МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

До Євро-2012 буде збудований автобан Львів - Луганськ (л)

04/18/2007 | Moro
Україні необхідно 15-25 млрд. дол. на будівництво автодоріг у рамках підготовки до Євро-2012.

Як передає кореспондент УНІАН, про це сьогодні на брифінгу для журналістів повідомив міністр транспорту та зв`язку України Микола РУДЬКОВСЬКИЙ.

«На будівництво доріг, для того, щоб ми могли істотно покращити їх стан і могли прийняти Євро-2012, нам потрібно мінімум 15 млрд., я думаю, що це може бути до 25 млрд. дол.», - сказав міністр.

При цьому він зазначив, що ці кошти можна буде залучити в інвесторів, «якщо буде прийнято закон про будівництво доріг на концесійній основі» (зміна до закону – УНІАН). «Це буде близько 2/3 вкладень саме за цими програмами (концесія – УНІАН)», - сказав він.

Зокрема, серед таких доріг, які можуть бути побудовані на концесійній основі, він назвав Велику кільцеву дорогу навколо Києва, а також трасу, яка з`єднає Схід і Захід України – Львів-Луганськ.

Як зазначив міністр, найбільше навантаження при проведенні чемпіонату буде на прикордонній території, оскільки велика частина гостей їхатиме на своїх автомобілях. Тому, на думку міністра, інфраструктура доріг західної України повинна реконструюватися в першу чергу. «Тому сьогодні проводиться реконструкція дороги Львів-Броди, запроектований концесійний автобан Краковець-Броди», - сказав Н.РУДЬКОВСЬКИЙ.

За словами міністра, Окружна дорога навколо Києва, а також автобан Львів-Луганськ повинні бути побудовані до 2012 року.

Зокрема, автобан Львів-Луганськ коштуватиме близько 7,5 млрд. дол.

У той же час до 2010 року буде покращено дорожню інфраструктуру навколо міст, де проходитимуть змагання, повідомив міністр.

http://www.unian.net/ukr/news/news-192490.html

Коли у нас за пятілєтнім планом колонізація Юпітера?
Паймітє міня правільно - я зовсім не проти автобану Львів -Луганськ, скоріше навіть навпаки... але щось мені підказує, що Рудкоський зі страху лупить шо попало - ну прям як партія Ригіонів, яка хоче тут пів України посадить в турму.

Відповіді

  • 2007.04.18 | igorg

    Ги! Де ви таких придурків знайдете, щоб Рудьковському і К

    гроші дали на будівництво дороги. Вони ж там усі гроші зариють і скажуть що так і треба :). І всі судді підтвердять разом із прокурорами. А зиск інвесторам від чого буде? Плата за проїзд? Хто платитиме?
    Це вони малость з Московською олімпіадою попутали. І ПРУ з КПРС. Час і місце :). Круто їх клинить.
    Але ідея мені подобається :). Це за скільки наші у Луганську будуть?
  • 2007.04.18 | media

    Якщо й буде збудований, то Рудьковський його точно не побудує

    адже на освоєння такого масштабного проекту в нас немає ні грошей, ні людей.
    Звісно, якби країна "кинула мітінговать - пішла работать", то можна було би за 5 років основні дороги побудувати. Зібрати працездатних людей з усієї України, платити пристойну як для київського будівельника-шабашника зарплату (орієнтовно від 200 доларів), забезпечити їм пристойні умови роботи. Одна бригада працює зі Львова, інша з Луганська, от вам і Турксиб (тобто, об"єднання країни :) Оголосити проект національним, чим підвищити мотивацію працівників. Забезпечити прозору і ефективну діяльність консорціуму з побудови цих автострад: прозорі тендери, дотримання технологій і так далі.
    Але чи здатна нинішня влада на масштабні ОРГАНІЗАЦІЙНІ проекти такого рівня (а не на розборки під Конституційним судом) - питання, я думаю, риторичне.
  • 2007.04.18 | Shooter

    Як пацану свербить вкрасти

    Moro пише:

    > Як зазначив міністр, найбільше навантаження при проведенні чемпіонату буде на прикордонній території, оскільки велика частина гостей їхатиме на своїх автомобілях.

    Не знаю звідки в даного лошари така "цінна інформація", проте досвід подібних акцій каже, що більшість глядачів добираються "груповим" транспортом - авіа, потягами чи автобусами. Автами їде незначна частина, в Україну автами - і поготів.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2007.04.18 | media

      Звісно, про велику кількість автомобілістів - це брєд

      але роботи Рудьковському чи його наступникам все одно чимало: реконструкція аеропортів (хоча, в нашій заявці пропонують зробити тимчасові термінали (?) і залізниць. З потягами взагалі жахлива ситуація. Наші "столичні експреси" рухаються зі швидкістю німецьких електричок. А відстані не менші ніж у Німеччині. З готелями взагалі повний завал - або селити туристів на приватні квартири (ціни на які зростуть втридорога), або в студентські гуртожитки (які відомо в якому стані), або в наметове містечко на Трухановому острові (ці всі варіанти наводилися в нашій заявці :)
    • 2007.04.18 | samopal

      Угу. А Кирпа йому по ночах не сниться?

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2007.04.18 | Свiдомий

        +1.

  • 2007.04.18 | Skapirus

    Краще б вони до Києва з Варшави проклали...

    ... додаткову гілку залізниці з європейською шириною колії. Скільки можна по 3 години висіти на кордоні в очікуванні заміни колісних пар!

    Мудаки...
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2007.04.18 | media

      Дійсно, хороша ідея

    • 2007.04.18 | igorg

      То не прикольно. Що з тої залізниці візьмеш!

      А от якщо дорогу на 10 см зробити вужчою, чи асфальту на 5 мм менше покласти, чи .... ОООО! Таке Вам й не снилося! Це воно потім, так років через два-три все попливе й перекоситься та ямами вкриється. Так то ж природний катаклізм. Для борьби з цим явищем ще стільки треба буде. І ще й іще. Головне щоб прокурори свої були.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2007.04.18 | media

        Е, так і щодо залізниці у них планов - громадйо

        Рудьковський, поміж іншого розповідав і про те що "планують за 3-4 роки" запустити ось цей потяг, який рухатиметься зі швидкість 200 км. на годину :)


        http://en.wikipedia.org/wiki/Pendolino

        Довідка УНІАН. 1 грудня 2006 року Верховна Рада України ратифікувала Проект упровадження швидкісного руху пасажирських поїздів на залізницях, розроблений Україною і ЄБРР. У рамках проекту планується одержати кредит від ЄБРР на 120 млн. дол. Метою проекту є залучення інвестицій міжнародних фінансових організацій для покращення якості послуг із перевезення пасажирів та експлуатаційних показників роботи залізничного транспорту, підвищення якості робіт із модернізації та ремонту колій завдяки закупівлі сучасної техніки, сприяння зростанню транзитних вантажопотоків у сполученні Європа - Азія.
    • 2007.04.18 | samopal

      Вони хоч би ту що є трохи "підрівняли"

      Аое пацани усе своє "майбутнє" будують у протилежному напрямку...
      Але нічого, нехай починають. По 7000 Євро за метр, це вам не гроші на вибори тринькати... А поки до 2012 року дійде, то пацани вже давно грітимуться на Канарах. Починати треба вже, бо хто не встигне, може залишитись без "Ка".
    • 2007.04.19 | Раціо

      Так, в Україні мусить бути щонайменше 2 стандарти ширини колії

      Теперішня ситуація йде в розріз із принципом багатовекторности/шизофренії.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2007.04.19 | Skapirus

        Не зрозумів Вашого гумору

    • 2007.04.19 | Ди

      Re: Краще б вони до Києва з Варшави проклали...

      Эт точно, но зачем колею класть. Есть специальные телескопические оси для вагонов которые могут ездить по обоих колеях, и разработка наша. Ей уже лет пять минимум, но деньги на переоснастку никто не вкладывает...
  • 2007.04.18 | media

    І от до речі питання

    Відомо, що Рудьковський як міністр - нижче плінтуса, і Козак на Укрзалізниці - це філія СКМ.
    Але от мені цікаво. От уявімо, що БЮТ, Наша Україна, Правиця, Самооборона, Свобода і так далі формують уряд вже найближчим часом. Хто буде в цьому уряді міністром транспорту? Хто очолить "Укрзалізницю"? Укравтодор? Чи будуть це професіонали, які зможуть прозоро проводити тендери, і будувати якщо не "автобан до 2012 року", то хоча б освоювати прозоро кошти, які зараз є в бюджеті.
  • 2007.04.19 | Раціо

    Так! Рудьковському пора будувати автобан - в смугастій уніформі

  • 2007.04.19 | пан Roller

    Электрички не ходят, теперь и трассы обрубит, а дуракам пехом на

  • 2007.04.19 | Дядя Вова

    А почему никому не пришло в голову, типа, "мост дружбы".

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
  • 2007.04.19 | Боровик

    Хто про що...

    А з села до райцентру можна добратись не швидше як за 1 годину.
    Трохи цифр:
    За день вантажівка з Буряком (5Т) може зробити в таких умовах не більше 4 ходки.
    100 гектарів дають врожай - біля 1000 вантажівок цукрового буряка.
    Сезон збору - 30 днів. Щоб технічно реалізувати проект господарство має мати 7-8 вантажівок, що неможливо.
    Висновок - неможливе існування сільського господарства при такому стані дорожної інфраструктури.
    До чого я це?
    А до того, що крупні транспортні артерії без відповідних локальних сполучень не матимуть великих позитивних наслідків в цілому для країни.
    Якщо до Києва (Луганська, Одеси...) довше довозити українське молоко ніж польське, то наша країна існувати не може.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".