Янукович з Бойком провернули аферу
10/10/2007 | Майдан-ІНФОРМ
Ситуація, що склалася в газовій сфері прямо загрожує національній безпеці України і вимагає негайного втручання вищих посадових осіб держави, Генеральної прокуратури і має стати першочерговим предметом розгляду нового парламенту, йдеться у заяві члена блоку “Наша Україна – Народна самооборона” Тараса СТЕЦЬКІВА, переданій агентству УНІАН.
Т.СТЕЦЬКІВ вважає, що “так звані домовленості, досягнуті Віктором ЯНУКОВИЧЕМ 9 жовтня у Москві про погашення газового боргу перед РАТ “Газпром” – це остання афера його уряду, який незабаром піде у відставку”.
За його словами, таким чином, “по суті, була завершена багатоходова комбінація, яка має на меті поставити взимку на коліна українську економіку в питанні газозабезпечення, створити непереборні труднощі для майбутнього демократичного уряду у паливній сфері, суттєво підірвати міжнародний імідж України з енергетичних питань”.
На думку Т.СТЕЦЬКІВА, першим етапом “цієї афери”, що розроблялась керівництвом Мінпаливенерго, стали “браві рапорти чиновників влітку 2007 року про закачування в українські підземні сховища рекордної (близько 32 млрд. куб. м) кількості газу на зимовий період”. Він зазначає, що “при цьому уряд і його паливний міністр свідомо замовчували, що левова частка цього газу належить не українським чи напівукраїнським газотрейдерам”. За його словами, тепер стає зрозуміло, що газу, який належить НАК “Нафтогаз” у сховищах практично немає.
Як заявляє Т.СТЕЦЬКІВ, другим етапом “афери” стало оголошення, зроблене РАТ “Газпром” 3 жовтня цього року, про наявність українського боргу у розмірі 1,3 млрд. дол., а потім - 2 млрд. дол.
“Та швидкість і поспіх, з якими український уряд визнав цей борг, яскраво свідчить, що йому було чудово відомо про накопичення та існування такого боргу, але уряд приховував цей факт від суспільства, що є злочином”, йдеться у заяві. Т.СТЕЦЬКІВ наголошує, що і досі політикум та суспільство не отримали відповіді, звідки взявся цей борг, яка його структура, хто несе відповідальність за таке господарювання.
За його словами, “третім і головним етапом виявилися так звані домовленості про погашення “боргу”. За його словами, борг “РосУкрЕнерго” буде віддано газом, який зберігається в українських підземних газових сховищах. Т.СТЕЦЬКІВ вважає, що завдяки ряду “нехитрих комбінацій російський газовий монополіст сконцентрує в українських ПГС дійсно рекордну кількість свого газу і зможе диктувати ціну українським споживачам”.
Як зауважив член НУ-НС, у такій ситуації, якщо українські державні монополії НАК “Нафтогаз” і “Укртрансгаз” не погасять своєї заборгованості перед “УкрГазЕнерго”, може реально постати питання про визнання їх банкрутами і передачу майна за борги.
На думку Т.СТЕЦЬКІВА, це приведе до того, що взимку Україна, не маючи власного газу в ПГС, буде вимушена купувати його в “Газпрому” на його умовах.
“Різко зростає небезпека втрати за борги газотранспортної системи України, переходу під фактичне управління “Газпрому” підземних сховищ газу”, йдеться у заяві.
Т.СТЕЦЬКІВ зазначає, що таким чином напередодні формування нового українського уряду, який має намір ліквідувати газові оборудки, “Газпром” страхує себе від усунення з ринку “РосУкрЕнерго” та “УкрГазЕнерго”, перебираючи на себе їх активи».
Т.СТЕЦЬКІВ вважає, що “так звані домовленості, досягнуті Віктором ЯНУКОВИЧЕМ 9 жовтня у Москві про погашення газового боргу перед РАТ “Газпром” – це остання афера його уряду, який незабаром піде у відставку”.
За його словами, таким чином, “по суті, була завершена багатоходова комбінація, яка має на меті поставити взимку на коліна українську економіку в питанні газозабезпечення, створити непереборні труднощі для майбутнього демократичного уряду у паливній сфері, суттєво підірвати міжнародний імідж України з енергетичних питань”.
На думку Т.СТЕЦЬКІВА, першим етапом “цієї афери”, що розроблялась керівництвом Мінпаливенерго, стали “браві рапорти чиновників влітку 2007 року про закачування в українські підземні сховища рекордної (близько 32 млрд. куб. м) кількості газу на зимовий період”. Він зазначає, що “при цьому уряд і його паливний міністр свідомо замовчували, що левова частка цього газу належить не українським чи напівукраїнським газотрейдерам”. За його словами, тепер стає зрозуміло, що газу, який належить НАК “Нафтогаз” у сховищах практично немає.
Як заявляє Т.СТЕЦЬКІВ, другим етапом “афери” стало оголошення, зроблене РАТ “Газпром” 3 жовтня цього року, про наявність українського боргу у розмірі 1,3 млрд. дол., а потім - 2 млрд. дол.
“Та швидкість і поспіх, з якими український уряд визнав цей борг, яскраво свідчить, що йому було чудово відомо про накопичення та існування такого боргу, але уряд приховував цей факт від суспільства, що є злочином”, йдеться у заяві. Т.СТЕЦЬКІВ наголошує, що і досі політикум та суспільство не отримали відповіді, звідки взявся цей борг, яка його структура, хто несе відповідальність за таке господарювання.
За його словами, “третім і головним етапом виявилися так звані домовленості про погашення “боргу”. За його словами, борг “РосУкрЕнерго” буде віддано газом, який зберігається в українських підземних газових сховищах. Т.СТЕЦЬКІВ вважає, що завдяки ряду “нехитрих комбінацій російський газовий монополіст сконцентрує в українських ПГС дійсно рекордну кількість свого газу і зможе диктувати ціну українським споживачам”.
Як зауважив член НУ-НС, у такій ситуації, якщо українські державні монополії НАК “Нафтогаз” і “Укртрансгаз” не погасять своєї заборгованості перед “УкрГазЕнерго”, може реально постати питання про визнання їх банкрутами і передачу майна за борги.
На думку Т.СТЕЦЬКІВА, це приведе до того, що взимку Україна, не маючи власного газу в ПГС, буде вимушена купувати його в “Газпрому” на його умовах.
“Різко зростає небезпека втрати за борги газотранспортної системи України, переходу під фактичне управління “Газпрому” підземних сховищ газу”, йдеться у заяві.
Т.СТЕЦЬКІВ зазначає, що таким чином напередодні формування нового українського уряду, який має намір ліквідувати газові оборудки, “Газпром” страхує себе від усунення з ринку “РосУкрЕнерго” та “УкрГазЕнерго”, перебираючи на себе їх активи».
Відповіді
2007.10.10 | Інший
Додаткові можливості комбінації
Сенс можливої гри наступний:- набираємо газу в свої сховища та не платимо за нього;
- легко за попередньою домовленістю погоджуємось повернути борг газом і повертаємо газ за тою самою ціною, за якою купували;
- росіяни знову володіють певним обсягом газу, АЛЕ - тепер цей газ вже не в Росії, а в українських сховищах.
ТОБТО гроші повернулися, газ за тою самою ціною можна продати ще раз, АЛЕ ВЖЕ НЕ ТРЕБА ПЛАТИТИ ЗА ТРАНЗИТ з Росії до України. Цю різницю можна спокіно класти собі в кишеню і віддячити тим, хто з українського боку допоміг все це провернути.
2007.10.10 | Moro
Не тільки за транзит
Інший пише:> ТОБТО гроші повернулися, газ за тою самою ціною можна продати ще раз, АЛЕ ВЖЕ НЕ ТРЕБА ПЛАТИТИ ЗА ТРАНЗИТ
А ще і за зберігання газу в газосховищах до моменту продажу газу "назад" за "борги".
2007.10.10 | kotygoroshko
пропоную бартер
обміняти борги за газ на диверсантів української економіки з Москви - Януковича, Бойка, Азароваїх відправити "в тайга" грати на балалайці, а їхнім майном погасити заборгованність або віддати на освіту і пенсії
2007.10.10 | Moro
50 на 50
Пропоную частину їх майна віддати Ахметову2007.10.10 | kotygoroshko
за всьо будут платіть міліонєри,а міліардери тут ніпрічьом
як казав 95-й квартал на дні міліціїАхмєтову і так вже віддали газ для його підприємств по дуже льготним цінам
2007.10.10 | Moro
Янукович просит Генпрокуратуру помочь в выбивании долгов за газ
http://obkom.net.ua/news/2007-10-10/1715.shtmlНе віноватая я! Он сам ко мнє пришол!
Й.... м... прст.....!
Ну я.... шоп отак!?
Чувак тіпа чесний - ні сном ні духом, а тут - фуяк - тіпа бабця з Івано-Франківська не заплатила за газ! І образовалсі борг! Ну щаззз ГепПрокуратура разбірьоццца!...
Ну і падставіла пацана!
Щось мені підказує, що феніта ля кумедія. Слівай воду,Хвьодорич!
Да!... І газ тож не забудь!
2007.10.10 | kotygoroshko
так завжди було: правільний вор першим кричить "дєржі вора"
схоже з часів молодості у "проффєсора" сфера інтересів не зміниласядайош третю ходку!!
2007.10.10 | Z1912
Бойко, як пацана, обдурив Януковича
Моє враження, яке підкріплене інформацією-Бойко як пацана обдурив Януковича, тому що (це-,доречі, слоган Януковича на виборах-2004) Бойко-людина Фірташа, Росукренерго і Мог..., тобто не Янукович його ставив на посаду, а інші, і схеми зі сховищами, типу, газ закачаємо, потім викачаємо та збережемо, потім з бюджету візьмемо, потім продамо як транзитний, потім - по ціні європєйській - це його схеми. Тому зараз і Газпром заявив, бачучи проблеми, якщо змінеться уряд.. А все решта - піар та здогатки..2007.10.10 | Moro
Що робити з міністром, який проспав борг у 2 млрд
2007.10.10 | Z1912
Цікава річ з боргами..
Цікава річ з боргами.. До 30 вересня їх не було, а зараз вони вже є. І так одразуж 2 млрд доларів. А, доречі, питання: Чому в травні Клюєв почав ходити в посиленою охороною? Відповідь: Юра Бойко "попередив" Андрія про проблеми в газовому секторі..2007.10.10 | 123
Теж фігню наговорив...
Майдан-ІНФОРМ пише:> На думку Т.СТЕЦЬКІВА, першим етапом “цієї афери”, що розроблялась керівництвом Мінпаливенерго, стали “браві рапорти чиновників влітку 2007 року про закачування в українські підземні сховища рекордної (близько 32 млрд. куб. м) кількості газу на зимовий період”. Він зазначає, що “при цьому уряд і його паливний міністр свідомо замовчували, що левова частка цього газу належить не українським чи напівукраїнським газотрейдерам”. За його словами, тепер стає зрозуміло, що газу, який належить НАК “Нафтогаз” у сховищах практично немає.
Проблема навіть не в тому, чий це газ, а в тому, що, як виглядає, за ці рекордні обсяги газу, які було закачано, як виглядає, постачальнику газу не було заплачено. Закачати газ, за який не заплачено (але платить доведеться) - не велике досягнення, щоб про нього рапортувати...
> Як заявляє Т.СТЕЦЬКІВ, другим етапом “афери” стало оголошення, зроблене РАТ “Газпром” 3 жовтня цього року, про наявність українського боргу у розмірі 1,3 млрд. дол., а потім - 2 млрд. дол.
>
> “Та швидкість і поспіх, з якими український уряд визнав цей борг, яскраво свідчить, що йому було чудово відомо про накопичення та існування такого боргу, але уряд приховував цей факт від суспільства, що є злочином”, йдеться у заяві. Т.СТЕЦЬКІВ наголошує, що і досі
Навпаки, злочином було б, якби уряду було про це нічого невідомо - що йому було відомо, це як раз природньо...
> За його словами, “третім і головним етапом виявилися так звані домовленості про погашення “боргу”. За його словами, борг “РосУкрЕнерго” буде віддано газом, який зберігається в українських підземних газових сховищах. Т.СТЕЦЬКІВ вважає, що завдяки ряду “нехитрих комбінацій російський газовий монополіст сконцентрує в українських ПГС дійсно рекордну кількість свого газу і зможе диктувати ціну українським споживачам”.
> Як зауважив член НУ-НС, у такій ситуації, якщо українські державні монополії НАК “Нафтогаз” і “Укртрансгаз” не погасять своєї заборгованості перед “УкрГазЕнерго”, може реально постати питання про визнання їх банкрутами і передачу майна за борги.
Та ну прям. Чому це вони не погасять заборгованості. Газ-то є, за який вони не заплатили, його ж не пропили. Повернуть назад товар і всіх справ - банкрутство їм не загрожує.
> На думку Т.СТЕЦЬКІВА, це приведе до того, що взимку Україна, не маючи власного газу в ПГС, буде вимушена купувати його в “Газпрому” на його умовах.
А це таки так.
2007.10.10 | Раціо
То мабуть у тому і був сенс усього трюка
Прямих збитків на сьогоднішній день не буде, а Бойко просто скаже: "ой, я така затуркана, така затуркана", й спокійно поїде кудись відпочивати від перевтоми, за преміальні від Газпрому.> > буде вимушена купувати його в “Газпрому” на його умовах.
>
> А це таки так.
2007.10.10 | kotygoroshko
а в Ізюмський ліс на полювання?
Раціо пише:> а Бойко просто скаже: "ой, я така затуркана, така затуркана", й спокійно поїде кудись відпочивати від перевтоми, за преміальні від Газпрому.
2007.10.10 | Moro
Януковича - у відставку!!
2007.10.10 | Pavlo Z.
Питання до Тараса Стецьківа (втім, не тільки до нього):
Що ти й інші депутати робили у ВР від 3.01.05, коли між Нафтогазом і Газпромом всунулася РосУкрЕнерго? Чому не поставили питання руба: "Хто це такі і на хріна вони треба?!".Адже ситуація виглядала й виглядає таким чином. Твоя дружина приходить до маркету, де постійно купує продукти, але на вході до неї підходить якесь чмо і говорить: "Стій тут і не заходь. Я тобі куплю все, що тобі треба, а ти мені віддаси гроші з урахуванням комісійних. А комісійні ми встановимо з касиром". Вона, замість того, щоб послати його (чи по мінімуму - хоча б спитати документи) не тільки погоджується, а й розплачується. І при цьому не може тобі - який дав їй гроші на покупки! - пояснити: Що це за чмо? Навіщо вона взагалі з ним розмовляла? Чому не купувала сама? За що переплачувала?
Чи я щось утрую?!
2007.10.10 | Moro
Ага. Так то Стецьків винуватий.
2007.10.10 | Pavlo Z.
Так, Але не виключно він (див. уважніше заголовок підтеми)
Винуваті всі, хто народив ідею про посередника, підписував папери з РУЕ, мовчав весь цей час. Я знаю, що тільки Дзеркало Тижня гавкало на цю тему, але гавкіт був у пустоту - НІХТО ні з фракцій, ні з окремих депутатів не сказав: "Народе, тебе цинічно "кидають"!"2007.10.10 | Z1912
Re: Так, Але не виключно він (див. уважніше заголовок підтеми)
Не зовсім згоден, але не будучи лояльним до лідеру БЮТ ( при цьому її поважаю) наведу декілька цитат проти тих фракцій, як ви говорите та самого президента:http://www.proua.com/news/2006/10/27/081600.html
Лидер БЮТ Юлия Тимошенко заявляет о непосредственном отношении нынешнего министра топлива и энергетики Юрия Бойко к созданию компании РосУкрЭнерго. Об этом она заявила в четверг в эфире программы «Я так думаю» на телеканале «1+1».
//
http://www.podrobnosti.ua/power/elections/2006/03/07/293308.html
Подробности:
Тимошенко установит учредителей "РосУкрЭнерго" самостоятельно
Лидер Блока Юлия Тимошенко заявляет, что начинает собственное расследование, направленное на установление истинных учредителей компании "РосУкрЭнерго".
//
http://www.dengi-info.com/news/?nid=19178
Инициатива поставок российского газа в Украину через компанию "РосУкрЭнерго" принадлежит Киеву, заявляет лидер БЮТ Юлия Тимошенко.
"Я убеждена, что это была позиция Киева. Потому что я знаю все заинтересованности украинских чиновников в системе работы "РосУкрЭнерго", - заявила Ю.Тимошенко сегодня в интервью журналистам.
По ее мнению, "нужно просто честно признать, что тема "РосУкрЭнерго" - это лишь тема большой, масштабной межгосударственной коррупции, которая разрушает энергетическую безопасность государства".
Лидер БЮТ также подчеркнула необходимость добиться денонсирования через украинские суды газовых соглашений с Россией и вернуться к предшествующим договоренностям.
Вместе с тем, Ю. Тимошенко отметила, что Россия не может ни
//
І останнє, це дуже тонко для розуміння, тому що тут вже задіяний Трєтьков, тобто Главред:
http://glavred.info/archive/2006/04/20/153824-3.html
«РосУкрЭнерго» - уже не враг Тимошенко?
Антон Демченко, для «Главреда»
Юлия Тимошенко больше не выступает за денонсацию договора о поставках газа, подписанного 4 января НАК «Нефтегаз Украины», РАО «Газпром» и «РосУкрЭнерго».
Следует констатировать, что исчезновение темы газового соглашения из выступлений г-жи Тимошенко прошло почти незаметно – так же, как и призывы не допустить строительства хранилища отработанного ядерного топлива для украинских АЭС. Учитывая, что лидер БЮТ доселе рьяно ратовала за денонсацию договора, ее внезапное молчание свидетельствует о появлении новых обстоятельств в столь непростом «газовом» сотрудничестве России и Украины.
///
І на завершення остання інфа (Цікава для експертів):
Корреспондент.net :
27.06.2006 !!!!
Владелец "РосУкрЭнерго" истолковал слова Тимошенко
Юлия Тимошенко никогда не боролась против "РосУкрЭнерго", она критиковала непрозрачную структуру собственности компании, но сегодня этот вопрос уже снят.
Об этом заявил совладелец "РосУкрЭнерго" Дмитрий Фирташ, комментируя заявление лидера БЮТ о том, что на посту премьер-министра Украины она начнет добиваться пересмотра газовых отношений с Россией и исключения "РосУкрЭнерго" из схемы поставок среднеазиатского газа в Украину.
"Юлия Тимошенко была недовольна слишком высокой, по ее мнению, ценой на газ для Украины. Но эта цена ни тогда, ни сейчас не была вопросом"РосУкрЭнерго". Сегодня все на Украине понимают, что низкая дотационная цена приводит к неэффективному энергопотреблению. Украина намерена вступить в Евросоюз, и ей придется привести цены на газ к среднеевропейским. Если Украина хочет быть реально независимой страной, она не может ни у кого просить преференций и должна привыкнуть к мысли, что цена на газ будет расти до европейской", - сказал Фирташ.
Между тем, сейчас НАК "Нафтогаз України" ведет переговоры с "РосУкрЭнерго" о сохранении цены импортируемого в Украину газа во втором полугодии.
Так, по словам исполняющего обязанности председателя Правления НАКа "Александр Болкисева: "Мы ведем переговоры, чтобы эта цена (95 долларов за 1000 кубометров - УНИАН) не менялась в течение 5 лет".
В то же время, визит руководства российского концерна "Газпром" в Украину отложен из-за последних заявлений политиков в Украине. В связи с этим он попросил "политиков, чтобы они очень аккуратно высказывались о взаимоотношениях Украины с россиянами и "Нафтогазом".
4 января 2006 года НАК "Нафтогаз України" и ОАО "Газпром" достигли договоренности о поставках российского газа в Украину. Украина будет покупать российский газ по цене 95 долларов за тысячу кубометров у компании "РосУкрЭнерго", которая, в свою очередь, будет покупать российский газ у "Газпрома" по цене 230 долларов за тысячу кубометров. Высокая цена российского газа для "РосУкрЭнерго" будет компенсироваться более низкой стоимостью газа из Средней Азии. При этом транзитная ставка за транзит российского газа в Европу увеличивается с 1,09, как это было раньше, до 1,6 доллара.
Согласно подписанному 4 января в Москве соглашению, 2 февраля "Нафтогаз" и "РосУкрЭнерго" создали совместное предприятие ЗАО "УкрГаз-Энерго" для поставок газа в Украину.
ЗАО "УкрГаз-Энерго" и компания "РосУкрЭнерго" подписали 5-летний контракт о поставках среднеазиатского и российского природного газа в Украину по цене 95 долларов за тысячу кубометров.
Коментарі зайві. Я власне вважаю, що Ющенко повинен вирішити без всіляких перегонів та переговорів. Це провина його!!!.
2007.10.10 | Pavlo Z.
Все, що Ви навели, говорить про те, що
Ю.Тимошенко боролася не проти РУЕ, а тим більше не проти БУДЬ-ЯКОГО іншого посередника (нафіг він потрібен, якщо простіше і логічніше укласти як і до 2005 року угоду БЕЗПОСЕРЕДНЬО між Нафтогазом та Газпромом), а скоріше проти того, що її не було в цих розкладах.2007.10.10 | Z1912
І з кого спитати? З Ющенка? - так він й сам незадоволений
Pavlo Z. пише:> Ю.Тимошенко боролася не проти РУЕ, а тим більше не проти БУДЬ-ЯКОГО іншого посередника (нафіг він потрібен, якщо простіше і логічніше укласти як і до 2005 року угоду БЕЗПОСЕРЕДНЬО між Нафтогазом та Газпромом), а скоріше проти того, що її не було в цих розкладах.
Може й так, але вона навідміну від інших підняла це питання відкрито і тим визначила шлях вирішення питання. Важливо інше-нам всім обіцяли, що 95 баксів буде, а де вони зараз? І з кого спитати? З Ющенка? - так він й сам незадоволений, з Януковича?- так він і так допоміг вирівняти ситуацію?- з Тимошенко?-так вона не при владі, з Бойко? - так у нього винуваті результати виборів, з Азарова? - так він вже сьогодні доповів що перевиконав план по поверненню ПДВ, з Плачкова та Івченка, Третькова?-та в вони тільки не дивідентах та вже поза темою, з Путіна? -так у нього є Зубков...
2007.10.10 | Moro
Не треба тримати нарід за дурнів
Зараз ви елементарно "переводите стрілки". Нє нада - це вже не спрацює.У нинішнього 2-х мільярдного "боргу" є свої автори. І навряд це Стецьків.
Ви ж просто і незамислувато намагаєтесь розмазати "вину" тіпа на всіх - "усє винуваті".
Нє нада. Це не робить вам честі.
Країна повинна знати своїх героїв. наразі їх прізвища :
1. Бойко
2. Янукович
(порядок має значення).
2007.10.10 | Pavlo Z.
Будьте простішим - і нарід до вас потягнеться:)
Moro пише:> Зараз ви елементарно "переводите стрілки". Нє нада - це вже не спрацює.
Я перевожу? То дайте відповідь на питання - де були Стецьків, інші депутати-львів'яни та просто нашоукраїнці коли їх земляк та однофракційник, супер-пупер "націоналіст" Івченко підписував ГАНЕБНУ угоду в Москві?! Чому не сказали і він, і інші: "Суко, Україну продаєш?!", чому не подали заяву в Генпрокуратуру та СБУ? Ви спитаєте - чому, припустімо, я не сказав? По-перше, я не нардеп і не владний "пєрєц". По-друге - вони ж відрубали на другий день після третього туру свої мобілки, миттєво поміняли номери майже всі! Порядними з десятків лишилися одиниці.
> У нинішнього 2-х мільярдного "боргу" є свої автори. І навряд це Стецьків.
Та що ви мені постійно приписуєте "приставання" до одного Стецькіа?! ЧИТАЙТЕ УВАЖНІШЕ мої слова, бо буду злитися.
> Країна повинна знати своїх героїв. наразі їх прізвища :
>
> 1. Бойко
> 2. Янукович
А хто проти?
> (порядок має значення).
Не має жодного. Одна банда.
2007.10.11 | klepton
Re: Будьте простішим - і нарід до вас потягнеться:)
Pavlo Z. пише:> > Країна повинна знати своїх героїв. наразі їх прізвища :
> >
> > 1. Бойко
> > 2. Янукович
3. Івченко
Нарешті задоволені?
2007.10.11 | Мартинюк
Ти або далекий від теми, а бо свідомо вибудовуєш міфологію.
Посередники в Україно-Газпромівських стосунках виникли історично - Україні типу дають дешевий газ (нафту), Україна типу споживає його, як нібито всі її заводи не спинялися, а ті які відновлювали роботу не модернізували застарілу газоємку техніку, як нібито для ТЕЦів повністю перестало існувати вугілля і всілякі модерні способи його спалюванняі так далі і таке подібне.Переходити на щось кардинально інше ( себто на конфлікт з Росією в розпалі зими) при наявності Алчевська і його аналогів , якими нас порадували постпомаранчеві зими означало би плавний перехід від помаранчевої революції до біло-голубої громадянської війни.
Цілком розумно було тоді погодитися на компроміс - тобто зберегти за російською верхівкою багатолітню кормушку, але не допустити різкого стрибка цін для реальних споживачів газу в Україні. Розбірки варто бул б перенести на літо 2005 року.Однак в силу відомих конфліктів між помаранчевими такого не сталося. Підозріваю що саме намагання сторін цього конфлікту перебрати на себе "кучмівську" долю в газовому кориті і привеле врешті решт до бучного скандалу вересня 2005 року.
Тому до 1 січня 2006 року час було втрачено і Росія знову поставила Україну перед можливістю закриття газового крану ( тобто росіяни його таки і й закрили, якщо памятаєте). Звісно знову не було виходу, як підтвердити стару схему. Юлія Тимошенко яка харизматично вірить що всі газові оборудки повинні бути повернуті їй, як незаконно відбрана у 1999 році приватна власність , вчинила по жіночому переконливий скандал. Що робиться з газом ніхто нічого не зрозумів, але всі зрозуміли що бідну дівчинку знову обдурили і образили грубі мужлани. Тому Івченко, який у цьому всьому виконував суто технічну роль поповнив собою пантеон національних демонів зла і зайняв у ньому почесне друге місце за Порошенком.
При цьому нікого не цікавило що світова ціна на газ удвічі більша, а за так Росія відмовилася постачати газ навіть своєму вірному васалу Лукашенку.
Тому я б радив би не гратися у цю гру для розумово недопрогресованих домогосподарок, пенсіонерів та колгоспників а потратити дорогцінний час та не менш цінний громадянський апломб скажімо на виявлення фактів та обсягів фіктивного споживання газу в Україні, його наступного рекспорту, чи реалізації внутрішнім споживачам, і точних схем розподілу прибутнків від цього між російською та українською елітою. Якщо виявити і закрити ці дірки то можна буде врешті перейти до світових цін на газ, закупівлі його в Норвегії, інвестування у власні законсервовані родовища у Чорному та Азовському морях.
2007.10.11 | Pavlo Z.
Абсолютно не далекий - плачУ за газ. А будеш грубити - урою:)
Мартинюк пише:> Посередники в Україно-Газпромівських стосунках виникли історично - Україні типу дають дешевий газ (нафту), Україна типу споживає його, як нібито всі її заводи не спинялися, а ті які відновлювали роботу не модернізували застарілу газоємку техніку, як нібито для ТЕЦів повністю перестало існувати вугілля і всілякі модерні способи його спалюванняі так далі і таке подібне.
Ні фіга не зрозумів. Що значить "виникли історично"? Посередники "історично" були по газу з Туркменістану - тут відносно логічно, бо немає українсько-туркменського кордону (на превеликий жаль!:(( ), а з Росією - НА ФІГА вони? При тому, що ГТС: газопроводи, компресорні, газосховища - стратегічна галузь, що не підлягає приватизації і належить виключно державі. Яка роль посередника, крім варити бабло на рівному місці з нічого?
> Переходити на щось кардинально інше ( себто на конфлікт з Росією в розпалі зими) при наявності Алчевська і його аналогів , якими нас порадували постпомаранчеві зими означало би плавний перехід від помаранчевої революції до біло-голубої громадянської війни.
ще ти полякай війною:)) "Нє чітайтє савєцкіх газєт!"
> Цілком розумно було тоді погодитися на компроміс - тобто зберегти за російською верхівкою багатолітню кормушку,
чому за російською? Принаймні - чому лише за російською? Наші - білі й пухнасті? При тому, що Путін говорив про те, що він не знає засновників РУЕ, оскільки цю кампанію запропонувала Україна. Якщо він казав неправду - чому укр.верхівка мовчки проковтнула?
> Розбірки варто бул б перенести на літо 2005 року.Однак в силу відомих конфліктів між помаранчевими такого не сталося. Підозріваю що саме намагання сторін цього конфлікту перебрати на себе "кучмівську" долю в газовому кориті і привеле врешті решт до бучного скандалу вересня 2005 року.
Я теж це підозрюю. Але це тоді значить, що жодна з помаранчевих сил не керується національним інтересом. І - принаймні тоді - спрацювали на Кремль.Згоден?
> Тому до 1 січня 2006 року час було втрачено і Росія знову поставила Україну перед можливістю закриття газового крану ( тобто росіяни його таки і й закрили, якщо памятаєте). Звісно знову не було виходу, як підтвердити стару схему. Юлія Тимошенко яка харизматично вірить що всі газові оборудки повинні бути повернуті їй, як незаконно відбрана у 1999 році приватна власність , вчинила по жіночому переконливий скандал. Що робиться з газом ніхто нічого не зрозумів, але всі зрозуміли що бідну дівчинку знову обдурили і образили грубі мужлани. Тому Івченко, який у цьому всьому виконував суто технічну роль поповнив собою пантеон національних демонів зла і зайняв у ньому почесне друге місце за Порошенком.
Керівник Нафтогазу - людина Ющенка - виконував суто технічну роль?
При кому? Хіба що при "Петрогазі"?:)
> При цьому нікого не цікавило що світова ціна на газ удвічі більша, а за так Росія відмовилася постачати газ навіть своєму вірному васалу Лукашенку.
У тебе пагана пам'ять.
> Тому я б радив би не гратися у цю гру для розумово недопрогресованих домогосподарок, пенсіонерів та колгоспників а потратити дорогцінний час та не менш цінний громадянський апломб скажімо на виявлення фактів та обсягів фіктивного споживання газу в Україні, його наступного рекспорту, чи реалізації внутрішнім споживачам, і точних схем розподілу прибутнків від цього між російською та українською елітою.
О! Нарешті мудрі слова. Прапор тобі у руки - і до праці!:))
2007.10.11 | Moro
Простота хуже воровства
Ваша простота заключається в тому, що ви намагаєтесь переключити увагу від актуальної проблеми і їх фігурантів - чим сприяєте(в міру своїх сил) тому, аби вони і далі залишались при владі (і створювали нові проблеми).2007.10.11 | Pavlo Z.
А глупота гірше їх обох.
Moro пише:> Ваша простота заключається в тому, що ви намагаєтесь переключити увагу від актуальної проблеми і їх фігурантів - чим сприяєте(в міру своїх сил) тому, аби вони і далі залишались при владі (і створювали нові проблеми).
Брєд.
2007.10.11 | Moro
Це всі аргументи?
Pavlo Z. пише:> Брєд.
2007.10.11 | alx_1904
Не надо, юля оооочень возмущалась и
нка каждом углу кричала, что это "кидок" (забыв правда, что именно под её руководством КМ предложил Газпрому поменять условия работы на рыночные и живыми деньгами)Pavlo Z. пише:
> Винуваті всі, хто народив ідею про посередника, підписував папери з РУЕ, мовчав весь цей час. Я знаю, що тільки Дзеркало Тижня гавкало на цю тему, але гавкіт був у пустоту - НІХТО ні з фракцій, ні з окремих депутатів не сказав: "Народе, тебе цинічно "кидають"!"
2007.10.10 | Z1912
Клюєв, доречі, вирішив не заходити до супермаркету
Pavlo Z. пише:> Що ти й інші депутати робили у ВР від 3.01.05, коли між Нафтогазом і Газпромом всунулася РосУкрЕнерго? Чому не поставили питання руба: "Хто це такі і на хріна вони треба?!".
> Адже ситуація виглядала й виглядає таким чином. Твоя дружина приходить до маркету, де постійно купує продукти, але на вході до неї підходить якесь чмо і говорить: "Стій тут і не заходь. Я тобі куплю все, що тобі треба, а ти мені віддаси гроші з урахуванням комісійних. А комісійні ми встановимо з касиром". Вона, замість того, щоб послати його (чи по мінімуму - хоча б спитати документи) не тільки погоджується, а й розплачується. І при цьому не може тобі - який дав їй гроші на покупки! - пояснити: Що це за чмо? Навіщо вона взагалі з ним розмовляла? Чому не купувала сама? За що переплачувала?
>
> Чи я щось утрую?!
Шановний Pavlo Z., питання доречне!
Але все трошки складніше ( хоча ви праві по суті)!
Україна, як цей пан Ющенко каже, має унікальні газосховища, транзитні газо-нафтопроводи, має власні газоджерела (яких вистачає на весь українських народ-10 млдр. куб, але вони у матері Шуфрича та ін.) і при цьому вона-БОРЖНИК. А тому, шановний Pavlo Z., покупця зустрічає на вході лисий та потужний хлопець (з цепурою) і пропонує, що з газом він сам розбереться (це- Бойко), і все він придбає для вас сам (в цьому супермаркеті) і вам не слід взагалі займатися цією справою, бо з супермаркету ви можете не вийти.. Клюєв, доречі, вирішив не заходити до супермаркету.
2007.10.10 | Pavlo Z.
Вибачте, але мені по барабану Клюєв.
Z1912 пише:> Україна, як цей пан Ющенко каже, має унікальні газосховища, транзитні газо-нафтопроводи, має власні газоджерела (яких вистачає на весь українських народ-10 млдр. куб, але вони у матері Шуфрича та ін.) і при цьому вона-БОРЖНИК.
1.більше, ніж 10.
2.Вона не є ПЕРМАНЕНТНИМ боржником - розраховується, здається з 2001 року регулярно, вчасно і у повному обсязі. А тому "хлопець з цепурою" - це понти для приїжджих. Погодився - лох, або "хочеш бути опущеним - будь ним!"
Тому дві речі всього потрібні: розум, що не заливається горілкою і хребет, який не згинається!
2007.10.10 | Z1912
Re: Вибачте, але мені по барабану Клюєв.
> Тому дві речі всього потрібні: розум, що не заливається горілкою і хребет, який не згинається!
Шановний це гасло для Майдану-3! Стяг - у руки!
А щодо горілки, то - це пропозиція?
2007.10.10 | 123
З посередником РУЕ дешевше ніж без нього
Навіщо його прибирати, якщо з ним дешевше - мені, наприклад, неясно.У цій проблемі винен, наскільки я розумію, не посередник. У газосховища ж не посередник газ закачав - це не РУЕ газосховища, а Нафтогазу. От в ньго і треба питати - навіщо він накачав туди 8 млрд кубів газу, за який він нічого не сплатив.
2007.10.10 | Z1912
Телефонуйте, шановний якщо дізнаєтесь одразу ж в ГНАУ!
123 пише:> Навіщо його прибирати, якщо з ним дешевше - мені, наприклад, неясно.
>
> У цій проблемі винен, наскільки я розумію, не посередник. У газосховища ж не посередник газ закачав - це не РУЕ газосховища, а Нафтогазу. От в ньго і треба питати - навіщо він накачав туди 8 млрд кубів газу, за який він нічого не сплатив.
А система, на ваш погляд, повинна бути взагалі? Ну, наприклад, якщо закачали то - де дерективи, де сплачені податки українському народу, де надходження в пенсійний ФОНД ( про від $2 млрд - це немалі гривні), де - взагалі планування балансу газу в Україні, не говорячи про безпеку держави дії з боку економічного департаменту СБУ, діяльность РНБОУ, мінекономіки, служб прем"єр-міністрів тощо?
У мене питання: де зникають податки з цих немалих фінансових оборуток? Телефонуйте, шановний, якщо дізнаєтесь одразу ж в ГНАУ!
2007.10.10 | Pavlo Z.
Найдешевший газ - у душогубці.
123 пише:> Навіщо його прибирати, якщо з ним дешевше - мені, наприклад, неясно.
У мене просто перехоплює дихання - мені дійсно нічого сказати, як буває при деяких запитаннях моєї донечки, типу: "А чому вода мокра?"
Я вас тільки запитаю: за рахунок чого живе посередник? Чи він просто добродій? Купує по дорожчій ціні, а нам продає по дешевшій. Так?:)
2007.10.10 | Z1912
Re: Найдешевший газ - у душогубці.
123-це перші цифри десятиріної системи числення...2007.10.11 | Z1912
Re: Найдешевший газ - у душогубці. Надобраніч!
2007.10.11 | Мартинюк
Посередник живе за рахунок постачальника
А постачальник обкрадає свій народ. Класична постколоніальна схема - виникає у стосунках менш демократичних та більш корумпованих країн - постачальників сировини з більш демократичним і менш корумпованими країнами.Постпомаранчева Україна виявилася трішечки менш корумпованою і помітно більш демократичною країною . Тому різниця у 100$ між світовою ціною газу і газпромівським тарифом для України на мою думку можна було б вважати бонусом за вроджену схильність до демократії.
Більш детально на цю ж тему написав вище.
2007.10.11 | Pavlo Z.
Кого ти маєш на увазі? Постачальника рос.газу в укр. хати?
Є ланцюжок: виробник, транспортер, експортер, імпортер, транспортер, постачальник. Перші три ланки - в Росії, три останні - в Україні.2007.10.11 | 123
Спитайте в дочки-як дізнатися який з двох товарів дешевший
Для цього не питають в продавця, за які гроші він живе.Питають в продавців ціну за їхній товар, і якщо товар однаковий (як в нашому випадку) - дешевший той, за який просять меншу ціну.
Pavlo Z. пише:
> 123 пише:
> > Навіщо його прибирати, якщо з ним дешевше - мені, наприклад, неясно.
> У мене просто перехоплює дихання - мені дійсно нічого сказати, як буває при деяких запитаннях моєї донечки, типу: "А чому вода мокра?"
> Я вас тільки запитаю: за рахунок чого живе посередник? Чи він просто добродій? Купує по дорожчій ціні, а нам продає по дешевшій. Так?:)
2007.10.11 | alx_1904
Ага, дешевле, на целых 10% посреднических РУЭ
2007.10.11 | BIO
В Гумор. Чи є ще питання ?
Комиссар ЕС по вопросам энергетики Андрис Пибалгс приветствует достигнутое вчера российско-украинское соглашение о поставках газа.Об этом сообщили в пресс-службе Еврокомиссии.
«Быстрое решение этого двустороннего коммерческого вопроса на прозрачном уровне, продемонстрированном обеими сторонами во время переговоров, усиливает репутацию России и Украины как надежных поставщика и транзитера на рынок ЕС», – цитирует пресс-служба А. Пибалгса.
2007.10.11 | Свiдомий
А хто пустив Януковича з Бойком назад до влади?