Для прихильників "Свободи". Запитання
09/16/2007 | Sean
Давайте абстрагуємося від питання, чи є об'єктивно правим політик Тягнибок чи неправим у певних тезах (нмд неправий). Але, зважаючи на те, що політик Тягнибок хоче стати Тягнибоком-державним діячем, скажіть мені тільки таке:
- Хіба личить українським націоналістам прагнути привести до влади людину, котра, зважаючи на попередні заяви (наприклад Яворина, "ядерний статус"), перебуваючи на державній посаді, може кількома словами спричинити міжнародний скандал і пересварити Україну зі світом, заподіявши таким чином Україні великої шкоди?
Примітка: відповідь на кшталт "начхати на світ" приймається, але вважатиметься ознакою, скажімо так, малодумства.
Дякую заздалегідь і обіцяю не прискіпувати си. Просто хочу почути. Напевно, іншим теж буде цікаво.
- Хіба личить українським націоналістам прагнути привести до влади людину, котра, зважаючи на попередні заяви (наприклад Яворина, "ядерний статус"), перебуваючи на державній посаді, може кількома словами спричинити міжнародний скандал і пересварити Україну зі світом, заподіявши таким чином Україні великої шкоди?
Примітка: відповідь на кшталт "начхати на світ" приймається, але вважатиметься ознакою, скажімо так, малодумства.
Дякую заздалегідь і обіцяю не прискіпувати си. Просто хочу почути. Напевно, іншим теж буде цікаво.
Відповіді
2007.09.16 | пан Roller
Иншим не цикаво.
Sean пише:Напевно, іншим теж буде цікаво.
Вы ошибаетесь.Иншим не цикаво.
2007.09.16 | Shooter
Я наведу чотири аналогії. Хоч і не є прихильником Св. в її...
...теперішній личині.SNS (словацька народна партія) в Словаччині та MK (угорська коаліція) мають своїх "стандартних" 10% в парламенті і "по-черзі" знаходяться в уряді (SNS - більше). Лідер SNS Слота колись по-п'яні на мітингах закликав сісти на танки і взяти штурмом Будапешт. Один з лідерів MK Дюрчані колись в Будапешті (за кордоном, де-факто) "не встидався" називати Словаччину "Верхня Угорщина" (щось типу Малоросії). Уявляю собі реакцію, якби Тягнибок закликав йти танками на Москву.
Друга більш відома - Ле Пен. Тут коментарі зайві.
Третя - застрілений в Голандії кілька років тому "ксенофобний політик".
Четверта - участь партії вільних демократів(?) в Австрії років 5 тому в уряді. Правда, контроверсний їхній лідер тоді перестав офіційно керувати партією і не ввійшов в уряд.
2007.09.16 | Tatarchuk
Re: Я наведу чотири аналогії. Хоч і не є прихильником Св. в її...
Гарні аналогії.Але чим ці країни відрізняються від України? Тим що в них немає спірних невирішених питань із зазіханням сусіда на їхню територію. Не кажучи вже що той сусіда має газово-нафтовий "регулятор європейської опінії" та веде систематичну роботу по моніторінгуванню (а якщо треба - і створенню на упстому місці) потрібних компроментуючих Україну акцій та рухів. Тількі для того щоб на питання подібні до свестопольского опінія Заходу могла з чистою типа совістю сказати "а вас негрів вішають".
2007.09.16 | Shooter
Re: Я наведу чотири аналогії. Хоч і не є прихильником Св. в її...
Tatarchuk пише:> Гарні аналогії.
> Але чим ці країни відрізняються від України?
Це просто. Набагато нижчий відсоток "мєсних хахлів".
2007.09.16 | Pavlo
Цим якраз не відрізняються. Принаймі Словаччина.
Tatarchuk пише:> Гарні аналогії.
> Але чим ці країни відрізняються від України? Тим що в них немає спірних невирішених питань із зазіханням сусіда на їхню територію.
Більшість угорців вважають Словаччину ісконно угорською территорією, відірвану згідно Тріанону, Братиславу - бувшою угорською столицєю (порівняйте з Києвом, матірью гарадов..). На прапорах недавньої угорської революції малювали Угорщину в Свято-Стефанівських кордонах. Тільки спільне членство з ЧССР/Словаччиною спочатку у східному блоці, а потім в НАТО утримує Угорщину від нової іреденти.
2007.09.16 | Sean
Ок, є такі аналогії
але чи зазначені персонажі наробили багато добра власним націям?Мені більше симпатичні, наприклад, Черчіль (з його відомими словами про те, чому в Британії нема антисемітизму) та його далекій родич - Меггі, котра якщо вже сказала - то зробила.
Уявіть собі Тягнибока, що створює бомбу. Уявили? Я - ні.
2007.09.16 | Shooter
Re: Ок, є такі аналогії
Sean пише:> Уявіть собі Тягнибока, що створює бомбу. Уявили? Я - ні.
Запросто.
Тільки нафіга нам бомба?
2007.09.16 | Sean
не можу не погодити си
Shooter пише:> Sean пише:
>
> > Уявіть собі Тягнибока, що створює бомбу. Уявили? Я - ні.
>
> Запросто.
Буйна хвантазія
>
> Тільки нафіга нам бомба?
Авжеж
2007.09.16 | Чучхе
Загалом, це світова практика
послухали б Ви що корейські офіційники говорять про японців (і навзаєм) - Тягнибоку там мало місця. До речі, часто вони полуговуються сленговими словечками, які відповідають нашим "жидам"а той же Ле Пен дуже жорстко говорить про "ніїхавших"
Іще. Буде Тягнибок в парламенті, чи не буде, - на бажаючих бачити в кожному українцю ксенофоба це ніяк не вплине - вони й так мають безліч доказів про те, що українець то сама нетерпима людина на землі, і будуть цей месидж поширювати незалежно від вислідів голосування
2007.09.16 | Shooter
Ось з цим повністю погоджуюсь
Чучхе пише:> Буде Тягнибок в парламенті, чи не буде, - на бажаючих бачити в кожному українцю ксенофоба це ніяк не вплине - вони й так мають безліч доказів про те, що українець то сама нетерпима людина на землі, і будуть цей месидж поширювати незалежно від вислідів голосування
2007.09.16 | Киянка
+1!
2007.09.16 | stefan
Бідних і слабих(в т.ч.духом) ніхто не любить
Shooter пише:> Чучхе пише:
> > Буде Тягнибок в парламенті, чи не буде, - на бажаючих бачити в кожному українцю ксенофоба це ніяк не вплине - вони й так мають безліч доказів про те, що українець то сама нетерпима людина на землі, і будуть цей месидж поширювати незалежно від вислідів голосування
=================
Бідних і слабих(в т.ч.духом) ніхто не любить, не поважає.
Тільки сильні світу сього роблять вигляд, що вони з такими поводять себе
рівно демократично.
2007.09.16 | Sean
Слабкість духу - це, зокрема, нетримання слів
на політикови, а тим більш, державному діячеви - відповідальність.2007.09.16 | Чучхе
Жиріновський додав Росії неґативу зі своїм "нетриманням слів"?
2007.09.16 | Sean
А хіба ні?
2007.09.17 | Kohoutek
Я вот чего не понимаю...
Если Россия вам не нравится, отчего вы с такой готовностью бросаетесь ей подражать? Каким образом мерзость у соседа оправдывает мерзость в своём доме?Замечательные тут были примеры того, что уродов полно и у других. Только я всё никак не пойму - каким образом из этого следует необходимость/желательность/возможность поощрять СВОИХ уродов?
2007.09.17 | Чучхе
Мова йде не про "подражать"
а про те, що агресивна лексика не впливає загалом на імідж країни, або ж мало впливає2007.09.16 | Sean
Re: Загалом, це світова практика
Чучхе пише:> послухали б Ви що корейські офіційники говорять про японців (і навзаєм) - Тягнибоку там мало місця. До речі, часто вони полуговуються сленговими словечками, які відповідають нашим "жидам"
Охоче вірю. Але, як Ви розумієте, мене цікавить "прикладне застосування" Тягнибока з його риторікою щодо саме України в контексті її світового становища.
> а той же Ле Пен дуже жорстко говорить про "ніїхавших"
> Іще. Буде Тягнибок в парламенті, чи не буде, - на бажаючих бачити в кожному українцю ксенофоба це ніяк не вплине - вони й так мають безліч доказів про те, що українець то сама нетерпима людина на землі, і будуть цей месидж поширювати незалежно від вислідів голосування
Погодьте си, що нардеп, а ще і якийсь там голова (заступник, секретар) якогось комітету може додати.
2007.09.16 | Чучхе
ні не погоджуюсь
Sean пише:> Погодьте си, що нардеп, а ще і якийсь там голова (заступник, секретар) якогось комітету може додати.
а одним матеріально вигідним для Європи договором це можна й забрати
2007.09.16 | Sean
тю. теоретично є можливим майже все
Чучхе пише:> Sean пише:
> > Погодьте си, що нардеп, а ще і якийсь там голова (заступник, секретар) якогось комітету може додати.
>
> а одним матеріально вигідним для Європи договором це можна й забрати
Але можна і не забрати. А якщо забрати - то ціна (міра вигідности для сторін договору) може бути ріжною.
2007.09.16 | Via
Світ переживе - на себе не начхати
Можете побиватися щодо міжнародних скандалів, але насамперед треба думати про потреби українців - коли припинили експорт зерна минулої зими,також Америка галасувала - але чого вартий той галас у порівнянні з загрозою голоду, наприклад?Тому все залежить від точки зору - чи ви дбаєте про свою країну, чи ви прогинаєтесь під кожне іноземне галасування. Дивіться самі.
2007.09.16 | Киянка
Філософське
Світ поважає - подобається це комусь чи ні - (принаймні, мусить рахуватися ) сильних (бажано, в усіх відношеннях, з духовним в першу чергу).Те ж саме стосується і кожної грішної людини ...
2007.09.16 | Sean
Ти знаєш мої погляди
то, напевно, ти зрозумієш: сила і пустопорожня балаканина - це дуже різні речі.2007.09.16 | Киянка
Авжеж
Sean пише:> то, напевно, ти зрозумієш: сила і пустопорожня балаканина - це дуже різні речі.
От тіко як перше, так і друге часом кожен розуміє надто по-різному...
Що мені дозволяє залишатися оптимісткою, так це те, що я - і не лише я - бачила на майже справжніх реальних барикадах присутніх тут хто між собою чубиться, з одного боку оних.
Якби такі випадки були системними, то раділи б і ті, і другі. А робити їх такими доводиться з тими, хто є, практично без надії комусь когось "виправити".
Ну, ще багато працювати...
От подивимося сьогодні...
2007.09.16 | 123
Паралель з зерном вчергове показала "ху із ху"
2007.09.16 | Via
А якби жувати нічого було - то байдуже?
Якби той експорт не припинили, і українці зиму посиділи без запасу - ото було б саме те? А так втратили заробіток зернотрейдери - ой яка жалість. Селянам все одно ні копійки не перепажає з експорту, тільки скупщикам - це велика новина? Ех ви2007.09.17 | saha
Re: А якби жувати нічого було - то байдуже?
Via пише:> Якби той експорт не припинили, і українці зиму посиділи без запасу - ото було б саме те? А так втратили заробіток зернотрейдери - ой яка жалість. Селянам все одно ні копійки не перепажає з експорту, тільки скупщикам - це велика новина? Ех ви
Тут ви не праві. Навіть дуже не праві.
УКРАЇНА НЕ ЕКСПОРТУЄ ЗЕРНО З ЯКОГО РОБЛЯТЬ ХЛІБ.
вона експортує фуражне зерно- для відгодівлі худоби.
А на рахунок того, що селяни не отримують ні копійки з експорту тут ви також не праві.
Банкрутіють трейдери, кількість їх зменшується зявляється монополія і вже наступного року селянам пропонубть за зерно менше, куди ж ви подінетеся.
2007.09.16 | Горицвіт
заборона експорту зерна
вдарила по українських виробниках зерна - і тільки. Бо конкуренція в світі потужна, і виробники в інших країнах чудово поживилися на цій забороні. Була десь аналітика про пряму вигоду Казахстану, який швидко прийшов на втрачені Україною ринки. А Штати, до речі, теж експортер.2007.09.16 | 123
Багато Ви розумієте! Це правовірний свободівець Янукович
надрав зад наглим амерікосам, які хотіли зжерти наш український хліб!!!2007.09.16 | Sean
Світ благополучно переживе Тягнибока
у сенсі, що Тягнибок піде, а світ залишиться. Не хотілося б, щоби Тягнибок потягнув за собою Україну2007.09.16 | Via
А як буде жити власне Україна - вас не переймає?
Думка світу - то ой як важливо, а животіння українців - то так, дрібничка. перед тим, як думати про демократичні цінності американського пошибу, подумайте про себе самого, наприклад - чи багато у ваз зараз перспективи забезпеччити власну родину і залишити спадщину дітям?А світ майно давно придбав - тепер у демократію розважається і вам байки розповідає. А земельку тим часом скуплять ті ж американці - і тоді вони вам розкажуть справжну вартість їх цінностей, Партія Регіонів діточками видасться.
Поки ви вірите мега-демократам всіх кольорів, вони тихцем готують оптовий продаж України - а ви співаєте про демократію. Очі відкрийте.
2007.09.16 | Sean
Мене якраз переймає
саме тому я не голосую за Свободу попри те, що серед її симпатиків і членів маю добрих знайомих і навіть друзів.Via пише:
> Думка світу - то ой як важливо, а животіння українців - то так, дрібничка. перед тим, як думати про демократичні цінності американського пошибу,
Демократичні цінности світового "пошибу"
> подумайте про себе самого, наприклад - чи багато у ваз зараз перспективи забезпеччити власну родину і залишити спадщину дітям?
Про себе я думаю повсякчас, не переймайте си. І саме тому, що я хочу "забезпечити і залишити", я не довірю цього Тягни-в-бокови.
> А світ майно давно придбав - тепер у демократію розважається і вам байки розповідає. А земельку тим часом скуплять ті ж американці - і тоді вони вам розкажуть справжну вартість їх цінностей, Партія Регіонів діточками видасться.
А я хочу, щоби землю "скупили" українці.
> Поки ви вірите мега-демократам всіх кольорів, вони тихцем готують оптовий продаж України - а ви співаєте про демократію. Очі відкрийте.
Я їх не заплющував. Навіть (на відміну від Вас) перед іконою Тягни-в-бока.
А щодо демократії...Via, що Ви скажете, якщо завтра прийде Тягнивдвабоки і скаже щодо Вас те саме, що Ви кажете мені зараз?
2007.09.16 | Via
Як прийде, так і піде.
Висловлю вам своє ставлення до того, що він може сказати або зробити щось не те вже у владі. Маю гарний досвід - якщо дійсно буде привід, розкачаю нові перевибори і будемо обирати доти, доки обранці навчаться робити справу, а не патякати обіцянки.Тягнибок не ангел, і він також може помилитися або загордитися - всяке буває. Але саме зараз всі, хто його підтримує, роблять чесну і щиру справу - хочуть вмати у владі представників від українства. І якщо Тягнибок з будь-яких причин зупинить поступ - мало йому не буде, це я сама собі пообіцяла і вам повідомлю. Бо нині дійсно чудовий час - ми маємо і змогу і досвід робити саме те, чого потребує ситуація в державі. І я щиро пишаюсь Вами особисто 9 березня - змогли ж?
2007.09.16 | Sych
+1
2007.09.16 | Тестер
Re: Для прихильників "Свободи". Запитання
Думаю, що в той застійний ставок, треба запустити національних щук!2007.09.16 | NeZar
Я прихильник "Свободи", і я проти того,щоби вони були в більшос
Нехай будуть в меншості, однак є надія на те, що "Свободі" вдастся створити новий стандарт парламетарія та навязувати цей стандарт усім іншім. Якщо ні - справа їхня мертва. Якщо так, то формуючи більшість, Тягнибок втратить більшу частку свого радикалізму, оскільки йому прийдеться співпрацювати з іншими людьми.Яворина - це те, де Тягнибока зазняв інтер на москалях і жидах? Ну, тут він сказав правду, нами й дійсно керують москалі та жиди, питання в тому,що він сказав це не на ту камеру і дав себе використати. Повірте, я в дитинстві та юності був на десятках патріотичних акцій на кшталт описаної, схожі "спічі" там не становлять нічого нового. Питання в тому, що Тягнибок мав дивитися, хто його знімає та думати, як це буде використано. Якщо подібні дії будуть з його сторони повторюватися, доведеться задуматись над можливістю, що він найнятий на цю роль Козачок Хоча ніби поки що не схоже.
2007.09.16 | harnack
Якщо "Свобода" - то українці розкріпачаться од "давайтє"! (л)
Це не жарт, панове, бігме: якщо ми немічні виструнчити елементарну семантику та лексику - то як тоді можна ставити будь-які вимоги в неоднозначній та невизначеній політиці, ГА?http://www2.maidanua.org/news/view.php3?bn=maidan_mova&trs=-1&key=1171491859&first=1189879773&last=1186726026
2007.09.17 | poltavec
Актуальність поставленого питання є другорядним для громадян
2007.09.17 | Микола Гудкович
Не дуже коректне запитання, але відповісти можна
Sean пише:> - Хіба личить українським націоналістам прагнути привести до влади людину, котра, зважаючи на попередні заяви (наприклад Яворина, "ядерний статус"), перебуваючи на державній посаді, може кількома словами спричинити міжнародний скандал і пересварити Україну зі світом, заподіявши таким чином Україні великої шкоди?
Ні, не личить приводити до влади людину, яка може спричинити міжнародний скандал - відповідь самозрозуміла.
Втім, а хто в нас не може спричинити скандал? Янукович верзе речі, до яких Тягнибокові далеко, і що? Чи хоч один скандал спричинився?
Але, я думаю, чого-чого, а такого не станеться в будь-якому випадку.
Уявімо, що Тягнибок проходить у ВР із 3,5%. Це 16 людей.
Вони або приєднуються до помаранчової коаліції (уявімо, що БНУНС та БЮТ створюють її), або знаходяться в опозиції до всіх.
В першому випадку їм буде не вільно верзти будь-що, а в другому - їхні заяви не дуже відрізнятимуться за вагою від тих, які вони можуть робити поза ВР.
Отже, якщо це єдина проблема, то все гаразд - її просто не існує.
2007.09.17 | Gudz123
Re: Для прихильників "Свободи". Запитання
1. "Яворина" - фальшивка, склепана "Інтером" - слова, вирвані з контексту.2. Про ядерний статус говорить не тільни Тягнибок. Можна в неті нашукати "спічі" нинішніх "помаранчевих" політиків, котрі обстоюють тему ПВЕРНЕННЯ Україні статусу ядерної держави.
3. Скандали роблять ті, котрим це ВИГІДНО! "Зрі в корєнь"!!!
2007.09.17 | Sean
Re: Для прихильників "Свободи". Запитання
Gudz123 пише:> 1. "Яворина" - фальшивка, склепана "Інтером" - слова, вирвані з контексту.
А нащо ж тоді ця хвальшивка тут:
http://www.tiahnybok.info/diyalnist_vystyp/dokument000036.html ?
> 2. Про ядерний статус говорить не тільни Тягнибок. Можна в неті нашукати "спічі" нинішніх "помаранчевих" політиків, котрі обстоюють тему ПВЕРНЕННЯ Україні статусу ядерної держави.
Про них я скажу те саме.
> 3. Скандали роблять ті, котрим це ВИГІДНО! "Зрі в корєнь"!!!
Я про це саме і кажу.
2007.09.17 | Іван Шостак
СВОБОДІ потрібно дати шанс - все гірше що могло бути - позаду
гіршого зі СВОБОДОЮ в парламенті не буде.Хтось влучно зауважив: буде щука в парламенті, щоб кольорові карасі не дрімали.
Sean пише:
> Давайте абстрагуємося від питання, чи є об'єктивно правим політик Тягнибок чи неправим у певних тезах (нмд неправий). Але, зважаючи на те, що політик Тягнибок хоче стати Тягнибоком-державним діячем, скажіть мені тільки таке:
> - Хіба личить українським націоналістам прагнути привести до влади людину, котра, зважаючи на попередні заяви (наприклад Яворина, "ядерний статус"), перебуваючи на державній посаді, може кількома словами спричинити міжнародний скандал і пересварити Україну зі світом, заподіявши таким чином Україні великої шкоди?
Олександре, хто зна, але я впевнений, що радикалізм в питаннях міждержавних відносин двох десятків людей в парламені буде вгамований іншими 400 обранцями. Тут я особливо не хвилюся.
Проте, наявність в парламенті СВОБОДИ - це запорука належної роботи помаранчево-білосерцевої його частки. Це повинно слугувати елементом креативності.
Я налаштовую своїх друзів та знайомих, користуючись "міфом прохідності". Звучить це приблизно так: Ющенко народний президент і те, що його хтось привласнив ще не означає, що потрібно голосувати за тих хто його привласнив чи за білосерцевих - "ВОНИ Й ТАК ПРОХІДНІ - НАВІЩО ЗА НИХ ГОЛОСУВАТИ?"
На завершення рекомендую прочитати літературне творіння мудрих людей - братів Іллєнків: http://www.vosvoboda.info/ukr_txt003066 . Де описана одвічна проблема - наступання на ті ж самі граблі.
2007.09.17 | Sean
Восени 1921 року один достойник з наполеонівськими нахилами
повів за собою "український цвіт", чи не найкращих з найкращих, ідеалістів.Подібно до Тягнибока, він також обіцяв їм українську революцію, а замість ядерної бомби та "300-тисячної професійної армії" - мільйонні народні повстання і скору перемогу.
У них майже не було зброї, набоїв, їжі, одягу і взуття. Натомість був Провідник, котрий вмів надувати щоки, тицяти пальцьом у мапи і у небо, та штовхати гучні і бучні промови. Справа скінчилася Малими Миньками і Базаром, де той "український цвіт", загинув.
Достойника-Провідника звали Юрком Тютюнником. Потім він ще встиг повикладати у Школі червоних командирів та видати в якомусь совєцькому видавництві книжку "З поляками проти України".
Це так, для роздумів.
2007.09.17 | NeZar
Я розумію, чим Ви стурбовані, та я не розумію, що Ви пропонуєте
Що далі? Ви дійсно вірити, що при існуючій політичній культурі що-небудь зміниться? Я не вірю, вважаю, що цю культуру треба міняти. Треба провести балансування системи шляхом поєднання у владі протилежних сил. Дійсно протилежних, а не використовуючих протиставлення для електоральних жнив.Якщо Ви бачите шлях здійснення цього менш радикальними засобами - розкажіть. Також можете описати свою технологію приходу у владу нових облич.
Мені здається, кропітка робота з побудови потужної партії, реальної партії реальних людей котрим там добре, робота на досить далеке майбутнє - це єдиний вихід. Опишіть альтернативу, дійсно цікаво.
2007.09.17 | Арета
А інші достойники от вже століттями перетворюють нас в рабів,
закликаючи до "терпеливости" в вічних приниженнях та недолі.Переляканий сто разів вмирає, герой - один раз. Якби всі наші герої знали, що 100% переможуть, якби ситуації були 100% сприятливими, якби ворог завжди був слабий - то Герої не були б героями, а пересічними людьми, які просто були в належний час в належному місці.
Тепер легко сидіти за клавою та вистукувати пальцем критику... Про все можна судити виходячи з реалій часу. А в тих людей, погодьтесь, вони були іншими від ваших...
Вірно сказав Олег, що націоналізм - це любов. З любові люди йдуть на неймовірне...