Возможный ход с предстоящими выборами.
04/06/2007 | Дядя Вова
Я никак не мог понять: на что рассчитывает Юля с выборами 27-го мая? Что регионалы дрогнут, пойдут на выборы, но поздно, и проиграют? А если не дрогнут? Но даже в первом варианте слово «поздно» уже достаточный аргумент для непризнания объективности волеизъявления граждан Украины.
Зато есть один забавный полулегитимный вариант без участия коалициантов. Скорее художественный, чем документальный, но даже чуть-чуть реальный.
Итак, коалиция выборы саботирует, но Витренко участвует. Юго-восток «на всякий случай» является на избирательные участки и голосует. За Витренко, больше не за кого. Явка избирателей где-то 80%, наблюдатели признают выборы демократичными, мы просыпаемся в очередной альтернативной Украине.
Есть ещё более изощрённые варианты. Например, кучу голосов восточной интеллигенции набирают разные «Вiче», а то и спецпроекты оранжевых, закамуфлированные под новые русскоязычные блоки. Но… Но всё это, боюсь, кроме нереальности сроков и излишне свободного потока воображения, перекроется гораздо проще. В некоторых округах выборы элементарно не начнутся.
Зато есть один забавный полулегитимный вариант без участия коалициантов. Скорее художественный, чем документальный, но даже чуть-чуть реальный.
Итак, коалиция выборы саботирует, но Витренко участвует. Юго-восток «на всякий случай» является на избирательные участки и голосует. За Витренко, больше не за кого. Явка избирателей где-то 80%, наблюдатели признают выборы демократичными, мы просыпаемся в очередной альтернативной Украине.
Есть ещё более изощрённые варианты. Например, кучу голосов восточной интеллигенции набирают разные «Вiче», а то и спецпроекты оранжевых, закамуфлированные под новые русскоязычные блоки. Но… Но всё это, боюсь, кроме нереальности сроков и излишне свободного потока воображения, перекроется гораздо проще. В некоторых округах выборы элементарно не начнутся.
Відповіді
2007.04.06 | Moro
Вова, Вітрєнко - "переходящій пріз"...
Развє ви етого ісчо нє понялі?2007.04.06 | saha
А может и нет
Например В+В договорились что ПР списки подают 17 их в комисии окружніе тоже включают так как там можно сделать резевніе места подних.А не дрогнуть Комунисты и СПУ будуть думать что ПР на выборы не идет.
Вот я по ржу тогда.
Но какой кайф комунистов не будет в парламенте.
2007.04.06 | BIO
У пропасти поржешь - снова ширяться охота ?
2007.04.06 | stesin
Предстоящие выборы... Президента.
Это был отдельный пост, но его почему-то модераторы грохнули. Наверное, не вписывается в их плоскую одноклеточную картину мира...А информация реально ОЧЕНЬ ИНТЕРЕСНАЯ
Указ Президента України щодо розпуску Верховної Ради України V скликання є
неконституційним і з ряду причин не може бути виконаним, - юристи (Прес-служба)
Указ Президента України щодо розпуску Верховної Ради України V скликання є
неконституційним і з ряду причин не може бути виконаним.
Такої думки дотримується більшість провідних українських юристів, котрі разом з Головою
Верховної Ради України Олександром Морозом у четвер, 5 квітня, взяли участь у круглому
столі, присвяченому пошуку шляхів виходу з конфліктної ситуації, що виникла у зв‘язку з
виданням Главою держави Указу про розпуск Верховної Ради України.
Зокрема, відкриваючи засідання круглого столу, директор Інституту законодавства Верховної
Ради України Олександр Копиленко назвав аргументи, використані Президентом України
Віктором Ющенком, «абсолютно надуманими» та засудив неправові дії державних службовців
високого рангу, які поспішно підтримали Указ Віктора Ющенка, нагадавши їм, що «кожен
державний службовець має поводитися у рамках Конституції України».
О.Мороз наголосив на порушенні Президентом вимог Конституції при підписанні ним Указу про
розпуск Верховної Ради України, оскільки він мав керуватися виключно положеннями ст. 90
Основного закону, де виписано підстави для розпуску вищого законодавчого органу, і ніякими
іншими.
Він зазначив, що, якщо керуватися положеннями законодавства, то від часу видання
зазначеного Указу правом бути зареєстрованими у Центральній виборчій комісії на дострокові
вибори могли скористатися «лише дві політичні сили, які зарані знали про Указ». Водночас
«фізично не могли» зареєструватися інші політичні сили, оскільки після видання
президентського Указу ЦВК ще не збиралася на своє засідання.
Крім цього О.Мороз заперечив звинувачення, що нібито рішення парламенту від 2.04.2007 р. є
нелегітимними, оскільки, сказав він, у цей час Указ В.Ющенка «міг бути в наборі ще до
видання Указу». Тобто, Указ, зазначив О.Мороз, вступив у силу 3.04.2007 р., коли його було
вже опубліковано.
Колишній народний депутат Олександр Задорожний вбачає «реальні шляхи виходу з кризи: або
виконувати неконституційний Указ, або дочекатися і виконати рішення Конституційного Суду
України, або дочекатися, коли Президент свій Указ відкличе».
Думку О.Задорожного щодо неконституційності Указу Президента про розпуск парламенту
підтримали і інші правники, зокрема колишній заступник Голови Верховної Ради України,
народний депутат двох скликань Віктор Мусіяка. Він, зокрема, підтримав О.Мороза щодо
необхідності керуватися у питанні щодо розпуску парламенту виключно ст. 90 Конституції
України.
В.Мусіяка наголосив, що «пікова ситуація, вимагає конкретних дій» і сказав, що
дотримується думки, що Конституційний Суд України має ухвалити рішення про
конституційність Указу Президента не більш як за три місяці. На підтвердження свого
переконання він навів той факт, що більшість політичних сил від сьогодні має на подання
виборчих списків та виборчу агітацію 54 дні, що суперечить чинному законодавству.
«Як превентивний захід», В.Мусіяка бачить призупинення дії Указу Президента України про
розпуск Верховної Ради України до отримання висновків Конституційного Суду України.
Серед шляхів виходу із ситуації, що виникла у зв‘язку з прийняттям Указу, В.Мусіяка
назвав, зокрема:
- Сісти за стіл переговорів, відмінивши раніше вчинені дії;
- Створити конституційну комісію, котра має внести відповідні зміни до Основного закону;
- До травня ц.р. змінити закон про вибори, передбачивши у ньому Перехідні положення:
а) провести у грудні вибори до органів місцевого самоврядування;
б) провести у березні вибори до парламенту;
в) у червні провести вибори Президента України.
Колишній народний депутат Інна Богословська назвала нинішню кризову ситуацію навколо Указу
Президента «результатом того, що ми мовчали два роки», звинувативши Главу держави у
численних порушеннях Конституції та перевищенні своїх повноважень.
Вона запропонувала створити Лігу захисту демократії і Конституції, зачитавши відповідне
звернення. На думку І.Богословської, треба «змусити Президента сісти за стіл переговорів і
відмовитися від силового варіанту розвитку подій».
Колишній Голова ЦВК Михайло Рябець також назвав зазначений Указ «абсолютно
неконституційним», наголосивши, що «будь-які дії можуть чинитися лише після висновку
Конституційного Суду». При цьому він наголосив, що, керуючись чинним Законом про вибори,
позачергові вибори провести неможливо «навіть за наявності гіпотетичного висновку
Конституційного Суду».
На завершення колишній народний депутат України Віталій Журавський запропонував
підготувати звернення фахових юристів до громадськості, доручивши цю роботу Інституту
законодавства Верховної Ради України.
Учасники круглого столу підтримали цю пропозицію. При цьому політолог Андрій Єрмолаєв
уточнив, що звернення має містити громадську експертизу відповідних рішень Президента і
Верховної Ради України.
http://portal.rada.gov.ua/control/uk/publish/article/news_left?art_id=91075&cat_id=37486
2007.04.06 | Moro
У! А ось ми тутечки за квадратним столом...
... порадились і вирішили, шо нада вам срочно погоджуватися на перевибори ВР.Прочому, зауважу, що нас квадратний стіл ні чим не хуже вашого круглого, а навіть краще - ДУШЕВНЄЄ!
2007.04.06 | QuasiGiraffe
Re: Возможный ход с предстоящими выборами.
Дядя Вова пише:> Я никак не мог понять: на что рассчитывает Юля с выборами 27-го мая? Что регионалы дрогнут, пойдут на выборы, но поздно, и проиграют? А если не дрогнут? Но даже в первом варианте слово «поздно» уже достаточный аргумент для непризнания объективности волеизъявления граждан Украины.
>
Да я не думаю, что задача ставится именно так. Пусть даже ПР опять наберет большинство. Но.
Во-первых, она (ПР) и будет рассчитывать только на своих. Продажные чужие пойдут по спискам ПР - отрабатывать бабло.
Во-вторых, нужен прецедент. Как в 2004-м показали, что нельзя так просто махлевать результатами выборов (путем корректировочки волеизъявления избирателей), так и в 2007 нужно показать, что нельзя махлевать (путем корректировки результатов волеизъявления).