Oles пише:
> Танкiв не буде, на 97%. Iнодi без них дiйсно не можна, але це зовсiм крайнiй випадок.
>
> А от щодо рiшення - судячи з коменту Юлi i сподiвань Яника, у них iншi очiкування...
НСНУ і БЮТ обнуляють списки і відкликають мандати. Відповідно, утворюється непредставницький парламент з трохи більш ніж половиною необхідних депутанів. Воно ніби і нічого б, але перед європейськими колегами якось невдобно.
... по сідниця ось за це :
Гальшка пише:
"...але перед європейськими колегами якось невдобно."
І вам ще повезло - в реальному житті за таку наївність, буває, накладають життям.
Moro пише:
> ... по сідниця ось за це :
> Гальшка пише:
> "...але перед європейськими колегами якось невдобно."
> І вам ще повезло - в реальному житті за таку наївність, буває, накладають життям.
Світ жорстокий! - ось усе пояснення стисло.
Трохи розгорнуто : ніхто, ніяка Європа, Америка, Росія, etc. нічого не може гарантувати вам.
Надійтесь тілько на себе - і точка.
Підтримують сильних, слабких - кидають.
Тому ваші уповання "на Європу" абсолютно безпідставні.
Moro пише:
> Світ жорстокий! - ось усе пояснення стисло.
> Трохи розгорнуто : ніхто, ніяка Європа, Америка, Росія, etc. нічого не може гарантувати вам.
> Надійтесь тілько на себе - і точка.
> Підтримують сильних, слабких - кидають.
> Тому ваші уповання "на Європу" абсолютно безпідставні.
З чого Ви взяли, що в МЕНЕ є уповання на Європу? В мене металургійних заводів немає і від європейських ринків я не залежу. І від індексів стабільності теж. І від іноземних інвестицій. Що говорити про країну з половиною складу парламенту, який не визнає половина населення, протистоянням Президента і Уряду і іншими варіантами?
Тому, ІМХО, в інтересах і ПР в тому числі, щоб суд прийняв некатегоричне рішення.
Да не переживайте - знайде Європа собі якесь пристойне пояснення, случай чого, щоб Ригіонам не було "невдобно". Рівно в момент, коли це стане раптом потрібним(вигідним) самій Європі.
Забудьте про Європу. Європи - не існує.("Америки - не існує!").
"Тут - Родос, тут - стрибай".
Наша доля вирішується тут і зараз. Це все.
Moro пише:
> Да не переживайте - знайде Європа собі якесь пристойне пояснення, случай чого, щоб Ригіонам не було "невдобно". Рівно в момент, коли це стане раптом потрібним(вигідним) самій Європі.
> Забудьте про Європу. Європи - не існує.("Америки - не існує!").
> "Тут - Родос, тут - стрибай".
> Наша доля вирішується тут і зараз. Це все.
Ригіонам полюбому буде невдобно. Тому що півпарламента - гарантована нестабільність. І, завважте - Європа не знайшла ніяких пояснень для бацьки не знайшла.
> І що це доводить? Що їй досі так було вигідніше. Он для Пуцьки - чудово знайшла.
Давайте поговоримо про її вигоди. Що їй треба? Безпечний транзит. І все. А для нього потрібна політична стабільність. А півпарламента гарантують нестабільність. Ну шо, біном Ньютона???
2007.04.16 | Koala
Не прийме. 6 суддів Президента + 1 НУ = блокування КС.
Ющенко призначив 3 судді. Інших трьох призначав Кучма.
2007.04.16 | Свiдомий
А далi - повторний указ про розпуск (з iншою аргументацiєю).
2007.04.16 | привид Романа ShaRP'а
Далі... далі... поки у очах не потемніє....
У Януковича.
) За время после своего разгона ВР с Кабанмином начудили столько, что выборы им уже почти за счастье. Они эвон на все согласные - и закон о Кабанмине подредактировать, и Универсрал узаконить.
) Отвод этому указу - не гарантирует отсутствия новых неприятных указов и прочих неожиданностей.
) Судя по некоторой оживленке в правоохренительных рядах, СБУ и Прокуратура поставили таки на преза, а милиция не в настроении махаться за антифризов. И если оно действительно таки так - это открывает ой какие интересные перспективы тем, кто будет дергаться. Станик уже в прицеле.
) Отсутствие выборов не будет им в радость. Диспозиция такова, что янучары наконец-то получили жесткую оппозицию не только от Тимошенко, но и от Ющенко с нашеукраинчегами. А это клинч полный. Любую инициативу янучар можно завалить. И будут валить. Валить и насиловать.
Поцаны кругом попали - что на выборы тратиться, что КС да коммиков с соцами покупать. Куды не глянь - доходов никаких, расходы одни. А 300 голосов - не набирается.
Я бы на их месте, потужившись еще для приличия, на выборы уже соглашался. Коммики с соцами - нах с пляжа (по крайней мере или коммики или соцы) - минус расходная статья, иммунитет от разгона на год, куча возможностей свалить что-то на плохих оранжевых, какая-никакая, но поддержка в регионах недомученная....
> ) Отсутствие выборов не будет им в радость. Диспозиция такова, что янучары наконец-то получили жесткую оппозицию не только от Тимошенко, но и от Ющенко с нашеукраинчегами. А это клинч полный. Любую инициативу янучар можно завалить. И будут валить. Валить и насиловать.
А всіх собак будуть вішати на них же, бо в них лишиться влада. І ця влада буде для них сорочкою Несса, яку і схочуть зняти, та не зможуть.
2007.04.17 | толя дейнека
не визнає (+)
якщо виникне загроза незручного рішення, робота КС буде блокована. Частина заходів в цьому напрямку вже продемонстрована.
це і самоусунення кількох суддів. це оголошення в.о.голови СБУ про "непідтверджені 12 млн". Ряд можна продовжити далі. Технологія як успішно заважати робити закладу в світі добре відпрацьована.
(окрема ремарка про самоусунутух суддів. Я можу їх порівняти лише з самоусуненням рятівників під час катастрофи, під аналогічними гаслами "тиску" і "небезпеки". гандони.
взагалі ми звикли, що наверху плюють на закон і разом на нас. Законодавці не коряться закону, б'ють в писок міліціонера при виконанні і безкарно давлять перехожих. Гарант гарантує або свою відсутність або своє свавілля. І звісно стоїть поза законом і над КС
замість того щоб стверджувати державні інститути, ще такі слабкі, йде їхнє системне нівелювання. Це може нам всім ще добряче аукнутися)
висновок такий, що політики у владі - це відбірні покидьки і сама їхня наявність є образою громадянам країни.
Блок Юлии Тимошенко не признает решения Конституционного суда о неконституционности роспуска Верховной рады, заявила Тимошенко в понедельник журналистам после межпартийного съезда.
«Мы не признаем такого решения суда, потому что сегодня слишком много сообщений о доказанной коррупции конституционных судей. И поэтому я считаю, что политики из лагеря власти испортили, к сожалению, КС до такого состояния, что он уже не годится для общества», - сказала Тимошенко. // РИА «Новости»
тож діло лише за генератором повідомлень.
2007.04.17 | alx_1904
Юща отправляют к пчёлам навсегда.
2007.04.17 | Daisy
Юлька влаштує істерику. Вона вже про це говорить
2007.04.17 | klepton
А як це може суд, де судді беруть по $ 12 000 000 хабарів,
Re: А як це може суд, де судді беруть по $ 12 000 000 хабарів,
Ніяк не може. А також не може бути легітимною куплена більшість кОАЛІв в зРаді і голубий кабмін з прем"єром-узурпатором. Найбільше вражає гАлас бандитів, що грабують народ: "Дотримуйтесь законності!". Яка законність потрібна для того, щоб шандарахнути бандита по голові?
Ну що ж - КС почав розгляд указу... Звичайно, було з самого початку очевидно, що так звана Коалiцiя уповає на `правильне` рiшення там. Весь iнформацiйний фон говорить про те, що Президент i опозицiя (небезпiдставно) очiкують негативного для себе рiшення. Звичайно сутi мого запитання (що робити у такому випадку) - наступнi спостереження не стосуються, але кортить викласти їх все-одно.
Мiй загальний висновок полягає в тому, що менi важко довiряти, що КС прийме справедливу i виважену ухвалу. Чому? В першу чергу тому, що КС був абсолютно бездiяльним до (!) сьогоднiшнього дня. Не менш злободенний нiж нинiшнiй указ Закон про Кабмiн був покладений у довгу шухляду. Це на додачу до ще цiлої купи питань, з яких було конче необхiдно отримати пояснення КС, щоб розставити всi крапки над i.
Тому, навiть абстрагувавшись вiд iнформацiї про можливу (ну так, щоб звучати полiткоректно) корпуцiю, у мене є сумнiви у дiєздатностi i об`єктивностi КС.
Хоча це не знiмає питання - як дiяти далi при негативному рiшеннi. Юля уже висловилась - iгнорувати. Але, як на мене, така реакцiя була б дещо спрощеною, м`яко кажучи... Судячи з вiдповiдей тут - гарних iдей небагато - поки одна - змiнити формулювання i перевидати указ. Повний iгнор КС, навiть якщо вибори пройдуть, пiдвiсить новий Парламент, якщо вiн буде без ПР - визнаємо це чесно для себе... Iдеї?
Дядя Вова - для мене мова йде про право вибору кожного з нас на наступнi 10-20 рокiв. Якби я мiг знайти спосiб не виконувати iмовiрну (корупцiйну, як на мене) ухвалу КС - я б саме так i зробив би. Це так, як рiшення сумновiдомих наших судiв, якi до правосуддя мають дуже вiддалений стосунок. А `пiдкорятися` i пробувати реформувати судову систему в країнi мого життя не вистачить. Тому нам (з тобою) треба проводити мiзкову атаку про те, як це рiшення Президенту обiйти.
Хоча по-сутi, для iдеального свiту, ти абсолютно правий.
пс Доречi, Якукович прийняв рiшення ВС пiсля Полiтреформи, знаючи що через рiк вибори в Парламент, а потiм можна все вiдiграти. Зараз такого варiанту не iснує i опозицiя має битись до кiнця. Iнакше - гаплик їй i iже с нiмi...
2007.04.17 | klepton
Нєправда ваша! Отакий КС,
де судді беруть хабарі ( СС - $ 12 000 000 ), де він по року не працює з примхи якіхось осіб, де "прим'єр-міністр" заявляє про відставку судді ранніше аніж суддя напише відповідну заяву, то вже найбєспрєдєльніший бєспрєдєл.
ПС. Чи є якісь подібні закиди щодо ВС зразка 2004 року?
А що суд вирішив що то є наклеп? Чи СС виступила с заявою?
То є офіційна заява офіційної особи,як то Наливайченко. І переказувати офіційну заяву я можу на своє розуміння і без вашого дозволу. Крім того я маю підстави вважати, що з іншими пунктами звинувачення щодо нелегітимності (де-факто) КС ви згодні.
либо открыть уголовку либо обратиться в Прокуратуру с просьбой открыть уголову - в противном случае это наглый 3,14здёжь Наливайченко.
А теперь ответ Станик:
>"Господин Наливайченко, если это все есть (имущество, которое, по данным СБУ, было подарено родственникам Станик), если вы знаете, где оно есть, я с вами поделюсь – половина будет вам, а половина мне", - сказала Станик.
Re: 1) Станик уже выступила (л) 2)СБУ было обязано
проба дачі взяткі должносному ліцу прі іспалненіі, да і ше в залі заседаній КС!!!
Повний аут!!!
2007.04.17 | YT
ви наівний?
суд решіл что он взял взятку .....
то просто повний аут ....
ви наівний?
2007.04.17 | 123
А КС - хіба не по понятіях?
Дядя Вова пише:
> Юго-восток Украины прекрасно знал, как (и почему) проголосует Верховный Суд в 2004, но молчал.
Центро-Захід чудово знав, як порахує Ківалов. Але не мовчав.
Домігся чесного підрахунку. Чого було Сходу не мовчати - в нього що, Давидович крав голоси після третього туру?
Так само і зараз - ніхто у Вас не краде нічого. Йдіть на вибори і голосуйте за комуністів чи Регіони. Отримаєте більшість - сформуєте уряд (погоджуюся з Волковим - Президент має це чітко заявити і гарантувати).
2007.04.17 | Дядя Вова
«Если нельзя, но очень хочется, то можно»,
именно это я прочитал в Вашем, Oles, комментарии на мой комментарий. Поймите мне Ваши мысли очень симпатичны, хотя бы их толерантностью и адекватностью происходящему, но…
Туда ли Вы бьёте? Если в Украине существовал и существует нечестный суд (с обеих сторон!!!), из-за ПОЛИТИЧЕСКИХ мотивов или из-за взяток, мне всё равно, то тогда у нас всех есть два пути:
1) сказать «граждане, не верьте судам, не выполняйте их решений».
2) воспитывать в соотечественниках святую веру в судебную систему, но бить и «вешать на деревья» конкретных взяточников и взяткодателей.
Оставляю оба пункта без своих комментариев, но я сам за второй. И если сегодня суд скажет «Президент не прав», то я всё равно буду за перевыборы, уверен, что и коалиция тоже. Но это - тема для отдельного долгого разговора.
Нажаль, я вважаю, що зважаючи на рiвень корупцiї судiв, треба довiряти своєму здоровому глузду i прагнути привести ситуацiю до вiдповiдностi з ним. Це звичайно є закликом до правового нiгiлiзму, але iншого варiанту `вижити` в нинiшнiй ситуацiї я не бачу.
Менi це сумно, тому що дiйсно має дiяти право, законнiсть i судочинство. Проте в нинiшнiй ситуацiї це все-одно, що читати проповiдi найманим убивцям - може колись подiє, але швидше за все вiн тебе таки пристрeлить.
Менi цiкаво, що є досить багато людей зi Схiдної України, якi формалiстично трактують всi ситуацiї. В теорiї вони абсолютно правi, але в реальному життi вони просто вiддаються на поталу тому, хто сильнiший.
2007.04.17 | digger
Re: КС визнає указ `неконституцiйним`. Що далi?
Той хто може заблокувати - той має реальну владу. Тому КС нічого не прийме. А затягування часу - на користь президенту, тому що демонструє наочно наявність кризи з якої є єдиний можливий вихід - вибори. Причому чим довше бути зРада рипатись тим менше СРКа набере.
2007.04.17 | Oles
Ау - тактики-стратеги?
Ну то що - може ми тодi спитаємо у помiчникiв Мiрошниченко, якi тут `усе пiдряд читають` ((л) Паннi)?
А чи можна вiдкликати панну Станiк, у якої совiстi немає (навiть якщо вона абсолютно невинна у хабарництвi)? Вона ж теж - `вiд Президента`...
Відповіді
2007.04.16 | Moro
Не визнає
2007.04.16 | AK
Танки
2007.04.16 | Moro
Все-таки є щось заворожуєче в цих потужніх машинах...
2007.04.16 | Oles
Re: КС визнає указ `неконституцiйним`. Що далi?
Танкiв не буде, на 97%. Iнодi без них дiйсно не можна, але це зовсiм крайнiй випадок.А от щодо рiшення - судячи з коменту Юлi i сподiвань Яника, у них iншi очiкування...
2007.04.16 | Гальшка
Re: КС визнає указ `неконституцiйним`. Що далi?
Oles пише:> Танкiв не буде, на 97%. Iнодi без них дiйсно не можна, але це зовсiм крайнiй випадок.
>
> А от щодо рiшення - судячи з коменту Юлi i сподiвань Яника, у них iншi очiкування...
НСНУ і БЮТ обнуляють списки і відкликають мандати. Відповідно, утворюється непредставницький парламент з трохи більш ніж половиною необхідних депутанів. Воно ніби і нічого б, але перед європейськими колегами якось невдобно.
2007.04.16 | Moro
Витягаю паска і....
... по сідниця ось за це :Гальшка пише:
"...але перед європейськими колегами якось невдобно."
І вам ще повезло - в реальному житті за таку наївність, буває, накладають життям.
2007.04.16 | Гальшка
Re: Витягаю паска і....
Moro пише:> ... по сідниця ось за це :
> Гальшка пише:
> "...але перед європейськими колегами якось невдобно."
> І вам ще повезло - в реальному житті за таку наївність, буває, накладають життям.
Який Ви грозьний.
2007.04.16 | Moro
А шо з вами робить?
2007.04.16 | Гальшка
Re: А шо з вами робить?
Ну, наприклад, надати своє пояснення.2007.04.16 | Moro
Надаю пояснення
Світ жорстокий! - ось усе пояснення стисло.Трохи розгорнуто : ніхто, ніяка Європа, Америка, Росія, etc. нічого не може гарантувати вам.
Надійтесь тілько на себе - і точка.
Підтримують сильних, слабких - кидають.
Тому ваші уповання "на Європу" абсолютно безпідставні.
2007.04.16 | Гальшка
Re: Надаю пояснення
Moro пише:> Світ жорстокий! - ось усе пояснення стисло.
> Трохи розгорнуто : ніхто, ніяка Європа, Америка, Росія, etc. нічого не може гарантувати вам.
> Надійтесь тілько на себе - і точка.
> Підтримують сильних, слабких - кидають.
> Тому ваші уповання "на Європу" абсолютно безпідставні.
З чого Ви взяли, що в МЕНЕ є уповання на Європу? В мене металургійних заводів немає і від європейських ринків я не залежу. І від індексів стабільності теж. І від іноземних інвестицій. Що говорити про країну з половиною складу парламенту, який не визнає половина населення, протистоянням Президента і Уряду і іншими варіантами?
Тому, ІМХО, в інтересах і ПР в тому числі, щоб суд прийняв некатегоричне рішення.
2007.04.16 | Moro
Ну ви і наївні....
Да не переживайте - знайде Європа собі якесь пристойне пояснення, случай чого, щоб Ригіонам не було "невдобно". Рівно в момент, коли це стане раптом потрібним(вигідним) самій Європі.Забудьте про Європу. Європи - не існує.("Америки - не існує!").
"Тут - Родос, тут - стрибай".
Наша доля вирішується тут і зараз. Це все.
2007.04.16 | Гальшка
Re: Ну ви і наївні....
Moro пише:> Да не переживайте - знайде Європа собі якесь пристойне пояснення, случай чого, щоб Ригіонам не було "невдобно". Рівно в момент, коли це стане раптом потрібним(вигідним) самій Європі.
> Забудьте про Європу. Європи - не існує.("Америки - не існує!").
> "Тут - Родос, тут - стрибай".
> Наша доля вирішується тут і зараз. Це все.
Ригіонам полюбому буде невдобно. Тому що півпарламента - гарантована нестабільність. І, завважте - Європа не знайшла ніяких пояснень для бацьки не знайшла.
2007.04.16 | Раціо
Далась Вам та Европа
Гальшка пише:> І, завважте - Європа не знайшла ніяких пояснень для бацьки не знайшла.
І що це доводить? Що їй досі так було вигідніше. Он для Пуцьки - чудово знайшла.
2007.04.17 | Гальшка
Re: Далась Вам та Европа
Раціо пише:> І що це доводить? Що їй досі так було вигідніше. Он для Пуцьки - чудово знайшла.
Давайте поговоримо про її вигоди. Що їй треба? Безпечний транзит. І все. А для нього потрібна політична стабільність. А півпарламента гарантують нестабільність. Ну шо, біном Ньютона???
2007.04.16 | Koala
Не прийме. 6 суддів Президента + 1 НУ = блокування КС.
2007.04.16 | AK
У на боці Президента 5 суддів (це включно з НУ)
2007.04.16 | Koala
А Ви вважаєте, що якщо на людину не тиснуть, то вона не чесна?
Ющенко призначив 6 суддів, 3 з них заявили про тиск на них. Чи випливає з цього, що 3 продалися?2007.04.16 | AK
Ющенко призначив 3 судді. Інших трьох призначав Кучма.
2007.04.16 | Свiдомий
А далi - повторний указ про розпуск (з iншою аргументацiєю).
2007.04.16 | привид Романа ShaRP'а
Далі... далі... поки у очах не потемніє....
У Януковича.) За время после своего разгона ВР с Кабанмином начудили столько, что выборы им уже почти за счастье. Они эвон на все согласные - и закон о Кабанмине подредактировать, и Универсрал узаконить.
) Отвод этому указу - не гарантирует отсутствия новых неприятных указов и прочих неожиданностей.
) Судя по некоторой оживленке в правоохренительных рядах, СБУ и Прокуратура поставили таки на преза, а милиция не в настроении махаться за антифризов. И если оно действительно таки так - это открывает ой какие интересные перспективы тем, кто будет дергаться. Станик уже в прицеле.
) Отсутствие выборов не будет им в радость. Диспозиция такова, что янучары наконец-то получили жесткую оппозицию не только от Тимошенко, но и от Ющенко с нашеукраинчегами. А это клинч полный. Любую инициативу янучар можно завалить. И будут валить. Валить и насиловать.
Поцаны кругом попали - что на выборы тратиться, что КС да коммиков с соцами покупать. Куды не глянь - доходов никаких, расходы одни. А 300 голосов - не набирается.
Я бы на их месте, потужившись еще для приличия, на выборы уже соглашался. Коммики с соцами - нах с пляжа (по крайней мере или коммики или соцы) - минус расходная статья, иммунитет от разгона на год, куча возможностей свалить что-то на плохих оранжевых, какая-никакая, но поддержка в регионах недомученная....
2007.04.16 | Гальшка
Re: Далі... далі... поки у очах не потемніє....
привид Романа ShaRP'а пише:> ) Отсутствие выборов не будет им в радость. Диспозиция такова, что янучары наконец-то получили жесткую оппозицию не только от Тимошенко, но и от Ющенко с нашеукраинчегами. А это клинч полный. Любую инициативу янучар можно завалить. И будут валить. Валить и насиловать.
А всіх собак будуть вішати на них же, бо в них лишиться влада. І ця влада буде для них сорочкою Несса, яку і схочуть зняти, та не зможуть.
2007.04.17 | толя дейнека
не визнає (+)
якщо виникне загроза незручного рішення, робота КС буде блокована. Частина заходів в цьому напрямку вже продемонстрована.це і самоусунення кількох суддів. це оголошення в.о.голови СБУ про "непідтверджені 12 млн". Ряд можна продовжити далі. Технологія як успішно заважати робити закладу в світі добре відпрацьована.
(окрема ремарка про самоусунутух суддів. Я можу їх порівняти лише з самоусуненням рятівників під час катастрофи, під аналогічними гаслами "тиску" і "небезпеки". гандони.
взагалі ми звикли, що наверху плюють на закон і разом на нас. Законодавці не коряться закону, б'ють в писок міліціонера при виконанні і безкарно давлять перехожих. Гарант гарантує або свою відсутність або своє свавілля. І звісно стоїть поза законом і над КС
замість того щоб стверджувати державні інститути, ще такі слабкі, йде їхнє системне нівелювання. Це може нам всім ще добряче аукнутися)
висновок такий, що політики у владі - це відбірні покидьки і сама їхня наявність є образою громадянам країни.
2007.04.17 | толя дейнека
о! приклад дітям
Блок Юлии Тимошенко не признает решения Конституционного суда о неконституционности роспуска Верховной рады, заявила Тимошенко в понедельник журналистам после межпартийного съезда.«Мы не признаем такого решения суда, потому что сегодня слишком много сообщений о доказанной коррупции конституционных судей. И поэтому я считаю, что политики из лагеря власти испортили, к сожалению, КС до такого состояния, что он уже не годится для общества», - сказала Тимошенко. // РИА «Новости»
тож діло лише за генератором повідомлень.
2007.04.17 | alx_1904
Юща отправляют к пчёлам навсегда.
2007.04.17 | Daisy
Юлька влаштує істерику. Вона вже про це говорить
2007.04.17 | klepton
А як це може суд, де судді беруть по $ 12 000 000 хабарів,
бути легітимним?У будь-якому випадку: "собака бреше, караван іде"
2007.04.17 | S4ur
Re: А як це може суд, де судді беруть по $ 12 000 000 хабарів,
Ніяк не може. А також не може бути легітимною куплена більшість кОАЛІв в зРаді і голубий кабмін з прем"єром-узурпатором. Найбільше вражає гАлас бандитів, що грабують народ: "Дотримуйтесь законності!". Яка законність потрібна для того, щоб шандарахнути бандита по голові?2007.04.17 | klepton
Во-во! Гєстапо теж працювало по закону.
2007.04.17 | Oles
Важко довiряти такому КС
Ну що ж - КС почав розгляд указу... Звичайно, було з самого початку очевидно, що так звана Коалiцiя уповає на `правильне` рiшення там. Весь iнформацiйний фон говорить про те, що Президент i опозицiя (небезпiдставно) очiкують негативного для себе рiшення. Звичайно сутi мого запитання (що робити у такому випадку) - наступнi спостереження не стосуються, але кортить викласти їх все-одно.Мiй загальний висновок полягає в тому, що менi важко довiряти, що КС прийме справедливу i виважену ухвалу. Чому? В першу чергу тому, що КС був абсолютно бездiяльним до (!) сьогоднiшнього дня. Не менш злободенний нiж нинiшнiй указ Закон про Кабмiн був покладений у довгу шухляду. Це на додачу до ще цiлої купи питань, з яких було конче необхiдно отримати пояснення КС, щоб розставити всi крапки над i.
Тому, навiть абстрагувавшись вiд iнформацiї про можливу (ну так, щоб звучати полiткоректно) корпуцiю, у мене є сумнiви у дiєздатностi i об`єктивностi КС.
Хоча це не знiмає питання - як дiяти далi при негативному рiшеннi. Юля уже висловилась - iгнорувати. Але, як на мене, така реакцiя була б дещо спрощеною, м`яко кажучи... Судячи з вiдповiдей тут - гарних iдей небагато - поки одна - змiнити формулювання i перевидати указ. Повний iгнор КС, навiть якщо вибори пройдуть, пiдвiсить новий Парламент, якщо вiн буде без ПР - визнаємо це чесно для себе... Iдеї?
2007.04.17 | Дядя Вова
Но нужно. Иначе беспредел.
Юго-восток Украины прекрасно знал, как (и почему) проголосует Верховный Суд в 2004, но молчал. Ибо беспредел в стране страшнее. Даже "по понятиям".2007.04.17 | Oles
Re: Нужно, но умно. Беспредел уже настал.
Дядя Вова - для мене мова йде про право вибору кожного з нас на наступнi 10-20 рокiв. Якби я мiг знайти спосiб не виконувати iмовiрну (корупцiйну, як на мене) ухвалу КС - я б саме так i зробив би. Це так, як рiшення сумновiдомих наших судiв, якi до правосуддя мають дуже вiддалений стосунок. А `пiдкорятися` i пробувати реформувати судову систему в країнi мого життя не вистачить. Тому нам (з тобою) треба проводити мiзкову атаку про те, як це рiшення Президенту обiйти.Хоча по-сутi, для iдеального свiту, ти абсолютно правий.
пс Доречi, Якукович прийняв рiшення ВС пiсля Полiтреформи, знаючи що через рiк вибори в Парламент, а потiм можна все вiдiграти. Зараз такого варiанту не iснує i опозицiя має битись до кiнця. Iнакше - гаплик їй i iже с нiмi...
2007.04.17 | klepton
Нєправда ваша! Отакий КС,
де судді беруть хабарі ( СС - $ 12 000 000 ), де він по року не працює з примхи якіхось осіб, де "прим'єр-міністр" заявляє про відставку судді ранніше аніж суддя напише відповідну заяву, то вже найбєспрєдєльніший бєспрєдєл.ПС. Чи є якісь подібні закиди щодо ВС зразка 2004 року?
2007.04.17 | alx_1904
А что суд решил, что взятка была, или СБУ уголовку открыло?
Так что нефиг заниматься клеветой.2007.04.17 | klepton
А що суд вирішив що то є наклеп? Чи СС виступила с заявою?
То є офіційна заява офіційної особи,як то Наливайченко. І переказувати офіційну заяву я можу на своє розуміння і без вашого дозволу. Крім того я маю підстави вважати, що з іншими пунктами звинувачення щодо нелегітимності (де-факто) КС ви згодні.2007.04.17 | alx_1904
1) Станик уже выступила (л) 2)СБУ было обязано
либо открыть уголовку либо обратиться в Прокуратуру с просьбой открыть уголову - в противном случае это наглый 3,14здёжь Наливайченко.А теперь ответ Станик:
>"Господин Наливайченко, если это все есть (имущество, которое, по данным СБУ, было подарено родственникам Станик), если вы знаете, где оно есть, я с вами поделюсь – половина будет вам, а половина мне", - сказала Станик.
http://pravda.com.ua/ru/news/2007/4/17/57518.htm
2007.04.17 | YT
Re: 1) Станик уже выступила (л) 2)СБУ было обязано
проба дачі взяткі должносному ліцу прі іспалненіі, да і ше в залі заседаній КС!!!Повний аут!!!
2007.04.17 | YT
ви наівний?
суд решіл что он взял взятку .....то просто повний аут ....
ви наівний?
2007.04.17 | 123
А КС - хіба не по понятіях?
Дядя Вова пише:> Юго-восток Украины прекрасно знал, как (и почему) проголосует Верховный Суд в 2004, но молчал.
Центро-Захід чудово знав, як порахує Ківалов. Але не мовчав.
Домігся чесного підрахунку. Чого було Сходу не мовчати - в нього що, Давидович крав голоси після третього туру?
Так само і зараз - ніхто у Вас не краде нічого. Йдіть на вибори і голосуйте за комуністів чи Регіони. Отримаєте більшість - сформуєте уряд (погоджуюся з Волковим - Президент має це чітко заявити і гарантувати).
2007.04.17 | Дядя Вова
«Если нельзя, но очень хочется, то можно»,
именно это я прочитал в Вашем, Oles, комментарии на мой комментарий. Поймите мне Ваши мысли очень симпатичны, хотя бы их толерантностью и адекватностью происходящему, но…Туда ли Вы бьёте? Если в Украине существовал и существует нечестный суд (с обеих сторон!!!), из-за ПОЛИТИЧЕСКИХ мотивов или из-за взяток, мне всё равно, то тогда у нас всех есть два пути:
1) сказать «граждане, не верьте судам, не выполняйте их решений».
2) воспитывать в соотечественниках святую веру в судебную систему, но бить и «вешать на деревья» конкретных взяточников и взяткодателей.
Оставляю оба пункта без своих комментариев, но я сам за второй. И если сегодня суд скажет «Президент не прав», то я всё равно буду за перевыборы, уверен, что и коалиция тоже. Но это - тема для отдельного долгого разговора.
2007.04.17 | Oles
Re: «Если нельзя, но очень хочется, то можно»,
Нажаль, я вважаю, що зважаючи на рiвень корупцiї судiв, треба довiряти своєму здоровому глузду i прагнути привести ситуацiю до вiдповiдностi з ним. Це звичайно є закликом до правового нiгiлiзму, але iншого варiанту `вижити` в нинiшнiй ситуацiї я не бачу.Менi це сумно, тому що дiйсно має дiяти право, законнiсть i судочинство. Проте в нинiшнiй ситуацiї це все-одно, що читати проповiдi найманим убивцям - може колись подiє, але швидше за все вiн тебе таки пристрeлить.
Менi цiкаво, що є досить багато людей зi Схiдної України, якi формалiстично трактують всi ситуацiї. В теорiї вони абсолютно правi, але в реальному життi вони просто вiддаються на поталу тому, хто сильнiший.
2007.04.17 | digger
Re: КС визнає указ `неконституцiйним`. Що далi?
Той хто може заблокувати - той має реальну владу. Тому КС нічого не прийме. А затягування часу - на користь президенту, тому що демонструє наочно наявність кризи з якої є єдиний можливий вихід - вибори. Причому чим довше бути зРада рипатись тим менше СРКа набере.2007.04.17 | Oles
Ау - тактики-стратеги?
Ну то що - може ми тодi спитаємо у помiчникiв Мiрошниченко, якi тут `усе пiдряд читають` ((л) Паннi)?А чи можна вiдкликати панну Станiк, у якої совiстi немає (навiть якщо вона абсолютно невинна у хабарництвi)? Вона ж теж - `вiд Президента`...