МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Похоже, самое время серьезно отнестись к этому предложению (/)

04/19/2007 | Конструктор
(перепечатка отсюда: http://www.democracy.com.ua/ua/bill/154/ )

Закон "Про Суд Народу України над Президентом і Верховною Радою"

ТИ ВИБРАВ - ТОБІ СУДИТИ! Метою Закону є надання народу України можливості нагородити чи покарати Президента та депутатів Верховної Ради і тим змусити їх служити інтересам народу України, а не своїм власним. Цим законом та відповідними змінами до Конституції України вводиться поняття та порядок діяльності Суду Народу. Членом Суду Народу є кожен громадянин України. Суд Народу здійснює оцінку діяльності Президента, а також Верховної Ради під час виборів нового Президента та відповідно нової Верховної Ради. У момент виборів кожен виборець, що прийшов на виборчу дільницю, отримує проект вироку Президенту (Верховній Раді) разом із з бюлетенем виборів нового Президента (нової Верховної Ради). Бюллетень для вироку буде виглядати так:
-----------------------------------------------------------------------------------
Ви вважаєте, що діяльність депутатів Верховної Ради (Президента) по
організації захисту народу України від матеріального та духовного
погіршення життя:

[ ] "Заслуговує нагороди "
[ ] "Заслуговує покарання"
[ ] "Залишається без наслідків".

-----------------------------------------------------------------------------------
Результатом волевиявлення громадян є вирок Президенту та/або усім депутатам Верховної ради. Вид нагороди і покарання визначається законом. Нагородою є звання Герой України із значущими правами і пільгами закріпленими відповідним законом. Покарання є суворим: позбавлення волі на строк фактичного перебування при владі. Спроба ухилитися від суду народу або відбування покарання значно посилює його суворість. Цим забезпечується невідворотність дії закону. Універсальна мета, задля якої народ створює державу, - це захист від погіршення життя, як матеріального так і духовного. Органи державної влади відповідно створюються для того, щоб ОРГАНІЗУВАТИ дієздатних громадян на захист народу. Президент та 450 депутатів ВР особисто не можуть захистити народ від стихійного лиха, торгової чи гарячої війни, їх функція – законами та указами організувати дієздатних громадян на захист народу, як єдиного цілого. Відповідно депутати Верховної Ради і Президент мають нести відповідальність перед народом за погане виконання своїх функцій, так само, як водій автобусу - перед пасажирами. Необхідно розуміти, що не буває відповідальності без заздалегідь визначеного покарання. Справді, водій автобусу заздалегідь знає, що за свої помилки, наслідком яких стане загибель пасажирів, буде суворо покараний, оскільки існують відповідні статті Кримінального Кодексу. Суворість покарання направлена насправді не на відновлення справедливості (неможливо повернути загиблих), а на попередження злочину і усвідомлення відповідальності. Президент та ВР покликані законами та указами керувати державою в інтересах народу України. Яке ж покарання їм передбачене за халатність, непрофесіоналізм, нерішучість чи бездіяльність, наслідком яких стало зубожіння, погіршення здоров’я і передчасна смерть багатьох людей? Ніякого. Те, що їх не оберуть на другий строк, не може вважатися покаранням. Нові вибори – це надання кредиту довіри новій владі, а не оцінка діяльності старої. Банк, який замість вимог повернути кредит, обмежується лише невидачею нового, поводить себе абсурдно і швидко стає банкротом. У країнах розвиненої демократії, механізм повернення кредиту довіри пройшов шлях розвитку, який вимірюється століттями. Ми не можемо повторити їх шлях, оскільки він був здійснений за унікальних умов, які неможливо відтворити у сучасних умовах. І у нас, нажаль, немає стільки часу. Згадаймо, що населення України в мирний час (!!!) вимирає зі швидкістю 500 000 на рік. Ми не можемо собі дозволити таку розкіш, як безвідповідальна влада, це нас вбиває. Суду народу підлягають лише верховні органи державної влади. Оскільки Президента і ВР об’єднає спільна відповідальність, вони будуть змушені заповнити владні інститути людьми, які будуть чітко виконувати їх закони та укази, а у випадку саботажу або корупції не будуть вагатися із відправленням кабінету міністрів, чи окремих держслужбовців у відставку та під суд. Таким чином сформується вертикаль відповідальності. Закон про Суд Народу встановлює зворотній зв’язок у процесі делегування народом владних повноважень Президенту і ВР і є тим договором, який здатен покласти край конфронтації між громадянами та політичними силами. Народ отримає впевненість у майбутньому, яка грунтується не на деклараціях і довір’ї до народних обранців, а на усвідомленні того, що час суду обов’язково настане. !!! Для кращого розуміння логіки Закону та його обгрунтування читайте "Постатейний коментар" прикріплений як аналітичний матеріал. !!! ("Постатейний коментар" тут: http://www2.maidan.org.ua/n/free/1177010338) ПЕРЕД ТИМ ЯК СТАВИТИ СВОЇ ЗАПИТАННЯ У ФОРУМІ ПРОЧИТАЙТЕ "ПОСТАТЕЙНИЙ КОМЕНТАР" ОБОВ'ЯЗКОВО !!!
Поправка до Статті 124 Конституції України, розділу VІ ІІ “Правосуддя”
Для забезпечення закону необхідно ввести в Конституцію України поправку, яка дає визначення поняття про Суд Народу. У новій редакції стаття 124 Конституції буде виглядати наступним чином (включення виділені курсивом): Стаття 124. Правосуддя в Україні здійснюється виключно судами. Делегування функцій судів, а також привласнення цих функцій іншими органами чи посадовими особами не допускаються. Юрисдикція судів поширюється на всі правовідносини, що виникають у державі.

Судочинство здійснюється Судом Народу України, Конституційним Судом України та судами загальної юрисдикції.

Народ безпосередньо бере участь у здійсненні правосуддя у Суді Народу, а також через народних засідателів і присяжних.

Суд Народу здійснює оцінку діяльності Президента та Верховної Ради України. Членом Суду Народу є кожен громадянин України, що володіє правом голосу на виборах. Вирок Суду Народу не може бути відмінено, або змінено інакше, ніж всенародним волевиявленням. Порядок діяльності суду народу визначається законом.

Судові рішення ухвалюються судами іменем України і є обов'язковими до виконання на всій території України.

Закон "Про Суд Народу України над Президентом і Верховною Радою”
1. Мета Закону
Стаття 1. Верховна Рада і Президент обираються громадянами України, для того щоб законами та указами організувати дієздатних громадян на захист народу (нині живих та майбутніх поколінь) від духовного і матеріального погіршення життя. Погана організація захисту народу України Верховною Радою і Президентом є злочином без терміну давності проти народу України. Метою Закону є надання народу України можливості нагородити чи покарати Президента та депутатів Верховної Ради і тим змусити їх забезпечити народу конституційний захист і поліпшення життя.
2. Злочин і подвиг
Стаття 2. Погіршення життя народу без вагомих причин є злочином проти народу, покращення життя - подвиг.
3. Злочинці і герої
Стаття 3. За статтею 2 цього Закону Президент і всі без винятку депутати Верховної Ради України оголошуються злочинцями чи героями залежно від результатів свого правління.
4. Визнання злочину або подвигу
Стаття 4. Визнання злочину чи подвигу Президента та депутатів Верховної Ради здійснюється судом народу над ними.
Стаття 5. Суд народу над Президентом здійснюється в момент виборів нового Президента, суд народу над депутатами Верховної ради здійснюється в момент виборів нової Верховної ради. Стаття 6. У момент виборів кожен виборець, що прийшов на виборчу дільницю, отримує проект вироку Президенту (Верховній Раді) разом із бюлетенем виборів нового Президента (нової Верховної Ради). В проекті вироку зазначено три пункти: "Заслуговує нагороди", "Заслуговує покарання " і "Без наслідків".

Кожен виборець висловлює свою волю в цьому питанні лише на основі власного сумління. Виборець вибирає варіант свого рішення шляхом таємного голосування.

Стаття 7. Якщо більше половини внесених до списків виборців виберуть: "Заслуговує нагороди", то Президент після виборів нового Президента і всі депутати Верховної Ради після виборів нової Верховної Ради, які не мають накладених за цим законом покарань, визнаються героями. Стаття 8. Якщо більше половини внесених до списків виборців виберуть: "Заслуговує покарання", то Президент після виборів нового Президента, а всі депутати Верховної Ради після виборів нової Верховної Ради, визнаються злочинцями. Стаття 9. Якщо більшості від числа внесених до списків виборців по одному із наведених пунктів не виявиться, то вирок вважається схвальним "Без наслідків". Стаття 10. Вирок суду народу за статтею 8 вступає в силу після складання Президентом або депутатом Верховної Ради своїх повноважень.
5. Покарання і нагорода
Стаття 11. Президент і депутати Верховної Ради визнані злочинцями за даним законом протягом двох тижнів арештовуються органами МВС і позбавляються волі на термін рівний їхньому фактичному терміну перебування в засудженому органі влади.

Покарання може бути:

- відкладене, якщо Президент чи депутат Верховної Ради був знову обраний;

- скасоване, якщо Президент або депутат Верховної Ради з відкладеним покаранням на новому суді народу отримає вирок "Заслуговує нагороди";

- скорочене наполовину, якщо Президент або депутат Верховної Ради з відкладеним покаранням на новому суді народу отримає вирок "Без наслідків".

Покарання за вироком суду народу сумуються.

Стаття 12. Президент і депутати Верховної Ради, які отримали вирок "Без наслідків" і не мають раніше накладених покарань, залишають свої пости без наслідків для себе. Стаття 13. Президент і депутати Верховної Ради визнані героями за цим законом, отримують звання Герой України із усіма правами та пільгами, закріпленими за цим званням.
6. Час дії Закону
Стаття 14. Злочин за цим Законом не має терміну давності. У разі виявлення нових обставин колишній Президент та Верховна Рада попередніх скликань можуть бути знову винесені на суд народу і після отримання нового вироку або реабілітовані, або позбавлені звань, або покарані, або нагороджені.
7. Невідворотність дії Закону
Стаття 15. Особи, визнані винними за цим Законом, не підлягають амністії чи помилуванню. Стаття 16. Ухилення від суду народу є важким злочином, що карається подвійним терміном позбавлення волі згідно статті 11 цього Закону. Стаття 17. Ухилення від покарання накладеного за цим законом є особливо важким злочином, що карається стратою. Стаття 18. Якщо Президент чи депутати Верховної Ради, що підлягають Суду Народу, спробують будь-яким способом його уникнути, то, після спливання двох місяців з дня конституційного терміну суду, вони оголошуються небезпечними злочинцями і підлягають негайному покаранню згідно статті 16 цього закону. Стаття 19. Якщо Президент або окремі депутати Верховної Ради, спробують ухилитися від покарання накладеного за цим законом, то вони оголошуються особливо небезпечними злочинцями і підлягають негайному покаранню згідно статті 17 цього закону. Стаття 20. Якщо виконавчі органи влади України за будь-яких обставин не виконають вирок за статтею 19 цього Закону на протязі місяця, то обов’язок його виконання лягає на кожного громадянина України та її іноземних друзів. Їм дається право діяти стосовно цих злочинців самостійно, будь-якими способами і в будь-якій точці світу. Стаття 21. Громадянин України, що виконав вирок за статтею 20 цього Закону, стає Героєм України за цим Законом без додаткового подання та жодних указів. Стосовно іноземних друзів України питання про нагороду вирішується у кожному окремому випадку, але вона повинна бути не нижчою ніж друга по значенню нагорода України.
8. Заключні положення та внесення змін до Закону
Стаття 22. Цей Закон приймається на референдумі і не може бути відмінений або змінений інакше ніж всенародним волевиявленням.

Відповіді



Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".