Невже ви підтримуєте платний в'їзд до центру Києва та на мости?
06/24/2007 | shu
Коли я прочитав черговий заклик у статті на "Народній Правді", буцімто задля вирішення заторів у м.Києві, треба просто ввести плату за в'їзд до центру, через мости і т.і. я вирішив у відповідь написати свою статтю. Дуже ці нахабні заклики часто стали звучати.
http://www.narodnapravda.com.ua/life/467404ca0f2ba/
Я вважаю, що таке "вирішення" проблеми - це лише чергова асоціальна акція, яка справді не веде до вирішення самої проблеми, а лише когось в черговий раз збагатить за рахунок пересічних киян та гостей міста. Як оті забудови парків та скверів, перекриття доступу до Дніпра і т.і.
Насправді я вважаю, що є багато методів справді реально покращити транспортну проблему в Києві, як то вдосконалення правил дорожньго руху, принципова зміна принципів регулювання дорожнього руху, справжня пропоганда дотримання правил ДР і т.і.(деякі подробиці у моїй статті).
Нажаль моя позиція не була підтримана читачами(3 проти і 0 за). Можливо це стосувалося просто якості самої статті(які я справді не дуже великий майстер писати), але може дійсно люди цілком підтримуют ідею введення різномонітних плат за проїзд?
Отже насправді, чи дійсно ви вважаєте, що нам треба просто ввести плату за в'їзд до центру, за користування мостами і т.і, щоб вирішити проблему київських заторів?
http://www.narodnapravda.com.ua/life/467404ca0f2ba/
Я вважаю, що таке "вирішення" проблеми - це лише чергова асоціальна акція, яка справді не веде до вирішення самої проблеми, а лише когось в черговий раз збагатить за рахунок пересічних киян та гостей міста. Як оті забудови парків та скверів, перекриття доступу до Дніпра і т.і.
Насправді я вважаю, що є багато методів справді реально покращити транспортну проблему в Києві, як то вдосконалення правил дорожньго руху, принципова зміна принципів регулювання дорожнього руху, справжня пропоганда дотримання правил ДР і т.і.(деякі подробиці у моїй статті).
Нажаль моя позиція не була підтримана читачами(3 проти і 0 за). Можливо це стосувалося просто якості самої статті(які я справді не дуже великий майстер писати), але може дійсно люди цілком підтримуют ідею введення різномонітних плат за проїзд?
Отже насправді, чи дійсно ви вважаєте, що нам треба просто ввести плату за в'їзд до центру, за користування мостами і т.і, щоб вирішити проблему київських заторів?
Відповіді
2007.06.24 | Englishman
Re: Невже ви підтримуєте платний в'їзд до центру Києва та на мости?
shu пише:> Отже насправді, чи дійсно ви вважаєте, що нам треба просто ввести плату за в'їзд до центру, за користування мостами і т.і, щоб вирішити проблему київських заторів?
звичайно, це не вирішить усіх проблем, але це крок у правильному напрямку. Досвід інших країн показує, що "дотримання правил дорожнього руху" не є достатньою умовою регулювання навантаження на транспортну інфраструктуру міста, і що введення плати за в"їзд до центральних районів є цілком ефективним інструментом.
До речі, отримані гроші мають йти на розвиток громадського транспорту.
2007.06.24 | Koala
+1
2007.06.25 | привид Романа ShaRP'а
+2
2007.06.25 | dimianni
Підтримую.
А зібрані кошти потрібно направити на ремонт доріг та на заміну старих світлофорів.2007.06.25 | shu
Re: Невже ви підтримуєте платний в'їзд до центру Києва та на мос
> звичайно, це не вирішить усіх проблем, але це крок у правильному напрямку.А другий крок, давайте я вгадаю, взагалі заборонити індивідуальний транспорт як при Сталіні. От це вже точно раз і назавжди "вирішить усі проблеми".
> Досвід інших країн показує, що "дотримання правил дорожнього руху" не є достатньою умовою регулювання навантаження на транспортну інфраструктуру міста, і що введення плати за в"їзд до центральних районів є цілком ефективним інструментом.
Це яких таких країн? Ні в Сан-Франциско, а ні в Парижи, а ні в Берліні я не бачив щоб в'їзд до центру був платним. Таке до сих пір не спало на думку навіть в Нью-Йорку, який просто асоціюєтся з дорожними проблемами.
Я знаю, що таку дурість запровадили лише в Лондоні, алеж їм ніхто взагалі не дивуєтся. Що можна чекати від країна де діє середньовічна монархія
>
> До речі, отримані гроші мають йти на розвиток громадського транспорту.
От як наприклад ті гроші, що отримують від паркування у центрі Києва йдуть на облаштуваняя парковок.
2007.06.25 | saha
В Стокгольмі.
2007.06.25 | miner
+5
2007.06.25 | Хвізик
так. підтримую введення плати за мости та за в"їзд до центру
2007.06.25 | ОРИШКА
А гроші - куди підуть :) ?
2007.06.25 | Чучхе
на ремонт провалу
2007.06.25 | shu
Re: так. підтримую введення плати за мости та за в"їзд до центру
А де у Вас починаєтся центр? Лівобережна зі своїм постійнодіючим затором - це для Вас також центр?Якщо у Вас стільки грошей, що їх вже запхати нікуди то пойдіть зробіть пожертву в Автодор!
Алеж чьому я повинен разплачуватись за те, що наприклад замість дорожньої разв'язки на Шулявському мосту, чудовий скверик, де я ще малий гулявся, забудували "елітним житлом"?
Чьому ті хто більш за все винні у створенні заторів - володарі джипів, які нахабно носятся по зустрічній смузі і створюють потім хаос на перехресті будуть і далі спокійно користуватись центром міста, а людина яка тільки-но нашкребла грошей на кредит якогось ланоса чи таврії вимушена буде заощаджувати і не пхатися до центру? Це справедливо?
Якщо в нас з 42 площадок відведених генпланом під паркінгі вже 20 застроєни житлом та офісами, то звичайно простіше сказати у всьому винні автомобілісти, які нахабно пхаются до міста. Треба просто геть усе заборонити, обкласти податями та поборами.
Це ж простіше ніж ВИРІШУВАТИ проблему.
Але, шановні прибічникі податків, не забувайте, що таким робом настане і ваша черга, коли і ви скажете:"Рятуйте, чього це я повинен платити за повітря яким дихаю?" Але ніхто вже не допоможе вам.
P.S. Ось дуже гарна статейка. Почитайте може змінене свою точку зору:
http://expert.ua/articles/16/0/3830/
2007.06.25 | ОРИШКА
Я думала, что уже трезвого голоса здесь не будет...
Спасибо.Как-то люди потом думают, что ли...
2007.06.25 | Українець, громадянин України
Re: так. підтримую введення плати за мости та за в"їзд до центру
Реально, більшість пробок виникає через аварії спричинені порушенням правил. Починається пробка - ще більше порушень (виїзд на зустрічну смугу). Я за дуже великі штрафи за порушення на зразок виїзду на зустрічну смугу. Я, як пішохід, якщо якийсь урод на мерсі-хєрі (Кільчиця на ТБ вихвалялася, що на Хамері круто їздить по тротуарам) вилазить на тротуар, ні на крок не відступлю вбік. Навпаки я буду йти так, щоб максимально уроду заважати. А як буде нагліти, то не побоюсь дещо прим'яти його драндулета.Згоден, що спочатку треба звернути увагу на дотримання правил, а вже потім брати гроші за проїзд мостами (спочатку хай збудують новий міст!). За будь-яких обставин мінімум 2 мости мають бути безкоштовними. Що таке центр міста - питання спірне. Знову ж таки - конкретно штрафувати за виїзд на тротуари та зустрічну смугу, тоді будуть менше туди пхатися.
P.S. Як жарт, але в кожному жарті... треба закон ввести, що страхові компанії мусять відшкодовувати 100% вартості (незалежно від ушкоджень авто) автомобіля водіям, які зіткнулися (навіть якщо навмисно) з машиною, що була на зустрічній смузі і ні копійки іншій стороні. В пробці, на невеликій швидкості, можна було б влаштувати гарну забаву А пішоходам дозволити застосовувати бейсбольні бити до машин, які їздять тротуарами.
2007.06.25 | AxeHarry
Re: так. підтримую введення плати за мости та за в"їзд до центру
Українець, громадянин України пише:>А пішоходам дозволити застосовувати бейсбольні бити до машин, які їздять тротуарами.
Довбнів та "Шумаxерів" на машинаx таки доxрена. Особливо маршрутників.
Але ж шо застосовувати до "пєрєбежчіков" у неположеному місці? Кулемет при дорозі і на машинаx? Чи ставити протипіxотні міни по обочині шоб тіко по переxоду переxодили? О! і на переxодаx можна поставити - тіко шоб спрацьовували тоді коли йдуть на червоне.
2007.06.25 | Інший
Однозначно підтримую введення плати
2007.06.25 | Sean
Так, категорично підтримую
2007.06.25 | Бєлочка
звичайно підтримую
2007.06.25 | Чучхе
давно пора +
якби ще ввели норму по парним дням щоб їздили машини тільки з парним номером, а по непарним - навпаки, я б теж вітав таке нововведення2007.06.25 | Свинья на радуге
А также восстановление киевской прописки, со всеми вытекающими.
2007.06.25 | Микола Гудкович
А как же!
2007.06.25 | 3dom
Решать так проблему ПРОБОК? Может лучше бензин поднять в цене?
2007.06.25 | shu
Re: Решать так проблему ПРОБОК? Может лучше бензин поднять в цен
От це вже гарна пропозиція!!!По-перше бензин покупають там де їздять. Отже якщо такий податок закладений у паливі буде йти прямо на розвиток дорожньої інфраструктури то вона буде развиватися пропорційно навантаженню.
Подруге ті хто білше іздять і забруднюють ті більше і сплачувати будуть(привіт любителям джипів і вантажівкам які любюлять у пробках постояти).
Потретє більше буде прагнення у людей до переходу на екологічно чисті технології, чи принаймні на економічні авто.
Почетверте це дуже прозора схема збору податку, бо її дуже легко контролювати і складно ухилятися.
2007.06.25 | Лютий
Зрозуміло що підтримую
невже може нормальна людина не підтримувати? Між іншим у мене є автомашина але я краще походжу до центру пішки чи поїжджу на метро, а не пхатимуся по жлобськи тротуарами і не стоятиму в пробках2007.06.25 | miner
+1
2007.06.25 | saha
Мости платні, і безплатні 50\50 центр платний
2007.06.25 | AxeHarry
Re: Невже ви підтримуєте платний в'їзд до центру Києва та на мос
Ага. І забабаxать супермєгапробки на ВСІX магістраляx Києва - тіпа іx мало і треба додати ше більше.Спочатку треба розпланувати потоки і зробити нормальні дороги.
А шодо тіпа прозорості і тіпа легко контролювати - аxрєнітєльно прозоро контролююцця зараз "стояночники" та "автоеякулятори" імені Космоса. Ви в курсі які і куди ідуть $ від тиx Камунальниx (ага) підприємств?
2007.06.25 | Sean
Я Вам більше скажу - треба не тільки брати гроші за в'їзд
до центру з автівок окрім громадського транспорту і спецслужб, але і стократно посилити відповідальність за порушення правил парковки і тим більш - про їзду тротуарами. Включно з кримінальною.А щодо використання грошей - створити наглядову громадську колегію, включивши туди половину тих хто "за" і половину тих, хто "проти" (нє, краще 51 на 49%), встановивши законом, що гроші - тільки на теми будівництва та покращення доріг, тунелів, мостів, парковок тощо.
2007.06.25 | AxeHarry
Re: Я Вам більше скажу - треба не тільки брати гроші (Red)
Ок. плата за візд в центр. Ок.Якшо ці гроші підуть на будівництво доріг/парковок/озеленення - ок. обома руками за. Але у одному випадку. Якшо xоч одна копійка з того фонду піде "налєво" - фондосодєржатєлі мають сісти. Без вийнятків. не "аяяй" пальчиком з переводом на іншу роботу тіпа в наказаніє. А турма надовго.
Ви в то вірите?
PS.Налєво - я маю на увазі не тіко нецільове використання, а і "мєждусобойні" тендери, "своі" лавки, закупівлі "своіx" кирпичів та асфальту за в 3 рази дорожче ітд. + неналежний ремонт - коли через півроку латка розсипаєцця і утворюєцця провалля - xто має і яким чином відповідати за профукані $? У нас же анти-мотоциклетні дороги. Багато народу іxало би на 2x колесаx. Але ж страшно - я колись з жінкою за спиною вскочив зненацька у "квадратік". Добре шо не розложився, втримав мото на дорозі - але руки боліли десь неділю....
2007.06.25 | Sean
Безперечно
AxeHarry пише:> Ок. плата за візд в центр. Ок.
> Якшо ці гроші підуть на будівництво доріг/парковок/озеленення - ок. обома руками за. Але у одному випадку. Якшо xоч одна копійка з того фонду піде "налєво" - фондосодєржатєлі мають сісти. Без вийнятків. не "аяяй" пальчиком з переводом на іншу роботу тіпа в наказаніє. А турма надовго.
Як і всі інші хабарники і злодії, насамперед - на держслужбі.
> Ви в то вірите?
Якби я не вірив у можливість такого, мене б не було на "Майдані"
> PS.Налєво - я маю на увазі не тіко нецільове використання, а і "мєждусобойні" тендери, "своі" лавки, закупівлі "своіx" кирпичів та асфальту за в 3 рази дорожче ітд.
Безперечно, повністю підтримую. Згоден навіть на формування громадської колегії такЖ 49% - прихильники плати, 51% - противники. Злішою була б така колегія. Звітуватися, дійсно, мають за кожну копійчину, у прямому розумінні.
Як плата за в'їзд класно працює у Лондоні - перша кляса! Значить можна, а where there is a will - there is a way
2007.06.25 | AxeHarry
Re: Безперечно
Краще було би - 100% противників плати.2007.06.25 | Sean
теж не проти
2007.06.25 | catko
ввести звичайно можна що завгодно. тільки от чи вирішить
воно проблему?пояснюю свою думку.
машинами вїждають в центр міста з двох причин.
перша - добратись на роботу свою. друга добратись в чужий офіс щоб щось туди привезти/звідти забрати.
тепер моделюємо. всі ті хто добирається на роботу свою так і далі буде добиратись практично при встановленні будь-яких оплат бо їм ті оплати в порівняні з вартістю машини, звичкою, зарплатою - фігня. щоб проїхати через місто київ треба подолати відстань в середньому 20-30 кеме в день що складає 2-3 літри бензину що складає 10-15 грн плюс стільки ж на амортизацію машини тобто до 30 грн в день. скільки має бути плата за вїзд щоб злякати таких? ну ще 30 грн в день може їх злякає але теж навряд.
берем другу категорію. якщо треба з якоїсь фірми забрати принаймні пару коробок то на маршрутці їх не забереш ніяк. тому ці будуть їздити в будь-якому випадку, тільки ціни на послуги/зарплати піднімуть.
що маємо у висновку - всі хто їздив так і будуть їздити. що дасть оплата - тільки немало гривень в кишеню чиновнику і додатковий менінгіт автомобілістам. про розбудову за ці гроші інфраструктури смішно. що - на мостах лампочки вішати?
до речі про мости - проблема мостів в тому що вони зєднують спальний район з офісним. вводь там плату, не вводь а як їздили так і будуть.
от ще приклад - ну заборонили вантажівкам заїжджати в київ вдень, стоянки зробили на околицях. ну і що? пробок менше стало?
так що тут підходити треба з зовсім іншої сторони. і плату можна брати - тільки після того як та інша сторона буде вирішена.
а саме.
1. нормальна організація руху - я знаю з практики купу місць-перехресть де елементарна правка режиму роботи світлофора моментально ліквідовувала щоденну пробку і різко знижувала аварійність. сюди ж відноситься і нормальна нестираєма розмітка, пішоходні переходи там де люди ходять а не там де даі захотілось, контроль за інтенсивністю трафіку і реакція на нього.
2.організація нормальних стоянок особливо в центрі. як - не знаю. хїай підземні стоянки будують. евакуатори не вихід - не помагають же ж. тому що просто заборонити людям стояти в центрі неможливо бо їм треба і вони будуть ставити. причини - вище на початку. зараз здебільшого великі фірми тупо закривають узбіччя в себе під офісами типу тільки для своїх. в принципі від цього ще гірше бо не свої ставлять машини посеред дороги в результаті. тому фірмам це в першу чергу це треба заборонити - дорога для всіх. ну і гроші брати.
3.організація нормальної системи страхування/оформлення аварій щоб після невеликого царапання не блокувався рух на пару годин бо чекають ментів і страховика. стукнулись, страховками обмінялись і поїхали до страховика рахувати збитки.
4.жорстке обмеження швидкості щоб не літали, особливо на мостах. і не т.зв. лежачими поліцейськими бо як показує практика їх ставлять в основному там де живе-працює якийсь крутелик і йому заважає шум під вікнами. не бачу проблем поставити ті ж камери на середині мостів і тупо штрафувати на кінцях всіх кого камера зафіксувала.
2007.06.26 | Cepriu
Винен наш нинішній бургомістр і його мерські попередники.
Усі пруться в центр, тому що його бездумно забудували. Там земля найдорожча, на ній можна було найшвидше нажитися. А треба було адмінцентри роззосередити. Зробити на Лівобережній, на Оболоні і т.д. І зразу ж будувати підземні і багаторівневі парковки. А під центром - кілька тунелів у різних напрямах. До речі, ще не пізно. Бо за наявних нині тенденцій через кілька років рух просто замре остаточно.А даїшникам заборонити вручну керувати рухом (щоб пропустити крутого янучару - послухайте, як вони по раціях перемовляються!), хай рухом керують світлофори - менше пробок буде. Хай даїшники відстежують порядок і ловлять порушників дорожнього руху.