Міліція встановила "диверсантів" у Боярці
05/12/2007 | Майдан-ІНФОРМ
10 травня на станції Боярка Південно-Західної залізниці машиніст пасажирського поїзду №9 був змушений застосувати екстрене гальмування в зв’язку з запобіганням наїзду на сторонній предмет (пеньок завдовжки 70 см.), але вчасно зупинити поїзд не зміг. Внаслідок наїзду було пошкоджено локомотив та два пасажирських вагони.
Транспортною міліцією було вжито відповідних заходів щодо з’ясування обставин інциденту та в результаті проведення оперативно-розшукових заходів за підозрою було затримано троє неповнолітніх та одного 18-річного юнака. Затримані зізналися у скоєнні даного злочину та пояснили свої дії тим що хотіли подивитися чи подолає поїзд згадану перешкоду.
Відносно батьків неповнолітніх складено протоколи про адміністративне правопорушення за ст.184 КАП України. Відносно затриманих вирішується питання про порушення кримінальної справи за ст277 КК України.
ДЗГ МВС України
Received by maidan: from authenticated user mvsinfo Date: Sat, 12 May 2007 13:26:20 +0300
Транспортною міліцією було вжито відповідних заходів щодо з’ясування обставин інциденту та в результаті проведення оперативно-розшукових заходів за підозрою було затримано троє неповнолітніх та одного 18-річного юнака. Затримані зізналися у скоєнні даного злочину та пояснили свої дії тим що хотіли подивитися чи подолає поїзд згадану перешкоду.
Відносно батьків неповнолітніх складено протоколи про адміністративне правопорушення за ст.184 КАП України. Відносно затриманих вирішується питання про порушення кримінальної справи за ст277 КК України.
ДЗГ МВС України
Received by maidan: from authenticated user mvsinfo Date: Sat, 12 May 2007 13:26:20 +0300
Відповіді
2007.05.12 | Вячеслав Хаврусь
Таки дійсно, кількість цих "диверсантів" - легіон
В свій час я їхав з Олександрії до Києва потягом №17 Адлер-Київ, він йде по тому ж самому маршруту, що швидкісний "Дніпро-Київ". З Олександрії потяг виходив зранку. Коли зайшов у вагон, побачив, що в сусідньому купе вибите вікно. Почав розпитувати пасажирів - виявляється, на підході до Олександрії малолітні засранці "розважилися" тим, що "обстріляли" потяг каміннями з насипу. Добре, що ніхто з пасажирів не постраждав, тим більше, що потяг вже пригальмовував перед станцією.Я почав розпитувати провідницю, наскільки це регулярно ставалося. Вона сказала, що це не перший випадок для цього поїзду, в Олександрії орудує шайка малечі, яким нема кому дати по задниці, та яка розважається у такий спосіб. Міліції наплювати. А крайніми є провідники, які за "свої" кошти мають склити вікна вагонів. Тому не питайте, чому так дорого їздити "зайцем", коли в касі нема білета. Я б поставив тоді повідомлення в новини в рубрику "Для Луценка", але тоді якраз стався переворот і Луценка зняли. Тема так і залишилися не висвітленою.
Як зараз там з адлеровським потягом - не знаю. Але те, що кругом бардак - це точно. Плюс тваринна заляканість працівників залізниці перед начальством. Я це бачив постійно під час поїздок на УЗ та по розвитку подій навколо аварії "Столичного експресу". Реально виходить, що насправді винними зробили чергову по станції та електромеханіка - це ті, що Мороз назвав "сторонніми особами" (див. також тут: http://www.unian.net/ukr/news/news-194981.html) Але не сумніваюся, що під час тривалих вихідних вони просто ПОБОЯЛИСЯ повідомити начальство або тим більше зупинити потяг червоним сигналом, понадіявшись на свої сили по переводу стрілок, бо там дійсно щось не спрацювало. Або більше того, переведення стрілок за допомогою мотузки, намотаної на вал механізму, було ЗВИЧАЙНОЮ ПРАКТИКОЮ. Але яке ж начальство про бардак на станції признається? Читайте більше тут (взято з офіційного сайту УЗ): http://www.uz.gov.ua/index.php?m=info.news&f=Doc.View&p=express_out.0.news
Попередньою причиною сходження вагонів «Столичного експресу» Дніпропетровськ-Київ є несанкціоноване втручання сторонніх осіб
За попередніми даними причиною сходження вагонів «Столичного експресу» Дніпропетровськ-Київ стало несанкціоноване втручання сторонніх осіб в облаштування залізничного транспорту, пов`язане з безпекою руху поїздів. Наразі триває розслідування причин транспортної пригоди.
Відновлювальні роботи здійснюють відбудовні поїзди зі станцій Дарниця, Київ-Пасажирський та Фастів.
Зараз рух поїздів на даному напрямку організовано в об’їзд за маршрутом Київ - Миронівка - Фастів.
Нагадаємо, що 2 травня 2007 року о 22 годині 19 хвилин на стрілочному переводі № 2 ст. Расава Київської дирекції залізничних перевезень Південно-Західної залізниці при швидкості близько 115 км/год. допущено сходження з рейок електровоза та шести вагонів у швидкісному пасажирському поїзді № 168 сполученням Дніпропетровськ – Київ.
Перша секція електровоза, вагон для перевезення автомобілів та перший пасажирський вагон перекинулися на бік, три наступні вагони нахилилися під кутом від 450 до 300, шостий вагон зійшов із рейок одним візком.
Пошкоджено стрілочний перевід № 2, близько 200 м колії.
Пасажирів в 0 годин 45 хвилин було відправлено з місця події електропоїздом та о 1 годині 39 хвилин доставлено до ст. Київ-Пасажирський.
На фото електропровід стрілочного переводу, на вал якого невідомими зловмисниками намотана мотузка з метою спроби переведення стрілки.
Управління взаємодії зі ЗМІ Укрзалізниці
Тел.044) 465-24-28 (-21-72-38), ф. 465-24-39
presscenter@uz.gov.ua
2007.05.13 | Dimon S
Re: Таки дійсно, кількість цих "диверсантів" - легіон
Не все тут так просто, як хоче показати МВС. Гадаю, що жоден електромеханік не додумається намотати мотузочку на вал електродвигуга. Вага одної рейки на головному ходу близько 100 кг на 1 метр. Помножити на жві рейки та довжину вістряків ( приблизно 50-70 метрів). А тут мотузока на електродвигуні! Смішно.Крім того: ( може десь пропустив...) не сказано чи пошерстний перевід чти ні. Тобто чи просто відхилились вістряки на іншу колію, чи відбувся взріз переводу, або перевід стрілки стався під потягом. на тій ділянці повинна біти диспетчерська центролізація. І положення всіх (!) стрілок контролюється і керується із Києва, з вулиці Уманської, 5. Черговий по станції ніколи не одержить стрілку в своє управління за 5 хвилин до проходу швидкісного потягу. І ще одне ( з багатьох) зауваження: при несправному СП не відкриється вихідний сигнал світлофора. Від нього до СП - 50 - 200 метрів. Все це я пишу для того, аби посвдчити, що є певена частина істини в словаї Рудьковського про теракт (чи нависне втручання сторонніх осіб). Зауважую одразу, що Рудьковському не симпатизую.
2007.05.13 | Влад
Re: Міліція встановила "диверсантів" у Боярці
Схожий випадок стався нещодавно в селі Чапаєвка Пологівського району Запорізької області. Двоє неповнолітніх підвісли на мотузці камінь над залізничною колією, та поклали на рейки шматок бетонної плити.Камінь розбив лобове скло локомотива. На щастя машиніст потяга не постраждав. Дякуючи есктренному гальмуванню вдалося запобігти сходженню потяга з рейок.
Як виявилося серед "подвигів" цих неповлітніх також розбиті шибки по хатах, та обмазаний лайном кіоск з продажу продовольчих товарів.
Порушено кримінальну справу. Ведеться слідство.