Портал захисту прав споживачів. Вас наї....ли? Вам сюди (л)
06/12/2007 | So_matika
http://www.consumerinfo.org.ua/
Європейський союз і Програма розвитку ООН відкрили в Україні портал з захисту прав споживачів у рамках спільного проекту Об’єднання споживачів і громадських об’єднань.
http://ua.korrespondent.net/main/76635/
Про відкриття порталу повідомила керівник проекту Об’єднання споживачів і громадських об’єднань Клавдія Максименко.
За її словами, у проект, що буде здійснюватися до кінця наступного року, Єврокомісія вклала 3 млн. євро. Впродовж цього терміну буде фінансуватися і сайт, підтримка якого коштує 400 дол. у рік. Як зазначила Максименко, впродовж місяця керівництво проекту визначиться з українськими громадськими організаціями в сфері захисту прав споживачів, що будуть займатися підтримкою порталу після закінчення проекту.
Портал має сприяти розширенню доступу громадян до інформації про безпеку і результатам незалежного тестування товарів і послуг, а також про права споживачів і механізми їхнього захисту. Сайт повинний полегшити впровадження в Україні системи незалежного тестування товарів на основі європейських методик, що важливо, з огляду на прагнення України вступити до Світової організації торгівлі.
На сайті можна ознайомитися з державними органами, громадськими українськими і європейськими організаціями, що працюють у сфері захисту прав споживачів, і обмінятися думками про продукти і послуги на форумі. Також портал надає можливість здійснювати пошук інформації про цікавлячий товар за штрих-кодом. Інформація на веб-сторінці буде обновлятися щотижня. Також проектом передбачене створення WAP-версії сайту з можливістю пошуку інформації про товар за штрих-кодом з допомогою мобільних телефонів.
Серед можливостей порталу - відправлення електронної скарги в державні органи по захисту прав споживачів. Однак, за словами заступника директори Департаменту з питань споживчої політики і захисту прав споживачів Держспоживстандарту України Сергія Литвиненка, "скарги через Інтернет незаконні", державні органи не готові приймати такі звертання, оскільки електронні скарги можуть бути використані для ведення антиконкурентної боротьби.
Європейський союз і Програма розвитку ООН відкрили в Україні портал з захисту прав споживачів у рамках спільного проекту Об’єднання споживачів і громадських об’єднань.
http://ua.korrespondent.net/main/76635/
Про відкриття порталу повідомила керівник проекту Об’єднання споживачів і громадських об’єднань Клавдія Максименко.
За її словами, у проект, що буде здійснюватися до кінця наступного року, Єврокомісія вклала 3 млн. євро. Впродовж цього терміну буде фінансуватися і сайт, підтримка якого коштує 400 дол. у рік. Як зазначила Максименко, впродовж місяця керівництво проекту визначиться з українськими громадськими організаціями в сфері захисту прав споживачів, що будуть займатися підтримкою порталу після закінчення проекту.
Портал має сприяти розширенню доступу громадян до інформації про безпеку і результатам незалежного тестування товарів і послуг, а також про права споживачів і механізми їхнього захисту. Сайт повинний полегшити впровадження в Україні системи незалежного тестування товарів на основі європейських методик, що важливо, з огляду на прагнення України вступити до Світової організації торгівлі.
На сайті можна ознайомитися з державними органами, громадськими українськими і європейськими організаціями, що працюють у сфері захисту прав споживачів, і обмінятися думками про продукти і послуги на форумі. Також портал надає можливість здійснювати пошук інформації про цікавлячий товар за штрих-кодом. Інформація на веб-сторінці буде обновлятися щотижня. Також проектом передбачене створення WAP-версії сайту з можливістю пошуку інформації про товар за штрих-кодом з допомогою мобільних телефонів.
Серед можливостей порталу - відправлення електронної скарги в державні органи по захисту прав споживачів. Однак, за словами заступника директори Департаменту з питань споживчої політики і захисту прав споживачів Держспоживстандарту України Сергія Литвиненка, "скарги через Інтернет незаконні", державні органи не готові приймати такі звертання, оскільки електронні скарги можуть бути використані для ведення антиконкурентної боротьби.