UMC-МТС downgrade
08/09/2007 | Unique
Особливості політичного життя почали дуже суттєво впливати на діяльність навіть великих компаній. Речі, над якими ми вже втомились сміятись, як наприклад голосування на де-яких сайтах, де-яких партій, почали з'являтись і у великів гравців ринку, як у UMC-МТС. Нещодавно ця компанія провела "апгрейд" системи оцінок роботи абонентами
http://media.mabila.ua/ru/news/2007/08/07/7830.html, і все би добре, але набравши 135-1-0 (меню "Оцінити новий бренд МТС") ви почуєте наступні варіанти вибору:
1. Ребрендинг - це правильне рішення для компанії
2. Моє ставлення до компанії після ребрендингу покращется
3. Ребрендинг - це покращення якості зв'язку, більше нових послуг та новий рівень обслуговування
4. Я буду радити друзям та знайомим підключатись до МТС
отже, нажаль, це все, що мені пропонує UMC-МТС. Висновки, думаю, зрозумілі.
http://media.mabila.ua/ru/news/2007/08/07/7830.html, і все би добре, але набравши 135-1-0 (меню "Оцінити новий бренд МТС") ви почуєте наступні варіанти вибору:
1. Ребрендинг - це правильне рішення для компанії
2. Моє ставлення до компанії після ребрендингу покращется
3. Ребрендинг - це покращення якості зв'язку, більше нових послуг та новий рівень обслуговування
4. Я буду радити друзям та знайомим підключатись до МТС
отже, нажаль, це все, що мені пропонує UMC-МТС. Висновки, думаю, зрозумілі.
Відповіді
2007.08.09 | Sean
Поставте хтось у новини
у мене зара нема часу ©2007.08.09 | igorg
Це типовий зразок опитування по-москальськи
2007.08.09 | Майстер
Урочисто обіцяю
за жодних обставин не дзвонити клієнтам цієї гопи, якій так не подобається бренд "український". Фак оф, маскоф.2007.08.09 | Linx
Re: Урочисто обіцяю
Майстер пише:> за жодних обставин не дзвонити клієнтам цієї гопи, якій так не подобається бренд "український". Фак оф, маскоф.
Справа зовсім не в слові "український", просто чуваки
хотіли як краще, а вийшло як завждинамагаються зекономити на рекламі.Ось непогана стаття Скрипіна на тему
http://5tv.com.ua/articles/0/19/
А якість послуг у УМЗ-МТС таки галіма
2007.08.09 | Linx
Re: Урочисто обіцяю
Майстер пише:> за жодних обставин не дзвонити клієнтам цієї гопи, якій так не подобається бренд "український". Фак оф, маскоф.
А на рахунок "не дзвонити клієнтам" - це Ваші особисті проблеми. Кучмостар і Ахмєтов-лайф Вас чомусь не бентежить.
Хіба я винен що багато-багато років тому став клієнтом УМЗ - передового мобільного оператора України?
2007.08.09 | Людмила
є один варіант
можна подзвонити на 135. потім по підказка 1-8-5.
тут вибір 1 та 2.
обираємо 2.
подзвоніть, будь ласка!!!!
ідея згенерована отут: http://community.livejournal.com/mts_go_home/13693.html?view=99965#t99965
2007.08.09 | Unique
Подзвонив, дякую за підказку