Ребрендинг UMC-MTC: вивчення думки клiєнтiв "по-росiйськи"
08/09/2007 | Майдан-ІНФОРМ
Пiсля купiвлi українського мобiльного бренду UMC, росiйська компанiя MTC вирiшила вивчити думку клiєнтiв, провiвши серед них "опитування".
Набравши номер 135-1-0 (меню "Оцінити новий бренд МТС") ви почуєте наступні "єдино можливi" варіанти вибору:
1. Ребрендинг - це правильне рішення для компанії.
2. Моє ставлення до компанії після ребрендингу покращится.
3. Ребрендинг - це покращення якості зв'язку, більше нових послуг та новий рівень обслуговування.
4. Я буду радити друзям та знайомим підключатись до МТС.
Набравши номер 135-1-0 (меню "Оцінити новий бренд МТС") ви почуєте наступні "єдино можливi" варіанти вибору:
1. Ребрендинг - це правильне рішення для компанії.
2. Моє ставлення до компанії після ребрендингу покращится.
3. Ребрендинг - це покращення якості зв'язку, більше нових послуг та новий рівень обслуговування.
4. Я буду радити друзям та знайомим підключатись до МТС.
Відповіді
2007.08.09 | grohot_777
Re: Ребрендинг UMC-MTC: вивчення думки клiєнтiв "по-росiйськи"
Хто б сумнівався!Хоча як була крмпанія "UMC" рідкісною гидотою, так і "МТС" продовжить її "славні традиції" після ре... чого? (Жартую!)
Хоча "- 110 тисяч абонентів" порівняно із "+ 250 тисячами абонентів" LIFE - найкраща відповідь самовпевненим "гиндикам" із "UMC-MTC"
2007.08.09 | Alexx
Re: Ребрендинг UMC-MTC: вивчення думки клiєнтiв "по-росiйськи"
Це взагалі тупо, поняття ребрендінг повязувати з якістю, тим більше що ми не зенаємо, а якаж якість у МТСа, а УМЗ знають. Але я не користувач УМЗ-МТС, це справа користувачів, хоча я ,наприклад, принципово б відмовився, і інші, нехай росіяни зазнають збитків і не лізуть сюди.2007.08.09 | Сергій
Re: Ребрендинг UMC-MTC: вивчення думки клiєнтiв "по-росiйськи"
Совдепівський стиль....2007.08.10 | Alexx
Re: Ребрендинг UMC-MTC: вивчення думки клiєнтiв "по-росiйськи"
Реклама для розумововідсталих на рівні совка, така і реакція має бути.2007.08.12 | пан Roller
Гребаная совдепия.
Я только что попал что называется на раздеваловку, типа uPgrade.С телефоном Нокия, но и с Сименсом попадал. Выглядит это так. Телефон резко дохнет, или предлагает, сообщает, явиться в сервис центр, причем после того как кончилась гарантия, или во время украинских выборов.Видимо, людям гроши нужны, а они у вас есть.
Выстояв два часа в очереди, вы и такие же счастливцы из СССР, как вы, могут даже прийти на следующий день, или через месяц, в один из трех пунктов в Киеве, для того, что бы постоять еще 2 часа,по- советски, и заплатить 76 грн. за свой исправный телефон, с "новым" обеспечением.
Причем, вам не предлагают на выбор, воспользоваться такой услугой, вас принуждают. И услуга - чистый воздух, деталей не меняют. При желании, это можно сделать минут за пять-десять, перепрограмировать.Но, зачем если все работает для вас так же?
Очередь именно совдеповская, человек тридцать всегда. Дефицит без конкуренции на голом месте.Монополизм.
Но, пробить не возможно.Одного только встретил,клиента, решил выбросить дорогой телефон и купить новый, но насколько времени хватит? По безналу вне очереди.И из посольств тоже.
И главное вам не предлагают выбора, а ставят перед фактом, что ваш телефон не будет работать,они его типа "сломали", проще выключили.
Для вашей же пользы. А то, что у Вас был сердечный напад в этот момент, или сын не мог дозвониться ночью домой, это никого не трахает.
Вас могут отключить в любой момент. И это самое интересное. Момент выбираете не вы, а они.Вы выбирает другое, и не то что касается вас.
2007.08.12 | So_matika
Напишите жалобу в службу защиты прав потребителей
И по результатам ответа на нее - иск в суд.2007.08.12 | пан Roller
У меня уже работает. И мне не денег жалко, а людей.
2007.08.12 | ziggy_freud
напишіть в головну контору Нокії, як працює "сервіс" у Києві
я дуже сумніваюсь, що це загальна політика фірми. Скоріше худІжня самодіяльність місцевих представників. Якщо фіни дізнаються, поставлять їм левативу. Або навіть відкриють нормальне представництво.Подібні речі (апгрейд-дегрейд) мають робитись безкоштовно і тільки на розсуд користувача.
2007.08.12 | jz99
А оператор у всіх один і той же?
А моделі телефонів? Однакові чи різні (але, може, однакового класу -- смартфони / не смартфони, або версія Сімбіан однакова)? Міг бути вірус, а може бути винним оператор. Нокія навряд чи до цього причетна. Та Ви й самі кажете - совок, то маєте на увазі сервісцентри? Але як би це вони могли організувати масове "вимирання" телефонів? Тільки вірусом (ними ж створеного? не вірю, це дико) або за допомогою певного оператора (теж дико, бо якщо раптом відкриється, то кінець такому оператору). Більше схоже на правду, що це помилка оператора. В них є можливість через невидимі службові SMS конфігурувати телефони без участі господаря. Можливо, у всіх у черзі були саме телефони, що підтримують таку можливість, і у всіх один оператор? Сервісцентр не зобов’язаний безкоштовно міняти прошивку, навіть коли ще дійсна гарантія, бо вони не винні, це не глюк Нокії. За операторів виробник не може нести відповідальності. Чесний оператор мав би вибачитися і безкоштовно поміняти прошивки.2007.08.13 | пан Roller
Re: А оператор у всіх один і той же?
jz99 пише:Справа в тому, что клиент имеет дело чисто с приемшиком. Конечно в очереди стоят люди и с другими проблемами. И приемщик не офиширует, а если и офиширует, то мало кто из клиентов что понимает в чем дело.
Но, судя по разговорам в очереди, и по звонкам в очереди,по симптомам, таких "неисправностей не мало. Причем многие люди уходят. Я например первый раз простоял час и ушел.
И только у меня это уже второй случай.Общий вывод к которому я прихожу, чем проще аппарат, тем меньше таких проблем.
Я разговоривал с приемщиком, уже перед тем как оплатить ремонт и поставил ему вопрос.Как застраховать себя и других от таких проделок.
От ответил что никакой гарантии нет.
Я не знаю организационную сторону. Я знаю одно, очереди громандные.
Я стоял на пункте на Проспекте победы.
Я так же спращивал у приемщика о возможности самому провести такой апгрейд.Такая возможностьвроде существует, через интернет.
Но, ведь вы не знаете сломался ли у Вас телефон, или он на регламентных работах.
Я не думаю что мне лично нужно решать эту проблему переводя ее в разряд социальных. Достаточно того что я сообщил о ней. И в нашей стране, думаю, достаточно компетентных органов и политических сил которым эта проблема может прийтись ко двору.
На Севастопольской площади в пункте Сименс сущестсвует другая традиция. Вы приносите телефон. С той же причиной, к примеру. При вас мастер раскручивает его, и сообщает что телефон залит агресивной жидкостью, считай водой. Гарантийный телефон снимается с гарантии, перепрошивается, и с вас снимается гривен 200. Так все просто.В прошлом году, было без очередей.
2007.08.10 | Майстер
Утретє
пишу, що з принципу не дзвонитиму клієнтам МТС. І перші два пости добросовісно хтось витерло. Як цікаво. Навіщо взагалі порушувати тему про цей кацапський ребрендінг, якщо ви так ревно захищаєте інтереси москальких телефонних імперіалістів, панове теруни?2007.08.11 | Sean
Наразі адміністрація не може сказати
хто і нахвіга витер. Я, наприклад, підстав геть не бачу.2007.08.11 | Koala
Може, хтось не туди натис?
2007.08.11 | Sean
Гадки не маю
Коала, мені показали Ваші дотепи на БП. Ви дарма - я це дійсно зробив ненавмисно - хотів був витерти флуд у гілці, про модерацію якої я одразу повідомив і з дурної голови натис на "витерти" в іншому віконці, відкритому за посиланням від пана Самопала, за що перед ним і вибачився.Якщо хочете про це поговорити, можете продовжувати на БП, тільки без мене.
2007.08.12 | jz99
Неправильно, що знищення відбувається одразу
Має залишатися можливість Undo. Треба, щоб знищене лише вилучалося з публічного доступу, а фізичне знищення (чистка) потребувало окремої процедури, як-от архівація. Ну, та це ж, мабуть, залежить від софту движка, а не адмінів...І ще неправильно, коли невідомо, хто саме зніс допис і за що
2007.08.12 | Sean
ми обговоримо це в адмінгрупі
2007.08.11 | Koala
А який сенс?
Гроші за дзвінки ви платите своєму оператору, а не МТС. А скільки він там вже відраховує - це його проблеми.2007.08.12 | Майстер
Cенс такий
що мені неприємно дзвонити на 050. Як неприємно дивитися КВН, петросяна, московські серіали - і не дивлюся. Чи рептильку "Кавуніст" читати - і не читав ні разу в житті. Тож не дзвонитиму. Отака фетва.2007.08.12 | jz99
Чому така вибірковість?
Майстер пише:> що мені неприємно дзвонити на 050.
А як же ж інші? "Кучмодід", "Життя Ахметова", "Осине лайно"?
> Як неприємно дивитися КВН, петросяна, московські серіали - і не дивлюся. Чи рептильку "Кавуніст" читати - і не читав ні разу в житті.
Тут справа стосується лише Вас одного. І з оператором, який Вам огидний, те ж саме -- нормально, коли Ви не є його клієнтом. Якщо ж Ви не спілкуєтеся з людьми, в яких цей оператор, то це теж зрозуміти можна, але порівнювати треба з іншим, як-от "я негайно розірву всі стосунки з будь-якою людиною, про яку дізнаюся, що вона дивиться КВН або петросяна або московські серіали або читає рептильку «Кавуніст»"
2007.08.12 | Майстер
Ви здивуєтесь
але в мене нема близьких знайомих, які дивляться КВНи, петросянів, москсеріали чи читають "Кавуніст". Якби МТС прийшло на ринок зі своїм брендом, не нищачи назву УМЗ тільки за слово "Український", то я б нічого проти них не мав. Хоч вони бабки тирили з карточок ще як УМЗ були. До речі, до "вибіркового" переліку речей, які мені огидні, належать горілка "Мягков", "Нєміров" та інші "-ов" (хоч горілку доводиться пити не частіше ніж раз на рік , та все одно назви "Княжий келих", "Холодний Яр" були мені приємніші і психологічно, і шлунково-кишково), молоко "На здарофьє" тощо.