МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

"Змосковщений" екс-UMC втрачає клієнтів

07/13/2007 | Майдан-ІНФОРМ
У червні кількість абонентів оператора мобільного стільникового зв'язку компанії "Український мобільний зв'язок" (бренд МТС) скоротилася в порівнянні з травнем на 3%.

Про це йдеться в повідомленні компанії МТС (Росія), яка володіє 100% УМЗ, повідомляє Обком з посиланням на Українські новини.

Так, кількість абонентів скоротилася на 0,61 млн. осіб до 19,81 млн.

Відтік абонентів фіксується вже три місяці поспіль (з квітня).

Як відомо, 6 липня "Український стільниковий зв'язок" змінив бренд UMC на МТС, про що було заявлено ще кілька місяців тому.

Повідомлення "Української Правди"

Відповіді

  • 2007.07.13 | ti.ua

    Re: "Змосковщений" екс-UMC втрачає клієнтів

    Наскільки я пам`ятаю вони просто побили ті мертві стартовики, з яких ніхто не дзвонив. Взагалі, якщо роздавати нашару стартовики. а потім по ним рахувати абонентів, то про які адекватні цифри може йти мова? Я сам абонет УМЗ, і в мене вже давно виникає бажання його покинути.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2007.07.13 | 123

      Вони, думаєте, ідіоти?

      ti.ua пише:
      > Наскільки я пам`ятаю вони просто побили ті мертві стартовики, з яких ніхто не дзвонив.

      Чому б вони саме зараз ці стартовики витерали з баз для підрахунку кількості абонентів?

      Я думаю, вони цю тему (про побиті мертві стартовики) придумали пост-фактум, щоб виправдати скорочення кількості абонентів.

      > Взагалі, якщо роздавати нашару стартовики. а потім по ним рахувати абонентів, то про які адекватні цифри може йти мова? Я сам абонет УМЗ, і в мене вже давно виникає бажання його покинути.

      З цим всі хімічать однаково.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2007.07.13 | Хвізик

        100%% - Re: Вони, думаєте, ідіоти?

  • 2007.07.13 | привид Романа ShaRP'а

    И потеряет, наверное, еще больше

  • 2007.07.13 | Iryna_

    Re: "Змосковщений" екс-UMC втрачає клієнтів

    Бренд брендом, але ЮМС тупо припинив працювати у мене на дачі (Київстар там працював і працює нормально). Тобто мені і ще мінімум 9 родичам довелося з ним попрощатись. До того ж з якихось інших причин з ними попрощались багато друзів родичів, родичів друзів і так далі. Я ще трималася зважаючи на історичний прямий номер (контракт більше 7 років), але це вже не так актуально. Морочитися з двома апаратами не хочеться. Отак.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2007.07.13 | neformat

      Мене, як клієнта вони втратили!

  • 2007.07.13 | Українець, громадянин України

    Re: "Змосковщений" екс-UMC втрачає клієнтів

    МТС, ніби, заявляє, що їхня політика щодо екс-UMC - збільшення доходності від одного абонента, і зменшення кількості абоненів.

    Іншими словами - вони переорієнтовуються на більш заможних клієнтів.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2007.07.13 | Хвізик

      Re: "Змосковщений" екс-UMC втрачає клієнтів

      Українець, громадянин України пише:
      > МТС, ніби, заявляє, що їхня політика щодо екс-UMC - збільшення доходності від одного абонента, і зменшення кількості абоненів.
      >
      > Іншими словами - вони переорієнтовуються на більш заможних клієнтів.
      ги-ги
      нехай розказують
      в них якість послуг нікуди не годиться
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2007.07.14 | eume

        Re: "Змосковщений" екс-UMC втрачає клієнтів

        Хвізик пише:
        > в них якість послуг нікуди не годиться

        Низька якість - низький тариф. МТС гарантовано підвищить тариф (про те вже заявлено відкрито), але чи це позитивно вплине на якість - питання часу, принаймні...
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2007.07.17 | Олена Весел

          немає там такого питання вже давно. я вибирала юмс за якість

          але з того часу з року в рік вона ставала все гіршою і гіршою. зараз взагалі страшне... на новеньку нокію з новенької нокії поруч в центрі києва під офісом компанії воно дозвонитись не може. навіть в офісі не може врубає голосову пошту.
    • 2007.07.14 | Чучхе

      орієнтація на заможних можлива тоді, коли є можливість надати як

      якісь додаткові послуги за які варто доплатити - а в цьому МТС-УМС нічого серйозного запропонувати не може
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2007.07.15 | eume

        орієнтація на заможних можлива тоді, коли є такі клієнти

        точніше, певна критична кількість таких потенційних клієнтів. І в цьому сенсі Україна не Росія, а Київ не Москва.
  • 2007.07.14 | Олена Весел

    це точно... власне якщо вибирати між двома понтоватими номерами

    мтс на 8050 і лайф на 8063, то я оберу другий. хоча б тому що на країні мрій він ловив практично всюди, на відміну від юмс, який не ловив навіть там, де ловили ВСІ інші оператори. краще вже вітчизняного олігарха підтримати, ніж платити бабки лужкову. за що? гроші дере і зв'язок перериває всюди через кожних 3 хвилини розмови.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2007.07.15 | alx_1904

      Предпочитаешь Ахметова и ПР?

      ведь Лайф вкодит в империю Ахметова
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2007.07.15 | jz99

        Справді, різниця невелика

        alx_1904 пише:
        > ведь Лайф вкодит в империю Ахметова
        GSM: Кучма, Ахметов, Москва, Москва. Гаплик.

        Стандарт GSM заморозив в Україні Кучма, для себе, любого, і душив зародки CDMA.
      • 2007.07.15 | Олена Весел

        Нікого я нікому не прєдпочітаю. Просто одне працює

        а інше ні. А карточку я на вирізку з 4 журналів обміняла.
      • 2007.07.15 | Sean

        а це погано чи добре?

    • 2007.07.21 | Георгий

      Re: це точно... власне якщо вибирати між двома понтоватими номерами

      А что КиевСтар или Лайф украинский бренд? Що Ви панове брешете, Киев Стар - Мегафон, ЮМЗ -МТС, А Лайф - турки + татарин!!!!! :)))))
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2007.07.26 | Олена Весел

        та я б з радістю підключилась хоч до дойчетелеком, аби воно було

        але блін ну мене тут зв'язку у оранжа і тим більше у мене картки оранжа нема, а лайфівська є... до того ж мене ісламофобія не мучить... це тудво - до любителів російських серіалів...
  • 2007.07.15 | miner

    А може, позбираємо SIM-ки і надішлем поштою на головний офіс?

  • 2007.07.15 | jz99

    А причина та, що він "змосковщений"? (/)

    Бжілайн наче ж теж має московську прописку, але не схоже, щоб він потерпав:

    У травні кількість абонентів мобільного зв’язку в Україні збільшилася на 0,2% до 51,4 млн

    18.06.2007 14:30

    У травні кількість абонентів мобільного зв’язку в Україні збільшилася на 0,2% до 51,4 млн

    Як повідомляють Українські новини, у травні кількість абонентів мобільного зв’язку в Україні в порівнянні із квітнем збільшилася на 0,2%, або 0,102 млн. до 51,379 млн. чоловік.

    У травні в лідера ринку мобільного зв’язку оператора «Київстар» відтік абонентів припинився, у той час як у другого лідера ринку UMC фіксується відтік абонентів уже другий місяць (із квітня).

    Оператори мобільного зв’язку компанії «Українські радіосистеми», що надає послуги під брендом «Білайн», і «Астеліт», що надає послуги під торговельною маркою life:), збільшили кількість підключень на 22,1%, і 34,8% відповідно.

    Згідно даних AC&M, лідерами на ринку мобільного зв’язку в травні є «Київстар» із часткою ринку 43% та UMC — 39,8%.

    Частки ринку мобільного зв’язку операторів «Астеліт» та «Українські радіосистеми» у травні склали 11,8% та 4,9% відповідно, частка ринку інших операторів склала 0,5%.

    Рівень проникнення стільникового зв’язку в Україні досяг у травні 107,9% проти 107,7% у порівнянні із квітнем.

    Джерело: mabila.ua

    http://media.mabila.ua/ua/news/analitycs/2007/06/18/7374.html
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2007.07.18 | Svitlana

      Re: А причина та, що він "змосковщений"? (/)

      jz99 пише:

      >

      > У травні кількість абонентів мобільного зв’язку в Україні збільшилася на 0,2% до 51,4 млн
      >

      Ну ось, дочекались. Нас нарешті знову майже 52 мільйони. :lol: Скоро за кількістю стартових пакетів Китай випередимо? Але, на кількість реально функциклюючих абонентів, це, певно, не вплине. Так що ці дослідження мають ну дуже відносну вартість.
  • 2007.07.15 | jz99

    CDMA (/) 19 кб

    http://cdma-trade.com.ua/news.php?id=27

    Бум підключень до CDMA-зв’язку переноситься на 2007 рік
    Добавлено 2006-12-24

    Починаючи з 2004 року кількість CDMA-абонентів щороку подвоюється і до
    кінця 2006-го перевищить 200 тис. осіб. На відміну від GSM, що пережив
    пік підключень, у 2007-2010 роках кількість нових користувачів
    альтернативного зв’язку тільки зростатиме. «У 2007-му кількість
    CDMA-абонентів перевищить 700 тис.», — прогнозує гендиректор ТОВ
    International Telecommunication Company (ITC) Сергій Базильський,
    маючи на увазі загальні підключення всіх операторів. Таку саму цифру
    називають в одеському Інтертелекомі (ТОВ «Інтернаціональні
    телекомунікації»).

    Бум підключень цілком реальний. Швидкість передачі даних у мережах
    CDMA порівняно з GSM вища у 10-100 разів залежно від модифікації
    стандарту, а зона покриття однієї станції втричі більша. Відповідно
    побудова мережі в три-чотири рази дешевша — для якісного покриття на
    території всієї України потрібно $250-350 млн. Дзвінок всередині
    мережі або на стаціонарний телефон в області обходиться лише в
    0,07-0,1 грн/хв. При цьому на кожному абоненті CDMA-оператори
    стабільно заробляють близько $30 на місяць. Їхні клієнти щомісяця
    розмовляють по 700-800 хв й активно використовують відносно дешевий і
    швидкісний мобільний інтернет (у середньому 60-65 копійок за Мб на
    швидкості понад 144 Кбіт/с).

    Гонка за лідером
    Разом з тим прогнозований бум не спричинить пряму конкуренцію
    CDMA-зв’язку з GSM. За кількістю підключень (200 тис. проти 26-30 млн
    реальних абонентів GSM) і за доходами ($60 млн проти $3,8 млрд) новий
    стандарт явно поступається GSM. Практично всі клієнти CDMA-операторів
    використовують цей зв’язок як доповнення до традиційного мобільного
    зв’язку. Переваги стандарту поки що оцінили насамперед корпоративні
    абоненти, які багато говорять у межах міста чи області: відділи
    продажу реклами та логістики, приватні підприємці, постачальники тощо.
    Щоправда, потенційних користувачів CDMA-зв’язку більш ніж 10 млн —
    здебільшого це представники дрібного та середнього бізнесу і близько 2
    млн черговиків на телефонізацію в Укртелекомі. Але для того, щоб
    залучити їх у свої мережі, CDMA-операторам тільки на рекламу
    доведеться щороку витрачати десятки мільйонів доларів.

    Важке дитинство
    Наприкінці 2004 року Національна комісія з питань регулювання зв’язку
    приступила до видачі CDMA-операторам міських номерів, а до Закону «Про
    телекомунікації» внесено зміни, які офіційно дозволяють операторам
    надавати послуги мобільного зв’язку в межах області (до цього
    CDMA-термінали прив’язувалися до однієї базової станції, а стандарт,
    по-суті, був різновидом стаціонарного радіотелефонного зв’язку).
    Компанії почали отримувати ліцензії на роботу в межах окремих областей
    і масово сертифікувати мобільні трубки. А на початку 2006 року НКРЗ
    присвоїла стандарту статус мобільного, дозволивши надавати
    CDMA-послуги та роумінг на всій території країни.
    Але, як і в будь-якому бізнесі, послуги високої якості недостатньо
    для перемоги над конкурентами. Ахіллесова п’ята CDMA-бізнесу — мізерні
    порівняно з GSM-операторами рекламні бюджети, що стримують розвиток
    стандарту. «З рекламою одного GSM-оператора може змагатися тільки
    інший», — зазначає один з альтернативних операторів.

    За оцінками експертів, щороку Київстар і UMC вкладають у рекламу по
    $50-60 млн, Life:) і Білайн — у кілька разів більше. Рекламний бюджет
    кожного оператора GSM за підсумками року перевищить сумарну виручку
    всіх CDMA-компаній.

    У результаті, попри двократний приріст абонентів і зняття законодавчих
    обмежень з розвитку CDMA, новий стандарт непомітний на тлі
    GSM-конкурентів.

    Переломним може стати 2007 рік. Цього року оператори CDMA будували
    мережі, а наступного планують десятикратне збільшення вкладень у
    рекламу. «Ми інвестуємо в рекламу до $10 млн», — каже Сергій
    Базильський. Телесистеми України планують вкласти у просування близько
    $20 млн. Ще $5-10 млн можуть витратити Інтертелеком і Велтон Телеком.

    Попервах інвестиції компаній підсумовуватимуться — кожен з операторів
    просуватиме не так свою ТМ, як сам стандарт. «Про конкуренцію можна
    буде говорити через рік-півтора, коли в більшості регіонів будуть
    присутні 2-3 мережі», — погоджується голова Асоціації операторів CDMA
    Віктор Фролов.

    Сукупно на рекламу CDMA у 2007 році буде витрачено щонайменше $35 млн
    — сума, зрівнянна з рекламним бюджетом одного GSM-оператора. Щоправда,
    частка реклами в обороті новачків перевищить 20%, що у три-п’ять разів
    більше за аналогічний показник старожилів. Приміром, Київстар і UMC
    витрачають на рекламу менш ніж 4% виторгу.

    П’ятеро сміливих
    Стратегії й темпи розвитку п’яти українських CDMA-операторів помітно
    різняться. Найшвидше набирає абонентів ITC. Компанія освоює регіони,
    пропонує прямий номер і міські тарифи в межах області. За підсумками
    року зростання абонентської бази перевищить 110%. Але з огляду на
    переваги стандарту ця цифра могла б бути удвічі-втричі більшою. У
    компанії пояснюють, що наразі розвивали інфраструктуру й будували
    мережу, готуючись до ривка в 2007 році. «Мірятися рекламними бюджетами
    з GSM-операторами в 2006 році, коли за припейд-абонентів жорстко
    боролися чотири компанії, було безглуздо», — пояснює Сергій
    Базильський. Наступного року, за його словами, ситуація зміниться —
    абоненти переситяться емоційною рекламою мобільного зв’язку, стануть
    частіше підраховувати свої витрати й обов’язково звернуть увагу на
    пропозиції CDMA. «Кількість наших абонентів (у 2007-му. — Прим.
    Контрактів) перевищить 200 тис.», — впевнений гендиректор ITC.

    Результати інших CDMA-компаній поки що скромніші — літні прогнози
    операторів (див. Контракти, № 31) залучити більш ніж 250 тис.
    абонентів за підсумками року не справдяться. Недобір 50 тис.
    підключень пов’язаний з недостатньою рекламною активністю, браком
    номерного ресурсу в Інтертелкомі та Велтон Телекомі й технічними
    складнощами з налагодження мережі в Телесистем України.

    Інтертелеком, що працює в Одесі та області, з літа майже не збільшив
    кількість абонентів. «Півроку компанія не могла отримати номерний
    ресурс. Тільки нещодавно в нас з’явилося 20 тис. номерів», —
    виправдовується гендиректор компанії Борис Акулов. Відставання від
    графіка цього року в Інтертелекомі сподіваються компенсувати
    наступного. «Ми будуємо мережу в 20 регіонах. У дев’яти запустимо її в
    комерційну експлуатацію до середини грудня, в решті — до кінця першого
    кварталу 2007 року», — розповідає Акулов. За підсумками 2007 року в
    компанії планують збільшити кількість абонентів у три-чотири рази — до
    100-150 тис. Зокрема, за рахунок надання припейд-послуг, телефонізації
    сільської місцевості та обласних центрів.

    А ось плани Телесистем України щодо комерційного запуску мережі в
    Києві, Дніпропетровську та Одесі до кінця 2006 року, найімовірніше,
    залишаться на папері. Мережу компанія запустить, але, схоже, тільки в
    тестовому режимі. Крім того, керівництво відмовилося від планів
    набрати припейд-абонентів, вирішивши зосередитися на контрактниках.
    Причину зміни курсу в компанії не пояснюють. «Частина виділеного їм
    ресурсу використовується військовими», — пояснив Контрактам
    прес-секретар НКРЗ Андрій Бобровицький. Скільки каналів з п’яти, що
    належать Телесистемам у містах-мільйонниках, зайнято військовими, у
    НКРЗ не назвали. Але для надання якісних послуг потрібно щонайменше
    три: для передачі голосу, для даних і один резервний. Водночас
    генеральний директор компанії Віталій Ворожбит запевняє: все йде за
    планом.

    За словами більшості експертів, Велтон Телеком популяризує мобільний
    CDMA меншою мірою, хоча компанія має найбільшу кількість абонентів.
    Мовляв, Велтон позиціює CDMA як заміну стаціонарного телефону. Але в
    компанії вважають інакше. «Ми збережемо лідерство на ринку
    CDMA-зв’язку. В 2007 році подвоїмо абонентську базу, довівши її до 200
    тис. Розвиватимемо зв’язок у нових регіонах і великих містах», —
    стверджує гендиректор ТОВ «ТК «Велтон Телеком» Сергій Шибанов.

    Темна UMC
    Кардинально змінити структуру ринку CDMA, а заодно й усього ринку
    мобільного зв’язку може UMC. Влітку оператор отримав ліцензію на
    надання послуг зв’язку в стандарті CDMA-450 на всій території України.
    Керівництво компанії не раз заявляло, що за допомогою нової технології
    надаватиме послуги передачі даних і доступу до мережі інтернет з
    пропускною здатністю до 3,2 Мбіт/с. Проте восени UMC отримала ще й
    ліцензію на надання голосових послуг. Зараз компанія визначається з
    постачальником необхідного «для голосу» обладнання. У компанії не
    дають однозначної відповіді, чи надаватимуться послуги голосового
    CDMA-зв’язку: «Ми прагнемо задовольняти всі запити наших клієнтів,
    тому в разі потреби компанія готова надавати голосові послуги
    бізнес-абонентам». Придбання одним з лідерів ринку мобільного зв’язку
    ліцензії на CDMA — підтвердження технічної переваги стандарту. І,
    можливо, перший крок до завоювання суміжної ніші телекомунікаційного
    ринку. Експерти стверджують, що зробити це буде просто. «Антени CDMA
    будуть розставлені замість старих стандарту NMT-450. Витрати UMC на
    розгортання мережі будуть у півтора-два рази меншими, ніж у будь-якого
    іншого оператора», — підрахував аналітик iKS-Consulting Олексій Данилін.

    Теоретично мережу CDMA всеукраїнського масштабу UMC може розгорнути
    протягом півроку. На перший погляд, компанії це невигідно, тому що
    просування голосового зв’язку нового стандарту зменшить доходи від
    GSM-зв’язку, у розвиток якого вже вкладено понад $1,5 млрд. Насправді
    CDMA-зв’язок може принести UMC непогані гроші. По-перше, компанія
    збереже частину корпоративних абонентів, готових більше витрачати на
    розмови в чужих CDMA-мережах. По-друге, маючи у своєму розпорядженні
    великі рекламні бюджети, UMC зможе переманити частину таких абонентів
    інших GSM-операторів.

    Існуючі CDMA-компанії появи нових гравців, навіть рівня UMC, поки що
    не бояться. Мовляв, ринок ще не освоєний, і ще один гравець, який
    просуває стандарт, тільки допоможе його розвитку.

    Незалежні експерти вважають трохи інакше. «Ринок (з виходом на нього
    UMC. — Прим. Контрактів) справді зростатиме дуже швидко. Але більшу
    частину нових абонентів залучить саме UMC, а не існуючі оператори», —
    вважає Данилін. У Київстарі можливе CDMA-перетворення головного
    конкурента не коментують. Хоча цілком імовірно, що у випадку
    просування повноцінного CDMA-зв’язку від UMC Київстар спробує придбати
    одного з альтернативних операторів разом з ліцензіями, побудованою
    мережею та абонентською базою. Зараз така покупка обійшлася б
    щонайменше у $60-80 млн. Через два роки рахунок йтиме вже на сотні
    мільйонів доларів.

    Що далі
    Якщо UMC не буде активно просувати новий стандарт, кількість абонентів
    CDMA-зв’язку щороку подвоюватиметься і в 2010-му перевищить 3 млн
    осіб. При цьому CDMA залишиться нішевою послугою, що підходить для
    абонентів, які багато говорять у межах однієї області, мешканців
    «останньої милі» і новаторів, що переросли можливості GSM-мереж.
    Доходи CDMA-операторів за такого сценарію через п’ять років сягнуть
    $0,5 млрд на рік.

    Зовсім інакше розвиватиметься ринок, якщо керівництво UMC прийме
    рішення активно розвивати суміжний стандарт. За оцінками експертів, у
    цьому випадку кількість абонентів CDMA щороку потроюватиметься — до
    2010-го цим видом зв’язку скористається кожен третій мобільний українець.

    ЕКСПЕРТиза

    Сергій БАЗИЛЬСЬКИЙ, генеральний директор ТОВ
    International Telecommunication Company (ITC)


    На початку 2006 року оператори розраховували на 100% приріст.
    Однак за 11 місяців кількість абонентів CDMA збільшилася лише на 60%.
    У чому причина?

    — Цього року більше уваги приділялося побудові мереж, а не
    просуванню — обороти CDMA-компаній не дозволяли одночасно розвивати
    обидва напрями. Зате всі нові користувачі — контрактні абоненти. Їхній
    ARPU другий рік перевищує $30, незважаючи на зниження тарифів. Якщо
    порівнювати із залученими цього року користувачами GSM, то це зовсім
    інша якість абонентів: зараз GSM-оператори залучають тих, хто витрачає
    $3-9 на місяць.

    Ще одна причина невисокого, нижчого за прогнозоване, зростання —
    прорахунки CDMA-операторів, про які я не хотів би докладно говорити.
    На щастя, ITC вдалося їх уникнути: ми наростили кількість абонентів
    більш ніж удвічі.

    За рахунок регіонального розвитку?

    — Зокрема. З початку року ми збільшили присутність у регіонах
    удвічі — працюємо в дванадцяти областях. У 2007-му додамо ще
    сім—дев’ять. Плануємо активно набирати абонентів і в київському регіоні.

    На роботу з якими абонентами ви робили ставку в 2006 році і на
    кого орієнтуватиметеся у 2007-му? Чи плануєте купувати власний
    мережевий код?

    — Ми націлені на дрібний і середній бізнес. Підприємці рідко
    бувають в офісі й дуже багато говорять у межах міста. Вони
    зацікавлені, щоб до них було легко додзвонитися з міських телефонів.
    Як правило, CDMA-телефон вони беруть у якості другого. Це логічно,
    адже 90% дзвінків відбуваються в межах одного міста.

    Наші абоненти зацікавлені у прямих номерах. Тому купувати
    мережевий код, що передбачає використання вісімки, не будемо. Зате до
    середини 2007 року плануємо налагодити роумінг по Україні. Тобто
    абонент із Києва зможе користуватися CDMA-телефоном, наприклад, у
    Львові. Щоправда, телефонувати на львівські номери він усе одно буде
    за міжміськими тарифами (і через вісімку. — Прим. Контрактів).

    Телесистеми України, що працюють, як і ви, у стандарті CDMA на
    частоті 800 МГц, позиціюють себе як 3G-оператор. Мережа компанії
    технічно відрізняється від вашої?

    — Ні. Ми працюємо на обладнанні тих самих виробників,
    використовуємо ті самі технічні рішення, тобто обладнання третього
    покоління, як і всі інші оператори CDMA. Тільки не говоримо, що це 3G.
    Офіційно мережу третього покоління може будувати тільки Укртелеком, що
    володіє відповідною ліцензією.

    Стандарт CDMA може потіснити GSM?

    — Сподіваюся. GSM нічого протиставити високошвидкісній передачі
    даних у стандарті CDMA. Зараз реальна швидкість становить до 144
    Кбіт/с. Наступного року плануємо запустити устаткування в режимі до 2
    Мбіт за секунду.

    Віталій ВОРОЖБИТ, генеральний директор ЗАТ «Телесистеми України»
    (бренд для просування послуг зв’язку перебуває в розробці,
    стандарт CDMA 2000 1 xEV-DO)


    Ви планували вийти на ринок наприкінці року. Вже грудень, але про
    компанію нічого не чути — відстаєте від графіка?

    — Ні. Ми добудовуємо мережу в містах-мільйонниках, уже є близько
    ста базових станцій.

    На ринку ходять чутки, що деякі частоти, ліцензіями на які ви
    володієте, все ще використовуються військовими. Це правда?

    — Усі необхідні ліцензії, зокрема й на частоти, ми маємо.

    У найбільших містах є по п’ять частотних каналів (один канал
    займає смугу частот шириною 2,5 МГц, для роботи в містах достатньо 3
    каналів. — Прим. Контрактів) — цього цілком достатньо для надання
    якісних послуг. А чутки... Комусь, напевно, вигідно їх розпускати.

    Коли і де почне працювати ваша мережа?

    — У середині грудня в Києві, Дніпропетровську та Одесі. Кожен
    зможе спробувати наші послуги на безплатній основі — це входить до
    стратегії просування. На початку 2007 року послуги стануть платними,
    тоді ж плануємо розпочати рекламну кампанію.

    Ви позиціюєтеся як мобільний оператор національного масштабу. На
    рекламу в масштабах країни потрібно витрачати щонайменше $20 млн на
    рік. Телесистеми України готові вкладати стільки у просування?

    — Так. Плануємо рекламу на TБ і радіо, у пресі, на білбордах...

    Влітку ви збиралися вийти на ринок з припейдом. Плани не змінилися?

    — Спочатку залучатимемо контрактних абонентів.

    У планах розвитку ви враховуєте можливий вихід UMC на ринок CDMA?

    — Ми це не коментуємо.

    З ким конкуруватимете?

    — З тими, хто надаватиме послуги третього покоління. Поки що про
    намір будувати таку мережу заявив тільки Укртелеком.

    А як же інші CDMA-оператори?

    — Не чув, щоб хтось з них говорив про передачу даних на швидкості
    до 2 Мбіт/с. Вони працюють в іншому сегменті, пропонуючи міські
    телефони, які можна переносити у межах міста.

    І для кого будуть цікавими ваші послуги?

    — Для тих, кому тісно в мережах 2G. Це користувачі-новатори.
    Наприклад, ті, кому потрібен високошвидкісний доступ до інтернету. Це
    може бути кілька мільйонів абонентів.

    Скільки коштуватиме один мегабайт?

    — Тарифи будуть зрівнянні з вартістю доступу по виділеній лінії
    (взимку 2006 року — 0,04-0,3 грн за Мб. — Прим. Контрактів).

    Ви очікуєте злиття або поглинання CDMA-операторів наступного року?

    — За всіх я не відповідаю.

    У Телесистем України немає потреби розширювати таким способом свої
    ліцензії, номерний ресурс або абонентську базу.

    Що таке CDMA

    CDMA (Code Division Multiple Access) — стандарт мобільного
    зв’язку, заснований на множинному доступі з розподілом каналів.

    Порівняно з більш поширеним стандартом GSM, на частку якого наразі
    припадає близько 70-75% усіх абонентів мобільного зв’язку, CDMA має
    низку переваг. Це менші витрати на побудову мережі, більша пропускна
    здатність і, як наслідок, нижчі тарифи.

    Першу комерційну стільникову систему мобільного зв’язку на базі
    технології CDMA (IS-95) запустили в 1995 році в Гонконзі. Продовженням
    стандарту став CDMA2000. Наприклад, в Україні використовується
    устаткування CDMA20001X. Стандарти сімейства CDMA2000 не потребують
    організації окремої смуги частот і в процесі їхнього еволюційного
    розвитку можуть бути реалізовані у всіх частотних діапазонах, що
    використовуються системами стільникового рухомого зв’язку (450, 700,
    800, 900, 1700, 1800, 1900, 2100 МГц).

    За даними CDMA Development Group, у найпоширенішому серед усіх
    різновидів CDMA стандарті — CDMA2000 — послуги мобільного зв’язку
    надають близько 200 операторів у 72 країнах. При цьому 25 операторів
    стандарту GSM розгорнули технологію CDMA2000 для надання додаткових
    послуг третього покоління. Кількість користувачів цієї технології до
    кінця 2006 року сягне 350 млн осіб (27% зростання за півріччя). На
    послуги CDMA2000 щомісяця підписуються близько 8,5 млн нових
    користувачів. Експерти припускають, що до 2009 року їхня кількість
    зросте до 450 млн. Найбільш активно стандарт розвивається в Кореї,
    Японії та США.

    Термінали CDMA

    Мобільні термінали стандарту CDMA сьогодні випускають практично
    всі виробники стільникових телефонів. Наприклад, цього року Nokia
    анонсувала відразу три термінали з підтримкою CDMA: розкладачки 6175i,
    2365i та моноблок початкового рівня 2865/2865i. Не відстає від
    конкурента й Motorola, яка вже продає через Sprint Network мобільний
    телефон ic502 з підтримкою CDMA, що позиціюється як мобільний телефон
    для активного відпочинку.

    В Україні продається близько 40 моделей трубок, що підтримують цей
    стандарт. Найчастіше в продажу трапляються термінали виробництва
    Nokia, Samsung і Motorola. Рідше — Kyocera, Audiovox, Sony Ericsson,
    LG. Ціни на апарати коливаються від $99 за бюджетну модель китайської
    компанії ZTE (ZTE C 150) до $475 (Samsung SCH A970).

    Источник: http://www.kontrakty.com.ua


    P.S.

    Мережа PEOPLEnet (це та, що наприкінці 2006-го її ще не існувало -- ...ЗАТ «Телесистеми України» (бренд для просування послуг зв’язку перебуває в розробці, стандарт CDMA 2000 1 xEV-DO)...) планує до кінця 2007 року надати можливість 59,2% населення України користуватися зв'язком третього покоління 3G. Мережа охопить усі обласні центри й основні автомобільні магістралі, забезпечивши своїх клієнтів високошвидкісним мобільним інтернетом та зв'язком принципово нового рівня. На сьогоднішній день в Україні тільки PEOPLEnet пропонує послуги зв'язку 3G, будучи першою компанією, яка відкрила для українського ринку переваги цієї технології.
    http://www.peoplenet.ua/covering
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2007.07.16 | нтв

      Re: CDMA (/) 19 кб

      А меня удивляет народ который пользуется ЮМС.Там же связь отвратительная.В деньгах,правда,не ориентируюсь,но,говорят,дурят безбожно.У Киевстар с качеством связи вообще проблем никогда не бывает.Можно не дозвониться только в одном случае:сразу после 12ночи на Новый Год.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2007.07.18 | Slavix

        Re: CDMA (/) 19 кб

        нтв пише:
        > А меня удивляет народ который пользуется ЮМС.Там же связь отвратительная.

        Лет 6 на УМС контракте. На покрытие и качество связи не жалуюсь, правда по деньгам выходит поболее чем у "молодёжки" типа джинса, екотела или джуса.

        А падёж абонентов, скорее всего, происходит из-за назначение Павловского во главу УМС с "оптимизацией еффективного менджмента": гривна долга - блокируют номер. Причём блокируют хитро: идёт гудок типа не берут трубки, а на том конце вызов не идёт. Ну узнать что тебя заблочили можно звонка с 15-20-го, когда автомат таки скажет тебе об этом, но все с кем обещал встретиться или созвониться считают тебя мудаком. При этом пополнение карточкой тоже заблочено и нада ехать в центральный офис заплатить нещасную гривну. Таким образом главное преимущество контракта (трепаться в кредит и раз в месяц платить) теряется.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2007.07.18 | Предсказамус

          Похоже, с UMC таки придется прощаться. А жаль.

          Ребята мало того, что охамели как поставщик услуг, так еще решили меня без меня на МТС пристроить... А жалко - телефон знает слишком много народу, менять будет нелегко.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2007.07.18 | Linx

            Аналогично

          • 2007.07.21 | Маклай

            Аналогично.

          • 2007.07.25 | VIK

            Re: Похоже, с UMC таки придется прощаться. А жаль.

            НЕОБХІДНО ПОПЕРЕДИТИ ВСІХ хто МОЖЕ ПОБАЖАТИ підключитися до МестамиТебяСлишно про ненадійність даної Маш.Тракт.Станц.
        • 2007.07.18 | Олена Весел

          Re: CDMA (/) 19 кб

          18-07-2007 15:13,
          ну і це теж. а ще те, що клієнтів обманюють, те що не доставили

          Перекласти (eng рус укр)

          смски на євробаченні. те що взагалі смс-ки губляться. переривають зв'язок часто, кроку не можна ступити, щоб зв'язок не пропав. а я так не люблю - я коли по телефону розмовляю часто виходжу в іншу кімнату взагалі. в результаті весь час доводиться передзонювати і платити за з'єднання... часто ще і за дзвінок, хоча дзвонили мені... воно мимі треба? он поставила була випадково здобутий шаровий лайфівський номер в ту саму стару соньку - працює пречудово - ходи хоч по всій хаті зв'язок не переривається. прєлєсть. поставила юмс - 5 разів передзвонювала, і все одно в результаті з домашнього довелось набирати. з новою нокією та сама історія.
        • 2007.07.21 | нтв

          Re: CDMA (/) 19 кб

          Киевстар на контракте регулярно сообщает сумму кредита.И даже если ты в минусе,можешь звонить и получать звонки.По памяти:кредит в районе 30грн.Вообще ноу проблем.
  • 2007.07.21 | Краб

    Не на Рейні, не на Марні - в МТС пошлем друкарні

    Який зв'язок може надати МТС - машино - тракторна станція?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2007.07.21 | alx_1904

      Ликбез: "Станция"

      Историю знать нужно ;)
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2007.07.21 | Краб

        Схаменувся та виправив до Вашого зауваження.

    • 2007.07.21 | So_matika

      В Москві за абревіатурою МТС давно закріпилося тлумачення

      "Местами Тебя Слышно".
      Московський паскудний зв"язок + український паскудний зв"язок = покращення вашого зв"язку вже сьогодні? :)
      Нє, Кучмостар форева, однозначно.
  • 2007.07.21 | QuasiGiraffe

    Pledgebank?

    У мене контракт десь до жовтня, тож зіскочити, здається, поки важкувато.
    Трішки набридли "розводи", коли тобі начебто телефонують, але з'єднання зривається (проте номер когось із знайомих читаєш). Передзвонюєш на той номер, а звідти і не думали дзвонити!. Спровокували на дзвінок - жива копійка!
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2007.07.23 | Олена Весел

      Звичайно підписалась на пледжбанку і поставила

      платформу на фейсбук, але соррі тікати звідтіль я буду раніше - в мене контракт закінчився і номерами я свого часу користувалась двома - один на шару лайфівський дістався. Зараз треба лише повідомити всім кому давала номери, що тепер юмс не буде. Так шо поки що 2 номери, а до осені один буде і це буде не юмс
    • 2007.07.25 | Українець, громадянин України

      Подивився новий недороблений сайти і нові тарифи від МТС....

  • 2007.07.25 | jz99

    А це точно яйце?

    З нас, схоже, знущаються!
    Це ж унітаз...
  • 2007.07.25 | Illia

    А починався то МТС як "Московская что-то там", а не мобильные

    Коли ж вони почали виходити за межі "центальнава адмімістратівнава акруґа" так відразу з Масковского стали Мабільнимі.
    Через те, що москвичів і в самій Росії не дуже люблять:-)
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2007.07.25 | Олена Весел

      якщо чесно, то єдине що мене могло б там затримати

      це платформа фейсбуківська, але те, як вони за інет мобільний гроші деруть... гроші зникають на рівному місці - не говориш, смс-ок не шлеш, нічим не користуєшся, телефон вимкнутий а грошей на рахунку все менше і менше... в середньому по 4 гривні на добу
  • 2007.07.25 | Ghost

    а мені нова назва взагалі не подобається.

    як "машинно-тракторная станция" з часів перших колхозів. відмова від історичної назви UMC, УМЗ, УМС - велика помилка московитів НМД.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2007.07.25 | Адвокат ...

      Да што с етіх мацькалєй вазьмьош?

      Ghost пише:
      > як "машинно-тракторная станция" з часів перших колхозів. відмова від історичної назви UMC, УМЗ, УМС - велика помилка московитів НМД.

      Єдиним їхнім кредо є: "Як що реальність сі пручає нашим дурощам, то хай вона пеняє на себе!"
  • 2007.07.26 | Олена Весел

    Люди, а хтось в Узбекістан збирається? тут пільговий роумінг

    пропонують


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".