70% слухачів курсів водіння авто на заняття не ходять (л)
05/19/2007 | Міліціонер
Результати перевірки навчальних закладів, що здійснюють підготовку водіїв.
На виконання вимог розпорядження Міністерства внутрішніх справ України підрозділами Державтоінспекції були проведені перевірки навчальних закладів, що здійснюють підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів.
За час проведення перевірки було перевірено 2 тисячі 253 учбові організації різних форм власності, які здійснюють підготовку водіїв транспортних засобів. У процесі проведення цих заходів було:
- перевірено 13 тис. 552 транспортні засоби, що використовуються для навчання керуванню, з яких 1 тис. 065, або 8 % виявилися технічно несправними;
- встановлено 113 фактів невідповідності викладацького складу займаним посадам, 57 фактів відсутності діючих ліцензій, 39 випадків невідповідності навчальних програм вимогам чинних документів;
- виявлено 24 факти фіктивних договорів оренди автодромів, коли ці договори складалися для відкриття навчальної організації, а в дійсності автодромами для підготовки водіїв не користувалися.
Найбільш характерними прикладами виявлених недоліків можуть бути наступні:
- під час перевірки Самарського РСТКТ Дніпропетровської області встановлено, що тренажери та 50% транспорту знаходяться в неробочому стані, відвідування занять складає - 30%, а в групі № 1 по підготовці водіїв категорій "ВС" заняття не проводяться взагалі;
- при перевірці Бахчисарайської АШ ТСОУ АР Крим виявлено, що журнал обліку свідоцтв про закінчення курсів не ведеться, освіта викладача та 2-х майстрів не відповідає займаним посадам;
- при перевірці Сквирської АШ ТСОУ Київської області виявлені порушення термінів навчання, виправлення в журналі видачі свідоцтв про закінчення курсів тощо;
- під час перевірки Кременчуцького МСТК "Дніпро" Полтавської області, який здійснює підготовку водіїв категорії "В, ВС, Д, Е" було встановлено, що на заняттях групи № 2 категорії “В” з 30 учнів, які значаться у списку, присутніми в класі було тільки 9, а журнал відвідування занять незаповнений;
- при перевірці Саратського РСТК ТСОУ Одеської області було встановлено відсутність майданчику для початкового навчання водінню, класу авто тренажерів та класу охорони праці. Класи з вивчення Правил дорожнього руху, експлуатації та технічного обслуговування транспортних засобів, їх будови потребують ремонту;
- перевіркою Здолбунівського РСТК ТСОУ Рівненської області встановлено, що термін дії ліцензії на право проведення підготовки та перепідготовки водіїв категорії “С” і “Е” закінчився, всі приміщення і споруди не відповідають вимогам санітарно-гігієнічних норм, оскільки не обігріваються в зимовий період. З п'яти одиниць учбових транспортних засобів, які перебувають на балансі цього навчального закладу - три несправні, що негативно позначається на якості підготовки водіїв та ставить під загрозу виконання навчального плану;
-при перевірці Деснянського СТК ТСОУ м. Києва встановлено, що в групі № 71-07 з 14 курсантів за списком, присутні 2 учня, інші з невідомих причин відсутні.
До загальних недоліків, які були виявлені під час перевірки можна віднести неукомплектованість учбових приміщень та автодромів сучасними навчальними матеріалами та обладнанням, невідповідність технічного стану та комплектації транспортних засобів, які використовуються при підготовці водіїв вимогам нормативних документів.
Звертає на себе увагу той факт, що найбільша кількість недоліків виявлених під час перевірки, зафіксовані у навчальних організаціях, що підпорядковуються Товариству сприяння обороні України. Як результат відсоток курсантів цих автошкіл, які з першого разу здали іспити у екзаменаційних підрозділах ДАІ складає всього 35-40 % при середньому по державі 60-70 %.
Загалом за результатами проведених заходів до територіальних управлінь професійно-технічної освіти направлено 257 інформацій про виявлені недоліки та порушення, а також відповідні пропозиції, у тому числі про позбавлення ліцензій.
Прес-служба Департаменту
ДАІ МВС України
http://sai.gov.ua/pages.shtml?id=472
На виконання вимог розпорядження Міністерства внутрішніх справ України підрозділами Державтоінспекції були проведені перевірки навчальних закладів, що здійснюють підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів.
За час проведення перевірки було перевірено 2 тисячі 253 учбові організації різних форм власності, які здійснюють підготовку водіїв транспортних засобів. У процесі проведення цих заходів було:
- перевірено 13 тис. 552 транспортні засоби, що використовуються для навчання керуванню, з яких 1 тис. 065, або 8 % виявилися технічно несправними;
- встановлено 113 фактів невідповідності викладацького складу займаним посадам, 57 фактів відсутності діючих ліцензій, 39 випадків невідповідності навчальних програм вимогам чинних документів;
- виявлено 24 факти фіктивних договорів оренди автодромів, коли ці договори складалися для відкриття навчальної організації, а в дійсності автодромами для підготовки водіїв не користувалися.
Найбільш характерними прикладами виявлених недоліків можуть бути наступні:
- під час перевірки Самарського РСТКТ Дніпропетровської області встановлено, що тренажери та 50% транспорту знаходяться в неробочому стані, відвідування занять складає - 30%, а в групі № 1 по підготовці водіїв категорій "ВС" заняття не проводяться взагалі;
- при перевірці Бахчисарайської АШ ТСОУ АР Крим виявлено, що журнал обліку свідоцтв про закінчення курсів не ведеться, освіта викладача та 2-х майстрів не відповідає займаним посадам;
- при перевірці Сквирської АШ ТСОУ Київської області виявлені порушення термінів навчання, виправлення в журналі видачі свідоцтв про закінчення курсів тощо;
- під час перевірки Кременчуцького МСТК "Дніпро" Полтавської області, який здійснює підготовку водіїв категорії "В, ВС, Д, Е" було встановлено, що на заняттях групи № 2 категорії “В” з 30 учнів, які значаться у списку, присутніми в класі було тільки 9, а журнал відвідування занять незаповнений;
- при перевірці Саратського РСТК ТСОУ Одеської області було встановлено відсутність майданчику для початкового навчання водінню, класу авто тренажерів та класу охорони праці. Класи з вивчення Правил дорожнього руху, експлуатації та технічного обслуговування транспортних засобів, їх будови потребують ремонту;
- перевіркою Здолбунівського РСТК ТСОУ Рівненської області встановлено, що термін дії ліцензії на право проведення підготовки та перепідготовки водіїв категорії “С” і “Е” закінчився, всі приміщення і споруди не відповідають вимогам санітарно-гігієнічних норм, оскільки не обігріваються в зимовий період. З п'яти одиниць учбових транспортних засобів, які перебувають на балансі цього навчального закладу - три несправні, що негативно позначається на якості підготовки водіїв та ставить під загрозу виконання навчального плану;
-при перевірці Деснянського СТК ТСОУ м. Києва встановлено, що в групі № 71-07 з 14 курсантів за списком, присутні 2 учня, інші з невідомих причин відсутні.
До загальних недоліків, які були виявлені під час перевірки можна віднести неукомплектованість учбових приміщень та автодромів сучасними навчальними матеріалами та обладнанням, невідповідність технічного стану та комплектації транспортних засобів, які використовуються при підготовці водіїв вимогам нормативних документів.
Звертає на себе увагу той факт, що найбільша кількість недоліків виявлених під час перевірки, зафіксовані у навчальних організаціях, що підпорядковуються Товариству сприяння обороні України. Як результат відсоток курсантів цих автошкіл, які з першого разу здали іспити у екзаменаційних підрозділах ДАІ складає всього 35-40 % при середньому по державі 60-70 %.
Загалом за результатами проведених заходів до територіальних управлінь професійно-технічної освіти направлено 257 інформацій про виявлені недоліки та порушення, а також відповідні пропозиції, у тому числі про позбавлення ліцензій.
Прес-служба Департаменту
ДАІ МВС України
http://sai.gov.ua/pages.shtml?id=472
Відповіді
2007.05.19 | stefan
права купив, а їздити - не купив
2007.05.20 | samopal
Протокольна точність заголовків
Пане міліціянт, з наведеного Вами сумбурного тексту випливає лише те, що 70 і більше відсотків прогульщиків зафіксовано у певних районних організаціях певних областей. І чітко вказано, що кількість "курсантів" які з першого разу здали іспити у екзаменаційних підрозділах ДАІ в середньому по державі 60-70%. То може це саме ті, котрі не відвідують занять? І це запитання зовсім не до організаторів автошкіл, бо що тоді оті "курсанти" здають вашому "доблєснаму" ДАі?Співставивши Ваш блискучий заголовок із єдиними наведеними у текcті "загальнодержавними" цифрами, можна зробити лиш один висновок: 60-70 відсотків водійських посвідчень наша міліція просто ПРОДАЄ!
2007.05.20 | stefan
samopal! ідіть рік попрайюйте в ДАІ
і будете мати живу статистику.--------------------------
А так - гадання на кавовій гущі.
2007.05.20 | samopal
До чого тут кава?
70% слухачів курсів водіння авто на заняття не ходять (заголовок)і
Як результат відсоток курсантів цих автошкіл, які з першого разу здали іспити у екзаменаційних підрозділах ДАІ складає всього 35-40 % при середньому по державі 60-70 %. (у протоколі)
Про каву ні слова не згадано...
А потрппити на роботу у ДАї не так вже й просто (не кажучи вже, про якесь рибне місце у тій структурі). І це мені відомо "не з газет"©.
2007.05.20 | Нестор
Це тому, що 99 % міліціонерів беруть хабарі
2007.05.20 | Українець, громадянин України
+1
2007.05.20 | 3dom
А тех кто ходит, больше настраивают на экзамен,
за который многие при сдаче потом все равно платят.Я своей матери настоял, что бы она после официальных курсов, прошла частные курсы вождения за отдельную плату. А потом когда увидел что водит все равно плохо, настоял на том, чтобы она этот дополнительный курс прошла еще раз.
Вот вам и ответ на вопрос с чего начинается Майдан. Вернее где и почему он заканчивается... Ведь в каждой группе идущей на экзамен, БОЛЬШИНСТВО собирает взятку! И там немало тех кто был на Майдане и требовал от власти покончить с коррупцией.
А ведь в этой ситуации нельзя сослаться на то что кто-то ЗАСТАВЛЯЕТ или что ситуация безвыходная. Всё в твоих руках - выучи ЧЕСТНО правила, сдай ЧЕСТНО экзамен. Я например, в свое время отказался платить и сдал оба экзамена без взятки, хотя большинство из наших платило. Все ведь об этом знают, о том как это в ГАИ происходит, но забывают об этом случае своей жизни, когда требуют от власти покончить с коррупцией...
P.S.
Очень глупо Ющенко поступил когда ГАИ "отменил". Это было неправильно и очень мягко говоря странно смотрелось тогда.
Хотя верно и то, что правила существуют только тогда когда большинство народа ДОБРОВОЛЬНО согласны их исполнять. Или, как минимум, согласно с необходимостью их существования.
2007.05.20 | Ukrpatriot(patriot)
Re: А тех кто ходит, больше настраивают на экзамен,
3dom пише:> А ведь в этой ситуации нельзя сослаться на то что кто-то ЗАСТАВЛЯЕТ или что ситуация безвыходная. Всё в твоих руках - выучи ЧЕСТНО правила, сдай ЧЕСТНО экзамен. Я например, в свое время отказался платить и сдал оба экзамена без взятки, хотя большинство из наших платило. Все ведь об этом знают, о том как это в ГАИ происходит, но забывают об этом случае своей жизни, когда требуют от власти покончить с коррупцией...
>
Здав сам чесно. Теорію за першим разом, а водіння за другим. Перший раз не рушив підгору з ручніка Але потім навчився. Хто хоче може здати. Проте більшість воліє заплатити, щоб не ходити на заняття, а потім розповідати, як "гребуть" у міліції і дивуватися з того, що пішохода тре пропускати навіть коли нема світлофора, але є зебра.
2007.05.20 | Сергей ГРУЗДОВ
Как я сдавал экзамен на драйвер-лайсенс
Как я сдавал экзамен на драйвер-лайсенс в США:Убедив себя, что готов в теории, наведался в их ГАИшную конторку, где мне предложили выбрать день и время, в принципе, хоть через 10 минут. Давай через 10! Листок с вопросами и вариантами ответов, стоячая конторка в общем помещении, птички-крестики. Отдал через барьерчик и через 10 секунд выслушал приятное сообщение с уточнением, что пара ответов все-таки не верны, но допускается три ошибки. Я быренько вник и пояснил копу, что не верно перевел один из тех двух вопросов. Он улыбнулся и сказал "Все-равно ведь ОК!".
Теперь объясните мне - где тут было давать взятку?
Да, чуть не забыл! Я приехал на экзамен на авто и на нем же уехал до следующего раза сдачи практического вождения. Вот так вот.
2007.05.20 | samopal
А що робити країні, в якій не вистачає "ліцензованих драйверів"
на усі зареєстровані авта. І це з урахуванням того, що в багатьох штатах керувати автом можна з 14 років.2007.05.22 | stefan
Re: А що робити країні, в якій не вистачає "ліцензованих драйвер
пише:> на усі зареєстровані автпа. І це з урахуванням того, що в багатьох штатах керувати автом можна з 14 років.
-----------------
samopal, перекладіть, будь ласка, на українську.
2007.05.22 | samopal
А що робити
Якщо Ви мали на увазі зайву букву у слові "автпа" , то це звичайна помилка. Я її вже виправив, а Вам дякую за підказку.А якщо Ви не зовсім зрозуміло про що мова, то перефразую: про країну, у якій кількість зареєстрованих автомобілів відчутно вища за кількість людей з посвідченням водія. Мова, звичайно, про Штати (оті, Сполучені), де кількість авт на тисячу мешканців вже доходить до 800.
2007.05.22 | Михайло Свистович
Позавчора я підписав протокол затримання п"яного в ж... водія
Ми вночі поверталися з Сум і помилково звернули на іншу дорогу, поїхавши не через Пирятин, а через Чернігівську область. Далеко не найкраща вузька і неосвітлена (там навіть знаки темні ще з часів СРСР) дорога в лісі з купою поворотів, поганим покриттям і небезпечним кюветом вночі стає вкрай небезпечною для незнайомих з нею водіїв. Намагаючись їхати швидше, оскільки більшу її частину їхали по ній абсолютно одні, нам кілька разів довелося в останній момент пригальмовувати з вищанням гальм, щоб вписатися у поворот, який несподівано виринав із темряви. Ще кілька разів нам доводилося майже повзти, коли назустріч їхав якийсь проффесіонал, що ніяк не міг розібратися з дальнім і ближнім світлом або їхав посередині, щоб зорієнтуватись по розділовій смузі. Те саме було і при обгоні деяких проффесіоналів на роздовбаних вантажівках "врємьон ачакавскіх". Вже ближче до Київщини нас зупинила міліція і попросила підписати протокол затримання в ж... п"яного водія. Його зупинили за 10 метрів від виїзду на головну дорогу з вузенької бічної, яку навіть не видно за кущами. Ми з радістю поставили свої підписи, оскільки уявили, як воно вилазить нам на шлях, і ми не встигаємо зреагувати, або як воно перед нашою машиною вирішить раптом проїхатися по зустрічній смузі.2007.05.22 | OlalaZhm
Re: Позавчора я підписав протокол затримання п"яного в ж... водія
Моєму сину виповнилося місяць тому 18 років, майже одночасно отримав права. На заняття ходив чесно, водить вже давно добре, бо його дід муштрував. Але на екзамени в ДАІ взяв у мене гроші. Я обурилася і сказала, що треба здавати чесно - як я в свій час . І він мені пояснив, що це можливо, але доведеться здавати три-чотири рази, бо до чогось доколупатися можна завжди. І за кожну перездачу платити офіційно 170 грн. Крім того, він не хотів підводити групу. Отож...2007.05.22 | tormozniak
патамуша курсы - гавно. обдираловка на бапки.
в омереке курсы нада если 5 раз не смог сдать.2007.05.22 | Дядя Вова
А 70% будущих юристов (врачей, учителей...)?
Может, проблему нужно поставить шире?2007.05.22 | OlalaZhm
Re: А 70% будущих юристов (врачей, учителей...)?
Дядя Вова, Ви праві...