На Укрзалізниці вже повний Донбас. Без права вибору
03/28/2007 | Майдан-ІНФОРМ
Схоже, що Укрзалізиця активно повертається до традицій кучмівським часів, які коротко можна назвати «бєспрєдєл».
Після того, як наприкінці минулого року були відбиті спроби запровадити в потягах примусове годування пасажирів за їх рахунок, нинішнє керівництво пішло іншим шляхом, запровадивши обов’язкову оплату разом з квитком вартості постільної білизни. Незалежно від того, скільки Ви в дорозі, годину чи добу, ви мали оплачувати вартість білизни. Мета наче як благородна – позбавити провідників можливості перепродавати білизну, але за нею небагато хто побачить збільшення особистих прибутків власників підприємств, які постачають білизну у вагони поїздів. Багатії непогано нагріли руки в лютому місяці напередодні березневих тривалих вихідних, подібно до того, як під час Новорічних свят була незаконно підвищена вартість на 10%, а після їх закінчення та зниження ціни зі знанням справи оголосили, що «Згідно зі статтею 58 Конституції України закон не має зворотної сили, тому зміни вартості квитка на проїзд з 09.01.2007 не є підґрунтям для перегляду договору перевезення пасажирів укладеного та підтвердженого придбаними квитками до вищезгаданої дати». З 1 березня було введене «добровільне» придбання пасажирами білизни, але в такій «добровільності» є свої «нюанси», які ніхто не виносить нагору.
Під час спілкування з провідниками одного з потягів, який прямував через Донбас вже після 1-го березня, вони повідомили, що по Донецькій області пасажири сідали в потяг з квитками з примусово оплаченою білизною, навіть якщо вони їхали 1-2 години. Під час же спілкування з касиром однієї з кас Одеської залізниці (просила не називати не те що прізивще, а навіть станцію, де вона працює) виявилося, що дійсно, до касирів наведена офіційна інформація про «добровільність». Але при цьому з них же «знімають стружку» за низьку оплату білизни в касі, мовляв, вони недостатньо добре роз’яснюють пасажирам про переваги її придбання в касі. Наслідком цього, як і в 2004 році з придбанням страхових полісів, є те, що в касира, який недостатньо ефективно обдирає пасажирів, знімають премії та доплати.
Втім, якщо Вам все-таки примусово продали квиток з непотрібною Вам білизною, то і тут у Вас шанси на повернення зідраних коштів віднедавна стали не надто високі. Перш за все варто зробити відмітку в начальника поїзда, що «пасажир від користування білизною відмовився». Саме це і зробив автор цих рядків, запланувавши звернутися в запроваджену ще за часів Кирпи Інспекцію з якості осблуговування пасажирів. На центральному залізничному вокзалі м.Києва 15 березня повідомили, що вони з радістю б допомогли, але з 16 березня Інспекція припиняє своє існування, а за потреби можете звертатися в претензійний відділ Укрзалізниці, розташований на пристойній відстані від вокзалу.
Можна ще пригадати Укрзалізниці безпідставне завищення ціни квитків шляхом присвоєння популярним потягам класу "фірмового" (звичайно ж, з метою покращення!), зміну без жодних роз"яснень розкладу більш дешевого та зручного потягу таким чином, щоб пасажири користувалися більш дорогим, або взагалі безпрецендентну заборону на продаж квитків в нічний час, навіть при тому, що квиток іменний з порушенням конституційного права на свободу пересування...
Коло замикається. Пасажирів під соусом "завжди приємна подорож" постійно позбавляють права вибору. На Укрзалізниці повний Донбас.
В.Хаврусь
Після того, як наприкінці минулого року були відбиті спроби запровадити в потягах примусове годування пасажирів за їх рахунок, нинішнє керівництво пішло іншим шляхом, запровадивши обов’язкову оплату разом з квитком вартості постільної білизни. Незалежно від того, скільки Ви в дорозі, годину чи добу, ви мали оплачувати вартість білизни. Мета наче як благородна – позбавити провідників можливості перепродавати білизну, але за нею небагато хто побачить збільшення особистих прибутків власників підприємств, які постачають білизну у вагони поїздів. Багатії непогано нагріли руки в лютому місяці напередодні березневих тривалих вихідних, подібно до того, як під час Новорічних свят була незаконно підвищена вартість на 10%, а після їх закінчення та зниження ціни зі знанням справи оголосили, що «Згідно зі статтею 58 Конституції України закон не має зворотної сили, тому зміни вартості квитка на проїзд з 09.01.2007 не є підґрунтям для перегляду договору перевезення пасажирів укладеного та підтвердженого придбаними квитками до вищезгаданої дати». З 1 березня було введене «добровільне» придбання пасажирами білизни, але в такій «добровільності» є свої «нюанси», які ніхто не виносить нагору.
Під час спілкування з провідниками одного з потягів, який прямував через Донбас вже після 1-го березня, вони повідомили, що по Донецькій області пасажири сідали в потяг з квитками з примусово оплаченою білизною, навіть якщо вони їхали 1-2 години. Під час же спілкування з касиром однієї з кас Одеської залізниці (просила не називати не те що прізивще, а навіть станцію, де вона працює) виявилося, що дійсно, до касирів наведена офіційна інформація про «добровільність». Але при цьому з них же «знімають стружку» за низьку оплату білизни в касі, мовляв, вони недостатньо добре роз’яснюють пасажирам про переваги її придбання в касі. Наслідком цього, як і в 2004 році з придбанням страхових полісів, є те, що в касира, який недостатньо ефективно обдирає пасажирів, знімають премії та доплати.
Втім, якщо Вам все-таки примусово продали квиток з непотрібною Вам білизною, то і тут у Вас шанси на повернення зідраних коштів віднедавна стали не надто високі. Перш за все варто зробити відмітку в начальника поїзда, що «пасажир від користування білизною відмовився». Саме це і зробив автор цих рядків, запланувавши звернутися в запроваджену ще за часів Кирпи Інспекцію з якості осблуговування пасажирів. На центральному залізничному вокзалі м.Києва 15 березня повідомили, що вони з радістю б допомогли, але з 16 березня Інспекція припиняє своє існування, а за потреби можете звертатися в претензійний відділ Укрзалізниці, розташований на пристойній відстані від вокзалу.
Можна ще пригадати Укрзалізниці безпідставне завищення ціни квитків шляхом присвоєння популярним потягам класу "фірмового" (звичайно ж, з метою покращення!), зміну без жодних роз"яснень розкладу більш дешевого та зручного потягу таким чином, щоб пасажири користувалися більш дорогим, або взагалі безпрецендентну заборону на продаж квитків в нічний час, навіть при тому, що квиток іменний з порушенням конституційного права на свободу пересування...
Коло замикається. Пасажирів під соусом "завжди приємна подорож" постійно позбавляють права вибору. На Укрзалізниці повний Донбас.
В.Хаврусь
Відповіді
2007.03.29 | oxi
Re: На Укрзалізниці вже повний Донбас. Без права вибору
Поїзд №76 чернівці-перемишель - не просто швидкий, а міжнародний. Вагони у ньому найбільше нагадують стайню: відсутні багажні полиці, деревяні жорсткі лави для сидіння, обдерта внутрішня обшивка, замість вішаків зі стін стирчать звичайні цвяхи-сотки, а зі стелі вільно звисає проводка. Ця краса їде демонструвати полякам наше покращення життя вже сьогодні...