі для бандюків програшну тему.
> >
> > От така "дємократія" а-ля бандюки, яку так гаряче обстоює ілля-25...
>
> Ничего, и такое лечится.
Не знаю, не знаю...Вам видніше - чи здатні ще Ви вилікуватися чи ні.
Ну і ще одна пігулка від бандюків - проект закону від Гані Герман
http://www.pravda.com.ua/news/2007/1/23/53551.htm
Крайньо демократичний закон би був, правда? І жодного контролю над ЗМІ, що головне...
2007.01.23 | Sean
Ілля, ви звідки?
З далеких планет? Який парламент? Ви справді думаєте, що ВРУ (за легендою - "представницький орган") репрезентує інтереси народу?2007.01.23 | ilia25
Ви навіть уявити не можете
Sean пише:> З далеких планет? Який парламент? Ви справді думаєте, що ВРУ (за легендою - "представницький орган") репрезентує інтереси народу?
Вам просто треба перестати ідентифікувати самого себе з народом, його сумлінням та Конституційним Судом. Тоді не будете задавати дурних питань.
2007.01.23 | Sean
Як виняток дозволю собі одну непроцесуальну річ
ilia25 пише:> Sean пише:
> > З далеких планет? Який парламент? Ви справді думаєте, що ВРУ (за легендою - "представницький орган") репрезентує інтереси народу?
>
> Вам просто треба перестати ідентифікувати самого себе з народом, його сумлінням та Конституційним Судом. Тоді не будете задавати дурних питань.
і скажу Вам свое повне-повнісіньке алаверди. Від дурня чую:)
Ілля, позаяк у мене нема підстав вважати Вас штатним працівником і,водночас, нема підстав вважати Вас дійсно дурнем, залишається тільки вважати Вас людиною стовідсотково незайманою в українських справах. Можливо, якби Ви знайшли час зійти з постаменту, полишити схоластику і більше часу бувати в Україні, Вас би попустило.
А так - не ідентихвікуйте себе з народом (с), парламентаристе
2007.01.23 | Нестор
Цікаво, а хто в нас репрезентує інтереси народу?
2007.01.23 | Sean
Дуже ймовірно, що ніхто. В цьому проблема
Взагалі, відкрию ве-е-е-елику таємницю, діяльність Альянсу "Майдан" спрямована саме на побудову механізму перетворення інтересів народу на політику. І мочіння тих політпідарів,котрі цьому заважають.На жаль, наразі політпідарів Ви самі знаєте, а про протилежні випадки оце запитуєте. Це свідчить, що роботи - неоране поле.
2007.01.23 | ilia25
Відкрою і вам таємницю -- велосипед вже винайшли
Sean пише:> Взагалі, відкрию ве-е-е-елику таємницю, діяльність Альянсу "Майдан" спрямована саме на побудову механізму перетворення інтересів народу на політику.
Дозвольте відкрити вам таємницю взад -- це механізм уже давно винашли, і в останні сторіччя його активно вдосконалювали. Називається демократія.
І в Україні її базові елементи вже працюють -- вільні вибори та вільна преса. Тому якщо ще дивуєтесь, чому Альянс "Майдан" вже два роки не може знайти свого місця в політиці -- перечитайте цей допис ще раз.
2007.01.23 | AK
Ви забули про головне - громадянське суспільство.
Без нього демократія неможлива. Навіть за наявності усіх формальних атрибутів.2007.01.23 | ilia25
Громадянське суспільство -- це не лампочка Иліча
... которая или включена, или выключена. Элементы гражданского общества всегда есть, есть они и в Украине. А для того, чтобы их стало больше, нужно просто учиться пользоваться демократией -- ходить на выборы, сравнивать полученный результат с ожидаемым, вносить коррекцию и идти на выборы снова. И так много раз.2007.01.23 | AK
Ходіння на вибори і громадянське суспільство - різні речі.
2007.01.23 | ilia25
Але друге виникає з першого
2007.01.23 | AK
Нічого подібного. Пошукайте в інтернеті і почитайте, що таке ГС
2007.01.23 | ilia25
Самі пошукайте в інтернеті і почитайте, що таке ГС
Как может сформироваться гражданское общество, если от мнения граждан ничего не зависит, и само это мнение формируется гос. пропагандой?2007.01.23 | AK
Re: Самі пошукайте в інтернеті і почитайте, що таке ГС
ilia25 пише:> Как может сформироваться гражданское общество, если от мнения граждан ничего не зависит, и само это мнение формируется гос. пропагандой?
От і я про це. Ходіння на вибори мало що допоможе, якщо нема громадянського суспільства.
2007.01.23 | ilia25
Re: Самі пошукайте в інтернеті і почитайте, що таке ГС
AK пише:> ilia25 пише:
> > Как может сформироваться гражданское общество, если от мнения граждан ничего не зависит, и само это мнение формируется гос. пропагандой?
>
> От і я про це. Ходіння на вибори мало що допоможе, якщо нема громадянського суспільства.
Оно поможет развитию этого самого гражданского общества -- при условии, что эти выборы честные, а пресса свободная.
2007.01.23 | Sean
Я Вас з цим відкриттям щиро вітаю
ilia25 пише:> Sean пише:
> > Взагалі, відкрию ве-е-е-елику таємницю, діяльність Альянсу "Майдан" спрямована саме на побудову механізму перетворення інтересів народу на політику.
>
> це механізм уже давно винашли, і в останні сторіччя його активно вдосконалювали. Називається демократія.
Точно. Ви теж про це читали? Приїздіть в Україну - ще емпірикою ся займете. Прахтика - критерій істини.
> І в Україні її базові елементи вже працюють -- вільні вибори
Нема. Суцільна манипуляція.
> та вільна преса.
Майже нема.
> Тому якщо дивуєтес, що Альянс "Майдан" вже два роки не млєе знеайти свого місця в політиці -- перечитайте цей допис ще раз.
Ну, Ви дайотє. Альянс "Майдан" не шукав, не шукає і не шукатиме свого місця в політиці. Ілля, Ви таки не від світу цього і я з тим ніц не можу вдіяти. І не хочу, чесно кажучи. Бо блаженна віра - не моя спеціялізація. Розбирайте си самі.
2007.01.23 | ilia25
И я вас -- с диагнозом
Sean пише:> > І в Україні її базові елементи вже працюють -- вільні вибори
> Нема. Суцільна манипуляція.
>
> > та вільна преса.
> Майже нема.
Я серьезно -- какой диагноз мы ставим человеку, который по принципу "всрамся но не сдамся" отрицает очевидное?
2007.01.23 | AK
Re: И я вас -- с диагнозом
ilia25 пише:> Sean пише:
> > > І в Україні її базові елементи вже працюють -- вільні вибори
> > Нема. Суцільна манипуляція.
> >
> > > та вільна преса.
> > Майже нема.
>
> Я серьезно -- какой диагноз мы ставим человеку, который по принципу "всрамся но не сдамся" отрицает очевидное?
Ви вирішили собі діагноз поставити?
Sean пише про очевидні речі, а Ви заперечуєте очевидне.
2007.01.23 | Нестор
Якщо ніхто, тоді обгрунтуйте ваші заклики
щодо збройного конфлікту між парламентом, який не представляє інтереси народу та президентом, який також не представляє інтереси народу. Звідки таке переживання за одних непредставників народу і ненависть до інших не представників народу? Га?2007.01.23 | ilia25
Шон установил, что ВР и правительство попрали Конституцию
... с особым цинизмом. Поэтому Президент, белый и пушистый, имеет полное моральное право их самих давить танками.Это классическое обоснование любого экстремиста -- обвинить своих оппонентов в смертных грехах, так что ему выбирать средства уже не приходится. Так все делали -- Осама посылает террорстов-самоубийц только потому, что у него просто нет других средств борьбы с "крестоносцами". А что Гитлеру было делать, когда евреи поставили немцев на грань выживания? Ну и так далее.
2007.01.23 | observer
Мороз: "мій підпис як голови ВР під цим законом уже стоїть" (л)
оскільки документ був підписаний тоді, коли передавався до президента Віктора Ющенка після ухвалення парламентом.Як зауважив Мороз, тому зараз ідеться лише про оприлюднення даного закону.
http://www.pravda.com.ua/news/2007/1/23/53502.htm
2007.01.23 | 123
Ха-ха
2007.01.23 | Sean
Юридично він двічи неправий
Перший раз - коли взагалі почав триндіти про незаконність вето Президента.Другий- коли вважає,що достатньо підпису, з котрим закон відправлявся Ющенку
Скидається, ставити новий підпис він не хоче зумисно, позаяк взагалі-то це склад. Злочину.
2007.01.23 | BIO
КШН
Командно-штабні-навчання за відсутності "Головнокомандуючого"за відсутністі доказової бази по диоксину виводячого незвісно
що зі смертельно втомленого дворічной зрадой тіла десь за
обрієм останьої надії на Воскресіння Духу Майдану.
Може запропонувати йому тур по батьківським концтаборам ? -
цей анабасис або милосердно доб"є гладіатора або додасть
наснаги до останього прижиттевого бою.
2007.01.23 | 123
Цікаво насправді інше
По-перше, яким чином текст для друку (начебто підписаний Морозом один раз) потрапить до редакції газети. Хто його туди направить, які слова напише у супровідному листі, хто підпише лист і на якій підставі? Ця людина ризикує...По-друге, ще цікавіше - який саме текст буде направлено для друку до газети із цим листом. Є два варіанти: або текст, який Президент ветував вперше, або текст, який Президент ветував вдруге.
У першому варіанті автор листа буде злочинцем, оскільки опублікувати без підпису Президента пропонуватиметься текст законопрокта, який після подолання Радою вето не пропонувався Президенту до підпису, як цього однозначно вимагає Конституція (адже до підпису йому пропонувався інший текст, і це в межах слідства буде легко перевірити - керівник секретаріату Ради це фактично підтвердив своїм листом про "заміну аркушу"). Законопроект намагаються зробити законом в обхід Президента.
У другому варіанті ... автор листа знову буде злочинцем. Оскільки пропонується опублікувати як закон законопроект, який було ухвалено Радою і лише один раз заветовано Президентом (бо попереднього разу ветувався інший текст, і це теж легко перевірити слідчому). Це пряме порушення Конституції.
В обох випадках довести протизаконність оприлюднювачів законопроекту - раз плюнути: текст в газеті опубліковано, суд бере цей текст, порівнює з іншими (попередніми) текстами і виносить вирок.
Виглядає, ситуація у антикризовиків кризова...
2007.01.23 | BIO
Евріка!!!
Так ось для чого Ригианалогмєнт дає 3 доби наознайомлення - щоб хоча б з нумерацію все було ОК,
до біса той зміст, його за світовий рік іноді не
розтлумачити але орфографія - то Святе Писання...
Догріхопадили, курви ся...
Кайте ся, сучи діти - хто почав першим збочити ?
2007.01.23 | Shooter
І ще інше
123 пише:> Виглядає, ситуація у антикризовиків кризова...
Так, але думаю данєцка братва уболтає Мороза, крєпко тримаючи його за яйця Рудковського (так собі "сіамські СПУшні блізнєци")
Одним словом, суддям КСУ - не позаздриш І їхнє рішення щодо заборони мудаків-крізісників їм розглядати відповідність процесу зміни Конституції нормам Конституції буде таким собі лакмусовим папірцем - хто кого.
2007.01.23 | Чучхе
У вас дуже смішно двозначно написано
Shooter пише:> Так, але думаю данєцка братва уболтає Мороза, крєпко тримаючи його за яйця Рудковського (так собі "сіамські СПУшні блізнєци")
Уточніть, хто є сіамські блізнєци. Варіанти відповідей
1. Мороз і Рудьковський
2. Яйця Рудьковського
2007.01.23 | Shooter
Re: У вас дуже смішно двозначно написано
Чучхе пише:> Shooter пише:
> > Так, але думаю данєцка братва уболтає Мороза, крєпко тримаючи його за яйця Рудковського (так собі "сіамські СПУшні блізнєци")
>
>
> Уточніть, хто є сіамські блізнєци. Варіанти відповідей
>
> 1. Мороз і Рудьковський
> 2. Яйця Рудьковського
>
>
Я думаю, там все змішалося в одну смятку І я їм не хірург.