Залізничні квитки
04/26/2007 | media
напевне будь-хто в Україні на Новий Рік, Великдень, травневі свята чи в сезон відпусток витрачав чимало часу і нервів на придбання залізничних квитків, які у ці дні дістати просто неможливо. Черги на вокзалах, хронічна відсутність квитів на "популярні" напрямки - це відомо кожному.
Питання, втім, у тому що комусь це вигідно. "Комусь" - це і перекупникам білетів, і касирам, і "начальнікам вокзалів". Я спостерігав, наприклад, у "міжнародній" касі на Південному вокзалі у Києві як касирка, незважаючи на чергу, вибивала 4 квитки до Сімферополя на 27ме квітня. Звісно, у касах їх "не було і нема". Коли ж я поцікавився, а чим же вона, власне, займається, відповідь була простою - "ви что, не відітє, я для начальніка вокзала білєти вибіваю!". Завіса.
Вихід, який допоможе заощаджувати час багатьом, дуже простий. Чимдалі більша кількість громадян України мають доступ до Інтернету, та кредитні картки ,якими можна в Мережі розраховуватися. То чому би не зробити за зразком будь-якої західноєвропейської країни - можливість купувати квитки онлайн? Це ніби просто, і коштів не потребує значних (у всякому разі, не більше ніж придбання "публічних моніторів", які ситуацію принципово не змінили).
Більш "глобальним" вирішенням проблеми є вчасне запровадження додаткових поїздів та питання реалізації квитків. Останнє впирається у напівмафіозну структуру - Українский центр обслуговування пасажирів на залізничному траспорті, яка власне і займається цими спекуляціями на квитках. Але от багато говорять про Євро-2012, і про мільярди на побудову нових залізниць. То може спершу навести порядок на існуючих?
Звісно, це не глобальні розборки між Ющенком і Януковичем, і не казуїстика стосовно конституційності чергового Указу Президента про розпуск парламенту. Але для тисяч "маленьких українців" це незначне за глобальними масштабами питання перетворюється на доволі важливе. А йдеться ж про "європейськість" нашої країни, яка починається з таких-от дрібниць.
Питання, втім, у тому що комусь це вигідно. "Комусь" - це і перекупникам білетів, і касирам, і "начальнікам вокзалів". Я спостерігав, наприклад, у "міжнародній" касі на Південному вокзалі у Києві як касирка, незважаючи на чергу, вибивала 4 квитки до Сімферополя на 27ме квітня. Звісно, у касах їх "не було і нема". Коли ж я поцікавився, а чим же вона, власне, займається, відповідь була простою - "ви что, не відітє, я для начальніка вокзала білєти вибіваю!". Завіса.
Вихід, який допоможе заощаджувати час багатьом, дуже простий. Чимдалі більша кількість громадян України мають доступ до Інтернету, та кредитні картки ,якими можна в Мережі розраховуватися. То чому би не зробити за зразком будь-якої західноєвропейської країни - можливість купувати квитки онлайн? Це ніби просто, і коштів не потребує значних (у всякому разі, не більше ніж придбання "публічних моніторів", які ситуацію принципово не змінили).
Більш "глобальним" вирішенням проблеми є вчасне запровадження додаткових поїздів та питання реалізації квитків. Останнє впирається у напівмафіозну структуру - Українский центр обслуговування пасажирів на залізничному траспорті, яка власне і займається цими спекуляціями на квитках. Але от багато говорять про Євро-2012, і про мільярди на побудову нових залізниць. То може спершу навести порядок на існуючих?
Звісно, це не глобальні розборки між Ющенком і Януковичем, і не казуїстика стосовно конституційності чергового Указу Президента про розпуск парламенту. Але для тисяч "маленьких українців" це незначне за глобальними масштабами питання перетворюється на доволі важливе. А йдеться ж про "європейськість" нашої країни, яка починається з таких-от дрібниць.
Відповіді
2007.04.26 | Гість
Re: Залізничні квитки
media пише:> Але от багато говорять про Євро-2012, і про мільярди на побудову нових залізниць. То може спершу навести порядок на існуючих?
А тем временем:
> Все места в отелях Львова на время проведения в городе Чемпионата Европы по футболу 2012 года уже забронированы. Бронь распостраняется даже на места в несуществующих гостиницах.
http://www.korrespondent.net/main/187934/
2007.04.26 | ziggy_freud
Кирпа навів порядок, а Рудьковський знову розвів бардак :-|
хоч я і не є фанатом покійного Кирпи, але визнаю, що поки він був міністром, залізниця працювала найкраще з того, що я пам*ятаю. Зникли черги в касах, бариги під касами. Практично на кожний потяг можна було купити сьогодні на сьогодні. Хоча матеріальний стан його господарства був не кращий.Їздити з Києва і назад то ще туди-сюди. А спробуйте дістатись з одного обл. центру до іншого. Скажімо, з Одеси в Миколаїв. Або з Франківська в Чернівці. Не кажучи про райцентри. Тут панує повна РигіАнальність.
Отже, НМД, багато залежить від персоналій у керівництві Мінтрансу. Рудьковський хоче заробити _всі_ гроші, а Кирпа в цьому плані був реалістом. Тому і поїзди ходили, і міністр Майбаха купив
2007.04.26 | media
Так, Укрзалізниця працює все гірше і гірше
після Кирпи. Хоча багато що залежить не від міністра, а від керівника Укрзалізниці. Відносний порядок був за Кирпи і ще зберігався за часів Червоненка-Афтаназіва, і тоді ж ввели прогресивне нововведення - монітори в касах, "щоб касири не обманювали". Хоча як на мене, все відбувається на рівні системи продажу білетів, і цифри "на табло" ні про що не говорять, краще запровадили би той же продаж квитків в Інтернеті.А безпредел почався при Гладких, коли всіх корумпованих начальників повернули і почали "експерименти" з обов"язковим харчуванням і т.п. Зараз ні Козаку, ні тим більше Рудьковському до "скромних" потреб пасажирів ніякої справи немає. Тому УЦОП, очевидно, працює як сам хоче, і цього року ситуація з квитками найгірша порівняно з кількома попередніми. А що ж влітку буде?