Закон таможенников-Подоляна (/)
09/25/2007 | привид Романа ShaRP'а
http://www.sokol-law.org/content/view/835/1/lang,/
Автор Роман Подолян
25.09.2007 г.
Если вы - настоящий ценитель канцелярщины и способны стойко выдерживать ее наилучшие шедевры...
Если вам интересен имидж таможенной службы Украины в Украине по данным таможенной службы Украины...
Если вы хотите знать, кто вы с точки зрения таможенника - рабочий, интеллигент, служащий или пенсионер...
И если вам таки интересно, какой потрясающий из этого следует закон...
Тогда крепитесь и пройдемте...
25.09.2007 | 09:42 | Прес-служба Держмитслужби України
Опитування проводилось на всій території України. Для достовірності результатів в кожній з основних територій (області України, Крим, Київ) формувалася окрема вибірка респондентів, при цьому в кожній з цих вибірок частка кожного з районів та міст обласного підпорядкування бралася пропорційно чисельності населення в них. Розмір вибірки контролювалася в кожному з 6 макрорегіонів відповідно до критерію значимості, розрахованого для наявної вибірки. У випадку недостатності опитування в даному регіоні продовжувалося. У виконаному дослідженні були наступні розміри пропорційної вибірки в макрорегіонах:
Прикордонний Захід — 680,
Середній Захід — 729,
Центр—Захід — 850,
Центр—Схід — 1102,
Схід — 802,
Південь — 929.
Респонденти, що взяли участь у зазначеному опитувані, були поділені на 4 категорії за такими критеріями:
робітники — самодіяльні особи, постійним джерелом доходів яких є праця за наймом чи індивідуально з матеріальним (неінформаційним об’єктом) і результатом такої праці;
інтелігенція — особи, результатом діяльності яких на місці основної праці є інформація, що безпосередньо не пов’язана з управлінням, а також обміном чи розподілом ресурсів;
службовці (точніше, службовці та особи, зв’язані з бізнесом) — особи, зайняті на державній службі, в управлінні, бізнесі, торгівлі, інших сферах, пов’язаних з рухом і розподілом ресурсів;
пенсіонери — особи, що знаходяться на утриманні держави чи інших осіб (пенсіонери, інваліди, домогосподині).
Серед респондентів було розповсюджено анкети, де пропонувалось відповісти на запитання, що стосувалися Митної служби в порівнянні з іншими державними органами. Результати соціологічного дослідження в окремих регіонах були узагальнені та проаналізовані на предмет рівня довіри громадян України до Державної митної служби України.
Майже третина населення не схильна довіряти жодній з державних установ. Більшість довіряють силовим установам (СБУ, МВС). Службам, пов’язаним із збиранням коштів, довіряють менше. Серед соціальних верств Митній службі найбільше довіряють службовці, які є найкомпетентнішою щодо їхньої роботи верствою. Регіонально більше довіряють Митній службі на Прикордонному Заході, в Києві та на Сході, тобто в тих регіонах, де люди більше стикаються з її роботою.
Більшість населення вважає основною функцією Митної служби — затримання контрабанди на кордоні. Разом з тим, поширена також думка (особливо серед службовців та інтелігенції) , що завданням Митної служби є економічна безпека держави. Найбільше таких у Києві та околицях, на Прикордонному Заході, а також Півдні.
На питання „Як ви вважаєте, чи можна стверджувати, що Митна служба працює на користь всього суспільства?” сума позитивних відповідей (40,8%) переважає суму негативних (28,1%). При чому більше категоричного позитиву й менше категоричного негативу у прогресивних соціальних верств (інтелігенція, службовці, молодь), що визначають напрям зміни громадської думки. Це підтверджує наявність позитивної тенденції, але ця тенденція поки що не дуже виразна. Найбільш негативне ставлення на Заході, що підтверджує його загальну критичність, але й, враховуючи значну компетентність населення Прикордонного Заходу вказує і на наявність реального негативу.
Населення України відчуває покращення роботи Митної служби, проте явне запитання про це позитивної відповіді не дає (явне покращення бачить 26,2%, не бачить — 29,7%). Отже, це покращення свідомо не сприймається, оскільки воно не сформоване, як стереотип громадської думки. Усвідомлюють покращення (32,2% проти 28,6%) тільки найкомпетентніші з верств — службовці, також це вже розуміють в Києві та його околицях (40,% проти 30,4%).
Відповіді вказують на позитив і в запитанні щодо динамічного розвитку Митної служби (31,6% бачать його, 23,4% — не бачать) при чому і тут попереду найкомпетентніші і найпрогресивніші верстви. Отже, можна стверджувати, що цей динамічний розвиток справді є, і населення бачить його дедалі більше. Проте, на Заході переважає критичність щодо цього. Така критичність переважає і на Півдні.
Розподіл відповідей на запитання „Чи вважаєте ви, що співробітники Митної служби мають високий професіоналізм?”, вказує на позитив. Позитивних оцінок (31,6%) помітно більше, ніж негативних (24,7%). Характерно, що найвищі оцінки професіоналізму (39,2% позитиву проти 22,8% негативу) у найкомпетентніших у цьому службовців.
Щодо спрощення митних процедур, то для населення це відбулося більше непомітно, ніж помітно (відчули зміни 18,3%, не відчули ніяких змін 28,7%). При чому таке бачення в усіх макрорегіонах і серед усіх соціальних груп.
На противагу цьому тих, хто вважає, що контроль став жорсткішим значно (32,0%) більше, ніж тих, хто не погоджується з цим (17,9%). При цьому найяскравіше це проявляється серед компетентних верств.
Загалом результати опитування вказують на позитивні тенденції у сприйманні громадськістю роботи Митної служби України.
Джерело: офіційний сайт Кабінету Міністрів України
Комментарий: даже если оставить на совести опрашивающих явные признаки того, что документ некачественно переведен с русского на украинский, а также совершенно очевидный вывод о том, что лица, непосредственно работающие с таможней, совершенно естественно будут ее хвалить а не ругать, определения категорий опрашиваемых поражают очевидным выводом:
Лицо, непосредственно связанное с управлением, обменом, либо распределением ресурсов, в нашей стране интеллигентом быть не может.
Что я и прошу считать законом таможенников-Подоляна.
Автор Роман Подолян
25.09.2007 г.
Если вы - настоящий ценитель канцелярщины и способны стойко выдерживать ее наилучшие шедевры...
Если вам интересен имидж таможенной службы Украины в Украине по данным таможенной службы Украины...
Если вы хотите знать, кто вы с точки зрения таможенника - рабочий, интеллигент, служащий или пенсионер...
И если вам таки интересно, какой потрясающий из этого следует закон...
Тогда крепитесь и пройдемте...
Держмитслужба України провела соціологічне опитування "Імідж Митної служби"
25.09.2007 | 09:42 | Прес-служба Держмитслужби України
Опитування проводилось на всій території України. Для достовірності результатів в кожній з основних територій (області України, Крим, Київ) формувалася окрема вибірка респондентів, при цьому в кожній з цих вибірок частка кожного з районів та міст обласного підпорядкування бралася пропорційно чисельності населення в них. Розмір вибірки контролювалася в кожному з 6 макрорегіонів відповідно до критерію значимості, розрахованого для наявної вибірки. У випадку недостатності опитування в даному регіоні продовжувалося. У виконаному дослідженні були наступні розміри пропорційної вибірки в макрорегіонах:
Прикордонний Захід — 680,
Середній Захід — 729,
Центр—Захід — 850,
Центр—Схід — 1102,
Схід — 802,
Південь — 929.
Респонденти, що взяли участь у зазначеному опитувані, були поділені на 4 категорії за такими критеріями:
робітники — самодіяльні особи, постійним джерелом доходів яких є праця за наймом чи індивідуально з матеріальним (неінформаційним об’єктом) і результатом такої праці;
інтелігенція — особи, результатом діяльності яких на місці основної праці є інформація, що безпосередньо не пов’язана з управлінням, а також обміном чи розподілом ресурсів;
службовці (точніше, службовці та особи, зв’язані з бізнесом) — особи, зайняті на державній службі, в управлінні, бізнесі, торгівлі, інших сферах, пов’язаних з рухом і розподілом ресурсів;
пенсіонери — особи, що знаходяться на утриманні держави чи інших осіб (пенсіонери, інваліди, домогосподині).
Серед респондентів було розповсюджено анкети, де пропонувалось відповісти на запитання, що стосувалися Митної служби в порівнянні з іншими державними органами. Результати соціологічного дослідження в окремих регіонах були узагальнені та проаналізовані на предмет рівня довіри громадян України до Державної митної служби України.
Майже третина населення не схильна довіряти жодній з державних установ. Більшість довіряють силовим установам (СБУ, МВС). Службам, пов’язаним із збиранням коштів, довіряють менше. Серед соціальних верств Митній службі найбільше довіряють службовці, які є найкомпетентнішою щодо їхньої роботи верствою. Регіонально більше довіряють Митній службі на Прикордонному Заході, в Києві та на Сході, тобто в тих регіонах, де люди більше стикаються з її роботою.
Більшість населення вважає основною функцією Митної служби — затримання контрабанди на кордоні. Разом з тим, поширена також думка (особливо серед службовців та інтелігенції) , що завданням Митної служби є економічна безпека держави. Найбільше таких у Києві та околицях, на Прикордонному Заході, а також Півдні.
На питання „Як ви вважаєте, чи можна стверджувати, що Митна служба працює на користь всього суспільства?” сума позитивних відповідей (40,8%) переважає суму негативних (28,1%). При чому більше категоричного позитиву й менше категоричного негативу у прогресивних соціальних верств (інтелігенція, службовці, молодь), що визначають напрям зміни громадської думки. Це підтверджує наявність позитивної тенденції, але ця тенденція поки що не дуже виразна. Найбільш негативне ставлення на Заході, що підтверджує його загальну критичність, але й, враховуючи значну компетентність населення Прикордонного Заходу вказує і на наявність реального негативу.
Населення України відчуває покращення роботи Митної служби, проте явне запитання про це позитивної відповіді не дає (явне покращення бачить 26,2%, не бачить — 29,7%). Отже, це покращення свідомо не сприймається, оскільки воно не сформоване, як стереотип громадської думки. Усвідомлюють покращення (32,2% проти 28,6%) тільки найкомпетентніші з верств — службовці, також це вже розуміють в Києві та його околицях (40,% проти 30,4%).
Відповіді вказують на позитив і в запитанні щодо динамічного розвитку Митної служби (31,6% бачать його, 23,4% — не бачать) при чому і тут попереду найкомпетентніші і найпрогресивніші верстви. Отже, можна стверджувати, що цей динамічний розвиток справді є, і населення бачить його дедалі більше. Проте, на Заході переважає критичність щодо цього. Така критичність переважає і на Півдні.
Розподіл відповідей на запитання „Чи вважаєте ви, що співробітники Митної служби мають високий професіоналізм?”, вказує на позитив. Позитивних оцінок (31,6%) помітно більше, ніж негативних (24,7%). Характерно, що найвищі оцінки професіоналізму (39,2% позитиву проти 22,8% негативу) у найкомпетентніших у цьому службовців.
Щодо спрощення митних процедур, то для населення це відбулося більше непомітно, ніж помітно (відчули зміни 18,3%, не відчули ніяких змін 28,7%). При чому таке бачення в усіх макрорегіонах і серед усіх соціальних груп.
На противагу цьому тих, хто вважає, що контроль став жорсткішим значно (32,0%) більше, ніж тих, хто не погоджується з цим (17,9%). При цьому найяскравіше це проявляється серед компетентних верств.
Загалом результати опитування вказують на позитивні тенденції у сприйманні громадськістю роботи Митної служби України.
Джерело: офіційний сайт Кабінету Міністрів України
Комментарий: даже если оставить на совести опрашивающих явные признаки того, что документ некачественно переведен с русского на украинский, а также совершенно очевидный вывод о том, что лица, непосредственно работающие с таможней, совершенно естественно будут ее хвалить а не ругать, определения категорий опрашиваемых поражают очевидным выводом:
Лицо, непосредственно связанное с управлением, обменом, либо распределением ресурсов, в нашей стране интеллигентом быть не может.
Что я и прошу считать законом таможенников-Подоляна.
Відповіді
2007.09.25 | Адвокат ...
Ромцю, Ви країною сі помилили.
2007.09.25 | Раціо
Він не винен - то форсмажор: коли ся родив, сранА була сАмоє то
2007.09.26 | Адвокат ...
То вже не форсмажор. Принаймні зара, принаймні у випадку
пана Ромці.2007.09.26 | привид Романа ShaRP'а
А по-моему страной ошибся сивый ишак по имени Витя
2007.09.26 | Большой Брат
Ром, а ить они идут "путем великого ленина!" :)
"..Вот она, психология российского интеллигента: на словах он храбрый радикал, на деле он подленький чиновник. Ленин."При этом упуская из виду первоначальное значение : intelligens - понимающий (лат).
2007.09.26 | Большой Брат
Хм. А в вашем понятии интиллигент -тупое необразованное+
быдло, здатне, хiба що, худобу пасти?Прям удивительно, прям по столь ненавистному Ленину. адын в адын!
2007.09.26 | Адвокат ...
А що тутечки дивного?
Усі тваринні українохвоби, штибу "пісаржа бардзо плуднєґо Ромці", ті, що made in USSR, наслідують Лєніна.2007.09.26 | Большой Брат
Re: А що тутечки дивного?
Ничего!Кстати, Рома больший украинолюб, чем некоторые из присутствующих на Форуме " патриотищ" (кажется, это его выражение?).А, "патриотищи", как раз идит дорогой украиноненавистников. В точности, "как завещал великий Ленин".
2007.09.26 | Раціо
Ви від Ромця вигідно відрізняєтеся тим, що в правильній країні
Та й узагалі, закінчений москаль - не таке гидке сотворіння, як отакий-от недороблений. В чомусь навіть симпатичне (в Москві, наприклад)2007.09.26 | Адвокат ...
Те, що Ромця,-- бальшой,-- то є хвак(т) медичний і
незаперечний.Все інше,-- Ваші оціночні судження.