О. пішли замовні акції щодо Гонгадзе (л)
09/16/2007 | Чучхе
прикольно - а у болящого Цушка немає такого кресла-качалки, як у болящого Мельниченка
хвотки ульот - яке море смутку від людини, що безпосередньо має відношення до загибелі журналіста!
http://nr2.ru/kiev/140038.html
хвотки ульот - яке море смутку від людини, що безпосередньо має відношення до загибелі журналіста!
http://nr2.ru/kiev/140038.html
Відповіді
2007.09.16 | Dead_Dog
Самое страшное преступление Кучмы и его режима —
то, что он не расстрелял майора Мельниченко за государственную измену.2007.09.16 | Isoлято
Нипоэл. Кто "не расстрелял"?
Q-чма? Лично, из именного президенсткого "форта"?Режим? А кто он такой, этот "режим"? У него руки хотя бы есть, или чем там ещё расстреливают?
Ставьте перед собой и другими реальные цели - и будет Вам счастие.
2007.09.17 | Чучхе
повністю згоден
2007.09.17 | Pavlo Z.
Того, хто закликає до розстрілу куля зазвичай знаходить першим.
Dead_Dog пише:> то, что он не расстрелял майора Мельниченко за государственную измену.
Мельниченко присягав не Кучмі, а Українському народу. Мазепу теж треба було розстріляти?
2007.09.17 | So_matika
Сьогодні 5 канал брав інтерв"ю у хлопців з цієї колони
Прикольно, що вони не просто не були в курсі, "в чєсть чєго діскацєка", а й само прізвище Гонгадзе їм ні про що не говорить.2007.09.17 | saha
Ага я тепер би хотів почути коментарій Павла З.
Хіба можна так робити. Якщо у вас є совість, ви повинні тікати від таких людей.Набрати масовки з людей які уяви немать, що вони там роблять.
І це називати акцією памяті ?
2007.09.17 | Pavlo Z.
Коментую.
Мені самому довелося пару раз під час ходи повертатися назад і поглядом примушувати заткнутися "учасників", що заголосно розмовляли, тим більше, зі сміхом:(.У кожної акції - свій керівник проекту. Я йому сьогодні сказав свою думку, яка, в принципі, співпадає з Вашою.
Мені особисто прикро. Але вчимося.
2007.09.17 | saha
Прикро - це не те слово
Як там каже Бродський, перед тим, як когось звинуватити в брехні, потрібно самому не брихати????.Так от перед тим як когось називати "Ублюдками", потрібно в себе почистити.
А ви питаєте чому тут не вірять ПВД ?
а ТОМУ ЩО(с). Мают очі і слух і інколи дивляться телевізор.
2007.09.17 | Pavlo Z.
Якщо гора не йде до Магомета - най іде вона ... далі.
saha пише:> Як там каже Бродський, перед тим, як когось звинуватити в брехні, потрібно самому не брихати????.
> Так от перед тим як когось називати "Ублюдками", потрібно в себе почистити.
> А ви питаєте чому тут не вірять ПВД ?
> а ТОМУ ЩО(с). Мают очі і слух і інколи дивляться телевізор.
Я, по-моєму, щиро написав про своє враження від присутності "масовки". Ваша реакція на мою відвертість просто таки неадекватна, як для нормальної людини. Тому - бувайте.
2007.09.17 | saha
Ага вона іде на ....
мимо парламента, ака фанера над Парижем.В не розумію, що в моїй реакції не адекватного.
Просто намагаюся допомогти вам включить логіку. І помислити, з ким в одих рядах крокуєте.
2007.09.17 | ДП
У кожної акції - свій керівник проекту
Без коментарів - "У кожної акції - свій керівник проекту." На всі 100% згоден, що всі шоу довколо зникнення Гогадце - "ПРОЕКТ". Особливо мені цікаво хто фінансував та організовував (маю наувазі стояв за лаштунками) саме перше шоу, зі смолоскипами та промислово зробленими маєчками на яких ВЖЕ красувалася голова Гонгадзе. Маю на увазі шоу, що було на Майдані одразу за кілька днів по згикнені Гії. Цікаво, чому вже тоді було задіяно стільки сил, і чому вже тоді символом акції стала ГОЛОВА (адже на той момент йшлося взагалі лише про зникнення, а не про вбивство, тим більше з відрізанням голови). І чи не стояли за тим шоу ті, хто потім цю голову відрізав?Що до останього "проекту". Якби зникнення та смерть колишнього керівника прес-служби передвиборчого штабу Натахи Вітренко дісйсно кого сильно хвилювало, то навряд чи прийшлося наймати байдужу масовку. Люди самі прийшли б.
2007.09.17 | Pavlo Z.
Ви не були свого часу секретарем парткому? "Клєймлєніє пазорам"
у вас накатане:)) Коктейль апломбу і абсурду.ДП пише:
> Без коментарів.
То чому ж не зупинилися, як пообіцяли цими словами?
2007.09.17 | ДП
Не був, але...
Позором нє клєйміл, хоча перебуваючи в "Лучах Чучхе" "девок вєшал".Що стосується "плясок" довколо Гії. Залишаюся при своїй думці. Хлопця вбили під "касети" і 90% шуму довколо його смерті власне ніякого відношення до самого Гонгадзе не мають. При чому, НА МОЮ ДУМКУ, у багатьох випадках за лаштунками акцій стоять ті хто вбивав.
Потрібна була симпатична жертва "для плакату"... От і все. НМД на справжній символ жертви "за свободу слова" більше Мар"яна Чорна підходить, але лицем не вийшла... До того ж вона сама вела розслідування, а не передруковувала російські компромат-сайти...
Реально хлопця шкода. І його маму ще більше.
2007.09.17 | Арета
Погоджуюсь. На цьому вбивстві Ющ президентом став і банду привів
похлєщє куЧМИ. Одна банда вигнала іншу і сама сіла в крісло.Гію дійсно дуже шкода. В недоброму місці попався хлопець, в недобрий час. Про пані Лесю вже не говорю. Розпач від безсилля-страшна справа. Мама Володі Івасюка пережила таке ж страхіття. А ті холуї на чолі з брехуном Ющем настукали собі рейтингу на смерті людини і тепер їй відкрито в очі сміються. Сволота.
Нічого! Бог всесильний і Бог все бачить. Не буде їм спокою на нашій землі...
2007.09.17 | Gongadze_memory
Re: У кожної акції - свій керівник проекту
ДП пише:> Без коментарів
То навіщо ви коментуєте?
> "У кожної акції - свій керівник проекту."
Не переносьте свої акції на акції інших.
> що всі шоу довколо зникнення Гогадце - "ПРОЕКТ"
Не судіть усіх по собі (с)
> Особливо мені цікаво хто фінансував та організовував (маю наувазі стояв за лаштунками) саме перше шоу, зі смолоскипами та промислово зробленими маєчками на яких ВЖЕ красувалася голова Гонгадзе. Маю на увазі шоу, що було на Майдані одразу за кілька днів по згикнені Гії. Цікаво, чому вже тоді було задіяно стільки сил, і чому вже тоді символом акції стала ГОЛОВА (адже на той момент йшлося взагалі лише про зникнення, а не про вбивство, тим більше з відрізанням голови). І чи не стояли за тим шоу ті, хто потім цю голову відрізав?
Вам треба до лікаря. Ту акцію фінансували журналісти-друзі Георгія. І на футболках була не голова, а портрет. Бо спочатку з"явилися листівки "Знайдіть журналіста Георгія Гонгадзе" на кшталт тих листівок, які розвішують, коли розшукують зниклих безвісти. Просто портрет замінили силуетом без задньої мислі про голову. Тоді всі були впевнені, що Георгій ще живий, що його викрали і десь тримають.
>
> Якби зникнення та смерть колишнього керівника прес-служби передвиборчого штабу Натахи Вітренко
Гонгадзе не керував прес-службою передвиборчого штабу Натахи Вітренко
>
> навряд чи прийшлося наймати байдужу масовку. Люди самі прийшли б
Вони й прийшли самі. На 19.00 на Майдан Незалежності на громадянську, а не політичну акцію.
Його смерть багатьох хвилює. І в Україні, і в світі. Не треба міряти всіх по собі. Ви закороткий для таких вимірів.
2007.09.18 | ДП
Ні, Гонгадзе таки працював на Вітренко!
Перепрошую, якщо я щось нафантазував про саму першу акцію, ала Гія працював на всіх, хто платив. На Вітрянку також. Я сам свого часу через нього організовував інтерв"ю з Натахою.Про це каже й Притула:
"Также Притула сообщила, что у Гонгадзе было удостоверение помощника депутата, какого именно, она не смогла уточнить. Также, по ее словам, в 1999 году Гонгадзе выполнял обязанности пресс-секретаря в штабе Натальи Витренко. По ее словам, мотивом такого шага было материальная заинтересованность Гонгадзе."
http://www.proua.com/news/2006/09/20/154935.html
2007.09.17 | Via
То, кажете, це позаполітичний проект?
Чимало було прохань не використовувати партійну символіку. Проте намет НУ стояв на Майдані. ВО Свобода навмисне подовжила маршрут, щоб прийти на Майдан вже після 8 години вечора і не заважати акції памяті Гонгадзе.ЕПроте коли розпочався мітинг Свободи, поруч з виступаючими настирливо стояв злопець з плакатом, на якому була зображена голова Гонгадзе. І виглядало це досить дивно - я сумніваюсь у тому, що є у Києві бодай одна людина, яка б не знала про зникнення Гонгадзе через 7 років потому. Хто вважав за потрібне - прийшов на саму акцію по Гонгадзе о 19-й годині. Проте на партійному заході Свободи стати відразу коло виступаючих з плакатом голови Гонгазе - то можна, нормальний такий пі-ар хід "позапартійного" проекту. То що піарили - самого Гонгадзе (по якому праву) або акцію "пошуку зниклого" - всіми доступними засобами політичного піару? Логіка де? Сором - де?
Я шаную память Гонгадзе, більшо того - чомусь маю впевненість, що він може виявитись живим, але мушу зазначити, що минулорічна акція 16 вересня була значно витриманішою - і, як на мене, чеснішою.
2007.09.17 | Gongadze_memory
Re: То, кажете, це позаполітичний проект?
Via пише:> Чимало було прохань не використовувати партійну символіку. Проте намет НУ стояв на Майдані.
Де саме? Бо поблизу акції і НУ, і ПР, і інші намети прибрали безпосередньо перед початком акції.
> ВО Свобода навмисне подовжила маршрут, щоб прийти на Майдан вже після 8 години вечора і не заважати акції памяті Гонгадзе.
А краще, щоб вона провела свій марш в інший день.
> ЕПроте коли розпочався мітинг Свободи, поруч з виступаючими настирливо стояв злопець з плакатом, на якому була зображена голова Гонгадзе. І виглядало це досить дивно
Нічого дивного. Скоріш за все це був журналіст з "України молодої", який дуже просив подарувати газеті один плакат, що трохи порвався. Оскільки він мав, напевно, по роботі бути присутнім на мітингу Свободи, то й залишився там. Бо відвезти плакатт до редакції він аж ніяк не встигав. Також можливо, що хтось прихопив собі плакат на пам"ять. Плакатів було багато, ми роздавали їх людям, які прийшли, людей цих ми не знали. По закінченні ми намагалися швидше зібрати речі, щоб дві акції не злились в одну. Тому рахувати плакати часу не було. А може ця незнайома нам людина, яка вирішила забрати плакат собі на пам"ять, вирішила таким чином висловити своє обурення проведенням маршу Свободи у день пам"яті загиблих журналістів. Серед присутніх було чимало таких, хто обурювався Свободою. Важко сказати, от краще б ви спитали про мотиви поведінки носія плакату, і ким був той носій.
> Проте на партійному заході Свободи стати відразу коло виступаючих з плакатом голови Гонгазе - то можна, нормальний такий пі-ар хід "позапартійного" проекту. То що піарили - самого Гонгадзе (по якому праву) або акцію "пошуку зниклого" - всіми доступними засобами політичного піару? Логіка де? Сором - де?
У вас з логікою таки негаразд. Бо припустити цілу низку варіантів, чого там опинився цей плакат, ви не можете і постите сюди єдиний, який вам найбільше подобається. Помиляєтесь, бо жоден з організаторів на акції Свободи не лишився - треба було нести складувати речі, задіяні на акції. Можливі причини присутності того плакату на акції Свободи
>
> Я шаную память Гонгадзе
Аж настільки, що виправдовуєте політичні акції у день його зникнення Та ще й в тому самому місці, де третій рік поспіль проходить акція пам"яті. Не розумію, чому б Свободі врешті решт не зібратися біля пам"ятника Шевченка та не пройтися маршем до Софії чи до Михайлівського собору і там влаштувати мітинг. І площа дозволяє, і місця не менш історичні та українські.
>
> більшо того - чомусь маю впевненість, що він може виявитись живим
Без коментарів.
>
> але мушу зазначити, що минулорічна акція 16 вересня була значно витриманішою - і, як на мене, чеснішою
Чим? Що було не так цього разу?
2007.09.17 | Via
Може, краще взагалі емігрувати?
Дуже ви розумні, хлопці - ой, у день зникнення, ой на Майдані.1. А чому ви самі акцію на Майдані зробили? Він саме там зникав?
2. Не вам вірушувати, хто й куди має ходити - я вже чула пропозиції, що мало не на Замкову гору треба сховатися.
3. Минулого року було меньше грошей у організаторів - але більше надії на сенс того дійства.
2007.09.17 | Арета
Re: То, кажете, це позаполітичний проект?
З усією повагою до вас і вашої кропіткої роботи, ви все ж не можете звинуватити Свободу в тому, що акція виявилась малочисельною. ВІА зазначило, що щоб не перешкодити вам Свободівський марш з"явився набагато пізніше. Окрім того, якби Свобода хотіла Піару, чи зробила це навмисне 16-го, щоб чомусь затьмарити вашу акцію, то сама несла б великі лозунги про Гію (і думаю люди б приєднувались, читаючи їх, бо всім відомо про річницю його смерті). Цього ніхто не зробив, бо піаритись на СМЕРТІ, то є великий гріх. Ціль, мета та заклики Свободи були зовсім іншими...Я зараз перебуваю за тисячі кілометрів від вас і не була присутньою на жодній акції. Але, лягаючи спати в суботу, молилася за Гію, за усіх вас та за учасників Маршу. Щоб всі об"єдналися і разом пройшли по Києву. Бо мета в нас одна, бо Гія загинув саме від рук тих, від яких сьогодні Свобода закликає захищати українців. Бо Гія був українцем... А навіть, якби вважав себе грузином, чи росіянином, чи німцем. Він жив на українській землі, робив для неї добро. Він мав бути захищеним українською владою.
2007.09.17 | Pavlo Z.
Поскалозуб і тут. У нього теж було "море смутку" - видєлувався,
напевне.http://images.yandex.ru/yandpage?&p=6&text=%CB%E8%F2%E2%E8%ED%E5%ED%EA%EE%20%EE%F2%F0%E0%E2%EB%E5%ED%E8%E5&rpt=simage