Ханна Северінсен про ситуацію в Україні. Пряма мова.
04/11/2007 | Майдан-ІНФОРМ
Майдан-Інформ отримав сьогодні телефоном коментар пані Северенсен щодо ситуації в Україні. Співдоповідач Моніторингового комітету ПАРЄ відразу ж наголосила, що вона вважає абсолютно неприпустимим для себе коментувати юридичний статус Указу Президента про розпуск Верховної Ради, і дистанціювалася від усіх учасників конфлікту.
"Я глибоко занепокоєна ситуацією в Україні і сподіваюсь, що вдасться знайти конструктивне рішення найближчим часом", – сказала пані Северенсен - "У будь-якому випадку, я лишаюсь об’єктивною і не підтримую жодну сторону конфлікту".
"Тому я відмовилася підписати заяву, яку мені недавно пропонував підписати пан Шибко, представник Соціалістичної партії України. Крім того, лунають заяви деяких українських політиків про те, що начебто я дотримуюсь думки про неконституційність Указу Президента та вважаю, що, якщо Конституційний Суд прийме таке рішення, то Президент має піти у відставку. Я такого не говорила" – повідомила пані Северенсен кореспонденту Майдан-Інформу телефоном.
Пізніше пані Северинсен надіслала нам свою коротку заяву з цього приводу, текст якої наводимо нижче:
"У зв’язку із загостренням політичної кризи в Україні українські політики намагаються знайти підтримку тієї позиції, яку вони займають у конфлікті. Я відзначила, що моє ім’я використовується певними українськими ЗМІ, які цитують мене таким чином, як начебто я підтримую якусь одну сторону цієї суперечки.
Я хочу наголосити, що я намагаюся лишатись нейтральною, оскільки ситуація не є однозначною. Місією Моніторингового комітету ПАРЄ є пересвідчуватися, що Україна, як країна-член Ради Європи, дотримується своїх зобов’язань перед цією організацією. Було б оптимальним, якби Україна розв’язала цю проблему самостійно, але якщо допомога Ради Європи виявиться затребуваною, ми готові виступити як посередники і допомогти знайти рішення.
Я окремо підкреслюю, що я ніколи не давала коментарів щодо того, чи відповідає Конституції України Указ Президента про розпуск Верховної Ради. Зробити висновок з цього приводу дуже непросто. До того ж, у цьому конфлікті є як правові, так і моральні аспекти.
Я хотіла б сподіватися, що ЗМІ відображатимуть власне мою позицію перед тим, як оприлюднювати заяви політиків, які кажуть, що посилаються на мої слова"
"Я глибоко занепокоєна ситуацією в Україні і сподіваюсь, що вдасться знайти конструктивне рішення найближчим часом", – сказала пані Северенсен - "У будь-якому випадку, я лишаюсь об’єктивною і не підтримую жодну сторону конфлікту".
"Тому я відмовилася підписати заяву, яку мені недавно пропонував підписати пан Шибко, представник Соціалістичної партії України. Крім того, лунають заяви деяких українських політиків про те, що начебто я дотримуюсь думки про неконституційність Указу Президента та вважаю, що, якщо Конституційний Суд прийме таке рішення, то Президент має піти у відставку. Я такого не говорила" – повідомила пані Северенсен кореспонденту Майдан-Інформу телефоном.
Пізніше пані Северинсен надіслала нам свою коротку заяву з цього приводу, текст якої наводимо нижче:
"У зв’язку із загостренням політичної кризи в Україні українські політики намагаються знайти підтримку тієї позиції, яку вони займають у конфлікті. Я відзначила, що моє ім’я використовується певними українськими ЗМІ, які цитують мене таким чином, як начебто я підтримую якусь одну сторону цієї суперечки.
Я хочу наголосити, що я намагаюся лишатись нейтральною, оскільки ситуація не є однозначною. Місією Моніторингового комітету ПАРЄ є пересвідчуватися, що Україна, як країна-член Ради Європи, дотримується своїх зобов’язань перед цією організацією. Було б оптимальним, якби Україна розв’язала цю проблему самостійно, але якщо допомога Ради Європи виявиться затребуваною, ми готові виступити як посередники і допомогти знайти рішення.
Я окремо підкреслюю, що я ніколи не давала коментарів щодо того, чи відповідає Конституції України Указ Президента про розпуск Верховної Ради. Зробити висновок з цього приводу дуже непросто. До того ж, у цьому конфлікті є як правові, так і моральні аспекти.
Я хотіла б сподіватися, що ЗМІ відображатимуть власне мою позицію перед тим, як оприлюднювати заяви політиків, які кажуть, що посилаються на мої слова"
Відповіді
2007.04.11 | Tatarchuk
янучари самі винні: викликали джинна з пляшки
Перефразучи Корчинського - якщо довго вглядуватися в Європейський вулик, то рано чи піздно єврокомісари почнуть уважно дивитися на тебе.Завтра приїжджає віце-президент ЄК Марєк Сівець, матиме зустріч із українськими ЗМІ та, перепрошую, політиками.
От цикаво було б почути коментаря голубих - як та чому вони брехали всю страстну пятницю, суботу та Великдень. Ще й понеділок захватили за звичкою.
Наші ЗМІ або свідомо або з жаги бути першими вже геть забули що таке перевірка інформації з різних джерел.
Три дні поспіль 5 канал віщав що Вольвенд та Сіверінсен "відправляють Ющенка у відставку", чотири дні це теревенів Інтернет, і навіть знаний на ВФ ВВКорнілов лише трохи порозовішав, коли його прямо запитали - чи читав він особисто правдивий заклик Ренати Сіверінсен (це така європейська дама, давня родичка Анни Ахметової)
2007.04.11 | Адвокат ...
Та йой! Нічого вони не випустили.
Все значно простіше. "В паривє падабастрастія" ЗМІ-шна обслуга фекалі-ціянтів "пустіла пєтуха". А самі фекалі-ціянти так зраділи тому, що почули, що почали почуте повторювати.Все відбуло сь як в тому анекдоті про Брєжнєва:
-- Лєонід Ільіч, Хрістос воскрес!
-- Да-да, знаю, мнє уже доложилі...
2007.04.11 | Свiдомий
Ригiанали вкотре обiсралися на iнформацiйному полi.
2007.04.11 | Pavlo_M
Не треба казати, що "ригіонали" програли...
Вони провели вдалу операцію в інформаційній війні. Ця "качка" набула розголосу. А тепер, вони будуть маленьким шрифтом (таким, щоб ніхто без мікроскопу не міг прочитати) писати вибачення та спростування. Так що свою справу вони зробили. А те, що це спростування надрукував "Майдан", УП або ще деякі, можливо, газети, погоди не робить, тому їх дуже мало людей читає. Тому "ригіональна" брехня забила мізки значно більшій частині людей, ніж їх промила правда, озвучена сайтом "Майдан". В тому і є наша трагедія, що весь інформаційний простір заповнений брехнею.До речі вони постійно проводять інформаційні диверсії проти своїх противників, перекручують факти, підтасовують їх і так далі. Вже пора говорити людям наступне, що вони брешуть на кожному кроці, і наводити факти. Хоча це також часом мало допомагає.
2007.04.11 | один_козак
Точно! Хтось має заперечувати регіонську брехню КРУПНИМ шрифтом.
Так, щоб калюжа, в яку вони ("Ригіони") потрапляють, виявлялася достатньо глибокою та достатньо мулистою.2007.04.11 | Tatarchuk
Мороз продовжує брехати напропалу
Пресс-служба Мороза истолковала слова вице-президента Европарламента как осуждение ЮщенкоПрезидент Украины Виктор Ющенко вышел за пределы конституционного поля. Об этом сегодня во время встречи с председателем Верховной рады (ВР) Александром Морозом сказал вице-президент Европарламента (ЕП) Марек Сивец, проинформировала по завершении встречи пресс-секретарь спикера ВР Виктория Шведова.
«Президент вышел за пределы конституционного поля, пытаясь прекратить деятельность ВР, в нарушение всех принципов парламентаризма и деления власти», - сказал М. Сивец.
Вице-президент ЕП сообщил А.Морозу, что прибыл в Украину с частным визитом, но накануне встречался с президентом Европарламента. М. Сивец также отметил, что в Европе внимательно следят за ситуацией в Украине. «Мы не можем вмешиваться в ситуацию, но считаем ее серьезной», - отметил М. Сивец. Он высказался против любого внешнего вмешательства во внутренние дела Украины.
Вице-президент ЕП отметил, что о результатах визита в Украину и встречи с руководством государства, он будет информировать президента Европарламента.
От «Обкома»: Все весело звучит в устах пресс-служб. Но почему-то кажется, что все произойдет как с пресс-службой Партии регионов, откровенно перевравшей слова Ренаты Вольвенд. А сам Сивец будет потрясен, когда он узнает, что наговорил на встрече с Морозом.
РБК-Украина
11 апреля 2007. 11:20
http://www.obkom.net.ua/news/2007-04-11/1120.shtml
2007.04.12 | Юрій Шеляженко
Пані Северинсен вважає, що у нас є справжні ЗМІ,
а не фабрики агітпропу?Як і у випадку з пані Волвенд, звернімо увагу на те, що спростовується можлива наша думка про її заангажованість, а не конкретні цитати з коментарів пані Северинсен.
От не треба було буквально відповідати кілєрам найманим, що називають себе журналістами, на конкретні правильно підібрані питання з точки зору простого здорового глузду
Майдан-ІНФОРМ пише:
> моє ім’я використовується певними українськими ЗМІ, які цитують мене таким чином, як начебто я підтримую якусь одну сторону цієї суперечки. Я хочу наголосити, що я намагаюся лишатись нейтральною, оскільки ситуація не є однозначною.
2007.04.12 | 123
Юрію, вчить букви якнайшвидше!
Прочитайте повільно повідомлення, яке вона коментує, прочитайте повільно її заяву, і Ви зрозумієте - чи вона щось спростовує, чи ні.