МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Якщо вірити Гайдуку, Тимошенко і Бродський чемпіони цих виборів

10/11/2007 | Михайло Свистович
Купив розрекламовану в іншій гілці газету "Коментарі" або, як її там назвали, "Гайдуківські вісті".

За даними неназваних політичних експертів БЮТ витратив під час виборчої кампанії з розрахунку на 1 голос найменше коштів - $19,7 (в цілому на кампанію ~$140 млн.). Найбільше витратила Партія вільних демократів - ~$237,6 (на кампанію $12 млн.). Партія регіонів і НУНС витратили приблизно однаково на голос (відповідно $31,6 та $30,5), але неоднаково на кампанію (~$250 млн. та ~$100 млн.). Комуністам голоси діставалися відносно недорого - $24,1 за голос та ~$30 млн. на кампанію), а соціалістам, навпаки, дорого - $90 за голос і ~$60 млн. на кампанію. Литвин також дорого заплатив за свої голоси - $98,2 за голос і ~$90 млн. за кампанію, а Супрун і того дорожче - $124,5 за голос і ~$10 млн. за кампанію.

Наводяться і причини успіху Тимошенко:

1. Політична послідовність (погоджуюсь, хоча насправді послідовності там немає, але переважна кількість виборців цього не помічає)

2. Добре організована кампанія (не погоджуюсь, хоча і була вона організована краще ніж в інших)

3. Вміло використана соціальна риторика (погоджуюсь)

4. Віктор Ющенко (погоджуюсь), бо:

а) (над ним жорстоко постібались у статті) "як досвідчений піар-менеджер, Віктор Ющенко спочатку зробив з Юлії Володимирівни "мученицю", відправивши її у відставку, а потім і ззовсім перетворив практично в безальтернативного помаранчевого лідера, підписавши Універсал національної єдності з ПР, СПУ і КПУ... На благо Тимошенко Віктор Андрійович працював жертовно... — дуже скоро голова держави на фоні енергійної та послідовної у відстоюванні заклику "Не зрадь Майдан!" Тимошенко почав виглядати слабким та невпевненим політиком. Не дивно, що БЮТ став практично єдиною надією всіх розчарованих в Ющенку українців.

б) Саме ЮВТ в очах виборців виглядала генератором розпуску В(з)Ради і організації дострокових виборів, а ВАЮ лише інструментом.

5. Грамотна кампанія в географічному розрізі (погоджуюсь). В помаранчевих областях, не критикуючи НУНС, пропонувала голосувати за БЮТ як більш надійну силу. А на Сході виступила як єдина захисниця кинутих на поталу регіоналам помаранчевих.

6. Поїздки Тимошенко по Україні, які рекламувалися краще за поїздки інших лідерів (погоджуюсь частково, бо інші їздили також, а НУНС значно більше, і навіть один Луценко більше, хоча рекламувалися поїздки Тимошенко дійсно краще - це дебілізм НУНСівських штабів, бо коли поїздки Луценка організовувала НС, а не НУ, реклама була не гірша за БЮТівську).

7. Реклама на товарах ширвжитку, рекламні ролики і наружна реклама, а також вміла подача соціальних ініціатив (погоджуюсь).


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".