БЮТ пропонує скасувати податок на додану вартість (/)
09/05/2007 | samopal
Лідер БЮТ Юлія Тимошенко вважає, що в Україні необхідно скасувати податок на додану вартість.
Про це лідер БЮТ заявила під час перебування у Вінницькій області.
"Експерти Європейського Союзу довели, що цей податок є корумпованим у всіх країнах, де він стягується, і є достатньо складним для обліку", - заявила вона.
Юлія Тимошенко додала, що країни ЄС поступово планують відмовитися від ПДВ.
"І мені б хотілося, щоб Україна стала першою серед цих країн", - заявила лідер БЮТ.
За її словами, БЮТ планує запропонувати новому парламенту відмінити ПДВ вже в перші дні його роботи.
"Ми також плануємо запропонувати відмінити всі існуючі податки на діяльність підприємств, замінивши їх єдиним податком з обороту", - сказала вона.
На думку Юлії Тимошенко, найоптимальнішим розміром єдиного податку з обороту є ставка у розмірі 9% від загального обороту підприємства.
"Наші економісти підрахували, що введення такого податку замість всіх існуючих дозволить удвічі понизити податковий вантаж на підприємства, при цьому загальний об'єм надходжень до бюджету виросте на 27-29%, і це не враховуючи виводу з тіні існуючого бізнесу", - сказала вона.
Лідер БЮТ переконана, що такі нововведення дозволять також істотно збільшити середній розмір зарплати в країні і поліпшити добробут громадян.
"Тільки за рахунок зняття подвійного вантажу у вигляді існуючих податків на фонд оплати праці з'явиться можливість за рік збільшити зарплату в Україні у 2-2,5 рази", - відзначила Юлія Тимошенко.
http://www.tymoshenko.com.ua/ukr/news/first/4527/
Що до того, що ПДВ (не плутати з ПВД!!!) є достатньо корупціогенним можна було б погодитись (а надто - в наших умовах), до того ж, що на цю тему є чимало публікацій. Але наскільки ефективною та справедливою може бути його заміна податком з обороту? Може хтось пояснити та навести приклади його застосування?
Про це лідер БЮТ заявила під час перебування у Вінницькій області.
"Експерти Європейського Союзу довели, що цей податок є корумпованим у всіх країнах, де він стягується, і є достатньо складним для обліку", - заявила вона.
Юлія Тимошенко додала, що країни ЄС поступово планують відмовитися від ПДВ.
"І мені б хотілося, щоб Україна стала першою серед цих країн", - заявила лідер БЮТ.
За її словами, БЮТ планує запропонувати новому парламенту відмінити ПДВ вже в перші дні його роботи.
"Ми також плануємо запропонувати відмінити всі існуючі податки на діяльність підприємств, замінивши їх єдиним податком з обороту", - сказала вона.
На думку Юлії Тимошенко, найоптимальнішим розміром єдиного податку з обороту є ставка у розмірі 9% від загального обороту підприємства.
"Наші економісти підрахували, що введення такого податку замість всіх існуючих дозволить удвічі понизити податковий вантаж на підприємства, при цьому загальний об'єм надходжень до бюджету виросте на 27-29%, і це не враховуючи виводу з тіні існуючого бізнесу", - сказала вона.
Лідер БЮТ переконана, що такі нововведення дозволять також істотно збільшити середній розмір зарплати в країні і поліпшити добробут громадян.
"Тільки за рахунок зняття подвійного вантажу у вигляді існуючих податків на фонд оплати праці з'явиться можливість за рік збільшити зарплату в Україні у 2-2,5 рази", - відзначила Юлія Тимошенко.
http://www.tymoshenko.com.ua/ukr/news/first/4527/
Що до того, що ПДВ (не плутати з ПВД!!!) є достатньо корупціогенним можна було б погодитись (а надто - в наших умовах), до того ж, що на цю тему є чимало публікацій. Але наскільки ефективною та справедливою може бути його заміна податком з обороту? Може хтось пояснити та навести приклади його застосування?
Відповіді
2007.09.05 | 123
Re: БЮТ пропонує скасувати податок на додану вартість (/)
> "Наші економісти підрахували, що введення такого податку замість всіх існуючих дозволить удвічі понизити податковий вантаж на підприємства, при цьому загальний об'єм надходжень до бюджету виросте на 27-29%, і це не враховуючи виводу з тіні існуючого бізнесу", - сказала вона.Як це так - платитимуть менше, а збиратимуть більше?
2007.09.05 | Свiдомий
Re: БЮТ пропонує скасувати податок на додану вартість (/)
123 пише:> > "Наші економісти підрахували, що введення такого податку замість всіх існуючих дозволить удвічі понизити податковий вантаж на підприємства, при цьому загальний об'єм надходжень до бюджету виросте на 27-29%, і це не враховуючи виводу з тіні існуючого бізнесу", - сказала вона.
>
> Як це так - платитимуть менше, а збиратимуть більше?
Почнеться вихiд економiки з тiнi.
2007.09.05 | samopal
Уже хоча б тому, що не буде колосальних липових відшкодувань
2007.09.05 | saha
Юля понесла повну маячню
Відмінити всі податки, а залишити податок з обороту 9%.А що робить дистрибюторам які сидять на 4% маржі між закупівльою виликим оптом у виробника і продажою меншим оптом ?.
Чи Криворіж сталь повинна на пряму працювати з усіма фіз особами, які хочуть купити собі прокатний лист?
А що робить фасовальним підприємставам ?
податок з обороту без інших податків це маячня
2007.09.05 | Раціо
Як? Ви не вірите "їхнім економістам"? Це ж "український прорив"
2007.09.05 | 123
За "український прорив" Юлю зробили професором, між іншим(л)
http://pravda.com.ua/news/2007/9/5/63549.htmВчена рада Вінницького національного технічного університету присвоїла лідерці БЮТ Юлії Тимошенко вчене звання професора за програму "Український прорив".
-
А от Кінаха за його прорив, який прорвався як виявилося навіть раніше, професором не зробили. А казали - справедливість є...
2007.09.06 | Раціо
Все чесно! Казали, що справедливість є, що для всіх - не казали
2007.09.05 | observer
Мабуть продаватиме метал на стихійних ринках
Ну, на тих, що з'являться замість зруйнованих олігархічних супермаркетів.saha пише:
> Чи Криворіж сталь повинна на пряму працювати з усіма фіз особами, які хочуть купити собі прокатний лист?
2007.09.06 | saha
Ага:)
2007.09.06 | samopal
А є якісь розрахунки? Хоча б приблизні...
От, припустімо, Криворіжсталь продає вам "рельсу". І хочe за неї отрримати чистими 100 грн. Щоб купити цей товар ви платите 109 грн 89 коп. Далі - накручуєте свої кохані 4 відсотки і знову продаєте сусідові з Віргінських островів: 109,89×1,04×1,0989=125,58. Сусід розпилює ту "рельсу" і запаковує у красиву обгортку, бажаючи отримати за це свої 5 відсотків: 125,58×1,05×1,0989=144,90 Далі продає її дистриб'ютору з острова Мен, який у свою чергу розпихує у магазини та розносить по домівках шляхом direct sales. Перше робить ще за 4 відсотки. а друге вже за 6:144,90×1,04×1,0989=165,61 та 168,80 відповідно. Магазин робить красиву викладку з "рельсів" на своїх полицях, чіпляє баннери, клеїть стікери та втикає вобблери і хоче за це ще 5 відсотків: 165,61×1,05×1,0989=191,09. Таким чином ви отримуєте наочний приклад переваги від зменшення кількості посередників.
Зате виникає інше цікаве питання: як ефективно працювати зі збитками?
Може поясните, бо для мене це вже й так надто складні розрахунки, - не той фах.
2007.09.06 | samopal
І шо, на форумі нема ні одного бухгалтера?
2007.09.06 | samopal
Невже я поставив якесь некоректне запитання?
Бачу, що обговорення продовжується у "розконсервованій" гілці. А тут уже всі виговорилися? Чи нічого не можуть сказати по суті?2007.09.06 | saha
Будь ласка
Умови задачі.60% - собівартість продукції
5% - крупний опт
5% - дрібний опт
30% - роздріб.
Десь така схема є нормального бізнесу.
Велике підприємство працює з 13% рентабільністю.
отже що маємо.
чиста собівартість продукції без ПДВ 60 грн
розраховуємо при теперішніх налогах і при пропонованих.
Собівартість без ПДВ 60
Рентабільнсть 13% 67,8
5% перший дистрибютор 71,19
5%другий дестрибютор 74,75
30% роздріб 97,17
Роздріб з ПДВ 116,61
Що отримає держава
ПДВ 19,43
Податок виробника 25% від 13% 1,95
По 10% доходу від дитрибюторів та розрібної 2,94
Всього 24,32
Собівартість 60
Рентабільнсть (9,75 прибуток без налогів) + 9% з обороту 71,78
4% перший дистрибютор + 9% з обороту 81,37
4%другий дестрибютор + 9% з обороту 92,24
20% роздріб + 9% з обороту 120,65
Що отримає держава
Податок виробника 5,93
1 дист 6,72
2 дистр 7,62
Роздріб 8,63
Всього 28,89
Тобто ціни мінімум виростуть на 4%.
Але ми не врахували на скільки виросте стартова 60 грн?
адже там може бути задіяно сотні не великих підприємств які поставляють різні невиликі деталі.
Якщо ніякої сировини не куплять то може воно і нічого.
Тобто податкова "реформа від Юлі" це шлях до замкнутого циклу виробництва -> Великі підприємства -> Лобі олігархів в списку Юлі. А ви думали вона про малі підприємства думає ?
2007.09.06 | saha
Висновки
Єдиний податок без обмеження по максимальному обороту шлях до укрупнення підприємств. Будуть Меблеві комбінати при собі мати виробництво клею, шурупів .А цце шлях до домінування крупного бізнесу. Чиї інтереси захищає Юля ?
2007.09.06 | observer
Олігархів та базарних торговців
saha пише:> Єдиний податок без обмеження по максимальному обороту шлях до укрупнення підприємств. Будуть Меблеві комбінати при собі мати виробництво клею, шурупів .
> А цце шлях до домінування крупного бізнесу. Чиї інтереси захищає Юля ?
2007.09.06 | samopal
Дякую. Але це не надто переконливо...
Зрештою, це проблема давня, не лише українська, і не тільки економіяна. Дмскусії на цю тему ведуться усюди, але набільше впадає у вічі їх нинішнє обговорення у Росії. Розбиратися у глибинних коріннях усього цього для простого обивателя не має сенсу, - це справа фахівців. Справа інших фахівців - від журналістики, довести це до обивателя у доступній формі. Можна очікувати, що ближчим часом ця тема випливе десь у наших економічних виданнях (якщо хто вже бачив, прошу навести посилання, щоб тут не гаяли час на пошуки та пусті балачки). Обговорювалась вона і на сайті Майдану.Поки що наведу посилання на кілька публікацій з цією тематикою у російських ЗМі. Там трохи зачеплена політична складова цього питання, і , хоча у Росії своє бачення світу, для нас це також може бути цікавим:
...Исключительно важным фактором при создании налоговой системы является соблюдение долгосрочных культурно-исторических традиций страны. В большинстве стран Западной Европы и Северной Америки сложилась мощная, уходящая корнями в прошлое система “демократии налогоплательщика”. Она основана на своеобразном контракте налогоплательщиков (в истории это не всегда было все население) с государством: мы обеспечиваем вас деньгами, а вы нас — набором услуг (политического, военного, социального, экономического характера). В такой системе взаимоотношений вполне естественна дискуссия-торг — если государство получает больше отчислений, то оно предоставляет услуги, большие по объему или более высокого качества, а если больше средств остается у налогоплательщиков, то они, соответственно, меньше ожидают от родного правительства. Это грубая схема, но суть ситуации она выражает вполне адекватно.
В силу ряда исторических причин “демократия налогоплательщика” в России не возникла. По моему мнению, отношение к налоговой системе в нашей стране уходит корнями в татаро-монгольскую эпоху, когда раз в год в русские города и села приезжали баскаки для получения отчислений (дани) ордынскому хану...
http://www.vedomosti.ru/newspaper/article.shtml?2007/03/05/121750
...Здесь тоже налицо услуга государства, но только одна — получить свое и не требовать больше поборов в течение года. Налоги в этом случае — это плата татарскому хану (или государству) за невмешательство в дела жителей. Бессмысленно обсуждать, надо ли платить больше или меньше, — разумеется, меньше, поскольку услуга только одна и не зависит от цены. При таких обстоятельствах никакой торговли вокруг движения ставки вверх или вниз быть уже не может: ставка должна быть как можно меньше, но такой, чтобы хану до следующего года средств хватило. Если здесь и возникает торг, то со стороны плательщика только в одной форме — утаивать добро от сборщиков дани.
Это тоже грубая картина, но никак не менее адекватная, чем “демократия налогоплательщика”.
При принятии данной гипотезы можно сделать два важных вывода. Во-первых, налоги в России должны быть максимально простыми и легко администрируемыми. Во-вторых, предпочтение должно отдаваться плоским налогам как в наибольшей степени удовлетворяющим первому выводу. Попытка копировать сложную европейскую налоговую систему на рубеже 1991-1992 гг. была несомненной ошибкой, хотя и вполне объяснимой в условиях системного кризиса и необходимости заменить буквально в считанные недели рухнувшую советскую налоговую систему и создать на ее месте новую систему, способную обеспечить государство доходами в условиях социально-экономических реформ.
К двум названным выводам следует добавить еще один. Государство должно декларировать только те налоги, которые оно способно собрать. Декларировать одни налоговые ставки, а на практике собирать существенно другие — политически опасно и по сути безнравственно. Хороший пример дает переход от прогрессивного подоходного налога к плоскому 13%-ному. Выбор ставки был достаточно прост: 13% составляла реальная эффективная ставка против номинальной с максимумом в 30%.
Там є ще кілька матеріалів на тему податкової реформи, наприклад це:
http://www.vedomosti.ru/newspaper/article.shtml?2006/09/25/113117
Думаю, подібної інформації не бракує. Але хотілося б почути кваліфіковану думку, висловлену у компактній і доступній для розуміння формі. У тому числі (і у першу чергу) і від представників БЮТ (агов, пане Уколов!) - ритися у 350-сторінковому "плані прориву" не в усім вистачить терпіння.
Не хотілося б тут переходити i на емоційні оцінки, бо таких назбирати не важко, як "ЗА", так і "ПРОТИ". А толку?
2007.09.06 | Мінор
Не маю часу. Після виборів поговоримо.
2007.09.06 | samopal
Після виборів розмова буде інша
А за наяності стількох "іканамістав, політологав і джорналістав" можна було б хоч трохи щось підготувати, у якості супроводу для таких "залпів". Цілком зрозуміло, що у цій короткотривалій кампанії на все часу не вистачає - треба нажимати на головне і не давати отямитись конкурентам. Але... От де там пани Пинзеник та Тєрьохін, невже не могли заздалегідь підготувати "таржествєнний камплєкт"? Чи я просто випереджаю події?Аврал, бо підсікли з референдумом (а ригіони тепер "добивають")? Зауважте, як "елегантно" ригіонасти протягнули НУНС з їхньою недоторканістю - навіть діряве шатро морозівського цирку не надто зіпсувало "ехвект". Тепер несуни будуть замикатися на доведенні нелегіитимності готових рішень, прийнятих "без них", і одночасно продовжуватимуть збирати підписи... на їх підтримку. Чи до самих виборів ганятимуть Шуфрича з Рудьковським.
P.S. Дрібничка, але... Ну скільки можна вивішувати на персональному сайті ЮТ плакати та wallpaper-и із фоткою "Йулі №36"?
2007.09.07 | SpokusXalepniy
Хотели компактной формы? Их есть у меня.
samopal пише:> ...Але хотілося б почути кваліфіковану думку, висловлену у компактній і доступній для розуміння формі.
Повторяю то, что сказал в параллельной теме (!!!??? которую модеры не хотели удалять в своё время).
НДС - это налог, который лучше гарантирует сбор нужной суммы денег в казну, и меньше зависит от состояния экономики. Недостаток - лицемерный характер ОБОСНОВАНИЯ взятия налога, и - самое главное, - ведёт к росту чиновничества и соответственно росту коррупции в аппарате из-за того, что существует "гибкая" система определения КТО, КОГДА и СКОЛЬКО платит этих налогов. Тут системе взяточничества - вольная воля.
Альтернатива поступлению в бюджет нужной суммы налогов - есть...
Налог с продаж - этот налог ясный и понятный, простой для понимания ВСЕМИ субъектами налогообложения. Чиновникам там нечего особенно и делать (некоторые из них могут и... пулю себе пустить в лоб, т.к. теряется смысл жизни ). Недостаток - собираемая сумма налогов СИЛЬНО ЗАВИСИТ от развития экономики: экономика идёт вверх - сумма поступлений больше; вниз - сумма становится меньшей.
2007.09.07 | ЧитачНеСлухач
Витрати на адміністрування ПДВ майже дорівнюють зібраному ПДВ
Саме такі цифри якось наводились якимось з відомих українських економістів. Не памятаю вже хто це був, не копайте ногами.За такої ситуації логічно просто відмінити ПДВ і не вводити ніяких інших податків - держава не програє (якщо, звісно, не скоротить кількості бюрократів з податкової), підприємці виграють.
2007.09.05 | Боровик
Re: БЮТ пропонує скасувати податок на додану вартість (/)
Просто, справа в тому, що зараз іде багато витрат не в бюджет, а на обслуговування податків.Запропонована Юлею схема, звичайно, маячня, але малося на увазі, що замість того щоб платити лівим посередникам і погано спати кращне буде платити в бюджет і не зв*язуватись з сумнівними операціями по втіканню від оподаткування.
Ну і звичайно, бухгалтери будуть коштувати вже не 1000 баксів на місяць, а 300-400 і один бухгалтер обслуговуватиме 3-4 мсалих підприємства, а не по два бухгалтери на одне як зараз.
2007.09.06 | shu
Чули щось про "Криву Лафера"?
>> Як це так - платитимуть менше, а збиратимуть більше?
А от так це! Поцікавтесь якось що таке крива Лафера. Може збагнете, що коли обложити усе і вся податками то це не означає, що ви зберете більше ніж коли зробите не дуже великі податки.
2007.09.05 | alx_1904
Что-то в 2005 вместо отмены, она сборы увеличила
Очередноая лапша лохам на уши, особенно учитывая, что её главный спонсор уже не плательщик НДС, но почему то цены на Ланосы не упали на 16%2007.09.06 | OlalaZhm
Податок з обороту вигідний лише спекулянтам
Ну, трошки більше накрутять, все-одно продадуть, бо ж конкуренти тех ці відсотки накрутять. А як бути наукомістким і творчим виробникам? Де різниця між вкладеними зусиллями, виплаченими зарплатами, матеріалами тощо і вартістю часто значно менша, ніж 9%? Оголошувати себе банкрутами? Чи право на ділову активність знову мають тільки штатні мільйонени і дерибанщики бюджету?2007.09.06 | shu
Навпаки спекулянти від податку з обороту зникнуть, як клас.
OlalaZhm пише:> Ну, трошки більше накрутять, все-одно продадуть, бо ж конкуренти тех ці відсотки накрутять. А як бути наукомістким і творчим виробникам? Де різниця між вкладеними зусиллями, виплаченими зарплатами, матеріалами тощо і вартістю часто значно менша, ніж 9%? Оголошувати себе банкрутами? Чи право на ділову активність знову мають тільки штатні мільйонени і дерибанщики бюджету?
Податок з обороту - це кумулятивний податок. Спекулянти зазвичай працюють на відсодках які навіть менші ніж запропановані 9%. Взагалі великі ланцюжки посередників з таким податком повністю втрачають сенс.
Податок з обороту дуже не вигідний для посередників та сировинних підприємств які створюють дуже малу додаткову вартість. І навпаки дуже вигідний для піприємств, які створюють велику додану вартість, це в тому числі і "наукомістки і творчі виробники".
Такий податок зазвичай вводять у країнах, що потребують бурхливого розвитку економіки. І навпаки, щоб запобігти перевиробництву, яке мало місце в прошлому сторіччі у західних країнах вводять такі податки як ПДВ, яки розумно стримують занадто бурхливий розвиток.
Чи є Україна занадто вже розвиненою країною, якій загрожує криза перевиробництва? Чи може в нас вже 80% бюджету не формують великі сировинні монстри, які за бесцінь розпродують наші природні багатства, та ще завдяки недолугому застосуванню ПДВ отримують з бюджету додаткові кошти?
2007.09.06 | Illia
Маячня. В Росії якось пробували ввести податок на оборот
Фігня вийшла.А що роблять без ПДВ в США? Може туди подивитись?
Бо вся європа з VAT
http://en.wikipedia.org/wiki/Value_added_tax
2007.09.06 | Ігор Немашкало
Скасувати ПДВ і нічого не започатковувати!
Головна помилка ліквідаторів ПДВ це те, що вони пропонують йому щось на заміну. Частіше за все це зовсім одіозний податок з обороту. А насправді ПДВ треба ліквідувати і нічого нового не вигадувати. Залишити всі інші податки. Поступово налагодити податок на нерухомість.Адже сальдо по ПДВ від'ємне. Тобто його більше розкрадають, ніж збирають. Зараз це не податок, а знаряддя розкрадання бюджету. Тому він не потребує заміни, а лише скасування.
Надалі треба добиватися підвищення збираємості існуючих податків. Для цього пропоную наступні шляхи. Перший - введення накладних жорсткої звітності, що обважчить проведення тіньових операцій. Адже зараз до 90% поставок товарів фірмами-юридичними особами підприємцям-спрощенцям відбувається вчорну, тобто після постачання товару і отримання коштів за товар фірма-постачальник знищує накладні і уводить операцію в тінь. Друге - більш жорстка боротьба з контрабандою. Започаткувати конфіскацію нерухомості, в якій знайшли контрабанду. Третє - введення грошового заохочення громадянам, які допомогли викрити неплатників податків, контабандистів, крадіїв з бюджету у розмірі 10% від суми надходжень у бюджету. Таким чином широкі верстви населення долучаться до виявлення неплатників податків, контрабандистів, крадіїв з бюджету. І з ними буде покінчено, почнеться чесне життя.
2007.09.06 | uuu
Re: БЮТ пропонує скасувати податок на додану вартість (/)
Поки що не дуже зрозуміло про що йдеться, але зверніть увагу, що податком з обороту планується замінити ВСІ податки (на прибуток підприємств, на оплату праці, що там ще...), тоді як дискусія у цій гілці звелась тільки до заміни ПДВ на податок з обороту.2007.09.06 | Іван Шостак
Чи то Юля не знає, що існують бізнеси з 2-3% націнкою? /дубль/
Продубльовано з http://www2.maidan.org.ua/n/free/1189102161Якщо товар пройде через чотирьох посередників з 5% націнкою, то матимемо: (1*1,05*1,05*1,05*1,05)+20%ПДВ=1,46 (46% накрутки до першопочаткової вартості)
А тепер те ж саме, тільки без ПДВ і з 9% податком на оборот (зауважте: 9% - державі, а 5% - підприємцю = 13%):
1*1,13*1,13**1,13*1,13=1,63 (63% накрутки до першопочаткової вартості).
Не важко зауважити, що Юля пропонує в 1,36 рази збільшити видатки кінцевих споживачів - ось де собака зарита.
А у випадку з 2-3% "накруткою" чотирьох посередників цей коеф. "покращення_нашого_життя_вже_сьогодні" зросте ще вище.
Чому не ввели раніше заплановані окремі рахунки ПДВ в банках?
Нехай краще відслідкують повернення/відшкодування ПДВ, а то маємо ситуцію, коли одним не відшкодовують, а іншим - за фіктивний перетин товаром/роботами/послугами митних кордонів України повертають ПДВ та ще й ТРП за завищеними цінами....
Краще сім раз подумати і раз відрізати. Юліні "покращення" не для нашого блага - відкинемо їх разом з прихильністю до БЮТ.
Висновок: кожен суб"єкт підприємницької діяльності не може отримувати відшкодування ПДВ більші ніж сплачені ними ПДВ до бюджету та іншим суб"єктам. Проблема тільки в тім, що багато суб"єктів котрим буцім-то сплачуються ПДВ є липові. Це є фронтом роботи для законотворців - латання дір в законі.
2007.09.06 | samopal
Ви якось забули, що крім ПДВ ще й інші податки існують
А якщо спробувати врахувати їх, - це ж не лінійний принцип накручувати свою "долю", виходячи лише із закупівельної ціни. Якщо у наведеному вами прикладі маржу рахувати не у процентах, а у фіксованій сумі (як частки початнової ціни продукту) - результат буде іншим. А кількість посередників доведеться скорочувати - тут ви праві...2007.09.06 | Іван Шостак
а ті податки можна дещо скоротити і стане нормально
samopal пише:Re: Ви якось забули, що крім ПДВ ще й інші податки існують
> А якщо спробувати врахувати їх, - це ж не лінійний принцип накручувати свою "долю", виходячи лише із закупівельної ціни. Якщо у наведеному вами прикладі маржу рахувати не у процентах, а у фіксованій сумі (як частки початнової ціни продукту) - результат буде іншим. А кількість посередників доведеться скорочувати - тут ви праві...
Ще й як лінійний... але питома вартість (ціна) буде нелінійною.
Попрошу тлумачень: а у фіксованій сумі (як частки початнової ціни продукту)...
частка це і є % - чи я не так розумію?
так - трохи не все врахував, але на маленьких "накрутках" така система оподаткування є вбивчою: наприклад я продаю цистерну фосфору з націнкою 2% - сума досить вагома, а за нововведень менше 9% не матиме змісту - буде збиток.
Щодо скорочення кількості посередників - це негативно вплине на дистрибуторські мережі: або оптово-роздрібні покупці будуть виходити на "перші руки" в Україні або кінцеві споживачі платитимуть дорожче.
2007.09.06 | samopal
і стане нормально красти далі.
Я ще раз хочу наголосити, що не є фахівцем у галузі економіки, але про здобуткм нашого липового ПДВ мені розповідати не потрібно. Досить того, що наша держава від того податку... нічого не отримує. Тому "пропозиції розглядаються".2007.09.07 | Іван Шостак
краще унеможливити "зливання" ПДВ
невже ніхто не знає про механізми махінацій - знають - отож нехай законодавчо закладуть протидію саме в то місце де це буде дієвим.Хто знає чому відмінили окремі банківські рахунки для ПДВ?
Може перестати відшкодовувати ПДВ на митницях і на тім крапка?
Це не вихід але я впевнений ті хто крадуть ПДВ знають як цю проблему подолати, тільки ніхто це питання не активізує... бо не вигідно - хочеться ще трохи покрасти.
2007.09.07 | samopal
Ну от ви й розкажіть, як це зробити "по-європейськи" (/)
Нинішні оцінки розмірів втрат бюджету Євросоюзу через шахрайство з податками дорівнює приблизно 200 – 250 мільярдам євро. Це приблизно 2-2.5 відсотки ВВП.http://observer.sd.org.ua/news.php?id=9779
Проблема боротьби із шахраями, що ошукують країни ЄС на мільярди доларів була одним з питань на порядку денному засідання “Екофіну” – ради міністрів економіки та фінансів держав-членів ЄС. Ця тема викликала бурхливу дискусію. Та через відмінність позицій міністри так і не дійшли згоди.
Уявіть схему: компанія А отримує товари з іншої держави-члена ЄС від компанії В і не сплачує податок на додану вартість. Компанія В постачає товар далі - вже всередині країни і вимагає оплату, враховуючи ПДВ, компанії С. Сама ж компанія В не сплачує податок до державної казни та зникає. Компанія С виставляє державі рахунок із вимогою повернення ПДВ, яке до державного бюджету ніколи не потрапляло. Таким чином підприємливі бізнесмени роблять гроші з повітря, ошукуючи власну - або сусідню державу. За даними Єврокомісії, через таких ділків бюджет країн Євросоюзу недораховується шалених сум грошей. Розповідає Ласло Ковач - комісар Єврокомісії з питань оподаткування та митного союзу:
“Нинішні оцінки розмірів втрат бюджету Євросоюзу через шахрайство з податками дорівнює приблизно 200 – 250 мільярдам євро. Це приблизно 2-2.5 відсотки ВВП. Проблеми є в усіх сферах оподаткування, але особливе занепокоєння викликає те, що відбувається у зоні стягнення Податку на додану вартість, де злочинці зловживають системою у дуже витончений спосіб. Це - організована злочинність. Лише через махінації із ПДВ ми втратили приблизно 60 мільярдів євро.”
Причому за останній рік, у порівнянні з минулим, вимог повернення податку на додану вартість за сумнівними схемами побільшало вп’ятеро. І мова не лише виключно про держави ЄС, а й так звані треті-країни, що в більшості випадків є сусідами Європейського союзу.
Боротися із шахраями намагалися вже протягом довшого часу, але не досить успішно. Поки нещодавно Британія не запропонувала змінити систему стягнення ПДВ. Принаймні на товари, що найчастіше фігурують у подібних випадках. Це, зокрема, мобільні телефони та комп’ютерні чіпи. Лондон пропонує стягувати податок на додану вартість лише один раз і вже у кінцевому пункті продажу. Нині ПДВ сплачують на кожному етапі, коли товар міняє власника – від порога фабрики і до рук споживача. Австрія та Німеччина запропонували вирішити проблему в інший спосіб:
“Існує декілька уявлень, декілька думок з приводу того, щоб змінити усю систему ПДВ. Та стягувати податок на додану вартість у країні – споживання, а не в країні походження товару. Вона є більш іновативною, більш радикальною, але звичайно, більш ризикованою і її набагато важче затвердити одноголосно. “
Як і передбачав єврокомісар Ласло Ковач, дійти єдиної думки міністрам економіки та фінансів держав Євросоюзу не вдалося. Спеціальний пакет нововведень, запропонований Австрією, що нині головує у ЄС, залишиться у спадок Фінляндії, яка змінить Австрію у липні. Усі пункти знову буде винесено на обговорення, як зауважив австрійський міністр фінансів Карл-Гайнц Грассер:
“Ми запропонували Єврокомісії до кінця року розробити спеціальну директиву, яка би відкривала поле для діяльності певним країнам. Саме тим, які, як Австрія та Німеччина впевнені, що стягувати податок на додану вартість у країні споживання, а не у країні походження товару, є найкращою відповіддю шахраям. Це ми робимо тому, що німецький міністр Пеер Штайнбрюк сигналізував: це може стати саме тим інструментом, що ми потребуємо”.
Водночас Німеччина, Люксембург та Португалія виступили проти того, щоб директива Єврокомісії щодо ПДВ на товари, придбані в Інтернеті, припинила діяти. Згідно з нинішніми правилам, податок на додану вартість на речі, отримані в результаті так званої електронної торгівлі, сплачується у країні споживання. Тож дію документу подовжили іще на 6 місяців.
Експерти зауважують, що переговорний процес з приводу цього доволі складного питання оподаткування - буде й надалі не менш легким. Втім, зміни є нагальними і необхідними. Лише змінивши систему, на думку багатьох європейських лідерів, буде легше нейтралізувати ділків, які намагаються використати недоліки нинішньої схеми стягнення ПДВ. Поки ж Єврокомісія пропонує посилити співпрацю, яка полягатиме, зокрема, у тому, що країни ЄС матимуть вільний доступ до інформаційних баз одна одної. А також тісніше співробітничати із країнами - сусідами. Адже деякі з них теж нерідко є ланками складних схем отримання грошей з повітря.
2007.09.07 | Shooter
Прашу
samopal пише:http://ec.europa.eu/taxation_customs/resources/documents/article_on_future_changes_of_sixth_vat_directive-en.pdf
> “Нинішні оцінки розмірів втрат бюджету Євросоюзу через шахрайство з податками дорівнює приблизно 200 – 250 мільярдам євро. Це приблизно 2-2.5 відсотки ВВП.
Атвор - чайнік, який працює на observeri. Не бюджет Євросоюзу, а бюджет країн Євросоюзу.
Бо цілий бюджет Євросоюзу має верхню межу в 1,24% від загального GNI.
http://europa.eu/scadplus/glossary/community_own_resources_en.htm
The combined total of all own resources may not currently exceed 1.24% of the aggregate gross national income (GNI) of the Member States.
> Проблеми є в усіх сферах оподаткування, але особливе занепокоєння викликає те, що відбувається у зоні стягнення Податку на додану вартість, де злочинці зловживають системою у дуже витончений спосіб. Це - організована злочинність. Лише через махінації із ПДВ ми втратили приблизно 60 мільярдів євро.”
Через непрозорість та "неуніформність" механізму зняття цього податку в 27 країнах-членах.
Тим не менше: втрати на VATі становлять лише 25-30% від загальних втрат від шахрайства з податками.
2007.09.07 | samopal
Re: Прашу
Shooter пише:Атвор - чайнік, який працює на observeri. Не бюджет Євросоюзу, а бюджет країн Євросоюзу.
Можливо, у тих, хто розміщав, чи перекладав цей текст на обсервері і є якісь чайники. Ала при чому тут вони? Ви там бачиои таку позначку: © Німецька хвиля?
2007.09.07 | Shooter
Re: Прашу
samopal пише:> Shooter пише:
> Атвор - чайнік, який працює на observeri. Не бюджет Євросоюзу, а бюджет країн Євросоюзу.
>
> Можливо, у тих, хто розміщав, чи перекладав цей текст на обсервері і є якісь чайники. Ала при чому тут вони? Ви там бачиои таку позначку: © Німецька хвиля?
Не виключаю, що чайники працюють і там. Тому рекомендую першоджерело.
Але таки впевнений, що на observeri - більші.
2007.09.07 | samopal
І не просіть
Shooter пише:Тому рекомендую першоджерело.
Першоджерело чого? Я вже просто прошляпив, як ви втулили у "ніби-цитату" з мого допису якийсь лівий лінк (може ви це зробили і ненавмисне? ):
хттп://ec.europa.eu/taxation_customs/resources/documents/article_on_future_changes_of_sixth_vat_directive-en.pdf
Хоча я наводив статтю Німецької хвилі, розмішену на обсервері, яку ви ніби-то "фахово" тут коментуєте.
http://observer.sd.org.ua/news.php?id=9779
Поки що, ви причепилися до одного з формулювань тієї статті, яке абсолютно не впливає на суть висвітлюваної там проблеми єврошахрайств з ПДВ.
2007.09.08 | Shooter
Вас - нікагда
samopal пише:> Shooter пише:
> Тому рекомендую першоджерело.
>
> Першоджерело чого? Я вже просто прошляпив, як ви втулили у "ніби-цитату" з мого допису якийсь лівий лінк (може ви це зробили і ненавмисне? ):
> хттп://ec.europa.eu/taxation_customs/resources/documents/article_on_future_changes_of_sixth_vat_directive-en.pdf
Якби Ви володіли складним мистецтвом клікання курсором на гіперлінк, а також англійською мовою, то би відкрили для себе, що я безпосередньо відповідаю на Ваше запитання "краще унеможливити "зливання" ПДВ - Ну от ви й розкажіть, як це зробити "по-європейськи". Пропонуючи ознайомитися із стратегічним документом ЄК, в якому "усьо напісано" (окрім брехні Юлі, правда).
> Хоча я наводив статтю Німецької хвилі, розмішену на обсервері, яку ви ніби-то "фахово" тут коментуєте.
> http://observer.sd.org.ua/news.php?id=9779
> Поки що, ви причепилися до одного з формулювань тієї статті, яке абсолютно не впливає на суть висвітлюваної там проблеми єврошахрайств з ПДВ.
Формулювання - відвертий прогон. Стаття - популярна жуйка. Я Вам дав лінк на копцетуальний стратегічний документ Єврокомісії щодо реформи VAT.
Як прочитаєте і усвідомите - приходьте, продовжимо дискусію.
2007.09.08 | samopal
Да ви шо...
Ви, дaрогой, не викручуйтесь, і не вставляйте свої інтерпретації, коли когось цитуєте.Зверніть увагу, красавчєг ви "наш", на такі дрібниці (ви ж це любите. чи не так?):
Наведена мною стаття опублікована 27.06.2006 і свідчить про те, що проблеми з ПДВ існують і почуваються добре навіть там, де на цій схемі оподаткування знаються, здавалося б, найкраще.
А ось цитатка з так радісно наведеного вами "свіжого" документа:
The Commission plans to present a proposal on the place of taxation of B2C services in 2005.
2007.09.08 | Shooter
Cаме то
samopal пише:> Ви, дaрогой, не викручуйтесь, і не вставляйте свої інтерпретації, коли когось цитуєте.
Де саме Ви побачили мої інтерпретації цитованого?
> Зверніть увагу, красавчєг ви "наш", на такі дрібниці (ви ж це любите. чи не так?):
> Наведена мною стаття опублікована 27.06.2006 і свідчить про те, що проблеми з ПДВ існують і почуваються добре навіть там, де на цій схемі оподаткування знаються, здавалося б, найкраще.
>
> А ось цитатка з так радісно наведеного вами "свіжого" документа:
> The Commission plans to present a proposal on the place of taxation of B2C services in 2005.
От якби ще й Ви були "кросавчєг", то би, можливо, й зрозуміли, що я навів Вам саме стратегічний документ, який не приймається кожен день, а не "застарілий".
А якщо маєте бажання дізнатися детальніше про процес реформи (а не як брехала тов. Юля - ліквідації) VAT в ЄС, то вчіть англійську і стартуйте от з цієї сторіночки:
http://ec.europa.eu/taxation_customs/index_en.htm#
і, опанувавши мистецтво володіння мишкою, клікайте на VAT.
І далі - насолоджуйтеся.
Можете почати з цього документу, наприклад:
http://ec.europa.eu/taxation_customs/resources/documents/taxation/vat/control_anti-fraud/combating_tax_fraud/COM(2006)254_en.pdf
2007.09.08 | samopal
Та ж і я про те
Shooter пише:Де саме Ви побачили мої інтерпретації цитованого?
Тут:
http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_free&trs=-1&key=1189183932&first=1189209360&last=1189175913
Я знаю про "шосту директиву", але ніде не наводив посилання на застарілий документ 2004-го року.
І не розсипайтеся "мєлкой дрисью" з купою лінків на джерела, яких самі не читаєте. Ваші титанічні зусилля наочно довели лиш те, що, попри усі намагання врегулювати проблеми з VAT у ЄС, вони тільки наростають. І годі це заперечити.
Які є шляхи подолання цих проблем - то інша справа, але ви до висвітлення цього питання, як видно, нічого додати не можете, тож не напружуйтеся.
2007.09.08 | Shooter
Та ні, Ви про своє - наболівше-натерше
samopal пише:> Shooter пише:
> Де саме Ви побачили мої інтерпретації цитованого?
>
> Тут:
> http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_free&trs=-1&key=1189183932&first=1189209360&last=1189175913
Ви розумієте значення слов "інтерпретація"?
Бо якщо якийсь дятел пише, що втрати в бюджеті Євроспільноти від невірно сплаченого VAT перевищують вдвічі сам бюджет, то тут нІчого "інтерпретувати". Клієнт просто крєпко темний щодо предмету, про який він пише і не розуміє банального: різниці між бюджетом Євроспільноти та бюджетом країн Євроспільноти.
> Я знаю про "шосту директиву", але ніде не наводив посилання на застарілий документ 2004-го року.
Кажете, вивчення taxation policy ЄС є Вашим недільним хоббі?
Щодо "застарілого" документу - то і "шоста директива" є "застаріла", правда? І взагалі, будь-який стратегічний документ є "застарілим", чи не так?
Щоб краще зрозуміти "глибину" Вашої думки, перепитаюся: FP7 в 2012 також буде "застаріла"?
> І не розсипайтеся "мєлкой дрисью" з купою лінків на джерела, яких самі не читаєте.
Я, шановний, не Ви. Для якого "головним джерелом" є напівлєвий переклад статті на observeri.
> Ваші титанічні зусилля наочно довели лиш те, що, попри усі намагання врегулювати проблеми з VAT у ЄС, вони тільки наростають.
То Вам хто саме розповів? Поділіться цим глибоким знанням із світом! Що сьогодні проблеми з VAT в ЄС є більше, ніж, скажімо, 5 років тому (і коректно би було обмежитися EU-15). Як в кількісному, так і якісному вимірах.
> І годі це заперечити.
Настаящєму юльку дійсно нічого ніколи не заперечиш і не доведеш. Природа така. Сказала дєва бєлая "люміній" - ЄС збирається відміняти VAT, і хоч в ЄСі ніхто про те, що вони збираються відміняти VAT, ні сном, ні духом не відає, - значиться, "люміній".
Не заперечиш - Ви праві.
2007.09.07 | uuu
Re: БЮТ пропонує скасувати податок на додану вартість (/)
Прошу ще раз звернути увагу, що мова йде про ДВА питання:1) скасування ПДВ
2) заміну ВСІХ податків на податок з обороту
дискусія звелася тільки до заміни ПДВ на податок з обороту, тобто про щось зовсім інше і дійсно недолуге.
PS. Я не "економіст БЮТ"
2007.09.07 | samopal
Re: БЮТ пропонує скасувати податок на додану вартість (/)
uuu пише:Я не "економіст БЮТ"
Тут ще жоден економіст не висловився...
2007.09.07 | Георгий
Re: БЮТ пропонує скасувати податок на додану вартість (/)
Господин Горбачев, как-то ввел налог с продаж, а по дефакту, с оборота 5%, потом уже начались конвульсии СССР, и как выход появился НДС (чи ПДВ зрозуміліше). Ну я уже говорил, что у нас свой прямой как стрела путь в пропасть, то что ЮВ, особо хренновые консультанты, это только ленивый не знает, так что можно все налоги убрать и оставить только 9% с оборота ( а оборотные средства как правило почти 50% капитала) и что мне хотят сказать эти средства не будут прятать, сейчас честно прячут половину той суммы, что будут прятать.И вот такая реторика, а скоко продергается наша Украина, если Союз продергался 1/2 года с налогом на продажу??? Может кто ответит????
2007.09.07 | Чучхе
!!!!! - дублювання теми, точно такий же сабдж обговорюється тут
http://www2.maidan.org.ua/n/free/11890230572007.09.07 | samopal
Ви почитайте, що там у тому сабжі на цю тему написано
Його, до речі, вже закривали, але якась добра душа вирішила продовжити дублювання. Не знаєте, часом, хто там знову "тетрахван" вмикав?2007.09.07 | Pavlo Z.
Вільні Демократи вимагають цього з 2001 року.
2007.09.07 | Shooter
Вільні Демократи мають вже таку глибоку історію?
2007.09.07 | Pavlo Z.
ПП "Яблуко" у 2007 перейменовано на Партію Вільних Демократів
2007.09.07 | Shooter
Приватне Підприємство "Яблуко"
То так і пишіть: Мішаня Бродський проти ПДВ ще з 2001 року!2007.09.07 | Pavlo Z.
Якщо б це було навіть так - приватне підприємство незрівнянно
Shooter пише:> То так і пишіть: Мішаня Бродський проти ПДВ ще з 2001 року!
краще бандитського общака ПРУ, кумпанії кидал НУ і тоталітарної секти БЮТ. Хоча б психологічно і морально.
2007.09.08 | Shooter
:) не смішіть
Якщо вже бути точним: бандитське приватне підприємство кидали Мішані Бродського2007.09.08 | Pavlo Z.
Re: :) не смішіть
Shooter пише:> Якщо вже бути точним: бандитське приватне підприємство кидали Мішані Бродського
Шутере, скільки ви з'їли невинних діточок на сніданок? Для чого ви це робите? Невже не розумієте, що це паскудство?!