Список Луценка?
04/13/2007 | media
Інформація на "Обозревателі", але судячи з усього, доволі правдоподібно:
http://obozrevatel.com/news/2007/4/13/165734.htm
13 квітня, у п’ятницю на з’їзді «Вперед, Україно!» делегати проголосували за список, який, вірогідно, очолить Юрій Луценко. Отже, у перелік із 160 осіб потрапив журналіст Володимир Ар’єв, політолог Олександр Доній, бізнесмен Давид Жванія, «пористи» Євген Золотарьов та Андрій Юсов, однофамілець Штірліца Костянтин Ісаєв, вигнанець з «Нашої України» Микола Катеринчук (за згодою), брат Юрія Луценка Сергій, відомий борець із злочинністю і особистий ворог Шуфрича Геннадій Москаль, ведучий революційних акцій на Майдані Євген Нищук, радник Ющенка Тарас Стецьків, а також – сенсація – особа на ім’я Олександр Тимошенко!
http://obozrevatel.com/news/2007/4/13/165734.htm
13 квітня, у п’ятницю на з’їзді «Вперед, Україно!» делегати проголосували за список, який, вірогідно, очолить Юрій Луценко. Отже, у перелік із 160 осіб потрапив журналіст Володимир Ар’єв, політолог Олександр Доній, бізнесмен Давид Жванія, «пористи» Євген Золотарьов та Андрій Юсов, однофамілець Штірліца Костянтин Ісаєв, вигнанець з «Нашої України» Микола Катеринчук (за згодою), брат Юрія Луценка Сергій, відомий борець із злочинністю і особистий ворог Шуфрича Геннадій Москаль, ведучий революційних акцій на Майдані Євген Нищук, радник Ющенка Тарас Стецьків, а також – сенсація – особа на ім’я Олександр Тимошенко!
Відповіді
2007.04.13 | один_козак
Капєц. Я хочу цього разу за таких голосувати.
Як би тепер приєднати "Правицю" до НУ, щоб не заважала?))2007.04.13 | 123
Чим вони Вас аж так приваблюють?
2007.04.13 | один_козак
Непоганий такий собі букетик.
Багато молодих, динамічних та патріотичних. Такі хлоп'ята мають бути представлені у ВР. Процентів хоч на 15. Значаться й такі, що дещо врівноважуватимуть гарячих та наївних.Дуже корисно, коли перед народом звучать щирі й трохи наївні висловлювання людей, що зовсім недавно були в числі "мільйонів інших громадян". На їх тлі лукавство кравчуків та хижість азарових виглядає так, що пересічному, не надсто складно організованому споживачеві телесюжетів легше побачити, що ховається під овечими шкурами.
2007.04.13 | eume
хлоп'ята поіменно
Юрій Луценко, Народна Самооборона, кол. СПУТарас Стецьків, Народна Самооборона, кол. ПРП
Микола Катеринчук, лідер організації "Європейська платформа"
Володимир Стретович, разом з партією ХДС
Віктор Мусіяка, "Вперед Україно"
Євген Золотарьов, екс-голова політради жовтої "Пори", разом зі своїм уламком (Юсов та ін.), очевидно
Олесь Доній - здається, теж близький до социків
цікаво, чи буде Жванія на списку.
Взагалі чимось скидається на зміцнене перевидання Пори-ПРП...
2007.04.13 | один_козак
Так. І поліпшене.
2007.04.13 | один_козак
І це може бути удар по вождизму Юльки.
Мо' поскромнішає?..2007.04.13 | eume
тобто на їхній вождизм відповімо своїм вождизмом?
а чи не досить того вождизму?..2007.04.13 | Daisy
Та досить....
Але їх (вождів) поведінка залежить від зрілості суспільства. Якщо суспільство не готове голосувати за ідеї, а хоче особистостей, то вони особистостей і пропонують. Нажаль, між виборами не було достатньо часу, щоб народ якось дозрів до ідей.2007.04.13 | eume
Re: Та досить....
Народ мусить дозрівати, бо насправді все в його руках. І ви є частинка того народу.Те, що відбувається, - це стадні почуття, і т.зв. лідери на цьому грають. Тоді як зрізлому виборцеві не треба "як всі", а індивідуально.
2007.04.13 | Daisy
Я це добре розумію
Саме тому і кажу, що перш ніж визначатися, чекатиму, що буде запропоновано, а вже потім визначатимусь. З того, що говорить та робить Юлька, думаю, що нового вона нічого не запропонує, а лише гратиме на старих міфах. НУ поки що на підтанцьовці в Юльки. Тому основну увагу приділятиму Луцику, а далі подивимось.2007.04.13 | media
Швидше за все, до НУ приєднаються саме ці...
2007.04.13 | Чучхе
Все. Я голосую за УНП
2007.04.13 | один_козак
Скажіть більше. Через розпорошення?
2007.04.13 | Чучхе
Набридло голосувати з метою політичної доцільності
мене коробить, що країна розбита на два табори, які дефакто підтримують одне одного, бо непідтримка одного, сприймається, як підтримка іншого. І цим користуються наші електоральні паразити, як ті ж Ющенко, Юля, Луценко, Янукович, Вітренко - всі вони суть одна й та сама влада. Я хочу голосувати, за кого мені подобається. Якщо всі так будуть робити, нинішні "професійні політики" відійдуть у вічністьНБ. Прошу не приймати написане, як агітацію за УНП. Я агітую голосувати за тих, хто подобається, а не з розрахунку, а раптом вороги пройдуть
2007.04.13 | один_козак
Щось ви тут надто спростили.
Це ж треба, щоб дрібні партії, по-перше, пройшли 3%й фільтр, по-друге - щоб їх пройшло не одна... Бо інакше залишиться те, що було, тільки "мажорні" блоки потовщають за рахунок нерезультативного голосування за інших і все продовжуватимуть існуючі тенденції.2007.04.13 | eume
Re: Набридло голосувати з метою політичної доцільності
Я теж такої позиції дотримуюся.Вони на цьому (мобілізаційний сценраій боротьби) розводять країну, вибачте як лохів, яким будь-що впарити можна. Настільки, що вже сприймають наявність великої кільксоті "гівна" у списках як норму
2007.04.13 | Taras-ods
Ні, вже за вождів голосовали, до чого це привело?
якщо правиця не пройде, це капець буде Україні, всі питання будуть в країні вирішувати або за кремлівською стіною, або біля стіни плачу, чи на ранчо американського Президента.Ось хай люди і вирішують, мати хазарію чи свою країну.
Тільки правиці треба взяти приклад Луценка та подати максимум молоді, взяти Свободу у правицю, вони нічим не гірші губських, фельдманів, коломойських, ахметових та любих друзів.
2007.04.13 | Пані
Вони пройдуть... Мабуть...
Я точно голосуватиму за НУ цього разу, бо ... ну його нафіг.... Або за БЮТ, якщо в НУ напхають всякого гавна.Однофамілец Штірліца - це голова Харківського АКВ, дуже пристойна людина між іншим...
2007.04.13 | 123
Ну нмд ще рано визначатися
Побачимо що в тому списку буде насправдіАле якщо таке як ото наведене, то я за НУ проголосую
Пані пише:
> Я точно голосуватиму за НУ цього разу, бо ... ну його нафіг.... Або за БЮТ, якщо в НУ напхають всякого гавна.
>
> Однофамілец Штірліца - це голова Харківського АКВ, дуже пристойна люина між іншим...
2007.04.13 | eume
Re: Вони пройдуть... Мабуть...
Пані пише:> Я точно голосуватиму за НУ цього разу, бо ... ну його нафіг.... Або за БЮТ, якщо в НУ напхають всякого гавна.
То в БЮТ його вже напхали (Юля виразно сказала, що список не буде змінений, окрім місць зрадників), а в НСНУ ще тільки може напхають, в такій мірі, в якій на те дозволить Ющ (щойно вчора пообіцяв радикальне оновлення). А він має добре серце для любих друзів.
2007.04.13 | Abbot
Re: Вони пройдуть... Мабуть...
Я цього разу теж, певно, буду за НУ. Експерименту з "Порою" мені вистачило.2007.04.13 | eume
Re: Вони пройдуть... Мабуть...
Що радикально нового вам запропонує НСНУ? Чи вам його політика за останні рік-два аж так сподобалася?2007.04.13 | Абу
мені перехотілося за них голосувати. мод
media пише:> Олександр Доній, «пористи» Євген Золотарьов та Андрій Юсов,
якщо гівна буде не багато - подамся в НУжніки
2007.04.13 | Пані
Re: мені перехотілося за них голосувати. мод
А Доній? мені досить одного цього прізвища.2007.04.13 | media
Так, Доній - це просто жах
як би він у ВР не пішов шляхом Головатого... А Юсов, Золотарьов? Судячи з вигляду, тест на ІQ могли й не пройти. Що вони вміють, окрім кричати "Кучму геть" та займатися політиканством? А що там робитиме "голос Майдану"? В кращому випадку торуватиме шлях Руслани. Ар"єв це теж щось не дуже певне. Брат Лідера - без коментарів, вірним шляхом Андрійовича йдемо. Ну а чоловік (?!) Тимошенко - може бути явна деза, а може...2007.04.13 | 123
Результати тестів IQ - в студію!
2007.04.13 | Daisy
Список непоганий, якщо це так
Тепер лишається почекати, що вони зможуть запропонувати. Якщо це буде щось більш-менш реальне (хоча б на рівні гасел) то можна буде підтримати.Правиця - то добре, звичайно, але є ризик радикалізації. Вони відстоюватимують українькі ідеї своєю риторікою, а зараз для того, щоб Україна стала Україною треба не говорити про це, електризуючи атмосферу, а домогатися додержання законодавства стосовно мови та багато чого іншого.
Але це, звичайно, лише моя думка і я можу помилятися
2007.04.13 | один_козак
І домагатися не тупим "ни положено!"
А просувати ідеї, прищеплювати обивателю позитивне сприйняття.2007.04.13 | Taras-ods
Re: Список непоганий, якщо це так
Daisy пише:>
> Правиця - то добре, звичайно, але є ризик радикалізації. Вони відстоюватимують українькі ідеї своєю риторікою, а зараз для того, щоб Україна стала Україною треба не говорити про це, електризуючи атмосферу, а домогатися додержання законодавства стосовно мови та багато чого іншого.
>
> Але це, звичайно, лише моя думка і я можу помилятися
Правиця повинна бути представлена у ВР, більше 10% вона поки не набере, а 3-5% це для балансу влади буде даже жобре.
та 100% з Правиці ніхто не побежіть до ПР продаватися.
губські-фельдмани, то питання часу було.
2007.04.13 | Marsel
Re: Список Луценка?
Ці люди буду в спишку "Нашої України" згадайте мої слова.2007.04.13 | media
Ага. Зараз типу подія - "Луценко йде окремо"
всі не знають що робити, а тоді за пару днів - "О, радість, хоч хтось із помаранчевих об"єднався". За опитуваннями, він може собі до 20 місць спокійно просити в єдиному списку. Самооборона самостійно в парламент проходить. Сьогодні. Але не факт, що до виборів ситуація не зміниться2007.04.13 | eume
Луценко йде окремо - лапки зайві
Авжеж, чи не гарний сюрприз для пишного нанайства?2007.04.13 | Daisy
Невже всі готові вибирати лише базуючись на списках?
Можливо, варто зачекати, які вони запропонують ідеї та гасла? Почекати, чи буде якасть програма? Чи дадуть вони відповіді на питання, що требе робити та як треба робити, щоб Україна на стояла на місці та її громадяни в різних частинах не були такими відчуженими один від одного?Список - то лише одна деталь. Але якщо вони ще й дадуть конкретні обіцянки, то потім можна буде з них спитати.
2007.04.13 | Hoja_Nasreddin
Спробую покритикувати
Якщо дивитися тільки на цих 15 чоловік, а не на всіх 160 (про яких згадується у повідомленні)1.Бачимо одразу двох братів Луценків - виглядає на сімейний бізнес, вже недобре (родичі. кумиЮ, свати тощо - скільки то критикують - до речі то азійська звичка)
2.Всі хто з даної групи осіб були у владі, відзначалися конформізмом, бачачи негаразди, не наважилися заявити про них, і поборотись. Є серед них і порушники Конституції (Катеринчук)
3.Якщо йдеться за пористів, то їх не можна порівняти з таким чмом, якимє каськів, але вони також були серед основних, зто крав цю назву ПОРА в чорної пори, вони були однодумцями Каськіва. коли створювали партію, тоді як більшість членів організації була проти
4.Щодо Мусіяки: він неодноразово клявся, що ніколи не піде в парламент, і наводив низку поважних причин (серед них були й моральні). Я ті причини зараз не відтворю, але Мусіяку можна би було й спитати, що ся змінило (в повітрі)
5.Ведучий Майдану - Нищук - смішно (тіпа-артіст, який навіть на сцені Майдану поводився явно як підлабузник)
6.Доній - черговий політолог у ВР - здається немає жодного політолога у теперішній ВР (та й в попередніх радах), який міг бути позитивним прикладом
7.І взагалі, якийсь вінегрет із залишків інших партій, які у ті партії не ввійшли (а цього прагнуть, досить прочитати виступ Луценка), і далеко не завжди тому, що не хтіли.
8.Гнила основа цього блоку в принципі, бо як йог збудовано: закликали на царювання князя Ю.Луценка, партії самі по собі - паперові (цікаво, що сам Луценко, коли кілька місяців тому почали говорити про Вперед Україно, як про проект для нього, то жваво заперечував). Приклади маємо свіжі: Литвин, Кличко - прольот (історичний).
Як це не дивно, але для мене найбільш адекватним там виглядає Жванія.
Ділом і грішми підтверджує свої слова, слово своє тримає, має свою думку.
Хотів би почути ОБГРУНТОВАНУ позитивну думку про цей список, а не просто вигуки на кшталт "добре, голосуватиму, файний список" тощо.
І ще одне: якщо якась партія чи блок видається гіршим за цей список, то це означає що він добрий.
2007.04.13 | Горицвіт
якщо це правда
то з них принаймні двоє мені різко не подобаються.2007.04.13 | media
А ось і "весь список" огласили
http://obozrevatel.com/news/2007/4/13/165734.htmАле він в алфавітному порядку... Одним словом, шукайте знайомих
До речі сама наявність "алфавітних" списків говорить про необхідність реформування виборчої системи. Хай би якась частина дійсно нормальних людей, за яких "не соромно", йшла по національному списку, а решта - закріплювалися за округами. Де проголосували за "Самооборону" більше - ті кандидати і стали депутатами. А за нинішньої системи партії приречені на "вождизм" або "боротьбу угруповань"
2007.04.13 | OlalaZhm
Re: А ось і "весь список" огласили
По-моєму, вони прикалююються. Мабуть, виборів таки не буде. Хоч мені особисто жаль2007.04.13 | media
І таке може буть
2007.04.13 | Shooter
Re: А ось і "весь список" огласили
OlalaZhm пише:> Мабуть, виборів таки не буде.
Будуть. Але не 27 травня.