Запитання для Тетяни Монтян.
02/05/2007 | Dead_Dog
Шановна пані Тетяно!
Анекдотизм мого випадку полягає в тому, що я не лише державний службовець 11 рангу (щоправда нині у відставці), а й працюю у санепідслужбі.
Думаю, Ваша порада буде корисна не лише мені а й решті наших громадян.
Суть моєї скарги доволі красномовно викладена у нижченаведеній заяві.
Так склалося , що не зважаючи на те, що за наявними в мене повідомленнями про доставку (датовані КДМА – 29/12/06, райСЕС – 30/12/06, в ЖЕК заніс особисто 27/12/06) станом на 05 лютого 2007 року жоден з адресатів мені не відповів.
По «гарячій лінії» 051 не менш «гарячий» оператор на моє запитання відповів, що моє звернення станом на сьогодні (5 лютого) не розглянуто. Коли ж я обмовився «А що будемо робити з 30-денним терміном прописаним у законі «Про звернення громадян»?» У відповідь почулося: «что вы еще придумаете? ваше заявление зарегистрировано 9-м числом!!».
Мені цікаво чи можливо на даній стадії звертатися до прокуратури? І наскільки подібне звернення себе виправдовує.
Чи можна на підставі наявних даних подати судовий позов щодо невиконання ЖЕК умов договору в частині комунального обслуговування (надання неякісних послуг)?
та відповідно вимагати перерахунку квартплати за неякісно надані послуги?
Яким боком до моєї справи можна підключити товариство захисту прав споживачів?
Від себе особисто хочу додати є такий дуже гарний документ -
Державні санітарні правила та норми Д СанПіН 2.2.000-98 «Житлові будинки квартирного типу» (Київ -2000)
в якому надзвичайно гарно розписано те як ЖЕК має дбати про під’їзд, прибудинкову територію та сміттєпровід, а також багато ще корисних речей.
На підставі його можна долучати до справи боротьби із ЖЕКом санепідстанцію.
Голові Київської міської державної адміністрації
Черновецькому Л.М.
Головному державному санітарному лікарю
Святошинського району м. Києва
Костенку О.М.
Начальнику ЖЕО № 813
Фещенку М.І.
Власника квартири № **
буд.№ *** по вул. М.Котельникова,
********** Олексія Валерійовича
р. тел.:*******, моб. ************
З а я в а
Шановні Леоніде Михайловичу, Олеже Миколайовичу, Миколо Івановичу !
25 грудня 2006 року в моїй квартирі в ході проведення аварійного ремонту стояка пристрою для сушіння рушників слюсарем-сантехніком ЖЕКу №813 були виявлені конструктивні дефекти (наявність метало-пластикової конструкції) влаштування стояка водяного опалення на кухні, через які, на його думку, нормально не функціонує зазначений стояк в цілому. Зазначені конструктивні дефекти стали наслідком ремонту вказаного стояка водяного опалення проведеного слюсарем-сантехніком ЖЕО № 813 відповідно до заявки поданої мною у жовтні 2004 року.
Принагідно слід відмітити, що з моменту придбання мною квартири №***буд. № ** по вул. М.Котельникова у серпні 2003 року в опалювальний період у ній зберігається незадовільний мікроклімат (температурний і вологістний режим). Це зумовлене наступними причинами:
1. Вищезазначений стояк водяного опалення на кухні весь цей час (2003, 2004, 2005, 2006 роки) працював незадовільно (його температура не перевищувала 25-30 ˚С, а подекуди опускалася нижче кімнатної).
2. Температура радіатора водяного опалення у житловій кімнаті постійно не перевищує 35˚С.
3. Температура пристрою для сушіння рушників постійно (зокрема й після проведеного 25 грудня 2006 року аварійного ремонту) нижче кімнатної, на ньому постійно збирається конденсат.
4. Сходова клітина під’їзду на яку виходять стіни житлової та ванної кімнат моєї квартири знаходиться у незадовільному технічному стані (не опалюється протягом всього періоду, що я проживаю у вказаному будинку, значна частина шибок у вікнах розбиті, несправний сміттєпровід та щільно не закриваються вхідні двері). У зв’язку з чим під час опалювального періоду температура відповідних стін у моїй квартирі значно нижче 20 градусів і на них випадає конденсат.
Звертаю увагу, що протягом зазначеного періоду (2003-2006 роки) співробітниками ЖЕО №813 не вживалися заходи щодо профілактики або усунення вказаних недоліків, до мене особисто до початку опалювального сезону 2006-2007рр. вони не зверталися.
Слід також відмітити, що у під’їзді в якому я мешкаю через несправність сміттєпроводу спостерігається забруднення підлоги гниючими рештками, цілорічно наявна значна кількість тарганів, а також щурів, що свідчить про незадовільне проведення дезінсекції та дератизації.
Принагідно інформую, що 14 березня 2005 року мною до ЖЕО №813 була особисто подана заява щодо незадовільного стану стояків холодного і гарячого водопостачання у моїй квартирі (копія додається). Зазначена заява зареєстрована в ЖЕО №813 14.03.2005 за №147. За змістом даної заяви до цього часу попри неодноразові усні нагадування з мого боку (27.12.2006) не вжито жодних заходів, про результати її розгляду мене не повідомлено, що є грубим порушенням Закону України «Про звернення громадян».
Враховуючи вищезазначене, прошу:
1. Розглянути мою заяву по суті в межах Вашої компетенції.
2. Вирішити питання про суттєвість і доцільність усунення всіх вище перелічених недоліків.
3. Про прийняте рішення і вжиті заходи прошу повідомити мене в письмовій формі відповідно до Закону України «Про звернення громадян» на поштову адресу: 03115, м. Київ, вул. М. Котельникова, **, кв. ***.
4. Терміни проведення робіт у моїй квартирі прошу погодити зі мною у письмовій формі не пізніше ніж за 7 календарних днів до дня виконання зазначених робіт. У зв’язку із зазначеним додатково повідомляю, що у період з 30 грудня 2006 року по 08 січня 2007 року не можу забезпечити своє перебування у квартирі у робочий час (з 8:00 до 18:00).
Власник квартири №*** ********* О.В.
Анекдотизм мого випадку полягає в тому, що я не лише державний службовець 11 рангу (щоправда нині у відставці), а й працюю у санепідслужбі.
Думаю, Ваша порада буде корисна не лише мені а й решті наших громадян.
Суть моєї скарги доволі красномовно викладена у нижченаведеній заяві.
Так склалося , що не зважаючи на те, що за наявними в мене повідомленнями про доставку (датовані КДМА – 29/12/06, райСЕС – 30/12/06, в ЖЕК заніс особисто 27/12/06) станом на 05 лютого 2007 року жоден з адресатів мені не відповів.
По «гарячій лінії» 051 не менш «гарячий» оператор на моє запитання відповів, що моє звернення станом на сьогодні (5 лютого) не розглянуто. Коли ж я обмовився «А що будемо робити з 30-денним терміном прописаним у законі «Про звернення громадян»?» У відповідь почулося: «что вы еще придумаете? ваше заявление зарегистрировано 9-м числом!!».
Мені цікаво чи можливо на даній стадії звертатися до прокуратури? І наскільки подібне звернення себе виправдовує.
Чи можна на підставі наявних даних подати судовий позов щодо невиконання ЖЕК умов договору в частині комунального обслуговування (надання неякісних послуг)?
та відповідно вимагати перерахунку квартплати за неякісно надані послуги?
Яким боком до моєї справи можна підключити товариство захисту прав споживачів?
Від себе особисто хочу додати є такий дуже гарний документ -
Державні санітарні правила та норми Д СанПіН 2.2.000-98 «Житлові будинки квартирного типу» (Київ -2000)
в якому надзвичайно гарно розписано те як ЖЕК має дбати про під’їзд, прибудинкову територію та сміттєпровід, а також багато ще корисних речей.
На підставі його можна долучати до справи боротьби із ЖЕКом санепідстанцію.
Голові Київської міської державної адміністрації
Черновецькому Л.М.
Головному державному санітарному лікарю
Святошинського району м. Києва
Костенку О.М.
Начальнику ЖЕО № 813
Фещенку М.І.
Власника квартири № **
буд.№ *** по вул. М.Котельникова,
********** Олексія Валерійовича
р. тел.:*******, моб. ************
З а я в а
Шановні Леоніде Михайловичу, Олеже Миколайовичу, Миколо Івановичу !
25 грудня 2006 року в моїй квартирі в ході проведення аварійного ремонту стояка пристрою для сушіння рушників слюсарем-сантехніком ЖЕКу №813 були виявлені конструктивні дефекти (наявність метало-пластикової конструкції) влаштування стояка водяного опалення на кухні, через які, на його думку, нормально не функціонує зазначений стояк в цілому. Зазначені конструктивні дефекти стали наслідком ремонту вказаного стояка водяного опалення проведеного слюсарем-сантехніком ЖЕО № 813 відповідно до заявки поданої мною у жовтні 2004 року.
Принагідно слід відмітити, що з моменту придбання мною квартири №***буд. № ** по вул. М.Котельникова у серпні 2003 року в опалювальний період у ній зберігається незадовільний мікроклімат (температурний і вологістний режим). Це зумовлене наступними причинами:
1. Вищезазначений стояк водяного опалення на кухні весь цей час (2003, 2004, 2005, 2006 роки) працював незадовільно (його температура не перевищувала 25-30 ˚С, а подекуди опускалася нижче кімнатної).
2. Температура радіатора водяного опалення у житловій кімнаті постійно не перевищує 35˚С.
3. Температура пристрою для сушіння рушників постійно (зокрема й після проведеного 25 грудня 2006 року аварійного ремонту) нижче кімнатної, на ньому постійно збирається конденсат.
4. Сходова клітина під’їзду на яку виходять стіни житлової та ванної кімнат моєї квартири знаходиться у незадовільному технічному стані (не опалюється протягом всього періоду, що я проживаю у вказаному будинку, значна частина шибок у вікнах розбиті, несправний сміттєпровід та щільно не закриваються вхідні двері). У зв’язку з чим під час опалювального періоду температура відповідних стін у моїй квартирі значно нижче 20 градусів і на них випадає конденсат.
Звертаю увагу, що протягом зазначеного періоду (2003-2006 роки) співробітниками ЖЕО №813 не вживалися заходи щодо профілактики або усунення вказаних недоліків, до мене особисто до початку опалювального сезону 2006-2007рр. вони не зверталися.
Слід також відмітити, що у під’їзді в якому я мешкаю через несправність сміттєпроводу спостерігається забруднення підлоги гниючими рештками, цілорічно наявна значна кількість тарганів, а також щурів, що свідчить про незадовільне проведення дезінсекції та дератизації.
Принагідно інформую, що 14 березня 2005 року мною до ЖЕО №813 була особисто подана заява щодо незадовільного стану стояків холодного і гарячого водопостачання у моїй квартирі (копія додається). Зазначена заява зареєстрована в ЖЕО №813 14.03.2005 за №147. За змістом даної заяви до цього часу попри неодноразові усні нагадування з мого боку (27.12.2006) не вжито жодних заходів, про результати її розгляду мене не повідомлено, що є грубим порушенням Закону України «Про звернення громадян».
Враховуючи вищезазначене, прошу:
1. Розглянути мою заяву по суті в межах Вашої компетенції.
2. Вирішити питання про суттєвість і доцільність усунення всіх вище перелічених недоліків.
3. Про прийняте рішення і вжиті заходи прошу повідомити мене в письмовій формі відповідно до Закону України «Про звернення громадян» на поштову адресу: 03115, м. Київ, вул. М. Котельникова, **, кв. ***.
4. Терміни проведення робіт у моїй квартирі прошу погодити зі мною у письмовій формі не пізніше ніж за 7 календарних днів до дня виконання зазначених робіт. У зв’язку із зазначеним додатково повідомляю, що у період з 30 грудня 2006 року по 08 січня 2007 року не можу забезпечити своє перебування у квартирі у робочий час (з 8:00 до 18:00).
Власник квартири №*** ********* О.В.
Відповіді
2007.02.09 | Dead_Dog
і тиша
і Черновецькі з косами по-під Жеками стоять..2007.02.09 | Оk
В Ваші заяві нечітко сформульовані вимоги
А це ду-уже бажано2007.02.09 | Dead_Dog
051-гаряча лінія?
09/02/2007-17:13 опреатор за № 45 після 10 хвилининх "пошуків" сказав: "ваше звернення на контролі, зателефонуйте у вівторок"30-денний термін (за підрахунками КДМА) спливає сьогодні.
Буду робити "добрий день прокуратуро!" для всіх адресатів
Бажаючі допомогти є?
2007.02.09 | MentBuster
До мене Ви "нє по адрєсу"
У свого ЖЕКа я ніколи нічого не просила і просити не збираюсь, так само, як і мої сусіди. Ми зібралися та зробити євроремонт у під'їзді, оплачуємо конс'єржку, яка прибирає, а також самостійно наймаємо всіляких електриків та сантехніків, якщо у когось щось негаразд.На Вашому місці я б самостійно зробила ремонт, а разом з сусідами - дератизацію та дезинсекцію, і всі інші роботи, пославши ЖЕК нах в плані квартплати. Але це - явно не Ваш метод
Зуважу, що, замість писати скарги, від яких все одно ніякої користі - краще б в суд на ЖЕК подали
2007.02.09 | Dead_Dog
Подати в ЖЕК до суду..
Цікава пропозиція...з сусідами не склалося: в мене колишня "гостинка" заводу "Червоний екскаватор"... контингент надто "соціальноактивний" 20% пенсіонерів за гранню маразму, 5% безпробудні алкоголіки, безліку квартиронаймачів, що живуть без реєстрації з розрахунку по 5-6 осіб на 12 кв.м. у невідомо чиїх кваритирах...
А от як щодо порушення конституційного права на звернення до органів влади - перспектива є судова? Бо мене тут у на роботі відпустку виганяють... буде чим зайнятись
2007.02.09 | MentBuster
Re: Подати в ЖЕК до суду..
Dead_Dog пише:> Цікава пропозиція...
> з сусідами не склалося: в мене колишня "гостинка" заводу "Червоний екскаватор"... контингент надто "соціальноактивний" 20% пенсіонерів за гранню маразму, 5% безпробудні алкоголіки, безліку квартиронаймачів, що живуть без реєстрації з розрахунку по 5-6 осіб на 12 кв.м. у невідомо чиїх кваритирах...
Якщо все настільки погано, то від такої нерухомості слід позбавлятись і купувати щось прийнятніше. Щиро раджу. Бо далі буде все гірше і гірше, а через деякий час такої "експлуатації" квартири в подібних будинках будуть коштувати дешевше гівна. Так що продавайте, поки не пізно. До речі, тепер зрозуміло, чому ЖЕК клав на вас з прибором - бо з таким контингентом нема чого перейматись можливими позовами, та й квартплати напевне не дочекаєшся.
> А от як щодо порушення конституційного права на звернення до органів влади - перспектива є судова? Бо мене тут у на роботі відпустку виганяють... буде чим зайнятись
Аякже! Суд визнає ненадання відповіді неправомірним та зобов'яже ту відповідь надати. А суб'єкт оскарження покладе з прибором на рішення суду
Їй-бо, займіться краще чимось дійсно корисним
2007.02.09 | Dead_Dog
Флешмоб
В мене є пропозиція.А давайте но всі будемо Льоні-космосу письмово скаржитися на ЖЕКівські неподобства при тому на всі. І вимагати відповіді та вжиття заходів.
Думаю відповідно до Закону України "Про звернення громадян", при надходженні певної, критичної кількості скарг КМДА просто спаралізує...
як ідейка?