МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Розводи у Львівських супермаркетах

03/13/2007 | Андрій Дутчак
Мене "розвели" у "Сiльпо" - шукаю свiдкiв!

4-го березня роблю покупки в супермаркеті "Сільпо" - Львів, вул. Городоцька, 179 (навпроти приміського вокзалу);
вивантажую на касі, плачУ, відходжу, учитуюсь в чек і поволі міркую, що пробито товару (і заплачено грошей) на суму, набагато меншу, ніж я розраховувала;
збираюся вже повернутися до каси і запитати: "А шо таке?", як бачу, що до мене йде охоронець;
відводить убік, просить дозволу подивитися вміст візка і порівняти його з чеком;
я намагаюся було пояснювати, що відбулася якась помилка, але він мене не слухає;
підходять ще троє, розсортовують товар: наявне в чеці на стіл, відсутнє - в корзину;
прикидають вартість на око (не пропускаючи через касу) і заявляють, що я зробила розкрадання у розмірі двохсот гривень, а ще вчора, мовляв, ви винесли з магазина банку червоної ікри (?) - її ми теж порахували;
далі говорять, що правила (?) такі: або ви платите штраф (200 грн помножені на 10, тобто 2 000 грн), або ми викликаємо міліцію - вас посадять як мінімум на 3 роки;
я в сльози, шок, погляди мимо тих, що йдуть, ганьба, нічого не тямлю;
дзвоню чоловікові, він теж лякається, говорить, що, звичайно, ніякої міліції, потрібно платити гроші - зараз, мовляв, принесу;
поки він йде, один з охоронців вирішив змилуватися наді мною - платіть не 2 000, а 1 000 грн;
чоловік приходить, я віддаю гроші, ніхто не пише мені розписку, товар не повертають;
добу я в шоці, потім починаю нишпорити по І-нет, з'ясовую, що це звичайна практика працівників супермаркетів - "розводка" лохів на зразок мене;
іду назад в "Сільпо", говорю спершу з адміністратором, потім з начальником охорони - прошу повернути незаконно відібрані 1000 гривень, він дивується - як я можу так недобре поступати, якщо охоронець зробив добру справу - не здав мене міліції, а у нас є відеозаписи - там все видно, як ви крали;
прошу показати мені ці записи - відмова;
приходьте завтра - працюватиме зміна, в якій це трапилося, розбиратимемося, того, хто брав гроші я, мовляв, покараю - треба було викликати наряд, а не жаліти вас;
приходжу 7-го березня - розмова вже йде по іншій дорозі: які гроші? який охоронець? якій такій випадок? нічого не знаю, і охоронці нічого не знають, а ще у нас є папір, де ви розписалися, що до охорони претензій не маєте (прошу показати і його - також відмова), давайте, скаржтеся, ви нічого не доб'етесь, а дійде до суду, так ми зустрічний позов подамо - за наклеп.

Висновок - БУДЬТЕ МАКСИМАЛЬНО УВАЖНІ, роблячи закупи в супермаркетах!

Повністю тут: http://center.lviv.ua/showthread.php?s=bb3b950f0a69af5d0db28da4688d714d&t=2003&page=2

Шо скажуть юристи?

Відповіді

  • 2007.03.13 | Стопудів

    це з вами сталося?

  • 2007.03.13 | Ukrpatriot(patriot)

    Немає жодної постанови чи якогось документу

    який зобов"язував би демонструвати чек. Я взагалі посилаю охорону десь далеко, далеко у таких випадках.
    Взагалі не рекомендую користуватися магазинами "Сільпо" там постійно протерміновані товари, а інколи продають просто гнилі фрукти.
  • 2007.03.13 | Hoja_Nasreddin

    Re: Розводи у Львівських супермаркетах

    Цікаво (в сенсі - печально). Сам позавчора купляв щось у сільпо (на Мазепи), виглядає цей супермаркет більш-менш. Але в основному і переважно купую все в Арсені (значно пристойніший і зручніший за решту супермаркетів - сільпо, вопак чи вам чи навіть його дочка - барвінок) - ніколи про такі фокуси не чув. Зрештою, як можна пронести не через касу товар - мав би "співати"?
    Але можна тільки поспівчувати авторові цього повідомлення.
  • 2007.03.13 | alx_1904

    В Киеве такого нет, советую

    звонить в центральный офис:
    # Центральный офис Fozzy Group
    Украина, 02090, Киев, ул. Калачевская, 13
    # Телефон/факс (044) 496-32-00
    Телефон (044) 496-32-01
    Горячая линия "Сільпо" (предложения, жалобы) 8 800 301 70 70

    www.fozzy.ua

    ИМХО местные решили выполнить план по задержаниям в связи с большим воровством. :(

    Удачи!
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2007.03.13 | saha

      Есть и много. Лично я 2 раза

      возвращал на касу не пробитый товар.(Один раз в Сильпо второй в фуршете)
      А стой стороны меня уже нагло ждали. Я быстро соориентировался потому что за 2 дня до того читал похожую заметку в ЖЖ.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2007.03.13 | alx_1904

        Кстати напомню, что досмотр без милиции они не имеют права

        делать, как и задерживать. посылать.
        Кстати а досмотр без решения суда можно?
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2007.03.13 | saha

          Re: Кстати напомню, что досмотр без милиции они не имеют права

          > делать, как и задерживать. посылать.
          > Кстати а досмотр без решения суда можно?

          Так міліція може провірити ваші речі якщо "надасть докази" що ви підозрюютесь в протиправних діях.
          Охорона магазину може тільки затримати і то не факт,, що це не самоуправство. В охорони точне немає права перевіряти ваші речі.
  • 2007.03.13 | Hoja_Nasreddin

    А взагалі-то все це дивно виглядає (навздогін)

    Відразу зазначу, що те що я далі напишу, не стосується конкретної особи-жертви цього випадку.
    Спробую проаналізувати (суто особисті власні міркування) описаний випадок:
    1.В кожному з таких супермаркетів (сільпо, арсен, вопак, барвінок, вам - такі надибуємо у Львові) каса виглядає більш-менш однаково:
    а)мінітранспортер (широка гумова смуга що пересуває викладений товар)
    б)касир за компом на якому висить програма, яка дає змогу автоматично робити облік купленого товару і співпрацює з приладм для зчитування кодів з товарів
    2.При підході до каси покупець викладає весь товар на транспортер а кошик лишає поза касою
    3.Касир бере кожен товар і його обліковує-опрацьовує на очах покупця, який наочно бачить зчитувані суми і чує звук зчитування
    4.По закінченні цієї процедури покупець розраховується і виходить за межі каси.
    5.Кожен покупець згрубша знає на яку суму він набрав товару (хтось - до копійок, наприклад, пенсіонери, хтось до +-5 грн). Тобто, якщо сума суттєво буде відрізнятися від очікуваної, то покупець прореагує негайно.

    Отже, що і як робить звичайний покупець, який нічого нишком не ховав і не виносив поза касою, і який НЕ ПЕРЕВІРЯЄ свій чек.
    Він ВПЕВНЕНО йде до виходу і ЯКЩО якась біда (охорона) почне перевіряти його чек і зясується, що щось там не так, то покупець ОЧЕВИДНО почне обурюватись, ЗВЕРНЕТЬСЯ до касира (хто винен як не той хто робив облік). Бо покупець НЕ РОБИВ нічого протизаконного і нелогічного. Більше того, якщо це не випадкова помилка касира, то він (касир) мав би непомітно знищити певні записи в компютері щодо цієї покупки, які не так вже й складно уздріти покупцеві. Зрештою, Якщо товар не "співає", то як в принципі обгрунтувати що він куплений в цьому магазині? Не може в такій ситуації покупець чогось боятися (міліції тюрми тощо) Отже, бандюки тут дістануть голу дупу.
    Але річ у тому, що вони у такій ситуації і не опиняться, ьо очевидно то не ТА ситуація.
    Розглянемо інакшу ситуацію. Знову маємо звичайного покупця, НЕ ЗЛОДІЯ, який під час проходження каси зауважив, що з нього взяли ЗНАЧНО меншу суму, аніж він на неї очікував. Як діє такий покупець. Він або перевіряє чек, поки складає товари до пакету, або перевіряє чек непоодалік від каси. І коли він помічає НЕузгодженість (якої він і сподівався), то він звертається до касира і справу очевидно владнають. Знову НЕ наша ситуація.
    Нарешті, маємо покупця, повторюю, НЕ злодія, але який відчув, що з нього взяли ЗНАЧНО менше за сподівану суму. Цей покупець, очевидно, діятиме так: або ВЗАГАЛІ не превірятиме чеку (натішиться зі свого щастя в хаті), або перевірятиме чек не біля самої каси, а значно далі, на пристойній віддалі, і коли побачить, що так воно і є, він у великих плюсах, то напевне міркуватиме в такий спосіб - "на біса мені повідомляти про це касирові. тії багатії - власники і так не збідніють", і радісно рушить до виходу. І от тоді, "штатні психоаналітики", які його бідолашного "пасуть", дають знак охороні. що то їхній клієнт. І починається колотнеча, яку описано в повідомленні, і в цьому випадку справді моральне становище (позиція) покупця не є найкращим.

    Отакі мої міркування. Оскільки я до роботи в супермаркеті не маю жодного стосунку, то ся не здивую, що в них в арсеналі є ціле гроно значно тонших методів збільшення своєї "каси".
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2007.03.13 | saha

      Величезна дирка в міркуваннях

      > Нарешті, маємо покупця, повторюю, НЕ злодія, але який відчув, що з нього взяли ЗНАЧНО менше за сподівану суму. Цей покупець, очевидно, діятиме так: або ВЗАГАЛІ не превірятиме чеку (натішиться зі свого щастя в хаті), або перевірятиме чек не біля самої каси, а значно далі, на пристойній віддалі, і коли побачить, що так воно і є,

      До нього вже 3чі підійдуть і попросять показати кошик.
      Томущо вони як правило підходять як тільки ти вийдеш за рамку.
      А зарамку кожен покупець намагається вийти як найскоріше томущо в спину вже дихає інший. Такщо перевірити чек в спокійній обстановці, щоб тебе не штовхали в спину ти можеш тільки не ближче чим за метрів 5 від, рамки. А тм повір мені тебе вже перевірять.
      Якщо міцні нерви треба вимагати міліцію і адвоката і говорити, що ти подаси зустрічний позов, тому що ти запізнюєшся на важливу зустріч, а вони із=за тупого свого касира тебе тут затримують. І будуть компенсуватити тобі втрачену вигоді від позову. Або нести іншу маячню, але не погоджуватися залаготи все на місці, а тільки через суд. Ловить тих хто за тобою стояв в черзі просити іх бути свідками того, що все ти виклав на доріжку і з доріжки все назад поклав до кошика чи пакету.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2007.03.13 | Hoja_Nasreddin

        І де ж тая діра? :)

        1.Ми говоримо про супермаркет, чи про радянський гастроном, один на цілий район?
        2.Як вони можуть перевірити Вас тричі!!! як Ви ще товар не поскладали до пакету? Товар, який щойно скинула касир до того заглибленн-ями, звідки Ви його перекладаєте до пакету?
        3.Як Вас може хтось штовхати у спину (чи дихати у потилицю), коли Ви вже поза касою (але біля касира) вдумливо не поспішаючи зосереджено складаєте продукти і пильнуєте аби чого не забути, а Ваш безпосередній наступник стоїть безпосередньо біля касового апарата-компа-касира, і цей касир його обслуговує? Він фізично не може Вас штовхати, бо він "у процесі обробки"?

        Щось Ви тут явно не те розповідаєте.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2007.03.13 | saha

          Re: І де ж тая діра? :)

          Hoja_Nasreddin пише:
          > 1.Ми говоримо про супермаркет, чи про радянський гастроном, один на цілий район?
          Про супермаркет приїдте до Києва та сходіть до супермаркета, черга в 5 осіб вам буде за радість. Менше прост оне буває проте бувають на багато більші

          > 2.Як вони можуть перевірити Вас тричі!!! як Ви ще товар не поскладали до пакету? Товар, який щойно скинула касир до того заглибленн-ями, звідки Ви його перекладаєте до пакету?

          Так перекладаю до пакету або назад в корзину, тільки те заглиблення знаходиться перед рамкою. І ти вже за рамку вийдеш з пакетом. а за рамкою тебе вже чекатимуть :) А рамка стоїть на самаому краю заглиблення і до нього 1 метр і якщо не вийти в рамку то ти заважатимеш проходу людей.


          > 3.Як Вас може хтось штовхати у спину (чи дихати у потилицю), коли Ви вже поза касою
          Так а касир цим часом сканує чужий товар і кидає до твого :))))
          і ще дивись щоб не забрати його а наступний покупець такаож дивиться щоб ти не поклав :)

          (але біля касира) вдумливо не поспішаючи зосереджено складаєте продукти і пильнуєте аби чого не забути,
          а Ваш безпосередній наступник стоїть безпосередньо біля касового апарата-компа-касира, і цей касир його обслуговує? Він фізично не може Вас штовхати, бо він "у процесі обробки"?
          А от і ні в нього просто одна пляшка коньяку і він вже давно хоче пройти але ви заважаєто томущо набрали аж на 3 пакети.
          >
          > Щось Ви тут явно не те розповідаєте.

          Може у вас у Львові і спокініше життя, а тут(Київ) доводиться швидко крутитися, а думаєш про те скільки заплатив вже десь біля виходу з супермаркету.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2007.03.13 | Hoja_Nasreddin

            То най Черновецький перейменує Київ на Вавілон :)

            Є години, коли шикуються черги, але маю під боком Арсен, ніхто мене у спину жодного разу не штовхав, заглиблення на продукти мають таку дошку-перетинку, отже НЕ можу я взяти чужий товар, коли він ще в обробці а я свій вже пакую. Більше того, в околі, наприклад, вулиці Гетьмана Мазепи маємо аж 5 супермаркетів, тобто навіть нема такого, аби всі люди пхалися до одної контори. І жодного разу не бачив і не чув конфліктів між охороною та покупцями. Я звичайно не мешкаю у супермаркеті, але раз на день відвідую обов'язково.
            Але їй-бо, не уявляю собі, щоб мене хтось у такий дебілуватий спосіб міг налякати не кажучи вже про примусити платити 2000грн (чи й гривню). Але всякі трафунки бувають, і напевне той випадок таки стався, але поведінка покупця трохи неприродня (як на мою думку).
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2007.03.13 | saha

              Re: То най Черновецький перейменує Київ на Вавілон :)

              Да просто перелякалася дівчина.
              Прост оє такі люди.

              Я наприклад навіть поки не подивлюся посвідченя(можу секунд 40 вивчати дивитись на печатку на дати прийому, звільнення один раз для понту навіть виписав номер посвідчення контролера, ддоречі він тоді так швидко відійшов від мене, що навіть забув подивитися на мого квитка :) ) ні з міліцією ні з контролерами, ні тим більш з охороною не розмовляю.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2007.03.13 | Hoja_Nasreddin

                Не всі пройшли Шао-Лінь, як ото Ви :)

    • 2007.03.13 | 123

      Мені теж проблема видається надуманою

      Я в магазин ходжу за товарами, а не задля контролю робити касира. Моя справа - викласти всі товари з корзини, і на цій стадії вони нехай контролюють, щоб я весь товар виклав. Все, на цьому моя "компетенція" завершилась. Якщо не всі мої товари проведені через касу - нехай розбираються зі своїм касиром, це його службовий обов*язок просканувати кожний товар, що лежить на ленті, а не мій.

      Мені важко уявити, як можна налякати чимось людину, яка чесно виклала весь товар на транспортну стрічку, заплатила гроші відповідно до просканового касиром і йде додому з товаром. Якщо написане є правдою (а не, наприклад, чорним піаром конкурентів проти Сільпо), то НМД в таких випадках варто таку ситуацію сприймати як анекдотичну, негайно вимагати виклику адміністратора, негайно просити книгу скарг, розмовляти з ними відповідним тоном, а у випадку наполягання адміністратора на вимогах про "крадіжку" (що я взагалі уявляю собі дуууже погано) - вимагати виклику міліції та одночасно телефонувати до комітету захисту прав споживачів та просити їх приїхати (їхній телефон, якщо не помиляюсь, має бути у куточку покупця). Ризику нема ніякого - камерою ж було відзнято, як викладалися на траспортер всі товари.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2007.03.13 | Hoja_Nasreddin

        Власне :)

      • 2007.03.13 | saha

        Re: Мені теж проблема видається надуманою

        Це правда.

        Все так, це ми з вами такі просунуті. Я знаю багатьох людей в яких слово міліція викликає жах і повністю відключаються мізки :(.
        Просто залякані системою люди.

        На таких це й розраховано.
        зазвичай це підлітки.
    • 2007.03.14 | stefan

      У нас в Одесі такого "чуда" я не чув.

      У нас в Одесі такого "чуда" я не чув.
      Моя сім"я, за звичай, "отоварюється" в оптовому-магазині складі "Ідеал",
      на вул.Бугайовській.
      У еас є фірмова скидочна картка(її видають будь-якій юр-особі та фізособі СПД), яка дає нам право купляти все по оптовим цінам.
      Стандартна каса з трансортером.Упаковщик-помічник касира, як правило відсутній, ми допомагаємо вцьому тоді самі.
      На виході є крнтролер, який провіряє весь товар і відмічає в чеку олівцем.Якщось лишнє - доплачуй, або залишай.Якщо лишнє пробито(інколи буває-контролер також про це Вам скаже).
      ***
      Мені дуже дивно, що це у Львові - місті "західної європейської культури"
      таке практикується.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2007.03.14 | Свiдомий

        Re: У нас в Одесі такого "чуда" я не чув.

        stefan пише:
        > Мені дуже дивно, що це у Львові - місті "західної європейської культури"
        > таке практикується.
        На жаль, в мiстi "захiдної європейської культури", окрiм власне культури, є також дуже багато бидла.
  • 2007.03.13 | sama

    Львів-село маленьке, але про ТАКЕ ще не чула(-)



Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".