МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Киян перерахують і пронумерують для їх же "зручності"

09/19/2007 | Іван Шостак
На форумі неодноразово йшлося про те, як намагаються перерахувати реальних мешканців Києва.

Робилися спроби введення заробітчанських карток.

Обмежували право на здобуття середньої освіти за наявністю зареєстрованого місця проживання в Києві.

А тепер вирішили перейняти передовий досвід столиці сусідньої (з півночі) держави - ввести єдину соціальну картку для всіх зареєстрованих в Києві громадян. http://job.ukr.net/news/2007/09/18/17065/

З першого погляду - все чудово - уніфікація і електронізація/"знепаперення" документообігу тощо (переваг, дійсно, багато). Але не забуваймо про те, що порушуються права громадян. Замість того, щоб процедура реєстрації місця проживання зводилась до повідомлення про це місце, то чинний закон спотворили так, що реєстрацію місця проживання доводиться випрошувати. Детальніше тут: http://www2.maidan.org.ua/n/free/1188677589 (довге, але наберіться терпцю дочитати до кінця)

Хто таке бачив, чому ми повинні випрошувати дозволу на проживання там де ми фактично мешкаємо? Чи не принизливо це для нас? Доки будемо почуватися бидлотою в своїм домі? ... і на вибори вибивати кров"ю право голосу: http://www2.maidan.org.ua/n/free/1189682909

Одна з політичних сил в своїх передвиборчих планах явно декларує про введення таких карток-паспортів, доречі, це досить кволо /але щедро профінансовано/ робиться системою ЄДАПС.

Відповіді

  • 2007.09.19 | ziggy_freud

    1. яка з політичних сил? -> 2. чия тут вигода?

    знову видумали віртуальну проблему для відволікання киян від
    - кримінальної забудови,
    - фігової роботи ЖКГ,
    - транспортних пробок,
    - погіршення екології.

    Хто посадить своїх людей на виготовлення карток і буде обслуговувати картки в підконтрольних банках Правекс і Хрещатик, той і отримає від них основні вигоди. Отже, хай Черновецький повертається в космос із такими ідеями.

    З іншого боку, як визначити, хто має право голосувати на місцевих виборах? Варіанти:
    1. Той, хто має реєстрацію
    2. Той, хто володіє нерухомістю
    3. Ваша версія

    особисто мені не дуже хочеться, щоб в Київ навезли братви з Єнакієва, яка по відкріпним проголосує за вигідного ригіаналам міського голову. Навіть 10% у Раді дозволяють їм зробити у місті достатньо дурні.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2007.09.19 | Іван Шостак

      Re: 1. ВО Свобода -> 2. Соцкартки це світова практика - зручно

      ziggy_freud пише:
      > знову видумали віртуальну проблему для відволікання киян від
      > - кримінальної забудови,
      > - фігової роботи ЖКГ,
      > - транспортних пробок,
      > - погіршення екології.
      Киян багато. Повірте, кожному вистачить ділянки фронту, і разом з тим це не послабить оборону чи радше боротьбу. Для таких як Ви, корінних киян, це, дійсно, не є важливим питанням, але, гадаю, що це є проблемою. Заробітчани є дешевою робочою силою, яка фактично працює на загальний добробут киян. Погодьтеся, що частка корінних киян, які задіяні на "чорних" роботах є значно нижчою, ніж будь якій престижній галузі. А в тих "престижних" заробітчан (без київської реєстрації) теж не бракує. Таких може до 5..10% від фактичного населення Києва.

      > Хто посадить своїх людей на виготовлення карток і буде обслуговувати картки в підконтрольних банках Правекс і Хрещатик, той і отримає від них основні вигоди. Отже, хай Черновецький повертається в космос із такими ідеями.
      Ну, тут Ваші прогнози обгрунтовані - погоджуюсь - все досить передбачуване.

      > З іншого боку, як визначити, хто має право голосувати на місцевих виборах? Варіанти:
      > 1. Той, хто має реєстрацію
      > 2. Той, хто володіє нерухомістю
      > 3. Ваша версія
      Питання серйозне. Про вибори до ВР не йдеться - там простіше, а от з місцевими... мабуть, на вибір виборця: або за місцем реєстрації МП, або за місцезнаходженням нерухомості, яка займає більш ніж 50 всієї його нерухомості. На разі, до запровадження реєстру виборців - виключно за місцем реєстрації МП.

      > особисто мені не дуже хочеться, щоб в Київ навезли братви з Єнакієва, яка по відкріпним проголосує за вигідного ригіаналам міського голову. Навіть 10% у Раді дозволяють їм зробити у місті достатньо дурні.
      По-перше, відкріпні тільки для виборів до ВР (не до місцевих рад). По-друге, потрібно невідкладно запровадити реєстр виборців.
      По-третє, якщо громадянин мешкає фактично на території Києва понад 10 діб, то на нього законом покладено обов"язок щодо реєстрації МП.

      Щодо заголовкових відповідей:
      1. ВО Свобода в своєму докменті "Програма захисту українців (розширена)" зазначає:
      >Запровадити єдину систему біометричного контролю (база даних відбитків пальців, сітківки ока тощо) у зв'язку з загрозою міжнародного тероризму. Укласти угоди з іншими державами про повернення нелегалів. Детальніше тут: http://www.vosvoboda.info/ukr_txt003040
      Водночас, поважні правозахисники виступають проти таких нововведень - бо, вважають вони, для України це не на часі: http://aratta.org.ua/text_ua.php?id=732
      2. В багатьох розвинутих країнах світу практикують соцкартку, вона є єдиним базовим документом у соціальній сфері і полегшує громадянам взаємовідносини з державними органами на яких покладена функція соцзахисту. Ось що пишуть про електронний паспорт: http://www.aratta-ukraine.com/news_ua.php?id=262
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2007.09.19 | ziggy_freud

        отак я дізнався, як багато людей на мене працює

        Іван Шостак пише:
        > Заробітчани є дешевою робочою силою, яка фактично працює на загальний добробут киян. Погодьтеся, що частка корінних киян, які задіяні на "чорних" роботах є значно нижчою, ніж будь якій престижній галузі. А в тих "престижних" заробітчан (без київської реєстрації) теж не бракує. Таких може до 5..10% від фактичного населення Києва.

        коли хтось і працює на мене, це можливо тільки за моєї власної згоди. Решта - демагогія, яка скоріше лічить социкам і коммі, ніж правим. Виходить, Вася працював на Петю, тільки Петя про це не здогадувався. А потім каже, що йому хтось щось винен ;-) Я ж не жаліюсь, на кого і скільки відпахав, поки був молодший та дурніший...

        Приклади: хлопці, які пару років тому робили мені ремонт у хаті, живуть під Києвом, там же голосують і платять за ЖКГ. Яка і кому різниця - вони живуть у районі м.Київ Троєщина, чи у селі Троєщина за кілометр? Або моя сусідка з села, яка за 30 років стала реальною киянкою. Або Черновецький, який прожив в Києві 20 років, та лишився провінційним зайдою-рагулем.

        > 1. ВО Свобода в своєму докменті "Програма захисту українців (розширена)" зазначає:
        > >Запровадити єдину систему біометричного контролю (база даних відбитків пальців, сітківки ока тощо) у зв'язку з загрозою міжнародного тероризму. Укласти угоди з іншими державами про повернення нелегалів. Детальніше тут: http://www.vosvoboda.info/ukr_txt003040
        > Водночас, поважні правозахисники виступають проти таких нововведень - бо, вважають вони, для України це не на часі: http://aratta.org.ua/text_ua.php?id=732
        > 2. В багатьох розвинутих країнах світу практикують соцкартку, вона є єдиним базовим документом у соціальній сфері і полегшує громадянам взаємовідносини з державними органами на яких покладена функція соцзахисту. Ось що пишуть про електронний паспорт: http://www.aratta-ukraine.com/news_ua.php?id=262

        спасибі, подивлюсь. Хоча вважаю, що ці питання не на часі. І є багато актуальніших.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2007.09.19 | Іван Шостак

          Не проектуйте так одразу все на себе (тут без персоніфікації)

          > коли хтось і працює на мене, це можливо тільки за моєї власної згоди. Решта - демагогія, яка скоріше лічить социкам і коммі, ніж правим. Виходить, Вася працював на Петю, тільки Петя про це не здогадувався. А потім каже, що йому хтось щось винен ;-) Я ж не жаліюсь, на кого і скільки відпахав, поки був молодший та дурніший...
          Ви краще вивчіть це питання - скільки молоді працює в Києві і мешкає в Києві без реєстрації МП. Гадаю, що десь біля 20% (від загального числа молоді). Це всі загалом і менеджери і "халтурники". Питання не стоїть в площині "хто на кого працює", а про те, що громадянин має обов"язок реєструвати своє фактичне МП, а підзаконні акти спотворили закон.

          > Приклади: хлопці, які пару років тому робили мені ремонт у хаті, живуть під Києвом, там же голосують і платять за ЖКГ. Яка і кому різниця - вони живуть у районі м.Київ Троєщина, чи у селі Троєщина за кілометр? Або моя сусідка з села, яка за 30 років стала реальною киянкою. Або Черновецький, який прожив в Києві 20 років, та лишився провінційним зайдою-рагулем.
          Мова йде про право людини на безперешкодну реалізацію її ж обов"язку щодо реєстрації МП. Про тих, які щоденно доїжджають не йдеться. В першу чергу про тих хто з Луганчська, чи зі Львова - вони фізично не можуть щоденно їздити "додому", а відтак - винаймають житло в Києві і живуть в напівлегальному становищі. Їх працедавці сплачують податки до міської скарбниці, а вони не можуть в Києві отримати соціальних послуг... , а їх дітей виганяють зі шкіл. Це хіба нормально? "Київ для Киян" нагадує мені "Україну для українців" чи "Крим для кримчан" чи "Галичина для галичан". Кожне з цих гасел має двояке тлумачення, а тому (я вже десь наголошував про це), потрібно подавати коментарі...

          Ще один аспект - демографія Києва. Я не вивчав це питання, але в мене склалась думка, що Київ поповнює чисельність свого населення саме за рахунок "приїжджих", які залишаються тут надовго. Гляньмо на своїх сусідів, знайомих.. часом важко знайти під"їзд де б у кожній сім"ї було б по двоє дітей. Про трьох - мовчу.

          >
          > > 1. ВО Свобода в своєму докменті "Програма захисту українців (розширена)" зазначає:
          > > >Запровадити єдину систему біометричного контролю (база даних відбитків пальців, сітківки ока тощо) у зв'язку з загрозою міжнародного тероризму. Укласти угоди з іншими державами про повернення нелегалів. Детальніше тут: http://www.vosvoboda.info/ukr_txt003040
          > > Водночас, поважні правозахисники виступають проти таких нововведень - бо, вважають вони, для України це не на часі: http://aratta.org.ua/text_ua.php?id=732
          > > 2. В багатьох розвинутих країнах світу практикують соцкартку, вона є єдиним базовим документом у соціальній сфері і полегшує громадянам взаємовідносини з державними органами на яких покладена функція соцзахисту. Ось що пишуть про електронний паспорт: http://www.aratta-ukraine.com/news_ua.php?id=262
          >
          > спасибі, подивлюсь. Хоча вважаю, що ці питання не на часі. І є багато актуальніших.
          Питання електронних паспортів цікаве і багатогранне. От чи готова влада забезпечити збережність особистих даних від доступу третіх осіб? Мабуть, ствердно ніхто не зможе відповісти. Пригадую, що в світі є дві системи: британська і шведська чи фінська (точно не пригадаю). В Британії громадяни не довіряють владі концентрувати всі дані про себе в єдиному місці, тому там є кілька відокремлених БД, які відповідають за окремі напрямки взаємовідносин громадянин-держава, а в тій другій системі - всі записи містяться в єдиній БД. Все залежить від рівня довіри громадян до влади, тобто від рівня громадянськості суспільства. В нас суспільство ще якесь мілітарно-диктаторське - наслідок минулого совєтизму.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2007.09.19 | ziggy_freud

            добре, без персоніфікації. Хто зараз править Києвом?

            Іван Шостак пише:
            > Ви краще вивчіть це питання - скільки молоді працює в Києві і мешкає в Києві без реєстрації МП.

            тут погоджусь. Ефективно керувати містом, в якому живе "4 або 5 мільйонів" ((с) хтось з КМДА) неможливо. Це питання вже піднімалось. Що пропонують чіновнєгі? Замість визначити кількість жителів міста непрямими методами, а це цілком реально, приєднати до Києва область. Що люди Черновецького курять? ;-|

            > "Київ для Киян" нагадує мені "Україну для українців" чи "Крим для кримчан" чи "Галичина для галичан". Кожне з цих гасел має двояке тлумачення, а тому (я вже десь наголошував про це), потрібно подавати коментарі...

            коментую. Києвом правлять люди, яким доля міста до сраки. Для них це просто шматки землі, на яких можна заробити. Або місця скупчення лохів, яких можна обідрати. Якщо у Київраді буде хоч якийсь помітний відсоток корінних киян, ставлення до приїжжих буде гуманнішим. Бо саме ті, хто "понаєхал" 5-10-15 років тому, найохочіше п*ють кров з тих, хто недавно з*явився в місті, включно з експлуатацією землячків під виглядом "вигідного" працевлаштування. За принципом, схожим до армійської дєдовщіни.

            > Ще один аспект - демографія Києва.

            так отож. В моїх друзів в середньому по одному-двоє. Третя дитина вже рідкість. Народ дивиться на речі прагматично. В селі хоч трьом, хоч чотирьом дітям місця вистачить. А в міській хаті???
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2007.09.19 | Іван Шостак

              Править гасло: "Гроші понад усе"

              > тут погоджусь. Ефективно керувати містом, в якому живе "4 або 5 мільйонів" ((с) хтось з КМДА) неможливо. Це питання вже піднімалось. Що пропонують чіновнєгі? Замість визначити кількість жителів міста непрямими методами, а це цілком реально, приєднати до Києва область. Що люди Черновецького курять? ;-|
              Як на мене, то достатньо привести у відповідність до закону процедуру реєстрації МП, а то закон викривили так що далі нікуди. Тоді б фактично всі БВМП могли б зареєструватися. Якщо в кожного будуть лічильники, то поява додаткового "рота" в квартирі не вплине суттєво на комунальні платежі. Тоді б по ЖЕКах і порахували б.
              >
              > > "Київ для Киян" нагадує мені "Україну для українців" чи "Крим для кримчан" чи "Галичина для галичан". Кожне з цих гасел має двояке тлумачення, а тому (я вже десь наголошував про це), потрібно подавати коментарі...
              >
              > коментую. Києвом правлять люди, яким доля міста до сраки. Для них це просто шматки землі, на яких можна заробити. Або місця скупчення лохів, яких можна обідрати. Якщо у Київраді буде хоч якийсь помітний відсоток корінних киян, ставлення до приїжжих буде гуманнішим. Бо саме ті, хто "понаєхал" 5-10-15 років тому, найохочіше п*ють кров з тих, хто недавно з*явився в місті, включно з експлуатацією землячків під виглядом "вигідного" працевлаштування. За принципом, схожим до армійської дєдовщіни.

              Тут мушу з Вами погодитись. Я, як інженер, звертав увагу на сучасні особливості в містобудівному процесі, зокрема, на капітальну забудову в районах транспортних розв"язок. Прийшов до висновку, що така хаотична забудова є перешкодою в минулому для розширення доріг, спорудження автомолбільних тунелів, шляхопроводів тощо. Це ж що потрібно мати в голові, щоб так впритул наближати будівлі до проїжджої частини в місцях перехрересть чи розв"язок. Хто хоче побачити приклад минулих недбальствх - фабрика КМ на Московській площі. Не знаю що там заплатили Порошенку, але якось вдалося вкроїти шмат території фабрики зі зносом будівель другорядного значення. А якби там був головний багатоповерховий корпус, то що б тоді? Ну, то можна пробачити - то давні споруди, тоді ще ніхто не міг спрогнозувати розвитку Києва. А тепер... хто відповідатиме за сучасне безглуздя? Здається, що зараз всіма можновладцями керує гасло: "Гроші понад усе."

              > так отож. В моїх друзів в середньому по одному-двоє. Третя дитина вже рідкість. Народ дивиться на речі прагматично. В селі хоч трьом, хоч чотирьом дітям місця вистачить. А в міській хаті???
              Тобто, зійшлися на тім, що вливання свіжої крові, то є вимушена необхідність, але разом з тим їх потрібно забезпечити належними умовами проживання. На перших порах хоча б узаконити їх проживання на території Києва - дати можливість зареєструвати їх МП.
    • 2007.09.19 | Koala

      Про місцеві вибори, картки і біометрику

      Треба встановити обмеження голосувати на місцевих виборах тим, хто зареєстрований менше 1 року. Якщо людина мешкає в місті 2 тижні, то яке вона має право вказувати місцевим, що їм робити?

      Про соц. картки: чому б ні? Тільки добровільно (принаймні, для непільговиків) - і жодних проблем не бачу.

      Стосовно біометрики: категорично проти. Як на мене, навіть фотокартка в паспорті є порушенням моїх прав на кофіденційність, щоправда, виправданим порушенням. А от як біометричні дані допоможуть котролювати терористів - я не уявляю собі.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2007.09.19 | ziggy_freud

        то хай біометристи це обгрунтують

        Koala пише:
        > Треба встановити обмеження голосувати на місцевих виборах тим, хто зареєстрований менше 1 року. Якщо людина мешкає в місті 2 тижні, то яке вона має право вказувати місцевим, що їм робити?

        думаю, що це має бути рішенням територіальної громади. Якщо це село або район міста, де більшість живе з народження, можна і 5 років встановити.

        А якщо місцева громада за гроші пустила забудовників, і на районі є ціле котеджне містечко, то забудовники самі стають територіальною громадою, і самі вирішують, що їм робити на _своїй_ землі.

        > Стосовно біометрики: категорично проти. Як на мене, навіть фотокартка в паспорті є порушенням моїх прав на кофіденційність, щоправда, виправданим порушенням. А от як біометричні дані допоможуть котролювати терористів - я не уявляю собі.

        сабж. Хай нам пояснять, навіщо це потрібно. Бо одна справа здавати "пальчєгі" при в*їзді в іноземну державу, а інша - у себе вдома. Бо наступним кроком може виявитись здача сперми для виготовлення сепульок. І виділення під це половини бюджету МВС.
      • 2007.09.22 | Skapirus

        Добре сказано:

        Koala пише:
        > Треба встановити обмеження голосувати на місцевих виборах тим, хто зареєстрований менше 1 року. Якщо людина мешкає в місті 2 тижні, то яке вона має право вказувати місцевим, що їм робити?
        Не можу не погодитися, розумна пропозиція.
      • 2007.09.22 | Іван Шостак

        А можна встановити вагові коеф. бюлетенів для різних категорій

        Це може видатись абсурдним, але виборців до місцевих рад можна закласифікувати на кілька груп за терміном осідлості і, відповідно, видавати їм бюлетені з різними ваговими коефіцієнтами (напр, різні кольори паперу чи кольорові мітки іншого тону, бо й так кольорів буде гагато, якщо вибори до різних рівнів не розведуть в часі).

        Наприклад:
        від 1 до 2 років - 0,2 голосу
        від 2 до 3 років - 0,4 голосу
        від 3 до 4 років - 0,6 голосу
        від 4 до 5 років - 0,8 голосу
        понад 5 років - 1,0 голос

        Диференційовано, аж занадто - складно в підрахунку - потрібно буде розкладати при сортуванні ще й за ваговими коеф., проте, ніхто не буде ображений.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2007.09.22 | Koala

          -1. Занадто складно.

  • 2007.09.23 | Іван Шостак

    Цушко: Щодо єдиних паспортів з біометрикою

    В інтерв"ю Цушка газеті по-українськи міністр МВС В.Цушко озвучив цілком здорову ідею щодо введення єдиного паспорта особи (внутрішній+зовнішній) з біометрикою. При цьому він послався на колег з Молдови, де це нововведення вже запроваджене.

    Цитати з інтерв"ю
    - А зачем вообще нужен заграничный паспорт – может, достаточно внутреннего?

    - Конечно, нужно уйти от внутреннего и внешнего паспорта - сделать один паспорт, чтобы он работал и там, и там. Для этого нужна электронная база данных. Для базы нужен реестр физических лиц. Мы смеемся над Молдовой, но там все это уже реализовано. Там приняли закон об отобрании отпечатков пальцев у каждого гражданина, и теперь у них существенно облегчен поиск преступников, а также практически отсутствует проблема неопознанных трупов.

    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    - А что, предыдущие министры не занимались компьютеризацией министерства?

    - Единой системы нет, а ведь милиция XXI века – это быстрое сопоставление множества деталей. Днепропетровская банда убивала два месяца. А раскрыли их, когда приехала бригада следователей из Киева. Если днепропетровцы по каждому из 21 убийств возбудили отдельное уголовное дело, то киевляне взяли эти дела и объединили. Посмотрели - стыкуется? Стыкуется. Проанализировали - и раскрыли. Поляки вон вообще берут аналитиками инвалидов. Те ограничены в движении, зато полностью раскрывают свои таланты аналитиков и компьютерщиков. Было бы очень хорошо провести подобный эксперимент и у нас. Здоровых отправить на оперативную работу, а этих людей - посадить за компьютер.

    КІНЕЦЬ ЦИТАТ (повний текст інтерв"ю: http://pk.kiev.ua/country/2007/09/21/093859.html)

    Особисто мені байдуже, що в паспортах будуть мітитись мої відбитки - це мені нічим не загрожує. Ви хіба задумували в ресторанах про те, що залишаєте для сторонніх осіб відбитки пальців? а на скляних дверях? чи на інших предметах щоденного користування - задумувались?

    Наприклад, коли ваше фото без вказання на вашу особу опублікують без вашої згоди в ЗМІ, то ви можете в якійсь мірі обурюватись, а коли те ж саме трапиться з вашими відбитками, то не вважаю що знайдуться такі люди, які почнуть відбитки зображені в газетах співставляти зі своїми і висловлювати обурення - це буде безглуздо.

    Поясніть, чому варто остерігатися запровадження біометрики в паспортах? Як я можу потерпіти від такого нововведення? Тільки, попрошу, не пишіть, що це є принизливою процедурою. Сучасні засоби дозволять зробити це неінвазивним методом - не потрібно вимочувати пальці в тонер і класти відбитки - достатньо притиснути пальці до скляної поверхні сканера.

    Як на мене, то фото в паспорті (Koala про це згадував) є в більшій мірі незручністю для громадян (особливо, для дівчат, які хвилюються чи бува зачіска та інші атрибути краси вийдуть вдалими на фото), ніж взяття відбитків, які будуть "прошиті" в кристалі (чіпі) пластикового паспорта. Теж саме щодо даних про ріст та зображення очей - кому це зашкодить? На додаток зазначу, що відсутність біометрики дозволяє за викраденим паспортом (з переклеюваням фото) отримати кредити на чуже ім"я і/або вчиняти правочини від імені іншої особи без її відома.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2007.09.23 | Іван Шостак

      Доречі, за Гітлера окремі категорії теж мали паспорти з відбитка

      Доречі, за Гітлера окремі категорії теж мали паспорти з відбитками і який же був порядок - ніхто не насмілювався взяти чужу річ, навіть, якщо вона вона лежала в безлюдному місці, тобто, за теперешнім (совєтизованим) лексиконом, могла видатись "безхозною".
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2007.09.23 | Раціо

        Так, про Гітлера - це чудовий аргумент. Боятися справді нІчого

  • 2007.09.23 | igorg

    Очевидна проблема - перенаселення Києва

    Причому проблема саме в немісцевих мешканцях. Україна розвивається за типовою схемою країн третього світу. Якби не клімат то вже мали б обширний пояс халуп в Києві. Наразі ніде нема стільки волоцюг як у Києві. Блиск мегаполісу в поєднанні з юрбами люду що хоче якось вижити і злидні в країні. З часом проблема лише загостриться. Бо біля мільйона заробітчан без житла в Києві згодом стануть безробітними чи пенсіонерами без власного кутка. І це таки буде біда.
    А додаткові аусвайси то зрозуміло спроба ще більше грабанути цих заробітчан. І прямо й опосередковано. Питання лише коли це все вибухне...
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2007.09.23 | Іван Шостак

      Очевидна проблема - нестача житла (перефразовано)

      igorg пише:
      > Причому проблема саме в немісцевих мешканцях. Україна розвивається за типовою схемою країн третього світу. Якби не клімат то вже мали б обширний пояс халуп в Києві.
      Згоден - потрібно розвивати регіони, створювати саме там робочі місця тощо.

      Але йшлося про вільність пересування і про зняття з державних органів фунцій надання дозволу на проживання в обраному громадянином житлі. Чому держава повинна мені дозволяти? Хіба ми не вільні люди? Де хочу там живу і реєструюсь. Мжливо, коли з"являться електронні паспорти, то стане легше трохи - ввів на терміналі свою адресу і зареєструв своє нове місце самостійно без жодних паспортистів та ЖЕКів.

      > Бо біля мільйона заробітчан без житла в Києві згодом стануть безробітними чи пенсіонерами без власного кутка. І це таки буде біда.
      Мене дивує тупість чиновників, які наголошують на дороговизні житла і забувають про відісутність здорового (незкорумпованого) державного менеджменту в сфері будівництва.

      Підприємства будівельної індустрії, які перебували на комунальних балансах продали приватним власникам. Що, забракло розуму? А тепер бідкаються, що бетон дорогий... Нех держава створить/відновить весь технологгічний ланцюг для зведення нових будівель, а менеджмент, щоб отримав завдання, при таких-то зарплатах робітників та інших вихідних статей витрат, отриммати кінцеву вартість 1 кв.м. житла не дорожче ніж стільки-то. Щоб була прозора формула. Рентабельності 5% цілком буде достатньо і землю не доведеться купувати, бо земля й так комунальна власність. Ну, що згідні зі мною?

      > А додаткові аусвайси то зрозуміло спроба ще більше грабанути цих заробітчан. І прямо й опосередковано. Питання лише коли це все вибухне...
      За новою ідеєю космічного штабу, аусвайси для приїжджих наче замінять на аусвайси для киян. При Гітлері теж такі були: http://www.oz.by/auctions/more50189155.html

      А в дії це виглядатиме десь так: проїзд в громадському транспорті для киянина коштуватиме 50 коп, а дле не_киянина 2,50 грн. Обгрунтування: Київ дотує проїзд жителів Києва, а не гостей Києва. Правда, класно буде? Кияни приїдуть до Львова і їхатимуть там може й за 5 грн, бо місту потрібні кошти на утримання пам"яток культури - теж чудове обгрунтування.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2007.09.23 | ziggy_freud

        (-5) типовий соціал-популізм. Гітлера згадали не дарма

        будь-який аусвайс будуть виписувать з чорного ходу. Це забезпечить чергову кодлу паразитів роботою в "соціальному захисті". Пенсіонери будуть місяцями висиджувати черги за пільгами, хто працює - просто заб*є, а хто має знайомих серед "соціальних захисників", отримає ксіву киянина в першу чергу.

        Іван Шостак пише:
        > igorg пише:
        > > Причому проблема саме в немісцевих мешканцях. Україна розвивається за типовою схемою країн третього світу. Якби не клімат то вже мали б обширний пояс халуп в Києві.

        100%. Так росли великі міста в Латинській Америці, Індії та Китаї.

        > Згоден - потрібно розвивати регіони, створювати саме там робочі місця тощо.

        а хто їх буде розвивати, коли всі _ригіанальні еліти_ переїхали в Київ. Ахметов навіть головний офіс сюди переніс.

        > отриммати кінцеву вартість 1 кв.м. житла не дорожче ніж стільки-то. Щоб була прозора формула. Рентабельності 5% цілком буде достатньо і землю не доведеться купувати, бо земля й так комунальна власність. Ну, що згідні зі мною?

        якщо націоналізувати будівництво, чому не націоналізувати і весь інший бізнес? І не почати саджати за підприємництво? Будуть квартирні черги з привілеями для обраних. І халупи з 8-метровими кімнатами для більшості.

        он залізниця в нас державна. І воно сильно допомагає?
      • 2007.09.23 | igorg

        А для чого, вибачте, реєстрація потрібна взагалі?

        Для чого держава так пильно має за мною наглядати? Я й так маю ідентифікаційний код, за ним ясно де я працюю. Я маю майно - я зареєстрований в БТІ. Я маю свідоцтво про народження, військовий квиток, водійське посвідчення, телефон, номер соціального страхування, кредитну картку, зарплатну картку, медичну картку, різні дипломи, свідоцтва і т.д. Для чого пересічному громадянину якась реєстрація, на котру тратять величезні кошти й час?
        Це наслідок суто поліційної держави, де порядки підпорядковані МВД.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".