Вільне трактування Законів України Нововолинською міською владою
07/24/2007 | Нововолинськ
Так суддi хто ж?
(рефрен до статті під цією назвою в газеті “Наше місто” від 19.07.2007 р.)
Гарна назва до статті-інтерв’ю редактора газети “Наше місто” І.Лісового з Нововолинським міським головою Сапожніковим В.Б. Правда, правильніше було б назвати статтю “Так суддя хто ж?”, тому що про одну людину в множині не говорять.
У передмові до інтерв’ю мова йде про сотні нововолинців, у яких виникло багато запитань щодо рішення громадських слухань від 05.07.2007 р. “Про ставки фіксованого податку”. Рішення слухань опубліковане в цій-же газеті, 19.07.2007 р. Яким чином сотні нововолинців мали змогу ознайомитися зі змістом рішення раніше? Прохання надати список сотень нововолинців, які зацікавились рішенням слухань – вони, як свідомі громадяни міста, могли б теж взяти участь в обговоренні життєво важливих проблем Нововолинська. Депутати міської ради (крім В.Никитюка) і міський голова ігнорують всі громадські слухання, тобто, вони не проявляють громадської активності, не мають своєї громадянської позиції.
Мене - жителя м.Нововолинська, обурюють дії Нововолинської міської ради, яка в 2006 р. протизаконно прийняла (напевно) масу рішень, які не оприлюднені, тому мені і іншим жителям м.Нововолинська не відомі. Не відомо також, чи відбувались продажі комунального майна і землі – оприлюднень за 2006 рік немає. У 2006 р. було прийняте і рішення про збільшення фіксованого податку, протизаконно, без економічного обгрунтування. Зараз відбулась “легалізація“ рішення міськради про збільшення ставок фіксованого податку, без врахування рішення громадських слухань, на яких було 96 громадян м.Нововолинська (список учасників слухань наданий міськраді).
Але, ставки фіксованого податку приміняються з часу попереднього рішення міськради, вже 9 місяців, судячи з інтерв’ю міського голови, з дати прийняття рішення. З його слів в інтерв’ю, опублікованого газетою “Наше місто”:“Рішення Верховної Ради чи міської набувають чинності з дати прийняття чи оприлюднення. У даному випадку рішення про ставки фіксованого податку набуває чинності з 11 липня 2007 року.” (саме рішення оприлюднене 19 липня 2007 року).
Про рішення Верховної Ради нехай судять депутати Верховної Ради, адже ми всі бачили битви за випуск газет з оприлюдненням рішень (і навіщо це їм було потрібно-рішення вже ж було прийняте?) і Конституційний Суд.
Про міську раду сказано в статті 59 пункт 5 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”: “Рішення ради нормативно-правового характеру набирають чинності з дня їх офіційного оприлюднення, якщо радою не встановлено більш пізній строк введення цих рішень у дію”.
Вільне трактування Закону України міським головою, як посадовою особою, прошу прокоментувати на сторінках даної газети управління юстиції, а Нововолинського міського прокурора прошу дати правову оцінку такого трактування. Крім цього, прошу Нововолинського міського прокурора відповіді мені надсилати вчасно і цивілізовано, поштою, а не через два тижні після тієї дати, що проставлена у відповіді, методом виламування дверей в квартиру серед ночі.
Я, напевно, один із тих, про кого міський голова каже в інтерв’ю, що веду необгрунтований тиск на міську раду і міського голову і не даю їм працювати. Мій “тиск” полягає в тому, що я вимагаю від місцевої влади виконання Конституції, Законів України і рішень Нововолинської міської ради.
Мої вимоги до міської ради, міського голови та секретаря міської ради:
- оприлюднити рішення Нововолинської міської ради, які носять нормативно-правовий характер, та не були оприлюднені, за 2006 рік;
- оприлюднити рішення Нововолинської міської ради, які не були оприлюднені, про продаж комунального майна та землі із вказаними: датами оприлюднення намірів продажу, дати продажу,ціни і покупців за 2006 рік;
- депутатам міської ради, міському голові, секретарю міської ради зустрітися з міською громадою на відкритих громадських слуханнях (пройшло більше року їхніх повноважень);
- депутатам міської ради оприлюднити графік прийому і вести прийом своїх виборців;
- надати інформацію про виконання рішення міської ради про зміну ставок орендної плати за оренду міської комунальної власності (адже від самого рішення вже нічого не залишилось-майже всім орендарям ставки змінені в сторону зменшення, для чого було приймати рішення?) зі всіма змінами (по кожному орендарю, по якому винесене окреме рішення);
- надати інформацію про економічне обгрунтування підвищення орендної плати;
- надати інформацію про обгрунтування зменшення орендної плати по кожному випадку окремо;
- так як не існує регуляторного акту до рішення міської ради про збільшення орендної плати, зробити аналіз впливу підвищення орендних ставок, а саме: на скільки збільшились надходження від орендної плати за I і II квартали 2007 р. в порівнянні до аналогічних періодів 2006 р.(адже половина орендованих приміщень за адресою вул.Св.Володимира,3 звільнилась, нових орендарів немає) та кількість звільнених в результаті такого рішення працівників підприємців і підприємств, які орендували приміщення;
- оприлюднити рішення міської ради про звільнення ЖКП №2 від сплати частини надходжень від оренди комунального майна до міського бюджету (ЖКП № 2 має найбільші надходження, які разів у 10 перевищують надходження до інших ЖКП та ЖЕК).Адже, згідно рішення Нововолинської міської ради, 70% від орендної плати мали б надходити у міський бюджет і , що логічно припустити, мали б піти на рівномірне фінансування ЖКП міста;
- виключити з орендованої площі площу місць загального використання (прохідні коридори, туалети-30% корисної площі), плата за які встановлена в залежності від виду основної діяльності, або пояснити, чим відрізняється здійснення основної діяльності в туалеті або прохідному коридорі орендарями з різними видами діяльності і надати нормативно-правові акти, якими встановлена різна плата за користування місцями загального використання.
“Тиск” на міську владу здійснюється виключно на основі Конституції України, Законів України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про статус депутатів місцевих рад”, “Про інформацію”, “Про звернення громадян”.
Завдяки такому “тиску” на місцеву владу, у 2007 р., нарешті, в газеті “Наше місто” оприлюднюються нормативно-правові рішення ради, оприлюднюється інформація про продаж комунального майна. Але виникає підозра, що не всі рішення оприлюднюються шляхом публікації в газеті “Наше місто”, тому що в регламенті роботи міської ради вказано, що рішення ради оприлюднюються шляхом публікації в комунальній газеті АБО публікації на сторінці ради в Інтернеті (по-перше: адреса WEB-сторінки не вказана, по-друге: до Інтернету доступ має лише обмежена кількісь жителів міста, по-третє: доступ до сторінки обмежений, працює вона дуже рідко).
Я не ставлю самоціллю усунення владних структур міста від влади, а хочу добитися від них виконання своїх прямих обов’язків, Конституції та Законів України, тих рішень Нововолинської міської ради, які прийняті у відповідності до чинного законодавства України. Надіюсь, жителі міста підтримують мої вимоги до місцевої влади і “тиск” на владу, який чиню я.
Василь Ковальчук, позапартійний, житель м.Нововолинська з 1958 р.
(рефрен до статті під цією назвою в газеті “Наше місто” від 19.07.2007 р.)
Гарна назва до статті-інтерв’ю редактора газети “Наше місто” І.Лісового з Нововолинським міським головою Сапожніковим В.Б. Правда, правильніше було б назвати статтю “Так суддя хто ж?”, тому що про одну людину в множині не говорять.
У передмові до інтерв’ю мова йде про сотні нововолинців, у яких виникло багато запитань щодо рішення громадських слухань від 05.07.2007 р. “Про ставки фіксованого податку”. Рішення слухань опубліковане в цій-же газеті, 19.07.2007 р. Яким чином сотні нововолинців мали змогу ознайомитися зі змістом рішення раніше? Прохання надати список сотень нововолинців, які зацікавились рішенням слухань – вони, як свідомі громадяни міста, могли б теж взяти участь в обговоренні життєво важливих проблем Нововолинська. Депутати міської ради (крім В.Никитюка) і міський голова ігнорують всі громадські слухання, тобто, вони не проявляють громадської активності, не мають своєї громадянської позиції.
Мене - жителя м.Нововолинська, обурюють дії Нововолинської міської ради, яка в 2006 р. протизаконно прийняла (напевно) масу рішень, які не оприлюднені, тому мені і іншим жителям м.Нововолинська не відомі. Не відомо також, чи відбувались продажі комунального майна і землі – оприлюднень за 2006 рік немає. У 2006 р. було прийняте і рішення про збільшення фіксованого податку, протизаконно, без економічного обгрунтування. Зараз відбулась “легалізація“ рішення міськради про збільшення ставок фіксованого податку, без врахування рішення громадських слухань, на яких було 96 громадян м.Нововолинська (список учасників слухань наданий міськраді).
Але, ставки фіксованого податку приміняються з часу попереднього рішення міськради, вже 9 місяців, судячи з інтерв’ю міського голови, з дати прийняття рішення. З його слів в інтерв’ю, опублікованого газетою “Наше місто”:“Рішення Верховної Ради чи міської набувають чинності з дати прийняття чи оприлюднення. У даному випадку рішення про ставки фіксованого податку набуває чинності з 11 липня 2007 року.” (саме рішення оприлюднене 19 липня 2007 року).
Про рішення Верховної Ради нехай судять депутати Верховної Ради, адже ми всі бачили битви за випуск газет з оприлюдненням рішень (і навіщо це їм було потрібно-рішення вже ж було прийняте?) і Конституційний Суд.
Про міську раду сказано в статті 59 пункт 5 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”: “Рішення ради нормативно-правового характеру набирають чинності з дня їх офіційного оприлюднення, якщо радою не встановлено більш пізній строк введення цих рішень у дію”.
Вільне трактування Закону України міським головою, як посадовою особою, прошу прокоментувати на сторінках даної газети управління юстиції, а Нововолинського міського прокурора прошу дати правову оцінку такого трактування. Крім цього, прошу Нововолинського міського прокурора відповіді мені надсилати вчасно і цивілізовано, поштою, а не через два тижні після тієї дати, що проставлена у відповіді, методом виламування дверей в квартиру серед ночі.
Я, напевно, один із тих, про кого міський голова каже в інтерв’ю, що веду необгрунтований тиск на міську раду і міського голову і не даю їм працювати. Мій “тиск” полягає в тому, що я вимагаю від місцевої влади виконання Конституції, Законів України і рішень Нововолинської міської ради.
Мої вимоги до міської ради, міського голови та секретаря міської ради:
- оприлюднити рішення Нововолинської міської ради, які носять нормативно-правовий характер, та не були оприлюднені, за 2006 рік;
- оприлюднити рішення Нововолинської міської ради, які не були оприлюднені, про продаж комунального майна та землі із вказаними: датами оприлюднення намірів продажу, дати продажу,ціни і покупців за 2006 рік;
- депутатам міської ради, міському голові, секретарю міської ради зустрітися з міською громадою на відкритих громадських слуханнях (пройшло більше року їхніх повноважень);
- депутатам міської ради оприлюднити графік прийому і вести прийом своїх виборців;
- надати інформацію про виконання рішення міської ради про зміну ставок орендної плати за оренду міської комунальної власності (адже від самого рішення вже нічого не залишилось-майже всім орендарям ставки змінені в сторону зменшення, для чого було приймати рішення?) зі всіма змінами (по кожному орендарю, по якому винесене окреме рішення);
- надати інформацію про економічне обгрунтування підвищення орендної плати;
- надати інформацію про обгрунтування зменшення орендної плати по кожному випадку окремо;
- так як не існує регуляторного акту до рішення міської ради про збільшення орендної плати, зробити аналіз впливу підвищення орендних ставок, а саме: на скільки збільшились надходження від орендної плати за I і II квартали 2007 р. в порівнянні до аналогічних періодів 2006 р.(адже половина орендованих приміщень за адресою вул.Св.Володимира,3 звільнилась, нових орендарів немає) та кількість звільнених в результаті такого рішення працівників підприємців і підприємств, які орендували приміщення;
- оприлюднити рішення міської ради про звільнення ЖКП №2 від сплати частини надходжень від оренди комунального майна до міського бюджету (ЖКП № 2 має найбільші надходження, які разів у 10 перевищують надходження до інших ЖКП та ЖЕК).Адже, згідно рішення Нововолинської міської ради, 70% від орендної плати мали б надходити у міський бюджет і , що логічно припустити, мали б піти на рівномірне фінансування ЖКП міста;
- виключити з орендованої площі площу місць загального використання (прохідні коридори, туалети-30% корисної площі), плата за які встановлена в залежності від виду основної діяльності, або пояснити, чим відрізняється здійснення основної діяльності в туалеті або прохідному коридорі орендарями з різними видами діяльності і надати нормативно-правові акти, якими встановлена різна плата за користування місцями загального використання.
“Тиск” на міську владу здійснюється виключно на основі Конституції України, Законів України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про статус депутатів місцевих рад”, “Про інформацію”, “Про звернення громадян”.
Завдяки такому “тиску” на місцеву владу, у 2007 р., нарешті, в газеті “Наше місто” оприлюднюються нормативно-правові рішення ради, оприлюднюється інформація про продаж комунального майна. Але виникає підозра, що не всі рішення оприлюднюються шляхом публікації в газеті “Наше місто”, тому що в регламенті роботи міської ради вказано, що рішення ради оприлюднюються шляхом публікації в комунальній газеті АБО публікації на сторінці ради в Інтернеті (по-перше: адреса WEB-сторінки не вказана, по-друге: до Інтернету доступ має лише обмежена кількісь жителів міста, по-третє: доступ до сторінки обмежений, працює вона дуже рідко).
Я не ставлю самоціллю усунення владних структур міста від влади, а хочу добитися від них виконання своїх прямих обов’язків, Конституції та Законів України, тих рішень Нововолинської міської ради, які прийняті у відповідності до чинного законодавства України. Надіюсь, жителі міста підтримують мої вимоги до місцевої влади і “тиск” на владу, який чиню я.
Василь Ковальчук, позапартійний, житель м.Нововолинська з 1958 р.
Відповіді
2007.07.24 | Alexx
Re: Вільне трактування Законів України Нововолинською міською вл
Необхідною умовою належного дотримання і виконання законів є невідворотність покарання за їх порушення. А так як чиновники не бояться покарання, бо можуть відкупитись, самі правоохоронні органи у нас перетворились на ринок, де торгують порушенням не порушення кримінальних справ, то і маємо такі негативні наслідки.2007.07.29 | Микола
Re: Вільне трактування Законів України Нововолинською міською владою
Володимир-Волинський, де ситуація дуже подібна до Нововолинська (кишенькова БЮТ на службі у мера, забудова заповідних територій міста суддями та начальничками з оформленими заднім числом правами власності) , пітримує вас! Нас ще не так допекли, але вже скоро...