принаймні, мені з матрасу ім.Бродського більше користі, ніж з ригіанальної тонни чавуну на душу населення. А кокс вони останнім часом самі винюхують. Жодного експорту
2007.09.27 | Адвокат ...
Ані нашлі друґ друга...
Канавалюка прусаки за шоху тримають, їй бо. З Юсовим го виперли дебатувати.
Предсказамус пише:
> Теперь успокоился - Вам, вижу, и сказать-то нечего. Значит, ничего не потерял.
Сказать есть немеряно. Например - после чего успокаиваться, если был не возмущен?:)
Ну да ладно - успокоились, и правильно - терять было нечего. "Если у вас нет собаки..."
Не переймайтеся пошуками - воно Вам треба? Знаєте як в житті: щось страшенно хочеш знайти і думаєш: от знайду - і буде щастя! А в дійсності - поки шукаєш, можна отримати або люмбаго, або виразку шлунку, або в голову.
Так зачєм???:)))
наші деякі фани по рівню фанатизму нагадують того арабського халіфа, який наказав спалити Александрійську бібліотеку.
Коли йому сказали що то ж КНИГИ, він відповів - якщо в них написано не те саме, що і в корані - то вони шкідливі, якщо те саме - то зайві.
Отак і деякі наші змбо-помаранчі, вони ще не читали, не дивились - але вже проти, бо для них існує єдине святе пісаніє (виступ) - їх велкикої богині "білого братства", або божественного "месії хоружівського", все інше вони вважають нецікавим, зайвим, а то і прямо шкідливим.
Слава богу що "неправильномислящих" ще на кострах не спалюють (правда один тут уже "вєдал", що таких як ми з вами під час війни розстрілюють (дай їм волю).
Україна це якось переживе.
А от те, що помаранчеві брехуни і лицеміри, яким ми повірили в 2004-му засунули нас всіх туди ж і тримають нас там уже третій рік - то то справжня біда.
Але деяким, я бачу, подобається.
Кажу це, не дивлячись на те, що старий інтернаціоналіст і ворог націоналістів.
Я буду голосувати можливо за Бродського.
Мені далеко не все у них подобається (і Міша далеко не мать Тереза) і увагу він акцентує на жаль не на головному.
Але він природжений опозиціонер і буде хоч трохи кров портити цьому шойблу, а людям правду казати.
Бо результати цих виборів можуть бути лише два:
- або перевибори,
- або помаранчі і синяки домовляться - як нас трахати 5 років спільними зусиллями.
Я ж Вам говорив, що він далеко не герой мого романа
І він аж ніяк не мій ідеал, але він буде портити кровушку тим хто при владі (така його планида) - а це в існуючій ситуації - уже горошо.
(Щука - не святе созданіє, але і вона потрібна щоб карась не дрімав).
Так як у нас всі хто буде при владі (незалежно від кольору) - рідкісні тварі, то най буде хай і скандальна, але "кусюча", опозиція, яка буде не давати цій мразі спокою (причому знову таки незалежно від того, який колір буде при владі).
А Бродський однозначно заявив себе як лише опозиціонера.
Наскільки я знаю, у нього планку рве тільки від одного штибу написів, де йому "натякають" на його етнічне походження та "батьківщину, яка його чекає".
Був би я євреєм і патріотом України - у мене б теж рвало.
Юліна газета ВВ назвала Бродського захисником антисемітів - коли ПВД ЄДИНА з політичних сил, включаючи супернаціоналістичні чи НУНС з БЮТом, фізично допомогла продавцям ураїнської символіки на Майдані.
2007.09.27 | Linx
Я вам не скажу про всю Одессу...
ОРИШКА пише:
> І якщо совісним людям ставити галочки "проти всіх" - переможе янук. Це ж аксіома. Тобто, ви цього хочете?
Чому Ви так вперто вважаєте, що за блакитних голосують лише "безсовісні"? А за помаранчів лише "совісні"...
Продивіться новини, як совісно обирався помаранчевий мер Ірпеня бандит Бондар. А за нього, доречі навіть відкинувши сфальсифіковане, проголосував чималий відсоток населення (з прийшовших на дільниці).
> Тут вже два критерія, але хай хоч вони працюють:
> 1) помаранчові не затикають рота
Ага, просто "ставлять перед мордою".
> 2) руки в крові і трупи в шахтах у ахметових-колесникових.
Я Вам не скажу про всю Україну, але принаймні в Ірпені не менше 30% депутатів і посадовців від помаранчевих сил (бют-ну) до 2005 року носили небесні кольори.
А в деяких містах представники цих "демократичних" сил - відверті уголовники і навіть рецидивісти.
 
2007.09.27 | пан Roller
Кому верить?
дідусь пише:
> Україна це якось переживе.
> А от те, що помаранчеві брехуни і лицеміри, яким ми повірили в 2004-му ...
> Але деяким, я бачу, подобається.
А они говорят, что они демократы, а не брехуны, лицемеры, и даже представляют из себя демократическую силу. (силу нации)
Нмд, Ваші мрії на сьогодні - наївні, а очікування - безнадійні
Не можна всіх засудити й викинути. Бо гідних нема. Мабуть, є морально й інтелектуально гідні, але не готові до такої роботи хочаб тому, що ми їх не бачимо. А хтось же має керувати.
Отже, треба навчитися максимально та з мінімальною шкодою користуватися тим, що є.
А як ви капризуєте в стилі "проти всіх", то це означає, що не навчилися. Бо якби навчилися, то розуміли б, що грати на зміцнення найсильнішого сьогодні - це означає грати в мінус.
Міша не пролізе мабуть. Ваш голос пропорційно поділиться між тими, хто пролізе.
Re: Нмд, Ваші мрії на сьогодні - наївні, а очікування - безнадійні
один_козак пише:
> Міша не пролізе мабуть. Ваш голос пропорційно поділиться між тими, хто пролізе.
Та навть якщо "не пролізе" - моя совість буде чистою. І завжди зможу сказати своїм дітям: "Я не голосував у 2007-му ні за синяків, бо вони - бандюки, ні за нунсівців - бо вони брехуни, ні за Юлю, бо у неї - не те, й не ті".
2007.09.27 | Pavlo Z.
Re: Те, що дідусь Мороз буде в дупі то не біда
дідусь пише:
> Україна це якось переживе.
> А от те, що помаранчеві брехуни і лицеміри, яким ми повірили в 2004-му засунули нас всіх туди ж і тримають нас там уже третій рік - то то справжня біда.
> Але деяким, я бачу, подобається.
Пригадався початок вірша, який я написав ду-у-уже давно, при совку... Часи міняються, а челядь залишається такою ж.
Мені часто здається
Що іду я болотом.
Мене звідти веде
Лиш вузенька стежина.
А ліворуч і справа
В трясовині - істоти,
Ті, хто зрадив СОБІ
В вирішальну годину.
Копирсаються там,
Тягнуть руки в багнюці
До моєї спини,
До моїх підошОв -
"Зрадь!" - волають,
Із шкіри аж пнуться!
"Ні, не зраджу" - кажу,
"Буду йти, як ішов!"
....................
Сумно...
2007.09.27 | один_козак
Під час війни? А як ви хотіли?
дідусь пише:
> ...(правда один тут уже "вєдал", що таких як ми з вами під час війни розстрілюють (дай їм волю).
2007.09.27 | один_козак
А чули, що Юсов говорив за подвійне громадянство?
Казав, що сильні країни його (подвійного громадянства) не бояться. А тому і нам не треба боятися. Ми - сильна держава уже?
А Ви чули, що йдеться про подв. гром-ство ЛИШЕ з країнами ЄС?
2007.09.27 | Via
Ні, то Юсов - безродне хлопченя
Забувся, якого він роду-племені, не знає, під кого підстелитися. Проте вишиваночку носить - що не заважає йому гавкати про те, що українці - це єтнос. а не національність. Разом з Бродським буде негрів та арабів захищати
Відповіді
2007.09.26 | Предсказамус
Ну и как они там? Воркуют, голубки?
2007.09.27 | TrollSeeker
Ага, особливо сильно виглядає Партія Міші Венето. Монстрило!
2007.09.27 | ziggy_freud
матраси Венето ето наше всьо. Прошу їх нічіпать
принаймні, мені з матрасу ім.Бродського більше користі, ніж з ригіанальної тонни чавуну на душу населення. А кокс вони останнім часом самі винюхують. Жодного експорту2007.09.27 | Адвокат ...
Ані нашлі друґ друга...
Канавалюка прусаки за шоху тримають, їй бо. З Юсовим го виперли дебатувати.А билі дєнькі... Бил Канавалюк ґенсєком...
2007.09.27 | TrollSeeker
А Юсов виглядає дуже серйозно, навіть руки в кишені не тримає.
2007.09.27 | Адвокат ...
Так, він виглядає краще за Канавала.
Тей ващє,-- ...2007.09.27 | TrollSeeker
Але більше 10-15 хвилин спостерігати це видовище - мазохізм.
Все, перемкнув TV-tuner на National Geographic. Там хоч щось показують.2007.09.27 | Pavlo Z.
Не буду про собак (хоч і хочеться). Скажу про караван.
1.Юсов був переконливішим2.На "Ері" - кидали. Протримали мене 12 хвилин на мобілці перед питанням Коновалюку - і поклали трубку.
2007.09.27 | Предсказамус
А в чем они друг друга убеждали? Я не смотрел, но интересно
2007.09.27 | Предсказамус
Я так понял, собаке Предсказамусу караванщик Pavlo Z не помощник
Может кто расскажет, как они вообще ухитрились найти, о чем им спорить?2007.09.27 | TrollSeeker
Уже видовище скінчилось. Але не заздріть, не було чому.
2007.09.27 | Предсказамус
Уже верю
2007.09.27 | Pavlo Z.
Вы правильно поняли.
Зачем дарить книгу человеку, который до того, как взять ее в руки, говорит: "Я ее еще не читал, но предельно возмущен тем, что там написано!"?!2007.09.27 | Предсказамус
Я? Возмущен?! Я был огорчен...
Теперь успокоился - Вам, вижу, и сказать-то нечего. Значит, ничего не потерял.2007.09.27 | Pavlo Z.
Re: Я? Возмущен?! Я был огорчен...
Предсказамус пише:> Теперь успокоился - Вам, вижу, и сказать-то нечего. Значит, ничего не потерял.
Сказать есть немеряно. Например - после чего успокаиваться, если был не возмущен?:)
Ну да ладно - успокоились, и правильно - терять было нечего. "Если у вас нет собаки..."
2007.09.27 | Pavlo Z.
І Вам доброї ночі!
Не переймайтеся пошуками - воно Вам треба? Знаєте як в житті: щось страшенно хочеш знайти і думаєш: от знайду - і буде щастя! А в дійсності - поки шукаєш, можна отримати або люмбаго, або виразку шлунку, або в голову.Так зачєм???:)))
2007.09.27 | TrollSeeker
Вас порадувати хотів. Щоб не було невизначеностей і фальші.
2007.09.27 | Pavlo Z.
Я радий наполовину.
Рівно настільки, наскільки Ви позбавилися невизначеностей і фальші.Фсьо. Гуте Нахт!:)
2007.09.27 | TrollSeeker
Бажаю порадуватись і на іншу половину. Ад'ю.
2007.09.27 | Taras-ods
ХеХ, шукачі пригод?
2007.09.27 | TrollSeeker
Amicus Plato, sed magis amica veritas©
2007.09.27 | дідусь
Павло - не дивуйтесь
наші деякі фани по рівню фанатизму нагадують того арабського халіфа, який наказав спалити Александрійську бібліотеку.Коли йому сказали що то ж КНИГИ, він відповів - якщо в них написано не те саме, що і в корані - то вони шкідливі, якщо те саме - то зайві.
Отак і деякі наші змбо-помаранчі, вони ще не читали, не дивились - але вже проти, бо для них існує єдине святе пісаніє (виступ) - їх велкикої богині "білого братства", або божественного "месії хоружівського", все інше вони вважають нецікавим, зайвим, а то і прямо шкідливим.
Слава богу що "неправильномислящих" ще на кострах не спалюють (правда один тут уже "вєдал", що таких як ми з вами під час війни розстрілюють (дай їм волю).
2007.09.27 | TrollSeeker
Як прийде зима, то будуть морози, але дідуся Мороза таки не буде
2007.09.27 | дідусь
Те, що дідусь Мороз буде в дупі то не біда
Україна це якось переживе.А от те, що помаранчеві брехуни і лицеміри, яким ми повірили в 2004-му засунули нас всіх туди ж і тримають нас там уже третій рік - то то справжня біда.
Але деяким, я бачу, подобається.
2007.09.27 | ОРИШКА
Дідусю, знову сумуєте? Ну немає інших, ще не виросли.
І якщо совісним людям ставити галочки "проти всіх" - переможе янук. Це ж аксіома. Тобто, ви цього хочете?Тут вже два критерія, але хай хоч вони працюють:
1) помаранчові не затикають рота
2) руки в крові і трупи в шахтах у ахметових-колесникових.
2007.09.27 | дідусь
ну тоді вже краще Тягнибок (як альтернатива)
Кажу це, не дивлячись на те, що старий інтернаціоналіст і ворог націоналістів.Я буду голосувати можливо за Бродського.
Мені далеко не все у них подобається (і Міша далеко не мать Тереза) і увагу він акцентує на жаль не на головному.
Але він природжений опозиціонер і буде хоч трохи кров портити цьому шойблу, а людям правду казати.
Бо результати цих виборів можуть бути лише два:
- або перевибори,
- або помаранчі і синяки домовляться - як нас трахати 5 років спільними зусиллями.
2007.09.27 | ОРИШКА
Тягнибок - антисеміт и Бродський - навпаки?
Дідусю, у вас класне почуття гумору.Я вважаю, що вибори будуть фуфлові з такими списками,двійниками і розумінням навіть у безмозглого янука, що хоч пан, хоч пропав.
Але ваш вибір, вірніше, дуалізм, дав мені хвилинку гумору..
Спасибі.
2007.09.27 | дідусь
Із-за того що в Тгнибока фобії до інших націй
я, скоріш за все, буду голосувати все ж за Бродського2007.09.27 | ОРИШКА
Маєте право. Але він вміє затикати рота.
На своєму Обозі, якщо в коментарях про нього пишуть недобрі слова - він вимагає від модераторів терти.Це вам думок не додасть? Тобто - гониво на інших - кайф, а на себе, коханого - НИПАТИРПЛЮ!
Таке лицемірство гидотне.
2007.09.27 | дідусь
Я ж Вам говорив, що він далеко не герой мого романа
І він аж ніяк не мій ідеал, але він буде портити кровушку тим хто при владі (така його планида) - а це в існуючій ситуації - уже горошо.(Щука - не святе созданіє, але і вона потрібна щоб карась не дрімав).
Так як у нас всі хто буде при владі (незалежно від кольору) - рідкісні тварі, то най буде хай і скандальна, але "кусюча", опозиція, яка буде не давати цій мразі спокою (причому знову таки незалежно від того, який колір буде при владі).
А Бродський однозначно заявив себе як лише опозиціонера.
2007.09.27 | TrollSeeker
І що той щупачок Венето супроти акули СКМ?
2007.09.27 | Pavlo Z.
Re: Маєте право. Але він вміє затикати рота.
Наскільки я знаю, у нього планку рве тільки від одного штибу написів, де йому "натякають" на його етнічне походження та "батьківщину, яка його чекає".Був би я євреєм і патріотом України - у мене б теж рвало.
2007.09.27 | ОРИШКА
Значить ви не знаєте. Я знаю від тих, хто тре
2007.09.27 | Pavlo Z.
Між іншим.
Юліна газета ВВ назвала Бродського захисником антисемітів - коли ПВД ЄДИНА з політичних сил, включаючи супернаціоналістичні чи НУНС з БЮТом, фізично допомогла продавцям ураїнської символіки на Майдані.2007.09.27 | Linx
Я вам не скажу про всю Одессу...
ОРИШКА пише:> І якщо совісним людям ставити галочки "проти всіх" - переможе янук. Це ж аксіома. Тобто, ви цього хочете?
Чому Ви так вперто вважаєте, що за блакитних голосують лише "безсовісні"? А за помаранчів лише "совісні"...
Продивіться новини, як совісно обирався помаранчевий мер Ірпеня бандит Бондар. А за нього, доречі навіть відкинувши сфальсифіковане, проголосував чималий відсоток населення (з прийшовших на дільниці).
> Тут вже два критерія, але хай хоч вони працюють:
> 1) помаранчові не затикають рота
Ага, просто "ставлять перед мордою".
> 2) руки в крові і трупи в шахтах у ахметових-колесникових.
Я Вам не скажу про всю Україну, але принаймні в Ірпені не менше 30% депутатів і посадовців від помаранчевих сил (бют-ну) до 2005 року носили небесні кольори.
А в деяких містах представники цих "демократичних" сил - відверті уголовники і навіть рецидивісти.
 
2007.09.27 | пан Roller
Кому верить?
дідусь пише:> Україна це якось переживе.
> А от те, що помаранчеві брехуни і лицеміри, яким ми повірили в 2004-му ...
> Але деяким, я бачу, подобається.
А они говорят, что они демократы, а не брехуны, лицемеры, и даже представляют из себя демократическую силу. (силу нации)
Кому верить?
2007.09.27 | дідусь
Судіть не по словах їх, а по справах
2007.09.27 | один_козак
Нмд, Ваші мрії на сьогодні - наївні, а очікування - безнадійні
Не можна всіх засудити й викинути. Бо гідних нема. Мабуть, є морально й інтелектуально гідні, але не готові до такої роботи хочаб тому, що ми їх не бачимо. А хтось же має керувати.Отже, треба навчитися максимально та з мінімальною шкодою користуватися тим, що є.
А як ви капризуєте в стилі "проти всіх", то це означає, що не навчилися. Бо якби навчилися, то розуміли б, що грати на зміцнення найсильнішого сьогодні - це означає грати в мінус.
Міша не пролізе мабуть. Ваш голос пропорційно поділиться між тими, хто пролізе.
2007.09.27 | Pavlo Z.
Re: Нмд, Ваші мрії на сьогодні - наївні, а очікування - безнадійні
один_козак пише:> Міша не пролізе мабуть. Ваш голос пропорційно поділиться між тими, хто пролізе.
Та навть якщо "не пролізе" - моя совість буде чистою. І завжди зможу сказати своїм дітям: "Я не голосував у 2007-му ні за синяків, бо вони - бандюки, ні за нунсівців - бо вони брехуни, ні за Юлю, бо у неї - не те, й не ті".
2007.09.27 | Pavlo Z.
Re: Те, що дідусь Мороз буде в дупі то не біда
дідусь пише:> Україна це якось переживе.
> А от те, що помаранчеві брехуни і лицеміри, яким ми повірили в 2004-му засунули нас всіх туди ж і тримають нас там уже третій рік - то то справжня біда.
> Але деяким, я бачу, подобається.
Пригадався початок вірша, який я написав ду-у-уже давно, при совку... Часи міняються, а челядь залишається такою ж.
Мені часто здається
Що іду я болотом.
Мене звідти веде
Лиш вузенька стежина.
А ліворуч і справа
В трясовині - істоти,
Ті, хто зрадив СОБІ
В вирішальну годину.
Копирсаються там,
Тягнуть руки в багнюці
До моєї спини,
До моїх підошОв -
"Зрадь!" - волають,
Із шкіри аж пнуться!
"Ні, не зраджу" - кажу,
"Буду йти, як ішов!"
....................
Сумно...
2007.09.27 | один_козак
Під час війни? А як ви хотіли?
дідусь пише:> ...(правда один тут уже "вєдал", що таких як ми з вами під час війни розстрілюють (дай їм волю).
2007.09.27 | один_козак
А чули, що Юсов говорив за подвійне громадянство?
Казав, що сильні країни його (подвійного громадянства) не бояться. А тому і нам не треба боятися. Ми - сильна держава уже?2007.09.27 | Pavlo Z.
А Ви чули, що йдеться про подв. гром-ство ЛИШЕ з країнами ЄС?
2007.09.27 | Via
Ні, то Юсов - безродне хлопченя
Забувся, якого він роду-племені, не знає, під кого підстелитися. Проте вишиваночку носить - що не заважає йому гавкати про те, що українці - це єтнос. а не національність. Разом з Бродським буде негрів та арабів захищати2007.09.27 | Pavlo Z.
Re: Ні, то Юсов - безродне хлопченя
Via, навіщо ви живих діточок їсте на сніданок?