москалі підсунули януку западло- через 3міс.лого UMC буде яйце(л
05/17/2007 | catko
http://www.pravda.com.ua/news/2007/5/17/58836.htm
UMC помре, щоб вилупитися з російського яйця
17.05.2007 10:11
Один з найбільших операторів мобільного зв'язку України – UMC – змінює свій бренд на російський МТС.
Як пише "Комерсант-Україна", відновлення бренду триватиме близько трьох місяців і обійдеться в $20 млн.
Генеральний директор UMC Павло Павловський повідомив, що з уведенням бренду МТС зникнуть тільки тарифні лінійки Sim-Sim і UMC, а з існуючих залишаться молодіжний бренд Jeans і лінійка тарифів економ-класу "Екотел".
"Наріжним каменем стратегії МТС буде сегментування. Кожному сегменту аудиторії ми будемо пропонувати те, що він хоче. Jeans буде відрізнятися широкою пропозицією молодіжного контенту. А "Екотел" ми будемо використовувати як інструмент тарифної війни в Україні – ця торговельна марка не буде асоціюватися з брендом МТС", – сказав Павловський.
За оцінками міжнародного агентства Interbrand, у 2006 році вартість бренду МТС оцінювалася в $4,8 млрд.
Логотипом бренду МТС з минулого року є біле яйце на червоному квадраті.
----------
зи. а ще москалі ніфіга не вкурюють в україському менталітеті - після зникнення абревіатури UMC в них щезне половина клієнтів.
UMC помре, щоб вилупитися з російського яйця
17.05.2007 10:11
Один з найбільших операторів мобільного зв'язку України – UMC – змінює свій бренд на російський МТС.
Як пише "Комерсант-Україна", відновлення бренду триватиме близько трьох місяців і обійдеться в $20 млн.
Генеральний директор UMC Павло Павловський повідомив, що з уведенням бренду МТС зникнуть тільки тарифні лінійки Sim-Sim і UMC, а з існуючих залишаться молодіжний бренд Jeans і лінійка тарифів економ-класу "Екотел".
"Наріжним каменем стратегії МТС буде сегментування. Кожному сегменту аудиторії ми будемо пропонувати те, що він хоче. Jeans буде відрізнятися широкою пропозицією молодіжного контенту. А "Екотел" ми будемо використовувати як інструмент тарифної війни в Україні – ця торговельна марка не буде асоціюватися з брендом МТС", – сказав Павловський.
За оцінками міжнародного агентства Interbrand, у 2006 році вартість бренду МТС оцінювалася в $4,8 млрд.
Логотипом бренду МТС з минулого року є біле яйце на червоному квадраті.
----------
зи. а ще москалі ніфіга не вкурюють в україському менталітеті - після зникнення абревіатури UMC в них щезне половина клієнтів.
Відповіді
2007.05.17 | Хвізик
якщо це все правда - готовий відмовитися від УМС
тим паче, що якість їхніх послуг хрінова. Крім того, вони ще й троха дурятья кілька разів пробував слати смс у США - жодна не дійшла, а грошики з рахунку всякий раз зімали
2007.05.17 | Маклай
Я теж
Аналогічно.Якщо змініться бренд - зміню оператора. А на своєму умсшному автовідповідачі, окрім нового номеру, запишу пораду всім дозвонювачам зробити те ж саме.