Стаття для Майдану: Лідери лівих партій чи зажрані буржуа?
06/15/2007 | Мінор
Лідери лівих партій чи зажрані буржуа?
Віктор Уколов
Коли я вперше потрапив під купол Верховної Ради у якості акредитованого журналіста більшість народних депутатів добиралося на роботу на метро. 1992 рік – дитинство незалежної України.
Кожного вечора до будинку парламенту під‘їжджав новенький ЛуАЗ, які у нас тоді чомусь прийнято було називати „скотовозами”. Народні депутати і їхні помічники дружно розсідалися в кріслах і автобус вирушав до останніх будинків київської Оболоні, де нардепам роздали квартири. Кому на три кімнати, а кому лише на дві.
Щоправда вже тоді кілька десятків голів постійних комісій парламенту мешкали у престижному „Царському” селі. Втім, це не стосувалося вічних революціонерів рухівців або соціалістів – їх поселяли на висілках. У декого з них навіть взуття нового не було.
Тому коли депутати Верховної Ради 1 скликання в закритому режимі постановили виділити на кожного по пільговій ціні новенькі Жигулі – ми, журналісти, а з нами і все суспільство, сприйняли це, як особисту образу. Степан Хмара, один з тих, хто тоді публічно відмовився від такої нечуваної пільги, не взяв парламентські Жигулі і отримав право гордо роздававати десятки обурених інтерв‘ю.
Уже в 2000-ому на автобусах розвозили здебільшого помічників. Голова Верховної Ради Іван Степанович Плющ тоді мав один дуже дорогий броньований Мерседес, через що комплексував і сварився, якщо БМВ охорони їхало позаду, або не дай Боже, ДАІ утворювало „зелений коридор”.
На початку вересня 2000 року, ООН організовувала самміт Тисячоліття, на який спочатку зліталися спікери парламентів з усіх країн світу, а за тиждень по тому Нью Йорк приймав всіх Президентів. Відомий своєю економністю Плющ полетів Узбецькими авіалініями делегацією у складі 4 осіб: спікер, перший помічник, перекладач і охоронець.
Назад вони поверталися через тиждень – такий інтервал давав найдешевший білет. Тому кілька днів голова Верховної Ради України жив у проплачених 5-зіркових апартаментах ООН, а кілька днів після самміту ночував в гостях у наших дипломатів в Нью Йорку.
Втім, вже наступного тижня Президент Кучма прилетів до ООН величезним літаком з почтом бізнесменів і помічників, який був лише трохи менший за групу, що супроводжувала короля Саудівської Аравії. Але, розповідають, це не зашкодило українським політикам ... попросити в американців збільшення фінансової допомоги.
І все ж таки справжню ностальгію за старими наївними часами, коли я ще бачив у Верховній Раді нормальних людей, я відчув тільки тепер, читаючи довжелезний перелік автомашин з парку Голови Верховної Ради Олександра Мороза.
Отож, за інформацією відомого Інтернет-сайту кримінальних розслідувань ОРД, лідер партії, яка називає себе „соціалістичною” має у своєму розпорядженні такі авто: Мерседес – 600 (броньований) – 3 автомашини; Тойота Ленд Круз – 2 автомашини; Тойота Камрі 2.4 (сімейний) – 2 автомашини; Тойота Камрі 2.4 (охорона) – 4 автомашини; Опель Омега 2.2 (сімейний),Опель Омега 2.2 (для особистих водіїв); Тойота Камрі 2.4
Треба зазначити, що спікера парламенту супроводжує аж ніяк не 4 авто охорони. Викликає подив наявність аж трьох мерседесів останньої моделі, кожен з яких коштує до півмільйона доларів. Призначення двох Тойот представницького класу – сімейний автомобіль, - не залишає сумнівів, щодо їх використання.
Для порівняння – лідер соціалістичної партії однієї з країн Бенілюксу, вимагає від своїх побратимів селитися виключно у небагатих районах, щоб не відриватися від народу. А на роботу значна частина депутатів у Європі любить їздити на велосипедах.
Пам‘ятаю, як ми цілу годину спостерігали на велетенським архітектурним комплексом прекрасного замку, в якому розташовано угорський парламент і не побачили жодного(!) Лексусу або Мерседесу. Щоб відчути різницю, треба спробувати протиснутись через затор біля Верховної Ради, де з порушенням усіх правил, просто на дорозі, покидали свої ультрадорогі автомобілі наші народні обранці.
Втім, є в українському парламенті партія, яка відкрито зневажає багатство і капіталізм і бореться за інтереси трудового народу і пенсії ветеранам війни. Заступник голови Верховної Ради – Адам Мартинюк, справжній комуніст, який кожного 7 листопада зі слізьми на очах покладає квіти до пам’ятника вождю світового пролетаріату і вміє натхненно співати Інтернаціонал.
Мені здається, що „гнані і голодні” мали би справді повстати, з огляду на ту розкіш, якою оточив себе комуніст №2. Отож, за даними ОРД, на люди товариш Мартинюк виїжджає виключно на Мерседесі-600. Червоне дерево, високоякісний тюнинг, шкіряні сидіння, сучасна аудіосистема, як кажуть продавці на автобазарі – „повний фарш”. А як набридне, то віце-спікер може пересісти на представницьку Тойоту Камрі 2,4, або скромний новенький Опель Омега 2,4, які також надає у його розпорядження парламент.
Народні депутати, які були у парламенті в середині 90-х років мають пам‘ятати скромні Волги і Шкоди, якими тоді їздили навіть віце-спікери, попередники Мартинюка. Волг звичайно ж уже не залишилось – не личить. Але от у 2001 році в парку Верховної Ради ще був не один раритет – наприклад, стара чорна Волга зі спеціальним движком, що їздила в кортежі Володимира Щербицького.
Чи дочекаємось ми коли-небудь, щоб наші народні обранці знову повернулися до народу? Ну хоча б на рівні керівництва парламенту, що складається з лідерів партій, які себе називають чомусь „лівими”, а живуть на широку ногу, не як слуги народу, а як зажрані буржуа?
Віктор Уколов
Коли я вперше потрапив під купол Верховної Ради у якості акредитованого журналіста більшість народних депутатів добиралося на роботу на метро. 1992 рік – дитинство незалежної України.
Кожного вечора до будинку парламенту під‘їжджав новенький ЛуАЗ, які у нас тоді чомусь прийнято було називати „скотовозами”. Народні депутати і їхні помічники дружно розсідалися в кріслах і автобус вирушав до останніх будинків київської Оболоні, де нардепам роздали квартири. Кому на три кімнати, а кому лише на дві.
Щоправда вже тоді кілька десятків голів постійних комісій парламенту мешкали у престижному „Царському” селі. Втім, це не стосувалося вічних революціонерів рухівців або соціалістів – їх поселяли на висілках. У декого з них навіть взуття нового не було.
Тому коли депутати Верховної Ради 1 скликання в закритому режимі постановили виділити на кожного по пільговій ціні новенькі Жигулі – ми, журналісти, а з нами і все суспільство, сприйняли це, як особисту образу. Степан Хмара, один з тих, хто тоді публічно відмовився від такої нечуваної пільги, не взяв парламентські Жигулі і отримав право гордо роздававати десятки обурених інтерв‘ю.
Уже в 2000-ому на автобусах розвозили здебільшого помічників. Голова Верховної Ради Іван Степанович Плющ тоді мав один дуже дорогий броньований Мерседес, через що комплексував і сварився, якщо БМВ охорони їхало позаду, або не дай Боже, ДАІ утворювало „зелений коридор”.
На початку вересня 2000 року, ООН організовувала самміт Тисячоліття, на який спочатку зліталися спікери парламентів з усіх країн світу, а за тиждень по тому Нью Йорк приймав всіх Президентів. Відомий своєю економністю Плющ полетів Узбецькими авіалініями делегацією у складі 4 осіб: спікер, перший помічник, перекладач і охоронець.
Назад вони поверталися через тиждень – такий інтервал давав найдешевший білет. Тому кілька днів голова Верховної Ради України жив у проплачених 5-зіркових апартаментах ООН, а кілька днів після самміту ночував в гостях у наших дипломатів в Нью Йорку.
Втім, вже наступного тижня Президент Кучма прилетів до ООН величезним літаком з почтом бізнесменів і помічників, який був лише трохи менший за групу, що супроводжувала короля Саудівської Аравії. Але, розповідають, це не зашкодило українським політикам ... попросити в американців збільшення фінансової допомоги.
І все ж таки справжню ностальгію за старими наївними часами, коли я ще бачив у Верховній Раді нормальних людей, я відчув тільки тепер, читаючи довжелезний перелік автомашин з парку Голови Верховної Ради Олександра Мороза.
Отож, за інформацією відомого Інтернет-сайту кримінальних розслідувань ОРД, лідер партії, яка називає себе „соціалістичною” має у своєму розпорядженні такі авто: Мерседес – 600 (броньований) – 3 автомашини; Тойота Ленд Круз – 2 автомашини; Тойота Камрі 2.4 (сімейний) – 2 автомашини; Тойота Камрі 2.4 (охорона) – 4 автомашини; Опель Омега 2.2 (сімейний),Опель Омега 2.2 (для особистих водіїв); Тойота Камрі 2.4
Треба зазначити, що спікера парламенту супроводжує аж ніяк не 4 авто охорони. Викликає подив наявність аж трьох мерседесів останньої моделі, кожен з яких коштує до півмільйона доларів. Призначення двох Тойот представницького класу – сімейний автомобіль, - не залишає сумнівів, щодо їх використання.
Для порівняння – лідер соціалістичної партії однієї з країн Бенілюксу, вимагає від своїх побратимів селитися виключно у небагатих районах, щоб не відриватися від народу. А на роботу значна частина депутатів у Європі любить їздити на велосипедах.
Пам‘ятаю, як ми цілу годину спостерігали на велетенським архітектурним комплексом прекрасного замку, в якому розташовано угорський парламент і не побачили жодного(!) Лексусу або Мерседесу. Щоб відчути різницю, треба спробувати протиснутись через затор біля Верховної Ради, де з порушенням усіх правил, просто на дорозі, покидали свої ультрадорогі автомобілі наші народні обранці.
Втім, є в українському парламенті партія, яка відкрито зневажає багатство і капіталізм і бореться за інтереси трудового народу і пенсії ветеранам війни. Заступник голови Верховної Ради – Адам Мартинюк, справжній комуніст, який кожного 7 листопада зі слізьми на очах покладає квіти до пам’ятника вождю світового пролетаріату і вміє натхненно співати Інтернаціонал.
Мені здається, що „гнані і голодні” мали би справді повстати, з огляду на ту розкіш, якою оточив себе комуніст №2. Отож, за даними ОРД, на люди товариш Мартинюк виїжджає виключно на Мерседесі-600. Червоне дерево, високоякісний тюнинг, шкіряні сидіння, сучасна аудіосистема, як кажуть продавці на автобазарі – „повний фарш”. А як набридне, то віце-спікер може пересісти на представницьку Тойоту Камрі 2,4, або скромний новенький Опель Омега 2,4, які також надає у його розпорядження парламент.
Народні депутати, які були у парламенті в середині 90-х років мають пам‘ятати скромні Волги і Шкоди, якими тоді їздили навіть віце-спікери, попередники Мартинюка. Волг звичайно ж уже не залишилось – не личить. Але от у 2001 році в парку Верховної Ради ще був не один раритет – наприклад, стара чорна Волга зі спеціальним движком, що їздила в кортежі Володимира Щербицького.
Чи дочекаємось ми коли-небудь, щоб наші народні обранці знову повернулися до народу? Ну хоча б на рівні керівництва парламенту, що складається з лідерів партій, які себе називають чомусь „лівими”, а живуть на широку ногу, не як слуги народу, а як зажрані буржуа?
Відповіді
2007.06.15 | Тестер
Re: Стаття для Майдану: Лідери лівих партій чи зажрані буржуа?
Якщо даш АК і ТТ і збереш разом з Пенісом в доброму місці то...2007.06.15 | DADDY
Тема невідповідності лівих слів та Мерсів розкрита не повністю
2007.06.15 | TrollSeeker
Ніхто не заважає DADDY розкрити їх повніше.
2007.06.15 | DADDY
Re: Ніхто не заважає DADDY розкрити їх повніше.
1. Я аж ніяк не захищаю коммі та социків.2. Я не є професійним журналістом, як Мінор
3. Я не є фігурантом жодного виборчого списку (і ніколи не буду), тому не маю необхідності превентивного "мочилова" майбутніх конкурентів по виборчих перегонах
4. Стаття гарна як заспів, але як повноцінна стаття - відверто слабка (як той фільм "Закритої зони" про Ірпінські події). Як колишній співробітник отМОРОЗа, Мінор має знати про його давні і постійні оборудки з спиртом.... Ну, це - так, наприклад.
5. Я, напевно, сам дам собі раду чим займатися. ОК?
2007.06.15 | TrollSeeker
Re: Ніхто не заважає DADDY розкрити їх повніше.
DADDY пише:> 5. Я, напевно, сам дам собі раду чим займатися. ОК?
Окрім тупих наїздів? Можливо, можливо, воно покаже...
2007.06.15 | DADDY
Re: Ніхто не заважає DADDY розкрити їх повніше.
TrollSeeker пише:> DADDY пише:
> > 5. Я, напевно, сам дам собі раду чим займатися. ОК?
> Окрім тупих наїздів? Можливо, можливо, воно покаже...
Тему "тупих наїздів" Вами теж не розкрито.
Підвищуйте професійність та толерантність до дружньої політичної сили.
2007.06.15 | TrollSeeker
Re: Ніхто не заважає DADDY розкрити їх повніше.
DADDY пише:> Тему "тупих наїздів" Вами теж не розкрито.
А для чого її розкривати, вони ж самі плодяться і виринають на ВФ?
> Підвищуйте професійність
Дякую за побажання, за своїм основним фахом підвищую безперервно. Бажаю і всім так.
> та толерантність до дружньої політичної сили.
Дочекатись би толерантності від неї самої...
Хоча всяко може статись, може коли і в неї теж розуму на це стане.
2007.06.15 | Раціо
А от коли Мінор працював на Мороза, останній їздив на жигулях
,тому стаття була не на часі - ніщо не затьмарювало щирої віри в соціялістичну ідею.2007.06.15 | Мінор
Тоді він не був головою Верховної ради і їздив на
авто, яке йому подарували бізнесмени з СПУ (які саме не знаю). Причому авто було тільки одне. Марка авто - здається Мерс 180. А у Юри Луценка був далеко не новий Нісан Максіма.2007.06.15 | Большой Брат
Прицеплюсь к словам+
1.ЛуАЗ - это "Луиза". жЫпик такой из Луцка:). Причем,из ранних моделей.2."Скотовоз", он же "стодола" по львовски, это большой городской автобус ЛиАЗ 677. Более не выпускается.
Для информации: "Окурок" - автобус ЛАЗ 4202( обрезаный ЛиАЗ 5256). Не выпускается.
Учите матчасть!
2007.06.15 | Daisy
Якби це не йшло зі штабу БЮТ, я б просто розридалась
2007.06.15 | TrollSeeker
А якби це було зі штабу НУ,то довелось би відрами сльози носити?
2007.06.15 | Сергей ГРУЗДОВ
Re: Стаття для Майдану: Лідери лівих партій чи зажрані буржуа?
Поразительно! Ни одного коммента по сути.Автомобили лишь пример. Слегка затронуты квартиры. Однако, вопрос поставлен и на него есть только один правильный ответ: ЗАЖРАВШИЕСЯ В БЕЗНАКАЗАННОСТИ И БЕСКОНТРОЛЬНОСТИ УБЛЮДКИ. И не обижайте буржуа.
2007.06.18 | Мінор
Майдан не поставив на 1 сторінку, тому я звернувся в УП (/)
http://www.pravda.com.ua/news/2007/6/18/60500.htmУП надрукувала матеріал в авторській колонці. Панове, адміни Майдану, я не так часто пишу матеріал спеціально для нашого сайту. Жаль, що ви не цінуєте ексклюзив - адже в заголовку було точно вказано, що це стаття для Майдану.
Роблю висновки. Писатиму, як і раніше для УП і матиму не дві сотні, а кілька десятків тисяч читачів