Інший погляд (радянським людям читати не рекомендується) (/)
05/12/2007 | Onnelista Uutta Vuotta
Друга світова: подвиг німців
----------------------------
У ІІ світовій війні Німеччина була агресором. Однак навіть країни-агресори заселені впереваж людьми неагресивними: жінками, дітьми, старими, інвалідами, ба навіть переконаними пацифістами й антифашистами.
Восени 1944-го в смертельній небезпеці опинилися саме ці категорії громадян “тисячолітнього райху” – на його терени вступили совєтські війська. Із низки причин від них можна було сподіватися найгіршого, і перші ж їхні кроки німецькою землею засвідчили: настав апокаліпсис.
Чекати на порятунок німцям не було звідки – за Берліном, на відміну від Москви, не лежали неосяжні простори з невичерпними природними та людськими ресурсами. Війну було програно, й дедалі менше людей воліли платити власними життями за продовження агонії мешканців райхсканцелярії. Марною справою ставала й боротьба за Фатерлянд, тепер антигітлерівські коаліціянти мали змогу зробити з нею геть усе, що їм заманеться. Але можна і треба було порятувати якомога більше німців від люті переможців. У перші місяці 1945-го цей замір об’єднав зусилля багатьох людей у райху – від рядових вояків до найвищих чинів армії та держави. Об’єднав усупереч позиції фюрера та фашистської адміністрації...
На шостому році війни німецький солдат уперше воював за свій народ у прямому сенсі цього поняття, безвідносному до ідеологій. Тепер червона армада мала 5-10-разову перевагу над вермахтом у людях, гарматах, танках, літаках. Попри це, німці трималися стійко, не раз переходячи в контрнаступ. Лише бої за Східну Пруссію тривали понад вісім місяців! Кожна виграна година означала порятунок від смерті, ґвалту, наруги, голодомору, сибірських таборів для тисяч утікачів. (Серед останніх були, звісно, й нацистські злочинці. Але на злочинців і в західних зонах окупації чекали суд і покарання, натомість “росіяни”, чехи, поляки тамували свою жадобу помсти суто геноцидними методами.) Безмірно перетруджені в боях вояки мусили ще й охороняти біженців, облаштовувати для них польові лазарети та пункти харчування тощо.
За роки війни моряки Крігсмаріне здобули не одну перемогу над сильнішим від себе ворогом. Проте найбільшим подвигом флоту стала його участь в евакуації німецького Сходу. Флотська артилерія стримувала наступ танкових і повітряних армад, допоки тривала посадка людей у цивільний транспорт. Потім відсіки бойових кораблів також ущент заповнювали жінками й дітьми. У морі на каравани суден чатували сотні небезпек – лише торпедні атаки українця О. Марінеско коштували життя майже десятьом тисячам мирних громадян. Попри це, підсумком “найбільшої рятувальної акції всіх часів” (Г. Беддекер) стало 20000 загиблих і... 2 млн. (!) успішно евакуйованих німців, порятованих із пекла завдяки професійності, відвазі та невтомності військових і цивільних моряків.
А як мужньо трималися німецькі міста-герої: Кенігсберг, Піллау, Ельбінг, Кольберг, Бреслау й інші! Деякі з них червоні наїзники не спромоглися здобути аж до настання тотальної капітуляції вермахту, попри те, що ті билися в глибокому тилу Совєтської Армії. Совєтські джерела подавали факти стійкого опору німців як вияви фанатизму та жорстокості нацистської верхівки, проте, не заперечуючи реальності того й другого, мусимо відзначити насамперед героїзм тисяч захисників німецьких твердинь – і героїзм, далебі, не ірраціональний і не безглуздий.
У ті трагічні дні подвиг спасіння був прерогативою не лише людей у погонах. Залізничники під прицільним вогнем виводили із загрожених міст ешелони з біженцями. Рибалки розмічали та підтримували льодову “дорогу життя” через затоку Фріше Хафф. Парафіяльні священики брали на себе непідйомну ношу опіки над численними утікачами, знедоленими й не раз деморалізованими; ризикуючи життям, вони захищали земляків від наруги “визволителів”. До акцій солідарності, опіки, спасіння долучалися тисячі простих людей, окремі функціонери НСДАП, СС, гестапо.
Ба навіть опинившись у пазурах ґвалтівників, не всі німці остаточно втрачали присутність духу. Під дулами автоматів вони молилися Богові та співали пісні про милу вітчизну, яку багатьом із них більше не судилося побачити. “Ми поїхали вантажівкою на товарну станцію залізниці, – згадує фрау Г. Романн свій від’їзд із Кенігсберга, – жалюгідна купка людей, у лахмітті й хустках, у руках – вузлики з ковдрами й іншими пожитками. Коли товарні вагони рушили, ми піднесли вдячні молитви Богові. Якими б великими не були страждання, значно більшою була радість – ми вирушали туди, де мешкають німці та правлять німці”. На цих мордованих чоловіків і ґвалтованих жінок іще чекав найбільший німецький подвиг – стрімка відбудова розгромленої, понищеної та обтяженої репараціями країни.
Імовірно, має сенс поділ війн на справедливі та несправедливі. Але подвиг спасіння є гідним пошанівку безвідносно до кольорів мундира та прапора. У ці травневі дні герої спасіння “з того боку” гідні нашої вдячної згадки так само, як і герої антифашистських змагань. Звісно, якщо перемогу над фашизмом ми розуміємо як уселюдську перемогу над Злом, а не як кривавий тріумф одного дикунського племені над іншим.
Володимир Вітковський
"Львівська газета", № 77 (147), 11.05.2007
----------------------------
У ІІ світовій війні Німеччина була агресором. Однак навіть країни-агресори заселені впереваж людьми неагресивними: жінками, дітьми, старими, інвалідами, ба навіть переконаними пацифістами й антифашистами.
Восени 1944-го в смертельній небезпеці опинилися саме ці категорії громадян “тисячолітнього райху” – на його терени вступили совєтські війська. Із низки причин від них можна було сподіватися найгіршого, і перші ж їхні кроки німецькою землею засвідчили: настав апокаліпсис.
Чекати на порятунок німцям не було звідки – за Берліном, на відміну від Москви, не лежали неосяжні простори з невичерпними природними та людськими ресурсами. Війну було програно, й дедалі менше людей воліли платити власними життями за продовження агонії мешканців райхсканцелярії. Марною справою ставала й боротьба за Фатерлянд, тепер антигітлерівські коаліціянти мали змогу зробити з нею геть усе, що їм заманеться. Але можна і треба було порятувати якомога більше німців від люті переможців. У перші місяці 1945-го цей замір об’єднав зусилля багатьох людей у райху – від рядових вояків до найвищих чинів армії та держави. Об’єднав усупереч позиції фюрера та фашистської адміністрації...
На шостому році війни німецький солдат уперше воював за свій народ у прямому сенсі цього поняття, безвідносному до ідеологій. Тепер червона армада мала 5-10-разову перевагу над вермахтом у людях, гарматах, танках, літаках. Попри це, німці трималися стійко, не раз переходячи в контрнаступ. Лише бої за Східну Пруссію тривали понад вісім місяців! Кожна виграна година означала порятунок від смерті, ґвалту, наруги, голодомору, сибірських таборів для тисяч утікачів. (Серед останніх були, звісно, й нацистські злочинці. Але на злочинців і в західних зонах окупації чекали суд і покарання, натомість “росіяни”, чехи, поляки тамували свою жадобу помсти суто геноцидними методами.) Безмірно перетруджені в боях вояки мусили ще й охороняти біженців, облаштовувати для них польові лазарети та пункти харчування тощо.
За роки війни моряки Крігсмаріне здобули не одну перемогу над сильнішим від себе ворогом. Проте найбільшим подвигом флоту стала його участь в евакуації німецького Сходу. Флотська артилерія стримувала наступ танкових і повітряних армад, допоки тривала посадка людей у цивільний транспорт. Потім відсіки бойових кораблів також ущент заповнювали жінками й дітьми. У морі на каравани суден чатували сотні небезпек – лише торпедні атаки українця О. Марінеско коштували життя майже десятьом тисячам мирних громадян. Попри це, підсумком “найбільшої рятувальної акції всіх часів” (Г. Беддекер) стало 20000 загиблих і... 2 млн. (!) успішно евакуйованих німців, порятованих із пекла завдяки професійності, відвазі та невтомності військових і цивільних моряків.
А як мужньо трималися німецькі міста-герої: Кенігсберг, Піллау, Ельбінг, Кольберг, Бреслау й інші! Деякі з них червоні наїзники не спромоглися здобути аж до настання тотальної капітуляції вермахту, попри те, що ті билися в глибокому тилу Совєтської Армії. Совєтські джерела подавали факти стійкого опору німців як вияви фанатизму та жорстокості нацистської верхівки, проте, не заперечуючи реальності того й другого, мусимо відзначити насамперед героїзм тисяч захисників німецьких твердинь – і героїзм, далебі, не ірраціональний і не безглуздий.
У ті трагічні дні подвиг спасіння був прерогативою не лише людей у погонах. Залізничники під прицільним вогнем виводили із загрожених міст ешелони з біженцями. Рибалки розмічали та підтримували льодову “дорогу життя” через затоку Фріше Хафф. Парафіяльні священики брали на себе непідйомну ношу опіки над численними утікачами, знедоленими й не раз деморалізованими; ризикуючи життям, вони захищали земляків від наруги “визволителів”. До акцій солідарності, опіки, спасіння долучалися тисячі простих людей, окремі функціонери НСДАП, СС, гестапо.
Ба навіть опинившись у пазурах ґвалтівників, не всі німці остаточно втрачали присутність духу. Під дулами автоматів вони молилися Богові та співали пісні про милу вітчизну, яку багатьом із них більше не судилося побачити. “Ми поїхали вантажівкою на товарну станцію залізниці, – згадує фрау Г. Романн свій від’їзд із Кенігсберга, – жалюгідна купка людей, у лахмітті й хустках, у руках – вузлики з ковдрами й іншими пожитками. Коли товарні вагони рушили, ми піднесли вдячні молитви Богові. Якими б великими не були страждання, значно більшою була радість – ми вирушали туди, де мешкають німці та правлять німці”. На цих мордованих чоловіків і ґвалтованих жінок іще чекав найбільший німецький подвиг – стрімка відбудова розгромленої, понищеної та обтяженої репараціями країни.
Імовірно, має сенс поділ війн на справедливі та несправедливі. Але подвиг спасіння є гідним пошанівку безвідносно до кольорів мундира та прапора. У ці травневі дні герої спасіння “з того боку” гідні нашої вдячної згадки так само, як і герої антифашистських змагань. Звісно, якщо перемогу над фашизмом ми розуміємо як уселюдську перемогу над Злом, а не як кривавий тріумф одного дикунського племені над іншим.
Володимир Вітковський
"Львівська газета", № 77 (147), 11.05.2007
Відповіді
2007.05.12 | привид Романа ShaRP'а
Тьху! Крєатіфф Гидкий / Аффтар Маніпулятар
Onnelista Uutta Vuotta пише:> У ІІ світовій війні Німеччина була агресором. Однак навіть країни-агресори заселені впереваж людьми неагресивними: жінками, дітьми, старими, інвалідами, ба навіть переконаними пацифістами й антифашистами.
І таких переконаних пацифістів та антифашистів "герої-оборонці" щиро й радісно відправляли до концтаборів.
А неагресивні німецькі жінки кричали "хайль" і "хочу дитину від фюрера".
> Восени 1944-го в смертельній небезпеці опинилися саме ці категорії громадян “тисячолітнього райху” – на його терени вступили совєтські війська. Із низки причин від них можна було сподіватися найгіршого
А чому аффтар не розповість про цю низку причин детальніше? Чому не розкаже, як німецькі льотчики бомбили і розстрілювали ті колони, які під час наступів німців евакуювалися на схід?
Чому не згадає, як після взяття великих міст німці розстрілювали євреїв просто за те, що вони євреї?
Чому не розповість, як німецькі кригсмаріне торпедували мирні й навіть нейтральні судна?
Куди дивилися "герої-рятівники", коли німецькі поплічники палили мирні села цілком в Україні та Білорусі?
> У ці травневі дні герої спасіння “з того боку” гідні нашої вдячної згадки так само, як і герої антифашистських змагань.
Я не знаю, у якому місці сиділи в цей час предки аффтара, а мої воювали з німецьким нацизмом у Червоній Армії.
І якщо аффтар вважає, що я повинен дякувати тим, хто запекло намагався вбити моїх предків та якомога більше їх бойових товаришів - то мені залишається лише охарактеризувати його розумові потуги як мерзенну недолугу маніпуляцію.
2007.05.12 | один_козак
Ну попереджали ж: савєцьким не читати.
привид Романа ShaRP'а пише:> А неагресивні німецькі жінки кричали "хайль" і "хочу дитину від фюрера".
Неагресивні? Геть усі?
> А чому аффтар не розповість про цю низку причин детальніше? Чому не розкаже, як німецькі льотчики бомбили і розстрілювали ті колони, які під час наступів німців евакуювалися на схід...
А хіба про це ще хтось не знає? Написано ж: "інший погляд". В тому, про що ви кажете, нічого "іншого" немає.
> Куди дивилися "герої-рятівники", коли німецькі поплічники палили мирні села цілком в Україні та Білорусі?
Мабуть туди ж, куди наші герої-оборонці, коли їхніх сусідів пачками везли в ГУЛАГи та в застінки НКВС на мордування.
> І якщо аффтар вважає, що я повинен дякувати тим, хто запекло намагався вбити моїх предків та якомога більше їх бойових товаришів - то мені залишається лише охарактеризувати його розумові потуги як мерзенну недолугу маніпуляцію.
Чому ми маємо їм дякувати - я теж не зрозумів. А щодо маніпуляцій, то для вашої реабілітації від совдепівського зомбування вами ще треба довго маніпулювати.))
2007.05.14 | привид Романа ShaRP'а
То, что вы называете зомбированием - на самом деле идеология
Когда человек свои идеи осмысливает и переосмысливает, обосновывает для себя и для других, и придерживается их, отказываясь принимать чужие - "национально-свидомой" или сектантской пропаганде с ним не справиться, и остается только обозвать его "зомби".В этом большой разницы между Говорителями На Языках и Свидетелями Бандеры нет.
2007.05.15 | один_козак
Не путайте жарку с яишницей.
Идеологические гвозди в вашей голове - это результат.А зомбирование - это способ, которым их туда запихнули.
2007.05.15 | привид Романа ShaRP'а
Проклятие бинарного ламеризма.
Так это когда-то называлось на Майдане."Кто не с нами - тот зомби". "Кто не верит в то, во что верю я - тот зомби". Типичный, кстати, пример тоталитарного мышления, бессмысленный и беспощадный.
Где вы прячете зомби-детектор? И меряли ли им себя?
2007.05.14 | Мірко
Re: Тьху! Крєатіфф Гидкий / - а тепер порівняти із совітами !
Цікаво було б порівняти ці дії німців та німецького війська та народу рятуючися від безпосередної навали ворога із діями Красної Армії та "совітського" народу перед аналогічною ситуацією у 1941-ім.привид Романа ShaRP'а пише:
> І якщо аффтар вважає, що я повинен дякувати тим, хто запекло намагався вбити моїх предків та якомога більше їх бойових товаришів - то мені залишається лише охарактеризувати його розумові потуги як мерзенну недолугу маніпуляцію.<
А привид про це якраз найкраще знає - покірно підкорившися тим які Голодомором його прабатьків нищили. І в знак цеї покори перейшовши на їхню мову. От як виглядає шизофренія на Україні.
2007.05.15 | Стась
Око за око - дикунський принцип, Шарпе
Попереджаючи питання - мої предки воювали на фронті (дід був двічи поранений, має численні медалі, дві - "За відвагу"), та працювали по 16-18 годин під бомбами на військових заводах.Але мститися жінкам та дітям тільки з того, що вони - німці - вважаю дикунством. Більш того, війскові злочини, що їх роблять "визволителі", залишаються злочинами. Те, що ворог почав перший, що ворог вбив набагато більше невинних людей - поганий аргумент.
І мій великий респект німецькому народу, який, усвідомлюючи весь тягар відповідальності за злочини, скоєні нацистами, не згадує про те, що робили з німцями радянські.
2007.05.15 | привид Романа ShaRP'а
С этим никто не спорит.
Хотя при этом по-моему не учитывается, что мир в первой половине 20-го века был более диким повсеместно.Однако речь не об этом. А о предложении благодарить защитников Германии за "подвиг".
Не было подвига. Маленькие - может и были а большого - не было. Была война. А противников в войне не благодарят. С ними могут примириться, но не благодарить.
2007.05.12 | привид Романа ShaRP'а
UVMOD Оффтопік. Тема не стосується української =політики=.
2007.05.12 | 123
Я б перенес звідси. Але лише разом зі всіма іншими гілками на
цю тему.2007.05.13 | nomen nescio
Re: UVMOD Оффтопік. Тема не стосується української =політики=.
Ви хочете сказати, що Володимир Вітковський, який живе в місті Львові і регулярно дописує до "Львівської газети", є представником =німецької= політики?2007.05.13 | сябр
За що боролися, на те й напоролися
Засуджувати радянські війська, чехів та поляків за помсту німцям - це те саме, що засуджувати Б.Хмельницького за тотальне знищення євреїв та поляків, а чехів та поляків -за вигнання судетських та сілезських німців. Так, це було негарно. Але вони самі на те нарвались. Якби німці цивілізованіше поводились на окупованих східних територіях, то й до них би ставилися цивілізованіше. що стосується судетських і сілезських німців, то вони-5 колона - отримали по заслугах. Та й ВЕСЬ німецький народ несе відповідальність за злодіяння фашистів, бо підтримував Гітлера.2007.05.13 | S4ur
За що боролися, на те й напоролися?
Я би не був таким категоричним по відношенню до німців.За що вони боролись в період між двома війнами?
За перегляд принизливих для них умов Версальської угоди.
Я нагадаю, що за цими умовами Нимеччині фактично заборонялось мати військову промисловість. А її збройні сили повинні були виглядати як опереткові.
За Версалем Східний коридор відійшов до Польщі і Східна Прусія виявилась відрізаною від материкової Німеччини ворожою державою.
Уявіть, що все це мало означати перед другою війною, початок якої був лише справою часу.
До того ж Польща вела таємні переговори з Францією непередодні другої війни про остаточний розділ Німеччини. Це стало відомо після окупації Польщі. А німецька розвідка, звичайно, знала про це ще раніше.
Додайте до цього крах Веймарської республіки і світову економічну кризу і Ви зрозумієте, чому Гітлер прийшов до влади.
А ось програмні положення Націонал-соціалістичної партії. Під більшістю цих пунктів я особисто готовий підписатись хоч зараз. А багато з них успішно впроваджуються в життя демократичними країнами Європи і світу.
*Програма Націонал-соціалістської робітничої партії Німеччини (НСРПН) ("25 пунктів"), що затверджена 24 лютого 1920 року (основні положення):
Об'єднання усіх німців у кордонах Великої Німеччини.
Відмова від умов Версальського договору та підтвердження права Німеччини самостійно будувати відносини з іншими націями.
Вимога додаткових територій для виробництва продуктів споживання та розселення зростаючого німецького населення.
Надання громадянства за расовими ознаками; євреї не можуть бути громадянами Німеччини.
Не німці в Німеччині є лише гостями і суб'єктами відповідних законів.
Призначення на офіційні пости не може відбуватись за принципом кумівства, а лише у відповідності до кваліфікації та можливостей.
Забезпечення умов існування громадян - перший обов'язок держави.
В'їзд у країну не німців повинен бути припинений.
Участь у виборах - право і обов’язок усіх громадян.
Кожен громадянин повинен працювати на загальне благо.
Незаконно отриманий прибуток підлягає конфіскації.
Усі прибутки, одержані за рахунок війни, підлягають конфіскації.
Всі великі підприємства повинні бути націоналізовані.
Участь робітників і службовців в прибутках на всіх великих підприємствах.
Належна пенсія по старості.
Необхідно підтримувати малих виробників і торговців; великі магазини повинні бути передані їм.
Реформа землеволодіння та припинення спекуляцій землею.
Безжалісне карне покарання за злочин та введення смертної кари за спекуляцію.
Звичайне римське право повинно бути змінене на "німецьке право".
Повна реорганізація національної системи освіти.
Держава повинна підтримувати материнство та заохочувати розвиток молоді.
Заміна найманої професійної армії на національну армію; введення загальної воїнської повинності.
Засобами масової інформації можуть володіти тільки німці.
Воля віросповідання, за виключенням релігій, небезпечних для німецької раси; партія на зв'язує себе яким-небудь виключним віровченням, але веде боротьбу з єврейським матеріалізмом.
Сильна центральна влада, яка здатна ефективно здійснювати законодавство.*
http://www.refine.org.ua/pageid-1996-1.html
До речі
сябр пише:
> Засуджувати радянські війська, чехів та поляків за помсту німцям - це те саме, що засуджувати Б.Хмельницького за тотальне знищення євреїв та поляків, а чехів та поляків -за вигнання судетських та сілезських німців. Так, це було негарно. Але вони самі на те нарвались.
Тоді може і Москва має право сказати: "Так, Голодомор - це було негарно. Але вони самі на те нарвались".
Різню євреїв, влаштовану Хмельницьким в Україні в часи визвольної війни не можна вважати нічим іншим, як тільки геноцидом. Тож Україна повинна як мінімум вибачитись перед євреями.
Якби німці цивілізованіше поводились на окупованих східних територіях, то й до них би ставилися цивілізованіше?
Може і так. Але кровожерливість одних не виправдовує контр-кровожерливості інших.
2007.05.14 | sofija
Re: За що боролися, на те й напоролися?
За штучний голодомор і знищення українрської нації комуністи мають відповісти перед нацією.Це був факт, який мають визнати.2007.05.13 | Монітор
Львівська газетка - грантоїдна, цькує всіх, на кого вкажуть(-)
2007.05.13 | Орвелл:1984
Львівська газетка ще й доносами не гребує
http://www.gazeta.lviv.ua/articles/2005/07/13/6814/
"Інша думка", кажете? Відверто треба писати "Генеральна думка", гешефтна
2007.05.13 | Sean
Довідка адміністрації: в цій гілці спостерігається
черговий приклад роздвоєння однієї особистости. Себто одна особа пише під двома ніками.2007.05.13 | S4ur
Re: Довідка адміністрації: в цій гілці спостерігається
Можна докладніше?Бо якось не хочеться спілкуватись з шизями
2007.05.15 | привид Романа ShaRP'а
Нет. Просто это не украинско-политический вопрос.
Или кто-то всерьез рассматривает перспективу присвоения защитникам нацистской Германии статуса "борцов за Украину" или любого другого украинского политического деяния в их отношении?2007.05.13 | Sean
Браво
2007.05.13 | Tatarchuk
(радянським людям читати не рекомендується) - це точно
Саме цікаве що це не є якоюсь новиною в історії. Але це "їхня" історія (СТОРІ) якак не збігається із совковою сторі на 100%. Але інтегрується (поступово) до всесвітньої ХІСТОРІ (терміни - тут http://www2.maidan.org.ua/n/free/1178982865 ).Для української СТОРІ (якої практично ЩЕ немає, як і кримськотатарської) мають бути "сумісними" всі такі СТОРІ із власною, інакше годі сподіватися вмонтування до всесвітньої ХІСТОРІ.
2007.05.13 | S4ur
Re: (радянським людям читати не рекомендується) - це точно
Tatarchuk пише:> Для української СТОРІ (якої практично ЩЕ немає, як і кримськотатарської) мають бути "сумісними" всі такі СТОРІ із власною, інакше годі сподіватися вмонтування до всесвітньої ХІСТОРІ.
Що ми тут, скромно так кажу і робимо, суміщаючи і вмонтовуючи.
2007.05.13 | Tatarchuk
Re: (радянським людям читати не рекомендується) - це точно
S4ur пише:> Tatarchuk пише:
>
> > Для української СТОРІ (якої практично ЩЕ немає, як і кримськотатарської) мають бути "сумісними" всі такі СТОРІ із власною, інакше годі сподіватися вмонтування до всесвітньої ХІСТОРІ.
>
> Що ми тут, скромно так кажу і робимо, суміщаючи і вмонтовуючи.
Більш того - не знаючи іншіх сторі, ми ніколи не будемо адекватними світовому загалу із власною сторі. На вмонтування до хісторі взагалі годі сподіватися без ВЗАЄМНОГО та НЕВОРОЖОГО проникнення елементів наших стрі до іншіх. Це як системи які або "видять" одна одну або розпізнають один одну як віруси, або геть не "видять".
2007.05.13 | Tatarchuk
Німецька "сторі" - передмова до статті топіку
Німеччина була кайзерівською імперією аж до 1918 року. Внаслідок безглуздої (як всі) війни німецька нація вела "несправедливу" (термін неточний - правільно - нахєр не потрібну нації) війну (так само як всі воюючі держави в будь-якій війні).Війну розв\язали (як завжди) еліта - воювали (як завжди і всюди) прості німці яких (як майже завжди) інтенсивно оброблювали пропагандою.
Війну програла держава, але розплачувалася нація. Кайзер виїхав собі та й все, теж саме робили кайзерівці, та й те не всі - багато хто різко став республіканцями Веймарської республіки.
"Це не мир, це перемир'я на 20 років!" - вигукнув французький дипломат коли побачив, які умови висунули країни-переможці у тій 1 світовій війні. Ці слова виявиися пророчими (порахуйте самі, 1918-1938).
Чому він так вигукнув? Любив німців што лі? Ні. Він побачив що від німецької молодої (сформованої 2 покоління тому) політичної нації відшматовано величезні території із німцями - десь вони були корінними (відносно до сусідів), десь колоністами, десь хрєн його досі знає ким вони були - може навіть і не німцями а понімеччиними членами політичної нації.
Гітлер грав на комплексі обурення німців повною, тотальною, абсолютною поразкою у війні, яку якісь козли розвязали нібито із-за того що Гаврила Принцип укокошіл Фердінанда.
Гітлер обицяв на виборах зібрати багато (або всі) землі які коли-небудь належали німцям - назад до Німеччини.
Що й робив - хоча вибори він все-таки не вигравав, бо за ньго ніколи не голосувало більше половини населення (ніколи).
Далі - Судети (відібрано в чехів), Страсбург (у французів), Данціг (в поляків), Мемель (в латишів), Ревель (в естонців).
Далі - дурга частина програми Гітлера - жорстоко помститися тим країнам які керували частинами німецької землі.
Далі - війна.
Далі - те що ми читаємо в топіку.
2007.05.13 | ГайдиДоБайди
Re: Це лише дурне наверзіння на замовлення ФСБ
Це не справжні причини.Ви лише боїтесь, що українці вимагають свої землі.
Навіщо Гітлерові помститися, який походить від жидівської родини Шніґелґрубер-Ротшілд?
Гітлерівська Німеччина так заборгувалася, що мусіло дійти до війни. На це було напрямлено ціла політика Гітлера, що скарбово підтримали банки в США, тощо. Це мало скарбові причини.
Ви тут хочете лише підло підтаскати, скрито упоминаючи українців, щоб вони не згадали про голодомор, тощо.
Цей відгук викриває Вас остаточно розвідником ФСБ.
2007.05.13 | Tatarchuk
по странє промазалі
ГайдиДоБайди пише:> Це не спражні причини.
Назвіть справжні
> Ви лише боїтесь, що українці вимагають свої землі.
Я? Я й не знав що українці десь за кордоном вимагають власної землі.
> Навіщо Гітлерові помститися, який походить від жидівської родини Шніґелґрубер-Ротшілд?
Хіба я говорив про мотиви Гітлера? Я казав про мотиви на яких спекуював Гітлер перед німцями. Ви що, маєте заперечити програми Гітлера?
> Гітлерівська Німеччина так заборгувалася, що мусіло дійти до війни. На це було напрямлено ціла політика Гітлера, що скарбово підтримали банки в США, тощо. Це мало скарбові причини.
Звісно ж мало. Я кажу не про причини війни (причини - зацікавленість державних підарасів), а про поводи (що казали народові та чому він так вівся на це).
Та й те - підкреслюю - народ на виборах на таке не вівся, бо завжди відмовляв Гітлерові на виборах набрати неарифметичну більшість, аж поки ті вибори геть не скасували за безнадібносттю владцям.
> Ви тут хочете лише підло підтаскати, скрито упоминаючи українців, щоб вони не згадали про голодомор, тощо.
Тут ви хочете підл сказати що я проти вшанування жертв голодомору. От і весь сенс вашої репліки
> Цей відгук викриває Вас остаточно розвідником ФСБ.
Знаєтеся на них.
2007.05.13 | Сергей ГРУЗДОВ
Злостный оффффтоп, но... (л)
... Где-то так ...http://www2.maidanua.org/news/view.php3?key=1179077834&trs=-1&bn=maidan_rel&site=maidan
2007.05.13 | Pavlo Z.
Про це теж треба знати.
Тема завершального етапу війни ще чекає на своє об'єктивне висвітлення в українській історіографії.Принаймні те, що мені ще при Брежнєві розповідав під великим секретом дядько-фронтовик, що закінчив війну у Німеччині, дещо поправило мої шкільні знання. Причому було видно, як йому важко розповідати, навіть натякати про деякі речі...
2007.05.13 | igorg
Бач, не сподобалось. А цікаво, що пишуть монголи у своїх
шкільних підручниках з історії . Може хтось може дістати таку інфу. Про період монголо-татарської навали. В принципі за фільмом про Чингіс-Хана можна уявити. Будемо кричать караул! Обіжають!Яка дурня не визнавати мужності і військових талантів німців. Це лише в пропагандистських совєтських фільмах їх повними дурнями зображували. Принаймні згадайте, чого коштувала перемога над ними трійки наддержав. А ще про технічний рівень. Підводні човни, авіацію, ракетну техніку, реактивні літаки і це при їх ресурсах. Хоч на мить задумайтеся, а чому власне вони підтримували Гітлера? Бо тупі? Що усе варто заперечити і кричати, що ось ми розумні, хоробрі і сильні воювали з повними придурками, боягузами і нікчемами? А чого ж так довго і далеко тікали .
Де логіка! Що за тупе дикунство.
2007.05.13 | Tatarchuk
Випадково знаю
igorg пише:> шкільних підручниках з історії . Може хтось може дістати таку інфу. Про період монголо-татарської навали. В принципі за фільмом про Чингіс-Хана можна уявити. Будемо кричать караул! Обіжають!
Ви навіть не уявляєте як би всі любителі створення їхнього варіанту історії - від Владівостоку до Будапешту - охрініли б, якби якась весела людина перевела глави (не одну, не дві ) які присвячено в стандартних підручниках історії Монголії про Чінгіза (Темучіна)
Найближча налогія - це ранні радянські легенди про світовий імперіалізм та місію по звільненню робочих.
Тількі не Маркс, а Джахангір - це буддістське поняття яке означає "повертач колеса історії" чи великий змінювач карми.
І не робочі, а вільні люди (ойрати) які не мають нікому коритися та жити в неволі під кимось.
Ідеологія Чінгіса була ще та. Але - для свого часу Коли ця ідеологія зіткнулася та почала змагатися із християнськими версіями того часу та мусульманством, то була повністю ними роздовбана. Я думаю що через рівень догматики - міфологія завжди слабкіша за релігію, бо попри ідеалістичність обох міфологія, образно кажучи, "суб\єктивний матеріалізм" (протилежність "об\єктивному ідеалізмові" як обзивалці на релігію).
Мені подобається хід Ваших думок. Звільняєте власний розсудок та розсудок іншіх від вузьких шор.
Питання до знавців Південної Кореї (тут є такі): що вам відомо про астрологічну унікальність Кім Ір Сена? Розкажіть деталі
(Слухаючи радіопередачу з Сеулу я якось почув таке: "Розглядаючи зірки на небі, товаріщ Кім Ір Сен безпомилково точно визначив за їхнім розташуванням неминучий крах СРСР та тимчасову домінацію США. І зі властивою йому геніальністтю вчасно вжив заходів по ізоляції")
2007.05.13 | Pavlo Z.
Re: Випадково знаю
Tatarchuk пише:> Питання до знавців Південної Кореї (тут є такі): що вам відомо про астрологічну унікальність Кім Ір Сена? Розкажіть деталі
> (Слухаючи радіопередачу з Сеулу я якось почув таке: "Розглядаючи зірки на небі, товаріщ Кім Ір Сен безпомилково точно визначив за їхнім розташуванням неминучий крах СРСР та тимчасову домінацію США. І зі властивою йому геніальністтю вчасно вжив заходів по ізоляції")
Може, все-таки це питання до знавців Північної Кореї, а передача була не з Сеулу, а з Пхен'яна?:)
2007.05.13 | Tatarchuk
тьху ти, точно
Pavlo Z. пише:> Tatarchuk пише:
> > Питання до знавців Південної Кореї (тут є такі): що вам відомо про астрологічну унікальність Кім Ір Сена? Розкажіть деталі
> > (Слухаючи радіопередачу з Сеулу я якось почув таке: "Розглядаючи зірки на небі, товаріщ Кім Ір Сен безпомилково точно визначив за їхнім розташуванням неминучий крах СРСР та тимчасову домінацію США. І зі властивою йому геніальністтю вчасно вжив заходів по ізоляції")
> Може, все-таки це питання до знавців Північної Кореї, а передача була не з Сеулу, а з Пхен'яна?:)
Саме так як ви сказали. Це ж треба так переплутати, майже за Фрейдом
2007.05.13 | Pavlo Z.
Re: тьху ти, точно
Tatarchuk пише:> Pavlo Z. пише:
> > Tatarchuk пише:
> Саме так як ви сказали. Це ж треба так переплутати, майже за Фрейдом
То швиденько правте, а я приберу свій попередній і цей постинги?:)
2007.05.13 | Tatarchuk
ні, так Чучхе швидше прийде
2007.05.13 | Pavlo Z.
ОК
2007.05.13 | igorg
Дякую, а десь детальніше про це є (лінк на
російсько, або англомовний ресурс). А може таки перекладете?То Тимурчин визволив словян з неволі їх князів і зробив вільними людьми? А знаєте може в цьому щось і є. Може саме йому має своєю появою завдячувати українське козацтво?
2007.05.13 | Tatarchuk
а це вже міфологія казахів
igorg пише:> російсько, або англомовний ресурс). А може таки перекладете?
Наразі не маю але пошукаю.
А знаю це досить давно бо спілкувався із студентами які тількі-но закінчували школи та йшли на істфаки. Студенти з Монголії, Китаю*, НамВієту.
(* Що і як навчають у Китаї - то вже окрема тема, ніяких нервів в декого не вистачить просто знати про це і жити далі - я про совків переважно)
> То Тимурчин визволив словян з неволі їх князів і зробив вільними людьми? А знаєте може в цьому щось і є. Може саме йому має своєю появою завдячувати українське козацтво?
Цикаво є що ви викладаєте доволі близько до сучасного конструювання "сторі" казахських націоналістів.
По-казахські вони власне є не казахи а казаки (казак - це одинак, вільна людина, одна із етимологій). І відповідно не Казахстан а КазаКстан.
Ключову ролю ще до Чінгіса відіграє один хан про якого всі знають з "Слова о полку Ігоревом". Це Гзак, як він нам відомий (коріфан Кобяка та Кончака)
Тюркською його ім\я (і ймовірно йм/я його племені кипчаків) звучить саме Къазакъ - а жив він ще до Чінгіса років на 50 раніше. Вважається (тобто = існують легенди) що його плем/я добровільно приєдналося, на відміну від іншіх половців, до Чінгісханового славтеного походу і разом з ним поклялося "напоїти конів в західному океані". І що це казаки=казахи, частина яких потім осіла у Старшому, Середньому та Молодшому Жузах, а частина "досі вештається по світу" на шляху де проходили чінгізіди.
Не коментуючи фактологію (бо тут звісно як і всюди в таких випадках рясно намішано факти, прямі казки та непровіряєму впринципі інформацію), зауважу що ця історична міфологія (сторі) явно "сумісна" деякими боками з деякими ж сторі українськими.
До речі існує казахська легенда де Чінгіз (= Тенгіз) є сином казашки (казачки) і тому він такий навіжений
2007.05.14 | zatu
А куди на вашу думку Хазари поділись?
2007.05.14 | Мартинюк
Одні стали азерами, інші хевсурами
решта стали гусарами ...2007.05.14 | Tatarchuk
до речі ось вам лінк одразу на сторі
в Україні http://www.zn.ua/3000/3680/43427/Цитую:
Но «Призывание Кармапы» — не просто дань выставочной моде сегодняшнего дня. Задолго до постмодернизма, в 1946 году, отец современного украинского искусствоведения Платон Белецкий в изданном во Львове исследовании «Казак Мамай — украинская народная картина» выдвинул теорию влияния на народное украинское искусство именно ламаистской, тибетской иконографии, пришедшей на нашу землю вместе с ордой. Согласно монгольским источникам, Чингисхан перенял буддистскую религию, ставшую впоследствии главенствующей в его империи, у тибетского царя Сронг Бцан Сгампо. Положение рук, пальцев и саму позу на картинах «Казак Мамай» ученый находит аналогичными традиционной для ритуальных буддистских изображений позе «дхьяни-мудра».
Своей концепцией Евгений Минко талантливо развивает идею классика украинской гуманитарной мысли, обращая к переосмыслению буддистской образности творчество современных художников, выросших на украинской живописной традиции (этапным явлением которой в период барокко была народная картина «Казак Мамай»). Прихотливая культурная укорененность замыкает мандалу, художественной ценности которой придает факт написания живописцами большинства работ специально для проекта «Призывание Кармапы».
2007.05.14 | Мартинюк
Експонат з музею Дідушицьких у Львові
Типова статуя не то Будди а може Конфуція. Висота близько метра - східний старець в штанах і запоясаній одежі. Ті хто це відкопали запевняли що вік знахідки 4-5 століття нашої ери.Могли помилятися, оскільки це сталося у першій половині 19 століття.Знайдено біля містечка Лопатин на півночі Львівщини (межа Галичини і Волині)
Разом з іншими надбаннями музею графів Дідушицьких зник під час 2-ї світової війни.
Бачив малюнок цієї статуї - типова для книг про йогу чи кунг-фу" ілюстрація".
2007.05.14 | Чучхе
повныстю підтримую Вашу думку
igorg пише:> То Тимурчин визволив словян з неволі їх князів і зробив вільними людьми? А знаєте може в цьому щось і є. Може саме йому має своєю появою завдячувати українське козацтво?
загалом, так.
2007.05.14 | Чучхе
Re: Випадково знаю
Tatarchuk пише:> igorg пише:
> > шкільних підручниках з історії . Може хтось може дістати таку інфу. Про період монголо-татарської навали.
Загалом замість демонструвати тут свою іронію, просто сходили б до монгольського клубу в Києві. Там прикольно. Можна сходити в юрту, яку поставив в селі Лісники монгол Цедонсоном, прямо посеред змієвих валів, в ній він проводить лекції про Чінгісхана та Батия. До речі, там багато збирається розумних людей, істориків, археологи з сусідньої експедиції. І нічого єретичного в тезі про те, що монголи звільнили українців від князівського ярма, я не бачу. До речі, в Криму Чінгізіди були при владі довше, ніж на всіх інших землях.
> Ви навіть не уявляєте як би всі любителі створення їхнього варіанту історії - від Владівостоку до Будапешту - охрініли б, якби якась весела людина перевела глави (не одну, не дві ) які присвячено в стандартних підручниках історії Монголії про Чінгіза (Темучіна)
Зовсім не охрігіли б. По-перше, навряд чи можливо сумніватися у військових та державних успіхах Темучіна, по-друге, Ви ж не хрінієте від книг Яна, наприклад? Їх навіть в школі вчать. Можу запевнити, що монгольська історіографія не сильно виходить за їх рамки.
> Найближча налогія - це ранні радянські легенди про світовий імперіалізм та місію по звільненню робочих.
це якась за вуха притягнута аналогія, Чінгісхан би дуже здивувався, що йому таке приписують
> Тількі не Маркс, а Джахангір - це буддістське поняття яке означає "повертач колеса історії" чи великий змінювач карми.
Ламаїзм закріпився в Монголії в 17-му сторіччі, через 500 років після Чінгізхана
> Ідеологія Чінгіса була ще та. Але - для свого часу
У нього не було жодної ідеології, окрім розширити межі імперії до "крайного моря", яким монголи вважали Адріатику і були дуже здивовані, відкривши що за тим морем є ще якісь моря...
> Коли ця ідеологія зіткнулася та почала змагатися із християнськими версіями того часу та мусульманством, то була повністю ними роздовбана.
По-перше, ідеології не було (повторюсь), а коли монголи зустрілись з християнством,мусульманством, вони просто взяли собі ці релігії (як потім і буддизм), наприклад, т.зв. "жовта орда" була по суті своїй православною (цікавий матеріал ви можете прочитати тут http://www.agnuz.info/book.php?id=259&url=index.htm)
> Я думаю що через рівень догматики - міфологія завжди слабкіша за релігію, бо попри ідеалістичність обох міфологія, образно кажучи, "суб\єктивний матеріалізм" (протилежність "об\єктивному ідеалізмові" як обзивалці на релігію).
втретє скажу - НМД, Батий менше за все задумувався над ідеологією
> Питання до знавців Південної Кореї (тут є такі): що вам відомо про астрологічну унікальність Кім Ір Сена? Розкажіть деталі
оооо.... та це ж тема кількаденних лекцій..... якщо брати глибинний науковий аналіз, то в феномені Кім Ір Сена відбилася вся історія Кореї. Прочитайте для початку хоча б оце http://north-korea.narod.ru/juche_russian.htm
> (Слухаючи радіопередачу з Сеулу я якось почув таке: "Розглядаючи зірки на небі, товаріщ Кім Ір Сен безпомилково точно визначив за їхнім розташуванням неминучий крах СРСР та тимчасову домінацію США. І зі властивою йому геніальністтю вчасно вжив заходів по ізоляції")
нащо ви вигадуєте? це вам не личить.
2007.05.14 | igorg
Я зовсім не іронізую. Просто демонструю абсолютну
обмеженість росіян, які втупилися в одному напрямку і нічого більше бачити не хочуть. Більше того, століттями тупо підганяють факти під міфи. Плюс абсолютна нездатність поглянути на ситуацію іншими очима, іншим поглядом, зрозуміти інших. Дякую за Клуб, але я не в Києві, може колись і навідаюсь.Взагалі дуже несподівана і цікава тема виходить. Лише пропоную перейти на форум Історія де неквапливо можна спілкуватися.
2007.05.15 | Чучхе
Re: Я зовсім не іронізую. Просто демонструю абсолютну
igorg пише:> Взагалі дуже несподівана і цікава тема виходить. Лише пропоную перейти на форум Історія де неквапливо можна спілкуватися.
взагалі-то я відповідав Татарчуку, тому не приймайте на свою адресу
навряд чи у мене вистачить сили волі ходить на форум історії... якщо Вас щось зацікавить по сходознавчій тематиці, пишіть мені на мило
2007.05.13 | ГайдиДоБайди
Re: Це, між іншим, цікаво
Якраз з Чінгіз-Ханом не все ясно. Як взагалі дуже багато пишуть про орди, а справжні досліди, як і до чого, зась.От, Казахстан навіть приписує собі Чінгіз-Хана. Значить, у справжньому літописі залишається під сумнівом, чи Чінгіз-Хан був монголом.
2007.05.13 | Tatarchuk
читайте Ясу - вона надрукована в кількох версіях
2007.05.14 | привид Романа ShaRP'а
Признавать можно разное и по-разному.
igorg пише:> Яка дурня не визнавати мужності і військових талантів німців.
А их здесь кто-то отрицает? Однако признание мужества или талантов вовсе не означает, что я должен кого-то в Германии за что-то благодарить {как предлагает в конце статьи аффтар}, или ими восхищаться.
С такими предложениями - тамбовским лесом к товарищам волкам.
> Хоч на мить задумайтеся, а чому власне вони підтримували Гітлера? Бо тупі?
Потому что поверили, что могут очень много и безнаказанно. Много - смогли. А вот безнаказанно - не получилось. Поэтому в 44-45м количество верующих в фюрера сильно сократилось. Точно такие же фанатики и верующие были в Японии. И они тоже плохо кончили войну.
2007.05.14 | nomen nescio
Re: А цікаво, що пишуть монголи
А навіщо йти аж так далеко? Цікавіше довідатись, наприклад, що пишуть угорці в підручниках (чи монографіях, якщо це в підручники не ввійшло) про часи королів Бели ІІІ, Андрія ІІ і Бели VI...2007.05.14 | Мінор
Супер. Скільки ж років має минути, поки вимруть останні совки
І ми зможемо об"єктивно подивитися на історію?2007.05.14 | привид Романа ShaRP'а
Не дождешься (ред2)
Объективного взгляда на историю не сущесвует.Есть сухое изложение фактов. А любой взгляд на них уже не будет беспристрастным.
И по-моему взгляд с Востока, Юга и части Центра Украины будет отличаться от взгляда с Запада всю жизнь тех, кому сейчас по 25-30. А возможно и дольше.
В США взляды Юга и Севера отличаются, по некоторым рассказам, до сих пор, хотя со времени гражданской войны между ними прошло сикоко-сикоко?
2007.05.14 | S4ur
Ох уже ці мені привиди!
І не вимруть же ж, бо духи безтілесні!І всюди шастають, від Курил до Карпат, від Півночі Америки до Півдня. Ну і знають, звичайно, все, бо нишком всюди підглядають-підслуховують. Як їхній пан, Воланд, що був присутній не де-небудь, а на суді Пилата над Христом! Спробуйте лише не повірити. Засвідчив бо великий свідок, Бульгаков.
Ну а про настрої німецького населення в 1944-45 знають привиди, як нєчєго дєлать.
Та годі, посміялись. Ось розповідь справжнього свідка.
" Конечно, еще не раз будет ставиться вопрос, что произошло бы, если бы покушение удалось. Никто этого не может сказать. Одно, кажется, несомненно: в то время (* 20 липня 1944) большая часть германского народа еще верила в Адольфа Гитлера и поэтому решила бы, что заговорщики устранили единственного человека, который, может быть, предотвратил бы полную военную катастрофу. Ненависть народа легла бы бременем в первую очередь на офицерский корпус, генералитет и генеральный штаб - и не только во время войны, но также и после нее. Ненависть и презрение народа перешли бы и на солдат, которые в разгар смертельной схватки с врагом, нарушая присягу, убивают главу государства, оставляя без капитана находящийся под угрозой государственный корабль. Нельзя сомневаться в том, что наши противники обращались бы с нами лучше,
если бы удалось покушение, чем они обращаются с нами теперь, после нашего поражения."
Хайнц Гудериан. Воспоминания солдата.
http://www.lib.ru/MEMUARY/GERM/guderian.txt
2007.05.14 | привид Романа ShaRP'а
А які мемуари Жуков писав....
2007.05.14 | S4ur
А які твори Фадєєв сочинявв....
2007.05.15 | Budweiser
Я цілком погоджуюся
що погляди Зах. та Сх. Українців на 2у світову війну і в майбутньому будуть розходитися так само як погляди Півдня та Півночі США на громадянську війну. Адже події в Зах. Україні також певним чином були схожі на громадянську війну - східняків посилали в Зах. Україну будувати совєтську владу та винищувати усіх незгідних, а західняки за це їх вбивали.Тому ті східняки які втратили своїх рідних від рук УПА ніколи не матимуть такі самі погляди на 2у світову війну як західняки, родичі яких загинули або зазнали репресій від рук Совєтів (а це майже кожна сім'я в Галичині).
2007.05.15 | Sean
Так та не так
я (як категоричний прихильник ОУН-УПА) не перешкоджаю фронтовим ветеранам рад.армії та їх прибічникам святкувати що завгодно і вшановувати кого завгодно.Очікую на взаємність. Очікую, очікую.....
2007.05.15 | привид Романа ShaRP'а
А хіба ви її не маєте?
Sean пише:> я (як категоричний прихильник ОУН-УПА) не перешкоджаю фронтовим ветеранам рад.армії та їх прибічникам святкувати що завгодно і вшановувати кого завгодно.
> Очікую на взаємність. Очікую, очікую.....
А я (як прихильник фронтових ветеранів рад. армії) не перешкоджаю щось святкувати чи когось вшановувати ветеранам ОУН-УПА, та їх прибічникам, які не перешкоджають щось святкувати чи вшановувати фронтовим ветеранам рад.армії та їх прибічникам.
2007.05.14 | sofija
Re: Інший погляд (радянським людям читати не рекомендується) (/)
Від війни страждають мирні люди. Моя бабуся розказувала, що в їх селі стояли німці. То вони дітям грудки сахару давали, по голівці гладили. А прийшли визволителі... Всіх курей переловили. Дівчат гвалтували.Отже, кому війна,а кому мать родна.
2007.05.14 | S4ur
Re: Інший погляд (радянським людям читати не рекомендується) (/)
sofija пише:> Від війни страждають мирні люди. Моя бабуся розказувала, що в їх селі стояли німці. То вони дітям грудки сахару давали, по голівці гладили. А прийшли визволителі... Всіх курей переловили. Дівчат гвалтували.
"Так іх! Патамушта фсє хахли прідатєлі!"
І подібних свідчень я чув не одне. У русофілів є ще запитання?
2007.05.15 | ilia25
Це вже інші крайнощі
Onnelista Uutta Vuotta пише:> Друга світова: подвиг німців
> ----------------------------
>
> У ІІ світовій війні Німеччина була агресором. Однак навіть країни-агресори заселені впереваж людьми неагресивними: жінками, дітьми, старими, інвалідами, ба навіть переконаними пацифістами й антифашистами.
Це не правда. В Германії, нажаль, пацифістів та антифашистів було дуже мало. Впереваж вона була заселена людьми, що радо зробили собі фюрера та вітали його злочинну політику, аж доки на німців самих не почали сипатись бомби.
> На цих мордованих чоловіків і ґвалтованих жінок іще чекав найбільший німецький подвиг – стрімка відбудова розгромленої, понищеної та обтяженої репараціями країни.
Це теж неправда. На німців чекали не репарації, а план Маршала. Захід, і насамперед Америка намагались не помститись, а навпаки допомогти Германії не повторити знову своїх помилок.
2007.05.15 | Englishman
Краще б автор німців спитав, чи вони хочуть про ці подвиги
чути. Бо насправді вийде, що дуже мало хто йому за ту похвалу буде вдячний.До речі, всі ці історії про подвиги спасіння біженців дуже розчулюють, але чому ні слова не було сказано про замордованих у німецьких концтаборах? Нібито і не несли за це відповідальність "окремі функціонери НСДАП, СС, гестапо"
2007.05.15 | S4ur
Re: Краще б автор німців спитав, чи вони хочуть про ці подвиги
Englishman пише:> До речі, всі ці історії про подвиги спасіння біженців дуже розчулюють
А Ви знаєте, таки розчулюють. І то без іронії. А от щось про подвиги совітських солдатів по врятуванню мирних жителів я не чув.
> але чому ні слова не було сказано про замордованих у німецьких концтаборах?
Зате багато чув про замордованих в ГУЛАГу колишніх в'язнів німецьких таборів, або вивезених на примусову працю до німеччини молодих людей з окупованих сов. територій, або "колаборантів" - цивільних, що не змогли евакуюватись і залишились в німецькому тилу та почали працювати, бо інакше залишалось померти з голоду.
> Нібито і не несли за це відповідальність "окремі функціонери НСДАП, СС, гестапо"
Цікаво, поніс хтось із функціонерів КПСС, НКВД якусь хоч символічну відповідальність за свої злочини?
А німці несли звичайно. Нюрнберг. Суд переможців. Засуджені пореможені.
Розповідають, що в Києві, на Хрещатику, біля фасаду Критого ринку, на самому тому місці, де зараз вхід в підземний "Метроград" в 1946 стояла шибениця. Там вішали майже кожен день, а народ приходив дивитись. Діти забавлялись: розгойдували повішених за ноги і сміялись, коли мерзлі трупи стукались між собою.
2007.05.15 | Mykyta
Re: Краще б автор німців спитав, чи вони хочуть про ці подвиги
> чути. Бо насправді вийде, що дуже мало хто йому за ту похвалу буде вдячний.
Не знаю звідки у Вас такі дані. Загалом німці навчились ставитись до другої світової війни досить виважено. Тогочасну верхівку виправдовувати ніхто не збирається (окрім неофашистів), але про страждання цивільного населення не забувають. Інша справа, що ніхто не робить цього напоказ.
> До речі, всі ці історії про подвиги спасіння біженців дуже розчулюють, але чому ні слова не було сказано про замордованих у німецьких концтаборах? Нібито і не несли за це відповідальність "окремі функціонери НСДАП, СС, гестапо"
Це ж не наукова робота, автор сам каже, що надає інший погляд. До речі, не заперечуючи факту про мордування в німецьких концтаборах.
2007.05.15 | один_козак
Це - не "інший" погляд. + Свідчення.
Englishman пише:> ...але чому ні слова не було сказано про замордованих у німецьких концтаборах? Нібито і не несли за це відповідальність "окремі функціонери НСДАП, СС, гестапо"
Про все це багаторазово сказано й повторено з точки зору "неіншого" погляду.
А ще мало представлено "інший погляд" полонених та арбайтерів з СРСР, з яких знущалися радянські ж воїни-визволителі.
Мені розповідали ті, хто там був, як радянські солдати, тільки-но визволивши радянських дівчат, що були на примусовій праці на німецьких підприємствах, накинулися на них зі словами "А, подстилки немецкие!.." І почали масове згвалтування. Без огляду - росіянок, українок, хто був. Гвалували як звірі. Так ті, кого оминула наруга від фашистів, потерпіли від своїх.
Це переповідала свідок. Та, власне, потерпіла. Їй вдалося уникнути звірячого згвалтування тільки через те, що її саму вподобав собі якийсь шановний у колективі вояка та оголосив, що "ця буде моя, її не чіпати". Від нього пізніше, вже в Україні, у тієї полонянки народився хлопчик.
2007.05.16 | Гальшка
Люде! Подивіться на перші совіцькі баблоси!
http://www.helios.lviv.ua/book/250RubFront.jpghttp://www.helios.lviv.ua/book/Orel.jpg
http://www.helios.lviv.ua/book/250RubBack.jpg
http://www.helios.lviv.ua/book/svast.jpg
Оце-то хохма, одначе...
2007.05.16 | S4ur
Свастика.
Свастика - З санскриту: svastika (स्वस्तिक) - стародавній символ у вигляді рівнораменного хреста із загнутими на 90° вліво, або вправо раменами, що зустрічається у багатьох культурах. Назва походить від санскритських слів "su" ("добре") і "asti" ("буття"). Цей символ дуже поширений і найчастіше пов'язаний з Сонцем.Свастика - символ обертання навколо нерухомого центру. Обертання, з якого виникає життя. У Китаї свастика (Лей-Вен) колись символізувала сторони світу, а потім отримала значення "нескінченність", або число 10000.
Вважалося, що свастика приносить щастя, але тільки коли її кінці загнуті за годинниковою стрілкою. Якщо кінці заломлені проти годинникової стрілки, то свастика називається саусвастикою і має негативний вплив.
Свастика - св’ятий символ у буддизмі, індуїзмі, джайнізмі. Свастика - один з ранніх символів Христа. Крім того, свастика була символом багатьох богів: Зевса, Геліоса, Гери, Артеміди, Тора, Агні, Брахми, Вішну, Шиви.
http://uk.wikipedia.org/wiki/Свастика
Але це не совіцькі баблоси. Це "керенки".
2007.05.16 | Гальшка
Re: Свастика.
S4ur пише:> Але це не совітські баблоси. Це "керенки".
Там був камент до папірців, то писало, що це якраз перші совіцькі гроші, які друкувалися зі "здертою" з керенок свастикою.
2007.05.16 | S4ur
Re: Свастика.
Подивіться на зворот. Там стоїть рік 1917. Большевицький переворот - це 24 жовтня 1917. Навіть при великому бажанню вони все одно не встигли би розробити власні гроші за два місяці. Та й не до того їм тоді було.До самого НЕПу країна користувалась "керенками".