Сьогодні знайома кіоскерка сказала, що
03/01/2007 | Киянка
тепер під питанням буде надходження в газетні кіоски навіть ВВ. Шлях перемоги та Українське слово не дають у продаж вже з нового року (хоча один номер ШП все ж був у січні). Кіоскерка (а це наша людина, влітку брала роздавати нашу Територію правди, патріотка, старша україномовна пані) з обуренням казала, що перекривають кисень всім українським газетам.
Хтось щось про це знає?
І це теж проїдемо?
Хтось щось про це знає?
І це теж проїдемо?
Відповіді
2007.03.01 | BIO
Послідовність - річ майже самоцінна.
http://www.wunderwaffe.narod.ru/HistoryBook/Rise_Fall/Jizn.htmБувальщина-бульварщина.
А як там наклад "ГУ" з текстом про Кабмін в законі - ще не
надійшов масово ?
2007.03.01 | Illia
Дзеркало Тижня сьогодны бачив, Газету по-українськи теж
А інших україномовних газет я і до цього часу зустрічав не дуже часто. Навіть майже ніколи.А перерозподіла на ринку роздрібної торгівлі пресою недавно не було?
2007.03.01 | Pavlo Z.
Володимир Мартинюк знає ситуацію на 100%.
2007.03.01 | alx_1904
Дык рынок - не покупают.
2007.03.01 | OlalaZhm
Re: Дык рынок - не покупают.
Ага, ринок... В кращому випадку - недобросовісна конкуренція (має відреагувати Антимонопольний комітет), в гіршому - спланована урядова політика (має відреагувати СБУ, а накрайняк - Майдани)2007.03.02 | mmykh
яка втрата!
Хіхі...які газети! Я буду плакати. Ридати! Це ж шедеври!
Смішно...
Через таку "пресу" не треба ніякої синьої пропаганди.
2007.03.02 | BIO
Шось це мукало дуже нагадує черговий клон душки карнілава...
2007.03.02 | mmm
Практична картина проблеми
Киiвський "Союздрук" вiдмовився укладати угоди на 2007 рiк з бiльшiстю украiнських газет. Формальна причина - вимога вiдповiдностi газет товарним стандартам. Неформальна - нове-старе керiвництво родом з Луганська в централiзованiй системi розповсюдження преси.За деякими даними командою Медведчука-Кучми ще в 2003 роцi визнано, що обмеження широкого розповсюдження "небажаноi" украiнськоi преси бiльш ефективне та формально законнiше, нiж обмеження ii виходу взагалi та тиск на журналiстiв. В стратегiчному планi вирiшено давити на економiчнi чинники i змагати до укрупнення ринку преси, залишаючи там великi видання, що бiльш контрольованi та лояльнi. В життя програма почала втiлюватись у 2004 а основнi етапи розпочались з 2006 вже самостiйно командою Януковича. Серед методiв: виключення певноi преси з системи роздрiбу "Укрпошти" за межами обласних центрiв шляхом диференцiацii тарифiв доставки, стимуляцiя добровiльноi вiдмови вiд спiвпрацi прямою вказiвкою доводити списання до 50-70%, введення новаторського пiдходу оплати непроданого тиражу, тощо. Мета - зробити економiчно невигiдним розповсюдження через роздрiб тих газет, тиражнiсть яких не дозволяе тримати цiнову планку на рiвнi +50% вiд собiвартостi при збереженнi конкурентноi цiни. В цю нiшу повнiстю попадають непартiйнi та неспонсорськi видання тиражем менше 100 тис.прим що вiдповiдае завданням. При реалiзацii програми виявлено слабкi мiсця - комерцiйнi розповсюджувачi у великих мiстах та передплата. Перша проблема плануеться вирiшуватись у 2007 здорожчанням та ускладненням процедури централiзованоi доставки преси для "не членiв системи" та дрiбних видань. Другу проблему вирiшено поки що глобально не чiпати з огляду на можливий резонанс а також через несуттевiсть для досягнення нових основних стратегiчних цiлей - серед яких, крiм "регiоналiзацii, русифiкацii та пацифiкацii" в тому числi обмеження широкого i швидкого офiцiйного розголосу суспiльно-значимоi iнформацii на всеукраiнському рiвнi в неiнтернет середовищi.
P.S. Бажачим трактувати вищевикладене як реальнi ринковi механiзми прошу враховувати, що централiзованi структури ДП "Преса" та "Укрпошта" е практичними монополiстами ринку доставки та передплати преси а також продажу через сiльськi та районнi вузли звязку та свое дiтище - систему "Союздрукiв".
2007.03.02 | Стась
У Києві монополія на кіоски?
Бо у Дніпрі є й "Слово", й "Шлях", не кажучі вже про "ВВ". Але, перепрошую, якість цих видань вкрай низька.2007.03.02 | Illia
Думаю, проблема в якості видання.
Нормальні українські видання нікуди не зникали. І сподіваюсь не зникнуть2007.03.02 | Мартинюк
Зненацька завимагали штрих код на видання.
В Україні ця процедура дорога і тривала. Всі газети , які не встигли протягом перших тижнів нового року оформити цей штрих-код опинилися поза кіосками.