"Жорстке протистояння" чи жорстоке „право займанщини”
02/22/2007 | Віктор Уколов
"Жорстке протистояння" чи жорстоке „право займанщини”
Віктор Уколов
Виступаючи у Чернігові прем‘єр Янукович застеріг від всенародного референдуму з питань Конституційної реформи, бо це призведе до „дуже жорсткого протистояння”. Але вже на другий день президент Ющенко в улюблених традиціях „кота Леопольда” пояснив, що референдум матиме лише консультативний характер. Медіапідготовка скасування конституційних змін почалась і кожен з учасників проявив обрану роль – погрозливий рик прем‘єра здобув у відповідь хитре мурчання „президента-кота”.
Ось уже понад півроку після 3 серпня 2006-го ми спостерігаємо боротьбу двох Вікторів за одну Україну на тлі недосконалої Конституції. Варто було вступити в силу реформі, (що приймалася з порушенням регламенту, як політичний компроміс нашвидкуруч), і Україна зустрілася з проблемами не знаними дотепер.
Спочатку виявилося, що партнери по майбутній парламентській коаліції не в змозі домовитись навіть за кілька місяців про розподіл урядових посад. Увесь той час безрезультатних переговорів країною керував тимчасовий уряд, тимчасовий прем’єр якого був змушений відриватися від справ для чергових засідань за коаліційним столом. При цьому реформована Конституція не дала відповідь - наскільки таке становище було нормальним.
Улітку, всупереч задекларованим політичним поглядам, архітектор реформи Олександр Мороз пішов на підписання коаліції з політичними опонентами проти яких він затято виступав на парламентських виборах. Чепрез це розпалась уже сформована Помаранчева коаліція, про створення якої три лідери урочисто оголосили напередодні. І знову Конституція стала поганим порадником Президенту, який так і не наважився скористатися правом розпустити парламент.
На початку осені до сформованого уряду Антикризової коаліції увійшли міністри від Нашої України – партії, що формально нібито мала опинитися в опозиції. І знову Конституція ніяк не регламентувала чи можуть міністри політичної сили, що не входить до правлячої коаліції залишатись на політичних посадах в новому уряді.
Як не пояснила Конституція і політичний казус – міністра внутрішніх справ Юрія Луценка, що увійшов до уряду від соціалістів, потім вийшов з соцпартії, не брав участі у парламентських виборах, і залишився в уряді антикризової коаліції за квотою парламенту, а не Президента невідомо від якої політичної партії і чому.
Раптово виявилося, що ми живемо з Конституцією і нібито без неї, що більше прав має той, хто більше встиг їх захопити. „Займанщина” – таким юридичним терміном називалося право українських козаків на Слобожанщині. Тобто скільки землі забрав – усе тепер твоє.
Нормальні європейські політики, які звикли спиратися на закони, тепер завжди програють. Уряд, Президент, Верховна Рада, місцеві ради, адміністрації, вся країна перетворюється на Дикий степ – тепер визнають лише грубу силу, як і 400 років тому.
За таких умов звернення до народу цілком умотивоване, адже безлад не може тривати довго – вакуум влади швидко заповнить не той, хто правий, а той хто нахабніше і сильніше. Основний Закон якраз і потрібний щоб протистояти силовому вирішенню проблеми розподілу влади і гарантуванню прав громадян.
З іншого боку „дуже жорстке протистояння”, яким лякає Президента Прем‘єр не більше, як мильна булька, бо колос, як відомо збудований на глиняних ногах довіри, що швидко тане. Як свідчать опитування громадської думки понад 42% громадян покладають відповідальність за підвищення тарифів не на місцеву владу, а на кабінет Віктора Януковича.
Особливо тепер, коли на Сході вже наїлися „почуттям реваншу” і побачили, що донецькі від Партії регіонів, деруть не менше, а більше від колишніх керівників. Абсурдно, але регіон, де добувають понад половину українського вугілля і українського газу найбільше підвищив вартість опалення:
дані Мінстату 2007 рік
Миколаїв - 4,40 рази;
Харків - 4,20 рази;
Донецьк - 4,02 рази.
...
Київ - 3,11 рази
Чернігів - 3,03 рази
Всупереч бажанню уряду перекласти відповідальність на опозицію, реальні цифри підвищення найбільші там, де більшість має Партія регіонів, а не БЮТ чи НСНУ.
Що вже говорити про рейтинг підтримки уряду на селі, де згідно одного „надзвичайно розумного” урядового рішення ціна газу підвищується для споживачів, які його витрачають більше. Відповідно, мешканці невеликих міських квартир отримують газ набагато дешевше, ніж ті, хто вимушений опалювати велику сільську хату.
Нарешті люди стомилися бачити, як замість вирішення їхніх проблем влада у Києві ніяк не поділить посади, повноваження і бюджет.
Референдум потрібен хоча б для того, щоб „правом займанщини” не почали користатись не лише владоможці, але й найчисельніші учасники політичного процесу – звичайні громадяни. Зрештою, якщо їм можна, то чому нам зась?
Самозахоплення земель у Криму і не тільки – перші дзвінки таких процесів. Продовженням беззаконня у центрі, є нахабність місцевої номенклатури у Києві, де поділили майже всі вільні шматки землі, де Київрада віддала у приватну власність понад 100 га Пущі-Водиці і весь Жуків острів двом покупцям, плювавши на інтереси киян.
Якщо не зупинитися, не повернутися до Закону зараз, хто дасть гарантію, що завтра ми не почнемо озброюватись, щоб захистити свою приватну власність і права, які сильніший захоче відібрати собі?
Віктор Уколов
Виступаючи у Чернігові прем‘єр Янукович застеріг від всенародного референдуму з питань Конституційної реформи, бо це призведе до „дуже жорсткого протистояння”. Але вже на другий день президент Ющенко в улюблених традиціях „кота Леопольда” пояснив, що референдум матиме лише консультативний характер. Медіапідготовка скасування конституційних змін почалась і кожен з учасників проявив обрану роль – погрозливий рик прем‘єра здобув у відповідь хитре мурчання „президента-кота”.
Ось уже понад півроку після 3 серпня 2006-го ми спостерігаємо боротьбу двох Вікторів за одну Україну на тлі недосконалої Конституції. Варто було вступити в силу реформі, (що приймалася з порушенням регламенту, як політичний компроміс нашвидкуруч), і Україна зустрілася з проблемами не знаними дотепер.
Спочатку виявилося, що партнери по майбутній парламентській коаліції не в змозі домовитись навіть за кілька місяців про розподіл урядових посад. Увесь той час безрезультатних переговорів країною керував тимчасовий уряд, тимчасовий прем’єр якого був змушений відриватися від справ для чергових засідань за коаліційним столом. При цьому реформована Конституція не дала відповідь - наскільки таке становище було нормальним.
Улітку, всупереч задекларованим політичним поглядам, архітектор реформи Олександр Мороз пішов на підписання коаліції з політичними опонентами проти яких він затято виступав на парламентських виборах. Чепрез це розпалась уже сформована Помаранчева коаліція, про створення якої три лідери урочисто оголосили напередодні. І знову Конституція стала поганим порадником Президенту, який так і не наважився скористатися правом розпустити парламент.
На початку осені до сформованого уряду Антикризової коаліції увійшли міністри від Нашої України – партії, що формально нібито мала опинитися в опозиції. І знову Конституція ніяк не регламентувала чи можуть міністри політичної сили, що не входить до правлячої коаліції залишатись на політичних посадах в новому уряді.
Як не пояснила Конституція і політичний казус – міністра внутрішніх справ Юрія Луценка, що увійшов до уряду від соціалістів, потім вийшов з соцпартії, не брав участі у парламентських виборах, і залишився в уряді антикризової коаліції за квотою парламенту, а не Президента невідомо від якої політичної партії і чому.
Раптово виявилося, що ми живемо з Конституцією і нібито без неї, що більше прав має той, хто більше встиг їх захопити. „Займанщина” – таким юридичним терміном називалося право українських козаків на Слобожанщині. Тобто скільки землі забрав – усе тепер твоє.
Нормальні європейські політики, які звикли спиратися на закони, тепер завжди програють. Уряд, Президент, Верховна Рада, місцеві ради, адміністрації, вся країна перетворюється на Дикий степ – тепер визнають лише грубу силу, як і 400 років тому.
За таких умов звернення до народу цілком умотивоване, адже безлад не може тривати довго – вакуум влади швидко заповнить не той, хто правий, а той хто нахабніше і сильніше. Основний Закон якраз і потрібний щоб протистояти силовому вирішенню проблеми розподілу влади і гарантуванню прав громадян.
З іншого боку „дуже жорстке протистояння”, яким лякає Президента Прем‘єр не більше, як мильна булька, бо колос, як відомо збудований на глиняних ногах довіри, що швидко тане. Як свідчать опитування громадської думки понад 42% громадян покладають відповідальність за підвищення тарифів не на місцеву владу, а на кабінет Віктора Януковича.
Особливо тепер, коли на Сході вже наїлися „почуттям реваншу” і побачили, що донецькі від Партії регіонів, деруть не менше, а більше від колишніх керівників. Абсурдно, але регіон, де добувають понад половину українського вугілля і українського газу найбільше підвищив вартість опалення:
дані Мінстату 2007 рік
Миколаїв - 4,40 рази;
Харків - 4,20 рази;
Донецьк - 4,02 рази.
...
Київ - 3,11 рази
Чернігів - 3,03 рази
Всупереч бажанню уряду перекласти відповідальність на опозицію, реальні цифри підвищення найбільші там, де більшість має Партія регіонів, а не БЮТ чи НСНУ.
Що вже говорити про рейтинг підтримки уряду на селі, де згідно одного „надзвичайно розумного” урядового рішення ціна газу підвищується для споживачів, які його витрачають більше. Відповідно, мешканці невеликих міських квартир отримують газ набагато дешевше, ніж ті, хто вимушений опалювати велику сільську хату.
Нарешті люди стомилися бачити, як замість вирішення їхніх проблем влада у Києві ніяк не поділить посади, повноваження і бюджет.
Референдум потрібен хоча б для того, щоб „правом займанщини” не почали користатись не лише владоможці, але й найчисельніші учасники політичного процесу – звичайні громадяни. Зрештою, якщо їм можна, то чому нам зась?
Самозахоплення земель у Криму і не тільки – перші дзвінки таких процесів. Продовженням беззаконня у центрі, є нахабність місцевої номенклатури у Києві, де поділили майже всі вільні шматки землі, де Київрада віддала у приватну власність понад 100 га Пущі-Водиці і весь Жуків острів двом покупцям, плювавши на інтереси киян.
Якщо не зупинитися, не повернутися до Закону зараз, хто дасть гарантію, що завтра ми не почнемо озброюватись, щоб захистити свою приватну власність і права, які сильніший захоче відібрати собі?
Відповіді
2007.02.22 | Свiдомий
Re: "Жорстке протистояння" чи жорстоке „право займанщини”
Віктор Уколов пише:> Референдум потрібен хоча б для того, щоб „правом займанщини” не почали користатись не лише владоможці, але й найчисельніші учасники політичного процесу – звичайні громадяни. Зрештою, якщо їм можна, то чому нам зась?
Який толк з референдуму, якщо, за словами Юща, вiн буде не законодавчим, а всього лиш консультативним? Його результати, як i в 2000-му роцi, направлять в зРаду, i там вони успiшно упокояться. У пiдсумку - пуста трата мiльйонiв гривень на "консультацiю з народом". Краще б вибори достроковi провели.
2007.02.22 | Раціо
Уколов! БЮТ намагається розтоптати базові громадянські права
доки Ви тут демонструєте непересічне вміння ділити в стовпчик: http://www2.maidan.org.ua/n/free/1172070915Зараз Ваш зоряний час - ну ж бо продемонструйте свою громадянську позицію не словом, а ділом! Принаймні, якщо хочете, щоб Ваші претензії на ідейність не викликали дружнього реготу.
2007.02.22 | Віктор Уколов
Раціо, для вас зараз раціональніше не трусити старими слоганами
Раціо пише:> Зараз Ваш зоряний час - ну ж бо продемонструйте свою громадянську позицію не словом, а ділом!
Які ви до того ж добряче скомпроментували привівши до влади бидло донецьке і комуністів.
Мудро мовчіть. Мовчання - золото.
2007.02.22 | Свiдомий
Справдi важкий випадок в iсторiї вiтчизняної медицини.
Віктор Уколов пише:> Раціо пише:
> > Зараз Ваш зоряний час - ну ж бо продемонструйте свою громадянську позицію не словом, а ділом!
>
> Які ви до того ж добряче скомпроментували привівши до влади бидло донецьке і комуністів.
>
> Мудро мовчіть. Мовчання - золото.
Рацiо спочатку завалив формування демократичної бiльшостi, а потiм привiв до влади бандитiв та комуняк!
Я й не знав, що вiн такий всемогутнiй.
2007.02.22 | Раціо
Уколов, не відволікайтеся на слогани і мою скромну персону
Це не я намагаюся обмежити громадянські права, а депутат від БЮТ - якого привели до ВР Ви, а не я. І все це недонецьке бидло далі невтомно піарите Ви, а не я - то Вам зараз і карти в руки! А закон про цензуру БЮТ іще не проштовхнув, так що зарано намагаєтеся затикати рота.2007.02.22 | Віктор Уколов
Угу. Це Тимошенко Юща примусила Януковича прем"єром зробити
2007.02.22 | Свiдомий
Саме так. Своєю нездатнiстю йти на компромiс.
2007.02.22 | Віктор Уколов
Так вона себе і сама у відставку послала? Далі без коментарів
2007.02.22 | Свiдомий
Звичайно. З тiєї ж самої причини.
2007.02.22 | TrollSeeker
Re: Саме так. Своєю нездатнiстю йти на компромiс.
В широку каваліцію, тобто? Туди, куди Єхануров, Матвієнко і ще жменя вашоукраїнців аж рахма лізли?Чи то на компроміс, за для якого Вселенський бзджоляр Унівесрала намалював, а 03.08.06 о третій ночі прем'єром Янука проголосив?
Чи то на такий компроміс, щоб хоч якихсь вашоукраїнських міністрів в уряді мати? Так янучари трохи потримали вашоукраїнських міністрів задля потіхи, а потім всраною мітлою з того ж уряду і вигнали.
Які ж, все таки, вашоукраїнці недолугі. На чолі з своїм "по чьотним" бездарно все просрали янукам, аби не дай бог юлька-тюлька-ковбаса прем'єром не стала, а потім ще й валять з хворої голови на здорову.
Компроміс-с-сери всрані.
2007.02.22 | Віктор Уколов
Компроміс зі злодієм, означає стати співучасником
злочину. Карний кодекс так кваліфікує такий конформізм. Крім випадків, коли крадуть у тебе. Тоді тебе кваліфікують, як лоха2007.02.22 | Свiдомий
Компромiс щодо тих питань, через якi "любi друзi" та Ющ
були проти її прем'єрства. Недосягнення цього компромiсу призвело до того, що Ющ вiддав перевагу допуску до влади комуно-бандитiв. У пiдсумку, "маємо те, що маємо" (c) Макарич.2007.02.22 | TrollSeeker
Re: Компромiс щодо тих питань, через якi "любi друзi" та Ющ
Свiдомий пише:> були проти її прем'єрства. Недосягнення цього компромiсу призвело до того, що Ющ вiддав перевагу допуску до влади комуно-бандитiв. У пiдсумку, "маємо те, що маємо" (c) Макарич.
А я про що? Про те ж саме. Що вашоукраїнські "любі друзі" виявились такими гнилюками. Який там в х.ра "Не зрадь Майдан!", коли самі виявились найпідлішими зрадниками. І теперішній стан справ - результат цієї зради. Якби ті виборці, що голосували за вашоукраїнців знали тоді, які "сюрпризи" іхні обранці їм принесуть, наврядчи "Ваша Україна" набрала б більше за комуняків.
2007.02.22 | Свiдомий
Вона така ж сама моя, як i ваша
Була б моя, вже давно би розiгнав на всi чотири сторони. Ще до виборiв.Однак ЮВТ треба навчитися домовлятися з тим полiтичним матерiалом, який є. Вона ж пiд час створення "помаранчевої коалiцiї" вела себе так, наче в її фракцiї - щонайменше 226 голосiв.
2007.02.22 | TrollSeeker
Re: Вона така ж сама моя, як i ваша
Свiдомий пише:> Була б моя, вже давно би розiгнав на всi чотири сторони. Ще до виборiв.
>
> Однак ЮВТ треба навчитися домовлятися з тим полiтичним матерiалом, який є. Вона ж пiд час створення "помаранчевої коалiцiї" вела себе так, наче в її фракцiї - щонайменше 226 голосiв.
А не пам'ятаєте, куди регулярно шастав №1 зі списку вашоукраїнців (не маю на увазі Вас особисто, але словосполучення "Наша Україна" звучить зараз як знущання)зразу ж після оголошення результатів виборів? Як ще інакше, ніж як зрада (перш за все - виборців), можна кваліфікувати таке, коли привселюдно оголошується створення помаранчової коаліції, а в цей же час підпільно ведуться перемовини з янучарами про "ширку"?
Гівняним виявився цей "політичний матеріал". Підкреслюю ще раз, перш за все для тих, хто надіявся, що обіцянки на Майдані будуть виконані.
Ото все ота кугутяча хутірська хитромудрість, а потім дивуются, чому облошились. Та, х.р з ним, якби лише самі, а то і всих інших лохами зробили. Ригоаналам на радість.
2007.02.22 | Свiдомий
Re: Вона така ж сама моя, як i ваша
TrollSeeker пише:> Свiдомий пише:
> > Була б моя, вже давно би розiгнав на всi чотири сторони. Ще до виборiв.
> >
> > Однак ЮВТ треба навчитися домовлятися з тим полiтичним матерiалом, який є. Вона ж пiд час створення "помаранчевої коалiцiї" вела себе так, наче в її фракцiї - щонайменше 226 голосiв.
>
> А не пам'ятаєте, куди регулярно шастав №1 зі списку вашоукраїнців (не маю на увазі Вас особисто, але словосполучення "Наша Україна" звучить зараз як знущання)
Тодi вживайте слово "їхньоукраїнцi".
>зразу ж після оголошення результатів виборів? Як ще інакше, ніж як зрада (перш за все - виборців), можна кваліфікувати таке, коли привселюдно оголошується створення помаранчової коаліції, а в цей же час підпільно ведуться перемовини з янучарами про "ширку"?
Звiсно, що зрада. Тимошенко мусила перетягнути це лайно на свiй бiк, але не змогла - вмiння домовлятися не вистачило. В результатi, отримала безпросвiтне прозябання в опозицiї.
> Гівняним виявився цей "політичний матеріал". Підкреслюю ще раз, перш за все для тих, хто надіявся, що обіцянки на Майдані будуть виконані.
Про гiмнистiсть матерiалу сперечатись не буду - це очевидно. Вмiння працювати з гiмном - ось у чому суть. За уроками - до "рИгiонiв".
2007.02.22 | TrollSeeker
Re: Вона така ж сама моя, як i ваша
Свiдомий пише:> Про гiмнистiсть матерiалу сперечатись не буду - це очевидно. Вмiння працювати з гiмном - ось у чому суть. За уроками - до "рИгiонiв".
Практика - критерій істини. Так його той "матеріал" хоч золотом обклади, все одно смердітиме не краще. Жаль лише ту розважливу і тверезу частину з цього блоку, яка справді могла б НЕ просрати все досягнуте.
А уроки ригоаналів дуже сумнівні. "Цемент", який утримує "кризову каваліцію", то зовсім не те, чого варто переймати. В банді злочинці теж тримаються одне одного, тільки питання, що їх тримає?
2007.02.22 | Свiдомий
Re: Вона така ж сама моя, як i ваша
TrollSeeker пише:> Свiдомий пише:
> > Про гiмнистiсть матерiалу сперечатись не буду - це очевидно. Вмiння працювати з гiмном - ось у чому суть. За уроками - до "рИгiонiв".
>
> Практика - критерій істини. Так його той "матеріал" хоч золотом обклади, все одно смердітиме не краще. Жаль лише ту розважливу і тверезу частину з цього блоку, яка справді могла б НЕ просрати все досягнуте.
Простий вихiд - та частина, про яку ви говорите, виходить з фракцiї НУ i входить в фракцiю БЮТ, а потiм всi разом складають мандати. Як наслiдок - саморозпуск зРади i достроковi вибори. Було б бажання.
> А уроки ригоаналів дуже сумнівні. "Цемент", який утримує "кризову каваліцію", то зовсім не те, чого варто переймати. В банді злочинці теж тримаються одне одного, тільки питання, що їх тримає?
В полiтицi важливий результат, а не процес.
2007.02.22 | TrollSeeker
Re: Вона така ж сама моя, як i ваша
Свiдомий пише:> В полiтицi важливий результат, а не процес.
Ні, через деякі речі не можна переступати навіть в політиці, IMHO. Бо станеш своєю протилежністю.
2007.02.22 | Свiдомий
Re: Вона така ж сама моя, як i ваша
TrollSeeker пише:> Свiдомий пише:
> > В полiтицi важливий результат, а не процес.
> Ні, через деякі речі не можна переступати навіть в політиці, IMHO. Бо станеш своєю протилежністю.
В данiй ситуацiї, через незгоду з певними поглядами частини НУжникiв Тимошенко слiд було переступити, пiшовши на компромiс - не зробивши цього, замiсть "помаранчевої бiльшостi" вона опинилася в опозицiйнiй меншостi. Така надмiрна принциповiсть може бути виправданою лише за однiєї умови - впевненiсть в своїй здатностi органiзувати найближчим часом достроковi вибори та перемогти на них. Однак поки що справа з цим просувається дуже повiльно (якщо взагалi просувається). А захоплення сральникiв та електрощитових в будiвлi ВР - це клоунада i гра на публiку, але аж нiяк не ефективна полiтична боротьба.
2007.02.22 | TrollSeeker
Re: Вона така ж сама моя, як i ваша
Свiдомий пише:> В данiй ситуацiї, через незгоду з певними поглядами частини НУжникiв Тимошенко слiд було переступити, пiшовши на компромiс - не зробивши цього, замiсть "помаранчевої бiльшостi" вона опинилася в опозицiйнiй меншостi.
По тому, як час пройшов і багато чого відбулось, лише впевнився, що "любодрузя" верхівка НУ все одно все просрала б. Бо ця кугутня по-іншому вчиняти не вміє. Де зараз той Рома Безсмертний? Я добре пам'ятаю телесюжет з поїздкою в Макарів, коли його ж земляки зустрічали його з не дуже великим захопленням. Мабуть знали як облупленого.
> Така надмiрна принциповiсть може бути виправданою лише за однiєї умови - впевненiсть в своїй здатностi органiзувати найближчим часом достроковi вибори та перемогти на них.
Або ж коли обридло бути залежною від нікчем.
> Однак поки що справа з цим просувається дуже повiльно (якщо взагалi просувається).
Так на одного Кириленка в "їхній україні" припадає ціла купа "любодрузих" ширококоаліціонерів. Та й Бзджоляр теж нічого іншого не робить, окрім як соплі жує.
> А захоплення сральникiв та електрощитових в будiвлi ВР - це клоунада i гра на публiку, але аж нiяк не ефективна полiтична боротьба.
Ну, сральники, так то комуно-ригоанальні - хвантазії, може їм вони ближчі по суті, хто зна. Але "НУжникове" соплежуйство, варте ще меншого.
2007.02.22 | Свiдомий
Re: Вона така ж сама моя, як i ваша
TrollSeeker пише:> Так на одного Кириленка в "їхній україні" припадає ціла купа "любодрузих" ширококоаліціонерів.
За бажання, необхiдна кiлькiсть для саморозпуску (151 нардеп) могла б набратися. От тiльки Тимошенко в цьому напрямку чомусь не працює.
2007.02.22 | TrollSeeker
Re: Вона така ж сама моя, як i ваша
Свiдомий пише:> TrollSeeker пише:
> > Так на одного Кириленка в "їхній україні" припадає ціла купа "любодрузих" ширококоаліціонерів.
> За бажання, необхiдна кiлькiсть для саморозпуску (151 нардеп) могла б набратися. От тiльки Тимошенко в цьому напрямку чомусь не працює.
Хто зна. Воно ще покаже. Я не вважаю вірною тактику вивалювання всіх можливих подальших планів на загальні оглядини. Несподіванки теж потрібні. Тому якщо чого не видно, то це ще не означає, що його нема.
2007.02.24 | дідусь
Re: Компромiс щодо тих питань, через якi "любi друзi" та Ющ
Свiдомий пише:> Компромiс щодо тих питань, через якi "любi друзi" та Ющ були проти її прем'єрства. Недосягнення цього компромiсу призвело до того, що Ющ вiддав перевагу допуску до влади комуно-бандитiв. У пiдсумку, "маємо те, що маємо" (c) Макарич.
Шановний, а ви не назвете ті питання, у яких Ющенко (енд любі друзі), принципово розійшлись із Тимошенко, та не дійшли компромісу?
Ітак - що від Тимошенко хотів президент і "любі друзі" таке, на що Тимошенко не погодилась?
2007.03.01 | Михайло Свистович
Не саме так
Якщо влада не надає багатодітній родині квартиру, то все ж таки, якщо ця родина силоміць викине своїх сусідів-роботяг на вулицю і приєднає їхню квартиру до своєї, щоб розширити житлову площу, навряд чи можна виправдовувати цю багатодітну родину тим, що це влада винна. Чиєсь небажання щось робити не може бути виправданням чиїхось негідних вчинків.2007.02.22 | Раціо
До чого тут Янукович?! Того засранця звуть Фельдман, він із БЮТ
2007.02.22 | TrollSeeker
03.08.06
2007.02.22 | Віктор Уколов
З Фельдманом ми розберемось. А от з Януковичем...
http://www2.maidan.org.ua/n/free/11721382772007.02.22 | Раціо
Так, з Януковичем ви голосуватимете, але не спільно, а одночасно
2007.02.22 | TrollSeeker
03.08.06
2007.02.22 | Раціо
Це що, серійний номер індульгенції для БЮТ на будь-яку фігню?
2007.02.23 | TrollSeeker
Ні, це магічне число для склеротиків.
2007.02.23 | Раціо
Може бути.Склеротики запам'ятали лише число, решту зручно забули
2007.02.22 | Мартинюк
Можна й у статті.
Якщо більш ніде цього немає.2007.02.22 | Віктор Уколов
Та, блін, УП вже другий день телиться
2007.02.22 | Sean
Ми можемо поставити тільки
до появи в іншому місці. Така доля, себто правила.2007.02.22 | Віктор Уколов
То не ставте. Мені обговорення у нашому гадюшнику важливіше
ніж паблісіті на 1 сторінці. Я вже обіцяв УП - вони просто гальмують2007.02.22 | BIO
З 03.08.06. політгадюшник перейменовано на сссерпеньтарий.
2007.02.22 | DADDY
Re: То не ставте. Мені обговорення у нашому гадюшнику важливіше
Як що щось, то відразу й "гадюшнік"? Толерантніше потрібно б, Вікторе, толерантніше. Все ж таки ми тепер союзники по опозиції... Чи це все черговий "кидок несунівських лохів"?2007.02.22 | Віктор Уколов
Не псуй назви. Гадюшник, а не гадюшнІк
А потім тут достатньо окрім БЮТ та НСНУ і регіоналів. А бувають навіть просто люди. Нормальні.Щодо кидків, то хоч ви нас і задовбали своєю дружбою на дві сторони, ми вас любимо. Все ж таки принаймні мовою однією говоримо.
2007.02.22 | DADDY
Re: Не псуй назви. Гадюшник, а не гадюшнІк
От так завжди: з механічної помилки ти робиш висновки про те, що я псую назвуХто кого і чим задовбав за ці роки давай з"ясуємо після того, як янучара піде нафіг з Печерських пагорбів.
2007.02.22 | Горицвіт
про який референдум ідеться?
2007.02.22 | Свiдомий
Про який Ющ казав
Черговий консультативний, який "заглохне" у ВР, як тiльки його результати будуть туди переданi. Одним словом, клоунада триває.2007.02.22 | Віктор Уколов
Два посилання (л)
http://www.pravda.com.ua/news/2007/2/20/54731.htmhttp://www.pravda.com.ua/news/2007/2/20/54736.htm
2007.02.22 | Горицвіт
Ясно. Ніхто нічого не знає
з політиків.А все через те, що думати треба про Україну спочатку, а потім уже про свої повноваження. Якби в когось була конструктивна позитивна програма, то повноваження з'явились би автоматично.